Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Karmínový remienok

Úvod k poviedke

Karmínový remienok
Vložené: Jimmi - 27.11. 2015 Téma: Karmínový remienok
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Názov:  The crimson jess

Pracovný názov: Karmínový remienok

Obdobie: AU, po finálnej bitke 

Autor originálu: gravidy

Jednorazovka

Preklad: Jimmi

Betaread: arabeska

Link na originál: nedostupný, autorka svoje diela stiahla

Varovanie:   Temná poviedka. Veľmi temná poviedka.


"Neschopná dalších slov" bola reakcia mojej bety, čo je od arabesky veľmi prekvapivé. Mňa táto poviedka dostala. Nedokázala som ju pustiť z hlavy ani po dvoch mesiacoch. Robím to teraz, tým, že som ju preložila a dávam ju von. Asi napíšem viac na konci, teraz by som mohla prezradiť, čo vás čaká.  Na zmiernenie šoku: je to gravidy, nič nie je také, ako sa zdá.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


FanArt Od: Jimmi - 21.07. 2019
https://www.deviantart.com/kaylina/art/The-Crimson-Jess-by-Gravidy-513724676

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod k poviedke Od: Zuzana - 03.12. 2015
Tak to som teda strašne moc zvedavá. Asi by som si mala nechať čítanie na čas, keď budem viac oddýchnutá. ale netuším kedy to bude... prípadne sa k tento poviedke znovu vrátim... teraz neodolám, keďže sa jedná o Tvoj výber a preklad a tie ma ešte nikdy nesklamali... :)
Re: Úvod k poviedke Od: Zuzana - 03.12. 2015
A ešte som zabudla napísať, že ma strašne baví rozbíjanie vianočných svetielok:) už som ich dnes v noci zlikvidovala strašne veľa krát:) ďakujem aj za takúto zábavu, je to upokojujúce a zábavné:D

Re: Úvod k poviedke Od: ansus - 28.11. 2015
Jimmi, moc se těším! Předem díky.

Re: Úvod k poviedke Od: mami - 28.11. 2015
....žeby nový krstný otec (banner je waw)

Re: Úvod k poviedke Od: luisakralickova - 27.11. 2015
Ach Jimmi, i toto, a tak brzy, nemám slov. Samosebou jsem neodolala neznámé Gravidy a opravdu se máme na co těšit. Varování je na místě, jsou to šoky, tohle tu tedy ještě nebylo;) Jsem ráda, že ses pustila do dalšího překladu a těším se, co s tím provedete.

Re: Úvod k poviedke Od: grepik03 - 27.11. 2015
Jsem napnuta jak struna :) Mám pocit, že po Trialu už me nemůže nic překvapit.....ale na druhou stranu, díky tvému varování , se zrejme seredne mylim. ... No nemůžu se dočkat ! A samozrejme banner - nemám slov, je tam úžasný, klidne by mi stačilo mu pucovat boty a byla bych stastna jak blecha :)))))))

Re: Úvod k poviedke Od: scully - 27.11. 2015
Teda ten banner je nádherný. Už se nemůžu dočkat po tom cos napsala. Těším se :-)

Re: Úvod k poviedke Od: Lupina - 27.11. 2015
Húúú, tak nejdřív úchvatný banner - Draco je tam k sežrání. Pak to varování a Gravidy. Těším se jak malé děcko. Pomalu tu poskakuju na židli :-D Jimmi, jsi prostě úžasná!!!!! Už se nemůžu dočkat.

Re: Úvod k poviedke Od: Gift - 27.11. 2015
Krasny banner a velmi zajimave varovani. Nezbyva vubec nic jineho, nez se tesit a tesit a tesit.

Re: Úvod k poviedke Od: denice - 27.11. 2015
Jimmi, už banner mi vzal dech! A když arabeska řekne něco takového, to už něco znamená! Také děkuji za varování - u gravidy je zřejmě na místě... Nemůžu se dočkat...

Re: Úvod k poviedke Od: Violeta - 27.11. 2015
Jimmi, ty pokušitelko, co mi to děláš! Všechno jsem si zakázala, ani Chosen´s trial jsem si nedočetla, ani jedno drabblátko od solace. Nic, dokud se nepopasuju se svým závazkem a Entrapment nebude komplet viset. A teď tohle tady, kdo dokáže odolat... Moc se těším, jo a banner jako vždy úžasný!!!! Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Gravidy: ( Jimmi )27.11. 2015Karmínový remienok
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )27.11. 2015Úvod k poviedke