Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od LadyF

Úvod

Preklady jednorazoviek od LadyF
Vložené: LadyF - 02.05. 2015 Téma: Preklady jednorazoviek od LadyF
LadyF nám napísal:

Úvod


Autoři: různí

Překlad a banner: LadyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Milé čarodějky a milí kouzelníci,

konečně nadešel ten správný čas, abych si i já založila sbírku jednorázových překladů. Co zde najdete? Pokud očekáváte slash a/nebo humor, jste na správném místě. A nejen to. Můžou se zde objevit také povídky vážné, snad dokonce i HET (nic ovšem neslibuji). Zkrátka podle toho, na co narazím při svých toulkách internetem. Doufám, že zde časem každý najde něco, co se mu zalíbí.

Prosím, dbejte varování, že se v této rubrice mohou (a budou!) vyskytovat povídky s homoerotickým (či spíš homoromantickým) obsahem. Nejčastějšími subjekty budou s největší pravděpodobností Harry a Draco. Pokud to nevyhovuje Vašemu vkusu, nečtěte.

Překlady nevznikají za účelem zisku. Autorská práva patří JKR a spol.

Příjemné čtení vám přeje


LadyF

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: marci - 04.05. 2015
No ale teď jsem se začala opravdu moc a moc těšit! Mám takové nepatrné tušeníčko, že tohle bude sekce, která mi bude maximálně vyhovovat! Už se nemohu dočkat. Díky moc, holky! :)
Re: Úvod Od: ladyF - 04.05. 2015
Až se skoro začínám bát, že nesplním všechna očekávání! Tolik vkládané naděje, tož děkuji! :-D

Re: Úvod Od: holloway - 03.05. 2015
Volejte sláva a tři dny se radujte, LadyF bude překládat!!! Milé překvapení, takhle v neděli po ránu. Na jednorázovky se obzvlášť těším, protože je to teď jediné co stíhám číst a komentovat. Navíc když projdou vaším výběrem, máme se na co těšit. Máte moc hezkej banner, jen mě zaujal Harryho výraz. Přijde mi jako něco mezi "snažím se tvářit roztomile" a "nejspíš mi bude špatně" :-) Arabesce patří velký dík, že tě do toho navezla, ale ona je takový našeptávač a kdo by jí odolal,že? Moc se těším na překlady :-)
Re: Úvod Od: ladyF - 03.05. 2015
Když si vzpomenu, že kdysi jsem nad jednorázovkami ohrnovala nos a četla jsem jenom "epické" povídky... asi jsem neměla co dělat. Teď najednou krátké povídky nejenže vyhledávám, dokonce je to jediné, co mám opravdu chuť překládat. Žádný závazek, jenom zábava! :-) K banneru, no on je s našima klukama vůbec problém najít nějakou fotku, kde by se tvářili normálně. Ty jejich rádoby sexy výrazy... a přitom jsou to jinak oba docela sympaťáci. Předem díky za čtení a těším se na reakce... salvy smíchu slyšitelné až na Moravu... ok, to je jenom sen, komentáře postačí. :-D

Re: Úvod Od: denice - 02.05. 2015
Humoru a romantiky nemůže být nikdy dost, stejně tak jako překladů LadyF. Velké díky tobě i tvé ponoukatelce, ať se dílo daří! Těším se, čarodějky!
Re: Úvod Od: ladyF - 02.05. 2015
A my se těšíme na tvé komentáře. Přiznám se, že si občas při tvorbě představuji tvoje reakce (představy založeny na vzpomínkách na živý model). No, snad se budeš bavit stejně jako v těch představách. :-)

Re: Úvod Od: Zuzana - 02.05. 2015
Preklady od LadyF to je krása. Milujem Tvoje preklady. A mám rada aj drarry takže sa na poviedky budem veľmi tešiť:)
Re: Úvod Od: ladyF - 02.05. 2015
A já miluju tvoje komentáře. Je to jedna z konstant, které drží tuto stránku při životě. :-)

Re: Úvod Od: Jacomo - 02.05. 2015
Vím, že jste úžasné, takže se nezřízeně těším! :-)
Re: Úvod Od: ladyF - 02.05. 2015
A my se těšíme na tvé neméně úžasné komentáře. :-)

Re: Úvod Od: nicco - 02.05. 2015
Už se móc těším na slash (romantické) povídky. Trochu jsem se lekla slova „humor“, tak snad se nebude jednat o parodie, které se pod tímto slůvkem často skrývají. Ale je mi jasné, že někomu se líbí to, někomu ono. Předem děkuji a přeji hodně sil a chuti. (Děkuji Arabesce, že LadyF ponoukla. :D)
Re: Úvod Od: ladyF - 02.05. 2015
Já parodie vlastně také nemám ráda, ale mému jazykovému vybavení nejlépe sedí humorné povídky. Záleží na tom, kde vidíš hranici mezi vtipností a parodií. Každý to má asi trochu jinak. Ale i pokud sem nějaká ta parodie proklouzne, když už projde mým výběrem, mohla by být aspoň trochu dobrá. Možná. :-D Každopádně, děkuji za podporu! :-)

Re: Úvod Od: Lupina - 02.05. 2015
Čarodějky, na vaše duo se těším, i když, pravda, budu filtrovat. Však víte ;-)
Re: Úvod Od: ladyF - 02.05. 2015
Bude ti odpuštěno :-) Pokusím se vždy odhadnout míru přístupnosti a také občas vyhledat něco, co bys ráda četla i bez přimhouřeného oka.

Re: Úvod Od: arabeska - 02.05. 2015
Ano, Květinko, ano, je to úžasné! Jsi úžasná! ♥
Re: Úvod Od: ladyF - 02.05. 2015
Víš, že tě miluju, že jo?
Re: Úvod Od: arabeska - 03.05. 2015
Ach ano, a můžeš si být jista, že i přes tu nepřekonatelnou vzdálenost jsou mé city o nic méně silné!

Prehľad článkov k tejto téme:

mosylu: ( LadyF )14.07. 2015Bradavická knihovnice
Cherusha: ( LadyF )28.05. 2015Moje fretka a já
abbybanks: ( LadyF )09.05. 2015Patero výročí
. Úvod k poviedkam: ( LadyF )02.05. 2015Úvod