Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2015 Advent Škriatkovia

Devatenáctá část

2015 Advent Škriatkovia
Vložené: LadyF - 19.12. 2015 Téma: 2015 Advent Škriatkovia
LadyF nám napísal:

19. december 2015

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 56: Žádost o doplnění zásob s datem 3.12.1991

 



autor: sylvanawood

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 57: Souhrn informací o personálu: Alastor Moody – podzim, 1994

 



autor: Meltha

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 58: Interní hradní sdělení s datem 25.5.1996

 



autor: pokeystar

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 59: Objednávka služeb domácích skřítků s datem 18.3.1994

 



autor: Meltha

překlad: arabeska

český betaread: LadyF

 


Kapitola 60: Interní hradní sdělení s datem 10.7.1991

 



autor: pokeystar

překlad: LadyF

český betaread: arabeska

*

URL:

kapitola 56

kapitola 57

kapitola 58

kapitola 59

kapitola 60


Texty před grafickou úpravou:

Kapitola 56: Žádost o doplnění zásob s datem 3.12.1991 

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Žádost o doplnění zásob

Sekce: Domácí potřeby 

Datum: 3. prosince, 1991 

Kontaktní skřítek: Woody 

Žadatel: Rubeus Hagrid 

Příjemce: Neity

 

Zboží číslo: 34353678 

Popis: Sportovcův protisněžný prášek na košťata  

Množství: 5 kg 

Skřítkovská poznámka: Neity stále vsazená s Fallerem, že Hagrid používat víc prášku na nebelvírská košťata než na jiná. 

Zboží číslo:13412 

Popis: Balicí papír. S hvězdama. A rampouchama. A vánočníma svíčkama. 

Množství: 3 role 

Skřítkovská poznámka: Woody říká pan Hagrid chtít něco extra hezkého. Na dárek pro Harry Pottera. 

Zboží číslo: 13413 

Popis: Pěkná třpytivá stuha 

Množství: 4,5 m 

Skřítkovská poznámka: Woody radí proti natahovacímu poutku. Vloni pan Hagrid zamotat fousy v natahovacím poutku.

 

 

*

Kapitola 57: Souhrn informací o personálu: Alastor Moody – podzim, 1994 

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Souhrn informací o personálu

Školní rok: Podzim, 1994
Jméno: Alastor Moody
Předmět: Obrana proti černé magii
Doplňkové povinnosti: Žádné
Poloha komnat: Ubikace personálu, místnost 53
Poloha kabinetu/učebny: druhé patro, učebna 56
Nejlepší čas pro úklid: Neuklízet! Nedá se napsat dost důrazně! Jinak skřítkové velmi zle prokleti.
Poznámky pro úklid v učebně: Neuklízet! Tohle nejvíc důležité. Dotýkání se všeho působuje zranění, smrt nebo jiné špatné věci.
Poznámky pro úklid v kabinetu: Neuklízet! To nutno opakovat pořád.. Profesor Moody byje velmi neoblomný.
Poznámky pro úklid v komnatách: Když to ještě skřítkům nedošlo, dostali, co zaslouží. Zkušenost naučí.
Prádelní preference: Pere sám. Tvrdit, že možné zavraždění z mýdla na praní.
OBEZŘETNĚ zacházet s: Vším. Odpadkoše možná skřítky zabít, když zkusí je vyprázdnit. Melthy téměř zabita chomáčem prachu. Melthy dost jistá, že v jeho truhle byje na řetězu drak.
Oblíbené jídlo: Melthy nic nezjistila. Profesor Moody všechno ovoňuje, jako by bylo otrávené.
Neoblíbené jídlo: Všechno. Nic. Těžko říct.
Čajové preference: Ne čaj. Pít zlé věci z placatky. 

Obvyklé tresty: Když skřítkové jít do  komnat za jeho spánku, skřítkové prokletí, zakletí a zaházení pánvemi, botou (mít jen jednu) a nočníkem . To během dobrých dní. Nebyje chytré profesora Moodyho podrážďovat.

