Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jen krví spojeni

Jen krví spojeni - 8

Jen krví spojeni
Vložené: Lupina - 25.02. 2015 Téma: Jen krví spojeni
Lupina nám napísal:

Autor: E. M. Snape               Překlad: Lupina          Beta: marci                Banner: Vojta

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2027554/8/In-Blood-Only

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8. Další příhoda s nitrobranou

Harry otevřel zakalené oči. Celý svět se mu rozmazával, takže automaticky sáhl po brýlích. Slepě šmátral po studeném dřevě nočního stolku, než mu je teplá ruka vtiskla do dlaně. Harry si brýle nasadil na nos a zrak zaostřil na postavu Severuse Snapea.

Vyjekl a celý se zakymácel šokem. Další výkřik následoval, když mu pohyb zabodl jehly do končetin a Harry v boji proti té agónii pěvně zavřel oči a zatnul zuby.

„Vypij to,“ pobídl jej Snape tiše a přitiskl mu chladný pohár ke rtům.

Harrymu tepalo tělo bolestí a nevyslovenými otázkami. V zoufalé touze po úlevě ten odporný lektvar vypil. Když mu žaludek vyplnilo teplo, klesl zpět do polštářů. Pomalu mizelo i to bodání a vracel se mu zrak; s mírným hučením v hlavě se uvolnil. Chvíli jen ležel, zcela zapomněl na skutečnost, že se mu nad postelí tyčí jeho nejnenáviděnější učitel, a blaženě upadal do omámeného oparu.

Pak se mu do mysli začaly vkrádat vzpomínky na předchozí den. Vyděšeně otevřel oči a vyčítavě je zaměřil na Snapea.

„Měl jste mě varovat, že se mi chystáte dát ten lektvar,“ stěžoval si Harry. „Nemusel jste mi ho podstrčit jako nějaký jed.“ Hlas měl ostrý a chraplavý a nevědomky si mnul hrdlo. V půlce pohybu se zastavil. S paží bylo něco… špatně.

Mrkl na Snapea a viděl, že jen zmateně vraští obočí. Pak se muž téměř jemně natáhl a vzal Harryho zápěstí do svých rukou. Pozorně je studoval, stáhl rukáv košile, načež jej zase vyhrnul.

„Co se děje?“ zamumlal Harry a tázavě se na svého učitele zahleděl.

Snape mu zápěstí pustil a posadil se na židli u postele. Nadále však zjevně zmatený studoval na břiše ležícího Harryho a v hlubokém zamyšlení si rukou mnul ústa.

„Snape?“

„Tiše, Pottere. Nemohu přemýšlet, když mě otravuješ.“

„Co se děje?“ dožadoval se Harry teď již silnějším hlasem. Pohlédl se na své tělo a ztěžka zvedl ruce, aby zjistil, na co se to Snape díval. Chvěly se námahou, ale jinak se nezdály…

Počkat.

„Ten váš zatracený lektvar mě scvrknul!“ zařval a s náhlým přívalem energie zuřivě odstrčil přikrývku, aby viděl i zbytek těla. Vykopl jednu nohu, pak druhou, a zděsil se. Mohl přísahat, že byly obě kratší! Kalhoty, co mu včera dosahovaly ke kotníkům, měl až pod paty.

„Nescvrknul tě, Pottere,“ Snape stále dumal nad tím dilematem. „Toto je tvá přirozená stavba těla. Zjevměnící zaklínadlo pouze zkreslilo tvé fyzické proporce.“

„Co se stalo s tím: ‚Všichni z mé rodiny narostli nejméně do sto osmdesáti centimetrů‘?“ ptal se Harry posměšně, ale cítil narůstající paniku. Už tak byl menší než průměr. Teď byl prostě malý.

„Zjevně jsi výjimka,“ ušklíbl se na něj Snape s obvyklou potměšilostí.

„To je skvělé,“ odfrkl si Harry a zuřivě se zasmál. „Prostě nádhera. Díky za vše, Snape. Fakt si toho vážím.“

„Ale no tak, Pottere,“ zavrčel Snape. „Jsi kratší jen o pět centimetrů, přinejhorším o sedm.“ Zamyšleně si klepal prstem o tvář. „Jen jsem něco takového prostě nečekal.“

„Možná váš lektvar nefunguje dobře,“ odsekl Harry.

Snapeova tvář potemněla. „Můj lektvar je perfektní. Mé lektvary jsou vždy perfektní.“ Vstal a začal přecházet po místnosti. „Jediný můj příbuzný nemá tak žalostnou figuru jako ty, to musím přiznat… Ale také jsem až donedávna neměl žádného příbuzného v Nebelvíru.“

Harry zabořil tvář do polštáře, poněvadž nehodlal poslouchat další slova. Byl podrážděný, v depresi a zatraceně rozhněvaný. Ať už si Snape říká cokoli, nemusí to, sakra, poslouchat… Nepotřebuje slyšet, jak Harry Potter v mnoha směrech zostudil hrdou linii Umaštěnců. Se svým štěstím přijde o rodinný vzrůst, ale získá vše od toho zatraceného zobákovitého nosu, až po značné množství rodinné mastnoty ve vlasech.

„Zjevně jsi velmi unavený,“ poznamenal Snape klinicky. „Což jsem čekal. Teď spi a toto probereme později.“

Harry zvrátil hlavu nazad. „Ne díky. Už jsem si tenhle týden užil dost vašich urážek i bez zesměšňování mé výšky. Jen zařiďte, abyste tohle dokázal změnit, až budeme příští týden sesílat nové kouzlo vzhledu.“

Snape na něj další chvíli hleděl. Zhluboka se nadechl a po chvíli vzduch vypustil, jako by mu na rtech právě zemřela nějaká otázka, ale když se na něj Harry zvědavě podíval, už mířil ke dveřím.

ooOOoo

Po dni stráveném zotavováním se z následků užití onoho lektvaru se Harry sotva hýbal, dokázal se jen dovléct k jídlu a pak zpět k posteli a celou dobu jej zaplavovala omámená strnulost. Trpěl depresí. Snape byl jeho otec, zmenšil se o několik centimetrů, uvízl tady v tom příšerně nudném panství, Remus mu nepsal, Tonksová si bude myslet, že je malý, Sirius byl pořád mrtvý, Voldemort se pořád chystal jej zavraždit, ředitel mu lhal a Snape byl jeho zatracený otec.

Mistr lektvarů se bezprostředně nesnažil pokračovat ve zlomení kouzla vzhledu, přesto Harry vždy raději podezřívavě přičichl ke svému pití. Snape vypadal téměř na pochybách, zda kouzlo rušit; jako by se bál dalšího negativního výsledku. Před podáním lektvaru si byl jistý, že Harry bude, tak jako Snape, vyšší než replika Jamese Pottera. Zdálo se, jako by bral coby osobní urážku, že jej zase trumfl James Potter. Během těch krátkých chvil, které trávili v jedné místnosti, Harry Snapea nejednou přistihl, jak jej pozoruje přimhouřenýma, černýma očima, jako by se snažil odhalit nějaké velké spiknutí páchané proti němu a připravované jeho delikventním synem.

Jednoho dne jej Snape překvapil tím, že deaktivoval obrany a dovolil mu vstoupit do knihovny panství. Harry si užil jedno vítězné odpoledne výzkumem tématu, které mu tanulo na mysli od chvíle, kdy zjistil, že je příbuzný té ženské, co zabila Siriuse. Nicméně když jej Snape večer přišel vyzvednout, podezřívavě se na Harryho podíval a seslal nějaké kouzlo rozsvěcující nadpozemským světlem knihy, jež Harry četl. Stačil jen jeden pohled na Spřízněné a příbuzenské kletby, aby Harryho vykázal z knihovny, popadl jej za paži a vytáhl zpět do jeho pokoje.

