Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Sirotek

Úvod

Sirotek
Vložené: Lupina - 06.06. 2015 Téma: Sirotek
Hedvika nám napísal:

Sirotek

Orphan Child

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10069987/1/Orphan-Child

Autor: SnowWhiteOwl

Překlad: Hedvika

Hurt/Comfort

Harry Potter & Albus Brumbál

Rating: 13+

Kapitol: 12            Slov: 36 083

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Beta: Lupina, marci                      Banner: Vojta

Povolení k překladu: Žádost zaslána

 

Shrnutí: Během vánočních prázdnin prvního ročníku Harry objeví Zrcadlo z Erisedu. Když jej ukáže Ronovi, začnou se hádat. S pocitem naprostého osamění Harry udělá ukvapené rozhodnutí, které bude mít za následek vážné zranění.

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží SnowWhiteOwl. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Varování autorky: Nemáte-li rádi Albuse Brumbála, doporučuji přestat se čtením. Vím, že v žádném případě není dokonalý, ale přesto ho mám ráda a tento příběh jej vylíčí v pozitivním světle.

 

Poznámka bety: Je to tady! Konečně jsem přivedla svoji nejstarší dcerku k překládání. Takže zde se vám představí se svým překladatelským umem třináctiletá Hedvika, sovička moje s-něžná. Moc doufám, že se vám její příběh bude líbit a že ji podpoříte hojnými komentáři.

První kapitola již příští týden!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod Od: Gift - 08.06. 2015
Premyslim, co jsem ja delala ve 13ti... Ach ano, cetla Harryho Pottera! :-) Veliky respekt nejen za to, ze se z prekladani stal rodinny projekt, ale i za kuraz a chut do prekladani z ciziho jazyka ve veku, ve kterem mnozi z nas provadeli psi kusy :-). Budu se tesit!
Re: Úvod Od: Hedvika - 08.06. 2015
Na psí kusy máme ve třídě kluky, ti vydají za dvě třídy :-D

Re: Úvod Od: soraki - 08.06. 2015
Já tedy Brumbála nerada, ale velice se těším na překlad mladé slečny. Ten věk je neuvěřitelný! Proto nebudu kritizovat jeho akce, ale chválit a podporovat překladatelku ;-)
Re: Úvod Od: Lupina - 08.06. 2015
Přesně v tento přístup doufám. Mláďata je třeba povzbuzovat! Díky, soraki :-) Tento týden končí poslední písemky, prázdniny se blíží, předpokládám, že brzo přestanem stíhat betovat :-) A na to se těším. :-)

Re: Úvod Od: denice - 07.06. 2015
Vítám novou překladatelku a nemůžu se dočkat hodného Brumbála, to bude osvěžující změna! Moc doufám, že tě překládání bude bavit a těším se na povídku, podle popisu vypadá velice lákavě! Díky.

Re: Úvod Od: Jimmi - 06.06. 2015
Teda, je to neuveriteľné - ja som to so svojou dcérou nedokázala. Musím jej o tomto povedať, ale už je príliš veľká. Držím palečky, nech to krásne odsýpa a kvôli vám budem ignorovať varovanie. Ďakujem za novú poviedku
Re: Úvod Od: Lupina - 07.06. 2015
Že? Taky jsem z toho celá rozradostněná. Hedvička má krásnou češtinu, vážně cit pro jazyk. A to je jí teprve třináct! Jen doufám, že zarytí odpůrci Brumbála jí nebudou kritikou jeho postavy kazit chuť do překládání a raději nebudou číst. Příběh je to ale pěkný, myslím, že si ho užijeme. Takže držme palečky, ať nám tady vyroste nová překladatelka (plány mám veliké :-D)!
Re: Úvod Od: Hedvika - 08.06. 2015
Ne nadarmo jsem se naučila číst v pěti a nejlíp z první třídy! :-D PS.: co myslíš tím "plány mám veliké"?
Re: Úvod Od: Lupina - 08.06. 2015
:-D No přece, co všechno bych Ti mohla podstrčit k překladu!!!
Re: Úvod Od: arabeska - 08.06. 2015
HA! Už vidím tu kopu překladů, které chce Lupina Hedvice podstrčit! :D Jen tak dá, to plně podporuju!

Re: Úvod Od: arabeska - 06.06. 2015
Tak už je to tady! Hodný Brumbál! Aby to s námi po Krvi neseklo :D Vítej, Hedviko, držím palce, ať tě to nepřestane bavit!

Re: Úvod Od: Jacomo - 06.06. 2015
Musím to napsat i sem - těším se na další rodinný překladatelský klan :-) A držím soví pěsti, ať se daří, Hedviko!

Re: Úvod Od: Zuzana - 06.06. 2015
Možno mu uverím a pozriem sa na jeho počiny trochu z iného uhla:) teším sa na niečo iné ako obvykle:)

Re: Úvod Od: JSark - 06.06. 2015
Dumbledora síce nemusím, ale zase bude to zmena. :)

Re: Úvod Od: Jirka - 06.06. 2015
Prima. Už mám zlých Brumbálů právě dost, těším se :-).

Prehľad článkov k tejto téme:

SnowWhiteOwl: ( Hedvika )18.02. 201711. kapitola a Epilog
SnowWhiteOwl: ( Ganlum )10.02. 201710. kapitola
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )15.11. 2016Kapitola 9.
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )13.09. 2016Kapitola 8
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )24.05. 2016Kapitola 7
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )02.02. 2016Kapitola 6
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )15.09. 2015Kapitola 5
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )14.07. 2015Kapitola 4
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )30.06. 2015Kapitola 3
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )16.06. 2015Kapitola 2
SnowWhiteOwl: ( Hedvika )09.06. 2015Kapitola 1
. Úvod k poviedkam: ( Hedvika )06.06. 2015Úvod