Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jen krví spojeni

Jen krví spojeni - 1

Jen krví spojeni
Vložené: Lupina - 07.01. 2015 Téma: Jen krví spojeni
Lupina nám napísal:

Autor: E. M. Snape               Překlad: Lupina          Beta: marci                Banner: Vojta

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2027554/1/In-Blood-Only

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PP: Před první kapitolou bych znovu ráda upozornila na datum vzniku této povídky. Autorka ji napsala po vydání Fénixova řádu. Snape je tady čistokrevný kouzelník a s Lily se v dětství neznal. A nedočkáte se romantiky, s tímto Severusem opravdu ne.

 

Kapitola 1. Vzpomínka

Snape vstoupil na záchod, jen aby jej do očí udeřil pohled na Zlatoslava Lockharta vynořujícího se z kabinky. Stočil zrak k právě použité toaletě a s opovržením zjistil, že se ji onen muž marně snaží spláchnout.

„Ucpal jste záchod,“ poznamenal suše.

Lockhart znervózněl. „Ve skutečnosti,“ a než stačil Snape zareagovat, vytáhl hůlku, „Obliviate!“

Ukolébán kouzlem Snape mohl jen naslouchat a přijímat Lockhartovy informace: „To vy jste ucpal ten záchod.“

Jakmile muž odešel, trans se ze Snapeovy mysli vytratil a on se zmateně zadíval na toaletu. Dumal nad tím, proč se pořád cítí, jako by si potřeboval ulevit.

ooOOoo

Aha, už si vzpomínám, pomyslel si Snape podrážděný vzpomínkou na tehdejší půlhodinové hledání Filche, aby záchod zprůchodnil.

Stále na něj tišivě působil paměťový regenerační odvar. Třída připravující se na OVCE při testování svých výtvorů odhalila překvapivé množství studentů, na které kdysi Zlatoslav Lockhart použil kouzlo Obliviate. To podnítilo Snapeovu zvědavost a jakmile se učebna vyprázdnila, sám odvar užil. Nyní už se stal svědkem toho, jak mu Lockhart srazil polici s lektvary (věděl jsem, že jsem nebyl tak neopatrný!), jak ten matlák uklouzl na hladké podlaze před učebnou obrany a jak mu zaskočila káva. Proč ten nebetyčný idiot cítil potřebu vymazávat vzpomínky i na ta nejmalichernější ztrapnění, bylo mimo Snapeovo chápání. Koneckonců, ten chlap se ponižoval v podstatě denně už jen svými ubohými pokusy o kouzelnictví.

Uřkl by toho imbecila, kdyby již netrčel u svatého Munga a nesnažil se vzpomenout na alespoň jediný nepatrný detail své existence. Díky tomu Snape začal oceňovat pojetí vesmírné spravedlnosti. Jak příhodné, že muž s tak malým respektem ke vzpomínkám druhých byl sám o své připraven.

Jak účinek lektvaru mizel, cítil Snape navracející se sílu a připravil se vstát; předpokládal, že k dalším incidentům s Lockhartem a jeho myslí nedošlo…

A zhroutil se zpět na své místo, jak se cosi mnohem mocnějšího snažilo prorazit bariéru – další vzpomínka pohřbená výrazně hlouběji, Obliviate seslané daleko působivějším kouzelníkem.

Paměťový regenerační odvar nebyl obvykle účinný natolik, aby prolomil velmi silné Obliviate (kvůli čemuž musel být Lockhart neustále přítomen u svatého Munga); jak vzpomínka trhla jeho myslí, Snape její prchavou povahu poznával. Ležela pohřbena velmi hluboko. Zjevně někomu opravdu záleželo na tom, aby na tuto konkrétní zapomněl.

S nově vyvolaným zájmem vyčistil mysl a sebral veškeré dovednosti nitrobrany. Zapudil pryč otázky: Kdo toto provedl? Byl to Voldemort při snaze utajit nějaké zločinné plány? Pokoušel se snad Potter zakrýt nějaké své mizerné husarské kousky? Ne, Potter neměl na něco takového schopnosti. A konečně se jeho mysl ztišila.

Vzpomínka se navracela jen velmi zvolna – Potter zmlácený na posteli, Brumbálovy smutné modré oči, Snapeovy vlastní bílé ruce míchající lektvar – když vtom jej přemohla exploze barev a zvuků:

„Jak dlouho je v tomto stavu?“ slyšel se položit otázku. Stál nad kouřícím kotlíkem na ošetřovně a příprava lektvaru se nacházela v závěrečné fázi.

„Tři hodiny,“ odpověděla Poppy Pomfreyová ustaraně a přešlapovala v nohách Potterovy postele, zatímco chlapec sebou ve spánku mlátil a chvěl se. „Ani nereaguje na podněty.“

Snape přičichl k lektvaru a zjišťoval tak, zda je připravený k použití.

„Severusi,“ slyšel Brumbálův jemný hlas a cítil jeho ruku na rameni. „Je hotov?“

„Uvařil jsem protijed dle vašeho přání, řediteli,“ odvětil a sledoval chlapce, jak sebou v horečce zmítá na posteli lapen v boji s neviditelným nepřítelem. „Už jen přidat krev příbuzného. Doufám, že máte po ruce vzorek?“

„Ne, Severusi. Nebudou souhlasit.“

Snape ostře pohlédl na věkovitého ředitele, který čněl za ním.

„Bez krve přímého příbuzného,“ vysvětloval opatrně, přičemž jej napadlo, jestli aktuální situace nepřispěla k pomatení ředitelova rozumu, „je tento lektvar zcela k ničemu. Potter je prakticky mrtvý. Vysvětlil jste jim to?“

Brumbál smutně pohlédl na stále bezvědomého Pottera, a pak na Mistra lektvarů.

„Chci, abyste použil vlastní krev, Severusi.“

Snape na něj zůstal zírat. „Slyšel jste alespoň slovo z toho, co jsem řekl? Ten lektvar nebude –“

„Použijte vlastní krev, Severusi,“ zopakoval Brumbál tiše.

Snape následoval Brumbálův příkaz a říkal si, co se, pro Merlina, začalo s tím mužem dít. Toto jeho zázračnému chlapci vůbec nepomůže; ředitel jen ztrácí čas a kluk tomu jedu nevyhnutelně podlehne. Brumbálova logika jaksi Snapeovi unikala.

Nebyl však zvyklý neuposlechnout Brumbálovy rozkazy – ani v případě, kdy ředitel fungoval ve stavu intenzivního popírání skutečnosti – takže provedl pečlivý řez a sledoval, jak mu po bledé ruce stéká krev a skapává do lektvaru. Odstoupil, zatímco starší kouzelník pečlivě odměřil lektvar a neužitečný jako placebo jej nalil do hrdla umírajícího chlapce…

A najednou se Potter přestal zmítat a jeho ostrý, trhavý dech se zklidnil do pravidelného rytmu. Po tváři se mu rozlil mír a do bledého obličeje se vrátila barva. Brumbál vtiskl prázdnou lahvičku do Snapeovy strnulé dlaně a vrátil se k Harrymu. Odsud Snape mohl vidět, že chlapcova bolest vymizela, že lektvar odvedl svoji práci a kluk teď spí přirozeným, bezstarostným spánkem.

To nebylo možné…

Brumbálova věkovitá ruka přejela po Harryho potem zvlhlém obočí, odhrnula kštici mokrých vlasů a setrvala na chlapcově jizvě. Po dlouhé době konečně vzhlédl.

Snape tam stál a jen na něj zíral.

„Ale no tak, Severusi, s myslí tak bystrou jako je vaše jistě chápete, proč lektvar účinkoval.“

Snape pohlédl na Brumbála, pak na chlapce. Ne, ne, on to být nemohl. Způsob ‚jak‘ byl jasný – ale ne, toto nebylo možné.

Brumbálovy oči, podivně smutné, jej stále upřeně sledovaly.

„Podívejte se na mě, Severusi.“

Snape věděl, že musí poslechnout Brumbálův příkaz. Podíval se na něj. Přímo do těch utrápených očí.

Sotva slyšel Brumbála zašeptat: „Obliviate.“

ooOOoo

Snape před sebe jen nevěřícně zíral, když paměťový regenerační odvar pomalu přestával působit; vybavil si Brumbálův hlas, jak mu shrnuje předchozí aktivity. A vzpomněl si na cestu zpět do komnat rozostřenou vlivem Brumbálova kouzla. Jak tehdy vzhlédl od písemek a překvapilo jej, že noc už uplynula. Jak si pomyslel, zda ti malí spratci napsali tak otupující eseje, že jej skutečně uspaly na několik hodin.

A pak se zavrávoráním vyskočil na nohy. Brumbál mu vymazal vzpomínky. Brumbál mu, sakra, vymazal vzpomínky!

Znehybněl.

Krev. Jeho krev vyléčila Pottera. Ten zmíněný protijed – jen nejbližší příbuzní vyhovovali coby biologická složka. Ve vzácných případech strýci nebo bratranci, ale jen velmi zřídka. Musel by být…

Snape zíral na jednu ze svých sklenic, jako by ji chtěl vůlí přimět k explozi. Jediná možnost…

To nemůže být. To prostě nemůže být.

Ach, ale může, připomenul mu vnitřní hlas a myšlenky mu zaběhly k oné noci, k těm zeleným očím a té teplé, slané kůži…

Ale ne… Prosím, jen to ne.

A v tom okamžiku Snape pochopil, že je otcem Harryho Pottera.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Jen krví spojeni - 1 (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 15.02. 2024
|
Tak si říkám - ten ředitel je vševědoucí ( obzvlášť ve fanfiction). Každé jiné vysvětlení obsahuje špionážní kouzla, slídivá kukátka, magické oči á la Pošuk, ultradlouhé uši a stejný počet špionů jako obyvatel jimi sledovaných.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jen krví spojeni - 1 Od: arkama - 08.11. 2015
Fuu, pustím sa do čítania zameškaného prekladateľského pairingu Luparci :) :) a hneď takýto šok! Zase "výborný" Albus ochranár a manipulátor? Na zabitie...

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Elza - 08.03. 2015
Působivý začátek. Díky, dámy!
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 08.03. 2015
Snad Tě pokračování nezklame :-) Díky za komentík, Elzo :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: mami - 28.02. 2015
...a jediné čo ho napadlo bolo, to že bude musieť doplatiť alimenty za všetky tie roky... Až potom si uvedomil, že veď nemá komu... No viem si predstaviť, že nebol nadšený a dá to Harrymu vyžrať.
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 28.02. 2015
:-D Mami, tak teď jsem se od srdce zasmála :-D Doplatit alimenty :-D Díky, křením se tu jako idiot :-D

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Neprihlásený - 11.02. 2015
Tak to bol fakt narez. Najprv pobavil lokhart ale potom... Teda ide to zostra. Táketo daco hned v prvej kapitole... Kym mi vydrzi tablet citam...super. Vdaka jimmi
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 11.02. 2015
Toto bude vůbec dost ostrá povídka. Zachtělo se nám trochu krve :-D No, ne, tak drsné to nebude. Tak ať ablet vydrží co nejdýl. Díky za komentář, Jimmi :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Leylon - 12.01. 2015
Ach, sakra to je teda prúser :D som vsak zvedavá na vysvetlenie. Ked Severus Lilly nepoznal... dakujem za preklad
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 11.02. 2015
Jejda, zpětně jsem objevila Tvůj komentář. Moc za něj děkuji, Leylon :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Julie - 10.01. 2015
Tý jo to je rozjezd. Líbí se mi to, svižný začátek, scénka s Lockhartem nemá chybu.... moc se těším na další kousek. Zaujalo mě, že povídka je napsaná po vydání Fénixova řádu. To bude asi v některých věcech jiná, než jsme zvyklí, že? No to vůbec nevadí. Díky moc.
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 10.01. 2015
Největší rozdíl je v tom, že Severus je čistokrevný a Lily nepoznal v dětském věku. Ale přesto myslím, že by povídka mohla mít úspěch. Těší mě, že zaujalo, snad se bude líbit i dál :-) Děkuji za komentář, Julie.

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: miroslava - 09.01. 2015
tak jsem se těšila a JE TO TADY!!!!!!!!!! Sice nemám moc ráda, když se někomu děje nějaká neoprávněná hrubost, ale slibovala jsi, že celá povídka skončí docela dobře. A začátek je opravdu slibný. Přeji hodně času a kvakitních můzáků na překlad. Těšíííím !
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 09.01. 2015
Tak tady se hrubost občas přihodí a někdy bude i neoprávněná. Ale Severus tady má být fakt Smrtijed, takže zachová dekorum Smrtijeda Ale pro chlapy Snapeovy to dopadne dobře, není třeba se bát Děkuji za přání můzáků, ti by se mi hodili A děkuji za komentář, miroslavo

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Saskya - 08.01. 2015
teda, zaujímavý začiatok poviedok na túto tému je nespočetné množstvo, ale s takýmto odhalením pravda som sa ešte nestretla, pekné banner je krásny tešim sa na pokračovanie
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 08.01. 2015
Doufám, že se Ti toto pojetí vztahu Severus / Harry bude líbit. Je docela netradiční, ale věřím, že si své čtenáře najde. Děkuji moc za komentář, Saskyo

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: holloway - 08.01. 2015
Žije Albus? Chtěla jsem říct: přežije Albus? Tohle udělat obávanému mistru lektvarů, to chce hodně nebelvírské odvahy (hlouposti). Jinak začátek skvělý, začínalo to dost rozverně, můžu jen doufat, že v duchu ucpaného záchoda se to ponese dál. Asi ne,že? Těším se, jak bude na tu novinku reagovat Harry a na vysvětlení, jak je možné, že má Severus syna a neví o tom. Předpokládám, že matkou je Lilly...no jsem zvědavá Díky za překlad, Lupino
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 08.01. 2015
Povídka rozverná rozhodně nebude. I když - objevuje se v ní nádech humoru, hlavně když zaperlí Severus. O Severusově minulosti se ještě dozvíme, čeká nás vysvětlení, proč Severus o Harrym nevěděl. A reakce budou zajímavé u obou - Severuse i Harryho. A matkou je Lily, to zůstává kanonické. Dozvíme se také Albusovy důvody k zatajování Harryho původu. Doufám, že se Ti povídka bude líbit Severus tu bude krásně sarkastický Díky za komentář, holloway

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Jacomo - 07.01. 2015
Páni, to byl tedy šupec! První věta - konkrétně zmínka o záchodu - mi vyrazila dech a při následujícím dění už jsem ho skoro nestihla chytit. Straaašně se těším na všechny příští středy! Přeji tobě i betě hodně skvělých nápadů, přízeň překladatelské múzy a dostatek času!
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 08.01. 2015
To jo, začít povídku ucpaným záchodem, to se hned tak nevidí První kapitoly povídky budou kratší, ale ono se to rozjede. Děkuji moc za přání, nápodobně přeji vše Tebou jmenované i Tobě a Tvé betě Už se nemůžu dočkat Králů a královen

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Zuzana - 07.01. 2015
Zaujímavý začiatok. Albus starý intrigán ma zase raz poriadne naštval. Som zvedavá aké mal dôvody zobrať Harrymu otca a Severusovi syna. Ďakujem za preklad.
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
V této povídce Albus nemá být až tak špatná postava. Měl své důvody, které se dozvíme. A to se mi moc líbilo. Brumbál není jen ten zlý. Jsem moc zvědavá, jaké reakce odhalení Brumbálových pohnutek vyvolá :-) Děkuji za komentář, Zuzano :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Sally - 07.01. 2015
Maximálne vzrušujúci začiatok, už soom namotaná! Vďaka za preklad, teším sa ďalšie kapitoly, juhuhuuu,  milujem presne takúto kombináciu ^^  P.S. ak si správne pamätám, Severus v tejto poviekde nepatrí k tým milším, však?
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
A to ten začátek je ještě poměrně klidný Ono se to rozjede... Severus tu bude fakt Smrtijed, ale nemá jednoduchou povahu, takže ani přijetí syna nebude jednoduché. A bude tu krásně ironický. Některé jeho věty jsou perly Doufám, že se Ti povídka bude líbit. Děkuji za komentář, Sally

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: katrin - 07.01. 2015
Noo, tak toto vyzera zaujimavo Otazkou znie, preco Dumbledore vobec to Obliviate zosielal.. to ma teda zaujima.. a tesi ma, ze sa mozem zase tesit na stredy
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Otázka 'Proč ' bude zodpovězená. Ne hned v další kapitole, ale dočkáme se. Doufám, že se Ti povídka bude líbit :-) Děkuji za komentář, katrin :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: JSark - 07.01. 2015
Tak aspoň na jedno sa Lockhart hodil. :) Díky, budem sa tešiť.
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
:-D To je fakt. Jediný Lockhartův přínos pro Bradavice :-D Děkuji za komentář, JSark :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: solace - 07.01. 2015
Zaujímavý chytľavý začiatok. Páčila sa mi scéna s Lockhartom a následné použitie elixíru obnovujúceho pamäť. Tiež je prekvapivé, že sa Severus hneď na začiatku dozvedel, že je Harry jeho synom. Som zvedavá, ako s touto informáciou ďalej naloží. Dúfam, že Dumbledore naňho nezošle ďalšie Obliviate. Ďakujem za preklad.
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Povídka je v podstatě celá o tom, jak se Severus popasuje s faktem, že je otcem Harryho Pottera. A Brumbál... ne že by se nepokusil ;-) Děkuji za komentář, solace :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: lucky - 07.01. 2015
Skvostný začátek, konečně zase důvod proč středa není špatný den v týdnu. Říkáš žádná romantika? Ani maličká?  
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Vůbec. Tady na ni nebude prostor. Ale užijeme si Severusovy ironie při terorizování Harryho :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: denice - 07.01. 2015
A ještě - úžasný banner - Severus jako živý a věkem odpovídající kánonu - mlask! Harryho fotka taky nemá chybu.
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Ten banner, ten je, co? Taky si u něj pomlaskávám :-)

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: denice - 07.01. 2015
Přečteno jedním dechem. První kapitola má zpravidla úkol navnadit čtenáře, ale málokdy se to povede takhle - jak teď mám vydržet celý týden? Harry byl prakticky mrtvý - příbuzní nebo někdo jiný? A kdo? Jsem šíleně zvědavá, co ze znovu získané vzpomínky Severus vyvodí. Název povídky leccos naznačuje... Strašně se mi líbila úvodní epizoda s Lockhartem a ucpaným záchodem - proč se cítí, jako by si pořád potřeboval ulevit a pak půlhodinové hledání Filche . Díky!
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Harryho otrava se řešit nebude - měla jen vysvětlit, jak došlo k odhalení, že Severus je jeho otcem. Ale čeká nás právě to, jak Severus zareaguje na nově nabytou informaci. Lockharta tam autorka zapracovala hezky Vtipné scény umí. A jejího jemného humoru si užijeme i dál I když u toho Harry bude trpět. Děkuji za komentář, denice

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: arabeska - 07.01. 2015
Je to tady! Docela mě překvapilo, že se to takhle rozběhlo už v první kapitole. Na to že je krátká, je to bomba ) A odvar musí být vážně užitečná věcička, když na tebe může evidentně kdokoliv kdekoliv vybafnout s obliviate. Pitomec Lockhart... Tak, středy opět mají smysl Díky za báječný překlad! 
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Autorka rozhodně dokázala zaujmout, co? Jo, středy konečně mají smysl a dny svůj řád Moc doufám, že se Ti bude povídka líbit. A děkuji za komentář, arabesko

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: marci - 07.01. 2015
Tak je to tady! Jsem ráda, že už je povídka venku, přeji Ti, lupinko, hodně překladatelského elánu a volného času na totéž (sobě si ten volný čas na betění přeji sobecky také) a hlavně ať se povídka líbí!! PB: Je to na palici najednou skočit v ději o takový kus zpátky  
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Je to tady! Dny v týdnu zase budou mít svůj řád A moc za vše děkuji Bez Tebe by to nebylo ke čtení.

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Folwarczna - 07.01. 2015
Hu, začíná to strašidelně. Na Lockharta to sedí. Ale být Severusem, někdy je možná lepší nevědět?
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Máš pravdu, někdy lepší nevědět. Toto odhalení Severusovi způsobí spoustu trablů.

Re: Jen krví spojeni - 1 Od: MIRA - 07.01. 2015
Vyzerá to fakt perfektne.:) Ten odvar bol super nápad. Aspoň sa Snape dozvie kopu noviniek.:D Ďakujem za krásny preklad. PS: Už som hovorila, že banner je nádherný.:D
Re: Jen krví spojeni - 1 Od: Lupina - 07.01. 2015
Autorka zvolila docela logické vysvětlení, proč je Severus Harryho otcem - to bude příště - a proč to Severus nevěděl. Banner je mňamka, že? Obdivuju všechny, kteří něco takového dokážou. Děkuji za komentář, MIRO

Prehľad článkov k tejto téme:

E. M. Snape: ( Lupina )11.11. 2015Jen krví spojeni - 45 (Závěr)
E. M. Snape: ( Lupina )04.11. 2015Jen krví spojeni - 44
E. M. Snape: ( Lupina )28.10. 2015Jen krví spojeni - 43
E. M. Snape: ( Lupina )21.10. 2015Jen krví spojeni - 42
E. M. Snape: ( Lupina )14.10. 2015Jen krví spojeni - 41
E. M. Snape: ( Lupina )07.10. 2015Jen krví spojeni - 40
E. M. Snape: ( Lupina )30.09. 2015Jen krví spojeni - 39
E. M. Snape: ( Lupina )23.09. 2015Jen krví spojeni - 38
E. M. Snape: ( Lupina )16.09. 2015Jen krví spojeni - 37
E. M. Snape: ( Lupina )09.09. 2015Jen krví spojeni - 36
E. M. Snape: ( Lupina )02.09. 2015Jen krví spojeni - 35
E. M. Snape: ( Lupina )26.08. 2015Jen krví spojeni - 34
E. M. Snape: ( Lupina )19.08. 2015Jen krví spojeni - 33
E. M. Snape: ( Lupina )12.08. 2015Jen krví spojeni - 32
E. M. Snape: ( Lupina )05.08. 2015Jen krví spojeni - 31
E. M. Snape: ( Lupina )29.07. 2015Jen krví spojeni - 30
E. M. Snape: ( Lupina )22.07. 2015Jen krví spojeni - 29
E. M. Snape: ( Lupina )15.07. 2015Jen krví spojeni - 28
E. M. Snape: ( Lupina )08.07. 2015Jen krví spojeni - 27
E. M. Snape: ( Lupina )01.07. 2015Jen krví spojeni - 26
E. M. Snape: ( Lupina )24.06. 2015Jen krví spojeni - 25
E. M. Snape: ( Lupina )17.06. 2015Jen krví spojeni - 24
E. M. Snape: ( Lupina )10.06. 2015Jen krví spojeni - 23
E. M. Snape: ( Lupina )03.06. 2015Jen krví spojeni - 22
E. M. Snape: ( Lupina )27.05. 2015Jen krví spojeni - 21
E. M. Snape: ( Lupina )20.05. 2015Jen krví spojeni - 20
E. M. Snape: ( Lupina )13.05. 2015Jen krví spojeni - 19
E. M. Snape: ( Lupina )06.05. 2015Jen krví spojeni - 18
E. M. Snape: ( Lupina )29.04. 2015Jen krví spojeni - 17
E. M. Snape: ( Lupina )22.04. 2015Jen krví spojeni - 16
E. M. Snape: ( Lupina )15.04. 2015Jen krví spojeni - 15
. Fan Art: ( Lupina )08.04. 2015Harry Snape
E. M. Snape: ( Lupina )08.04. 2015Jen krví spojeni - 14
E. M. Snape: ( Lupina )01.04. 2015Jen krví spojeni - 13
E. M. Snape: ( Lupina )25.03. 2015Jen krví spojeni - 12
E. M. Snape: ( Lupina )18.03. 2015Jen krví spojeni - 11
E. M. Snape: ( Lupina )11.03. 2015Jen krví spojeni - 10
E. M. Snape: ( Lupina )04.03. 2015Jen krví spojeni - 9
E. M. Snape: ( Lupina )25.02. 2015Jen krví spojeni - 8
E. M. Snape: ( Lupina )18.02. 2015Jen krví spojeni - 7
E. M. Snape: ( Lupina )11.02. 2015Jen krví spojeni - 6
E. M. Snape: ( Lupina )04.02. 2015Jen krví spojeni - 5
E. M. Snape: ( Lupina )28.01. 2015Jen krví spojeni - 4
E. M. Snape: ( Lupina )21.01. 2015Jen krví spojeni - 3
E. M. Snape: ( Lupina )14.01. 2015Jen krví spojeni - 2
E. M. Snape: ( Lupina )07.01. 2015Jen krví spojeni - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.10. 2014Jen krví spojeni