„Nechtěl jsem proklít vás!“ protestoval Harry, když mu Snape práskl dveřmi před obličejem. Zkusil kliku; zase měl uzavřený vstup do chodby.

Ten večer jej domácí skřítka Minky dovedla k večeři, kde čekal Snape jako nějaký přerostlý černý netopýr a posuzujícím pohledem provrtával Harryho kůži.

„Posaď se, Pottere,“ pokynul k Harryho obvyklé židli na druhé straně dlouhého stolu. Chlapec si všiml, že na něm neleží žádné jídlo.

Nervózně se posadil.

Snape vstal a obešel Harryho židli, což chlapci pouze znepokojivě připomnělo policejní výslech.

„Proč ses do té knihy díval, Pottere?“

„S vámi to nemá co dělat,“ opáčil Harry a v obranném gestu si zkřížil ruce na prsou. „A nechápu, proč by to měla být vaše věc.“

„Je to má věc,“ ozval se Snape zpoza jeho ramene, „protože jsi to zjevně dělal s nějakým záměrem. Pottere, šlo o temné kletby. Předpokládal jsem, že si budeš dělat domácí úkoly.“

„Byl jsem jen zvědavý,“ prohodil Harry bezstarostně. „Víte, knihovna Smrtijeda a tak, možnost, že je kolem spousta zvráceností.“

Snape se teď zastavil v jeho zorném poli, rty tenké, rozzlobeně přitisknuté k sobě. Harry vrhl na muže troufalý pohled, kterým jej vyzýval k zahájení hádky. Koneckonců, dostal se k těm knihám jen proto, že je Snape vlastnil.

Jako by si náhle uvědomil Harryho hru, Snapeovými rty proběhl chladný úsměv dravce. „Pottere, Harry…“ opravil se, „máš naprostou pravdu.“ Jeho jméno ze Snapeových rtů vždy znělo jako skrytá urážka. „Koneckonců to není má věc.“

Harry ztuhl. Snapeův tón v něm vyvolal neklidné brnění a nějak věděl, že se ten chlap rozhodl pro krutější způsob útoku.

„Právě mě, Harry, napadlo, že jsme přestali s tvými hodinami nitrobrany.“

„Nepotřebuju je,“ odsekl Harry a zlostně se na Snapea podíval. Poznal, že ten chlap jen hledá záminku, aby mu vydrancoval mysl.

„Nepotřebuješ ji? Myslíš tím, že jsi nitrobranu zvládl sám?“ zapředl hedvábně Snape a vytáhl z kapsy hůlku. „Pokud tomu tak je, proč nevystavit tvoje schopnosti malému testu?“

„Nerozumíte tomu!“ vystartoval Harry a těkal očima ze Snapeovy hůlky na jeho tvář. „Jizva mě nebolí. Vůbec. Nemám žádné vize. Vůbec. V létě to všechno přestalo. Nitrobrana to vždycky jen zhoršila a nechci riskovat, že se to vrátí do loňského stavu!“

Snape na něj dlouze zíral s výrazem, jako by mu představovali vesnického blázna. „Ty ses opravdu obludil myšlenkou, že Pán zla s tebou skončil?“ zeptal se tichým, nebezpečným hlasem.

„Samozřejmě, že ne,“ odpověděl Harry naléhavě. „Ale ty loňské hodiny vše jen zhoršovaly. Nechci, aby se moje jizva znovu ozvala. Nechci nic měnit, takhle je to docela dobré.“ Nevědomky si jizvu promnul.

„Docela dobré?“ vyplivl Snape ta slova jako urážku a rychle vykročil, snad aby se mohl nad Harrym tyčit. „Docela dobré nebude uspokojivé, až se Pán zla pokusí opět tě posednout! Možná jsi zapomněl, jak jsi před ním zranitelný, Pottere, ale ujišťuji tě, že on ne!“

„Tohle není o něm,“ pronesl Harry drsně a rozvztekleně se podíval do stejně rozvzteklených Snapeových očí. „Vy to jednoduše chcete udělat, protože chcete zjistit, co jsem vyváděl s tou knížkou.“

Snape se ušklíbl. „Pottere, budeš tady dva týdny. Budu mít dostatek příležitostí, abych ti podstrčil další lektvar a zjistil vše o tvém zájmu o řečenou knihu.“ O krok ustoupil a studoval Harryho jako zvláštní druh hmyzu. „Chtěl jsem tě vyhlídkou na výuku nitrobrany jen znervóznit, ale teď vidím, že bude zcela nezbytná.“

„Vy nemyslíte, že nepřítomnost vizí o něčem vypovídá? Že mě jizva nebolí?“ dožadoval se Harry.

Snape si přejel dlouhým, bílým prstem po rtech. Harry se zavrtěl, když ten chlap pozoroval tmavou ofinu zakrývající onu jizvu. „To zvláštní je,“ připustil nakonec. „Docela mě překvapuje, že už Pán zla vaše spojení nevyužívá.“

Harry si opět promnul čelo.

V tom okamžiku Snape ustoupil na svoji stranu stolu a posadil se. K Harrymu poslal poslední, zvláštní pohled. „Ale určitě se najez. Budeš potřebovat energii.“ Tlesknul a na stole před nimi se objevila večeře.

Harry si ani neuvědomoval, jaký má hlad. Dychtivě sáhl po pečeni a jen co vzhlédl, zjistil, že jej Snape pozoruje přivřenýma, podezřívavýma očima.

„Co?“ zeptal se netrpělivě. Bylo mu nanic z toho, jak divně se na něj Snape dívá, když si myslí, že si Harry nevšímá okolí.

„Máš zdravou chuť k jídlu,“ poznamenal Snape zvláštním tónem.

„Jo.“ Harry přejel očima po Snapeově vyzáblé postavě. „Jídlo je fakt dobrá věc, Snape. Někdy byste to měl zkusit.“

Ve Snapeových černých očích problesklo podráždění a Harry skryl úšklebek za dýňovým džusem.

ooOOoo

„Jedna… dvě… tři… Legilimens!“

Harry ucukává před rukou Umbridgeové, která tápe v ohni… Cedric Diggory na něj zírá prázdnýma očima… Belatrix Lestrangeová se směje a Sirius propadá závojem…

Když se Harrymu vrátilo vědomí, choulil se na podlaze a v kloubech mu tepala bolest. Dech se přeměnil do panického lapání a mysl odmítala opustit ten strašlivý obraz Siriusovy smrti.

„Pro Merlina, Pottere,“ zavrčel Snape nad ním. Vypadal rozzuřený a krátce dýchal. „Nemyslel bych si, že je možné ještě se zhoršit. Tvá neschopnost zjevně nezná mezí.“

Harry se dál krčil na zemi a bojoval se slzami, které se mu draly do očí. Jak dlouho to bylo, kdy sám od sebe myslel na Siriuse? Snape dnes večer už alespoň půl tucetkrát útočil na jeho mysl a pokaždé, bez ohledu na to, jak se Harry snažil, jeho myšlenky nevyhnutelně zabloudily zpět k Siriusově pádu do smrti. Loni jeho obranu proti učitelovým vniknutím oslaboval hněv. Letos Snapea do jeho mysli vedl smutek.

Zaslechl seshora dlouhý povzdech a s trochou překvapení zjistil, že mu Snape podává ruku, aby Harrymu pomohl vstát. Když na něj Harry jen nechápavě zamrkal, Snape ruku stáhl.

„Vstávej!“

Harry se vytáhl na roztřesené nohy.

„Zkus to ještě jednou, Pottere. Poslední dva pokusy jsem musel ukončit já. Uvidíme, jestli mě dnes alespoň jednou odrazíš. Vyčisti si mysl. Oprosti se od všech emocí.“

Harry zavřel oči a pokusil se vyprázdnit si myšlenky. Zvedl proti Snapeovi hůlku a roztřeseně přikývl.

„Připrav se… Legilimens!“

Strýc Vernon zatlouká poštovní schránku… Remus jej tahá z pódia. „Nemůžeš dělat vůbec nic, Harry… nic… Je pryč.“… Z druhé strany hřiště jej sleduje velký černý pes… Koktá omluvu, ale Tonksová jej hladí po tváři. „Nevadí mi to.“…

Harry pocítil okamžik paniky a téměř Snapea odrazil, ale ten zatlačil silněji.

… Tonksová prsty hravě prohrabuje Harryho vlasy. Svůdně se usmívá a on se blíží, aby ji políbil…

Se zběsilou naléhavostí se pokusil vyhnat Snapea ze své mysli, ale mocné Legilimens se drželo této vzpomínky a Harry se svíjel, když se před jeho očima odvíjela dál.

… „Lháři!“ hlas má chraplavý a zadýchaný proti jeho rtům. „Už jsi to dělal!“ Harry se uličnicky zazubí. „Přirozený talent. Jako… hadí jazyk.“ Tonksová se zasměje a pomalu jej dotlačí na záda. „Když je řeč o přirozených talentech…“

„POTTERE!“

Kouzlo bylo zrušeno tak rychle, že Harrymu chvíli trvalo, než si uvědomil, že je se Snapem a ne na Grimmauldově náměstí s Tonksovou.

Snapeova chladná, panovačná postava se nad ním tyčila s temným, zuřivým výrazem ve tváři.

Tonksová.

Na Grimmauldově náměstí.

A kurva.

Snape si klekl, aby se podíval přímo do Harryho očí. „Pottere, co jsem to, sakra, právě viděl?“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 15.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jen krví spojeni - 8 Od: sisi - 23.09. 2017
Vždycky jsem si myslela, že Snape je jako táta přirozeným talentem. Proto mám ráda tento žánr a opět se nemýlím: "Pottere, co jsem to právě viděl?" to dobře dokazuje. Děkuji, těším se na další kapitolu.

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: GinnyWesley789 - 19.11. 2015
Jak Harry mohl říct, že Snape ten lektvar uvařil špatně?! Severus je mistr lektvarů a nezažila jsem situaci, že by nějaký lektvar zkazil. Severuse docela chápu, Harry je dost drzý;) Skvělý překlad jako vždy:) Díky:)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: arabeska - 18.03. 2015
Tak teď nevím, který šok vydýchávat dřív - Harryho podprůměrnou výšku, nebo to s Tonksovou. Představila jsem si, jak na něm plandá to pyžamo, a málem jsem se tu rozesmála nahlas (na přednášce, to by mě pranýřovali, zrovna mluví o nanismu). Ale to s Tonksovou muselo být žhavé... No teda Harry, ty se nezdáš! Severus tady perlil; Můj lektvar je perfektní. Mé lektvary jsou vždy perfektní. Jak hanebná urážka jeho cti Děkuji za kapitolu, čarodějky, byla perfektní! ) 
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 18.03. 2015
To jsou událostě, co? A nesměj se mu, chudáčkovi malému Ale Harry se nezdá, jak do Severuse občas zaryje. Odvaha říct Severusovi, že nemá perfektní lektvar D9ky za komentář, arabesko

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: mami - 10.03. 2015
Unesie ho, zavrie ho, zmenší ho, poníži ho... Severus je skutočne na zabitie.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 12.03. 2015
Na zabití je a ještě bude, ale přesto ho tak nějak chápu. I když je otázka, jestli můj úsudek nazamlžil fakt, že se jedná o Severuse :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Elza - 08.03. 2015
Bavím se, bavím se, bavím se. Tato povídka je neskutečná! Prostě skvost. Díky Lupino et marci.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 09.03. 2015
A nás to velmi, velmi těší :-) Máme další téma na slet :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: solace - 05.03. 2015
No nič moc, keď sa rodičia vŕtajú v spomienkach svojich detí. To by som vážne nechcela. Harry bol síce neplnoletý, ale o nejakom znásilnení nemožno hovoriť, takže Severus by mal byť rád, že mu synáčika Tonksová "zaučila" (pokiaľ teda nežiarli). Chlapi to zvyčajne berú inak ako ženy-matky. Dík za kapitolu.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 05.03. 2015
:-D To je nosná myšlenka, že Severus žárlí na Harryho kvůli Tonksové :-) To by vesvětlovalo hodně. Díky za komentář, solace :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Sonka234 - 02.03. 2015
Veľmi pekne ďakujem za ďalšiu časť. Och, ten Severus je teda poriadny bastard. Chudák Harry  Dúfam, že sa to medzi nimi zlepší. Poviedka je, ale vážne úžasná rovnako ako preklad 
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 02.03. 2015
Jo, pořádný bastard, ale ono se to časem zlepší (trochu) :-) Moc mě těší, že se líbí. Děkuji moc za komentář, Sonko :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Jimmi - 28.02. 2015
Waw, super nárez. Tak určite zaujalo Ďakujem moc
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 28.02. 2015
To mě těší, že zaujalo. Dík za komentář, Jimmi :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Zuzana - 25.02. 2015
Harry to scvrknutie vzal ešte celkom v pohode, myslela som si, že sa na Severusa vyrúti a bude mu chcieť vyškriabať oči... Thonksová??? to vážne? Tá baba sa nezdá:) Som zvedavá čo s tou informáciou urobí Harryho milý ocko:D Ďakujem za kapitolu a netrpezlivo čakám na ďalšiu.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
Že by nám Harry dospíval a konečně se začal zklidňovat? No, uvidíme Tatínek rozhodně potěšený nebude a co udělá, to bude... už příště Díky za komentář, Zuzano

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Jacomo - 25.02. 2015
Tím, že vím, co přijde, jsem se připravila o možnost spekulovat. Dobře mi tak Ale přesně si pamatuju na svoji reakci, když jsem tohle četla v originále. Harryho dosud zmíněné vzpomínkové narážky na Tonksovou jsem si vykládala spíš jako pubertální fantazie, takže když mu Snape vytáhl z hlavy tuhle vzpomínku, spadla mi brada. Tato povídka rozhodně boří všechna zavedená klišé (neboj, nebudu spoilerovat ). Dost se na ten mazec těším. Díky, Lupinko a marci, tradičně naprosto skvělý překlad.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
No, aspoň nejsi nervózní, co Severus Harrymu provede Jo, teď nás čeká pár nabušených dní, úúú, to bude jízda Děkuju za pochvalu, Jacomo, ta vždycky potěší

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: JSark - 25.02. 2015
Nepomýlil si Sevie zmenšovací lektvar? :) Inak párovanie s Tonksovou je zaujímavé, to sa hneď tak nevidí. Díky za preklad.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
Neříkej to nahlas, on je na své lektvary háklivý :-D Tonksová mě překvapila, ale proč ne. Zas o tolik starší není :-) Díky za komentář, JSark :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Julie - 25.02. 2015
A pak že Severus nemá otcovské sklony! S tou Tonksovou bude mít Harry asi problém, ale taková informace by každého otce naštvala, že... Ovšem do hlavy se mu cpát samozřjmně neměl. Super kapitola. Četla jsem jedním dechem. Díky moc! Ha mám kód 666 to k této drsné povídce docela sedí.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
Má, pravda, občas nejsou vidět :-) Toto odhalení bude mít docela závažné důsledky. Drsno bude ještě větší :-) Děkuji moc za komentář, Julie :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Leylon - 25.02. 2015
A sakra. To bude teda este veselo.... 
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
To jo, Harry nebude mít zrovna veselé svátky. Díky za komentík, Leylon :-)

