Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2014 Snamione

Zmätený

Advent 2014 Snamione
Vložené: solace - 16.12. 2014 Téma: Advent 2014 Snamione
arkama nám napísal:

 

16. december 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Zmätený

Autor: GinnyW

Preklad: arkama

Originál: Befuddled

Prístupnosť: od 13 rokov

humor/romantika

 

 

 

„Kam sa zberáš?“ spýtala sa.

„Dozor.“

„Dnes nemáš dozor,“ povedala, hoci vedela, že mu to nemusí pripomínať.

Zahundral niečo, čo nedokázala rozoznať. „Čo prosím?“

„Je piatková noc.“

Hermiona sa zasmiala. „Áno, Severus, viem, aký je deň.“

Zamieril k dverám, zastavil sa, len aby vybral malú červenú guľôčku zo zásuvky.

„Vrátim sa za hodinu.“

„Uvedomuješ si, že je to celé smiešne?“ spýtala sa, keď vstala z kresla.

„Nie, vôbec si nemyslím, že je to smiešne.“

„A čo spravíš, ak ju počas hliadkovania uvidíš? Hmm?"

Zamračil sa. „Čo si myslíš, že urobím? Má sedemnásť, je prefektka a študentka tejto školy. Dostane trest.“

Hermiona potlačila tichý smiech. „Je siedmačka, ktorá má priateľa. Vieš, že Minerva ti nedovolí držať vlastnú dcéru po škole.“

„Tak ju prehnem cez koleno.“

„To sa neodvážiš.“

Nadvihol obočie, rozhodnutý jej to zopakovať, pery mal tak stisnuté, že mu ich skoro nebolo vidieť. Pretočila očami. „Dobre,“ povedala podráždene. „Idem s tebou.“

 

Možno sa jej to zdalo bláznivé, no pátranie po chodbách Rokfortu a naháňanie bozkávajúcich sa tínedžerov, to bol Severus Snape. Bola to jedna z vecí, v ktorej bol dobrý ... a jedna z vecí, pre ktorú bol známy. Momentálne bol profesorom len na polovičný úväzok, vyučoval len triedy, ktoré sa pripravovali na MLOKy z elixírov, a preto už nočný dozor nemával tak často. Väčšinou mu to nechýbalo, ale dnes...

Dnes večer pozeral na svoje jediné dieťa, jedinú dcéru, slizolinčanku, keď sedela s Frankom Longbottomom pri chrabromilskom stole na večeri. Nielenže mu rýchlo došlo to, že Lizzy a Frank boli pár, ale aj to, že jeho žena už o tom vedela a akosi mu to „zabudla spomenúť“.

Starú belu!

Hermiona nebola hlúpa. Vedela, ako by Severus prežíval randenie svojho malého dievčatka. Má iba sedemnásť! Pre Merlina! pomyslel si.

Predtým, ako ho po večeri Hermiona viac menej odtiahla do ich izieb v podzemí, išiel dosť blízko, aby počul, ako Frank hovorí Lizzy dve slová „Astronomická veža.“

Teraz skoro bežala, aby s ním udržala krok. Severus zovrel guľôčku vo vrecku, nechal sa ňou viesť. Slabé vibrácie mu dali najavo, že bozkávací senzor funguje. Rýchlo vyšiel na Astronomickú vežu a trhnutím otvoril dvere. V tieni jednej z vežičiek, videl dve postavy v romantickom objatí, ako sa vášnivo bozkávajú.

Pohol sa, aby ich od seba rozdelil, keď ucítil na ramene ruku svojej ženy.

„Však to neurobíš, Severus?!“ varovala ho.

Hlboko zavrčal. „Ja o tom rozhodnem.“

Nevidel pobavený pohľad na tvári manželky, keď bojovala so smiechom. Vykročil vpred, schmatol pána za plece a potiahol ho dozadu.

„Pán Longbottom, radím vám, aby...“

„Č-č-čo?“ ozvalo sa zmätene. Nebol to hlas, ktorý očakával a prvýkrát sa zadíval na dvojicu pred ním. Obrátil pohľad k svojej žene, ktorá k nemu so smiechom kráčala. Ospravedlnila sa dvojici a jemne vyviedla svojho manžela von z dverí a dolu schodmi. Len čo boli v bezpečnej vzdialenosti, aby ich nebolo počuť, Severus sa jej vytrhol zo zovretia.

„Vedela si to,“ obvinil ju.

„Nie, mala som len podozrenie. A to je rozdiel.“

„Spravila si zo mňa hlupáka!“

„Nie Severus, sám si ho zo seba urobil.“ Potom sa znovu zasmiala. „Chudák Horace s Minervou, aj keď si myslím, že si Horace ani neuvedomil, čo sa vlastne stalo. Netušila som, že má Minerva na mužov taký účinok. Len aby si vedel, naša dcéra teraz spokojne sedí v spoločenskej miestnosti a pripravuje sa na MLOKy.“ Dodala trochu tvrdším hlasom.

Severus sa zatváril kajúcne a potom jej zašepkal do ucha: „Sľubujem moja drahá, že len čo sa dostaneme do našich izieb, spravím všetko preto, aby si bola rovnako zmätená ako Horace.“

Hermiona sa pri tej vyhliadke celá rozžiarila.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 02.05. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 01.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Zmätený Od: Ganlum - 26.08. 2016
Číst adventky koncem léta....to jsou Vánoce dvakrát v roce :) Severus jako ostražitý otec... Chudák děvče :-D

Re: Zmätený Od: marci - 27.01. 2015
No ale to bylo móóóc pěkné :) Díky, arkamo .)

Re: Zmätený Od: TaraFaith - 17.12. 2014
Víte, jak je těžké udržet záchvat smíchu pod kontrolou, když je kolem celá třída a učitel mě každých pět minut sleduje, ptotože mě chce přistihnout, že dělám něco co nemám?? Větší zábavu v IKT neznám!! :DDD Moc díky za překlad.

Re: Zmätený Od: zuzule - 17.12. 2014
Áj, ten teda naletěl. :D Nejlíp to nakonec dopadlo pro Hermionu. :D

Re: Zmätený Od: Jacomo - 16.12. 2014
Jo, taťka Severus si dokáže velmi reálně představit všechny ty studentské randicí fígle, ale tentokrát se přepočítal :-) Nicméně se k tomu postavil mazaně - když se dcera učí, mají s manželkou doma volný prostor pro... vzájemné zmatení Díky za překlad, arkamo, pobavila jsem se.

Re: Zmätený Od: larkinh - 16.12. 2014
Tatínkové ochraňující svoje malé princezny jsou nejhorší :D Díky za překlad.

Re: Zmätený Od: arabeska - 16.12. 2014
Že má teprve sedmnáct a už má tu drzost randit pod nosem svého otce, obávaného Severuse Snapea  No teda! A co že to Severus měl, bozkávací senzor? To zní děsivě Díky za překlad!  

Re: Zmätený Od: Jimmi - 16.12. 2014
Však on jej to vráti... podarené. Ďakujem za preklad Len drobnosť: fakt tam bola piatková noc? nie večer? len mi to spojenie zaťahalo uši.  Inak krása. Ešte raz díky

Re: Zmätený Od: solace - 16.12. 2014
Vopred ľutujem všetkých potenciálnych nápadníkov Lizzie a vlastne aj ju. Budú to mať ťažké. Severus je tu riadny svokor-lotor:-D Ale inak ho úplne chápem. Ešteže nemám dcéru:-) Vďaka za preklad, arkama.

Re: Zmätený Od: scully - 16.12. 2014
Severus jako otec je horší než sedmihlavý drak. Nápadníci to nebudou mít lehké. Ale tentokrát ho Hermiona převezla. A Minerva a Horacio to si snad ani nechci představovat.Moc děkuju za skvělý překlad

Re: Zmätený Od: teriisek - 16.12. 2014
Hádám, že Severus to ještě dokáže využít ve svůj prospěch. A chudáci nápadníci jeho dcery, nebudou to mít jednoduché:D Díky moc za překlad!

Re: Zmätený Od: doda357 - 16.12. 2014
Minerva a Horace, to vážne?  Chudák Severus, tak sa pomýliť  Ale nevadí, on si udrží svoju tvár po hocičom  Ďakujem za preklad 

Re: Zmätený Od: Julie - 16.12. 2014
No trošku to Severus přehnal, dobře mu tak. Hermiona se určitě dobře pobavila (na věži i později doma). Díky.

Re: Zmätený Od: Zuzana - 16.12. 2014
Severus asi nečakal, že ho niekto takto dostane:D Hermiona bola skvelá:)

Re: Zmätený Od: martian - 16.12. 2014
U Merlina, to je kouzelné, neotřelé, vtipné… a skvěle přeložené, samozřejmě. Děkuji.

Re: Zmätený Od: mami - 16.12. 2014
Aj ja chcem byť takto zmätená, zatiaľ som len z roboty a predvianočného chaosu.

Re: Zmätený Od: denice - 16.12. 2014
Severus jako otec dospívající dcery je kouzelný. Moc se mi líbilo, jak ho Hermiona pěkně nechala se v tom vyráchat, teď bude mít chvíli pokoj. Díky.

Re: Zmätený Od: ladyF - 16.12. 2014
Bozkávací senzor :D Severusovi to v roli starostlivého otce sedmnáctileté dívky sluší, jen co je pravda :) Díky za překlad.

Re: Zmätený Od: Sally - 16.12. 2014
Ó, bože nie! Minerva a Horace :D Pekný trapas Severus, to ti naozaj vyšlo :D Vďaka za preklad!

Re: Zmätený Od: anizne - 16.12. 2014
Úplně si ho dokážu představit, jak krouží kolem dcery jako hlídací pes. Moc pěkné.

Re: Zmätený Od: Lupina - 16.12. 2014
Cha! Severus si naběhl. Ale Hermiona z toho vyšla vítězně  :-) Ten příslib... Hm...

Prehľad článkov k tejto téme:

ApollinaV: ( arkama )06.01. 2015Technika
sophierom: ( solace )01.01. 2015Predsavzatie
marianne le fey: ( solace )31.12. 2014Prefíkaný plán
Alexis.Danaan: ( solace )24.12. 2014Čosi, o čom sa klebetí
Scattered Logic: ( tiberia )23.12. 2014Zeptej se knihy
Ariadne: ( marci )22.12. 2014Zmijozel, čarodějka a rozplývavá skříň
SSmaragd: ( Jacomo )21.12. 2014Nápověda od Andersena
cathedral carver: ( solace )20.12. 2014Mor ho, mor!
wallyflower: ( arabeska )19.12. 2014Miliony promarněných hodin
Chessi: ( tiberia )18.12. 2014Vánoční pohádka
debjunk: ( Ivet )17.12. 2014Pod jmelím
GinnyW: ( arkama )16.12. 2014Zmätený
ZauBaerin: ( tiberia )15.12. 2014Pomsta je sladká
dressagegrrrl: ( solace )14.12. 2014Dom iného muža
BulletTimeScully: ( Lupina )13.12. 2014Přihlížející
draco-severus-mmm: ( marci )12.12. 2014Šťastné Vánoce, Severusi
DrMM: ( Jacomo )11.12. 2014Odpusť nám naše viny 2/2
DrMM: ( Jacomo )10.12. 2014Odpusť nám naše viny 1/2
butterflycross: ( LadyF )09.12. 201425. kislev
Ladymage Samiko: ( tiberia )08.12. 2014Pochopení po snapeovsku
cathedral carver: ( solace )07.12. 2014Kým sme hľadali sneh
angelicka: ( Sevik99 )06.12. 2014Dluh
Bergere: ( arabeska )05.12. 2014Ale zmlkněte!
melisande88: ( tiberia )01.12. 2014Válka s kůrolezem