Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!

Fortune
Vložené: denice - 21.01. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!

 

Když se Hermiona vrátila, našla Draca sedět za stolem a listovat hlavní účetní knihou. Nemohla pochopit, kde vzal tu drzost! Jak si mohl dovolit slídit v jejích soukromých věcech.

„Malfoyi!“ snažila se sebrat mu knihu, ale byl příliš rychlý, a odtáhl ji tak, že na ni nedosáhla. „Hned to polož! Je to důvěrné!“

„Kdo je ten Joshua? Otec dítěte?“

„Nejsem těhotná!“ Hermioně náhle probleskla myslí frustrace a hněv způsobené tím, že ztrácí už pět minut svého času s Malfoyem. „Myslím to vážně, Malfoyi. Dej mi ji zpět.“

Draco vstal a podal jí účetní knihu. „No není tohle skvělé, Grangerová? Myslím, že obchod je v pořádku, jak se zdá, ale proč dlužíš tomuhle Joshuovi všechny ty peníze?“

„Starej se o svoje věci!“ chňapla po knize, popadla Draca za ruku a táhla ho ke dveřím. „Teď jsi vážně na odchodu!“

„Ještě jsem ti neřekl, co jsem chtěl…“ řekl a nechal se odtáhnout na půl cesty k východu, než se vzepřel. Hermiona s ním nedokázala hnout a dupla si v pocitu naprosté marnosti.

„Je mi jedno, co chceš! Nenávidím tě a nenávidím tvůj přístup. Nechci s tebou obchodovat! Nehodlám s tebou znovu prožívat šest pekelných let v Bradavicích!“

„Ale prosím tě! Přestaň být tak zatraceně teatrální!“

„Já nejsem teatrální! Jak se opovažuješ veplout sem, říkat mi, co mám dělat, čmuchat v mých soukromých obchodních papírech a pak mít tu drzost a komentovat je?“ zaťala pěsti. Právě teď skutečně zatoužila praštit jednou z nich do jeho pohledné tváře.

„Opovažuji se, protože pokud se chystáme začít spolu obchodovat…“ začal Draco.

„Cože? Obchodovat spolu?“ Hermionin hlas zněl nevěřícně. „Já bych s tebou nezačala obchodovat, ani kdybys byl poslední člověk na světě!“

Chvíli ji pozoroval, než se zasmál. „Měla jsi být herečkou! Poslouchej, Grangerová, mám nabídku, kterou nemůžeš odmítnout,“ řekl a zvedl obočí, „nabídku, která ti pomůže zbohatnout. Navíc bys mohla spolupracovat se mnou!“

Hermiona už toho měla dost a v téměř instinktivní reakci k němu přiskočila a začala mu pěstmi bušit do hrudi. Ruce ji bolely, ale ona stejně pokračovala. Po chvíli, kdy strnul překvapením, ji zachytil za zápěstí a znehybnil. Pak ji odtlačil zpět, až měla záda opřená o jeden z regálů. Stál těsně u ní, cítila jeho vodu po holení. Stále rozzlobená zírala na jeho rameno, ale pevně ji držel a ona byla bezmocná.

„Ihned mě pusť! Nemůžeš sem přijít a postrkovat mnou! Už nejsme ve škole a žádám, abys se mnou jednal s respektem!“ ztišila hlas, ale význam jejích slov byl jasný. Draco na ni chvíli zíral, pak pustil její ruce a odstoupil od ní. Zvedl ruce nad hlavu.

„To ty jsi mě tloukla, vzpomínáš? Říkal jsem ti, že tě potřebuji, vážím si tvých dovedností – proč si myslíš, že jsem tady, a ne v jiném obchodě?“ zeptal se Draco a hleděl na ni zpod svých řas.

„No, musíš pracovat na provedení!“ odpověděla Hermiona. „Teď chci, abys odešel.“

Draco pokrčil rameny. „Fajn! Tak si nech ujít životní příležitost!“

„Fajn!“ štěkla Hermiona. Bez dalších řečí došel ke dveřím, otočil klíčem a zmizel.

