Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Arrogance and Ignorance

16. kapitola - Lož a dva portréty

Arrogance and Ignorance
Vložené: Jimmi - 10.03. 2009 Téma: Arrogance and Ignorance
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Arrogance and Ignorance: Anne M. Oliver.

Romanca zasadená do čias románov Jane Austenovej. Toto je príbeh ženy a muža. Muž si myslí, že je lepší než ostatní a žena vie, že je chytrejšia. Bez ohľadu na ich rozdiely majú jednu vec spoločnú, obaja sú zamilovaní do toho druhého.

Túto poviedku čítajú:  Anayuy, Anynka, Carma, barunka159, ivana, JSark, Kaya_Mew, Hanellka, Kalien, ladyF, Lucka, Lucy18, Maenea, maginy, Monie, Monika, petty002, Tez , soraki, sss, 32jennifer2.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

16. kapitola - Lož a dva portréty

BETA-READ: SORAKI

Nejasne osvetlené chodby a úzke priechody bolo to jediné, čo si Hermiona pamätala zo svojej cesty do miestnosti, z ktorej práve unikla. Theo sa s ňou tak nadšene rozprával keď išli tam, že si sotva spomínala na spiatočnú cestu. Zabočili vľavo, vpravo, šli nahor radom schodov, cez dvere, nahor ďalšími schodmi. Teraz sa beznádejne stratila. Bola taká stratená ako v ten deň v lesoch, ale tie stromy neboli také zlovestné ako Malfoy Manor.

Pokračovala behom chodbu za chodbou, nestarala sa, či ide správne, záležalo jej len na tom, aby sa vzdialenosť medzi ňou a lordom Malfoyom zväčšovala, či by mala povedať, medzi jej srdcom a lordom  Malfoyom. Nakoniec sa oprela o veľký gobelín blízko výklenku. Začula blížiace sa kroky, inštinkty jej napovedali, aby sa skryla.

Ale ukázalo sa, že aj tak bolo veľa odhalené

Spoza gobelínu začula dva hlasy. Jedným bol nepríjemný hlas Penelopy Crearwaterovej, prenikavý, nadutý a úplne prostý. Ten druhý bol kultivovanejší a výraznejší a Hermiona mala najprv problém určiť vlastníka. Keď si konečne uvedomila, kto to je, bola šokovaná.

"Zdá sa, že Lord Malfoy je ňou uchvátený, však?" povedala Penelope ufňukaným, nosovým hlasom. "Musíme s tou humusáčkou niečo urobiť, a to čoskoro. Musí na ňu zabudnúť!"

"Povedal som ti, aby si si s tou vecou nerobila starosti. Vie, že nad svadbou medzi ním a ňou by sa pozastavovala všetka slušná spoločnosť. Nepôjde proti svojmu krstnému otcovi, a okrem toho je tu tá zmluva," povedal Blaise.

"Ale ty si povedal, že tá zmluva ho už viac nezaväzuje," riekla.

"Malfoy to možno nevie, a keby aj vedel, Snape má naň veľký vplyv. Vyjde to, vydáš sa za Malfoya a jeho majetok bude tvoj a on bude mať tvoj titul a to je jediné, na čom záleží," povedal ten muž..

"Prajem si, aby som ja bola taká presvedčená," povedala Penelope. "Vravím ti, vyzerá zamilovane."

"Túži po nej, nič viac. Je dosť dobrá do postele, ale nie pre manželstvo, to čoskoro zistí. Môže si ju udržiavať ako milenku, ak bude chcieť," povedal Blaise. "Ten muž sa vyzná vo vlastnom srdci, ale bol vychovaný ako čistokrvný, nikto také veci nezahodí kvôli peknej tváričke. Ver mi; nie je dosť dobrá na budúcu lady Malfoyovú. To budeš ty, dokonca aj keby jeho srdce patrilo jej."

"Je mi jedno, koho miluje, pokiaľ sa ožení so mnou," povedala.

Zrazu si Blaise všimol pohnúť sa gobelín. Riekol, "poďme sa rozprávať na súkromnejšie miesto." Hermiona začula  vzďaľujúce sa kroky a po dlhých okamihoch opustila svoj úkryt. Prečo sa Blaise Zabini spolčoval s Penelopou, aby získal Dracovu žiadosť o ruku? Čo by mohol získať z tohto spojenia?

Ako sa opovažuje povedať, že je dobrá len aby bola milenkou! Podľa Harryho bol ten chlap otrava a pijavica, nemal žiadne vlastné peniaze, pretože sa ho jeho matka zriekla a žil z láskavosti ostatných. Možno Blaise a Penelope mali vzťah a chceli sa zabezpečiť Malfoyvskými peniazmi. Nemohla viac premýšľať, pretože ju hrozitánsky bolela hlava, stále bola stratená a teraz zvedavá na to, čo Blaise s Penelopou chystali proti lordovi Malfoyovi.

Našla dvere, ktoré viedli na akési schodisko a začala schádzať úzkymi schodmi. Začula, že sa dvere za ňou otvorili. Obzrela sa a zbadala lorda Malfoya.

"Odišli ste tak dávno, prečo ste sa nevrátili k ostatným?" spýtal sa. Zišiel dole; až kým nebol o jeden schod nižšie než ona.

"Stratila som sa," povedala pravdivo. Usmial sa.

"Najprv v lese, potom tu? Robíte zo strácania sa zvyk? Nevadí, tento dom je veľmi rozsiahly, smiem vás odprevadiť späť?" spýtal sa.

"Môžem najprv niečo pýtať?"   

"Čokoľvek. Pýtajte si mesiac, a ak môžem, získam ho pre vás," odvetil.

"Hviezdy by mohli byť osamelé bez svojho sprievodcu," odpovedala. Usmiala sa možno po prvý krát za celý večer. V tom úsmevy by sa tiež mohol stratiť. "Nie, potrebujem sa vás spýtať, či existuje nejaký predošlý vzťah medzi Blaisom Zabinim a Penelopou Clearwaterovou."

"Pokiaľ viem, stretli sa po prvý raz dnes večer," riekol. Priložila si ruku na čelo. Naklonil sa k nej. "Slečna Grangerová, ste v poriadku? Vyzeráte zničene."

"Len som zmätená, a unavená," odvetila.

"Prečo ste sa pýtali na Zabiniho a slečnu Clearwaterovú?" spýtal sa.

"Začula som ich rozprávať sa a verte mi, mali predchádzajúcu známosť, som si tým istá."

"Prečo si to myslíte?"

Vedela, že by mala byť opatrná. Nebola si istá, či mu má povedať o svojich podozreniach. Riekla, "povedal jej, že sa s ňou oženíte tak či tak, pretože nepôjdete proti svojmu krstnému otcovi."  Oprela sa chrbtom o stenu a povedala šeptom, "a povedal, že nie som dobrá za manželku, jedine za milenku a že to čoskoro zistíte." Cítila ako sa jej oči naplnili slzami, ale odmietala ich dať najavo.

Chcel ju objať, utešiť ju a povedať jej, že všetko bude v poriadku. Namiesto toho povedal, "počúvajte svoje srdce, čo vám vraví?" Položil ruku na svoje vlastné a riekol, "počúvajte moje srdce a čo odpovedá. Vedzte toto, slečna Grangerová, Hermiona, moja Hermiona, nikdy som a ani nikdy nebudem cítiť k inej to, čo cítim ku vám. Tak to je a tak to bude.  

Chytil ju za ruku. Prezeral si ju v matnom svetle sviečok úzkeho schodiska. Pošúchal chrbát jej ruky svojím palcom. Zdvihol druhú ruku, aby chytila tú istú ruku. Uzavrel ju v oboch svojich. Zatvoril oči a priložil jej ruku na svoju hruď, na svoju vestu.

"Cítite moje srdce? Každý tlkot môjho srdca bije len pre vás." Zatvoril znova oči. Ona zatvorila svoje. Stáli tam, stojac blízko, jej ruka na jeho hrudi, až kým tá chvíľa nebola prerušená zvukom niekoho stúpajúceho nahor po schodoch. Rýchlo ju na ruku pobozkal a potom ju pustil.

"Tu ste vy dvaja," povedal Theo. "Skrývate sa na schodisku pre služobníctvo? Nevadí, hľadá ťa tvoj krstný, Malfoy, a vikomt hľadá svoju sesternicu." Natiahol ruku, chytil Hermionu za ruku, ktorá si pripadala opustená, pretože ju pred okamihom uvoľnil lord Malfoy. Chcela zísť dole schodmi, ale ešte raz sa obzrela na Draca.   

"Budem zakrátko dole," uistil ju. Pohla sa nadol s Theom, keď Draco zavolal jej meno ešte raz. "Slečna Grangerová, ešte jedna záležitosť sa musí urovnať. Prosím, bez ohľadu na to, čo sa stane tento týždeň, pamätajte na volanie môjho srdca."

"Pane, pokiaľ sa táto záležitosť nebude odpočívať, nemôžeme brať ohľad na pieseň vášho srdca. Musíme byť len priateľmi," varovala ho.

Znova sa pohla nadol, ale Theo zastal, spôsobiac, že zastala ona, keď Draco zavolal, "to je to, čo sme, priatelia?"

"Zatiaľ," povedala, "to je všetko, čo ktorýkoľvek z nás môže ponúknuť. Už sotva chápem svoju vlastnú hlavu, tobôž moje srdce."

Pomyslel si, že vyzerá smutná, zlomená. "Budem súhlasiť s vašimi podmienkami, priateľka, pretože musím, nie pretože chcem."

Prikývla na revanš. Zas sa pohla dole schodmi. Nemohol si pomôcť, načiahol sa za ňou, ale bolo príliš neskoro. Už bola mimo jeho dosahu.

Hermiona a Theo vošli do salónika skôr než vošiel Malfoy. Charlie Weasley a Daphné Greengrassová sa rozprávali potichu v rohu miestnosti. Tvárili sa skutočne dôverne. Hermionu to potešilo. Nenašla na osobnosti tej druhej ženy nič, čo by ju neodporúčalo mužovi ako napríklad pán Weasley.

Hermiona sa posadila na dvojkreslo, vedľa Thea, keď k nej prišiel Blaise Zabini a povedal, "lord Maldoy má po celom dome isté nádherné umelecké diela, gobelíny, slečna Grangerová. Možno by ste mi neskôr dovolili mať potešenie z vašej spoločnosti a ukázal by som vám ich. Obzvlášť zaujímavý je ten na treťom poschodí, pred výklenkom." Vedel to! Hovoril o tom, za ktorým sa ukrývala, keď počúvala ich rozhovor a to znamenalo, že to vedel!

Riekla, "už som ten jeden videla, ďakujem vám." Pristúpi na hru toho neznesiteľného chlapa. Usmial sa a uklonil sa.  

Harry, ktorý bol zahĺbený do rozhovoru s Ginny, sa otočil do miestnosti a povedal, "toto je nudná spoločnosť. Nezahráme sa nejakú hru alebo by sme si mohli zahrať karty, ak lord Malfoy má stôl, ktorý môžeme použiť."

"Poznám nejaké salónne hry, s ktorými je zábava," povedala lady Pansy.

"Áno, poďme sa hrať salónne hry," riekol Theo. Otočil sa k Hermione, keď sa Draco vrátil do izby.  "Rada by ste si zahrali  nejakú hru, slečna?" Skôr než mu mohla odpovedať, otočil sa k Malfoyovi a povedal, "vravím ti, Malfoy, že sa všetci nudíme až k slzám. To je tvoja práca ako hostiteľa baviť nás. Žiadame salónnu hru!

"Dobre, robte si čo chcete," povedal Malfoy. Posadil sa na ďalší gauč.

"Jednu poznám," povedala Penelope. "Je to tá, kde všetci hráme významné udalosti v našej histórii, ach, ale žiaľ, to by bolo nefér k našej u muklov narodenej priateľke, slečne Grangerovej. Obávam sa, že existuje ďalšia, kde prezradíme iniciály človeka a tri fakty a musíme hádať jeho identitu, ale opäť, bez magického vzdelania a bez magického zázemia, úbohá slečna Grangerová bude musieť byť menovaná divákom."  

"Som si istá, že jej nevadí nezúčastniť sa,"  povedala Pansy. "Prestaňme rozprávať a hrajme sa."

"Nebudem hrať hru, ktorú nemôžu hrať všetci," povedal Theo. "Poďme hrať šarádu. Slečna Grangerová bude moja partnerka."

"Je mi to ľúto, pane, ale som úbohá spoločnosť. Zatiaľ sa hry nezúčastním." Prešla na koniec miestnosti a posadila sa do rohu. Ostatní začali svoju hru. K Hermione pristúpila slečna Weasleyová.

"Smiem sa k vám pridať?" spýtala sa.

"Nezaujímate sa o hry?" opýtala sa Hermiona.

"Nie o tento typ hier." Ginny sa posadila vedľa Hermiony, kým ostatní začali svoju hru. "Slečna Grangerová, obávam sa, že som vám v tú noc bálu spôsobila trápenie. Ak som vám spôsobila akékoľvek nepohodlie kvôli tomu, čo ste začuli, ospravedlňujem sa."

Hermiona považovala za zvláštne, že sa ospravedlnila za to, že jej spôsobila nepohodlie, ale nie za tie slová samotné. Bolo jej ľúto jedine to, že to Hermiona začula, nie to, že ich povedala. Pozrela sa na Harryho, ktorý jej venoval úsmev. Tváril sa šťastne a plný dôvery. Pozrela sa späť na Ginny a riekla, "prijímam vaše ospravedlnenie, slečna Weasleyová."

"Som taká rada. Dúfam,  že jedného dňa sa budeme môcť vzájomne nazývať sesternicami," povedala. Postavila sa, pobozkala Hermionu na líce a vrátila sa späť k hre. Harry žiaril ako slniečko. Hermiona obetuje falošné odpustenie kvôli šťastiu jej jediného príbuzného.

Ten večer sa vliekol bolestivo pomaly. Ostatní účastníci vyzerali, že si ten večer užívajú, ale pre Hermionu sa každá sekunda každej minúty zdala dlhšia než hodina. Nepomáhalo to jej bolesti hlavy a ani jej hrdosti?, že na ňu lord Malfoy po celý večer civel. Neustále objavovanie sa slečny Clearwaterovej po boku lorda Malfoya tiež záležitosti nepomáhalo. Bola tiež nervózna Blaisovým neustálym dohľadom. Začínala sa jej zmocňovať úzkosť, keď k nej prišiel Theo a povedal, "úprimne, ste celkom unavená, moja drahá. Skutočne nezdravo. Váš bratanec by vás mal zobrať domov."

"Môj bratanec sa teší z večera a zo spoločnosti," riekla.

"Potom váš doprovod, pán Weasley, by sa mal postarať o váš bezpečný návrat," navrhol.

Hermiona sa obzrela na Charlieho, ktorý sa smial na hre a odvetila, "je príliš ponorený do žartovania z diania hry. Nepožiadam ho, aby obetoval svoje šťastie kvôli môjmu pohodliu."

Theo sa usmial a povedala, "čo za zvláštnu, nesebeckú osobu ste.  Myslíte niekedy na seba? Zvažujete niekedy svoje pocity?" Otočil sa do izby a povedal, "vravím, že slečne Grangerovej nie je dobre a niekto by ju mal zobrať domov. Ak by mi to jej bratanec dovolil, bol by som viac než šťastný dobrovoľník."

Draco odišiel od otravnej slečny Clearwaterovej a povedal, "nie je vám dobre?"

"Je to len bolesť hlavy," odmietla ho. "Vráťte sa k hre, pane. Nerobte si so mnou starosti."

Malfoy sa pozrel na Snapa a riekol, "Severus, nemáš elixír alebo liek, čo by si dal tejto dáme na bolesť?"

"Áno, premiestnim sa domov a hneď sa vrátim," povedal starší muž.

Hermiona sa postavila a povedala, "radšej by som sa vrátila na Potter's  Hall. Harry, dovolil by si pánovi Nottovi, aby ma odprevadil domov?"

Harry nechcel opustiť ani hru ani spoločnosť,  ale zdravie jeho sesternice bolo prvoradé. "Ja ťa zoberiem."

Charlie sa postavil a povedal, "a Ginny a ja pôjdeme tiež."

"Nie, nie, nie!" riekla Penelope. "To teda nie! Toto je môj večierok a ja nemôžem dovoliť, aby všetci páni odišli len kvôli tomu, že jednu malú humusáčku bolí hlava! O tom nemôže byť ani reči!“

Celá miestnosť sa na ňu pozrela v šoku. Snape riekol, "Penelope, to je slovo, ktoré sa nezvykne používať v slušnej spoločnosti. Ospravedlňujem sa, slečna Grangerová, lord Potter."

Harry bol rozhorčený. Riekol, "keď je to takto, tiež vyhľadám útočište môjho domova. Ďakujem vám, lord Malfoy, za vašu pohostinnosť." Chytil Hermionu za ruku a on, Charlie, Ginny a Hermiona prešli všetci k predným dverám.

Malfoy im ukazoval cestu. Riekol, "boli ste v pondelok na svojej prechádzke po dedine, slečna Grangerová?"

"Nie, môj bratranec ju zrušil kvôli dažďu," odvetila.

Malfoy sa pozrel na Harryho a povedal, "poďme zajtra všetci na výlet do dediny, lord Potter. Theo a ja sa stretneme s vami, slečnou Grangerovou a s kýmkoľvek z vašich priateľov zajtra napoludnie, na mestskom námestí."

Penelope prešla k dverám a povedala, "musíte sa so mnou podeliť o svoj rozhovor. Ak sa majú urobiť nejaké plány, musia zahrňovať mňa a Daphné!"

Draco sa pomaly nadýchol, zatvoril oči a uškrnul sa. Otočil sa k tej hroznej ženskej a povedal, "potom pôjdeme všetci."

"Pošlem vám zajtra ráno sovu s našou odpoveďou, lord Malfoy," odvetil Harry

Chytil Hermionu za ruku, aby sa premiestnil, ale ona povedala, "počkaj bratanec, zabudla som v dome rukavice a kabelku." Bežala späť do dverí a po chodbe smerom k prijímaciemu salóniku.

Draco sa pozrel na spoločnosť vo vestibule, Penelope pri dverách, a Potter a zvyšok vonku a riekol, "uistím sa, že nájde svoje veci. Ospravedlňte ma na chvíľu."

Pripojil sa k nej v prijímacom salóniku. Zatvoril zasúvacie dvere a povedal, "našli ste svoje veci?"

Zdvihla rukavice a kabelku. Prešiel k nej a povedal, "smiem využiť túto príležitosť, aby som vám niečo daroval?"

"Ak to bude rýchlo, nechceme vzbudiť podozrenie."

Venoval jej šibalský úsmev a siahol do vrecka kabáta. Zabudol jej to predtým dať. Podal jej dva malé obrázky. Boli to prepracované maľované portréty jej rodičov. Zhodovali sa s portrétmi v jej medailóne, až na to, že boli trocha väčšie. Chytila do každej ruky jeden a pozrela sa na svoju hruď.  Jej medailón bol stále na mieste.

"Ako pane?" spýtala sa.

"Mágia," zasmial sa. "Keď teraz znova stratíte svoj medailón, o čom nepochybujem, že sa stane, budete aj tak mať portréty svojich rodičov. Mali by ste ich uložiť na čestné miesto."

 

Priložila si ich k hrudi a usmiala sa. "Toto jej tak veľmi láskavé, pane. Slová nedokážu vyjadriť vďačnosť, ktorú cítim. Moje srdce ňou teraz prekypuje."

To boli tie najsladšie slová, ktoré kedy mohol počuť.

"Až do zajtra, Hermiona. Keď sme sami, ako teraz, mám v pláne dovoľovať si a volať vás krstným menom," informoval ju.

"Ďakujem, Draco," povedala ako svoju odpoveď. Povedala viac tou vetou než len skromné 'ďakujem'. Vložila si obrázky do malej hodvábnej kabelky a natiahla svoju ruku. Aké čudné, tentoraz, ponúkla svoju ruku dobrovoľne. Neurobil nič, aby to vyvolal. Bolo to také sladké. Držal jej ruku vo svojej a priniesol si ju ešte raz, ako vždy, k svojím perám. Tentoraz, jeho ústa zotrvali na jej vrelej rukej. Otočil jej ruku a pobozkal ju na dlaň a jeho dych, vrelý a milý na jej koži vyslal zimomriavky po jej chrbtici. Držal jej ruku, kvôli poslednému bozku, ktorý umiestnil na vnútornú stranu zápästia. Potešenie zahalilo jeho celé bytie, keď sa jej líca začervenali a pulz zrýchlil. Musel ťažko prehltnúť, aby udržal svoju túžbu pod kontrolou. Mučila ho viac, než má nejaká žena právo. Cítil k nej viac než len lásku; túžil ju vlastniť, ale ešte viac ju chcel chrániť. Nájde spôsob ako dať do poriadku to obrovské zlo, ktoré na nich uvalili. Povie to slečne Clearwaterovej dnes večer! Čert ber ten týždeň!

"Malfoy!" povedal Theo z dverí. Hermiona a Draco sa obrátili, aby sa na neho pozreli. Dokonca ho ani nepočuli vojsť. "Jej bratanec čaká, rovnako ako tvoji hostia."

Kývol na ňu, a ona mu venovala svoj súhlas rovnakým spôsobom. Theo jej ponúkol ruku a ona ju prijala, ešte raz sa otočila, aby sa pozrela do tváre svojho milovaného, ešte raz.

Potom, čo odišli, odišli tiež Blaise a Pansy. Snape, Theo, Daphné a Panelope zostali salóniku bez ich hostiteľa. Keď sa pripojil k tej spoločnosti, mal na mysli len jediné. Nebude čakať týždeň. Prekliaty týždeň! Riekol, "krstný otec, viem, že som vám dal sľub, ale nie som schopný ho dodržať."

Snape sa postavil a povedal, "Drž jazyk za zubami, Draco! Neurob nič prudké alebo unáhlené. Hovoril som ti, že sa postaráme o tento problém."

"Áno, postaráme, práve teraz," povedal Draco. "Theo, slečna Greengrassová, nechali by ste nás, prosím."

Penelope sa usmiala. Myslela si, že dostane ponuku na sobáš. Sedela vzpriamene v kresle, oči jej žiarili a žmurkla na svoju priateľku, keď odchádzala z miestnosti.

Malfoy pribehol k tej žene a povedal, "neviem, pod akým dojmom ste, slečna Clearwaterová, ale neurobím to. Nie sme zasnúbení, ani sa nechystáme zosobášiť. Neviem, prečo veríte v taký klam, ale verte mi, keď vravím, že sa to nikdy nestane. Sľúbil som svojmu krstnému otcovi, že vám nechám zámienku, aby ste ma uvoľnili z tej zmluvy. Ak si prajete, stále môžeme počkať ten sľúbený týždeň, ale chcem, aby bolo jasné, že sa toto nestane."

Zasmiala sa. Ten hlúpy malý špunt sa smial! Lordovi Malfoyvi! Dokonca Snape bol prekvapený jej spôsobmi. Riekla, "kde jej pán Zabini, keď ho potrebujem? Ste taký hlúpy, lord Malfoy. Samozrejme, že sa so mnou oženíte."

"Vravím, že neožením!" povedal.

"Ja vravím, že oženíte," odvetila. Pozrela sa na Snapa a riekla, "povedzte mu to, pán Snape. Povedzte mu, prečo si ma vezme."

"Draco," začal Snape. "Musíš si ju vziať, inak všetko stratíš, Malfoy Manor, svoje dedičstvo, dokonca svoj titul."

"ČOŽE?" vykríkol. "Vysvetlite to pane!"

"Máš pravdu; tá zmluva, ktorú podpísali tvoji rodičia s Penelopinými je neplatná, teraz, keď sú obe strany mŕtve. Ale vôľa tvojho otca prikazuje, že ak nebude tá dohoda splnená, prídeš o svoje dedičstvo. Ak odmietneš, následkom toho prídeš o svoje panstvo a bohatstvo. Vedz toto, môj chlapče; nemal som ani potuchy. Obávam sa, že to bol posledný plán tvojho otca, aby bolo po jeho," povedal Snape.

"Vidíte," povedala Penelope so smiechom, "vezmete si ma!" Nikdy sa nevzdáte tohto životného štýlu, svojho dedičstva, svojho mena a titulu kvôli obyčajnej humusáčke. Vydržujte si ju, ak chcete, ale povedzte jej to zajtra! Zajtra poviete svetu, že vy a ja sa budeme brať. Aká radosť, budem nevesta. Vráťme sa na Pradiarsku uličku, Severus. Musím toho toľko naplánovať." Rýchlo vybehla z miestnosti.

Draco povedal, "prečo ste mi to nikdy nepovedali!"

"Nevedel som to! Tvoj otec urobil tieto opatrenie dlho predtým než zomrel. Vyniesol ich na svetlo tvoj právnik, ktorý získal tie dokumenty od bývalého právnika tvojho otca, Jordana Zabiniho, strýka Blaisa Zabiniho."

(Nabudúce:, Lži, lži a tak veľa ďalších lží. Kde skutočná láska žije, tam jedna pravda zostáva, a žiadne množstvo lží ju nemôže rozdeliť vo dvoje.)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 01.04. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: denice - 11.11. 2011
Moc zajímavě se to rozběhlo! Jsem zvědavá na Blaisovy a Penelopiny pletky. Díky.

Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: ivana - 11.03. 2009
osobně si myslím že žádná taková podmínka není, že si to Zabini a ta Penelope vymysleli a díky Zabiniho strýci se jim to podaří nějak sfalšovat.
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: Jimmi - 11.03. 2009
Veríš, že si nepamätám? Čítala som to tak strašne dávno. Ale určite to nebolo také jednoduché, ešte to malo niečo spoločné s tým ako si Draco dal u svojho právnika preveriť Hermionin pôvod. Viem, že sa mi nad tým v AJ nechcelo trápiť a rozhodla som sa, že nad tým budem premýšľať až pri preklade. V tom čase som úplne prepadla AFP, takže toto... fakt neviem.

Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: Hannellka - 10.03. 2009
Nádhera, tušila jsem, že to nebude s tou smlouvou tak jednoduché, to by ji nesměl sepisovat Malfoy.Krásny překlad, ostatně jako vždy.

Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: ladyF - 10.03. 2009
neodolala jsem a přečetla si tuto kapitolu - a to jsem si ji plánovla jako odměnu až splním aspon nějakou povinnost :-D Takový hnusný ohavný podlý a zákeřný zvrat jsem vážně nečekala! Fuj! Komu záleží na titulu a nějakém Malfoy Manoru a nebo penězích?! Soraki se ujala bety AaI? :-D Pěkné jak se kolem Jimmi ochotně shromažďujeme, za chvíli bude mít svůj vlastní pluk. Jdu na ten Náramek, ať si to můžou ostatní závisláci taky přečíst co nejdřív
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: soraki - 11.03. 2009
LadyF - jsou v tom tak trochu sobecké důvody - dostanu se k té kapitolce o chvilinku dřív :-D a tahle povídka mě chytla... Sice to po mně Jimmi musí ještě projet - přeci jen slovenská gramatika jde mimo mně... le prý jsem jí moc pomohla - tak s tím budu naoko souhlasit a tvářit se důležitě :-D jsem teď měla u obou příspěvků super kódy - 333 a teď 222 :-D

Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: JSark - 10.03. 2009
Dopekla, vedela som, že sa to nejak po... ehm zvtne. A dokonca ani Snape za to nemohol, to tá ohava Lucius. Br. Jimmi, dúfam, že sa ti uľaví.
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: Jimmi - 10.03. 2009
Díky, poteším ťa, 37. je krása, žiadne záludnosti, len nájsť tie správne slová.

Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: Lucy18 - 10.03. 2009
Penelope je neskutočná mrcha ja ju neznášam.Ta by sa nevzdala aby sa vydala za Draca ani keby na nu uvrhli 100 cruciatusov. Vdaka za kapču.
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: soraki - 11.03. 2009
crutiatus je málo, já bych bez zaváhání vrhla Avadu :-D

zasa raz prekrasna kapitola, gratulujem :+)

Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: soraki - 10.03. 2009
Ale mrcha ta Penelopa! Už jsem to psala Jimmi - bych na ni vrhla avadu - pro klid celého lidstva ;-) Jsem zvědavá, jak to bude Draco řešit... Jinak - na téhle stránce přibývá všechno tak rychle, že skoro nestačím přidávat komentáře :-D A Jimmi, už je ti líp?
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: Jimmi - 10.03. 2009
Áno aj nie. Už mám len otrasnú nádchu (čo je od soboty dosť dlho), dnes som si bola po silnejšie lieky, tak uvidím. Tak či tak vo štvrtok musím do roboty, ideme mimo, ale v piatok by som mala byť v kľude v práci, čo znamená viac menej... summer. Nechcem to zakríknuť. Medzi nami, predpokladám, že odchodom do práce sa vyrieši aj moja nádcha, pretože napriek liekom ma pobyt doma, čo sa týka alergie, ničí. Ale už nebudem mať toľko času - ale zatiaľ sme v pohode 6/5 (AIG vs Nár.), ale už si asi začnem šetriť kapitoly na horšie časy. Prišla som na to, že tie poviedky nemôžem často striedať. Takže teraz pôjde chvíľu Náramok. Díky moc za všetko, potom sa určite ozvem.
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: soraki - 10.03. 2009
není zač :-D A jsem ráda, že je ti lépe
Re: 16. kapitola - Lož a dva portréty Od: Jimmi - 10.03. 2009
Zakríkla som to. Uvidím čo zajtra, ale v piatok si asi budem musieť ísť po antibiotiká. A týždeň PN. Ale keď vidím tú odozvu pri poslednej kapitole Leta (17 komentárov a z toho dva moje), tak ti mi to ani nejako nie je ľúto.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )04.09. 2009Záver - pdf na stiahnutie
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )29.08. 2009Kapitola 37 Manželské sľuby a manželská posteľ
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )14.08. 2009Kapitola 36 Od chudáka k princeznej
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )29.07. 2009Kapitola 35 Závery a výčitky svedomia
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )22.07. 2009Kapitola 34. Chýbajúca scéna a spomienky
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )26.06. 2009Kapitola 33 Odhalenia a proroctvá
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )24.06. 2009Kapitola 32 Túžba
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )18.06. 2009Kapitola 31. Noc objavov a predstavivosti
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )02.06. 2009Kapitola 30 Skutočne šťastné myšlienky
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )27.05. 2009Kapitola 29 - Naivita a pokora
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )23.05. 200928. kapitola Predpovedanie osudu a naučenie lekcie
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )17.05. 2009Kapitola 27 ½: Prehľad z Pavučiny lží
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )16.05. 2009Kapitola 27: Pavučina lží
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )14.05. 200926. kapitola Oslobodenie od túžby
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )08.05. 200925. kapitola V medziach šialenosti
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )05.05. 200924. kapitola
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )02.05. 200923. kapitola Pokoj a porozumenie
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )30.04. 200922. kapitola Tam, kde je nádej, tam je Hermiona
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )20.04. 200921. kapitola Tiché rozjímania a výkrik
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )19.04. 2009Kapitola 20
AnneM.Olivier: ( 32jennifer2 )15.04. 200919. kapitola - Test viac než len priateľstva
AnneM.Olivier: ( Jimmi )25.03. 200918. kapitola Priznania a lži
AnneM.Olivier: ( Jimmi )18.03. 200917. kapitola Úvahy a zmätok
AnneM.Olivier: ( Jimmi )10.03. 200916. kapitola - Lož a dva portréty
AnneM.Olivier: ( Jimmi )08.03. 200915. kapitola - Čo je meno?
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.03. 200914. kapitola Hlboký žiaľ a predzvesť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.03. 200913. kapitola Výlet do lesa a držanie sa za ruky
AnneM.Olivier: ( Jimmi )28.02. 200912. kapitola Premiestňovanie a čaj
AnneM.Olivier: ( Jimmi )27.02. 200911. kapitola Požiadavky a pozvania
AnneM.Olivier: ( Jimmi )18.02. 200910. kapitola Bál
AnneM.Olivier: ( Jimmi )17.02. 2009 9. kapitola Opätovanie láskavostí
AnneM.Olivier: ( Jimmi )16.02. 20098. kapitola Nešťastná situácia sa zvrtne šťastne
AnneM.Olivier: ( Jimmi )10.02. 20097. kapitola Pre niekoho komplimenty sú pre iných urážkou
AnneM.Olivier: ( Jimmi )05.02. 2009 6. kapitola Korunka z kvetín
AnneM.Olivier: ( Jimmi )04.02. 20095. kapitola Tanec túžob
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.02. 20094. kapitola Pozvanie prijaté, žiadne námietky
AnneM.Olivier: ( Jimmi )31.01. 20093. kapitola Nedorozumenia
AnneM.Olivier: ( Jimmi )25.01. 20092. kapitola Džentlmen je džentlmen
AnneM.Olivier: ( Jimmi )14.01. 2009 1. kapitola Dievča v zrkadle
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )06.01. 2009Úvod