Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 17. Jejda

Fortune
Vložené: denice - 05.05. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 17. Jejda

 

Hermiona se probudila brzy ráno a uvědomila si, že není doma. Nehlučně se vyplížila z pokoje a zamířila chodbou do kuchyně. V Dracově ložnici bylo ticho, tak předpokládala, že bude ještě v posteli. Byla v pokušení sbalit se a odejít, než přijde nahoru, ale to by bylo neslušné. Když vešla do kuchyně, všimla si lístečku připíchnutého na zdi.

 

Ahoj Grangerová,

musel jsem ráno do kanceláře, ale prosím, chovej se tu jako doma.

Zavolal jsem Wízlici, přijde dnes otevřít obchod a zastoupí tě.

Vrátím se ještě před obědem. Dej si kávu a přečti si noviny.

Malfoy

 

Třikrát si vzkaz přečetla, překvapená jeho tónem i obsahem. Takže se domluvil s Ginny a postaral se o její obchod? Hermionu pobavilo, že tohle by ji nikdy ani ve snu nenapadlo! Přesto neměla v úmyslu hodit zodpovědnost za chod podniku na Ginny, to by nebylo fér. Rychle si udělá kávu a půjde rovnou do obchodu. Pak si všimla malých písmenek dole pod vzkazem.

 

Obrať

 

Otočila list a četla:

 

Ne že do sebe vestoje hodíš kávu a poběžíš do obchodu! Ginny to velmi dobře zvládne a řekl jsem jí, ať tě pošle domů, jestli se tam objevíš.

Uvař si kávu, sedni si na pohovku, vezmi si časopis a RELAXUJ! Myslím to vážně!

Draco

 

Hleděla na vzkaz, úplně ohromená tím, že ji tak dobře znal a věděl, co jí napsat. Musel přesně odhadnout, jak přemýšlí! Jak to? Ona neměla ani tušení, co si myslí on! A zpráva na zadní straně byla napsána tak, jako by psal příteli, dobrému příteli.  Psal s náklonností a důvěrně, podepsal se Draco. Couvala, až narazila na nízký příborník a klesla na něj, přičemž stále upřeně hleděla na vzkaz. Náhle a zcela nečekaně pocítila nával emocí, o nichž ji ani nenapadlo, že by je kdy mohla spojovat s Dracem Malfoyem. Pořád byl tím domýšlivým, nesnesitelným všeználkem z dávných školních časů, ale byl také laskavý, milý a zábavný. A víc než to. Včerejšího večera ho viděla zranitelného, znechuceného, unaveného a na dně, přesně tak, jak se to občas stávalo těm druhým. Bylo příjemné se na vlastní oči přesvědčit, že je taky jenom člověk, jako všichni ostatní. Samozřejmě ji netěšilo vidět ho rozrušeného, ale cítila, že mezi nimi padla obrovská překážka. Ne kvůli tomu, co jí řekl, ale proto, že byl vůbec ochotný se jí svěřit.

Než si šla udělat kávu, chvíli zírala na jeho vzkaz. Pak přecházela po místnosti, jen tak se dotýkala různých věcí a popíjela kafe v soukromém světě Draca Malfoye. Byla napůl v pokušení podívat se do jeho ložnice, ale ovládla se. Místo toho se natáhla na velkou pohovku poblíž okna a pročítala noviny. Po chvíli se jí to už nezdálo divné. Uvolnila se, užívala si klidu a ticha.

Nakonec se osprchovala a oblékla. Zase měla trochu zvláštní pocit, protože v koupelně byly všechny Dracovy toaletní potřeby. Přistihla se, že čichá k jeho kolínské, a dokonce se jí trochu postříkala. Následně rychle vrátila lahvičku zpět na místo. Uvědomovala si, že by to považoval za poněkud podivné. Začala poklízet v kuchyni (Draco po sobě neumyl nádobí od snídaně), ale pak, když se přistihla, jak velmi pomalu tiskne kliku u dveří jeho ložnice, jí bylo jasné, že podlehla.

Opatrně vstoupila a rozhlížela se kolem. Místnost byla vkusně zařízená, všechno sladěné. Pokoj byl velký, s postelí umístěnou šikmo v rohu. Zřejmě se pokusil ustlat, ale postel pořád vypadala neupraveně, tak k ní Hermiona popošla a urovnala přikrývky. Pak si uvědomila, že to pozná, tak je znovu pokrčila, ale nevypadalo to dobře. Trochu se vyděsila a znovu a znovu muchlala pokrývky a polštáře, ale pořád to nevypadalo tak, jak to Draco zanechal. Uvědomila si, že je jen jeden způsob, jak to udělat správně, a tak opatrně ulehla, převrátila se na záda, zavrtěla se a zabořila hlavu do polštáře. Postel voněla po Dracovi, nažehlená prostěradla byla čistá a jemná, matrace měkká. Hermiona okamžitě začala závidět Dracovi, že tu smí spát každou noc

 „No, tohle není přesně to přivítání, jaké jsem čekal, ale hej, nestěžuju si!“ Dracův hlas donutil Hermionu doslova vyskočit z lože. Taková potupa! Cítila, jak jí žhnou tváře a schovala hlavu do dlaní, totálně a naprosto rozrušená, že ji přistihl nejen ve své ložnici, ale přímo v jeho posteli!

„Ach Merline,“ bylo všechno, na co se zmohla. Projela jí vlna hrůzy, protože se jí zřejmě tímto jedním okamžikem podařilo kompletně zrušit celý obchod s Dracem. Nedokázala se na něj podívat a zoufale si přála, aby se země otevřela a ona do ní propadla.

„To je dokonalé! Najít Hermionu Grangerovou rozvalovat se v mé posteli, přesně to jsem si přál! Myslím, že jsem ti říkal, abys tu byla jako doma.“

 „Ach bože! Je mi to tak líto! Nemám žádnou omluvu... stlala jsem postel... vypadala rozházeně... teď půjdu...“ začala vysvětlovat, ale uvědomila si, že všechno, co řekla, vyznělo špatně a především bylo neomluvitelné, že se nacházela v jeho ložnici. Snažila se přejít přes pokoj, aniž by na něj pohlédla, ale než stačila udělat dva kroky, zastoupil jí cestu.

„Nech mě jít, prosím! Teď prostě musím odejít a vím, že zrušíš dohodu...“

„Proč bych měl?“

Hermioně se povedlo promluvit s očima sklopenýma na svůj hrudník. „Slídila jsem ve tvém bytě poté, co jsi mi dovolil tu zůstat a napsal mi vzkaz a...“

 „Tak jsi zvědavá! No a co? To jsem o tobě už věděl. Nevidím žádný důvod smlouvu rušit.“ Popadl ji za ramena, přitáhl k sobě a jí se prostě chtělo umřít. Vykročil a tlačil ji dozadu, dokud opět nenarazila nohama na kraj jeho lůžka. „Chceš do mé postele, no prosím, tak si tam vlez.“ Jemně do ní strčil tak, že dopadla na matraci.

„Draco...“

„Už je to tady zas, používáš moje jméno proti mně,“ sklonil se nad ní s ústy těsně u jejího ucha. „Když už jsi zpátky v posteli, bylo by škoda, kdybych se k tobě nepřipojil, že?“

Hermiona vytřeštěnýma očima zírala přímo na něj. „Cože? Ne!“

Draco vstal a ona se na něj teprve teď pořádně podívala. Potlačoval smích, pusu od ucha k uchu.

„Žertoval jsem, Grangerová! Nikdy jsem nenutil dívku vlézt mi do postele a teď s tím nehodlám začínat.“ Napřáhl k ní ruku, chytla se ho a on ji vytáhl do stoje. „Uklidni se a jdi se upravit, vezmu tě na oběd.“

„Ne… vážně nemůžu. Nejlíp bude, když prostě půjdu,“ snažila se proklouznout kolem něj. Velmi naléhavě cítila, že se stůj co stůj musí vyhnout jakémukoli doteku. Draco se mírně sklonil a popadl ji za paže.

 „Nikam nepůjdeš! Přestaň se pořád tak užírat! Je mi jedno, jestli jsi tady šmejdila, fakticky je mi fuk, co jsi tady prováděla.“ Klepl se prstem do čela. „Tak! A je to pryč!“ Nepamatuju se ani, že jsem tě tu viděl.“

Udiveně na něj hleděla, naprosto šokovaná jeho pobaveným postojem. Opravdu jí to takhle usnadňuje? Kousla se do rtu. Stále si přála odejít, ale zároveň to ve skutečnosti udělat nechtěla. Chtěla s ním jít na oběd, sedět naproti němu, povídat si s ním a vědět, že každá druhá žena v restauraci z něj nespustí oči, ale on se věnuje jí. Tím přiznáním překvapila samu sebe. Najednou věděla, že od něj neodejde. Zhluboka se nadechla.

„Dobrá, půjdu se připravit.“ Na cestě ke dveřím ho minula, pak se obrátila zpět. „Éé... ech... promiň...“

Odpověděl jí srdečný smích.