“““““““““““““““““““““““““““““““““

Hermiona se vrátila z nákupu nějakých zásob. Našla všechny tři prodavače věnovat se zákazníkům, kterých byl plný obchod… Podívala se na Ginny, jež obsluhovala starší manželský pár. Zdálo se, že je v dobré náladě, ale byla trochu bledá. Hermiona odnesla nákup dozadu a pak se vrátila do prodejny, aby pomohla obsluhovat lidi postávající kolem. Byla stále zaneprázdněná, a když minula doba oběda, dala všem pauzu. Ona sama už padala hlady. Rozhodla se, že bude rozumné udělat si přestávku teď, když má v úmyslu zůstat v práci dlouho, protože musí uklidit nové zásoby.  Procházela Příčnou ulicí, hřála se v teple jarního slunce, zastavovala se a nahlížela do výkladů.  Vtom spatřila blížit se nezaměnitelné světlé vlasy. Zabočila za nejbližší roh a předstírala, že se dívá do výlohy, dokud ji neminul.  Šel znovu do jejího obchodu? Potom, co mu včera zcela jasně sdělila svůj názor? No, to tedy bude zklamaný, že? Chtěla obědvat velice dlouho!

Když se vrátila do krámku, chyběla sotva půlhodina do zavírací doby a bylo tam mnohem klidněji. Ginny přerovnávala police a sotva Hermiona vstoupila, zavolala na ni.

 „Je mi to líto, ale čeká na tebe návštěva,“ pokývla hlavou k zadní části obchodu. Hermiona se nemusela obracet, aby se podívala, protože věděla, kdo to je. „Laura mu řekla, že může počkat. Neví, že je pochodující osina v zadku,“ vysvětlila Ginny odkazem na další zaměstnankyni. „Každopádně použil svůj šarm, takže chudák holka neměla šanci.“

„Skvělé! Přesně tohle potřebuju,“ broukla Hermiona.

 „Co chce? Víš to?“

„Tak trochu. Nějakou pomoc se speciálním lektvarem. No, tak půjdu a zbavím se ho.“ Hermiona přistoupila k Dracovi, který ji s vážnou tváří sledoval. „Myslím, že jsem včera dala jasně najevo, že tu nejsi vítán,“ řekla, jakmile byl na doslech.

„Mám dojem, že mi to došlo, když jsi mě tloukla do hrudi, děkuji pěkně,“ nasupeně odpověděl.

„A přesto jsi tady!“ řekla sarkasticky.

 „Protože nemám na vybranou. Bez tebe to nemůžu udělat, tak jsem tady. Chci tě přesvědčit, abys mi pomohla.“ Jeho odpověď byla naprosto upřímná a tón zcela odlišný od včerejška. Podezřívavě na něj zírala. Nebyla si úplně jistá, jestli ji ten velmi chytrý a velmi manipulativní bývalý Zmijozel právě nedostal tam, kde ji chtěl mít.

„Tak jak tě můžu přesvědčit?“ zeptal se a ona zahlédla, jak koutky Dracových rtů zvlnil nepatrný úsměv. Byl opravdu neskutečný! Zřejmě si myslel, že je darem z nebes a že pár úlisných slůvek doplněných domýšlivým úšklebkem stačí, aby pro něj kdokoli udělal cokoli. Bylo jí jasné, že dokázal obloudit kteroukoli nic netušící ženu, protože skutečně vyhlížel jako dárek od pánaboha. Dnes ještě víc než včera, protože na sobě měl místo kabátu černou bundu. Zatřásla hlavou a nekompromisně odsunula jeho hodnocení do koutku mysli.

 „Ani nevím, co po mně chceš, ale ať už je to co chce, mě nemůžeš přesvědčit! Okázalý úsměv a podlézání na mě nezabere, Malfoyi,“ řekla Hermiona. „Znám tě až příliš dobře a nemůžu s tebou pracovat, ani ti pomáhat, nebo co to vlastně po mně chceš. Nedokážeme spolu mluvit ani minutu, aniž bychom se nepohádali!“ povzdechla si. „A teď zavírám.“  To byl vyhazov a Draco se nehádal. Pokývl jí a odešel.

