Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čarodějkám jen to nej

Sedm 1

Čarodějkám jen to nej
Vložené: Jacomo - 21.04. 2016 Téma: Čarodějkám jen to nej
Jacomo nám napísal:

Sedm


Autor: Bad Mum

Překlad: Jacomo              Betaread: Iveta

Originál najdete na https://www.fanfiction.net/s/7687573/1/Seven


Přeloženo jako dárek k výročí stránek

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jedna - Percy Weasley - selhání


Percy Weasley se zahleděl na navršenou hromadu papírů na svém stole a zamračil se. Snažil se, jak nejvíc uměl, ale vypadalo to, že jeho nejvíc nebylo nikdy dost. Tento týden už byl dvakrát zavolán do kanceláře Madam Umbridgeové, kde mu bylo sděleno, že nezvládá své úkoly. To bolelo. Zejména když se mohl při práci pro tohle zatracené ministerstvo přetrhnout a tolik pro ně dělal. Ale vypadalo to, že když se jmenujete Weasley, nikdy nic nebude dost. Nic, co kdy udělá, nebude dost.

Percy byl vždycky dříč. Celou dobu studia byl tím, kdo vždycky odevzdal domácí úkol včas, tím, kdo toho napsal víc, než bylo požadováno nebo očekáváno, tím, kdo se nikdy nespokojil s P a celou dobu usiloval o N. Upřímně řečeno, byl tím, kdo byl z N vždycky trochu zklamaný; doufal pokaždé ve V. Vždycky měl ambice a vždycky věděl, že ministerstvo je tím místem, se kterým chce být spojován.

Snažil se, pracoval, bojoval, aby se sem dostal. Dřel do úmoru. Přicházel brzy ráno a odcházel pozdě večer. Vzdal se víkendů, večerů a volného času s kamarády a rodinou. A když nastal čas volby, upřednostnil kariéru, ambice a loajalitu k ministerstvu před loajalitou ke své rodině.

(Věřil - ne, věděl - že oni se mýlí. Ale přesto, byla to jeho rodina.)

A teď to vypadalo, že veškerá jeho snaha ministerstvu nestačila.

Selhání. Ošklivé slovo.

A on selhal.

* * *

Percy Weasley seděl v Doupěti v rohu známého obývacího pokoje. Oči měl sklopené, protože kdyby je zdvihl, viděl by svou rodinu, svou zlomenou rodinu.

Zklamal je mnohem víc, než zklamal ministerstvo. Obětoval jejich lásku a podporu pro své sobecké ambice. Slepě přehlížel to, co bylo správné, aby získal moc a vliv u lidí, které považoval za důležité.

A oni vůbec důležití nebyli.

Selhal a šlo o selhání, na kterém skutečně záleželo.

"Percy!" Vzhlédl a spatřil Rona, který mu podával kouřící hrnek s něčím, co se, navzdory zarudlým očím, blížilo úsměvu.

"Čaj," řekl Ron, jako by něco vysvětloval pitomci nebo někomu, kdo je hodně nemocný. "Nic nezahojí, ale..." pokrčil rameny, "možná trochu pomůže."

Percymu se také podařilo vyloudit náznak úsměvu, když se natahoval po čaji. Nechápal to, ale rodina o něj pořád stála, dokonce vítala jeho návrat.

Možná by tohle selhání mohl odčinit.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 30.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Sedm 1 Od: zuzule - 04.05. 2016
Je dobre, ze se zase dali jako rodina dohromady Dekuju!

Re: Sedm 1 Od: Zuzana - 26.04. 2016
Percy je zvláštny týpek, neviem ho mať rada, aj keď mi ho je po prečítaní tejto poviedky dosť ľúto...

Re: Sedm 1 Od: arabeska - 25.04. 2016
Já věděla, že to bude stát za to! Líbí se mi, jak se k tomu Weasleyovi postavili. Ztratili jednoho z nich a v takových chvílích se rodina buď stmelí nebo totálně rozpadne, a zrovna to bych jim vůbec nepřála. A Percy si ujasnil priority a teď už všechno bude jenom lepší. Někomu to prostě trvá o něco dýl. Moc krásné, sovičko, děkuji ti ♥

Re: Sedm 1 Od: Lupina - 24.04. 2016
Krása. Percyho mám ráda, tedy v povídkách, které ho neberou jako jen záporáka a nevšímají si toho, co stálo za jeho činy. A myslím, že zrovna Ron ho pochopí. Děkuji za krásný překlad a výběr, Jacomo.

Re: Sedm 1 Od: JSark - 22.04. 2016
Návrat ambiciózneho Percymorta. :) Ale nie, náhodou mám Percyho celkom rada, určite dúfal, že rodine ukáže, že má on pravdu, keď sa priklonil k ministerstvu a presvedčí ich, aby sa k nemu pridali. Muselo byť trpké zistenie, že sa mýlil a pravdu mali oni. Ale aspoň že to dobre dopadlo. Ďakujem.

Re: Sedm 1 Od: Marti - 22.04. 2016
Ach, Percy. Je mi ho trochu líto, vlastně si chtěl jen vydobýt svoje místo na slunci, což se šesti sourozenci není nic lehkého. Jen nezvolil tu správnou cestu. Ale zaplaťpánbu si svou chybu uvědomil - kolik takových to nezvládne? Díky za překlad, mám ráda tyhle doplňující střípky ke kánonu.

Re: Sedm 1 Od: Gift - 22.04. 2016
Ach, kolik takovych Percyu beha po svete. Kez by alespon cast z nich dospela k podobnemu prozreni. Dekuji!

Re: Sedm 1 Od: marci - 22.04. 2016
No, koukám, že tady se rýsuje ten typ povídek, po jejichž dočtení zůstávám sedět a zírat do monitoru a v hlavě mi doznívá přečtené... Nádhera! Percy je taková nepochopená postava a já mám strašně ráda povídky, které se na něj dívají jinýma než Harryho "kánonickýma" očima. Zkusil to. Chtěl víc než poslepované Doupě a sbírku starých vypínačů. Chtěl uznání, kterého se mu v rodině nedostávalo. A podle mne neselhal. Pochopil, že v milující rodině má vždy zázemí, ať jsou její členové na povrchu jací chtějí. A jsem ráda, že neselhala rodina Weasleyových. :) Moc děkuji za přeložení, Jacomo, ivet.

Re: Sedm 1 Od: Sally - 21.04. 2016
Och, to bolo aké dojemné :) veľmi sa teším na ďalšiu poviedku z pripravovanej sedmičky (už som na kukla, a na pána Zanbiniho som strašne zvedavá, v poslednej dobe som si ho obľúbila :))

Re: Sedm 1 Od: margareta - 21.04. 2016
Halt: padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina! Ale bez legrace; jsem přesvědčena, že členové rodin, v nichž se tento slogan praktikuje, se mohou považovat za velmi šťastné!! Moc hezký příběh! Děkuji!

Re: Sedm 1 Od: grepik03 - 21.04. 2016
Jacomo moc děkuji, že opět překládás Bad Mum ♡ Je to prostě krása, kolik toho dokáže vystihnout v pár větách. I Percy nakonec pochopil, že selhání v zaměstnání se neodpousteji, ale všechna selhani a chyby vždycky odpustí milující rodina.

Re: Sedm 1 Od: denice - 21.04. 2016
Nádhera. Moc, moc se mi líbí, že ten, kdo vůči Percymu udělal tohle gesto, je zrovna Ron. Ačkoli ten mohl možná nejlíp vědět, jaké to je... Děkuji, čarodějko!

Prehľad článkov k tejto téme:

Dying Romance: ( Lupina )26.05. 2020Hermionina škytavka
Hannoie: ( Lupina )28.04. 2020Klevety ve sborovně
coffeeonthepatio: ( Jacomo )25.04. 2020Kterak se Lucius Malfoy pokoušel domluvit manželství
Elysia1: ( Jacomo )18.04. 2020Mí zmijozelové
Gravidy: ( Jacomo )11.04. 2020Dračí doupě
Colubrina: ( Jacomo )11.01. 2020Když dopis nepřišel 3
Colubrina: ( Jacomo )04.01. 2020Když dopis nepřišel 2
Colubrina: ( Jacomo )01.01. 2020Když dopis nepřišel 1
bravenclawesome: ( martik )11.05. 2019Zlatá
Lost2Found: ( Lupina )11.05. 2019Zůstaň
DobbyElfLord: ( Lupina )28.04. 2019Chlípnost Harryho Pottera
Nanaho-Hime: ( arabeska )28.01. 2019O nabručených hrdinech
ambientbenevolance: ( Ganlum )31.12. 2018Poslední viteál
Rumaan: ( Jimmi )29.12. 2018Nenechajte Malfoya šoférovať autobus!
arashi wolf princess: ( martik )22.06. 2018Přání
MintiNeko: ( Lupina )22.06. 2018Záležitost rodinné zvídavosti
Gravidy: ( Jimmi )22.06. 2018Teacher's Pet
Whispering Darkness: ( arabeska )26.05. 2018Předvečer Všech svatých
denice: ( denice )26.05. 2018Na každého jednou dojde, část druhá
drcjsnider: ( Lupina )26.05. 201810 lživých vět
denice: ( denice )11.05. 2018Na každého jednou dojde
Drauchenfyre: ( Lupina )11.05. 2018Kdo by potřeboval obliviátory?
The Almighty Cheez I: ( Martik )11.05. 2018Patnáct faktů o našem drahém Mistrovi lektvarů
Captain Evermind: ( Lupina )28.04. 2018Rozhovor o mazlíčcích
ACE Albert: ( martik )28.01. 2018Jak Ron získal děvče
denice: ( denice )28.01. 2018Nejkrásnější narozeniny
Rebekka: ( Jimmi )28.01. 2018Pre Lupinu
Camillo: ( Jacomo )09.01. 2018Odloučení srdce otevírá
Marauders-And-Lily-I: ( Jacomo )27.12. 201780 věcí, které mají Weasleyovic dvojčata zakázané
Nanchih: ( Jacomo )31.10. 2017Schrödingerova hučka
MissWitchx: ( denice )14.09. 2017Jednota
MissWitchx: ( denice )13.09. 2017Sectumsempra
MissWitchx: ( denice )04.08. 2017Koleje
Colubrina: ( denice )22.07. 2017Scorpius?
MissWitchx: ( denice )22.06. 2017Žádost
MissWitchx: ( denice )12.06. 2017Paparazzi
Daylyn: ( Jacomo )28.05. 2017Letní deště
The Plot Bunny Whisp: ( Jacomo )26.05. 2017Milý denníček!
MissWitchx: ( denice )26.05. 2017Sníh
blue artemis: ( Lupina )26.05. 2017Skutečná závěrečná bitva
MissWitchx: ( denice )25.05. 2017Vyvážený poměr
nonjon: ( Jacomo )22.05. 2017Vznik jména
MissWitchx: ( denice )18.05. 2017Noční můra
( denice )11.05. 2017Únos!
BajaB: ( Lupina )11.05. 2017Den lžiček
Itch: ( Jacomo )08.05. 2017Darth Voldemort
Amanda Saitou: ( Jimmi )08.05. 2017Všetko najlepšie
MissWitchx: ( denice )08.05. 2017Chutě
blue artemis: ( denice )28.04. 2017Bručoun
blue artemis: ( Jacomo )28.04. 2017Nová perspektiva
May La Nee: ( Lupina )28.04. 2017Ten rozhovor
Rumaan: ( Jimmi )26.04. 2017Maškrtu, inak niečo vyvedieme
Hypnobarb: ( Jacomo )01.04. 2017Několik úvah o třicítce
Ms-Figg: ( denice )22.03. 2017Lekce
Colubrina: ( denice )18.03. 2017Lepší muška
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 2017Autogram
Ladymage Samiko: ( denice )01.03. 2017Ve dvojici po opici aneb když pijani vystřízlivějí
Jana Helen Laivel: ( arabeska )28.01. 2017O zbabělosti; Kotlíky
Rumaan: ( Jimmi )28.01. 2017Predohra
Eight Horcrux: ( denice )28.01. 2017Tři v posteli
Rumaan: ( Jimmi )24.01. 2017Koordinátor svadby
Rumaan: ( Jimmi )22.01. 2017Radosť
Rumaan: ( Jimmi )14.01. 2017Prachovka
Rumaan: ( Jimmi )13.01. 2017Zmätky na deň Sv. Patrika
MissWitchx: ( denice )09.01. 2017Telefon
MissWitchx: ( denice )14.09. 2016Kočka
Clell65619: ( Lupina )14.09. 2016Harry Potter a území draků
MissWitchx: ( denice )13.09. 2016Měsíční svit
MissWitchx: ( denice )04.08. 2016Setkání
( soraki )22.07. 2016Choroba?
MissWitchx: ( denice )22.07. 2016Chemie
M14Mouse: ( Lupina )22.07. 2016Neopouštím staré známé pro nové?
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )22.07. 2016Aeroplány
MissWitchx: ( denice )12.06. 2016Svítání
Ava Miranda Dakedavr: ( Lupina )12.06. 2016Rozprava nad Moudrým kloboukem
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )12.06. 2016Iracionalita
somandalicious: ( Lupina )26.05. 2016Dráždivé lízátko
BeWhoYouAre99: ( arabeska )26.05. 2016Zvrácený
MissWitchx: ( denice )26.05. 2016Malování
ulka_black_potter: ( soraki )26.05. 2016Neplač
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.05. 2016Golf
Marauder: ( Jacomo )11.05. 2016Stvořeno s láskou
MissWitchx: ( denice )11.05. 2016Zelená
Amethyst: ( Lupina )11.05. 2016Nikam ho nemůžu vzít!
MissWitchx: ( denice )28.04. 2016Narozeniny
CaptainLeBubbles: ( Lupina )28.04. 2016(Pravdivé) dějiny Bradavic
faithwood: ( Jacomo )28.04. 2016Skutečný vílí příběh
Bad Mum: ( Jacomo )27.04. 2016Sedm 7
Bad Mum: ( Jacomo )26.04. 2016Sedm 6
Bad Mum: ( Jacomo )25.04. 2016Sedm 5
Bad Mum: ( Jacomo )24.04. 2016Sedm 4
Bad Mum: ( Jacomo )23.04. 2016Sedm 3
Bad Mum: ( Jacomo )22.04. 2016Sedm 2
Bad Mum: ( Jacomo )21.04. 2016Sedm 1
MissWitchx: ( denice )21.04. 2016Sbližování
. Úvod k poviedkam: ( Jacomo )20.04. 2016Sedm - úvod
Dragonclaw11: ( Lupina )20.04. 2016Bradavické koleje
MissWitchx: ( Jimmi )20.04. 2016Kino
Bad Mum: ( Jacomo )01.04. 2016Výběr jmen po weasleyovsku
Ostatní autori: ( Jimmi )01.04. 2016Všetko najlepšie
calliopeinbloom: ( Lupina )01.04. 2016O stropech, neladících botách a nezměřitelné bystrosti
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )01.04. 2016Cíl
Ostatní autori: ( denice )01.03. 2016Okamžik pravdy
Ostatní autori: ( Violeta )28.01. 2016Jeden takový rozhovor s J.
Dahlia: ( Jacomo )28.01. 2016Mezihra
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )28.01. 2016Elán
TheNextFolchart: ( denice )28.01. 2016Ve jménu lásky a famfrpálových tréninků
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )18.01. 2016Disko
birdsofshore: ( LadyF )09.01. 2016Ráno poté
Draco' Favorite Girl: ( arabeska )09.01. 2016Barevná noc
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2016Úvod 2016
Ostatní autori: ( arabeska )16.12. 2015Sněhové koule
Ostatní autori: ( arabeska )04.11. 2015Co chceš?
Ostatní autori: ( arabeska )10.10. 2015Narozeninová přání
whispered touches: ( Lupina )14.09. 2015Člověk vs. sova
Dragonclaw11: ( arabeska )14.09. 2015Banány
Faith Wood: ( holloway )13.09. 2015Jak Draco Malfoy přestal být hetero
ocd.grl: ( arabeska )13.09. 2015Karbonizace sladkého pokušení
ehcorns: ( arabeska )13.08. 2015Pofiderní ohozy
Dragonclaw11: ( arabeska )04.08. 2015Merline
Pink Wolf Princess: ( arabeska )24.07. 2015Válka šprýmů
DatWinchesterPlaid: ( arabeska )22.07. 2015Má tě pod palcem, kámo
Severusgirl: ( Lupina )22.07. 2015Klepy a zvěsti
randomgenius: ( arabeska )12.06. 2015Pašík
Sassmaster Omega 620: ( arabeska )12.06. 2015Živé obrazy
Emullz: ( arabeska )07.06. 2015Baletní piškotky
SilverWolf7007: ( Jacomo )28.05. 2015Jejda
Ostatní autori: ( LadyF )26.05. 2015101 pokusů o dvoření Hermioně Grangerové
Blue Devil Girlie: ( denice )26.05. 2015Záležitost příjmení
galfoy: ( Lupina )26.05. 2015Stav mysli
Ostatní autori: ( arabeska )26.05. 2015Milý měkkejši…
Laser Lance 720: ( arabeska )18.05. 2015Ranní ptáčata
Ostatní autori: ( Jacomo )11.05. 2015Jeden den v životě Hermiony Snapeové
After the Rain: ( LadyF )11.05. 2015Hodně štěstí, pane Páne zla
Tierfal: ( arabeska )10.05. 2015Ropušák Trevor dohazovač
lumosed_quill: ( arabeska )08.05. 2015Hodit to za hlavu
Resa Aureus: ( Lupina )28.04. 2015Kratochvilná alotria
Bertram Wooster: ( arabeska )28.04. 2015Kde píchání (ehm, chci říct láska) zvítězí nad vším
dragoon811: ( arabeska )01.04. 2015Jen jedno přání
JJ Rust: ( Lupina )01.04. 2015Rodinné shledání
sophierom: ( arabeska )22.03. 2015Vyčkávání
weasleyey: ( arabeska )21.03. 2015Asi záležitost primusů
Ostatní autori: ( arabeska )01.03. 2015Citrony v Bradavicích
Ostatní autori: ( Jacomo )21.02. 2015Nezbytná bolest
AmandaxxPlease: ( arabeska )21.02. 2015Nedělní odpoledne
SaneLilies: ( arabeska )11.02. 2015Zatracený Malfoy
Chalebh: ( arabeska )28.01. 2015Není všechno tak, jak se zdá
Ms-Figg: ( arabeska )28.01. 2015Za zavřenými dveřmi
itsverity: ( arabeska )18.01. 2015Prazvláštní krabičky
MMADfan: ( arabeska )15.01. 2015Trevor a královna
dragoon811: ( arabeska )12.01. 2015První dojmy
. Úvod k poviedkam: ( arabeska )08.01. 2015Úvod