Počet udělených trestů: Skřítkové přestat počítat po šestnácti tuctech. Skřítkové naučili, když profesor Moody říct, že nechce pomoct, tak to myslí vážně a nebyje jen skromný nebo milý.
Obvyklé důvody udělení trestu: Rozčilení profesora Moodyho byje nejvíc jednoduché. Skřítkové rozčilují tím, že byjí viditelní, ne viditelní, přítomní v pokoji, že hýbají věcmi, oprašují… Byje nejvíc nápaditý v důvodech trestů.
Kolikrát hrozba oděvů: Byje hodně. Skřítkové nehádají. Skřítkové ne hloupí.
Kdy se stranit: Vždy. Nikdy ne bezpečné se přiblížit. Skřítkové vyhýbat velmi velkým obloukem, jestli vědějí, co pro ně dobré.

Dodatečné poznámky: Profesor Moody někdy divně cítit a dělat divné věci s jazykem a zubami. Možná nutno jít za madam Pomfreyovou kvůli praskavým rtům. Skřítkové myslí, že nejlepší navrhnout to vzkazem. Skřítkové nesnažit navázat přímý kontakt, jinak skončit ve společnoství se slečnou Ufňukanou Uršulou.

Aktualizováno: Jaro, 1995: Hups. Nejvíc trapné, že skřítkové to nevědět. Skřítkové navrhují vrhnout se se schodů Nebelvírské věže, ale ředitel Brumbál říká, aby to nedělali, protože on nevědět taky a musel by vrhnout se skřítky.

Dodal, že byje moc starý na dopadání na zadek. Prosím, skřítkové pamatovat, že zavazadla všech nových profesorů nutno hned po nástupu kontrolovat, zda uvnitř věznění kouzelníkové či čarodějky, a že ten podivný zápach byje mnoholičný lektvar a nutno ihned hlásit řediteli.

 

*

Kapitola 58: Interní hradní sdělení s datem 25.5.1996

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Interní hradní sdělení

Datum: 25. května, 1996

Komu: Domácí skřítci
Od: Flitty
Předmět: Profesorka Umbridgeová

Pozor, skřítkové:

Ředitel Brumbál říká skřítkové sbalit věci profesorky Umbridgeové. Všechny, dokonce i krvobrky a vlasové mašle a talířky se zlými koťaty. A potom skřítkové poslat kufry na prasinkový vlak. Kufry budou vyzvednuté v Londýně od Ministerstva kouzel.

Koníkovci unést Ropušnici a ona teď nikdy nevrátí. Už ne škrobení ani žehlení prstů. Už ne zlá koťata, která škrábají, když skřítkové oprašují. Už ne letaxování s Karamelkem a jeho popel  všude okolo. A už žádné úklidy nutné po dvojčatech Weasleyových.

Peejy říká máslový ležák v kuchyni pro všechny skřítky, hned co studenti nastoupí na vlak.

Muhehe!

Růžová Ropušnice nadobro pryč!

Podpis:

Flitty

 

*

Kapitola 59: Objednávka služeb domácích skřítků s datem 18.3.1994

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Objednávka služeb domácích skřítků

Datum: 18. března, 1994

Čas: 3:00

Jméno žadatele, profesora: Profesor Lupin

Poloha vyžadující skřítčí zásah: Učebna obrany proti černé magii

Požadovaný úkon: Přesunutí nábytku, konkrétně šatníku

Pokud magie, jaká: Protibubákovská a zamykací kouzla

Zúčastnění studenti: Druháci

Dodatečné poznámky: Profesor Lupin byje hotový s používáním bubáka v hodinách a chce ho vrátit na ministerstvo do bezpečnostní vazby pro zlá stvoření. Teď byje nezbytné, protože student Neville Longbottom vplížil do učebny, pro další pokus a nechtěně vypustil bubáka, který uletěl do mrzimorské koleje, kde vyplašit tři prvňáčky, kteří mysleli, že vidí upíra, zuřivého tygra a něco, co se jmenuje Freddie Kruger. Taky koberec nutno vyčistit.

Přiděleno skřítkovi či skřítkům: Melthy, Cullie, Dahler a Wandy

Skřítkovská poznámka: Bubák extra nevrlý, protože byl ve skříni moc dlouho; skřítkové navrhují, aby více často protahoval nenohy.

Datum provedení: 16:30

 

*

 

Kapitola 60: Interní hradní sdělení s datem 10.7.1991

Škola čar a kouzel v Bradavicích

Interní hradní sdělení

Datum: 10. července, 1991

Komu: Zaměstnanci Bradavic
Kopie: Domácí skřítci
Od: Ředitel Brumbál
Předmět: Citronové... eh, mňamky

Dospěl jsem... ehm... k poznání. Dospěl jsem k poznání, že citronové dropsy v mé... místnosti. Pracovně. V mé pracovně, byly... nabourány. Zkompromitovány.

Zástupkyně ředitele, Skotská Paní, má podezření na nápoj zapomnění. Eh, lektvar. Mistr lektvarů Sev... Velký Frňák... Snape! Severusi, pošlu... mrňavého, ušatého pomocníčka se vzorkem žlutých cumlátek, abys je mohl cožeco? Zanalyzovat! Za žádnou cenu nejez žlutá cumlátka. Počkat. Ty vlastně žlutá cumlátka nemáš rád, že ne? Každopádně. Nekonzumuj cumlátka. Ta žlutá. Černá jsou v pořádku, pokud Tě nespolknou jako první.

Minerva má podezření, že byla namočena v, eh... lektvaru zapomnění. Eh, nápoji. Ne – v lektvaru! Ta žlutá – citronová cumlátka. Správně. Citronové dro... Ale chtěl jsem ještě něco. Co to bylo? Sovy. Nedávejte citronové dropsy sovám. Ne, to je blbost. Ty taky nemají citronové dropsy rády. Jako Velký Frňák. A kdyby snědly žlutá cumlátka, zapomněly by doručit dopisy studentům. Dopisy studentům!

Musím odeslat dopisy studentům. Letos nastoupí Harry Potter. Nenabízet mu citronová cumlátka. Byla namočena v lektvaru zapomnění. Severusi, pošlu... mrňavého, ušatého... skřítka! Se vzorkem žlutých cumlátek, abys je mohl cožeco? Zanalyzovat! Nejez  žlutá cumlátka. Počkat. Ty vlastně žlutá cumlátka nemáš rád, že ne? Každopádně. Neolizuj cumlátka. Ta žlutá. Černá jsou v pořádku, pokud Tě nespolknou jako první.

 

Podpis:

Albus Percival Wulfric Brian Brumbál
Ředitel
Škola čar a kouzel v Bradavicích

 

 

*

 



Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Devatenáctá část Od: kakostka - 29.12. 2020
Muhehéééé, Ropušnice je nadobro pryč! ať žijí Koníkovci... Kdo je Karamelko, s kterým si Ropušnice letaxovala? nenapadá mně nikdo, krom Popletela, že by on? Zlá koťata, ufff geniální kapitola... včetně žlutých cumlátek, že by je infikoval Velký frňák, eeee Severus?

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Devatenáctá část Od: Iveta - 26.01. 2016
Koníkovci jsou dokonalí :-) Oslavu hned po zbavení se Ropušnice (taky boží) naprosto chápu. Radší nepřemýšlím, proč Karamelek... Reakce na zjiště ní o Falešném Moodym se mi moc líbila ,,hups" :-D

Re: Devatenáctá část Od: solace - 26.12. 2015
Bifľomorský prvák pozná Freddieho Krugera? Husté! Dumbledore bol po tom nápoji zabudnutia rozkošný. Nebude to s ním až také zlé, keď nezabudol ani na jedno zo svojich mien. Vďaka za preklad, kočky.

Re: Devatenáctá část Od: JSark - 22.12. 2015
Desím sa spýtať, ako zistili, že dotýkanie sa všetkého v "Moodyho" učebni spôsobuje smrť. :( Ale tú Moodyho paranoju zahral Skrk perfektne, to sa mu musí nechať. Len škoda, že si s nimi Dumby nezaskákal zo schodov, bola by sranda. :) Pozerám, že Umbridžka bola nepopulárna skutočne všeobecne. Ropušnica jedna. :D Velký frňák! Severus musel byť nadšený. Ale keď to bolo pred posielaním listov Harrymu, tak myslím, že hlavným podozrivým vo veci manipulácie s Dumyho cukríkmi je práve zmienený VF. :D

Re: Devatenáctá část Od: doda357 - 21.12. 2015
Hlavne, že nezabudol svoje dlhé meno, pán Ředitelník :D Aj s Ropušnicou vedie :D Kam na tie názvy chodíte? :-) Aby som nezabudla, aj vrhanie zo schodov sa mi páčilo a natlčený zadok :D ďakujem za preklad :-)

Re: Devatenáctá část Od: marci - 21.12. 2015
Jé, to bylo hezké! :) Nejvíc trapné, že skřítkové nevědět o Skrkovi, no jo, škoda, že ředitelník moc starý na dopadání na zadek :D Bobákovo protahování nenohou mě taky pobavilo :) Uf - nemohu přece opisovat půl kapitoly, že ne! prostě skvělé, holčiny! :)

Re: Devatenáctá část Od: zuzule - 20.12. 2015
Od začátku do konce to nemělo chybu! Bezvadný! Díky

Re: Devatenáctá část Od: ansus - 19.12. 2015
Růžová Ropušnice je velmi přiléhavá přezdívka. Moc hezké. Těším se na další skřítčí zápisky.

Re: Devatenáctá část Od: maria - 19.12. 2015
dakujem

Re: Devatenáctá část Od: soraki - 19.12. 2015
Tak jako ropusnice skvela,ale videt brumlu jak se vrha se skritky - v prvnim okamziku mne napadlo jine vrhnuti, takove to potravinove,ale z veze je to lepsi :-) Diky,skvele odreagovani po naprosto silenem dnu :-)

Re: Devatenáctá část Od: margareta - 19.12. 2015
Úžasné, jak silný čarodějník ten Brumbál byl!!!! Nejenže se stačil vyhnout ,, hltavým černým ", on dokonce i přes silnou toxikaci ,,žlutou sklerózou" byl schopen všechny varovat! /ikdyž by mě zajímalo, kolik jich chudák asi tak pozřel, než si vůbec všiml...?/ Ten Velký Frňák mě málem udusil./ Ale merlindík neztratil osobnost! Pořád věděl kdo je, kde je a co chce! To je halt síla!! Úpřimný kompliment! Chudáčci prvňáčci! Poprvé vlastně uviděli své osobní bubáky a ve škole je ještě neprobírali! Počítám, že na koberec to chtělo močové směsi tak kýbl. A zlatí skřítkové!! Po celodenní dřině je vzbudí ve tři ráno a oni přesto dokážou soucítit s neprotaženýma nenohama bubáka. a navrhují mu polehčit, i když je na cestě do vazby. Je zřejmé, že oni sami ho za tak úplně zlé stvoření nepovažují! Likvidace Růžové Ropušnice nemá chybu!!! Dejte si, ušatý! Muehehe!!! Živijóóó..mnoga ljeta..!! A zmizely dvojčata!!! Tak ještě do druhé nohy!!! Moody je pro skřítky evidentně bezpracnej. Což jim asi nejvíc vadí, vzhledem k sesbíraným zkušenostem. A vzhledem k jejich počtu se domnívám, že vidět binec a nesmět ho uklidit je pro ně nejtěžší psychická újma,když se i přes ty strašné tresty pořád pokoušeli. /nevím,co skřítci a Brumbál nevěděli a nepátrám.Však ono to někde vyleze./ Co to ten Hagrid chtěl Harymu dát?? Vycpanýho testrála? Díky,díky díky!!! Za perfektní překlad, za tu práci, co s ním máte, za tu přejnost, že nám dopřáváte sdílení!!

Re: Devatenáctá část Od: denice - 19.12. 2015
Skřítečci jsou zlatí jako vždycky, nemůžu ani dostatečně vyjádřit vděčnost za to, že je dostáváme po několika kapitolách, je to jako bonboniéra s mnoha příchutěmi - sotva smlsnu jednu, hned můžu ochutnat i další. Dneska vedl máslový ležák pro všechny, sotva studenti nasednou na vlak. Sbohem, růžová ropušnice :-D Díky.

Re: Devatenáctá část Od: larkinh - 19.12. 2015
No jo, Hagrid aby si nezapletl někam fousy - aspoň teď budu vědět, když dostanu balíček s čímsi divným zapleteným do mašle, že je od Hagrida :D Brumbálův dopis byl úžasný - jen je zvláštní, že svoje dlouhý jméno nezapomněl :) Díky za překlad.

Re: Devatenáctá část Od: Lupina - 19.12. 2015
Myslím, že toto dílo budem muset přečíst na sletu. To jsou perly! Díky, holky.

Re: Devatenáctá část Od: luisakralickova - 19.12. 2015
Dnes opět koncert, děvčata skvělé:D Ropušnice nikdy nevrátí...Moody pere sám...Hagrid chytil fousy do gumičky a zmatený Brumbál neměli chybu. Díky.

Re: Devatenáctá část Od: gleti - 19.12. 2015
Muhehe Růžová Ropušnice nadobro pryč! (mimochodem nejvíce mě naše kočka poškrábala, než se naučila při hře zatáhnout drápky. Do té doby jsem vypadala jako bych žila s medvědem a ne s kotětem.) Dávejte pozor na černá cukrátka, ať vás nespolknou jako první. Dnešní perly opět perlí,

Prehľad článkov k tejto téme:

pokeystar: ( LadyF )06.01. 2016Devětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )01.01. 2016Osmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )31.12. 2015Sedmadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )26.12. 2015Šestadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )25.12. 2015Pětadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )24.12. 2015Čtyřiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )23.12. 2015Třiadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )22.12. 2015Dvaadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )21.12. 2015Jednadvacátá část
pokeystar: ( LadyF )20.12. 2015Dvacátá část
pokeystar: ( LadyF )19.12. 2015Devatenáctá část
pokeystar: ( LadyF )18.12. 2015Osmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )17.12. 2015Sedmnáctá část
pokeystar: ( LadyF )16.12. 2015Šestnáctá část
pokeystar: ( LadyF )15.12. 2015Patnáctá část
pokeystar: ( LadyF )14.12. 2015Čtrnáctá část
pokeystar: ( LadyF )13.12. 2015Třináctá část
pokeystar: ( LadyF )12.12. 2015Dvanáctá část
pokeystar: ( LadyF )11.12. 2015Jedenáctá část
pokeystar: ( LadyF )10.12. 2015Desátá část
pokeystar: ( LadyF )09.12. 2015Devátá část
pokeystar: ( LadyF )08.12. 2015Osmá část
pokeystar: ( LadyF )07.12. 2015Sedmá část
pokeystar: ( LadyF )06.12. 2015Šestá část
pokeystar: ( LadyF )05.12. 2015Pátá část
pokeystar: ( LadyF )04.12. 2015Čtvrtá část
pokeystar: ( LadyF )03.12. 2015Třetí část
pokeystar: ( LadyF )02.12. 2015Druhá část
pokeystar: ( LadyF )01.12. 2015Úvod a první část