Hermiona klesla na židli a schovala tvář v dlaních. Z nějakého důvodu ji jeho dnešní návštěva rozrušila víc než ta minulá. Ať už chtěl cokoli, muselo to pro něj být důležité, když obětoval svou důstojnost a prakticky prosil, aby mu pomohla. A dnes byl jiný, méně arogantní a sebejistý. Opakované odmítnutí jím muselo otřást. To a také zjištění, že nezabraly ty úžasné pohledy, které mu umožnily zvrátit jakoukoli situaci v jeho prospěch.

„Všechno v pořádku?“ ozvala se za ní Ginny. Držela plášť a kabelku. „Už odešel?“

„Díky bohu ano!“ odpověděla Hermiona. „Jdi domů, vezmu to za tebe.“

Ginny se nehádala a Hermiona za ní hleděla trochu s obavami. Zítra si s ní promluví a ujistí se, že je v pořádku. Laura s dalším prodavačem Jakem se rozloučili a Hermiona zamkla. Odešla dozadu do kanceláře a začala se probírat krabicemi, které tam dříve odložila, když zaslechla bouchání na dveře. Povzdechla si a vrátila se do krámu, připravená odbýt opozdilého zákazníka, ale když se přiblížila ke dveřím, poznala, že to nebude tak jednoduché, protože ten netrpělivě klepající člověk byl Joshua.

 

 

Poznámka autorky: Tak co chce Joshua? A Draco to opravdu vzdal? Dejte mi vědět, co si o příběhu myslíte... Chci jen říct, že mám ráda komentáře a mám sklon prosit o ně na konci každé kapitoly. Pravděpodobně je to trošku nepříjemné, ale opravdu si myslím, že jsou důležité. Pokračujte ve čtení...

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 08.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


já už bych asi podlehla, už jen při opisu z minulé kapitoly.... beztak do něj bušila pěstmi jen aby se ho dotkla :D a nakonec to přijme, jinak by to byla škoda, a ten Joshua mi přijde jako blbec

Tiež som zvedavá, koľkokrát ešte povie nie;-) Draco to tak ľahko nevzdá. Keď ho vyhodia dverami, vlezie oknom. No mám také tušenie, že po objavení sa Joshuu Hermiona zmení postoj veľmi rýchlo. Ďakujem za preklad, denice.
Draco se prostě rozhodl, že ne nebude považovat za odpověď. Zatím mu tato strategie moc nevychází, ale kdo ví :-) Děkuji!

Draco ju asi skutočne potrebuje inak by sa nevracal, čo by z toho mal...
To je pravda, jaký by mohl mýt jiný úmysl :-) Děkuji.

Už se nemůžu dočkat pořádné zápletky. Já vím, že "oťukávání" musí být, ale hrozně se těším na akci :-) Děkuji za překlad. Je skvělý ;-)
Zápletek bude několik, ale vážně si ještě chvíli počkáme :-) Děkuji za komentář i za pochvalu - lví podíl z ní patří betám.

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: miroslava - 22.01. 2016
Co si myslím o příběhu? Že nám spolu s autorkou vážně usilujete o zdraví. Každá kapitolka končí na pokraji čtenářova infarktového záchvatu - a to že zase nic nevíme!!.... a týden budeme čekáááááát!! A teď jiný úhel pohledu: Děkuji, denice, za super překlad. Skvělá povídka. Moc se těším na další čtvrtek!
Autorka je opravdu pěkně vypečená, informace dávkuje velmi odměřeně... ale slibuji, že pokud to bude jen trošku v mých silách, nová kapitola bude pravidelně každý čtvrtek! Moc děkuji :-)

Oni jsou ti dva jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet - Draco se klidně hrabe v cizích účetních knihách a Hermiona do něj buší pěstmi - oboje je vskutku velmi dospělé. Já vidím zápletku jasně, Draco ponoukl Joshua, aby chtěl po Hermioně peníze hned a tudíž s ním musela Hermiona spolupracovat, nebo Joshua bude chtít ty peníze sám od sebe a výsledek bude stejný. Každopádně nás nejspíš čeká príma kočkování těch dvou tvrdohlavců - už teď se na to náramně těším. Převeliké díky za další kousek, denice. Ať ti jde takhle krásně překládání od ruky i nadále.
Máš pravdu, v tomhle si nemají co vyčítat. Ale asi stejně dospěle jako ti dva bych podotkla, že Draco si začal :-) Moc se mi líbí konspirační teorie, že Draco k něčemu ponouká a využívá Joshuu. V tom případě by od něj bylo opravdu zmijozelsky lstivé ptát se hned na začátku kapitoly, kdože to vlastně ten Joshua je... Moc děkuji za přání i za komentář, Jacomo.

Dracovi asi opravdu teče do bot, nebo vymyslel neotřelý způsob, jak se Hermioně dvořit. Joshua bude zřejmě chtít prašule (kdo by nechtěl, že? ;-) ). Nicméně mně tahle oddechovka moc baví a těším se na další kousek Díky denice, jsi skvělá!
Soraki, to je báječné! To mě nenapadlo, že by to mohlo být dvoření, ale kdo ví, že? Moc děkuji!

dakujem
Rádo se stalo :-)
Rádo se stalo :-)

Jsem opravdu napnutá co tak po ní může Draco chtít. A úplně ji chápu, že se jí s ním nechce komunikovat. Však jí kánonu provedl různé lumpárny. Však ona Hermiona změkne. Díky!
Přesně tak, celé roky ji štval a teď se zčistajasna objeví a čeká, že ona se kvůli němu přetrhne! Uvidíme, jestli změní strategii... Děkuji :-)

No jo, Hermiona bude muset kývnout, Joshua určitě ztratí trpělivost. Děkuji za překlad.
Já děkuji za komentář :-)

Děkuji za užasnou a zajmavě se rozvíjející povídku. Moc se těším na další kapitoli. Jiťa
Děkuji a doufám, že se ti i další kapitola bude líbit.

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: luisakralickova - 21.01. 2016
Viděla bych to na drsný vstup Joschuy a Dracovu záchrannou misi, určitě někde číhá za rohem. Zmijozelské metody přesvědčování:) Díky za další kapitolu, těším se na další.
No, ono by už bylo na čase, aby se Draco začal chovat trochu víc jako Zmijozel, zatím se projevoval spíš jako slon v porcelánu :-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: margareta - 21.01. 2016
Draco se chová jako obchodník. Pokud něco potřebuje, jde za tím, ať už je mu to příjemné nebo ne! Hermioně to obchodnické chování ještě moc nejde, jinak by brala platícího zákazníka, ať je to kdokoliv.Nezná základní pravidlo obchodu, že náš zákazník, náš pán? a že zákazník má vždy pravdu? To toho v budoucnu moc nenaobchoduje, navíc když se chová jako puberťák a buší pěstičkama, místo aby si/ pokud ho skutečně tak hluboce nenávidí/ vzala třeba koště ? To bude asi ještě legrace, než skončí oba jako Dramione! Díky za kapitolu, těším se na pokračování!
Draco se chová jako obchodník, ale v tomto případě je spíš prosebník - sám přece říká, že nemá na vybranou. A to mu tedy moc nejde - zatím naštval prodavačku a Hermioninu přítelkyni tak, že ho vyhodila, hrabal se Hermioně v soukromých papírech, mluvil s ní pěkně zvysoka a pořádně ji naštval. Takže souhlasím s Hermionou, musí ještě popracovat na provedení :-) Tak uvidíme, jak mu to půjde... Děkuji!

Neviem, čo chce Dráčik, ale mám predstavu, čo bude chcieť Josh - prachy. :D Díky moc, som zvedavá.
Joshua je taky pěkný dárek, na Hermionu se to sype ze všech stran :-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: TaraFaith - 21.01. 2016
Tak já si myslím, že Joshua je prostě ovládán svou přítelkyní/snoubenkou a to je jediný nebo jeden z důvodů, proč se k Hermioně chová tímhle způsobem. Záměry Draca jsou mi zatím trošku neznámé, ale určitě má nějaké postranní důvodu. Jinak by to nebyl Zmijozel.... :D Moc se těším na pokračování. Díky moc!!!
Co Joshua chce vyjde najevo už poměrně brzy, to na Dracovy úmysly si ještě chvíli počkáme. Já děkuji :-)

Představa Hermiony jak mlátí Draca mě dost pobavila.Hermiona se nezachovala moc dospěle,ale co má starostí nad hlavu.Jsem zvědavá,co bude ten Joshua chtít. Ale podle Dracova čmuchání v knize určitě peníze.Doufám,že Hermiona aspon Draca vyslechne,už chci vědět s čím mu má pomoct. Moc děkuju za krásný překlad a těším se na další díl
Přesně tak, starostí nad hlavu a to nejen s živností, ale i s mužskými :-) On Draco je poklad, vyhodí ho dvakrát, vleze tam potřetí... Děkuji za milý komentář.

Hele, tak já se Hermiony teda jako zastanu, jo? Asi jsem v nějakém podivném rozpoložení, ale asi ji dovedu pochopit. Jo, chovala se jako děcko, ALE: je totálně vyčerpaná snahou vydělat a vyplatit se. To s jedním zamává. A vyčerpáním mozek prostě přestává správně fungovat. Pak má určitě PMS, co si budem povídat, občas se mé druhé já na sebe z výšky dívalo a jen kroutilo hlavou. A za třetí. Komu by v přítomnosti Draca nevynechával mozek, že? :-D Takže já spokojenost a moc se těším na Draca a Hermionu, kterou už neovládají hormony :-) Díky moc, denice, za krásný překlad.
Lupinko, tady s tebou souhlasím, ona tuší, že velmi brzy bude v tísnivé situaci, její opora - nejlepší prodavačka se chová divně a není na ni spoleh, a do toho přijde bohatý playboy, který ji ve škole trápil, a chová se, jako by pro ni mělo být smyslem života sloužit mu na lusknutí prsty, to by asi vytočilo svatého :-) A navíc ji přitahuje jako mužský... takový zmatek, to PMS ani nepotřebuje :-D Já děkuji za milý komentář.

Taky si myslím , že v návštěvě Joshui má prsty Draco, určitě jde pro peníze a tím je to pak dané. Jak do něho bušila, k popukání. Děkuji a těším se
Chtěla bych vidět Dracův výraz v okamžiku, kdy se do něj pustila :-) Co bude dál, to uvidíme... Děkuji.

Teda nemůžu si pomoct, ale Hermiona se chová jak malý rozmazlený děcko. Draco taky sice není jak z příručky Gutha-Jarkovského, ale aspoň nedupe a nemlátí potenciální zákazníky. :-D Ale mám takový tušení, že Joshuova návštěva se bude týkat peněz a naší nebelvírské princezně nezbyde nic jiného, než spolknout svoji nechuť a kývnout na spolupráci s Dracem, Jsem zvědavá, jestli se trefím... :-D Děkuju za další kapitolu!
Draco nedupe, ale hrabe se jí v soukromých papírech, jako by mu to tam patřilo, a pěkně ji shazuje. Tady jsem se zamilovala do Draca - jeho chování k osobě, od níž něco potřebuje, je - no, velmi Dracovské :-D A navíc ji během chvilky donutil vrátit se do dětských let, kdy ho tloukla. Jestlipak on nepracuje s jejím pocitem viny... no, uvidíme v příštích kapitolách... Děkuji.

Hermiona tlučící do Draca jak do vrat mě dosti pobavila. Jsem zvědavá, co vymyslí Draco příště, když zjistil, že úsměvy, šarm a přesvědčování nestačí. Obávám se, co natropí ten zpropadený Joshua. Vypadá to, že bude chtít peníze ihned a tím donutí Hermionu ke spolupráci s Dracem.
Pobavila? To jsem moc ráda, to byl účel! Stejně dobré mi připadalo Dracovo prozření, že jeho charisma ho ani tentokrát nezachrání před vyhazovem. Moc děkuji za milý komentář!

Krásný překlad :) Děj mi přišel tak trochu o ničem - v podstatě nastavená minulá kapitola, i když čtivě. Jo, souhlasím s arabeskou - hermiona se nechová dospěle. A Joshua bude chtít prachy a Draco to nevzdá - to se snad autorka nemusí ptát :) Nicméně moc pěkné a já se těším na další kousek :) Díky, denice!
Ano, autorka má krátké kapitoly a velmi dlouhý rozjezd - to je jeden z důvodů, proč jsem si Fortunu vybrala, u povídek tohoto druhu to nebývá tak úplně zvykem. A klobouk dolů před Dracem - po Ginny, která ho vyhodila, vytočil i Hermionu tak, že ho ztloukla :-) On je tady prostě drahoušek. Děkuji!

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: tvefisto - 21.01. 2016
Beztak chce penize...a Hermiona bude muset podlehnout ;)
Podlehnout - to se mi líbí, naznačuje to různé možnosti ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: makyboris - 21.01. 2016
Jsem tak ráda, že zatím pravidelně, se tu objevují nové kapitoly této povídky. Draco/Hermiona jsou moji oblíbenci, takže moc děkuji :-* Jsem neuvěřitelně zvědavá, kdo je vlastně Joshua a co ty peníze? Co je s Ginny a na čem Draco pracuje? Tolik otázek a tak málo odpovědí!! V hlavě se mi rojí konspirační teorie a nemůžu se dočkat, až se rozplete další uzlík ze zatím dobře ukrytého tajemství....
Protože jako čtenářka miluji pravidelné přidávání, velice se snažím ho dodržet jako překladatelka, takže pokud nenastane nějaká katastrofa, čtvrtky patří Fortuně :-) Všechny tvé otázky budou postupně zodpovězeny, časem... Děkuji.

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: arabeska - 21.01. 2016
Asi mě budou všichni nenávidět, ale mě Hermiona začíná docela vytáčet. Má mít IQ nebeských hodnot a stejně ho začne mlátit. Souhlasím s Dracem, že to dupnutí bylo teatrální. Úplně jsem si ji představila na zádech, jak mává ručičkama. Ovšem líbí se mi představa, co všechno musí asi Draco udělat, aby ji přesvědčil :D Já si vždycky tak rochním v tvojí češtině, denice... Nesmírně děkuji! ♥
Jo, jo, jo! Čekala jsem na tuto reakci, vážně jsem byla zvědavá, jak tohle čtenářky vezmou :-) Na zádech? to by se Dracovi líbilo :-D Děkuji!

Re: Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne! Od: grepik03 - 21.01. 2016
Denice, děkuji moc za skvělý překlad další kapitoly ♡ Tak Hermione se nechce spolupracovat s " darem od panaboha"? S tim intrikujicim, blonďatým, ironickym, krasnym, arogantním, vonicim zmijozelem, který při první návštěvě prohrabal její účetní knihu ? To je zvláštní že? :)) Kapitoly jsou sice krátké, ale plné úžasných dialogu Hermiony a Draca - a to ja miluju, jejich dohadování a popichovani. Ginny je v tehle povídce krasne ironicka a vtipna, tak jen doufám, že ji autorka udržela v ději az do konce a nepošle ji těhotnou kamsi odpočívat :) Moc se tesim na příští čtvrtek!
Taky se divím, proč po takové možnosti Hermiona okamžitě neskočila :-D Kapitoly i nadále zůstanou většinou krátké, ale jiskřit to bude ještě dost a dost. Taky můžu slíbit, že Ginny se ještě projeví :-) Děkuji.

osobně si myslím, že joshuu popíchnul draco aby získal páku na hermionu... a ted jsem skuteččně napnutá, jestli jsem se trefila:), kdy bude další? :)
Tak to je velice zajímavá fabulace! A bude ještě chvíli trvat, než se dozvíš, jestli jsi měla pravdu :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod