Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník malého Weasleyho

Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny

Deník malého Weasleyho
Vložené: arabeska - 17.05. 2015 Téma: Deník malého Weasleyho
arabeska nám napísal:

Chapter 15 - Belly Dancing and a Birthday

originál: https://www.fanfiction.net/s/5168945/15/Diary-of-a-Weasley-Kid

autor: ChocolateRosePetals;   překlad: arabeska;   beta: ladyF

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

19. dubna, 10:04

Moje postel

Milý Deníčku,

myslím, že tohle budou ty nejhorší jarní prázdniny, jaké jsem kdy zažil! Jasně, jsem šťastný, že jsem s Rachel a mám ji vážně rád, ale stalo se něco tragického:

Škorp a Al se rozešli!

Hej, hej, hej, Deníčku, klídek, přestaň se třást!

Jo aha, to dělá moje ruka.

No každopádně, byl jsem v příšerném šoku, když mi Škorp poslal tohle:

Hugo, doufám, že si užíváš prázdniny, když už jsou ty moje naprosto v háji. Al mi právě poslal sovu:

Škorpe, poslední měsíce s tebou byly skvělé, ale jenom do chvíle, kdy jsem se od kamarádky dozvěděl, žes mě podváděl se zmijozelkou. Nejdřív jsem tomu nevěřil, ale potom mi došlo, že ses asi posunul dál. Že chození se mnou byla jenom nějaká fáze. Prosím, neposílej žádnou odpověď, protože bych ji beztak jedině spálil.

No věřil bys tomu! Tvrdí, že jsem ho podváděl. Ne, rozhodně ode mě žádnou odpověď nedostane, nemusím se ospravedlňovat. No, uvidíme se později a užij si lekci Mamka a já.

 

O jednu modřinu ve tvaru sovy na hlavě později

Milý Deníčku,

myslím, že mám v hlavě magnet na peří, protože se mojí sově podařilo to do mě napálit svým opeřeným tělem. Nejdřív jsem myslel, že je to prachovka, která se mi mstí za to, že jsem ji hned po návratu ze školy zneužil na čištění stropního větráku.

Taky jsem tam nahoře našel Scabberse. Cpal se kusem kukuřice.

 

O deset vteřin později

Milý Deníčku,

děsně mě mate, co mi právě poslal Al:

Nazdar Hugane,

je to oficiální. Mezi mnou a Škorpem je konec. Jak se cítím? Jako by po mně pořád dokola přejížděl mudlovský kamion a moje vnitřnosti vyhřezaly do všech stran.

To je teda dost barvité vyjádření.

Tohle mi přišlo od Škorpa:

Ale, v mém srdci budeš mít vždy místo, avšak přišel čas, abychom si dali pauzu. Jsi až příliš žárlivý a já vážně potřebuju prostor. Užij si jarní prázdniny.

No věřil bys tomu! Já a žárlivý! No jak myslí, mně je to jedno. Užij si volno za nás oba, protože já si ho neužiju.

 

O pět minut později

Milý Deníčku,

pro teď přehlédnu, že Alův rukopis vypadá v každém dopise jinak, a podívám se na to víc zeširoka…

WILMO, KOČIČÍ DÁMO, OKAMŽITĚ TO PUSŤ! Počkej, proč jsem to napsal?

 

O deset minut později

Milý Deníčku,

promiň, ale Wilma se pokoušela sežrat Scabberse. Myslím, že je na mě naštvaná, protože jsem dal pryč všechna její koťata kromě jednoho s červenkavou srstí.

Pojmenoval jsem ho Červenka.

A jo, Chaney dostala to, které rádo plivalo smotky chlupů, a toho s průjmem jsem daroval její ošklivé mopsličí kámošce.

Kde jsem to byl? Aha jasně, mám hrozný hlad a zasloužím si sváču.

 

O patnáct minut později

Milý Deníčku,

blé, mamka mi právě nabídla banán a to mi připomnělo, co dodal Al během našeho Rozhovoru před pár týdny.

Vyprávěl mi o banánech a kečupové polevě, kámo.

Moment, když už jsem zpátky u Ala, připadá mi dost divné, že se rozešli z odlišných důvodů. Prošetřím to později!

 

21. dubna, 8:32

Móóóc brzo!

Kuchyně

Milý Deníčku,

táta se mi směje. Mamka mě nutí, abych si na dnešní hodinu vzal tričko s nápisem „maminčin broučínek“.

 

O třicet vteřin později

Milý Deníčku,

řekl jsem tátovi, že na rozdíl od něj můžu aspoň nosit trička konfekční velikosti. To ho umlčelo a teď se cpe… banánem!

Já: Hej tati, Al mi vyprávěl strašně zajímavou věc s banánem a kečupovou polevou!

Táta: Jak tě tak znám, bude to nějaká sprosťárna. Jez ten puding opatrně, ať si nepokydáš tričko.

Pokrytec jeden, sám má na triku flek od arašídového másla!

Táta: Lásko, když jsme u toho Ala, slyšela jsi, že se rozešel s tím Malfoyovic klukem?

Mamka: Jmenuje se Scorpius a ano, slyšela. Ginny mi řekla, že je z toho Al vyřízený… chudáček.

Deníčku, tím si mamka získala body na mém bodovém žebříčku respektu.

Body respektu:

Ze 400

Mamka: 226

Strýček Harry: 300

Teta Ginny: 300

Škorp: 402

Al: 334

James: 75 (což je dle mého velice štědré!)

Rose: 0

Rachel: 500 (No jo, je to neobjektivní, ale je to moje přítelkyně!)

Táta: -500

Tlusťoch: To mě překvapuje, že ho to vzalo, vzhledem k tomu, že ze všech kluků a holek v Bradavicích si vybral zrovna Malfoyovic kluka!

Já: Škorp je můj kamarád.

Sádelnatec: A jestli bude tvůj kamarád i dál, pravděpodobně ti přetáhne tu tvoji… é, Chaney. Určitě je to had, stejně jako jeho otec.

Já: S Chaney už nejsem…

Koloprd: Přesně o tom mluvím!

Já: A teď randím s Rachel. Když už toho víš tolik o vztazích… kolik jsi jich měl v Bradavicích ty? A kdy ses poprvé líbal?

Táta (alias všechna předchozí označení) vážně pěkně zrudl. Připomíná jahodu. Mňam.

Počkej, mňamózně nevypadá tátův obličej, ale myšlenka na jahody. Kdybych považoval tátův obličej za mňamózní, bylo by to divné.

Máma: Hugo, jdi se nahoru připravit.

Je mi fuk, že táta neodpověděl, protože strýček Harry mi prozradil, že měl táta jenom jednu holku a poprvé se líbal v šestnácti.

Je mi potěšením oznámit, že jsem porazil vlastního tátu…

Počkej, ne, vyhrává Rose, protože co vím, tak ta už měla trojku. Al mi řekl, že to znamená, že líbáte naráz dva lidi a mezitím jíte krém.

To pak musíte být celí ulepení.

 

O tři minuty později

Můj pokoj

Milý Deníčku,

aktualizované body respektu:

Táta: -1000

 

9:45

Schovaný v šatně

Milý Deníčku,

mamka nás přihlásila na špatnou lekci! Tohle je Mamka a já na břišních tanečkách!

Počkej, proč se holčičky učí břišní tanečky? To ty jejich matky chtějí, aby se z jejich dcer staly Rose?

Možná by všichni potřebovali Rozhovor!

 

O třicet minut později

Pauza

Milý Deníčku,

cvičitelka mi řekla, že mám na břišní tance talent. Je to kompliment?

 

12:32

Moje postel, s velice namoženými břišáky

Milý Deníčku,

připadá mi, že jsme se s mamkou na tanečkách sblížili. I když jsem viděl její pupík.

Tak mě napadá, jestlipak někdo ví, že v něm kdysi měla piercing?

 

23. dubna

NAROZENINY!

Milý Deníčku,

málem jsem dostal infarkt! Několik dlouhých dní jsem tě pohřešoval a našel jsem tě právě na svoje narozeniny. Po lekci jsme zašli k Potterovým, abychom zvedli Alovi náladu. Ukázal jsem mu, jak tančím, a teď to umí strýček Harry, Al i James.

Když jsem se vrátil domů, byl jsi pryč!

Ale teď už tě mám konečně zpátky a…

Počkej, na druhé straně máš něco napsaného…

Hugo,

jsi úžasný bratránek a já ti přísahám, že tohle byl Jamesův nápad! No jo, fajn, byl můj, tak se nenaštvi. Tohle máš od nás jako narozeninový dárek. Všechno nejlepší, neviditelný chlapče!

- Al

Hujo,

chlapáku, omlouvám se, že jsem se tě snažil utopit, když ti bylo pět. Už jsem si uvědomil, že nejsi jenom mrhání prostoru. Užij si výročí vyklubání a nepodělej to v zápase s Havraspárem, až se vrátíme.

- James

Hugo,

omlouvám se za předchozí komentáře svých synů. My všichni Potterovi Tě moc milujeme. Užij si dnešní narozeniny!

- teta Ginny, strýček Harry a Lily

Hugo,

moc a moc Tě milujeme a přejeme Ti všechno nejlepší. Rone, chceš něco dodat?

Uchmm, co řekla tvoje matka. A jestli zjistím, žes to byl ty, kdo mi v šuplíku vyměnil svačinky za mrkve, tak

Tvůj otec chtěl říct, že Tě má rád.

- Tví rodiče

Hugo,

i když jsi jako brácha na hovno, všechno nejlepší. Taky máš štěstí, že mi Al zabránil počíst si v téhle holčičí věci, protože kdybych tam našla něco proti sobě, zabila bych tě.

- Rose

Hugo,

jsem moc ráda, že jsi teď můj přítel, a jsem okouzlená tím, jak ses za ten rok, co se známe, změnil. Když jsme se poprvé potkali, děcka si tě pletla se židlí. Možná sis toho nevšiml, ale teď už tě lidi rozhodně poznávají. Všechno nejlepší k narozeninám, a až se vrátíš do školy, máš u mě pusu. ;)

- Rachel

Hugo,

vážně mě šokovalo, když mi sova přinesla růžový deníček, ale ten nápad se mi moc líbí. Promiň, že jsem byl tak mizerný kámoš, ale doufám, že to nějak odčiním. Jsi úžasňák a přeju ti ještě úžasnější narozky!

- Škorp

Deníčku, cítím se tam milovaný!

 

17:37

Milý Deníčku,

uspořádali mi tajnou oslavu! Dokonce se ukázal i Škorp a s Alem si nejdou po krku. Mám spoustu dárků (mezi nimi i dobré dárky jako sladkosti, nový hřeben – očarovaný, aby se nezlomil – a další šikovné věcičky!) a musel jsem s mamkou všem ukázat taneční představení.

Táta se nás snažil napodobit, ale má až moc břicha a podařilo se mu leda tak povalit lampu.

Tohle je ta nejlepší párty na světě!

 

O dvě hodiny později

Milý Deníčku,

do prkvančic se vším. Párty je příšerná.

Právě jsem viděl Rose, jak si odvedla Škorpa do pokoje a zabouchla dveře. Viděl jsem to jenom já a Al, protože táta právě podával pití dospělým a všichni nezletilí bratranci, sestřenice a Rachel se z toho snažili něco vytěžit a taky si usrknout.

Al vypadá zničeně.

Já: Jsi v pohodě?

Al: Jasně, Hugo. Možná si něco začnu s jednou holkou od nás ze třídy. Doufám, že on je s ní šťastný.

Já doufám, že není.
 

* Banán je v originále broccoli, což kromě brokolice znamená i slangový výraz pro mužské genitálie. Kečupová poleva je celery stick, což kromě celeru znamená slangový výraz pro orální uspokojování muže po sexu se ženou během její menstruace. Krém (Alovo vysvětlení trojky) je v originále pudding, což, předpokládám, každému dojde.
Jen dodávám, že autorka pátrala ve slangových výrazech takhle důkladně, protože chtěla všechny dvojsmysly spojit s jídlem.
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 22.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Toto je nielen na pobavenie, ale aj poučenie...

Perfektní!! Jen Scorpius mě docela zklamal, ale třeba to ještě napraví. :)

ďakujem za preklad. Je mi ľúto, že sa Scorp s Alom rozisli a Rose a Scorp ma naštvali. Hlavne Scorpius, že mu nevadí ako sa All cíti, keď ho videl ísť s tou radodajkou:(

Jen tak na okraj: ta tvoje definice toho, co je celery stick, je velice elegantní! :-D

Hugo vážně nikdy nezklame! Odběhla jsem od vaření a zase to stálo za to - budu se smát ještě hodně dlouho. Čarodějky, děkuji, jste brilantní!

Děvčata, hluboký kloboukosmek, vymýšlet všechny ty sex.jinotaje... A Ronova pojmenování stejně jako Miru i mě rozchechtala, super. A Hugo konečně není neviditelný jako židle!!! :-D Krása. Díky, čarodějky :-)

Baby, ale že úplne, úplne nádherné.:D Strašne som sa bavila na Ronovi a jeho dodatočných menách.:D Taktiež ďakujem za ten posledný odstavec.:D Inak, myslím si, že Alla a Skorpa rozhádala Rose. arabesaka, LadyF, ste bohyne, ďakujem.:D

Prehľad článkov k tejto téme:

ChocolateRosePetals: ( arabeska )07.06. 2015Kapitola 18 - Dohra
ChocolateRosePetals: ( arabeska )31.05. 2015Kapitola 17 - Pravda, díra a láska
ChocolateRosePetals: ( arabeska )24.05. 2015Kapitola 16 - Velký zápas, mizerný polibek
ChocolateRosePetals: ( arabeska )17.05. 2015Kapitola 15 - Břišní tance a narozeniny
ChocolateRosePetals: ( arabeska )10.05. 2015Kapitola 14 - Šťastné konce a hádky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )03.05. 2015Kapitola 13 - Koťata a proměna vizáže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )27.04. 2015Kapitola 12 - Večeře, párty a představení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )19.04. 2015Kapitola 11 - Vánoce a kočka
ChocolateRosePetals: ( arabeska )12.04. 2015Kapitola 10 - Ptáčkové, včeličky a pomerančová kůže
ChocolateRosePetals: ( arabeska )05.04. 2015Kapitola 9 - Tanec a přehlížení
ChocolateRosePetals: ( arabeska )29.03. 2015Kapitola 8 - Rande, hlídka a rada
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.03. 2015Kapitola 7 - Odhalení a rodinná setkání
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.03. 2015Kapitola 6 - Párty, vylomeniny a Chaney
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.03. 2015Kapitola 5 - Famfrpál a nádory
ChocolateRosePetals: ( arabeska )01.03. 2015Kapitola 4 - Spory a poznámky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )22.02. 2015Kapitola 3 - Svatba a ohnivá whisky
ChocolateRosePetals: ( arabeska )15.02. 2015Kapitola 2 - Slečna na hlídání a tanga
ChocolateRosePetals: ( arabeska )08.02. 2015Kapitola 1 - Předehra
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )01.02. 2015Úvod