Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Baletní piškotky

Čarodějkám jen to nej
Vložené: arabeska - 07.06. 2015 Téma: Čarodějkám jen to nej
arabeska nám napísal:

 

Elza

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ballet Slippers

originál: https://www.fanfiction.net/s/9404953/1/Ballet-Slippers

autor: Emullz

překlad: arabeska

Autorem příběhu je Emullz, která nereagovala na žádost o překlad. Duševní vlastnictví patří JKR a pánům Medkům. Překlad nevznikl za účelem finančního zisku.

Bill Weasley, Ginny Weasleyová

family

1000 slov

přístupné 13+

PP: Elzičko, vílo naše, sice se zpožděním, ale přece. Doufám, že sis narozeniny řádně užila. Všechno nejkrásnější!

 


Patronovo zaklínadlo. Harry jim ho vysvětlil, jako by to byla ta nejjednodušší věc na světě – vybavit si tady a teď svou nejšťastnější vzpomínku. Ze všech lidí zrovna on měl mít šťastných vzpomínek nejméně. Jenže přesně takový byl. Vždy plný dobra.

Tak jo, máte všichni připravené šťastné vzpomínky?“

Znejistěla jsem a zamračeně se v myšlenkách probírala uplynulými roky v Bradavicích. Chvíle s přáteli a četná vítězství naší koleje nestačily. Ano, tehdy jsem byla šťastná, ale cítila jsem, že musím zapátrat po chvílích s rodinou, protože ať jsem Bradavice milovala sebevíc, nikdy jsem se v nich necítila tak šťastná jako v Doupěti se svými nejbližšími.

Vybavila jsem si zimní dny strávené s Ronem, Fredem a Georgem, ale nakonec jsem je zavrhla. Během školních dnů jsem až příliš postrádala ostatní bratry.

Pak mě to ale praštilo. Moje šesté narozeniny. Samozřejmě, přesně tehdy. Byl horký a dusný srpen a já se řítila se schodů v noční košili plné volánků, jelikož jsem usoudila, že ranní oslavy vyžadují špetku parády.

Toho roku jsem našla na stole tři dárky místo dvou a vzpomínám si, že jsem byla přesvědčená, že do šťastnějšího dne se už nikdy v životě neprobudím, a že tři dárky na narozeniny jsou neslýchané.

Posadila jsem se ke stolu, způsobně si rozložila ubrousek do klína a čekala, až do kuchyně sejdou i ostatní. Postupně se začínali objevovat. Percy, potom taťka, pak Bill s Charliem a Ron a nakonec i dvojčata. Mamka vyšla z kuchyně s obřím talířem slaniny a vrchovatě naloženým tácem vaflí.

Všechno nejlepší, sluníčko,“ pronesla láskyplně a já jsem se zářivě usmála, když jsem si vidličkou nandala na talíř první vafli.

Vydrž, Ginny, čeká na tebe překvapení,“ zazubil se Charlie a mamka se znovu objevila s půl kilem vanilkové zmrzliny a podala mi ji.

Naber si, kolik jen chceš, a pošli ji dál, beruško,“ řekl taťka. „Doleva, ne doprava.“ George pobouřeně vykřikl, když jsem kýbl zmrzliny poslala směrem, který mi taťka poradil. Jelikož seděl o dvě místa dál, vedle taťky po mé pravé ruce, bral můj čin jako napadení své osoby. Také měl pravdu.

Ostatní jen kopeček,“ varovala sourozence mamka a pohrozila jim druhou naběračkou na zmrzlinu, než se posadila ke stolu.

Nadšeně jsem se pustila do vaflí, a protože jsem zpracovávala zmrzlinu co nejrychleji, abych se dostala ke slaninovým závitkům, přivodila si trojnásobné zmrznutí mozku.

Hotovo, mamko, už je čas na dárky?“ odložila jsem vidličku a hřbetem dlaně si otřela ústa.

Božínku, Ginny, nemůžeš ani počkat na ostatní? Nestačí ti, že máš jeden navíc, ty je chceš okamžitě.“ Fred se na mě zaškaredil a vrátil se ke své vafli.

Oči se mi zaplnily slzami a shlédla jsem ke zbytkům zmrzliny na talíři.

Zavři tu nevymáchanou klapačku,“ okřikl ho Bill. „Má dneska narozeniny a tys ji rozbrečel.“

Prudce jsem zamrkala a vzhlédla. Fred vypadal v rozpacích. „Já nebrečím,“ protestovala jsem a pro jistotu ještě několikrát zamrkala. „Vůbec ne,“ dodala jsem tvrdohlavě, když se na mě Ron pochybovačně podíval.

Percy začal nesmyslně žvanit o tom, jak se ukázalo, že druhý ročník byl mnohem lepší než první, dokud všichni konečně nedojedli. Celou dobu jsem nespustila oči z dárků, jako bych je mohla otevřít jen silou mysli.

Tak do toho, Ginny, opatrně,“ uchechtl se taťka a podal mi první balíček. Roztrhala jsem papír a objevila uvnitř kasičku ve tvaru růžového prasátka. Zatřásla jsem s ní a s úžasem zaslechla cinkání.

Už jsou v ní dva svrčky. Aby sis mohla něco koupit,“ řekla mamka a zálibně sledovala široký úsměv na mojí tváři.

Další, další,“ naléhala jsem a počkala, dokud mi nepodají druhý dárek. Se stejným zápalem jsem roztrhala papír a moje nezměrné úsilí odhalilo červenou šálu. Ačkoliv byl srpen, omotala jsem si ji kolem krku a natěšeně se natáhla po třetím balíčku.

Tenhle,“ podal mi ho Bill, „je ode mě.“

S úsměvem jsem k němu vzhlédla a tentokrát jsem papír trhala s nejvyšší opatrností. Pozor, honilo se mi hlavou, tenhle je od Billa.

Když papír spadl na zem, zalapala jsem po dechu a v tu ránu už jsem si začala stahovat ponožky.

Byl to starý, obnošený pár růžových baletních střevíčků.

Zamilovala jsem si je.

Ach, Bille,“ mamce se zamlžily oči. Pokusila jsem si je nazout na příliš malé nohy, ale nepodařilo se. Rozhlédla jsem se po stole a nacpala si do střevíčků ubrousky, které jsem ukořistila v nejbližším okolí, a když jsem potom shlédla na svou noční košili a na své baletní střevíčky, zahihňala jsem se.

Zvedla jsem ruce vysoko nad hlavu a zatočila se, až jsem málem spadla na zem. Bill mě chytil, postavil na nohy a znovu se mnou zatočil.

Ostatní bratři vymetli a umyli talíře a odešli ven hrát si se zahradními trpaslíky nebo se proletět na koštěti, ale Bill a já jsme zůstali v kuchyni a tančili.

Tancovala jsem ve svých baletních střevíčcích a Bill stál na bosých nohách, já se svou rudou šálou a on v odrbaném tričku, a když jsem zvedla hůlku, myslela jsem na rodinu kolem stolu a na zmrzlinu v taťkových rukou a na to, jak patnáctiletý Bill sledoval svou šestiletou sestru tančit.

A když jsem vyslovila Expecto Patronum, vůbec mě nepřekvapilo, že ze špičky hůlky vytryskl kůň a přehnal se přes místnost. Šťastně se promenádoval a tančil stejně jako moje šestileté já v baletních piškotkách.

Výborně, Ginny!“ zvolal Harry a došel k místu, odkud jsem okouzleně sledovala tančící hříbě. „Na co jsi myslela?“

Na domov,“ odvětila jsem zkrátka. „A na pár bot.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 07.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Baletní piškotky Od: zuzule - 11.08. 2015
Úplně mám husí kůži, krásné.

Re: Baletní piškotky Od: mami - 28.06. 2015
Veľmi pekné!

Re: Baletní piškotky Od: JSark - 21.06. 2015
Jé, to bolo zlaté. Kôň? To som si nikdy neuvedomila. :) Akurát ma ako vždy zaráža schopnosť Angličanov jesť sladké a slané. Dík. :)

Re: Baletní piškotky Od: mami - 14.06. 2015
:-) pekné

Re: Baletní piškotky Od: lucky - 08.06. 2015
Nádherná povídka, zahřála u srdce. Mnohdy méně, ale od srdce je důležitější a víc potěší. Všechno nejlepší.

Re: Baletní piškotky Od: Gift - 08.06. 2015
To byla krasna, hrejiva povidka s nadechem leta, detstvi a kopcu plnych zmrzliny. Opravdu moc, moc pekne! Dekuji za ni. A tobe, Elzo, zpetne vsechno nejlepsi! Snad jsi si narozeniny uzila stejne jako Ginny ;-).

Re: Baletní piškotky Od: marci - 08.06. 2015
Naprosto úžasná povídka. Přála bych si, aby i moje děti měly na své dětství takové překrásné vzpomínky. A aby, kdyby potřebovaly nejšťastnější vzpomínku, myslely na rodinu. Všechno nejlepší, Elzo, a díky za krásný překlad, arabesko :)

Re: Baletní piškotky Od: Jimmi - 07.06. 2015
Všetko najlepšie Elza! Aj takto dodatočne.

Re: Baletní piškotky Od: Elza - 07.06. 2015
Díky za krásný (a přiznám - již nečekaný *;-)) dárek k narozeninám, milá Arabesko. Ginny vždy potěší, mám ji ráda. A děkuji také za všechny gratulace, velmi se jimi těším.
Re: Baletní piškotky Od: arabeska - 09.06. 2015
Jsem moc ráda, že se ti to líbilo, Elzičko! Ztratila ses mi ze seznamu v adminu, takže jsem na tebe dočista zapomněla, a pak se najednou přihlásím na kiži a se zděšením zjišťuju, žes měla narozky. Zrovna ty! Piškotky jsem si schovávala do jednorázovek, že si je, tak trochu nostalgicky, přeložím při zvláštní příležitosti. Tak v tom šuplíku ani nemusely čekat moc dlouho :) Ber to tak, že dle Čarodějek jsi tím pádem o dva týdny mladší, když povídka přiletěla tak pozdě :D

Re: Baletní piškotky Od: denice - 07.06. 2015
Všechno nejlepší, Elzo! Tohle je kouzelný příběh. A stejně jako Harry, i Ginny je tu plná dobra. Bill jako starší bratr - to se nedá popsat slovy... Díky!

Re: Baletní piškotky Od: Zuzana - 07.06. 2015
Prekrásne. Také nostalgické a zvláštne:) Všetko najlepšie Elza:)

Re: Baletní piškotky Od: Lupina - 07.06. 2015
Tohle bylo prostě kouzelné. Tři dárky a jak šťastná byla - kéž by i pro mé děti byla rodina to nejdůležitější. Ale třeba se mi to povede a jejich nejšťastnější vzpomínky se budou pojit s domovem. Všechno nejlepší, Elzo!

Re: Baletní piškotky Od: Sally - 07.06. 2015
Zimomriavky, moc pekné :) Všetko najlepšie, Elza!

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod