Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Bradavické koleje

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Lupina - 20.04. 2016 Téma: Čarodějkám jen to nej
Lupina nám napísal:

 

Kiži

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Bradavické koleje

Hogwarts Houses

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7862706/1/

Autor: Dragonclaw11

Překlad: Lupina                          Beta: marci

Povolení k překladu: žádost zaslána

Humor

Moudrý klobouk

Rating: 9+

Kapitol: 1

 

Slov: 1173

 

Shrnutí: Ne každý je Nebelvír… do jaké koleje patříte vy?

 

Milovníkům těchto stránek – o měsíc později, ale přesto krásné výročí všem!

 

Věnováno Jimmi, protože se o nás tak obětavě stará.


 

Bradavické koleje

Moudrý klobouk.

Slyšel jsem, že onen předmět vytvořený Godrikem Nebelvírem je podivuhodný. Ano, tento úžasný klobouk je tím, kdo vám vybere vaši kolej v Bradavicích. Ale v poslední době jsem při onom procesu zaznamenal hodně napětí a nátlaku, nemluvě o hádkách ohledně toho, do které koleje patříte. Pokusím se to… moudře vysvětlit… Jo, chabá slovní hříčka, vím. Ale pobavil jsem se.

Pojďme dál…

Takže zpět ke kolejím. Jsem si jistý, že většina z vás si přeje patřit – a myslí si, že i patří – do Nebelvíru. Uveďme si nejdřív fakta.

Ne každý je Nebelvír.

Do toho. Křičte a plačte a vztekle sebou švihněte o zem, jak je libo. Ale tak to prostě je. Přiznávám, chápu, proč tam všichni chcete. Existuje mnoho slavných Nebelvírů, a jsou to ty nejjiskřivější povahy. Například: Harry Potter, Ron Weasley, všichni Weasleyovi, Hermiona Grangerová, Neville Longbottom…

Ano, Neville je Nebelvír. Ne, je mi jedno, jestli ho považujete za Mrzimora. Neville je Nebelvír. Omlouvám se, Mrzimoři, že vám beru iluze. Neville se oženil s Mrzimorkou, *kucky-Hannah-Abbottovou-kucky*, ale to z něj Mrzimora nedělá.

Ještě jednou se omlouvám, že vám beru iluze.

Takže opusťme onen smutný fakt, že ne, nemůžete být v Nebelvíru, a posuňme se k dalším možným kolejím.

Havraspár!

Řádná kolej, tak proč byste nechtěli zrovna do ní? Značí, že jste chytří a erudovaní. Jak říkají havraspárští: ‚Vědět, jak nejlíp na to, je nad všechno světa zlato!(1)’ Nebo něco takového. V podstatě tvrdí, že záleží na bystrosti a ne na kráse. Promiňte. Tuto kolej zastupují pěkné barvy. Stříbrná a modrá. V knihách jde o modrou a bronzovou, ale představte si mít šálu v této barevné kombinaci! Ale obojí je ucházející a navíc mají jako symbol orla. Ten přímo křičí znalostmi a kromě toho je to velice slušný pták. Tato kolej hostí:

Rowenu z Havraspáru, Helenu z Havraspáru (ano, vím, že se to rýmuje, ale jde o různé ženy!), Lenku Láskorádovou –

Promiňte. Lenka je velmi milá osoba. Myslím tím, vzala si Scamandera, že? Vím, že ano.

Ano, Havraspár je velmi chytrý. No co, i Moudrý klobouk si to myslí!

‚… či moudrý starý Havraspár,

pokud máš bystrou hlavu,

tam důvtipní a chápaví

vždy najdou čest a slávu.(2)‘

Ollivander byl Havraspár, víte?

Plus, Havraspár se připojil k Harrymu v bitvě proti Voldemortovi. No, udělaly to všechny koleje až na Zmijozel. Ale k tomu se dostaneme později. Nezapomeňte – a to jsem zjistil z Harry Potter Wiki – havraspárští jsou vyhlášení svým vtipem a inteligencí, a stejně tak i přitažlivostí.

Mrk, mrk.

Další kolej?

Mrzimor!

Jsem si jistý, že si všichni myslíte – ‚Mrzimor? Tímto mi život končí! Všecko to jsou trumberové (2)! Dokonce i Hagrid si to myslí!‘ Nu, jsem tady, abych vám pomohl se sebevědomím a dokázal, že to není pravda. Samozřejmě nejsem z nejznalejších, jelikož vše se točilo kolem Harryho, a ten byl Nebelvír, ale Mrzimoři jsou taky dost slušní, víte?

Mrzimorští jsou podceňovaní. Může a nemusí to být výhodné.

Víte, Mrzimoři jsou známí pro svoji čestnost a pracovitost. I Moudrý klobouk říká:

‚… Nebo tě čeká Mrzimor:

máš jejich mravní sílu,

jsou čestní a vždy ochotní

přiložit ruku k dílu;(2)’

Jejich symbolem je jezevec!

… Vidím, jak vaše nadšení odplouvá v dál.

Ale vážně. Studenti Mrzimoru jsou loajální, trpěliví, spravedliví, oddaní a pracovití… Také se zapojili do bitvy o Bradavice. A chcete-li jména některých známých Mrzimorů:

Zaprvé tady máme Prýtovou (ta se počítá, jasné?). A Cedrika… A taky Nymfadoru Tonksovou!

… Dobře, trpělivostí možná malá Tonksová zrovna neoplývala. Ale taky je zde Zachariáš Smith a…

Víte co, na toho posledně uvedeného zapomeňte a posuneme se dál, jo? Barvy Mrzimoru jsou žlutá a černá, což jsou docela dobré barvy, řekl bych. Víte, mrzimorští také mívají hnědé a plavé vlasy…

Můžu se zeptat, jakou barvu vlasů máte? Jen pro kontrolu.

Dobře, s ohledem na váš vzhled se můžu posunout… Další kolej…

Zmijozel!

No, no, uklidněte se. Jde o nejmíň pochopenou kolej, ačkoli – podpořeno fakty – docela právem. Myslím tím, že Malfoy nebyl zrovna nejmilejší, že? A co ten mopslí obličej (promiň, Siriusi), Pansy? A Snape… Proč? Ti se bitvy neúčastnili díky slečně Parkinsonové…

Dobře, už s tím přestanu. No jo, ehm…

‚…Nebo to bude Zmijozel,

kde nastane tvá chvíle

ti ničeho se neštítí,

by svého došli cíle.(2)‘

Vidíte? Být ve Zmijozelu nemusí být špatné; jste lstiví a záludní, mít tyhle vlastnosti je docela dobré, nemyslíte? Kromě toho nemusíte skončit ve Zmijozelu. Tam moc mudlorozených nemají, a já předpokládám, že vy jste mudlorození, jelikož toto čtete. Ale zpět k věci!

Zmijozelské barvy jsou zelená a stříbrná a, pochopitelně, jejich symbolem je… had. Ano, tato kolej zní líp a líp, že? Ale pokračujme…

Zmijozelští jsou známí pro jejich ambice, tradicionalismus (mudlovští šmejdi!), vůdčí postavení, pud sebezáchovy a jistý stupeň pohrdání pravidly.

Dobře, dobře, nevyšilujte. Jsem si jistý, že mnoho z vás patří do Zmijozelu a v tom případě jsem vás nechtěl urazit. Ve skutečnosti si myslím, že jím jsem i já sám. Nebo Havraspárem. Ale ten malý fakt budeme ignorovat…

Dobře! Důležití Zmijozelové?

Draco Malfoy, Andromeda Tonksová (nevymýšlím si, takže přestaňte s tím ‚co Rowlingová‘), Severus Snape, Regulus Black, Tom Raddle…

V pořádku. Posledně jmenovaného raději nezmiňovat, ale na tom moc nezáleží. Pokračujme…

Merlin…

Ano.

Merlin.

Ten fantastický kouzelník, jehož současní souvěrci říkají: ‚Přísahám na Merlinovo sestouplé levé-‘ *úšklebek* Ha! Vsadím se, že to jste netušili! Ale na druhou stranu možná jo. To fakt nemůžu vědět. A nezapomeňte, že i Harry Potter byl téměř zařazený do Zmijozelu…!

Dobře, už se blížíme ke konci vysvětlování podstat kolejí. ‚Co?‘ určitě si myslíte. ‚Co Nebelvíři, ti stateční lvi?‘

Povzdech.

Copak jsem už neřekl, že účelem je otevřít vaši mysl ostatním kolejím? Kromě toho jsem si jistý, že pokud byste o Nebelvírech , o těch statečných lvíčatech, opravdu chtěli něco vědět, začetli byste se do knihy. Hlavně té s hrdinou jménem ‚Harry Potter‘.

A –

Prr, prr. Proč odcházíte? Ještě jsem neskončil. Ještě musím udělat souhrn. Dobře! Připraveni? Jdeme na to!

Havraspár je celý dav neskutečně moudrých hlav.

Mrzimor má mravní sílu a přikládá ruku k dílu.

Zmijozel je mazaný a má vysoké vize.

O mláďatech z Nebelvíru přečteš si v té knize.

Dobře? Líbilo se vám představení? No, ještě není konec, (opět) se omlouvám, že jsem vás zklamal. Jen ještě jednu věc…

AŤ JE TO TEDY…

 

 

(1)   Z HP a Relikvie smrti

(2)   Z HP a Kámen mudrců

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 30.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Bradavické koleje Od: zuzule - 04.05. 2016
Parada! :D

Re: Bradavické koleje Od: larkinh - 22.04. 2016
Já chci do Zmijozelu, protože miluju zelenou, a kdyby to nešlo, tak Havraspár nebo Mrzimor, ale Nebelvír v žádném případě! :D dík za překlad, pobavilo :)

Re: Bradavické koleje Od: arabeska - 21.04. 2016
Já jsem se zcela smířila s tím, že jsem Mrzimor. A jsem na to hrdá! Ovšem zmijozelská kolej navždy bude mému srdci blízká... :)) Jako již tradičně to bylo naprosto perfektní. Představte si do toho ten kloboukovitý, lehce otrávený hlas a uřehtáte se :D Děkuji vám!

Re: Bradavické koleje Od: grepik03 - 21.04. 2016
Lupino díky za vtipný překlad ♡ Jo jo moudrý klobouk je zvláštní artefakt a jeden by řekl, že nejde obelstít. ...ale když nepomůže prosba (Harry) , vyžádání si zakladatelů (Lenka) , staci pár padnych hrozeb (Hermiona) a soupne vás kam budete chtít :)))) Díky Lupino, skvěle jsem se pobavila a vybavila si spoustu zařazování z povídek; ) Přemýšlela jsem nad tim, kam by zaradil mě. ....a vážne nevím, pobavila jsem se při myšlence, že by se chudák samou nerozhodnosti samovznitil....

Re: Bradavické koleje Od: luisakralickova - 20.04. 2016
Těžké rozhodování, klobouk to nemá jednoduché, ale ty zkušenosti... Díky děvčata a všechno nejlepší.

Re: Bradavické koleje Od: Iveta - 20.04. 2016
:-D :-D Klobouk válí! Vidíte, já bych zas šla kamkoli KROMĚ Nebelvíru, ten mi fakt k srdci nepřirostl. Mrzimorští jsou úžasná kolej, to dokázal Jezevec :-) A o Havraspáru či Zmijozelu se snad nedá pochybovat, ne? Díky za překlad :-)

Re: Bradavické koleje Od: JSark - 20.04. 2016
Heh, to bolo zvláštne. Ale milé. Nech je to teda... Slizolin! :)

Re: Bradavické koleje Od: Gift - 20.04. 2016
Klobouk je uzasna postava knihy. Kdyz vezmeme v potaz, kolika studentum vlastne rozhodl o jejich budoucim zivote... Rozhodne by nas stary zapraseny rozumbrada nemel byt podcenovan. ;-) Diky!

Re: Bradavické koleje Od: denice - 20.04. 2016
Moudrý klobouk opravdu je podivuhodný :-) Díky.

Re: Bradavické koleje Od: Jacomo - 20.04. 2016
No to je krása! Já ten filozofující klobouk zbožňuju :-) Díky za skvělý překlad, Lupinko a Marci, a hlavně všechno NEJLEPŠÍ, naše milované kiži!

Re: Bradavické koleje Od: Jimmi - 20.04. 2016
To bolo perfektné. Ďakujem moc

Re: Bradavické koleje Od: marci - 20.04. 2016
Jejda, to jsem se zase pobavila. SAMOZŘEJMĚ mě název povídky netrkl a následovalo moje obligátní "Cože? Lupina? Tak to jsem to určitě betila... AHA!" Nicméně přečetla jsem si to s chutí :) Moudrý klobouk je moje top postava. A že není živá? Pche - koho to zajímá :)
Re: Bradavické koleje Od: Iveta - 20.04. 2016
Ten pocit znám :-D Podle názvu - nic. Překlad Jacomo - že bych to betovala? Ahaa, jasně :-) Ale spousta povídek se takhle dá číst víckrát :-D

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod