Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Jeden takový rozhovor s J.

Čarodějkám jen to nej
Vložené: arabeska - 28.01. 2016 Téma: Čarodějkám jen to nej
Violeta nám napísal:

Lupina

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jeden takový rozhovor s J.

originál: Ein Gespräch mit J K Rowling

autor: philippii;     překlad: Violeta;     beta: arabeska

shrnutí: Ve světě Harryho Pottera už byla objevena řada údajných logických rozporů. Ve skutečnosti však většina těchto domnělých chyb vůbec není chybami, nýbrž záměrem s jednoduchým vysvětlením.

Autorka souhlasila s překladem.

PA: Tento rozhovor se samozřejmě nikdy neodehrál. :D (PP: No, jistě to nebudeme vědět nikdy, možná byl jen rozhovor skryt pod Fideliovým zaklínadlem…)

Milá Lupinko, přeji ti vše jen a jen dobré k dnešním narozeninám. Pokud by ti tahle drobnůstka vyčarovala úsměv na tváři, byla bych strašně ráda! Jsi naprosto úžasná a báječná bytost!!!

Drahá (arabesko), moc ti děkuji za tvou jako vždy superrychlou a dokonalou betaci a především za to, že máš na mě ještě nervy! :) :)

 



*

Philipp Isaak Illinger: Vezměme to pěkně od začátku. Mnoho čtenářů si klade otázku, jak je možné, že dnešní lidstvo stále nemá o existenci magického světa povědomí? Pomocí takových družicových snímků by přece měli být lidé schopni zaznamenat nějakou magickou aktivitu nebo zpozorovat draky či něco podobného. Nebo pokud si vezmeme samotný vchod na nástupiště 9 a tři čtvrtě. Jak je možné, že si nikdo z toho davu na nádraží 1. září nevšimne hromady lidí jen tak mizících uprostřed sloupu?

Joanne Kathleen Rowlingová: Odpověď je poměrně jednoduchá. Celý magický svět je skryt pod Fideliovým zaklínadlem, jak bylo ujednáno v Dohodě o mlčenlivosti. Mudlové nedokáží vnímat nic magického. Někteří sice v existenci magie věří, nebo si dokonce myslí, že vědí, že existuje, avšak nikdy ji nebudou schopni vnímat.

P. I.: Jak to mám chápat?

J. R.: Vysvětlím to na příkladu Grimmauldova náměstí 12. V části „Relikvie smrti“ Smrtijedi postávají přímo před domem, dokonce vědí, že se v těch místech dům nachází, avšak nejsou schopni jej vidět. No a úplně stejně je to i s celým magickým světem. Mudlové na něj sice mohou věřit, ale skutečně ho nikdy nespatří.

P. I.: Ale neměli by pak být pro mudly neviditelní i všichni kouzelníci? I ti jsou součástí magického světa a i na ně se tedy vztahuje Fideliovo zaklínadlo. Nebo to tak není?

J. R.: Ne. Fideliovo zaklínadlo před mudly neskrývá kouzelníky a čarodějky, nýbrž magický svět jako takový. To je zásadní rozdíl.

P. I.: Nicméně na začátku druhé knihy stojí, že Večerní věštec informoval o tom, že bylo v Londýně jedním mudlou spatřeno létající auto…

J. R.: Pouze senzacechtivé snahy Večerního věštce. Ten takzvaný mudla byl totiž moták, který se kdysi uchýlil do mudlovského světa.

P. I.: Přejděme tedy k dalšímu bodu. Jak je možné, že Brumbál nepostřehl, že je profesor Quirrell ovládán Voldemortem? Znali se již dlouhou dobu, neboť dříve vyučoval studium mudlů. Neměla by mu tak zásadní změna osobnosti připadat trošičku podezřelá? Vysvětlila se sice oním útokem upíra, avšak člověk jako Brumbál by si takovouto záležitost jistě prověřil důkladněji…

J. R.: Samozřejmě že Brumbál vše důkladně prověřil. Avšak Voldemorta zkrátka nebylo možné odhalit, protože to všechno pochopitelně předpokládal a dopředu se pojistil… Skryl sám sebe Fideliovým zaklínadlem.

P. I.: Neuvěřitelné. Ale zlatému triu se přece podařilo zjistit, že má Voldemort s těmi pokusy o krádež kamene něco společného. A samotný Harry Voldemorta na konci první knihy spatřil.

J. R.: Oni pouze předpokládali, že za tím stojí Voldemort. A pokud jde o Harryho – ten měl v sobě část Voldemortovy duše a tím pádem byl tedy také strážcem tajemství.

P. I.: Ale podle toho, co říkáte, neměl by naopak zase Voldemort vědět, kde se nachází Grimmauldovo náměstí 12?

J. R.: Ne. To spojení bylo jednostranné. Jinak by přece musel Voldemort to ústředí při jejich honu za viteály odhalit. Vzhledem k tomu, v jakém duševním rozpoložení se Harry po celou dobu nacházel, by to určitě v nějakém nestřeženém okamžiku svému úhlavnímu nepříteli prozradil.

P. I.: Brumbál zadal k ochraně Kamene mudrců úkoly takové náročnosti, že si s nimi hravě poradili tři žáci prvního ročníku. Snad si vážně nemohl myslet, že by něco takového zastavilo Voldemorta.

J. R.: Také že si nic takového nemyslel. Kámen byl skryt pod Fideliovým zaklínadlem.

P. I.: A ten kámen, který se Harrymu zhmotnil v kapse?

J. R.: Pouhá napodobenina.

P. I.: Takže celá ta záležitost s úkoly byla prostě jen taková „zábavná“ vložka?

J. R.: Tak oni i staří lidé jako Albus Brumbál mají smysl pro humor.

P. I.: Druhý ročník – Tajemná komnata. Jak je možné, že celý profesorský sbor Bradavic nedokázal odhalit to, co zvládli odhalit dva druháci?

J. R.: Fideliovo zaklínadlo. Hrad byl mnohokrát, již před časy Brumbála, prohledán a komnatu nikdy neobjevili. Samozřejmě se jedná o speciální formu odvozenou od základního zaklínadla, jejíž podstata spočívá v tom, že Zmijozelovi dědicové se automaticky stávají strážci tajemství. 

P. I.: A proto mohl Harry prozradit Ronovi a Lockhartovi, kde se Tajemná komnata nachází. Protože byl viteálem, měl v sobě část Voldemortovy duše a tudíž byl i on Zmijozelovým dědicem?

J. R.: Přesně tak. A proto také mohla Ginny přinést do Komnaty ten deník.

P. I.: Připadá mi to krapet přitažené za vlasy…

J. R.: Rozhodně ne více než to, že každý v magickém světě ví, že Harry dokázal jako dítě odrazit nepromíjitelnou smrtící kletbu. Všichni to vědí, přestože neexistují žádní očití svědci. A nad tímto logickým rozporem se ještě nikdo nepozastavil.

P. I.: A odrazil tedy Harry tu kletbu?

J. R.: No samozřejmě, že ne! Voldemort znal podrobnosti uvedené ve věštbě mnohem lépe, než jak Brumbál veřejně rozhlašoval. Moc dobře věděl, že musí označit Harryho jako sobě rovného, a to navzdory tomu, že Harry měl mít tu moc jej jednou zničit. Proto udělal z Harryho viteál – dokud Harry žil, nemohl Voldemort zemřít. To je mimochodem také důvod, proč byl Voldemort doslova vyrván ze svého původního těla. Jeho duše se stala následkem všech událostí příliš nestabilní, a mohla tak přežívat pouze s duší nějaké jiné bytosti a nebo v těle vytvořeném magickým obřadem, jako se tomu stalo ve čtvrté knize.

P. I.: Proč to není vysvětleno nikde v knihách?

J. R.: Protože knihy jsou psány z Harryho pohledu a Harry toto nikdy nezjistil.

P. I.: A Brumbál o tom věděl?

J. R: Samozřejmě.

P. I.: A proč to tedy Brumbál Harrymu neřekl ještě předtím, než se vydal zpět do Zapovězeného lesa vstříc Voldemortovi? Myslím v sedmé knize.

J. R.: A odehrál se skutečně tento rozhovor po Brumbálově smrti?

P. I.: Ano, byl v knize popsán.

J. R.: Ne, ne, myslím to tak, zda se ten rozhovor skutečně někde odehrál, někde mimo Harryho hlavu, či zda se jednalo jen o závěry, které si Harry ve své vlastní mysli vydedukoval.

P. I.: No… a odehrál se tedy ve skutečnosti ten rozhovor, nebo ne?

J. R.: To rozhodnutí nechávám na čtenářích.

P. I.: Tvrdila jste, že Harry ve skutečnosti žádné smrtící kletbě nečelil a tím pádem ani žádnou díky oběti své matky neodrazil. Dokonce z vás čišel doslova despekt , když jste se zmínila, jak byli kouzelníci a čarodějky natolik hloupí, že tomu vůbec uvěřili. Jak je to tedy doopravdy s tou „obětí z čisté lásky“, kterou měla Lily Harryho ochránit? Existuje vůbec něco takového?

J. R: Ano, existuje. Ale v tomto případě je to zcela irelevantní, neboť Voldemort Harryho tehdy nechtěl zabít. Harry měl naopak být pojistkou Voldemortova přežití.

P. I.: A proč se tedy Voldemort v samém závěru přece jen pokusil Harryho zabít?

J. R.: Musel zničit symbol naděje všech svých odpůrců. Cítil se velice sebejistě. Harry dokonce ani nevytáhl hůlku.

P. I.: Ve třetím ročníku dostane Hermiona obraceč času. Jak je možné, že nikdo, dokonce ani její dva nejbližší přátelé, nepostřehl, že v jejím rozvrhu něco nehraje?

J. R.: Vědomí, že používá obraceč času, bylo skryto pod Fideliovým zaklínadlem.

P. I.: Já jsem myslel, že Fideliovým zaklínadlem je možné ukrýt pouze věci a místa.

J. R.: Kdepak. Zaklínadlo dokáže ukrýt i vlastní povědomí o něčem. Máte pravdu, že obvykle se používá k tomu, aby skrylo určité věci či místa, dokáže však skrýt i znalost jako takovou. Tím způsobem například jedna čarodějka kdysi v dobách dávno minulých skryla pod Fideliovým zaklínadlem vědomí/poznatek, že země je placatá. No a dodnes si všichni myslí, že je kulatá.

P. I.: A je tedy placatá?

J. R.: Stoprocentní jistotu nebudete mít nikdy

P. I.: Vraťme se ještě k obraceči času. Byla Hermiona sama strážkyní tajemství? Nakonec o něm přece Harrymu pověděla…

J. R.: Ne, Brumbál byl tím, kdo mu toto tajemství odhalil. Když jim oběma sdělil, co musí udělat, aby Siriusovi zachránili život.

P. I.: Ani o tomto není v knihách jediné slovo…

J. R.: Není? No jo, no, stejně tak jsem nikde nevypisovala, že si Harry potřeboval odskočit, protože… I když možná na začátku prvního či druhého svazku…

P. I.: V závěru knihy „Vězeň z Azkabanu“ si Lupin zapomněl vzít svůj vlkodlačí lektvar. A to nejen jednou, když spatřil Petigrewa na Pobertově plánku, nýbrž hned dvakrát. Nevzal si ho totiž ani poté, co mu jej Snape přinesl. Není to mírně řečeno poněkud nepravděpodobné?

J. R.: Té noci se toho událo hodně. A kdo ví. Možná si ten lektvar přece jen vzal.

P. I.: A co Barty Skrk junior, ten se také skrýval pod Fideliovým zaklínadlem, stejně jako Voldemort v první knize?

J. R.: Pokud myslíte, že svou pravou identitu ukryl pod Fideliovým zaklínadlem, pak ano.

P. I.: Ale Pobertův plánek jej přesto odhalil.

J. R.: Aha. A jo. Tohle. No, to je skutečná logická nesrovnalost.

P. I.: Ve čtvrté knize se poprvé setkáváme s myslánkou. Proč jsou všechny vzpomínky promítány z pohledu třetí osoby a ne očima toho, komu dané vzpomínky patří?

J. R.: Prostě magie.

P. I.: Jak je možné, že nikdo z lapků, a následně ani Malfoyovi, nesebral Harrymu váček, který dostal od Hagrida a bez kterého by si nebyl schopen přivolat pomoc? Klidně v něm mohl mít třeba ukrytou hůlku.

J. R.: Váček byl skryt pod Fideliovým zaklínadlem.

P. I.: Jak dokázali Hermiona, Harry a Ron uniknout z Gringottovy banky s ukradeným Bellatrixiným majetkem. Nikomu se nikdy nic takového nepodařilo.

J. R.: Na to také existuje prosté vysvětlení – Felix felicis.

P. I.: Jak je tedy možné, že je Griphook navzdory lektvaru štěstí zradil?

J. R.: Felix felicis nevytváří štěstí jako takové, nýbrž jen našeptává tomu, kdo jej použil, jak má postupovat a co vše smí riskovat, aby dosáhl kýženého cíle. Krásným příkladem je použití draka jako dopravního prostředku, to by za normálních okolností nebylo možné přežít.

P. I.: Poslední otázka: Je Voldemort nyní skutečně mrtvý?

J. R.: Osobně se domnívám, že někde venku vyčkává. A spřádá další plány…

P. I.: Děkuji vám za rozhovor.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 07.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 29.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: Elza - 01.04. 2016
*:DDD Dokonalé. Vše nejlepší, drahé oslavenkyně!

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: maria - 01.02. 2016
dakujem

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: ladyF - 01.02. 2016
Neprůstřelně logické argumenty skryté pod Fideliovým zaklínadlem. Nejbáječnější odpověď ovšem zní: prostě magie. :D Parádní rozhovor, děvčátka, poskytl mi výborný start do rána. Jistě mi poskytne inspiraci, jak neprůstřelnými argumenty projít celým dnem.

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: JSark - 29.01. 2016
Ách, vševysvetľujúci Fidelius. Čo by si bez neho Rowla počala? Ešte sa natískajú otázky, prečo Fred s Georgom nevideli Voldyho na Quirelovej hlave na mape a prečo na nej nikdy nevideli Pettigrewa? :)

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: larkinh - 29.01. 2016
Ó ano, chci zpátky Voldemorta! :D Všichni přece ví, že země je placatá a nesou ji 4 sloni, kteří stojí na krunýři obrovské želvy :D Proto taky místo Vánoc a Silvestra slavíme doma Hogswatch! Díky za překlad. Jak je jednoduché být spisovatelem - všechno si to tak jednoduše oddůvodníte!

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: LadyLillyPotterml - 29.01. 2016
Hmnm. Rozhovor sa mi zda absolutne šialeny. Ale pripajam sa k blahoželaniu. Všetko naj Lupino.

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: denice - 29.01. 2016
Vpravdě magický rozhovor :-) Okouzlilo mě poznání, co všechno se dá schovat pod Fideliovo zaklínadlo :-D Díky!

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: martian - 29.01. 2016
Paráda. Fideliem se dá okecat téměř cokoli. Ale mě by třeba zajímalo, jak Petunie jako malá holka dokázala poslat Brumbálovi dopis? Cha… :D

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: grepik03 - 28.01. 2016
Violeto, arabesko díky za preklad absolutně originálního dilka ♡ Zkusila bych to použít na šéfa, když po me zase bude chtít smlouvy, ktere ještě nemám zpravovane....jsou pod Fideliovym zaklinadlem....hm, asi bych dostala padaka s doporučením na návštěvu psychiatra...:)))

Re: Jeden takový rozhovor s J. Od: Lupina - 28.01. 2016
Ano, vysvětluje to hodně :-D Fideliem se skryje všechno :-) Báječný rozhovor. Hlavně že á JkR jasno :-D A jen tak mezi námi... určitě tam někde je... Moc děkuji za nádherný dárek, Violeto a arabesko. Dnes se opravdu cítím obdarovaná. A úsměv jste mi vykouzlily, doufám, že mi vydrží, až se budu trápit ve cvičení :-D Ještě jednou moc děkuji. Dnešní den je hned veselejší.

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod