Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Etapy naděje

22. kapitola

Etapy naděje
Vložené: arabeska - 04.09. 2015 Téma: Etapy naděje
Luci.e.n nám napísal:

ETAPY NADĚJE

Stages of Hope

Originál: https://www.fanfiction.net/s/6892925/22/Stages-of-Hope

Autor: Kayly Silverstorm

Překlad: Luci.e.n;   Beta: arabeska

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pozn. autorky: Od teď až skoro do konce uvidíme příběh z pohledu Lily a celé se nám to odlehčí (Trošku. Pořád je před námi hodně dramatických chvil, přátelé, takže se na to připravte).

_______________________________________

Kapitola 22

Lily strávila noc tím, že střídavě nervózně pochodovala v jejich komnatách a nebo v nemocničním křídle, kde vrhala kradmé pohledy na spícího Harryho.

Při každé její návštěvě u něj seděl u něj někdo z mezidimenzionálních cestovatelů a tiše svého kamaráda strážil. Kdykoli prošla dveřmi, Lenka a Neville ji obdařili úsměvem. Hermiona se napůl otočila, ujistila se, že nehrozí žádné nebezpečí, a pokračovala v zírání do prázdna.

Harry ležel bez hnutí skoro celou noc, uklidněn velkou dávkou Bezesného spánku, na kterém Hermiona trvala. Ve spánku nevypadal mladší, jak tvrdilo klišé, ale spíše starší, vyčerpaný, s tak bledou kůží, že mu prosvítaly modré žíly, a jizvu měl jako červenou ránu na čele.

Když jej Lily pozorovala, nechápala, jak ji tohle unavené přestárlé dítě, ve svém spánku tak zranitelné, mohlo kdy tak jednoduše a zcela unikat. Proč mezi ně každý bdělý okamžik stavěl zdi.

Jak to, že zrovna ona, kterou nikdy předtím žádná výzva nezastrašila, mohla tak totálně selhat ve snaze jakkoli se mu přiblížit.

Na jedné ze svých tichých poutí k jeho lůžku potkala Albuse Brumbála, který se patrně vracel z cíle její cesty.

Co se stalo?“ zeptala se jej a trochu se polekala naléhavosti ve vlastním hlase.

Výraz v jeho očích ji šokoval ještě víc.

Já...“ začal a to zaváhání se mu vůbec nepodobalo. Albus nikdy neváhal. Zdálo se, že dokáže najít cestu skrz úplně každou překážku s ledovým klidem, za což ho vždy obdivovala.

Voldemortova past byla vskutku propracovaná a zaklínadla vychytralá,“ odpověděl poté. „Téměř čtyři hodiny jsme ji zkoumali, ale téměř od začátku bylo jasné, že jeden z nás bude muset...“

Pomalu se odmlčel a upřel pohled přes její rameno do ponuré chodby.

Ten chlapec...“ pokračoval pak, „nikdy jsem... V mém životě existuje několik věcí, kterých hluboce lituji, Lily, a ještě více, které si nikdy neprominu. Ale nikdy jsem nečekal, a to ani ne v mé dimenzi, že se někdy stane součástí toho seznamu výcvik chlapce k tomu, aby sám sebe považoval za postradatelného.“

Takže ten lektvar vypil,“ zkonstatovala Lily zjevné, avšak potřebovala, aby Albus mluvil dál, aby se o té akci, které měla zakázáno se účastnit, dozvěděla co nejvíce. „Nutila ho Hermiona?“

Albus se unaveně uchechtl.

Skoro ani nemusela. Potřeboval popostrčit pouze u posledního šálku. Ten zbytek... jednoduše to vypil na jeden nádech. Plakal a plakal, ale pořád pil, bez pobízení. Já...“

Odvrátil se, ale ne dost rychle na to, aby si nevšimla slz stékajících z jeho očí.

Přežije to?“ zeptala se a srdce jí divoce tlouklo.

Ano,“ odpověděl Albus, tvář stále odvrácenou. „Měl by se zotavit rychle. Alespoň fyzicky. Netroufám si předvídat jeho psychický stav.“

Kdo by taky mohl...“ zamumlala Lily a nechala jej tam stát, uprostřed chodby, ztraceného ve vlastních myšlenkách.

Za rozbřesku se k ní v jejich obývacím pokoji připojil Remus. Nabídl se, že s ní zůstane vzhůru, ale potřebovala čas o samotě. Remus to chápal tak dobře, jak mohl jen on, a šel do postele, pravděpodobně pokusit se neúspěšně usnout.

Dlouho ji jednoduše držel v náručí, dokud necítila, jak jeho teplo rozpouští otupělý chlad kolem jejího srdce.

Všechno je to tak zvrácené,“ zamumlala. V odpověď jí převyprávěl Lenčin příběh, to, jak spolu hodiny a hodiny stáli a v tichosti vyčkávali a jak se celé dívčino bytí upínalo k jejím přátelům. Jak zalapala po dechu dobrou vteřinu před tím, než se skupinka objevila, a spěchala k branám ne s obavami a strachem, ale s radostí. A jak si zblízka prohlédla Harryho malátnou tvář, poplácala jej po rameni a usmála se.

Bude v pořádku,“ prohlásila s maximálním přesvědčením. „Půjdu teď spát.“

Skutečnost, že Lily takový příběh vlastně uklidnil, svědčila o mnohém, co se událo v jejím životě za poslední týden.

Avšak její mysl i srdce byly stále rozrušené a ona nemohla ani přijít na to proč. Na to nebyla zvyklá a vůbec se jí to nelíbilo.

Mezi dvě věci, na které byla Lily vždy patřičně hrdá, patřila – její rodina (což zahrnovalo přátele) a odhodlání. A nyní se jí stále nedařilo vytvořit si hlubší vztah s nověnalezeným synem a dokonce ani nevěděla, zda jej vůbec vytvořit chce.

A kdykoli zavřela oči, viděla Harryho odmítavý výraz (Já vás tam prostě nechci, Lily.) a jeho bledé tělo, tak nepřirozeně ztuhlé na lůžku na ošetřovně.

Takže ta poslední věc, kterou Lily očekávala ráno po příchodu do Velké síně,bylo přivítání naprosto bdělým a vnímajícím Harrym, který sice vypadal vyčerpaně a trochu nejistě, ale široce se usmíval, jakoby se mu nikdy nestalo nic zlého.

Dobré ránko,“ řekl šťastně. „Jsou Vánoce, věděla jste to?“

Neudělala to ani vědomě; jako by se to gesto ukrývalo někde hluboko v jejích genech, Lily se natáhla a stiskla jej v silném objetí, visela na něm, jako kdyby na tom závisel její život.

Nejdřív celý ztuhl a pravděpodobně by se býval z jejího sevření vykroutil, ale ona jej prostě nedokázala pustit, nedokázala se odtáhnout od tak hřejivého a živého těla; takového opaku oproti té bledé a nehybné věci, kterou přinesli na nosítkách. Asi po minutě cítila, jak se Harry uvolnil, a když ho konečně pustila, výraz v jeho tváři se zdál skoro lítostivý.

Tak jo,“ promluvil opatrně, „To jste vážně tak nadšená z Vánoc?“

Jsem vážně nadšená, že jsi naživu, Harry,“ odpověděla a pak ho jemně šťouchla do ramene. „Už to nikdy nedělej, rozumíš?“

Nebudu muset, pokud se ovšem nezjevím ještě v nějaké jiné alternativní dimenzi, a to je dokonce i s mojí smůlou nepravděpodobné,“ odpověděl upřímně zmatený. Byla v pokušení znovu ho udeřit.

Místo toho jej však dovedla ke stolu se snídaní a vrazila mu do ruky talíř.

Jez,“ přikázala přísně. „Jsi příliš hubený.“

Celá jeho tvář se uvolnila a skoro se na ni opravdu upřímně usmál.

Klasika,“ zamumlal skoro neslyšně, „ženské.“

_______________________________________

Většinu života Lily strávila obklopena rozčilujícími muži – spousta jejích kamarádek se ji po mnoho let snažila přesvědčit, že právě tohle je zdrojem všech jejích problémů. Jak by se mohla dívka obklopit třemi úchvatnými muži (slova kamarádek, ne její, ačkoli bez výhrady souhlasila) a považovat je za jedinou rodinu, kterou potřebuje?

Ach ano, její přátelé byli rozčilující. Takže by teoreticky měla být připravena na živelnou pohromu, alias Harryho, Hermionu a – v jeho tiché, neochvějné, a právě proto děsivé podpoře – Nevilla. To, že za nejpříčetnějšího člověka z té skupiny považovala Lenku, bylo jasným znamením, jak neuvěřitelně divný teď její život byl.

Takže skoro všechny viteály jsou pryč,“ prohlásil Harry šťastně, zatímco si na talíř nabíral obrovskou porci míchaných vajec. „Zbývají pouze Nagini a mrzimorský šálek. Jelikož druhý Neville je mrtvý, tak viteál uvnitř něj není problém.“

V momentě, kdy si sedl vedle Lenky, jej popadla za ruku a nevypadala, že by byla ochotná ji pustit. Zjevně mu to bylo lehce nepříjemné.

Neville seděl z Harryho druhé strany, příliš blízko, jako by se bál, že v momentě, kdy ho spustí z očí, tak se vypaří. Mlčky přikývl, ačkoli z pouhé zmínky o sobě jako o Chlapci, který zůstal naživu, se mu očividně udělalo špatně.

Hermiona seděla na druhém konci stolu a neříkala vůbec nic. Snad úplně poprvé se neprobírala hromadou knih nebo stohy poznámek, nýbrž zírala do prázdna s takovou vervou, že to působilo až děsivě. Ve vskutku působivém vyjádření tiché výčitky se nedívala na nikoho z nich – obzvláště ne na Harryho.

Takže, přemýšlel jsem,“ pokračoval Harry. „Dneska odpoledne bychom mohli jít na obhlídku ke Gringottovým a zítra už si šálek vzít.“

Lily uhodla, že Neville nebude protestovat ani za nic a Lenka že neposlouchá. Usoudila, že bez toho, aby se do situace vložila Hermiona, Harryho bláznovství nikdo nezastaví. Jelikož ostatní ještě nedorazili, asi to tedy zbylo na ni.

Včera jsi skoro zemřel, Harry,“ řekla a snažila se o jemný, trpělivý a laskavý tón, který snad skryl její rozhořčení a zděšení.

Harry přikývl.

Bylo to strašné,“ odpověděl jí docela vážně. „Ze všech zážitků, kdy jsem si téměř sáhl na smrt, bych tenhle hodnotil skoro osmičkou. Baziliškův jed bolel víc a posedlost byla zase psychicky nepříjemnější, ale všehovšudy byl tento nejpůsobivější. Voldemortovi rozhodně nelze upřít smysl pro naprosto nečekané ďábelské pasti.“

Od toho, aby sama sebe ztrapnila, ji zachránil pouze fakt, že se jí dočasně zavařil mozek, když se snažila vybrat tu nejvhodnější reakci na jeho prohlášení - plakat, řvát, opakovaně třískat hlavou do stolu nebo tak opakovaně třískat jeho hlavou.

Včera v noci jsem vůbec nemohla spát,“ řekla místo toho, hned jak odezněla ta šílená potřeba křičet. „K zbláznění jsem se o tebe bála. Strávila jsem celou noc pochodováním od tvé postele do svého obýváku a zpátky a přemýšlela jsem, jak tě udržet v bezpečí, Harry. Tohle taky hodnotím osmičkou – na mé stupnici ‚lidé, které mám ráda, jsou v nebezpečí‘.“

Chvíli na ni zíral. Pak uhnul pohledem.

Omlouvám se,“ zamumlal, „nepřemýšlel jsem. A Hermiona se mnou nemluví, takže tu není nikdo, kdo by mě udeřil a řekl mi, ať se chovám slušně.“

Hermiona se na něj nedívala ještě intenzivněji. Oči měla podlité krví a tmavé kruhy pod nimi ještě výraznější, než obvykle. ‚Ta holka vážně potřebuje celou noc s Bezesným spánkem‘ pomyslela si Lily nepřítomně a umínila si, že jí později jeden vnutí.

Každopádně, teď už nám chybí jen zničit šálek a pak...“

Přerušili jej Severus, Sirius a Remus, kteří rozrazili obě křídla dveří do Velké síně a přiřítili se k nim v ukázce dramatického talentu, z něhož je Lily vždy podezřívala. To se naučíte, když v mužské společnosti popijete a potom předstíráte, že jste usnuli na gauči.

Máme to!“ zařval Severus a Lily to znělo skoro jako ‚Heuréka‘. „Způsob, jak rozpoznat vaši dimenzi a zajistit, aby se k ní portál připojil. Přišli jsme na to!“

Harry doopravdy zavýskal vzrušením. Lenka a Neville vypadali, jakoby si nebyli tak docela jisti, zda jsou to dobré zprávy. A Hermiona se odlepila ze židle, kde se dosud krčila, postavila se a natáhla ruku.

Ukažte,“ požádala monotónně.

Rychle prolétla Severusovy zápisky, přikývla a pak, bez jediného ohlédnutí, opustila Velkou síň. Severus a Remus za ní běželi jako dvě nadšená štěňata.

Lily vrhla za svým mužem tvrdý pohled, ale pokud měla se Severusem a Remusem něco společného, tak právě zapálení pro vědecké objevy. Stávalo se, že se uprostřed noci vzpřímila na posteli a z plna hrdla křičela, ať jí donesou tabuli – takže by bylo trochu pokrytecké, kdyby se na ně naštvala zrovna kvůli tomuhle.

Ale stejně. Mohl jí o tom říct, než znovu zmizeli.

Co to vlastně zjistili, Siriusi?“ zeptala se sladce. Věděla, že na uspokojující a detailní odpověď si bude muset stejně počkat, než dosnídá a připojí se k Severusovi a Remusovi v knihovně, ale chtěla slyšet alespoň náznak toho, z čeho jsou její manžel a kamarád tak rozrušení.

Sirius se poškrábal na hlavě a vypadal u toho hloupě. Lily sice s jistotou věděla, že tohle je ve skutečnosti chytrá obranná technika, kterou vždy nasadil, když na něj někdo vytáhl vědu, ale stejně ho za to toužila tvrdě udeřit.

Vím já,“ odpověděl stejně hloupě, jako i vypadal. „Tuším akorát, že přišli na to, že viteál uvnitř Harryho je spojen s tím druhým Voldemortem a že toho můžou využít k otevření toho správného portálu?“

Skvěle‘ pomyslela si Lily a v okamžitě začala vzpomínat na vše, co ví o transdimenzionální magii a co jí Remus se Severusem řekli o svém výzkumu. To by skutečně mohlo být řešením.

Ale než to stačila promyslet hlouběji, Harry vyskočil ze židle, zakolísal, a byl by upadl, kdyby jej nezachytil Neville, který ho posadil zpátky na židli, odkud znovu vyskočil. Celá záležitost jej vůbec nevyvedla z míry a nezmenšila rozsah jeho nadšení.

To je skvělé!“ prohlásil potěšeně. „Hned teď můžeme vyrazit ke Gringottovým, zbavit se mrzimorského šálku a sepsat všechny artefakty. Hermiona pak může přelouskat všechna čísla a zítra snad půjdeme domů. Pak bychom mohli...“

Ne, drahý chlapče,“ ozval se Albus a přerušil tak Lilyinu vzrůstající paniku dřív, než mohla vůbec otevřít ústa. „Obávám se, že tohle je naprosto vyloučeno.“

Lily vyslala ředitelovým směrem tichý pohled plný srdečných díků.

Ale proč?“ takřka zakvílel Harry. „Přece když zneškodníme šálek, jsme tady hotovi. Není žádný důvod to odkládat, ne?“

Tak tahle poznámka zabolela. Lily si bolestně uvědomovala, že se s Harrym nestihla dostatečně sblížit, ale být takhle odstavena na druhou kolej, pouhým mávnutím ruky – to zabolelo.

Důvodů je vlastně více,“ nesouhlasil Albus, a jako by chtěl Harrymu názorně ukázat, že jeho schopnost udržet pozornost se pohybuje na úrovni desetiletého dítěte, zvedl levou ruku a na prstech odpočítával svoje argumenty.

Za prvé,“ řekl, „ještě ses nevzpamatoval ze včerejšího utrpení. Bude potřeba ještě nejméně dvou dalších dnů naprostého odpočinku, jinak bys také mohl zkolabovat v tu nejméně vhodnou chvíli a to by vůči tvým společníkům nebylo spravedlivé.“

Harry se už chtěl začít hádat, ale Albus mu nedal šanci.

Za druhé,“ pokračoval, „jsou Vánoce. A nemůže být až tak zle, aby si člověk nemohl o Vánocích vyšetřit pár dnů volna. Pokud si nepřeješ vloupat se ke Gringottovým nezákonně a vystavit tak své přátele naprosto zbytečnému nebezpečí a bolesti, budeš muset počkat, než vás jeden z nás doprovodí. A k tomu dojde až po prázdninách.“

Harry nyní vypadal vyloženě rozčarovaně.

A za třetí, můj drahý chlapče, tvoje kamarádka Hermiona se naprosto vyčerpala, když se snažila tvoji situaci vyřešit, pomoci ti v tvých bitvách a využít naši skvělou knihovnu, aby získala tolik informací, kolik jen dokáže vstřebat. Pokud nechceš dopřát pár dnů odpočinku sobě, nezaslouží si oddech alespoň ona? Oslavte s námi Vánoce. Když nebude v knihovně, je docela velká šance, že by se mohla po dlouhé době i vyspat a najíst. Co myslíš?“

Kdyby neměla Lily zrovna napilno sledováním Harryho výrazu neochotného přijetí, nakráčela by přímo k Albusovi a z celého srdce by jej objala.

Odvolávat se na jeho zdravotní stav by jej k přestávce nepřesvědčilo, avšak Hermiona byla úplně něco jiného. Koneckonců na ni vždy dohlížel, ujišťoval se, že dost jí a tráví čas i jinde než v knihách. Ale taky věděl, že si nikdy neodpočine, dokud bude poblíž bradavické knihovny. Odlákat ji pryč z rozumného důvodu - to muselo přesvědčit dokonce i Harryho.

Popřemýšlej o tom,“ zašeptala. „Je to jen rozumné. Ať už je situace ve vašem světě jakákoli, nenajdete tam moc klidu. Dej svým přátelům alespoň šanci se zotavit, než je znovu odvedeš do bitvy.“

Připadalo jí nepřirozené s ním takto mluvit, jakoby byl vojevůdce a ne stěží dospělý muž. Byl to však jediný způsob, jak docílit toho, aby ji poslouchal.

A zatímco Lily sledovala, jak Harry přijímá Albusovo rozhodnutí, jak přikyvuje s minimem důstojnosti a dávkou netrpělivosti, čím dál víc jí připadalo, že až mu porozumí, nakonec jí to zlomí srdce.

_______________________________________

Pozn. autorky: V další kapitole prožijeme Vánoce v Malfoyově sídle! Lépe poznáte Luciuse, konečně se objeví Draco a všechny lumpárny, které z toho plynou.

Pozn. překladatelky: Momentálně jsem celý týden mimo, makám jako šroubek a nakonec nestíhám tak, jak jsem si představovala. Omlouvám se všem, ale další kapitolka tudíž bude až příští týden, v pátek 18.9. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 22. kapitola Od: Zuzana - 17.09. 2015
Myslela som si, že keď sa Albus vnútil ako spoločnosť, tak ten jed bude piť on:( chudák Harry. Páčilo sa mi ako ho Lily objala, aj keď tu nie je jeho matka, bolo to také pekné. Ďakujem za preklad.

Re: 22. kapitola Od: mami - 09.09. 2015
...Albus má pravdu, ich správny čas príde a dovtedy je čas nazbierať silu.

Re: 22. kapitola Od: denice - 08.09. 2015
Příběh z pohledu Lily - lepší zprávu jsem nemohla číst! Ona mi vážně učarovala, skvělá ženská. Už se těším na další perfektní kapitolu... Díky.

Re: 22. kapitola Od: Densi - 08.09. 2015
Lily je vážne zlatá a Harry konečne urobil dobre, že prijal Albusov návrh. Teším sa na pokračovanie, ale fakt je to teraz troška veselšie :)

Re: 22. kapitola Od: katrin - 07.09. 2015
Toto bolo tak nejak smutnejsie ako predchadzajuca kapitola.. Harryho reakcie su .. nechcem povedat ze nepochopitelne, lebo cast z nich chapem, ale pre ich pochopenie si clovek musi pripustit, kolkou bolestou presiel.. Myslim, ze ta posledna veta je v tomto jaksi vystihujuca.. Dufam, ze Vianoce im prinesu naozaj trosku kludu a casu na nabratie sil do dalsieho boja..

Re: 22. kapitola Od: samba - 07.09. 2015
Nechce se mi jen klikat na tlačítko děkuji ale fakt je ten, že kolikrát nevím jak se vyjádřit a co napsat.Silná povídka, úžasný překlad. Děkuji a čekám na další :)
Re: 22. kapitola Od: Luci.e.n - 07.09. 2015
Děkuji ti sambo, vyjádření tlačítkem ‚děkuji‘ mi dělá radost také, ale samozřejmě komentář s osobním názorem na kapitolu a třeba i úvahami je zajímavější a hlavně osobnější :)

Re: 22. kapitola Od: Packa - 07.09. 2015
Děkuji za překlad dalšího dílu. Vypadá to, že se Lili k Harrymu trošku přiblížila a Brumbál ví, kdy a jak zatahat za nitky a Harryho částečně usměrnit. Těším se na další pokračování.

Re: 22. kapitola Od: Luci.e.n - 05.09. 2015
Moc díky všem za komentáře! I když někdy nemám čas reagovat u všech kapitol, nebo na všechny příspěvky, vždy si je do jednoho dřív nebo později s radostí čtu a ráda se dozvídám, co se vám po přečtení kapitoly honí hlavou a co ve vás vyvolala za pocity. :) Snad zvládnu další kapitolku tradičně do pátku – jsem teď na týden na letní škole (ano, takový magor jsem a ještě mě to strašně baví), kde budu asi dost intenzivně pracovat, takže si nejsem jista, zda mi večer zbude energie na překlad. Budu se ale snažit! :)

Re: 22. kapitola Od: gleti - 04.09. 2015
Není nad trošku pozitivního nátlaku

Re: 22. kapitola Od: larkinh - 04.09. 2015
Příště Lucius! Konečně! Jinak díky za překlad, kapitolka byla taková oddechová a ta příští bude myslím ještě oddechovější.

Re: 22. kapitola Od: soraki - 04.09. 2015
Při čtení této povídky mi občas na konci dojdou slova k napsání odpovídajícího komentáře... většinou se mnou děj pořádně zamává. Lily to opravdu trochu zlehčila, ale i tak to byl nářez. Děkuji!

Re: 22. kapitola Od: prodavacka - 04.09. 2015
Ahoj, na další díl se budu netrpělivě těšit Zdraví Prodavačka

Re: 22. kapitola Od: Lupina - 04.09. 2015
Čekala jsem, kdy autorka naťukne ochotu/neochotu cestovatelů vrátit se do jejich dimenze. Upřímně, být na jejich místě, balím celý podnik a zůstávám v klidu v této hezčí a příjemnější. Ale fakt je, že Voldemort z jejich dimenze napáchal tolik zla, že se mu budou chtít pomstít. No, Lily snad získá možnost sblížit se se svým synem. Díky moc za překlad!
Re: 22. kapitola Od: Luci.e.n - 05.09. 2015
No, člověka to hned napadá – jak pro ně musí být lákavá a krásná představa, že by tam zůstali a zapomněli na celý svůj svět... Myslím si, že to ale není tak jednoduché... Že cítí tak velkou povinnost zlikvidovat zlo v jejich dimenzi, ukončit to bezpráví, ve kterém zahynula většina jejich blízkých... A vědí, že nikdo jiný to neudělá... Že je pro ně nemožné jen tak spokojeně začít žít a vše nechat za sebou. Navíc, ono i když jejich drazí zemřeli, pořád se v jejich světě nachází spousta nevinných lidí, pro které stojí za to vybojovat lepší zítřky.. Takže být na jejich místě, asi si ani nebudu pokoušet připouštět možnost ‚útěku‘ – kde by pak vzali sílu na to dál bojovat? :(

Re: 22. kapitola Od: tigy - 04.09. 2015
Tak v tomto s Lily súhlasím, Harry by naozaj mal trochu zvolniť ten svoj hrrr spôsob jednania. Veď čo ich v ich dimenzii čaká? Všetci, ktorých mali radi sú mŕtvi a Harry by sa naozaj nemusel až tak ponáhľať v ústrety smrti... Teším sa na Malfoyovcov a hlavne na Draca z tejto dimenzie :) Vďaka, Luci.e.n! :)
Re: 22. kapitola Od: Luci.e.n - 05.09. 2015
No, já osobně si myslím, že Harry je tak porušený a vyčerpaný, že si říká „hlavně at už je konec!“ – ono asi vědět, že člověk zemře, po tak dlouhou dobu a navíc v průběhu toho ztratit spoustu milovaných... Myslím, že se nachází v rozpoložení, kdy na tu smrt vyloženě čeká a nemůže se jí dočkat, chudák.

Re: 22. kapitola Od: Neprihlásený - 04.09. 2015
Albus to skvěle vyřešil. Přesně takhle se na Harryho musí. :) Děkuji za překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

kayly silverstorm: ( Luci.e.n )19.11. 2016Epilog
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )13.11. 201631. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )05.08. 201630. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )05.07. 201629. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )22.05. 201628. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )14.11. 201527. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )06.11. 201526. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )23.10. 201525. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )17.10. 201524. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )24.09. 201523. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )04.09. 201522. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )28.08. 201521. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )14.08. 201520. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )07.08. 201519. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )24.07. 201518. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )10.07. 201517. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )03.07. 201516. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )26.06. 201515. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )23.06. 201514. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )15.06. 201513. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )01.05. 201512. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )24.04. 201511. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )17.04. 201510. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )10.04. 20159. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )03.04. 20158. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )28.03. 20157. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )20.03. 20156. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )13.03. 20155. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )06.03. 20154. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )03.03. 20153. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )27.02. 20152. kapitola
kayly silverstorm: ( Luci.e.n )23.02. 20151. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Luci.e.n )22.02. 2015Úvod k poviedke