Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Jen krví spojeni

Jen krví spojeni - 27

Jen krví spojeni
Vložené: Lupina - 08.07. 2015 Téma: Jen krví spojeni
Lupina nám napísal:

Autor: E. M. Snape               Překlad: Lupina          Beta: marci                Banner: Vojta

Originál: https://www.fanfiction.net/s/2027554/27/In-Blood-Only

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 27. Létání

Po uspokojující výměně názorů s Luciusem Snapeova špatná nálada zmizela, takže následující večer se zúčastnil setkání Řádu v rozpoložení, které vzdáleně připomínalo dobrý rozmar. Vzhledem k úplňku chyběl Lupin, díky bohu, takže na schůzi jen jediná osoba (až na ředitele) vzbuzovala významnou úroveň Snapeovy antipatie.

Nymfadora Tonksová seděla nevinně naproti němu.

Zabránit si, aby se na tu pitomou ženskou nemračil, jej stálo hodně úsilí. A když jej ředitel požádal o vylíčení incidentu s Luciusem Malfoyem během prázdnin (oficiálně se o Snapeově sídle mluvilo jako o ‚bezpečném domě‘ pro chlapce), Snape bryskně vyvrátil ředitelovy letmé obavy o povaze Luciusova zájmu o chlapce.

„Konec konců,“ dokončil Severus tiše se smrtícím úsměvem na rtech, když svůj černý pohled otočil k Nymfadoře Tonksové, „ani Lucius Malfoy není tak zvrácený, aby chlípně využil truchlícího puberťáka. Jak zkažený by člověk musel být, aby toto udělal?“

Krutě se na ni usmíval, dokud nezbledla a nesklopila oči. Uspokojený se odvrátil. Na rozdíl od ostrých modrých očí ředitele a neustále podezřívavého oka Alastora Moodyho si ostatní té výměny zjevně nevšimli.

Cítil na sobě pohled Tonksové, zatímco rekapituloval poslední setkání s Pánem zla, a otočil se včas, aby zachytil její ustaraný výraz, než stočila pohled stranou.

Ano, vím, cos udělala, pomyslel si zlomyslně.

Uvědomila si vůbec, že ten kluk sám sebe přesvědčil o své zamilovanosti do ní? Byl si jistý, že ta hloupá holka vůbec nedomyslela důsledky své fyzické intimity s Harrym.

Pro Merlina, ten hoch právě ztratil nejbližšího člověka, který mu představoval rodinu, a většinu svého života žil bez čehokoliv, co by připomínalo lidskou lásku. Jak mohl začít zdravý vztah, natož zahrnující sexuální intimitu s ženou s o tolik většími zkušenostmi?

Bylo to od ní prostě hloupé. A naprosto lehkomyslné. I kdyby do toho nezapletla jeho vlastního potomka, pohrdal by jí za to. Hrát si s city mladého muže a zcela nedbat na následky… To bylo kruté.

Když se Kingsley Pastorek pustil do hlášení o událostech na Ministerstvu kouzel – nic, co by už neslyšel – Severus se přistihl, že přemýšlí o noci s Lily, kdy se ji pokusil políbit.

Docela jej překvapila ostrá bolest, kterou ucítil při vzpomínce, jak od něj odvrátila tvář.

Ani si neuvědomoval, proč jej nenechala políbit ji, dokud se jí ve chvíli vyvrcholení nepodíval do tváře. Ruku si připlácla na ústa a oči se jí leskly neprolitými slzami. Okamžitě jej odstrčila stranou, utekla do koupelny a vyzvracela se do záchodu. Ty zvuky pronikly až do ložnice.

James Potter jej mohl ponižovat den co den po několik tisíc let a on by se nikdy necítil tolik jako Srabus, jako když mu v uších znělo její znechucení.

Lily Severuse nevyhledala, protože by jej chtěla vidět. Jen chtěla zranit Pottera tou nejvíc ponižující věcí, kterou si uměla představit – přefiknutím Srabuse. Ani si neuvědomoval, že jej vidí jako takového ubožáka, dokud s ním neskončila.

A upřímně, Severus se tak nikdy necítil, dokud si neuvědomil, jak jej vnímá Lily. Lily, která se ušlechtile a pošetile snažila jej ve škole bránit. Kterou pronásledoval očima, i když se stokrát ubezpečil, že je to špatné. Která, jak se zdálo, nesouhlasila s ostatními, že on je jen špína.

A celou tu dobu to byla jen lež. Stejně bezcitná jako ostatní udeřila, kde to bolelo.

Nenáviděl ji.

A nenáviděl tuto ženu, která tak lehkomyslně pokračovala v Lilyiných stopách.

Snape Nymfadoru Tonksovou pozoroval chladným, hodnotícím pohledem. Nebude žádná další generace jeho rodiny, kterou zmanipulují a využijí. O to se postará.

Z její nervózní reakce na jeho komentář s temným uspokojením vyčetl, že z jeho strany asi nebude zapotřebí velké námahy. Možná, pokud to půjde lehce, by ji s minimálními škodami mohl oddělit od Harryho natrvalo.

Čím dříve ta ženská zmizí ze života jeho syna, tím lépe.

ooOOoo

V Harryho jizvě pulzovalo, jako by v ní měl sbíječku. Když se k tomu přičetl hrozný strach poskakující mu v břiše, dostal se kvůli hraní famfrpálu do strašného stavu. Nebelvírští kolem na něj házeli povzbudivé úsměvy a jemu srdce svírala temná hrůza. Už to bylo dávno, kdy naposledy hrál; dva tréninky s týmem mohly jen stěží smazat rok nečinnosti. A už na sobě cítil zraky stovek lidí, kteří se dívali. Neměl kam uprchnout.

Slyšel madame Hoochovou vykřiknout: „Nasedněte na košťata, prosím!“

Když se škrábal na svůj Kulový blesk, úzkost v žaludku vzplanula do čehosi připomínajícího skutečný strach. Očima zabloudil k Remusovi na tribuně a vroucně doufal, že se toto neukáže jako totální katastrofa –

Vysoký tón píšťalky jej vytrhl z jeho obav a on se odrazil do vzduchu.

Zírají na mě… To nezvládnu… Nechci tu být… pomyslel si, když rychle vzlétl.

A přesto se cosi přihodilo, když mířil vzhůru a zahlédl Potlouky a záblesky červených hábitů svištících vzduchem.  Úzkost z toho, že je sledován, se rozptýlila. Lupin, Snape i Voldemort se mu z myšlenek vytratili. Všímavým pohledem přejel hřiště a prohnalo se jím zvláštní, radostné, téměř zapomenuté vzrušení. Dokonce i pálení jizvy se změnilo v nicotnou otravnost na pozadí myšlenek.

Zase hrál famfrpál. Zase létal.

Jak se tomu kdy mohl vyhýbat?

S blaženým pocitem u srdce Harry vykroužil několik smyček. Nedokázal bojovat s úsměvem, když spatřil Zlatonku lesknoucí se na opačném konci hřiště. Vystřelil, aby ji dostihl.

ooOOoo

Snape seděl na tribuně pro zaměstnance a naštvaně zíral na svoji poslední Nemesis. Tři dny nezmenšily jeho zuřivost na Lupina za to, že mu uchvátil zásluhy za přesvědčení Harryho ke hře.

„Vypadá na sebe tak pyšný,“ zabručel Snape. „Zatracený vlkodlak.“

„Vidíte mu jen temeno hlavy, Severusi,“ odvětila Minerva a znělo to, jako by si nebyla jistá, jestli má být pobavená, nebo rozladěná. „Nemáte tušení, jak se tváří.“

„Měla jste ho vidět,“ vztekal se Snape a stále zíral na Lupinova záda. „ jsem ten, kdo znovu přivedl Pottera ke hře, a on si připisuje zásluhy. To já Harrymu usnadnil změnu názoru. On mu jen řekl, jak je šťastný, a zjevně teď věří, že bez cizí pomoci popohnal kluka zpět ke hře.“

„Mluvíte, jako byte o tom dost přemýšlel,“ poznamenala Minerva.

Snape na ni vrhl zlostný pohled, ale ta pekelná ženská pokračovala.

„Severusi, domnívám se, že Remusovi upíráte jeho zásluhy,“ pokračovala káravě. „Mohl jste Harrymu hrozit značným znepříjemněním života, pokud by odmítal hrát, ale Remus byl ten, kdo jej podpořil. Remus chtěl, aby hrál, a Harry to věděl. Na dobré jednání odpovídá kladně.“

„A jakou myslíte, že jsem měl motivaci ?“ otázal se odměřeně. „Taky jsem chtěl vidět toho mladého idiota hrát. Proto jsem na něj tlačil. Jestli je tak pitomý, aby to neviděl –“

„Řekl jste mu to?“ tázala se McGonagallová. „Manipulací chlapcovu důvěru nezískáte. S vaší minulostí, pokud nebudete upřímný o svých motivech, vždy bude od vás čekat to nejhorší.“

„Je mi jedno, co si myslí o mém jednání,“ ušklíbl se Snape.

„Tak proč vedeme tento rozhovor?“ kontrovala Minerva.

Snape se chystal odseknout, ale už vyskočila na nohy a jen taktak že neopustila úzký rozsah jeho improvizovaného tišícího kouzla.

„Musíte vážit své činy, Severusi,“ informovala jej přísně. „Vyřešte sebe, protože si vůbec nejsem jistá, že sám víte, čeho se s chlapcem snažíte dosáhnout. Jen pamatujte, že opakované tresty vám srdce puberťáka nezískají.“

„Nechci –“ začal Snape, ale už od něj odstoupila. S tichým odporem sledoval, jak se posadila vedle ředitele, protože již zjevně nedisponovala dostatečnou tolerancí k Severusovi.

Neví nic, pomyslel si prudce. Ta ženská nemá děti, nic neví o Severusovi a ještě méně o Harrym. Kdo si myslí, že je…

Málem se na svém sedadle zhroutil; dobře si uvědomoval, že on také nic neví.

Jeho zahořkle závistivý pohled opět doputoval k týlu Lupinovy hlavy.

Lupin si sedí v první řadě, napadlo Snapea pošetile. Ucítil novou vlnu nepřátelství; vlkodlak si evidentně strategicky vybral přední sedadlo, aby jej kluk viděl. A zvláštní, že zrovna na stejné straně jako Snape, jen pár řad vepředu. Pokud Harry očima zamíří jejich směrem, automaticky zahlédne Lupina a ne Snapea.

Skoro jako by doufal, že mě zastíní, uvědomil si a šokovala jej vlkodlakova čirá lstivost.

Zaťal zuby, vyskočil na nohy a vydal se po schodech dolů, aby se zastavil u překvapeného Remuse Lupina.

„Je tady volno?“ zeptal se Snape s napjatou zdvořilostí a doufal, že Lupin v těch slovech neslyšel odkapávající zášť.

Remus překvapeně zamrkal a příjemně se na Severuse usmál. „Samozřejmě. Prosím, posaď se.“

Dobrých dvacet vteřin pak na Snapea šokovaně zíral, jakmile se vedle něj skutečně usadil. Severus k němu vyslal zlý pohled, což jej ještě víc zmátlo.

„Skvělá volba místa, Lupine,“ zavrčel Snape. „Výborná vyhlídka, nemyslíš?“

Lupin na něj hleděl s výrazem blízkým zmatení, a pak přikývl. „Docela dobrý výhled, souhlasím.“ Zasmál se. „Trochu blíž Potloukům, než by se mi líbilo.“

Aha! pomyslel si Snape vítězně, jelikož mu neuniklo Lupinovo uklouznutí. Připustil, že se to vymyká jeho zvyku. Lupin se přiznal k intrice.

Snape ještě cítil hořké zadostiučinění, když hvizd odstartoval zápas. Pozornost upíral jen na vlkodlaka – který teď s podivným výrazem sledoval Harryho – a na svého syna.

Když se Harry tváří otočil k jejich tribuně, navzdory vší té chlapcově nechuti opět hrát se zdálo, že je nespoutaně šťastný.

A ačkoliv se děsivě podobal Jamesi Potterovi, Snape teď rozeznával jistou vrozenou ladnost v létání, kterou jeho předchůdce nikdy nedisponoval. Zvlášť samolibě se cítil, když Harry zvládl komplikovaný pohyb podobný Vronského fintě. James Potter by nikdy nedokázal něco takového. Ani nebylo pravděpodobné, že by to předvedl jakýkoliv syn Jamese Pottera.

Ale jeho syn mohl.

Hra probíhala asi dvacet minut, když Harry vyrazil od havraspárského chytače a obratně chytil Zlatonku, načež vzápětí stočil směr doprava právě včas, aby zabránil ošklivé srážce s mrzimorskými ochozy.

Stadion propukl v jásot a Snapeovu pozornost přitáhl kvapný pohyb po jeho boku. Prudce se otočil a zahlédl, jak Lupin vyskočil na nohy a už si to míří uličkou. Měl jen chvilku na to, aby zachytil rozrušený výraz, který brázdil mužovu tvář, než se Lupin vrhl davem po schodech nahoru a ztratil se.

Mám to, pomyslel si Snape vztekle. To potvrzuje, že cosi.

Vrátil svoji pozornost zpět k hřišti, k Harrymu, který se právě vynořil z hordy jásajících spoluhráčů. Chlapcovy oči se okamžitě přikovaly k prázdnému místu vedle Severuse a jeho výraz naplnilo zděšení.

A pak se zaměřil na něj očima jako dva zelené ledovce, velmi významně hodil své vítězství Snapeovi do tváře tím, že políbil Zlatonku, a se samolibým výrazem odletěl.

Namyšlený pacholek, pomyslel si Snape. Ale nepřišlo mu to až tolik dráždivé.

ooOOoo

„Hej, Snape!“

Kysele se otočil k Harrymu, který k němu doběhl od svých spoluhráčů se zarudlými tvářemi a zářícíma očima.

„Váš plán nefungoval,“ oznámil mu Harry zadýchaně.

„Ano?“ zeptal se Snape nepřístupně a snažil se zjistit, o jakémže plánu to ten kluk žvaní.

„Myslel jste si, že zažiju peklo, nemám pravdu? Zase hrát famfrpál, když jsem o tom nechtěl ani slyšet,“ vysvětloval Harry rychle a zadýchaně. „No – nemohl jste se víc mýlit! Hádejte co? Miluju tu hru. Jsem rád, že zase hraju.“

Nespoutaně se na Snapea zazubil, jako by jeho nepřátelství bylo tváří v tvář tomuto triumfu zapomenuto.

„A to vše díky vám, Snape! A příští týden stejně tak nakopeme zadek zmijozelským,“ dodal Harry hlasitě.

„Pět bodů z Nebelvíru,“ zareagoval Snape automaticky, „za jazyk a otřesné vyjádření zbožného přání.“

Harry zavýsknul smíchy a otočil se od něj stále v opojení svého vítězství. „Když to říkáte, pane. Jen si pamatujte – já vyhrál. Váš plán selhal.“

Mohl se odkazovat na famfrpál, nebo na konflikt mezi nimi. Snapea prostě potěšilo, že mu Harry přiznal hlavní roli v jeho nuceném návratu do hry.

Mně, NE Lupinovi.

V mysli se mu ozvala Minervina slova a pochopil, že musí něco říct…

Řekl jsem to tvým spolužákům jen proto, že jsem si přál vidět tě zase ve hře.

Ale něco uvnitř něj ztuhlo při představě hlasitého vyřčení těch slov. Jak by kluk zareagoval? Agresivním dožadováním se vysvětlení? S opovržením? Cokoliv upřímně vyřčeného může být spínačem krutého odmítnutí a Snape Harrymu nevěřil natolik, aby mu dal moc k zavržení olivové ratolesti.

Tak se ušklíbl.

„Je mi jedno, jestli jsi –“ Zarazil se a sledoval, jak Harryho pozornost upoutalo cosi jiného; dobře si uvědomil, že rychle sklouzl k opačnému extrému toho, co by měl dělat, říkat. A podle chlapcova naprostého nezájmu zjevně zcela přesně naplnil synovu představu o něm.

Nech toho. Odejdi, pobízela jej mysl. Nic neříkej. Tuhle situaci nemůžeš nijak vyhrát, ani nabrat bezpečný směr.

Přivolal co nejneutrálnější postoj.

„Zápas jsem si užil,“ začal nepřesvědčivě. „Tvá… účast byla jedním z faktorů toho požitku.“

Málem doufal, že jej kluk neuslyší a bude prostě pokračovat do šaten, ale Harryho pohled se k němu vrátil plný překvapení. Pátravě Snapea sledoval, nejistý, jestli slyšel správně.

„A jestli sis to užil i ty,“ dodal Snape o něco víc sebejistě, „nebudu ti to upírat.“

Harryho výraz zhořkl. „Páni, díky, Snape. Jsem rád, že vám nevadí, že jsem šťastný.“

S koštětem na rameni se otočil a rozeběhl se, aby chytil své spoluhráče. Snape za ním zlostně a poněkud zděšeně hleděl a snažil se přijít na to, proč jen je rozrušený.

ooOOoo

Lupina našel v jeho kabinetě, jak roztřeseně upíjí z šálku čaje.

„Působivé představení na stadionu,“ poznamenal Snape suše. „Předpokládám, že jsi měl pro ten impozantní útěk důvod?“

Lupin k Severusovi zvedl uštvané oči.

„Jen jsem –“ Lupin se zarazil a trhaně se nadechl. „Když hraje, vypadá úplně jako James. Skoro bych zapomněl…“ rukou si prohrábl vlasy. „Je to těžké, Severusi. Prostě nezvládám se na to dívat.“

Snape po tom prohlášení ztuhl.

Výraz v Lupinově tváři, když prchal, ten podivný pohled, který věnoval Harrymu, jeho zjevné pokusy vyřadit Severuse ze hry… To vše se Severusovi vysmívalo celou cestu z famfrpálového hřiště do Velké síně.

Lupin o Harrym věděl. Před pár minutami o tom byl téměř přesvědčený. Teď si byl jistý. Ten zatracený vlkodlak jako by to přiznal.

Věděl o Harrym a měl potíže se vyrovnat s tím, že není synem Jamese Pottera.

Bylo zatraceně načase, aby ten prašivý vlkodlak přestal s tím pitomým poskakováním kolem problému.

„Nepovažuj mě za blázna, Lupine,“ zavrčel Snape. „Vím přesně, co se děje v tom tvém zabržděném mozku!“

Lupin pozvedl zasmušilý pohled od šálku. „Co to proboha –“

„Mluvím o Harrym!“ vyplivl Snape. „Myslíš si, že jsem slepý? Vidím, jak se na něj díváš!“

Lupinova tvář se nakrabatila.

„Jsem tak průhledný?“ zeptal se smutně.

Snape přimhouřil oči. „Tedy to přiznáváš. Přiznáváš, že ty události posunuly tvé city –“

Lupin si ztěžka povzdechl a pak rukou prohrábl vlasy. „Nevím, co je tady k přiznávání, Severusi. Zdá se, že už jsi mě naprosto odhalil.“ Vlkodlak se znepokojil. „Všiml si Harry?“

Snape se neklidně zavrtěl a přemýšlel, nakolik by Harry zvládl, kdyby se dozvěděl o Lupinových problémech s jeho skutečnou identitou.

„Jestli zaznamenal tvůj křehký emoční stav? Ne. A ty bys měl být rád. Pochybuji, že by ti nadále důvěřoval, kdyby věděl, jaký máš k němu momentálně postoj.“

„Dobře,“ poznamenal Lupin unaveně a přetřel si čelo. „Nechci ho zranit.“

Snape se zamračil; nenáviděl, jak slabý tento muž je. Neměl nad svými city žádnou kontrolu. Lupin zjevně chtěl kluka přijmout bez ohledu na to, kým je, ale nedokázal se k tomu přinutit.

Zvláštní; nikdy Lupina nepovažoval za natolik typického Pobertu, aby nenáviděl kluka jen proto, že jeho otcem je Srabus.

No… k čertu s Lupinem a k čertu s Lupinovou zbožnou úctou k Jamesi Potterovi!

„Doporučuji ti se přes to dostat, Lupine,“ pronesl Snape chladně. „Tvůj drahý zesnulý kamarád je pryč. Udržováním záště v jeho jménu jen získáš to, že zraníš už tak traumatizovaného puberťáka.“

„Já to vím,“ trval na svém Lupin a prázdně hleděl na Snapea. „Ale nemůžu si pomoct. Pokaždé, když uvidím Harryho… Musím myslet na něj a to mě ničí, Severusi…“ zalkl se a přitiskl si pěst k ústům, aby zadržel emoce. Snape jej opovržlivě sledoval. „To pohled na Harryho otevírá tu ránu a já jako bych svého kamaráda ztrácel znovu a znovu!“

Snape se ušklíbl. „Je hloupé, aby tvoje sentimentalita nad mrtvým mužem potlačila city k chlapci, na kterém ti, jak prohlašuješ, záleží.“

„Tak to není, Severusi. Harryho mám rád,“ protestoval Lupin. „Ale taky jsem měl rád jeho. Harry je dobrý kluk… ale jsem na něj tak naštvaný a nedokážu to setřást, jako by to nic neznamenalo.“

Ten výlev šel nad rámec útoku na Harryho kvůli jeho spřízněnosti se Snapem. Lupinova nespokojenost byla namířena na chlapce samotného. Snapea překvapilo, že kluka stále brání.

„Jakkoli mizivě si tě vážím, Lupine, nemyslel bych si, že budeš ten typ, co viní chlapce z něčeho, za co nemůže.“

„Neměl bych,“ souhlasil Lupin tiše, jako by pohrdal sám sebou. „A snažím se to brát racionálně. Je puberťák. Jiní jsou zodpovědní. Nemůže za to, co se stalo. Ale… prostě to nefunguje. Nemůžu ty pocity změnit. A že jsem se snažil, to mi věř, že jsem se snažil. Pořád se snažím.“

Lupin se ztrápeně zahleděl do dálky.

„Ale Sirius mi tolik chybí. A nemůžu přestat myslet na to, že kdyby Harry nebyl tak zatracený idiot, pořád by tu byl!“

Snape upadl do ohromeného ticha.

„Ale snažím se, Severusi,“ dodal Lupin unaveně s polovičatým úsměvem. „Tolik Jamesovi dlužím.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 18.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jen krví spojeni - 27 Od: sisi - 28.10. 2017
Pan Remus J. Lupin asi nestihl vyrůst. Asi mu chyběli kamarádi,aby mohl dovyvinout svou jinak důmyslnou osobnost. Teď by neměl chtít ublížit Harrymu, ale bojím se, že bude mít tendenci se nějak vyjádřit k vlastní vině. On měl být v první řadě se Siriusem, aby ho zadržel před záchrannou misí na ministerstvu. Díky za překlad

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: margareta - 13.01. 2016
Lupin se k Harrymu chová, jako by mu byl Siriuse před očima úkladně a bestiálně zavraždil!!!l! Copak nevidí, že Harry je na tom mnohem hůře? Pokud skutečně je jeho přítelem, měl by mu tu vinu spíše rozmlouvat, ne ho do ní ještě svým chováním hlouběji tlačit! Chová se jako sobec, kterému ukradli něco, co považoval výlučně za svůj majetek. Ale to Sirius nikdy nebyl!! K Harrymu měl mnohem bližší vztah, než k Lupinovi!! Svým chováním ale zároveň nechtěně postrkuje Harryho blíž k otci. Který ho nesoudí !!!!! a ikdyž v tom vztahu pěkně lítá a kluka sekýruje, snaží se v něm především vyznat a pochopit ho!!A to je v Bradavicích asi jediný. Akorát Minerva cosi tuší o psychice dětí, ale u ní je to pedagogická zkušenost, na vlastní emoční zkušenosti nezaložená. Hihi, Severus žárlí !!! Pitomec! Měl by si uvědomit, že Lupin mu vlastně hraje do karet a být taky rád, že kluk trefil na Tonksovou, ne na nějakou další Lily!!! Moc díky za kapitolu, těším se na další!

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: JSark - 01.12. 2015
Cha, takže Lupin nemá o ničom ani potuchy. :)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: mami - 03.09. 2015
Čo dodať, Lupin je proste somár...viniť Harryho...
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 04.09. 2015
No, třeba se ještě projeví lépe :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: lunaq - 12.08. 2015
Chudák Harry, Lupin je na něj naštvaný a předstírá, že není a Snape ho naopak začíná mít rád a předstírá nenávist.
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 04.09. 2015
Jo, na Harryho autorka docela naložila problémů...

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: scully - 14.07. 2015
Severus si teda Tonksovou pěkně vychutnal,ale má pravdu.Lupin se teda na Harryho zlobí kvůli Siriusovi,takže jsem to tušila správně. Při jejich rozhovoru se Severusem jsem trnula,že mu nakonec řekne,že Harry je jeho syn. Harry na koštěti je nepřekonatelný a tatík je na něj právem pyšný,ikdyž si to nechce připustit. Moc děkuju za kapitolku
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 14.07. 2015
Severus tatíkovatí, i když si to nechce přiznat :-) Má správné otcovské pudy. A že mu synek ještě dá zabrat :-) No a už zítra tu bude další kapitola, kde se dozvíme, jak Severus zpracuje novou informaci o Remusovi. Děkuji za komentář, scully :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: arabeska - 13.07. 2015
Nevím, co ještě dodat. Ale že si tu Tonksovou pěkně severusovsky podal, což? Otcovství se v něm bouří a ještě to chudák ani nevidí. Docela jsem se zachechtala, když se hned sápal vedle Lupina, aby ho nezastiňoval. Jak dospělé. Ale musím uznat, že mi na konci Lupin vyrazil dech. Je pochopitelné, že takhle vybuchl, ale že zrovna on, to bych do něj nikdy neřekla. Grandiózní, čarodějky moje! Děkuji!
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 13.07. 2015
Přesně, jak dospělé :-D Když on chudák ani neví, co ho potkalo, že otcovství tohle s lidmi dělá (nebo možná Harry?) Chápeš už, že Lupin potřebuje rehabilitační povídku? :-D Proč musíme? A informace ze zákulisí - MÁM to! Už jen spousta česání a betování, ale můžu se vrhnout na dlouho slibovanou revizi Honby a na adventy! A děkuji za komentář, arabesko :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Zuzana - 09.07. 2015
Rada by som videla Severusovu tvár po tom zistení, že prečo je Lupin k Harrymu taký nepriateľský:D veľký pán špión sa poriadne sekol vo svojom úsudku. Pobavilo ma ako sa Severus snažil dať na vedomosť Harrymu, že ho naozaj chcel vidieť hrať:D aj ako sa trápil tým, že si Harry myslí, že opäť hrá vďaka Lupinovi:D Táto kapitola je plná prekvapení pre chudáka Severusa. Nakoniec bude musieť prehodnotiť svoje teórie:) aspoň bude mať po nociach nad čím premýšľať. Veľmi pekne ďakujem za preklad.
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 10.07. 2015
:-D Tady si někdo škodolibě užívá, že se náš špion sekl :-D Ale máš pravdu, musel to být pro něj šok. :-D Byl s Harrym krásně bezradný, že? Ale kupodivu, i když mu to jde ztuha, nějak to bude fungovat. I když to ještě potrvá, než Harry setřepe ty svoje předsudky. :-D Jo, bude mít nad čím po nocích přemýšlet... Já moc děkuji za komentář, Zuzano :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Jacomo - 09.07. 2015
Tak to tedy byl tanec! Nejprve piruetka směrem k Tonksové - tady zrovna moc na Snapeově straně nejsem, i když připouštím, že mě možná ovlivňuje znalost věcí příštích - pak myšlenkový čardáš s úvahami o Lupinově motivaci - šmarjá, ten chlap je fakt paranoidní - následně grandiózní balet před Harrym - chudák Severus, on se tak snaží, a ten kluk to prostě neocení :-D - no a na závěr dokonalý balanc na úzké římse v rozhovoru s Lupinem - navíc s peckou na konec. Ovšem nejlepší dupák předvedla Minerva.Opět kapitola, ze které si člověk sedne na zadek. Převeliké díky, náš věhlasný překladatelský týme!
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 10.07. 2015
:-D Jacomo, Tvůj komentář mě rozchechtal. Úžasně popsaná kapitola :-D Jo, byl to tanec. :-D Jacomo, Ty nás rozmazluješ! Díky za krásný komentář, jsi zlato!

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: denice - 09.07. 2015
Severus si Tonksovou pěkně vychutnal (a já se mu nedivím). Reagoval přesně jako starostlivý a blaha dítěte dbalý otec - i když si to zatím moc nepřipouští - bránící své dítě. Stejně tak se mi líbily jeho manévry při famfrpálu, to bylo jedinečné. Chudák Lupin, ten by se podivil, kdyby zjistil, kolik rafinovanosti se mu přikládá a jak je mu záviděno... Strašně se mi líbila Minerva, když Severusovi jasně vysvětlila, že mu pomůže jenom upřímnost. A Severus hrdý na syna, to tedy je už něco! Mně se tak strašně líbí, jak se v tom plácá, je takový skoro bezbranný, když se snaží vyjádřit Harrymu své city, aniž by si příliš zadal :-) Při tom rozhovoru s Lupinem jsem celou dobu trnula, aby Severus neprořekl něco, co by ho pak setsakra mrzelo, ale náš špion to zase ustál! Chudák Lupin, je mi ho líto. Na jednu stranu má pravdu, ale Harry rozhodně není tím největším viníkem. Aspoň se od něj neodtahuje proto, že by věděl, čí je opravdu syn. Ale kdyby se Severus prolátl, to by mohlo ještě moc škaredě skončit... Bezvadná kapitola, díky.
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 10.07. 2015
Taky Severuse chápu, že s Tonksovou jednal, jak jednal. S jeho zkušeností s využívajícími ženami, ani se nedivím, že vystartoval. Je to starostlivý tatík, i když by si to asi ještě nepřiznal :-D Máš pravdu, Remus by se divil :-) Strašně se těším na pokračování. Až si přečtete, jak Harry, kluk jeden ušatá, neuvěřitelně a hlavně nevědomky Severuse zpracuje. Už teď ho ovlivnil. Závěrečný rozhovor byl na okousání nehtů... Ale autorka nenechala našeho Mistra pustit pusu na špacír, takže dobrý :-) Moc moc děkuji za komentář. Stíhám jen odpovídat, čtení nových příspěvků si musím nechat až na příští týden, kdy nebudu hlídat děti. Na Jezevce se moc těším. Díky, denice :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Sonka234 - 09.07. 2015
No teda... Lupin ma prekvapil, že viní Harryho zo Siriusovej smrti. Správa sa detinsky. Úžasne som sa bavila nad Severusovými myšlienkovými pochodmi počas metlobalového zápasu :D Proste Severus :D ... Ďakujem za ďalšiu skvelú časť a za opäť geniálny preklad. Túto poviedku si skutočne vychutnávam. A už teraz sa nemôžem dočkať pokračovania :)
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 09.07. 2015
Jo, Remus tady není za hrdinu. Ale příští rok ho čeká povídka, kde bude v jiném světle :-) Severus byl zlatý, že? A moc děkuji za milý komentář, hned mám větší chuť pokračovat (jen kdybych nemusela dětem pořád cosi vařit, už ať je září :-D ) Děkuji, Sonko :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Marti - 08.07. 2015
Měla jsem pochybnosti, že by Remusovo chování plynulo z vědění, že Harry je Severusův syn, a ejhle, ono je to tak. :-) No ještě, že si to chlapci vyjasnili, chvíli jsem trnula, že to Severus v nějakém záchvatu Remusovi nakřičí do obličeje a vypukne pohroma. A jsem ráda, že se Harry vrátil k létání, ten kluk potřebuje odreagovat jako sůl. Možná by to neškodilo ani veleváženému otci, docela bych ráda věděla, jak by oba reagovali...
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 08.07. 2015
Taky jsem s obavami čekala, že se Severus prozradí a bude to katastrofa. Ale takto si autorka připravila půdu pro další zajímavé zvraty. Velevážený otec (jsem se s chutí zasmála, jak jsi jej nazvala, sedí to) by se možná na koštěti uvolnil :-) Možná by to nebylo na škodu. Děkuji moc za komentář, Marti :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: samba - 08.07. 2015
Přesně jsem si myslela, že rozhovor mezi Severusem a Lupinem je o voze a koze.Chudák Harry, Severus musí na sobě hodně zapracovat, jeho empatie je zatím hluboce v mínusu :) Ale už jí tam někde hodně daleko vidím . Děkuji
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 08.07. 2015
Krásně si nerozuměli. Celou dobu jsem čekala, jestli Severus odhalí Remusovi pravdu :-) Jo, Severuse čeká ještě dlouhá cesta :-) Díky za komentář, sambo :-)

Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Julie - 08.07. 2015
Tak Remus se konečně odkopal, zlobí se na Harryho za Siriusovu smrt! No je to svým způsobem pochopitelné, i když by se Remus měl chovat dospěleji, snaží se, ale nejde mu to... Líbí se mi, jak Severus drží na Harryho, je na něj pyšný při hře, zlobí se na Tonksovou, žárlí na Remuse... asi ještě nějakou dobu potrvá, než to Harry pochopí, ale to vůbec nevadí, ta fáze přibližování se k sobě je v těchto povídkách má nejoblíbenější. Ono taky, jak to má Harry poznat, že se něco mění, když Severus mu to najevo příliš jasně nedává, jednak kvůli své povaze (v této povídce opravdu vypečené), a zdá se, že se také bojí, aby nebyl odmítnutý. Další signál stále silnějšího vztahu. Díky moc za kapitolu. Povídka má šmrnc na líbí se mi stále více.
Re: Jen krví spojeni - 27 Od: Lupina - 08.07. 2015
Remus odhalil, co ho žere. Bylo mi ho docela líto, někdy člověk něco cítí tak, jak ví, že by neměl, ale nemůže si pomoct. Autorce se docela podařilo vystihnout tuto stránku lidské povahy. Měl by být dospělejší, ví to, ale nemůže s tím nic udělat. Teď nezbývá, než si přát, aby se mu to v hlavě brzo pořádně uskládalo. Jesli máš ráda přibližování Severuse a Harryho, tak tady si ho užiješ hodně dlouho. Chlapcům to potrvá :-) Musela jsem se zasmát, jo, Severus má tady obzvlášť vypečenou povahu :-) Moc mě těší, že se povídka líbí. Díky moc za komentář, Julie :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

E. M. Snape: ( Lupina )11.11. 2015Jen krví spojeni - 45 (Závěr)
E. M. Snape: ( Lupina )04.11. 2015Jen krví spojeni - 44
E. M. Snape: ( Lupina )28.10. 2015Jen krví spojeni - 43
E. M. Snape: ( Lupina )21.10. 2015Jen krví spojeni - 42
E. M. Snape: ( Lupina )14.10. 2015Jen krví spojeni - 41
E. M. Snape: ( Lupina )07.10. 2015Jen krví spojeni - 40
E. M. Snape: ( Lupina )30.09. 2015Jen krví spojeni - 39
E. M. Snape: ( Lupina )23.09. 2015Jen krví spojeni - 38
E. M. Snape: ( Lupina )16.09. 2015Jen krví spojeni - 37
E. M. Snape: ( Lupina )09.09. 2015Jen krví spojeni - 36
E. M. Snape: ( Lupina )02.09. 2015Jen krví spojeni - 35
E. M. Snape: ( Lupina )26.08. 2015Jen krví spojeni - 34
E. M. Snape: ( Lupina )19.08. 2015Jen krví spojeni - 33
E. M. Snape: ( Lupina )12.08. 2015Jen krví spojeni - 32
E. M. Snape: ( Lupina )05.08. 2015Jen krví spojeni - 31
E. M. Snape: ( Lupina )29.07. 2015Jen krví spojeni - 30
E. M. Snape: ( Lupina )22.07. 2015Jen krví spojeni - 29
E. M. Snape: ( Lupina )15.07. 2015Jen krví spojeni - 28
E. M. Snape: ( Lupina )08.07. 2015Jen krví spojeni - 27
E. M. Snape: ( Lupina )01.07. 2015Jen krví spojeni - 26
E. M. Snape: ( Lupina )24.06. 2015Jen krví spojeni - 25
E. M. Snape: ( Lupina )17.06. 2015Jen krví spojeni - 24
E. M. Snape: ( Lupina )10.06. 2015Jen krví spojeni - 23
E. M. Snape: ( Lupina )03.06. 2015Jen krví spojeni - 22
E. M. Snape: ( Lupina )27.05. 2015Jen krví spojeni - 21
E. M. Snape: ( Lupina )20.05. 2015Jen krví spojeni - 20
E. M. Snape: ( Lupina )13.05. 2015Jen krví spojeni - 19
E. M. Snape: ( Lupina )06.05. 2015Jen krví spojeni - 18
E. M. Snape: ( Lupina )29.04. 2015Jen krví spojeni - 17
E. M. Snape: ( Lupina )22.04. 2015Jen krví spojeni - 16
E. M. Snape: ( Lupina )15.04. 2015Jen krví spojeni - 15
. Fan Art: ( Lupina )08.04. 2015Harry Snape
E. M. Snape: ( Lupina )08.04. 2015Jen krví spojeni - 14
E. M. Snape: ( Lupina )01.04. 2015Jen krví spojeni - 13
E. M. Snape: ( Lupina )25.03. 2015Jen krví spojeni - 12
E. M. Snape: ( Lupina )18.03. 2015Jen krví spojeni - 11
E. M. Snape: ( Lupina )11.03. 2015Jen krví spojeni - 10
E. M. Snape: ( Lupina )04.03. 2015Jen krví spojeni - 9
E. M. Snape: ( Lupina )25.02. 2015Jen krví spojeni - 8
E. M. Snape: ( Lupina )18.02. 2015Jen krví spojeni - 7
E. M. Snape: ( Lupina )11.02. 2015Jen krví spojeni - 6
E. M. Snape: ( Lupina )04.02. 2015Jen krví spojeni - 5
E. M. Snape: ( Lupina )28.01. 2015Jen krví spojeni - 4
E. M. Snape: ( Lupina )21.01. 2015Jen krví spojeni - 3
E. M. Snape: ( Lupina )14.01. 2015Jen krví spojeni - 2
E. M. Snape: ( Lupina )07.01. 2015Jen krví spojeni - 1
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )30.10. 2014Jen krví spojeni