Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Albus Potter a Rok jezevce

19: Podivnější a podivnější

Albus Potter a Rok jezevce
Vložené: Lupina - 06.08. 2015 Téma: Albus Potter a Rok jezevce
denice nám napísal:

Albus Potter and the Year of the Badger

Albus Potter a Rok jezevce


Originálhttps://www.fanfiction.net/s/4256837/19/Albus-Potter-And-the-Year-of-The-Badger

 

AutorBartimus Crotchety

Překlad: denice

Beta: Jimmi a Lupina

Banner: Inverarity

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

19: Podivnější a podivnější

Poznámka autora:  Tento týden jsem diskutoval sám se sebou. Po sedmi dnech psaní bylo tohle všechno, co jsem dokázal vyplodit. Chtěl jsem dopsat něco jen na vyplnění místa a příští týden to zkusit znovu, ale když jsem si po sobě přečetl, co jsem napsal, uvědomil jsem si, že i takto krátká kapitola má svůj půvab. Přidejte k tomu, že moje vánoční kapitola bude mít číslo dvacet, což je další milník, rozhodl jsem se do toho jít a publikovat. V podstatě je to jeden den života mých bradavických studentů, jen taková legrácka. Nicméně zrychluje děj. Doufám, že to shledáte příjemným a zasluhujícím si svou vlastní kapitolu.

Komentáře? Pište, pište!

 

Okamžitě začali s úvahami o totožnosti „záhadného kouzelníka“.

Albus si myslel, že by mohla nastat chvíle omráčeného ticha, možná vyjádření pochybností nad jeho bujnou fantazií, dokonce měl v hlavě připravené argumenty, ale Rose se Scorpiusem to vzali jako rébus, jako by to byl nějaký školní úkol.

Scorpius řekl: „Profesor Pharrel? Je to podivín a vede Mrzimor, to ho doporučuje.“

„Ne,“ odporovala Rose. „Za prvé je příliš líný a bez motivace. Za druhé jsem ho viděla na profesorské tribuně, když Cormaca napadli Imperiem, nemohl odtamtud vidět do tunelu.“

„Flint? Je to cvok, jakého jsem ještě neviděl.“

„Komentoval s Viktorií, a to je práce na plný úvazek!“

Scorpius i Albus souhlasili.

„Proč to neřekneme profesorům?“

Scorpius se na ni usmál způsobem, který ji obvykle popíchl: „Víme, že osoba, která za tímto stojí, musí být zaměstnanec; jak si můžeme být jistí, že jich v tom není namočených víc?“

Rose se kousla do rtu. „Jsme v úzkých, že?“

Albus cítil, jak ho ta poznámka neuvěřitelně zahřála u srdce. Řekla‚ ‚jsme v úzkých‘, ne ‚jsi v úzkých‘. Ani o tom nepřemýšlela. Proč jsem jim to neprozradil dřív?

Scorpius se na chvíli odmlčel, jako by se o něčem rozhodoval. „Vzhledem k tomu, že Albus všechno řekl, mám tu něco, co jsem vám dvěma ještě tajil.“ Sáhl do brašny, vyňal na několikrát složený kus pergamenu, rozložil ho a přisunul k nim. Pak se odhodlaně pustil do svých vajec na slanině.

Albus s Rose na sebe pohlédli. Albus podržel pergamen tak, aby mohli číst oba zároveň:

Můj drahý synu Scorpiusi,

těšila jsem se, že tě o prázdninách uvidím, ale po poradě s tvým otcem jsme se rozhodli, že chceme-li snížit hladinu dědečkova stresu, bylo by nejlepší, abys strávil svátky v Bradavicích.

Tvůj otec si přeje, abych tě ujistila, že to neznamená, že tě doma nechceme, a profesor Flint ho ubezpečil, že shledáš Vánoce v Bradavicích velmi příjemnými. Obávám se, že budou příjemnější než na Malfoy Manor.

Vím, že nechápeš, co se právě teď děje, ale rozumíš, že tvůj otec i já máme na srdci tvé nejlepší zájmy. Další svátky budeme trávit spolu. Prosím, buď v této záležitosti  Malfoyem a vytěž z ní co nejvíc.

Tvoje dárky ti pošleme na vánoční ráno a budeme na tebe myslet.

Trváme na tom, že zůstaneš v Bradavicích a nepřijmeš žádná pozvání. Pokud tak učiníš a tvůj dědeček to zjistí, zkomplikuješ věci ještě víc, než už jsou. Víš, že má své způsoby, jak to udělat.

Se vší láskou,

matka.

Albus dočetl dopis a podíval se na Scorpiuse, aby viděl, jak to přijímá. Jeho přítel nasadil ono chladné, aristokratické chování, které znemožňovalo to poznat.

Scorpius si vzal pergamen zpět a složil ho. „Zpátky k tomu, o čem jsme mluvili,“ řekl tónem, kterým nepřímo naznačil, že téma je uzavřené.

Albus pod stolem dloubl Rose v naději, že by jednou mohla pochopit náznak.

Zírala na Scorpiuse a pak se zdálo, že jí to došlo. „No, víme, že ten, kdo okouzlil potlouky, pravděpodobně seslal Imperius na Cormaca a omráčil Lilith. Nevíme proč. Proč tě tví rodiče nechtějí doma na prázdniny? Myslím opravdu!“

Albus zasténal a sklonil hlavu, aby v zoufalství praštil čelem o stůl.

„Albusi, zlatíčko, nech toho. Zadřeš si třísku,“ slyšel říkat Rose.

Nemohl si pomoci, rozchechtal se. Vzhlédl; Rose se Scorpiusem se smáli taky.

Po zbytek dne přicházela se způsoby, jak by Scorpius mohl přesvědčit své rodiče, že by přece jenom měl jít domů.

Scorpius jen obracel oči v sloup.

Sešli se na zamrzlém jezeře, kde si starší studenti zakouzlili Repellentus na podrážky a bruslili, zatímco Hagrid na druhé straně jezera poblíž lodi profesora Kruma rozbíjel led mohutným kladivem, takže obří oliheň mohla vyplavat na hladinu. Weasleyova dvojčata Molly a Lucy rychlobruslily kolem některých pomalejších dětí, vyfukovaly bubliny a vzájemně závodily.

Nakonec se ukázal i důvod náhlého zájmu Dominique o famfrpál; bruslila ruku v ruce s Graysonem Woodem, na tváři bláznivě šťastný výraz. Uviděla je a zamávala na ně.

Albuse, Scorpiuse a Rose najednou začaly bombardovat sněhové koule. Rychlý pohled potvrdil, že útočníky jsou James, Fred a Fergus Finnegan s několika staršími Nebelvíry, jejichž jména neznali. Rose s Albusem si vyměnili pohled a začali opětovat palbu. Scorpiusovi s jeho chytačskými reflexy se povedlo chytit pár koulí ve vzduchu a poslat je zpátky. Častěji ale koule ze sněhu vyráběl a házel Albusovi, který je bleskurychle metal po vzdálených útočnících s nepříjemnou přesností, takže některé donutil k ústupu.

Byli v menšině, a to nebylo dobré, když tu náhle obrovitá sněhová koule prosvištěla kolem nich vzhůru kopcem. Fred, George a Fergus vyvalili oči, když viděli sněhový balvan. Povedlo se jim na poslední chvíli se mu vyhnout, smích je odzbrojil. Albus se otočil a uviděl  Cormaca a Gase zapojit se do boje. Těsně předtím vyráběli ze sněhu kouzelníka a právě dokončili základnu; tu pak Cormac vrhl do kopce.

Jak silný je? Uvažoval  Albus.

Boj ještě chvíli pokračoval, ale pak ohlásili zastavení palby a všichni zamířili dovnitř pryč ze zimy. Albus pozval Nebelvíry do sklepa. Odpoledne strávili pitím horké čokolády a pojídáním svačinky, kterou jim přinesli šťastní domácí skřítkové. Albus pak předvedl všem, ne jen rodině, proč strýček Ron hrál kouzelnické šachy pořád jenom s ním.

Jeho malí slonovinoví vojáci se na jeho příkaz hnali přes hrací pole a s přesností a disciplínou ničili nepřátelskou armádu. Nejblíže k sesazení Albuse se přiblížil Scorpius, když jeho jezdec přicválal z boku a ohrozil Albusova krále. Nicméně to bylo těsně předtím, než k němu Albus přivedl svou přísnou, zuřivě vyhlížející královnu z opačné strany hrací plochy a ta zlomyslně roztříštila jeho malou hlavu.

Všichni, kdo fandili Scorpiusovi, s hrůzou zasténali, Albusovi příbuzní přitom na sebe vědoucně pohlédli. 

Pak začali hrát Řachavého Petra, hru, při níž byl Albus zranitelnější.

Fred, který až do té doby nikdy nenavštívil společenskou místnost Mrzimoru, byl uchvácený tím, jak útulné tu všechno bylo. „Vy lidi si tady ale žijete!“

„No, nevím. Hodilo by se okno nebo dvě,“ odpověděla Rose.

Nebelvíři, v jejichž věži se nacházela spousta okenních tabulek, se na sebe podívali.

„Věř mi,“ řekl Fergus, „že v téhle zimě vám nic nechybí!“

Fred si vytáhl další kartu a položil ji před sebe.

„A v létě do všech těch oken praží slunce, takže ve věži je docela horko. Většina těch okenních rámů je starší než Hagrid, nejdou otevřít, a nějaký génius je umístil na věž, která je celý rok nejvíc vystavena slunci.“

James se zahihňal. „Myslím, lidi, že se jmenoval Godric? Jo, to je ono.“ Zachechtal se, když po něm Fergus hodil černožlutý polštář.

Druhý den ráno se Rose se Scorpiusem střídali ve vymýšlení teorií, kdo by mohl být ten „tajemný kouzelník“ odpovědný za útoky. Když jim došly nápady, přeli se o Scorpiusových plánech na nastávající prázdniny, dokud se jim Roarkovou laskavostí nedostalo dalšího Denního věštce.

Albus ho otevřel a uvnitř našel vzkaz od táty.

 

Řekni Scorpiusovi, že hledám, kudy se to dostalo ven tentokrát.

 

Trojice dala hlavy dohromady, aby přečetla článek, jehož se týkal vzkaz.

 

Další zprávy z jezevčí nory

 

Od Nity Holoubkové

 

Vzbudilo mou pozornost, že v sobotním famfrpálovém zápasu  Mrzimor porazil favorizovaný Havraspár. Scorpius Malfoy polapil zlatonku před budoucí nadějí Holyheadských harpyjí Lilith LeBlancovou.  Tento mladík se zdá být jednou ze zářících hvězd této sezóny na bradavickém hřišti! Jeden si říká, že je lepší než předchozí chytač z prvního ročníku, sám Harry Potter. Zdroje potvrzují, že všechno, co Scorpius musí udělat, je ukázat se při dalším zápasu a bude mít rekord, protože Chlapec, který zůstal naživu, strávil poslední hru svého prvního ročníku v nemocničním křídle na úvodním ze svých mnoha pobytů tam.

Jsem si jistá, že všichni mí čtenáři se ke mně připojí s pochvalnými výkřiky Scorpiusovi, a budou myslet na talentovaného chlapce, který tráví osamělé prázdniny ve škole.

 

Albus s Rose pohlédli nejdřív na sebe a pak na „talentovaného chlapce“.

Scorpius vypadal rozhodně špatně. „Nikdy jsem neřekl ani slovo nikomu jinému než vám! Jak na to přišla? Dědeček nebude rád.“

Albus vzhlédl a viděl postaršího puštíka se zářivě červeným Hulákem v drápech razit si cestu ke Scorpiusovi.

Jak tak Albus sledoval Scorpiuse, který za Ševelissimem pořád ještě snášel řvaní svého dědečka, nemohl si pomoct, ale musel si lámat hlavu, zda záhadný kouzelník stojí i za tímto únikem?

 

 

Myšlenka pro tento den: V mém příběhu se vyskytují míšenci. Obdržel jsem v tom směru nějaké dotazy. Zatím tu jsou:

Cormac: 1/2 leprikón

Lilith LeBlanc: 1/4 bánší

Freya Bast: není míšenka, je částečně proměněný člověk

Vrčizub: celkově skřet

Hemophilias: celkově upír

Počet míšenců 2

J.K. Rowlingová mě poráží. Zkontrolujme si to:

Filius Kratiknot: „krapet“ skřet

Rubeus Hagrid a madame Maxime: 1/2 obři

Fleur Delacourová: 1/4 víla

Sečtení poloviční krve… páni, počítáme Delacourovy? Udělejte si obrázek!

 

Kouzelníci mají zřejmě rádi exotiku! Jo a mimochodem, bánší je něco stejně podobného člověku jako víla, a někteří si to myslí i o Celestině Warbeckové , kvůli jejímu nádhernému zpěvu. Jsem si tím jistý! Takže se mi zdá pravděpodobné, že jedna může být babičkou Lilith.

Jaké míšence byste měli rádi ve světě HP? Možná mě nějaký návrh zaujme tak, že o něm napíšu v následujícím příběhu a můžete navrhnout i jeho jméno! Není to vzrušující?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: 19: Podivnější a podivnější Od: sisi - 30.11. 2020
Jsem zvědavá na únik informací od mrzimorského stolu. Dík za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 19: Podivnější a podivnější Od: maria - 21.10. 2015
dakujem

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Iveta - 23.08. 2015
POhodová kapitolka, příjemně mě naladila. Souhrn míšenců na konci se hodil, už jsem v tm začínala mít galimatyáš :-) Chudák Scorpius, u dědečka zjevně ještě chvíli nebude oblíben a jestli ten velí celé jejich rodině...co kdyby zasáhla babička? Moc ráda bych tady o Narcisse zase slyšela, jejich setkání s Dromedou bylo úžasné :-D Díky za překlad
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 10.09. 2015
Oni Malfoyové jsou kapitola sama pro sebe... Ale o Narcise ještě něco uslyšíme, dokonce se i objeví:-) Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Lily - 10.08. 2015
Lucius mne pěkně štve, tedy. Konečně má v rodu někoho kdo za něco stojí a takhle mu haze klacky pod nohy.. Jinak mladá Holoubková je pěkný ptáček tedy.. Buď má velmi dobrého špióna nebo je zveromag.. Ale jak by se špión dostal tak blízko nechapu. Snad jedině odchytavat poštu. Ale co by tim získal?? Potopit Malfoye? Vyzdvihnout Mrzimor? Nebo naopak?? Je to divný.. Možná tam bude víc zaskodniku s různými cíly. Doufám, že ti dva zůstanou na vánoce se scorpiusem. Děkuji za překlad..
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 11.08. 2015
Lucius je Lucius, ten starý známý intrikán už jiný nebude :-) Mladá Holoubková je celá maminka, ta ji zřejmě dobře vyškolila. Nemůžu nic prozrazovat, ale v něčem jsi velice blízko... Děkuji!

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: scully - 10.08. 2015
Chudák malý Scorpius. Je vidět,že na Manoru pořád vládne Lucius železnou rukou. Trávit Vánoce ve škole,místo s rodinou nebo aspon u kamarádů.Jsem moc zvědavá,kdo za tím únikem informací stojí. Moc děkuju za kapitolku
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 11.08. 2015
Pro jedenáctileté dítě to opravdu není snadné, zvlášť když se to ještě řeší v novinách - na jeho místě bych se taky raději neviděla... Děkuji.

Tahle kapitola se mi moc libila. Divim se, že Draco nepošle svého otce někam, Luciusova doba už dávno minula.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 09.08. 2015
Myslím, že protože Draco i Lucius jsou oba Zmijozelové, hrají nějakou hru... ale věřím, že nakonec se všechno dozvíme (píšu v množném čísle, protože překládám teprve 24. kapitolu ;-) ), Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Neprihlásený - 08.08. 2015
Jsem ráda, že i přes záhadného kouzelníka sesílajícího impérium a přítomnosti informátora ve škole si Albus a spol. dokáží bezstarostně užívat. Navíc se, zdá se, usmiřují se studenty Nebelvíru :) Koukám, že Lucius stále budí strach, mám ale pocit, že má Scorpiuse rád i přes kolej, do které byl zařazen... Děkuji za překlad.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 08.08. 2015
Jsou to jedenáctileté děti, tak je dobře, že se dokážou bavit a nemusí pořád myslet na záhady kolem nich. A myslím, že při společné hře se skamarádí rychle :-) Lucius se ještě projeví ;-) Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Marti - 07.08. 2015
Taková oddychová kapitola, i když otázek přinesla zase dost a dost. Scorpius to vážně nemá jednoduché, evidentně je skutečným vládcem jeho rodiny Lucius a všichni tančí, jak on píská. Je to trochu děsivé, ale díkybohu, že má ty dva, neumím si představit, že by musel tohle snášet sám. Díky za další kapitolu!
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 07.08. 2015
Otázek je pořád víc než odpovědí, ale snad se to už brzy změní, už jsme skoro ve dvou třetinách povídky. Lucius jako neomezený vládce rodu - zatím to opravdu tak vypadá, že? Máš pravdu, Scorpius má obrovské štěstí :-) Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: katrin - 07.08. 2015
Pekna, taka odlahcena kapitola :) Priznam sa, ze som podozrievala profesora Pharrela, takze po ich logickom odvodneni som bez podozrivych :) Netrpezlivo cakam na pokracko :)
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 07.08. 2015
Profesor Pharrel se opravdu chová divně, ale to většina ostatních členů pedagogického sboru taky, takže uvidíme :-) Děkuji!

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Michlik - 07.08. 2015
Zajímalo by mě, kdo je za záhadnými úniky a doufám, že Scorpius bude moci přijmout pozvání na vánoce.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 07.08. 2015
Scorpius žádné pozvání přijmout nebude moct, matka mu to v dopise přímo zakázala, protože by tím k dědečkově duševní rovnováze zrovna moc nepřispěl... Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Tarja - 06.08. 2015
Pokazde me prekvapi surovost carodejnickych sachu. Jeden by rekl, ze takove hry nepatri detem do rukou - pokazdy tam vidim to bitevni pole, vojaky a hektolitry krve (hm, no tady spise hromadku strepu z figurek).
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 07.08. 2015
Myslím, že by to mohlo být tím, že šachy se začaly hrát ve středověku, podle našich měřítek kruté a surové době, a pak už to nikomu nepřišlo, když to ty děti viděly od malička. (Mimochodem, když jsem nedávno po x letech viděla pár dílů Toma a Jerryho, legraci určené malým! dětem, úplně mě vyděsil děj). Děkuji :-)

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Zuzana - 06.08. 2015
Žeby zase ďalší chrobák, ktorého treba zavrieť do kompótovej fľaše? Chudák Scorp, Už to je naňho trošku veľa. Je mi ho ľúto. Ale má super kamarátov... tak aspoň to má dobré... Veľmi pekne ďakujem za preklad.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Přiznám se, že mě to nenapadlo, ale Harryho jistě ano a myslím, že by to byla jedna z prvních možností, po kterých by šel. Scorpius má opravdu skvělé kamarády, ale on sám je taky prima kluk. Děkuji za komentář, Zuzano!

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: MajaB - 06.08. 2015
díky!
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Rádo se stalo :-)

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: wanilka - 06.08. 2015
Ledy mezi Nebelvirem a Mrzimorem konecne taji.. :)
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Však už bylo na čase... Děkuji:-)

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: JSark - 06.08. 2015
Že by bola Rita mladšia animág po mamke? Možno sa premieňa na komára. Aj keď v tej zime by asi zmrzla. :) Díky moc.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Zvláštní, kolik čtenářů napadlo, že Nita by mohla být zvěromág... rozhodně je to zajímavá teorie, leccos by vysvětlovala :-) Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: larkinh - 06.08. 2015
To by mě zajímalo, co má Lucius proti Scorpiovi. Že se mu nelíbilo, že byl zařazen do Mrzimoru, to bych pochopila, ale ani nechce, aby hrál famfrpál (asi protože by mohl vyhrát Mrzimor?), vadí mu jeho přátelé, vadí mu, že na vánoce bude ve škole… je fakt divnej. Asi neodsouhlasil Scorpiovu matku a snaží se tak zneutralizovat její vliv… Díky za překlad.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Zdá se, že Luciusovi vadí tohle všechno (kromě toho, že na Vánoce bude ve škole, to Scorpiusovi rodiče rozhodli pravděpodobně proto, aby dědečkovi nechodil na oči a nezvyšoval mu tlak), a možná ještě i pár věcí navíc :-) Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Sally - 06.08. 2015
Stále mám v hlave zmätok ohľadom rodiny Malfoyovcov... Albusovi by už mal niekto vtĺcť do hlavy, že má okolo seba skutočných priateľov. A pevne dúfam, že Nita Holoubková ešte nezvláda v jej veku (i keď teraz neviem koľkatáčka je) zveromágiu, to by bol pre našu trojicu kliniec do hrobu -_- . K autorovi a jeho dotazu - Bill má tiež blízko k vlkolakom, nie? Ja by som bola napríklad zvedavá na polovičného kentaura - fauna :) Bolo by vlastne možné pre takéto dieťa navštevovať Rokfort? Vďaka za preklad :)
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Malfoyovi jsou tu trošku záhadní, ale myslím si, že jejich konání vychází z upřímné touhy ochránit Scorpiuse. Albus myslím už sám přišel na to, že jeho přátelé s ním budou za všech okolností. Nita už je dospělá, rozhodně teď v Bradavicích nestuduje, jen tam zdá se má dobré kontakty... Ano, Billovi v kánonu zůstala po podrápání Fenrirem kromě jizev i chuť na syrové krvavé maso, ale neproměňuje se ve vlkodlaka, protože Fenrir nebyl přeměněný :-) Jakého míšence zvolil, to autor prozradí už v příští kapitole, tvůj návrh je hodně zajímavý... Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: Lupina - 06.08. 2015
Miluju tyhle náhledy do života studentů - i jejich rodin, když na to přijde. Ale vidím, že zlomky se špatně zobrazily. Pokusím se to vyřešit. Děkuji, denice :-)
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Ano, mě úplně fascinuje, jak bezvadně Bartimus doplňuje kánon. Se zlomky sis poradila přímo skvěle, děkuji!

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: blan - 06.08. 2015
Hlasuji za dalšího zvěromága a děkuju za kapitolu :)
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Páni, mě při překládání zvěromág vůbec nenapadl :-) Děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: LadyLillyPotterml - 06.08. 2015
Veľmi pekná kapitola.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Jsem ráda, že se ti líbí, děkuji.

Re: 19: Podivnější a podivnější Od: kakostka - 06.08. 2015
No a nemůže ta pizda Holoubková být taky zvěromág... Harry s tím má přece osobní zkušenost, takže to jinak být nemůže, nebo někdo čte Scorpovu poštu či je odposlouchává. Dědeček, který nebude rád, intrikán jeden, co tím sleduje, snad ty útoky nejsou v jeho režii, co by tím získal? Bojkot famfrpálu? No, je to čím dál záhadnější. Děkuju za skvělý překlad, jsou báječně sehraná trojice.
Re: 19: Podivnější a podivnější Od: denice - 06.08. 2015
Může být, ale může mít i nějakého informátora, kdoví, kdo všechno ve škole naslouchá... Zdá se, že dědeček je asi pěkně vynervovaný z vnoučka v koleji, která neodpovídá rodinné tradici, aspoň to tak vypadá, ale že by dokázal zařídit ty útoky? Uvidíme. Děkuji:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Bartimus Crotchety: ( denice )15.10. 201529. Něco končí, něco začíná - ZÁVĚR
Bartimus Crotchety: ( denice )08.10. 201528. Odhalení
Bartimus Crotchety: ( denice )01.10. 201527. Nenahraditelné
Bartimus Crotchety: ( denice )24.09. 201526. Malfoyovský faktor
Bartimus Crotchety: ( denice )17.09. 201525. Incendio!
Bartimus Crotchety: ( denice )10.09. 201524. Stín pochybností
Bartimus Crotchety: ( denice )03.09. 201523. Svět se změnil
Bartimus Crotchety: ( denice )27.08. 201522. Vánoční příběh
Bartimus Crotchety: ( denice )20.08. 201521. Lítost a přemítání
Bartimus Crotchety: ( denice )13.08. 201520. Poslední kapka a první trest
Bartimus Crotchety: ( denice )06.08. 201519: Podivnější a podivnější
Bartimus Crotchety: ( denice )30.07. 201518. Trojitá nit
Bartimus Crotchety: ( denice )23.07. 201517. Doutnající řevnivost
Bartimus Crotchety: ( denice )16.07. 201516. Jezevec a had
Bartimus Crotchety: ( denice )09.07. 201515. Souboj dřív, než se nadějete
Bartimus Crotchety: ( denice )02.07. 201514. Famfrpálové zkoušky a jiné tragédie
Bartimus Crotchety: ( denice )25.06. 201513. Nabytá perspektiva
Bartimus Crotchety: ( denice )18.06. 2015 12. Z vlastní volby
Bartimus Crotchety: ( denice )11.06. 201511. Létat jako draci ve tvých stopách
Bartimus Crotchety: ( denice )04.06. 201510. Upíři, růže a práce s hůlkou… Merline!
Bartimus Crotchety: ( denice )28.05. 20159. Konec velmi dlouhého dne!
Bartimus Crotchety: ( denice )21.05. 20158. Mal-formace
Bartimus Crotchety: ( denice )14.05. 20157. Mýty a omluvy
Bartimus Crotchety: ( denice )07.05. 20156. Něco se přihodilo na cestě k normálnosti
Bartimus Crotchety: ( denice )30.04. 20155. Větší očekávání
Bartimus Crotchety: ( denice )23.04. 20154. O jezevcích a košťatech
Bartimus Crotchety: ( denice )16.04. 20153. Potíže se zařazováním
Bartimus Crotchety: ( denice )09.04. 20152. Čluny, bratři a další rozhodnutí
( denice )02.04. 2015Kapitola 1: Zaškatulkovaní
. Úvod k poviedkam: ( denice )20.02. 2015Úvod k poviedke