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: katrin - 25.02. 2015
Ouou, Harry sa veru nezda.. to kedy Tonks stihla? A vobec, priklanam sa k nazoru, ze vacsi pruser by mala mat ona.. ci to bola z jej strany zvlastna terapia proti smutku? Ci co? Fuuu. tak to zase su nervy, cakat, co bude dalej.. 
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
No, jak k tomu došlo, se dozvíme. Kdo bude potrestaný... to se taky vysvětlí. To jsou zvraty, že? Ale taky myslím, že jako odspělá měla být zodpovědnější. Díky za komentář, katrin

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: miroslava - 25.02. 2015
Och, Harry, ty ses scvrnul podprůměr?!  Tak to je nemilé překvápko. No ale Snapeovi dojde PROČ, že jo? On je to chytrý chlap... Ale zase přece existují výživové či výživné a podpůrné lektvary. A kdo má teď větší průšvih - Harry nebo Tonksová????  Kdyby kapitola pokračovala ještě aspoň jednou větou, tak ta by zněla: A Harry se počůral. A kdo má vydržet celých dlouhých sedm dní !!!! Moc děkuji za skvělý překlad a těším se, moc.
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
A Harry se počůral Tak to nebude. V reakci se trochu projeví Snapeovský gen. Pak v další ne, ale to už by byl spoiler Jojo, Snape je chytrý chlap. I když Harry bude muset prázdniny vydržet jako prcek. Správná otázka, kdo má teď větší průšvih? To se dozvíme už příště Jen za sedm dní, uběhnou jak voda Děkuji moc za komentář, miroslavo

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: marci - 25.02. 2015
Váš lektvar mě scvrknul! Pottere, co jsem to, sakra, právě viděl? I já ty scény úplně vidím! Zase jsem se pobavila Super kapitolka
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
Doufám, že Severus synáčkovi poskytně nějaký lektvar, aby dorostl do snapeovské výšky A Severus nemá být tak zvědavý. Ušetřil by si nervů Díky za vše, marci

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: denice - 25.02. 2015
Tak Harry je malý - Lily určitě nebyla trpaslík, možná tedy Severus dojde k názoru, že za Harryho výšku může něco jiného, například předchozí život (a strava) u Dursleyů? Zdá se, že poznámka nad pečení něčemu nasvědčuje... Severus po Harrym divně kouká, když si myslí, že není viděn, to je zajímavé, to by mohlo něco znamenat. Myslím, že Harry teď trpce lituje, že nezvládl líp nitrobranu. On je nezletilý, že? A Tonksová starší a bystrozorka. Obávám se, že Harry teď dal tatínkovi do ruky munici na několik příštích let. Z mnoha úhlů pohledu tohle vypadá na dost dobrý průšvih. Jsem strašně zvědavá, jak to Severus vezme - už první reakce stála za to. Tahle povídka má jen jednu jedinou chybičku - příliš krátké kapitoly, jak teď mám týden to napětí vydržet? Díky!
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
Tušíš správně, že Severusovi dojde důvod Harryho malého vzrůstu. Harrymu je teď šestnáct, ano, přinese mu to hodně problémů. Už v příští kapitole se dozvíme, co toto odhalení přinese. A bude to... výbušné. Kapitoly se časem prodlouží. Ale jsem ráda, že jsou krátké, protože tak aspoň mám čas na revizi Honby. Jo, a mám další adeptku snamionku, ještě nedočtenou, ale úplně super Na sletu proberem

Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Neprihlásený - 25.02. 2015
Pořád říkám, že tahle povídka je šílená. Ale vždycky překvapí a je ještě šílenější:-) Vůbec, ale vůbec Harymu nezávidím. A to si o něm normálně myslím v podstatě to samé co Snape...
Re: Jen krví spojeni - 8 Od: Lupina - 25.02. 2015
A to počkej na příští kapitolu Severus časem svůj názor lehce poopraví... Dík za komentář

Prehľad článkov k tejto téme:

E. M. Snape: ( Lupina )11.11. 2015Jen krví spojeni - 45 (Závěr)
E. M. Snape: ( Lupina )04.11. 2015Jen krví spojeni - 44
E. M. Snape: ( Lupina )28.10. 2015Jen krví spojeni - 43
E. M. Snape: ( Lupina )21.10. 2015Jen krví spojeni - 42
E. M. Snape: ( Lupina )14.10. 2015Jen krví spojeni - 41
E. M. Snape: ( Lupina )07.10. 2015Jen krví spojeni - 40
E. M. Snape: ( Lupina )30.09. 2015Jen krví spojeni - 39
E. M. Snape: ( Lupina )23.09. 2015Jen krví spojeni - 38
E. M. Snape: ( Lupina )16.09. 2015Jen krví spojeni - 37
E. M. Snape: ( Lupina )09.09. 2015Jen krví spojeni - 36
E. M. Snape: ( Lupina )02.09. 2015Jen krví spojeni - 35
E. M. Snape: ( Lupina )26.08. 2015Jen krví spojeni - 34
E. M. Snape: ( Lupina )19.08. 2015Jen krví spojeni - 33
E. M. Snape: ( Lupina )12.08. 2015Jen krví spojeni - 32
E. M. Snape: ( Lupina )05.08. 2015Jen krví spojeni - 31
E. M. Snape: ( Lupina )29.07. 2015Jen krví spojeni - 30
E. M. Snape: ( Lupina )22.07. 2015Jen krví spojeni - 29
E. M. Snape: ( Lupina )15.07. 2015Jen krví spojeni - 28
E. M. Snape: ( Lupina )08.07. 2015Jen krví spojeni - 27
E. M. Snape: ( Lupina )01.07. 2015Jen krví spojeni - 26
E. M. Snape: ( Lupina )24.06. 2015Jen krví spojeni - 25
E. M. Snape: ( Lupina )17.06. 2015Jen krví spojeni - 24
E. M. Snape: ( Lupina )10.06. 2015Jen krví spojeni - 23
E. M. Snape: ( Lupina )03.06. 2015Jen krví spojeni - 22
E. M. Snape: ( Lupina )27.05. 2015Jen krví spojeni - 21
E. M. Snape: ( Lupina )20.05. 2015Jen krví spojeni - 20
E. M. Snape: ( Lupina )13.05. 2015Jen krví spojeni - 19
E. M. Snape: ( Lupina )06.05. 2015Jen krví spojeni - 18
E. M. Snape: ( Lupina )29.04. 2015Jen krví spojeni - 17
E. M. Snape: ( Lupina )22.04. 2015Jen krví spojeni - 16
E. M. Snape: ( Lupina )15.04. 2015Jen krví spojeni - 15
. Fan Art: ( Lupina )08.04. 2015Harry Snape
E. M. Snape: ( Lupina )08.04. 2015Jen krví spojeni - 14
E. M. Snape: ( Lupina )01.04. 2015Jen krví spojeni - 13
E. M. Snape: ( Lupina )25.03. 2015Jen krví spojeni - 12
E. M. Snape: ( Lupina )18.03. 2015Jen krví spojeni - 11
E. M. Snape: ( Lupina )11.03. 2015Jen krví spojeni - 10
E. M. Snape: ( Lupina )04.03. 2015Jen krví spojeni - 9
E. M. Snape: ( Lupina )25.02. 2015Jen krví spojeni - 8
E. M. Snape: ( Lupina )18.02. 2015Jen krví spojeni - 7
E. M. Snape: ( Lupina )11.02. 2015Jen krví spojeni - 6
E. M. Snape: ( Lupina )04.02. 2015Jen krví spojeni - 5
E. M. Snape: ( Lupina )28.01. 2015Jen krví spojeni - 4
E. M. Snape: ( Lupina )21.01. 2015Jen krví spojeni - 3
E. M. Snape: ( Lupina )14.01. 2015Jen krví spojeni - 2
E. M. Snape: ( Lupina )07.01. 2015Jen krví spojeni - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.10. 2014Jen krví spojeni