 

Poznámka autorky: Jejda! Doufám, že vás to pobavilo... čtěte dál a komentujte... 
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 17. Jejda Od: Vai - 20.09. 2017
Úplně vidím to, jak vstoupil do místnosti a našel ji válející se v posteli, jak čuchá k polštářům. Vůbec se nedivím, že chtěla zmizet pod zemí a to má štěstí, že nepoznal svou vůni, že se ní nastříkala :D

Re: Kapitola 17. Jejda Od: Zuzana - 08.05. 2016
Hermiona bola tak podarená v rozpakoch a zahanbená:D až mi jej bolo naozaj úprimne ľúto. Draco sa zase choval ako skvelý kamarát. Škoda ho pre Astóriu. Dúfam, že zasnúbenie zruší čo najskôr... ďakujem za zábavnú a roztomilú kapitolu.
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 10.05. 2016
Máš pravdu, mohl se jí vysmívat, ale on to přešel jako legraci. A uvidíme... Děkuji.

Re: Kapitola 17. Jejda Od: Fluoris - 07.05. 2016
Vedela som, že sa niečo stane, ale že to bude až taký veľký trapas, to som teda nečakala. Myslím, že aj ja som sa červenala :D Ale Draco to zobral očividne v pohode. Ďakujem za preklad :)
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 10.05. 2016
Mohlo to být horší - mohl ji nachytat, jak probírá jeho šatník :-) Děkuji.

Re: Kapitola 17. Jejda Od: maria - 06.05. 2016
dakujem
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 10.05. 2016
rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 17. Jejda Od: larkinh - 06.05. 2016
No, tak to teda fakt byla přistižena v trapné situaci :D Díky za překlad.
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 10.05. 2016
Draco ví, kdy přijít domů ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 17. Jejda Od: sisi - 06.05. 2016
Tak ještě komentík, zase jsem klikla na děkováček, místo komentáře. To je to, co chci napsat. Nejprve totiž děkuji, za kapitolu k této povídce. Líbí se mi, jak se Draco snaží dělat domácího pána a stará se o svého hosta, Hermionu. Je fajn, že se vrátil právě v okamžiku, kdy se Hermiona odhodlala, možná podlehla pokušení měkké matrace a Dracovi voňavky. Úplně ji vidím, jak rudne rozpaky, že byla přistižena a snaží se vymanit z trapné situace, ale ona prostě není ta, která od něčeho uteče. Tak ji vidí Malfoy. Zjistil, že je naprosto normální děvče, ne dokonalou chodící, myslící sochou. To je vlastně dobře. Musí se naučit, jak žít s ženou jejího formátu, aby měl šanci udržet manželství s mladou Greengrassovou. Dík za překlad.
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 10.05. 2016
Draco jako domácí pán nemá chybu, překvapení ho spíš pobavilo, než rozzlobilo :-) Děkuji.

Re: Kapitola 17. Jejda Od: kakostka - 05.05. 2016
Ha ha Hermiona, která se povaluje v Dracově posteli... to přivede do rozpaků:-))) Draco to dává obdivuhodně, zdá se, že Mione je ta, co je mimo svůj střed, že? Díky za překlad. Je to boží povídka
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Přesně, ona je zoufalá a on obdivuhodný - neposmívá se, jen ho to baví. Děkuji.

Re: Kapotola 17. Jejda Od: margareta - 05.05. 2016
Nádhera! Už leze pravda z díry! Já měla podezření už minule, že to není tak, jak to je, ale totálně jinak. / jenom jsem nechtěla nic říkat, aby zas někdo neříkal, že něco říkám! / Bodejť! Draco bude Draco, i kdyby třeba načas nebyl. Třeba jenom na tak dlouho, než dryák projde trávícím systémem - tedy než budou oba muset tam, kam i císař pán chodíval pěšky. A vsadila bych se, že si dá pozor, aby jim k obědu nepřinesli nějaký urychlovač../ hehe,třeba hrušky s podmáslím! / Protože Draco už ten lektvar má!!!! Má hotovej prototyp a teď testuje, jestli bude působit i mezidruhově; Zmijozel vs.Nebelvír! A prozatím se mu daří, hadovi! Nejdřív si přál, aby Hermionu citlivě dojal. Stalo se. Pak si přál, aby si to sama přála. Stalo se. Teď jí ještě cvrnknul trochu na cukr nebo hodil špetku do kafe, aby to přání zintenzívnělo. Zintenzívnělo tak, že přehrady padaly ,, náhle a nečekanė pod návalem emocí..."! Hotovo. Pro jistotu kápnul i do svojí kolínské a štrejchnul lůžkoviny, aby účinek účinkoval i zvnějšku. Účinkoval. Žádné Wízlici nevolal, poslala by ho někam a přiletěla kontrolovat! Najednou mu bude za kamarádku! To určitě! Do žádné kanceláře nemusel, had jeden. Počkal si na ni před barákem a nabídnul jí kyselou okurku. /máčenou, samozřejmě. Hádejte v čem./ Tomu neodolala. Když ji chroustala přal si, aby přitakala ke všemu, co řekne.Přitakala. A jak zmijozelsky Hermioně poradil to ležení a relax! To aby se jí lektvar měl čas rozlézt po těle. Rozlezl se. Normální Hermiona by přece nikdy!! nepřerušila úklid kuchyně jenom proto, aby šla očumovat do ložnice!! Brala by to systematicky a popořádku tak, jak je její vlastní povaze vlastní! A že to zabralo, poznal Draco hned, jak uviděl to nedomytý nádobí. Pak už věděl, kde ji najde, věděl, že je naměkko a že udělá, co jí navrhne. Udělala. Teď ji vezme na oběd, kde jí dá další dávku. Žádný strach, taky si šlehne. Jednak potřebuje, aby kladný přístup k jeho osobě nevyprchal z ní, jednak potřebuje, aby ani nebelvírský styl nevyprchal z něj. Muahahahá!! P.S. jenom čekám, kdy jí dojde, že prodej tohohle výrobku prakticky vygumuje z prodejní sítě celý cech lektvaristů, ji nevyjímaje! Ale hlavně!!! že Zmijozel zůstal Zmijozelem!! Ufff, měla jsem nahnáno. Díky moc!! Nádhera!!!
Re: Kapotola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Margareto, královno komentářů! (Vím, že se opakuji, ale nedá se jinak). Na tvoje brilantní dedukce už nečíhám jenom já, ale i jiní komentující dychtivě očekávají, kdy zase shrneš a podrobně vysvětlíš kapitolu, takže je rázem vše křišťálově jasné! Žádný úskok, zálud, ba ani ta nejskrytější lest nezůstane utajena tvému skvělému úsudku. Draco je prostě odepsaný, jeho úmysly byly odhaleny a teď se musí jenom stydět! Bez ostychu se přiznám, že napjatě očekávám, jaká ďábelská spiknutí objevíš v příští kapitole! Moc děkuji!
Re: Kapotola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016Re: Kapotola 17. Jejda Od: grepik03 - 06.05. 2016
Margareto, tvoje komentáře by se meli stát nedilnou součástí povidky v originálu a překládat se do všech světových jazyků :)) Díky, opět jsem se válela smíchy - bohužel ve své vlastní posteli ;)

Re: Kapotola 17. Jejda Od: Lupina - 05.05. 2016
No ale, děvčata, přiznejte se, která byste si nelehla? :-D Do postele po voňavém Dracovi? No? :-D Jo, ale situace je to pěkně trapná. Hlavně že se Draco baví :-D D9ky moc, denice.
Re: Kapotola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Tak teď jsi mě dostala :-) Draco projevil dospělý nadhled - mohl si ji vychutnat mnohem víc, že? Děkuji!

Re: Kapotola 17. Jejda Od: Gift - 05.05. 2016
Jojo, Hermiono. Pomalu ale jiste jsi se do toho zamotala tak, ze nevis jak ven. Neco mi ale rika, ze te v tom Draco jeste mile rad vymacha. :-) Dekuji!
Re: Kapotola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Myslím, že to její zoufalství ho baví - z jeho pohledu se toho zase tolik nestalo :-) Děkuji.

Re: Kapitola 17. Jejda Od: Jacomo - 05.05. 2016
Stará dobrá všetečná Hermiona :-) A Draco, který to bere s humorem :-) Mňam, mňam, doslova jsem si na dnešním kousku smlsla. Díky, Denice!
Re: Kapitola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Dostaly mě její obavy, že si Draco všimne, že mu někdo ustlal :-) Myslím, že to ho přecenila :-) Děkuji.

Re: Kapotola 17. Jejda Od: mami - 05.05. 2016
Hm, trapas, ale kto by nepodľahol :-)
Re: Kapotola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Ale Draco to vzal pěkně :-) Děkuji.

Re: Kapotola 17. Jejda Od: grepik03 - 05.05. 2016
Denice, díky moc za další kapitolu ♡ Hned mám lepší ráno, sice už jsem si zvykla na delší kapitoly, ale představa Hermiony, která nejdřív ustele Dracovi postel, pak se ji snaží rozházet a shledá, že jediný správny způsob, jak to udělat je pořádně sebou majznout do jeho postele a očmuchat mu polštář. .....:))))) Byla by velká škoda, kdyby ji u toho nenachytal že? Bavila jsem se a nemůžu se dočkat komentáře a shrnutí od margarety :))))
Re: Kapotola 17. Jejda Od: denice - 05.05. 2016
Mně se moc líbilo, jak se Hermiona válela Dracovi v posteli jako ježek v jabkách - a jemu zřejmě taky:-D Margaretiných komentářů nemůže být nikdy dost, tvoří nezanedbatelnou součást půvabu povídky... Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod