Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Škriatkovia

Třetí část

2015 Advent Škriatkovia
Vložené: LadyF - 03.12. 2015 Téma: 2015 Advent Škriatkovia
LadyF nám napísal:

3. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 5: Objednávka služeb domácích skřítků s datem 25.8.1997

 



autor: nata

překlad: arabeska

český betaread: LadyF



Kapitola 6: Interní hradní sdělení s datem 29.11.1992

 



autor: JackieJLH

překlad: LadyF

český betaread: arabeska



Kapitola 7: Agenda a protokol o schůzi zaměstnanců s datem 23.9.1995

 



autor: kristoph

překlad: LadyF

český betaread: arabeska



Kapitola 8: Souhrn informací o personálu: Hoochová – podzim 1992

 



autor: JackieJLH

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


*

URL:

kapitola 5

kapitola 6

kapitola 7

kapitola 8


Texty před grafickým zpracováním:

Kapitola 5: Objednávka služeb domácích skřítků s datem 25.8.1997 

Škola čar a kouzel v Bradavicích
Objednávka služeb domácích skřítků

Datum: 25. srpna, 1997 

Čas: 23:23 

Jméno žadatele, profesora: Argus Filch 

Poloha vyžadující skřítčí zásah: Můj kabinet – vyzvednout věci, pak podzemí 

Požadovaný úkon: Péče o okovy 

Pokud magie, jaká: Rozhodně vůbec ani náhodou 

Zúčastnění studenti: Zatím ne, ale dost se jich čeká přes rok 

Dodatečné poznámky: Ke sboru se přidají noví ctění páni profesoři. S nimi se vrátí starý dobrý časy a kvalitní tresty. Domácí skřítci připraví ctěným pánům profesorům všecko, co budou potřebovat, a budou to přes rok udržovat v dobrým stavu. Vyčistit všecky pouta, svěráky, biče a nože. Naleštit kovový povrchy. Spravit a promastit spoje. Namazat kožený pásky.

Extra pozornost: Strop v podzemí potřebuje modernizovat. Na hácích bude viset extrémní zátěž. Utáhnout všecky vruty. 

Přiděleno skřítkovi či skřítkům: Neity 

Datum provedení: 4:58, další den

 

*


Kapitola 6: Interní hradní sdělení s datem 29.11.1992 

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Interní hradní sdělení

Datum: 29. listopadu, 1992 

Komu: Rolanda Hoochová
Od: Albus Brumbál
Předmět: Incident s Potloukem, pojištění

Vážená madame Hoochová,

vyřídil jsem Vaši žádost. Obdržel jsem odpověď, že k Vám do dvou pracovních dnů přiletí sova s novou sadou pro famfrpál. Pokud mi ovšem paměť slouží, poslední zásilka z Prvotřídních potřeb pro famfrpál se o pár dní zpozdila, takže bych s obnovou tréninků počkal do příštího týdne.

Pojištění bradavických nemovitostí již dodatek týkající se Harryho Pottera obsahuje – jeho opatření moudře navrhla profesorka McGonagallová po událostech loňského roku – vezmu ovšem v úvahu zahrnutí Potlouků. Za poslední dobu způsobily nemalé potíže, nemýlím-li se?

Stále je otevřena diskuze na téma, zda přidat dodatek pro Weasleyovy – i kdybychom na škole měli pouze Freda a George, vrátilo by se nám to několikrát. Zdá se ovšem, že také mladý Ron zdědil po bratrech nadání přitahovat potíže, ačkoli u něj to má povětšinou souvislost spíše s nenadálou loajalitou a odvahou než s nekalými úmysly. Chtěl bych Vás požádat, zda byste zhotovila výměru stavu rizikovosti jejich přítomnosti ve famfrpálovém týmu pro tento rok. Pokud možno do příštího zasedání sboru, aby ji Minerva mohla předložit odhadci škod z pojišťovny, s nímž se má setkat den poté – stále se nemohou shodnout na odškodném za dívčí toalety, které v loňském roce zničil troll, takže bychom novou žádost měli navrhnout, co nejdříve to půjde.

 

Děkuji.

 

Podpis:

Albus Brumbál
Ředitel
Škola čar a kouzel v Bradavicích 

 

*

Kapitola 7: Agenda a protokol o schůzi zaměstnanců s datem 23.9.1995 

Škola čar a kouzel v Bradavicích
Agenda a protokol o schůzi zaměstnanců

Datum setkání: 23. září, 1995
10:00 – 11:00
Kuchyně
Předseda – Vrchní skřítka Jammy 

Co (předmět jednání): Vlněné čepičky
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Neity
Jak*: PF
Průběh schůze: Neity říká ve společenské místnosti Nebevíru skřítkové nacházeli povalovat Ošklivé pletené šepišky. Zatím nalezeno 52, další objevují každý den. Ophy chce je spálit, ale Ady říká špatná skřítka měla žehlit rušišky. Raději mají kouzlem přepravyt, uklidit nepořádkování a pletené šepičky nechat na hromátce. Ophy říká nechat na hromátce v ohni a spálit. Dobby přihlásil dobrovolně, odteď tam uklízet on.

Co (předmět jednání): Máslový ležák
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Peejy
Jak*: D/P
Průběh schůze: Peejy chce omezit zásoby máslového ležáku v kuchyni, protože všecek pít Winky. Ady říká zakázat Winky heslo do skladu. Dobby kroutí hlavou a říká Winky mazaná skřítka, heslo sehná i přes zákaz. Voxy navrhává přidat ochran na sklad, aby spustil alarm, když Winky blízko. Skřítkové hlasovat pro alarm, takže Peejy přidá proti-Winky ochrany, protože Peejy na ochrany dobrá. Skřítkové doufají, že odteď Winky více často střízlivá.

Co (předmět jednání): Diggiho oltář
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Voxy
Jak*: PF
Průběh schůze: Voxy připomínává Mizmorové mít ve společenské místnosti Diggiho oltář a zlaté vejce nutno leštit, ale neotvírat (protože bolí uši), a Diggiho rámovaný obraz nutno leštit s magií, ne voskem, protože byje alergický na včely. Voxy říká měnit květiny každý pátek a úterý, jinak divný pach.

Co (předmět jednání): Školní košťatové
Kdo (který skřítek přidal na seznam/prezentoval): Ophy
Jak*: PF
Průběh schůze: Ofi říká druhá kůlna na košťata vlevo od sochy sv. Bartoka Ošklivého zamořena dřevožížalami. Dřevožížaly žerou koššťata a byjí nebezpečí. Kůlnu nutno dezinfikovat a košťata vyměnit. Melthy požádána udělat a přidat na dveře značkovače, aby lidové věděli nepoužívat.

*Legenda: V – vliv předmětu, D/P – diskuze/plánování, PF – prezentace faktů, IS – informační sylabus

*

Kapitola 8: Souhrn informací o personálu: Hoochová – podzim 1992

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Souhrn informací o personálu

Školní rok: 1992/1993
Jméno: Rolanda Hoochová
Předmět: Létání na koštěti
Doplňkové povinnosti: Famfrpálová rozhodčí
Poloha komnat: Nemá
Poloha kabinetu/učebny: Kabinet, šatny, famfrpálové hřiště
Nejlepší čas pro úklid: Uklízet jenom když neposlouchá, jak hráli Šípy v povídací krabici. Madame Hoochová velmi rozzlobená, když hráli Šípy nedobře, a snaží se se skřítky tancovat, když hráli Šípy dobře. Pozor, ať madame na famfrpálovém zápasu nebo tréninku, než skřítkové vstoupit na hřiště nebo do šaten. Hlavně do šaten!
Poznámky pro úklid v učebně: Tribuny a hřiště nutno být uklizeny od listů a/nebo sněhu před každým famfrpálovým zápasem a tréninkem a znovu přeuklizeny od suti, konfet atd. po zápasech. Během hry stát mimo hrací pole – hrozí nebezpečí.
Poznámky pro úklid v kabinetu: Po famfrpálových zápasech potřeba skřítek navíc, zvlášť za pršení. Madame Hoochová žádá o dodatečnou stráž, která odháněla studenty, když je pryč z Bradavic.
Poznámky pro úklid v komnatách: Madame Hoochová nemá bydlení v Bradavicích.
Prádelní preference: Famfrpálové hábity mít voděodolná kouzla. Nezapomenout sejmout před praním.
OBEZŘETNĚ zacházet s: VELMI DŮLEŽITÉ: Fiddly a Peppy mají varování, neotvírat velkou krabici schovanou pod stolem v kabinetu madame Hoochové. ZVLÁŠŤ když se hýbe. Prosíme neotvírat.
Oblíbené jídlo: Cukrbrky přechované v plechovce ve spodním šuplíku ve stole madame Hoochové. Jídel se neúčastňuje.
Neoblíbené jídlo: Madame Hoochová nerada slaninu.
Čajové preference: Ne smetanu ani cukr. Madame Hoochová ráda čaj čistý.
Obvyklé tresty: Křik a posílání pryč
Počet udělených trestů: 6
Obvyklé důvody udělení trestu: Madame Hoochová nerada rušena, když poslouchá famfrpálové zápasy v povídací krabici. Madame Hoochová rozzlobená, když skřítek otevře krabici pod stolem. Míčky v krabici rozzlobené taky.
Kolikrát hrozba oděvů: 1
Kdy se stranit: Těsně před a po famfrpálovém zápase. Madame Hoochová velmi rozrušená famfrpálem.

Dodatečné poznámky: Madame Hoochová žádá skřítky uklízet v šatnách pětkrát denně. Hlídat dále zrzavou nebelvírku. Sama se schovávat v šatnách. Madame Hoochová má strachování, že chystat potíže, protože všichni Weasleyové obvykle chystat potíže. Madame Hoochová žádá všechny skřítky nepřibližovat se k famfrpálovým pomůckám.

Aktualizováno: 29. září, 1992

 

*


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Třetí část Od: MichelleF - 21.01. 2021
Nejlepší jsou ty profily učitelů ????

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Třetí část Od: ansus - 16.12. 2015
Skřítčí zápisy o schůzích zaměstnanců jsou super! Díky.

Re: Třetí část Od: grepik03 - 09.12. 2015
Čarodějky všechno už bylo řečeno v komentářích vyse, tak ode mne alespoň obrovske děkuji za parádní překlad a skvělou zábavu ♡

Re: Třetí část Od: doda357 - 04.12. 2015
Nie že by sa mi zbytok nepáčil, ale najviac sa mi páčia informácie o personále :D Hrozba odevov, povídací krabice a mnoho ďalších :D A potom dohoda o tom, ako dostať Winky od alkoholu....Klobúk dole, ďakujem za preklad :-)

Re: Třetí část Od: solace - 04.12. 2015
Argus zrazu aký horlivý! To mali na školu nastúpiť Carrowovci, však? Chudák Severus, ten si užil ako riaditeľ! Jeden väčší úchyl ako druhý. A škriatkov mi je celkom ľúto. Tí si tie pokyny museli čítať asi pred každým upratovaním, aby neutrpeli nejakú ujmu. Vďaka za preklad, dievčatá.

Re: Třetí část Od: larkinh - 03.12. 2015
Zápisy skřítků jsou dokonalé, Filch byl roztomilý s těmi háky a modernizací stropu a Brumbál děsně škrábe. Děkuji za překlad.

Re: Třetí část Od: Jimmi - 03.12. 2015
Ja neviem, čo k tomu napísať okrem obrovského díky. Dali ste si s tým neskutočnú námahu, už sa opakujem, ale keď si pomyslím, ako som vyťažovala arabesku s gravidy... směkám, dámy

Re: Třetí část Od: Jacomo - 03.12. 2015
Tak nejdřív jsem se u prvního dokumentu pousmála - ha, Filch se předpřipravuje a doufá, že se konečně dočká návratu "starých pořádků", ale pak jsem se pořádně podívala na datum... Bohužel se dočkal... a možná ho to i časem mrzelo... Další dokument už ale byl úsměvného charakteru - holt potíže s proplácením pojistného má i kouzelnický svět a proti takovým živlům, jako jsou kluci Weasleyovi, zřejmě nepojišťuje ani Wüstenrot :-) Zápis ze schůze zaměstnanců mě přivedl na myšlenku, jestli skřítci nechtěli jako protiváhu ke SPOŽÚSu založit antiodbory. Jinak dřevožížaly jsou the best! :-))) Myslím, že ze skřítčiny to bude chtít vytvořit slovník, protože ke geniálnímu koníkovci se přidávají šepičky, košťatové a povídací krabice. Asi je poznat, že jsem opět nadšena. Je to krutě dokonalé :-)))

Re: Třetí část Od: JSark - 03.12. 2015
Tak mi napadá, nie je on Filch na sado-maso? Ježíš ten Dumbledore škriabe! Strašne ťažko sa to číta. Ale poistka ohľadom Harryho je geniálny nápad. Koho by napadlo, že aj Rokfort má poistku. Vlastne, zaujímalo by ma, ktorá poisťovňa je taká šialená, aby Rokfort poistila. Jeden učiteľ s Voldemortom za krkom, druhý idiot s mániou vymazávania pamäte, tretí vlkodlak, štvrtý zamaskovaný smrťák, piaty pošahaná ropucha. Vlastne Snape bol jediný normálny učiteľ obrany, keď si to tak zoberieme. :D Jé, šepičky a rušišky, škriatkovia sa inšpirovali u Gluma? Vtipná je tá legenda, hlavne keď škriatkovia majú problémy s angličtinou. :) Vodeodolné hábity, ale pred praním radšej nie. Povídací krabice a naštvaná profesorka aj lopty, to sa podarilo. Ako to, že Hoochová nebýva v Rokforte?

Re: Třetí část Od: Lupina - 03.12. 2015
Tak z Filche mě zamrazilo. Když jsem si tam představila Smrtijedy... A chudáčci maličcí, že musí uklízet i tribuny! No fuj! To by měli dělat studenti! Třeba za trest. Ale pobavila mě Brumbálova starost s pojistkou, jo, Weasleyovi jsou dynamická rodina :-D Tak, Hoochovou už máme sfouknutou, těším se na další, vybrané, profesory :-D Děvčátka, díky! Celý den na služebce a já musela čekat!

Re: Třetí část Od: Hypogriff - 03.12. 2015
Teda, chudáčci malí museli uklízet i famfrpálové hřiště? Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela.. Souhlasím s tím, že je štěstí, že se to Hermiona nedozvěděla dřív, tu by kleplo. :D A pozor, míče v krabici rozlobené taky! :D Moc pěkné, natěšeně očekávám zítřejší kapitolky. :))

Re: Třetí část Od: denice - 03.12. 2015
Milé čarodějky, už od začátku jsem věděla, že tohle bude něco, a každá kapitolka mě v tom ještě utvrzuje! Filch mi byl vždycky spíš k smíchu nebo k politování, ale teď mi z něj naskakuje husí kůže - jasně, někteří studenti by zasloužili každý večer pár na zadek, ale pouta, biče, svěráky, nože a háky? Děsí mě, k čemu by tenhle chlap propůjčil, klidně by mohl dělat dozorce v koncentráku a ještě by si liboval. Jestlipak je někde u JKR zmínka, jak skončil po válce? Brumbálovy potíže a dodatek k pojištění pro Weasleyovy, to mě dostalo! Tak přece má cukromil i nějaké vážné starosti! Pojištění nemovitostí na škody způsobené Harrym a trollem :-D Vždycky mi vrtalo hlavou, proč skřítkům vadily ty čepičky. Nebyly přece od jejich pána - tím byla škola a tedy Brumbál a profesoři. Podle mě tady Hermiona sebestředně ujela. Skřítkové se přece starali o nošené prádlo všech, aniž by kvůli tomu měli hysteráky, měli tedy šepičky sebrat, vyprat a vrátit na místo :-) Je mi jasné, že informace o personálu budou mé oblíbené části - už se těším, až dojde na Severuse nebo Lockharta :-D Tam jsou perličky - hlídat Ginny, aby se neschovávala v šatnách! Prostě paráda. Díky.
Re: Třetí část Od: arabeska - 03.12. 2015
Taky ty Bradavice v sedmém díle - do kterého časově spadá Filchova objednávka - koncentrák připomínaly. Co my víme. Ale nemám ponětí, jak skončil. Ani netuším, jestli tam někde o něm byla zmínka, protože kánon si nepamatuju. Minimálně ne takhle do detailů. A ty čepičky. Skřítkové evidentně museli vycítit, že jim je někdo nechal s úmyslem je osvobodit, jinak si to neumím vysvětlit. Hermionu vážně nemohli ani cítit :D Díky, denice, jsi poklad! ♥
Re: Třetí část Od: denice - 03.12. 2015
No, Filch v posledním filmu zametal obřím smetákem v troskách Bradavic - což byla kouzelná scéna. Takže se zřejmě pro smrtijedy zas až tak neangažoval, ale to byl jen film, že. Ráda si představuji, že někde v bradavických chodbách nahání žáčky doteď, v patách s paní Norrisovou V. nebo VI. a nostalgicky vzpomíná na růžovou ropuchu :-)

Re: Třetí část Od: Violeta - 03.12. 2015
Představy Arguse Filche jsou prostě rozkošné. "Studenti. Zatím ne, ale dost se jich čeká přes rok." Zájem o funkčnost vybavení mě téměř dojímá :D K Brumbálovi asi jen toto, üýž mi začíná být jasné, proč tak nějak vždycky dosáh toho, co chtěl. Než aby se někdo crcal s jeho dopisy a riskoval ztrátu zraku před dosažení třicítky, tak mu radši rovnou vše schválili a šlus. (je, to vypadá česky divně) Skřítčina je úžasná!!! "Žehlit rušišky." :D Přemýšlela jsem, kterým skřítkem bych tak asi byla a identifikovala jsem se jako jasný Ophy, máme tak nějak podobně mírumilovný přístup k řešení potíží. Hlavně nic radikálního!!! :D Jo a s mamdam Hoochovou jste mi zavařily hlavu - vůbec mi nedocvaklo, co že je to za "hýbací" krabici, pořád jsem přemýšlela, co z toho vyleze. "Míčky v krabici rozzlobené taky." Nad hlavou se mi téměř rozsvítila žárovička, jako v animáčích. Dámy, jste nej!!!! Děkuji!
Re: Třetí část Od: arabeska - 03.12. 2015
Ách kilometrový komentář, koukám, kdo to je - no jistěže! Správná dávka nadšení a nadhledu, přesně v takové extrémní hodnoty jsme doufaly. Děkujeme, drahá! Doufám, že si taky dáváš všechno do kontextu kánonu, jinak bys hodně přišla! :))

Re: Třetí část Od: marci - 03.12. 2015
Tedy, nemají to nebozí skřítkové ale vůbec jednoduché! Mít na starosti takový materiál, jako je bradavický učitelský sbor, vezmu čepici z nebelvírské společenky a prchám k Neumětelům! Díky, holky, opět paráda! Už se těším na Souhrn informací o Snapeovi, ten bude určitě stát za to. A doufám, že mu skřítkové vybrali hezkou fotografii :)

Re: Třetí část Od: scully - 03.12. 2015
Teda ten Filch je fakt dáreček. Albusův rukopis je síla,luštila jsem ho v mobilu,ale to jsem vzdala a přečetla jsem to až na monitoru. Moc se mi líbily rozlobené míčky v krabici. Chudáci skřítci uklízet 5 x denně v šatnách? Už se nedivím Winky,že tolik pije.Moc děkuju za skvělý překlad

Re: Třetí část Od: margareta - 03.12. 2015
Objednávka Filche jasně ukazuje, jaké tresty by ON považoval pro studenty za adekvátní! Nechci vědět, o čem tak sní! Brumbál těžce jede v sacharidech, tak není divu, že mu to kudrnatí myšlení a následně i rukopis/ a kdovíco ještě/! Božátka skříťátka!!Divím se, že chlastá jenom Winky a že jenom máslový ležák! Nejnormálnější se mi prozatím jeví žádosti Firenzeho a Hoochové. Nejspíš by si ji měl hodit na záda a odcválat s ní mimo pozemky Bradavic. Jinak nemaj šanci, hehehe!!! Začíná to nabírat grády, těším se! Díky moc!
Re: Třetí část Od: arabeska - 03.12. 2015
Davas si jednotlive dokumenty do casove roviny kanonu? Tak lecos odhalis uz ted na zacatku. Bylo mi zle z nekolika kapitol, kde se mluvi o ublizovani skritkum, ale zase to vyvazi ty vtipne :) Dekujeme!

Re: Třetí část Od: martian - 03.12. 2015
„…žehlit rušišky…“ - chudinka malá… A navíc „míčky v krabici rozzlobené taky“… Být bradavickým skřítkem je vysloveně rizikové povolání.

Re: Třetí část Od: soraki - 03.12. 2015
Ty komentare jsou uzasne, skritkove zlati! Moc se mi to libi, jen Brumbaluv rukopis mi dela znacne potize... Uz chapu,proc tomu chlapovi kdeco proslo, jestli to posilal pisemne... Diky

Re: Třetí část Od: Gift - 03.12. 2015
Skritcina (ci jak jen ten dialekt/padialekt nazvat) je neco, cemu by se fanfiction mela venovat rozhodne casteji. Nejen ze je to roztomile, ale navic umoznuje videt nektere postavy a udalosti v uplne jinem svetle. Informace o personalu u me stale vedou! :-) dekuji!

Re: Třetí část Od: maria - 03.12. 2015
dakujem

Re: Třetí část Od: zuzule - 03.12. 2015
Copak Hermiona a jeji sepicky. :D Ale nejlepsi byli rozzlobene micky v krabici. :D Moc diky!

Re: Třetí část Od: Iveta - 03.12. 2015
:-D Chudaci skritci, tolik preferenci by si nepamatoval nikdo :-P A uklid famfrpaloveho hriste, to kdyby Hermiona vedela drive, tak se zblazni, ne? To uz pripada jako tyrani i me :-) Diky za preklad

Re: Třetí část Od: cuc - 03.12. 2015
Brumbála by mal niekto naučiť písať :D Kým som vylúštila ten jeho list to trvalo, lupa na 150%, hold som slepá, je neskoro a on píše, ani neviem k čomu to prirovnať. Aj keď k nemu to pasuje :) Ďakujem za preklad :)
Re: Třetí část Od: arabeska - 03.12. 2015
Vsak, je sileny, nemuze psat citelne, to by bylo moc jednoduche :)) Dekujeme!

Prehľad článkov k tejto téme:

pokeystar: ( LadyF )06.01. 2016Devětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )01.01. 2016Osmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )31.12. 2015Sedmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )26.12. 2015Šestadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )25.12. 2015Pětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )24.12. 2015Čtyřiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )23.12. 2015Třiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )22.12. 2015Dvaadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )21.12. 2015Jednadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )20.12. 2015Dvacátá část
pokeystar: ( LadyF )19.12. 2015Devatenáctá část
pokeystar: ( LadyF )18.12. 2015Osmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )17.12. 2015Sedmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )16.12. 2015Šestnáctá část
pokeystar: ( LadyF )15.12. 2015Patnáctá část
pokeystar: ( LadyF )14.12. 2015Čtrnáctá část
pokeystar: ( LadyF )13.12. 2015Třináctá část
pokeystar: ( LadyF )12.12. 2015Dvanáctá část
pokeystar: ( LadyF )11.12. 2015Jedenáctá část
pokeystar: ( LadyF )10.12. 2015Desátá část
pokeystar: ( LadyF )09.12. 2015Devátá část
pokeystar: ( LadyF )08.12. 2015Osmá část
pokeystar: ( LadyF )07.12. 2015Sedmá část
pokeystar: ( LadyF )06.12. 2015Šestá část
pokeystar: ( LadyF )05.12. 2015Pátá část
pokeystar: ( LadyF )04.12. 2015Čtvrtá část
pokeystar: ( LadyF )03.12. 2015Třetí část
pokeystar: ( LadyF )02.12. 2015Druhá část
pokeystar: ( LadyF )01.12. 2015Úvod a první část