Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

1. kapitola

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 12.07. 2014 Téma: Simply Irrefutable
Morgana nám napísal:

Jednoducho osudová (Simply Irrefutable)

Autor: bookworm1993

Originál:  https://www.fanfiction.net/s/8630085/2/Simply-Irrefutable

Preklad: Morgana

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jednoducho osudová (Simply Irrefutable)

Autor: bookworm1993

Originál:  https://www.fanfiction.net/s/8630085/2/Simply-Irrefutable

Preklad: Morgana

 

Draco sa poobzeral navôkol a striaslo ho. Nemohol uveriť, že zo všetkých ľudí, práve jemu prischla úloha strážiť deti. Ostalo to na ňom, kvôli tomu, že jeho žena a ten prekliaty chlapec, ktorý prežil, boli pozvaní na konferenciu v zámorí. Ďalej preto, že Ginny opäť raz čakala dieťa, ktoré - podľa ich tvrdenia – bolo posledným, čo Dracovi nedalo inak než o tom sakra pochybovať, a ktoré obaja Potterovci dúfali a modlili sa, bude dievčatkom. Takže v konečnom dôsledku bol Draco jediným použiteľným človekom. Keďže vlastnil spoločnosť, v ktorej pracoval, a tým pádom bol sám sebe pánom, mal najpružnejší pracovný čas. Čo ho priviedlo k jeho momentálnej situácii.

Deväťročný Teddy ho počastoval súcitným pohľadom a vybral sa s Victoire do záhrady  natrhať zopár kvetov, ktoré si Narcissa zobrala na starosť, odkedy sa zmierila so synom a tak akosi aj so svojím bývalým manželom.

„Ocko, povedz Jamesovi, aby ma prestal ťahať za vlasy!“ povedala Lyra, keď sa odrazu prišla schovať za Dracovu nohu v pokuse ujsť svojmu neoblomnému obdivovateľovi.

„James Potter, posaď sa na zadok a prestaň obháňať moju dcéru,“ ochotne zavrčal Draco.

James naňho pohliadol matkinými šibalskými hnedými očami. Draco ho ani v najmenšom nevyviedol z konceptu, a aj keď to Draca bolelo priznať si, táto reinkarnácia predošlého Jamesa Pottera – ako ho niektorí v mysliach označovali - mu naozaj prirástla k srdcu. To dieťa malo guráž a aj napriek tomu, ako sa správal k Lyre, nikdy by Dracovým dcéram nijak neublížil, popravde, Draco by sa bol stavil, že najstarší Potterov chlapec sa správal rovnako ochranársky ako on, keď išlo o Lyru a Willow. Akurát si prial, aby sa ten prekliaty chlapec naučil trochu spôsobom, pri tom, ako vyjadruje svoju nehynúcu lásku.

„Samozrejme, pán Draco,“ odvetil James a otočil sa na päte.

„Ocko,“  začala Lyra, ale vo svojej vete nebola schopná pokračovať, lebo vzduch preťal hlasný výkrik.

Draco zdvihol oči ku stropu a pomyslel si, že toto je odplata za jeho búrlivé roky na Rokforte. Merlin alebo aspoň Severus Snape na ňom zhora určite hlasno zabáva.

:::

Výkrik pochádzal od Dominique Weasleyovej, najmladšej dcéry Fleur a Billa Weasleyových. To malé dievča rozlialo celý obsah svojho pohára na úplne novučičké šatočky...

Po tom, ako na ňu Draco použil Scourgify a vyumýval ju najlepšie ako vedel, usadil ju späť na miesto ale tentoraz bez osvieženia.

:::

„Prekliata ženská, máš mi pomáhať s týmito hrôzami!“ zvolal Draco, keď našiel Sadie v hosťovskej izbe čítať si módny časopis navyše s jej vlastnou tvárou na obálke.

Sadie zdvihla zrak a jej kryštálovomodré oči sa zapichli do Dracových. „Ja mám len jedno dieťa, a to sa správa ukážkovo. Ty máš tri a ak sa započítajú aj tvoje krstňatá, tak pät. Prislúchajú len a len tebe, Draco.“

Predtým, než jej Draco mohol niečo odvetiť, z jedného z krídiel Manoru bolo počuť hlasitý výbuch.

„Harry! Albus!“ zareval Draco s vedomím, že s najväčšou pravdepodobnosťou tento chaos zapríčinili práve títo dvaja uličníci, a zatiahli do svojej lumpárne asi aj Sabine, jeho krstňa, ktoré bolo dokonalou zmesou Blaisa a Luny.

:::

Nervózne pochodoval a osem zvedavých zrakov ho pozorovalo. Mal chuť prekliať svoju ženu za to, že Harrymu kúpila ten hračkársky kufrík s elixírmi. Vedel, že to bol zlý nápad, ale jeho žena si myslela, že je to skvelý spôsob ako podporiť Harryho lásku k učeniu.

„Všetci sa tu pekne usadíme a v pokoji prečkáme nasledujúcu hodinu,“ povedal Draco a sám sa posadil pred nich.

Harry a Albus, obaja s tak trochu stojacimi vlasmi, popierajúcimi zákony gravitácie z ich elixírového nezdaru, naňho zazreli s pohľadom, ktorý hovoril, že určite musí žartovať.

„Vaši rodičia tu za hodinu budú,“ pokračoval vážnym tónom Draco.

„Mer,“ zaštebotala Domonique.

„Áno, Domonique, mama tu bude za hodinku,“ odvetil Draco s porozumením. Povzdychol si nad tým. Ak by mu niekto povedal keď bol ešte na Rokforte, že jedného dňa bude schopný porozumieť  detskému bľabotaniu, človeka, čo by to vyhlásil by preklial vysmial by sa mu. O to menej ešte bľabotu Weasleyovského dieťaťa.

„Oci,“ spýtavo začala trojročná Willow, vstala a priplazila sa mu do lona.

„Áno, srdiečko?“ povedal Draco a zdvihol ju tak, aby mu stála na nohách a pozerala sa mu do očí.

„Rozprávaj príbeh,“ riekla a vehementne prikyvkávala hlávkou, aby ho presvedčila.

„Príbeh!“ nadšene zapišťala Crystal s Lyrou.

Draco sa pozrel ponad Willowino plece na ostatné decká, nepočítajúc Teddyho a Victoire, ktorí boli stále v záhrade.

Harry s Albusom sa zatvárili kyslo, no James len pokrčil plecami. Čokoľvek, čo urobí zvyšok detí šťastnými, znelo ako dobrý nápad. Sabine vyzerala celá napätá od očakávania.

„Píbech!“ zamrnčala Domonique.

„V poriadnu, v poriadku, tak teda porozprávam príbeh,“ vzdychol si Draco, kým sa Willow potkýnala naspäť k svojej sestre a najlepšiemu kamošovi.  „V ten rok na triediacej ceremónii...“

Keď navrátení ôsmaci prišli do Veľkej siene, boli prekvapení, keď ich zaviedli k menšiemu stolu, ktorý bol pristavený rovnobežne s učiteľským. Nerozdelili ich podľa fakúlt, no kvôli ich malému počtu mali jedno krídlo celé pre seba a aj samostatný stôl. Bol to dobrý spôsob ako ukázať jednotnosť, ktorú škola objavila v bojoch iba rok predtým.

Daphnina sestra bola skľúčená, keď to zistila, keďže ona sama sa musela posadiť k slizolinskému stolu.

Ich stôl nebol ani polovičnej dĺžky než zvyčajný fakultný, a keď sa Draco posadil, zostal v šoku keď uvidel, že presne oproti nemu a Blaisovi bola Hermiona Grangerová a Neville Longbottom. Nemohol si pomôcť, no pri pohľade na ňu si pomyslel, že jej oči viac nevyjadrovali povýšenectvo a povznesenosť, ktoré tam boli posledných sedem rokov.

„Ocko!“ zvolali obe, Lyra aj Willow, pri opise ich mamy.

„Dopracovávam sa k tomu, vyčkajte. Koniec koncov, miloval som vašu mamu viac než dosť na to, aby som si ju vzal za ženu!“

Avšak kto je on, že takto súdi, jeho vlastné oči viac neniesli nadutosť, ktorú mu dodával fakt, že je čistokrvným a navyše Malfoyom.

Jeho pohľad potom pritiahol Longbottom. Ten zavalitý a plachý chrabromilčan už viac neexistoval. Choval sa sebaisto a jeho telesná hmotnosť bola primeraná výške. Malfoy by sa bol stavil, že ten chlapec bol teraz tak vysoký, ak nie vyšší než on. Zdalo sa, že vojna si vybrala svoju daň na každom z nich a všetkých ich osudovo zmenila.

„Na čo pozeráš, Malfoy?“ vyštekla napokon Hermiona, ani v najmenšom sa necítila príjemne pod drobnohľadom jeho modro-sivých očí. Vyvádzali ju z rovnováhy a bez Harryho a Rona pri sebe sa cítila takmer zraniteľne.

„Si iná než predtým,“ povedal.

Hermiona zažmurkala a prehltla. Nepovedala nič, aj keď vedela čo asi mal na mysli, a kvôli ich stretnutiu vo vlaku mala tak akosi pocit, že ju svojimi slovami neurážal. „Ty tiež...“ Hermiona zatíchla, keď sa zadívala do jeho očí. Mimovoľne si v mysli spomenula na súd jeho rodiny z leta a zamyslela sa, prečo sa asi tak vrátil. Zatiaľ čo na ňu sa hľadelo s najvyšším rešpektom za činy z minulého roka, Dracovi sa dostalo od väčšiny ich rovesníkov len ignorácie. Čudovala sa, prečo ešte nikto neobsadil tieto prázdne miesta, keď sa ona a Neville snažili nájsť si nejaké pre seba, ale keď si všimla, že priamo oproti nej je Draco, bolo jej jasné, že sa ho stránia.

Aby sa nemusel pozerať do jej očí, ktoré boli plné všetkého, čím on nebol, odvrátil pohľad.

„Hej, Grangerová, tá malá vyzerá úplne ako tvoje dvojča!“ zvolal Blaise v pokuse zachrániť svojho kamaráta od zvedavých očí a súcitu Hermiony Grangerovej.

Draco, Hermiona a Neville sa obzreli na prvákov. A vskutku, jedno dievča naozaj vyzeralo trochu ako Hermiona v prvom ročníku. Vlasy príliš veľké vzhľadom k jej telu a dychtivý výraz zmiešaný s miernym strachom či bude prijatá.

„No nie sú krásne, mere?“ spýtala sa Victiore, keď nasledovala mamu a otca dovnútra Manoru s kvetmi, ktoré ona a Teddy nazbierali.

„Vschutku,“ odvetila Fleur a s úsmevom prijala kvetiny.

Draco si od úľavy značne vydýchol. Ak tu boli Fleur s Billom, tak čoskoro prídu aj ostatní a odľahčia mu ruky od týchto potvoriek.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. kapitola Od: Zuzana - 16.07. 2014
Tak pekne som sa "započúvala" do Dracovho príbehu... a zrazu je koniec:) je podarený rodič, krstný otec a ani neviem čo ešte všetko. Ďakujem za preklad:)

Re: 1. kapitola Od: mami - 13.07. 2014
Celkom chápem Dracovu nemohúcnosť a neskrývanú radosť z návratu rodičov detí.

Re: 1. kapitola Od: TaraFaith - 13.07. 2014
tk jo, bude mi chvíli trvat než si zapamatuju všechny jména a které ke komu patří, ale jinak se nemůžu dočkat až se do tohoto příběhu pořádně začtu. Moc díky za úřeklad. Nemůžu se dočat, jak bude příběh pokračovat.

Re: 1. kapitola Od: denice - 13.07. 2014
Líbí se mi, že draco tu nepochybně dozrál - takový zodpovědný táty, strýček a kmotr, kterému se ostatní nebojí svěřit děti. Ty vzpomínky na osmý ročník vypadají zajímavě, to téma mám moc ráda. Hvězdou kapitoly byla má oblíbená Sadie, byla jsem moc zvědavá, jestli se objeví, doufám, že bude jednou z hlavních postav. Díky.

Re: 1. kapitola Od: Asta321 - 12.07. 2014
To vyzerá veľmi dobre zataľ teším sa na pokračko  Len tak ďalej

Re: 1. kapitola Od: MIRA - 12.07. 2014
Draco obkolesený skoro všetkým drobizgom. Začína to pekne. Krásny preklad Morgana.:)

Re: 1. kapitola Od: Neprihlásený - 12.07. 2014
Vypadá to nadějně, vtipně a taknějak úplně jinak. Těším se na pokračování.

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke