Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Fortune

Kapitola 23. Podivné a nádherné

Fortune
Vložené: denice - 16.06. 2016 Téma: Fortune
denice nám napísal:

Autor: Hesaluti     Překlad: denice      Beta: Jimmi a Sevik99     Banner:  Jimmi

Originál: https://www.fanfiction.net/s/7286877/1/Fortune

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 23. Podivné a nádherné

 

 

Ulička byla tichá a ponořená v hluboké tmě. K dokreslení celkové atmosféry přispíval hustý déšť. Draco s Hermionou se choulili k sobě. Vypadali jako nenápadný pár postávající u sochy. Hermiona se třásla, z části kvůli dešti, z části nervozitou. Ucítila na paži dotek Dracovy ruky a když vzhlédla, viděla vysokou postavu blížící se k nim. Srdce jí bušilo v hrudi. Přitáhla si plášť těsněji kolem těla.

Muž se zastavil opodál a gestem je pozval blíž k sobě. Jakmile k němu zamířili, otočil se a vykročil hlouběji do boční uličky. Neochotně ho následovali. Ušel jen pár metrů, než zabočil do ještě užší uličky. Hermiona začala panikařit.

Muž se zastavil a obrátil čelem k nim. Hermiona se vůbec nezlobila, když ucítila, jak jí Dracova paže vklouzla kolem pasu.

„Máte zlato?“ Mužův hlas byl překvapivě příjemný a měkký, to vůbec nečekala.

„Máte zboží?“ odpálil Draco otázku zpět.

„Ano, ale musím vidět zlato.“

„Já musím vidět zboží.“ Draco se zastavil a Hermiona viděla, jak si muž sahá do kapsy. Chvíli jí trvalo, než si uvědomila, že sahá do pláště pro hůlku. Vykročil kupředu a namířil ji na Dracův krk.

 „Nebude zlato, nebude zboží. Jednoduché. Dejte sem peníze.“ Teď už hlas nebyl tak příjemný a ona cítila, jak se Draco napjal. Uvědomil si změnu atmosféry, sáhl do kapsy a vytáhl zlato zabalené v kusu látky. Napřáhl ruku. Muž mu z ní balíček vytrhl a prohlížel si ho.

„Je tam všechno, teď nám dejte přísadu...“ Hermiona se zlobila sama na sebe, že zní tak uboze. Vyňala hůlku a muž namířil tu svoji z Draca na ni. Vytáhl z kapsy malý předmět a mávl jím na ně. „Pojďte za mnou,“ poručil, znovu se obrátil a vykročil.

 „Ne!“ téměř vykřikla. Odsunula Dracovu ruku a rozběhla se uličkou. Popadla muže za ruku a on se na ni vrhl. Mrštil s ní proti zdi. Žuchlo to. Zalapala po dechu, který jí rána vyrazila z plic. Slyšela Dracův výkřik a záblesk světla rozzářil uličku, když kolem ní prolétlo jeho kouzlo. Muž se mu vyhnul, ale odrazilo se o zeď zpět k němu. Využila příležitosti, chňapla ho za zápěstí a snažila se mu vykroutit balíček z ruky, ale byl na ni příliš silný a ani trošku pěst neuvolnil. Vypálil další kletbu po Dracovi, kterému se povedlo uhnout, než Hermionu znovu odstrčil. Upadla na zem, neschopná vzepřít se jeho přesile.

 „Uhni mi z cesty!“ vykřikl Draco. Znovu vyslal kletbu, ale vysoký muž byl překvapivě hbitý a v poslední chvíli uskočil stranou. Soustředil se na Draca. Ruku měl v blízkosti Hermioniny tváře. Uvolnil sevření, když druhou rukou zvedl hůlku. Vytrhla mu balíček, vyskočila a ze všech sil se rozběhla k Dracovi.

„Mám to! Dělej!“ zaječela. Prchali uličkou, stíháni záblesky světla, jak se muž rozběhl za nimi. Byl rychlý. Když se Hermiona úzkostlivě ohlédla, spatřila ho kvapem se blížit. Všimla si vrat nalevo od nich, vzala za kliku, která povolila, a tak tam vtáhla Draca v zoufalé naději, že to není slepá ulička. Ocitli se na velkém nádvoří, ale neviděla žádné další dveře nebo bránu a slyšela stále se blížící kroky.

„Rychle, sem,“ vyrazil ze sebe Draco a postrčil ji vpravo do menšího dvora plného sudů. Přikrčili se za ně a Hermiona zadržela dech. Mohli odtud sledovat pohyb ve velkém dvoře. Náhle ji Draco chytil za ruku a přitáhl k sobě.

„Nelekni se,“ šeptl jí do ucha a vzápětí poznala svíravý, dech beroucí pocit přemísťování. Oba upadli na podlahu. Hermioně se ulevilo, když poznala známý interiér Dracova bytu. Naklonil se k ní.

 „Jsi v pořádku?“

„Ano, jsem. A mám to!“ zamávala na něj balíčkem.

Společně jej otevřeli ještě na podlaze a uvnitř našli tak trochu obyčejný modrý prášek.

„Na první pohled to není nic ohromujícího, že?“ podotkl Draco. „A přitom je to klíč ke všemu.“

Hermiona vstala. Najednou si uvědomila, že jsou oba mokří až na kůži. Vyklouzla z pláště a podívala se na loužičku, rozlévající se jí u nohou. Draco si už také svlékl svrchní ošacení a začal si rozepínat košili. Snažila se ho ignorovat. Vytáhla hůlku, rozpačitě ji na sebe namířila a seslala sušící a zahřívací kouzlo. Její svrchní oděv se vysušil, ale byla si jistá, že prádlo zůstalo navlhlé. Když na sebe znovu pohlédla, všimla si, že ji pokrývá jemný modrý prach, který jí musel ulpět na rukou a nalepil se k mokrému oblečení.

„Musím se jít domů převléct,“ oznámila a dívala se za Dracem, který už si sundal košili a mířil do kuchyně. Otočil se k ní.

„Copak sis nepřinesla nic na sebe?“ zeptal se.

„Ne. Proč bych měla? Nevěděla jsem, že se sem vrátím, myslela jsem, že půjdu domů.“ Dotkla se svých vlasů. Byly provlhlé a připadaly jí nechutné. „Mám pocit, že jsem odporná a ještě k tomu olepená modrou večernicí, takže se sejdeme zítra brzo ráno v laboratoři. Ginny mě znovu zastoupí.“

Draco upustil mokré oblečení u kuchyňských dveří a vrátil se k ní. Ze všech sil se snažila udržet hlavu vzhůru a oči upřené na jeho tvář, aby mu nezírala na nahý hrudník. Zdálo se, že nevnímá její rozpaky. Rychle k ní přistoupil.

„Měla bys tu přenocovat,“ pronesl. „Je pozdě a byl to dlouhý večer. Bude strašné vrátit se do prázdného bytu.“

„Nemůžu tu zůstat. Jsem špinavá a cítím se strašně,“ opakovala. „A ke všemu tu ještě nemám nic na převlečení.“

„Nechala jsi nějaké oblečení ve skříni,“ řekl. „Počkej tady.“

Zmizel v chodbě a Hermiona se za ním dívala se zmatenými pocity. Zdálo se, že nezištně chce, aby tu zůstala, a když měla být upřímná, chtěla přesně to samé. Při pomyšlení na svůj chladný a temný byt se rozechvěla. Po sklech velkých oken Dracova apartmá stále stékal déšť a uvnitř bylo teplo a útulno. Draco se objevil, teď už měl na sobě do pasu rozepnutou košili, a nesl pár kousků oblečení. Házel jí je jeden po druhém a ona se rozpačitě snažila je chytat.

„Tady máš halenku a jakési kalhoty...“ zamával jimi, než je po ní mrskl. Zvedl poslední kus. „A tohle je jedna z mých košil, bude se ti hodit na spaní.“

Hermiona na ni s odporem pohlédla. „To si děláš srandu! Budu vypadat jako...“ zarazila se v poslední chvíli, protože si uvědomila, že by urazila polovinu Dracových bývalých přítelkyň, které si zřejmě libovaly, když mohly spát v jeho košili.

„Jako co?“ pátral Draco.

„Budu vypadat směšně,“ dořekla.

„Budeš v posteli! Nikdo po tobě nechce, aby ses v ní předváděla!“ ušklíbl se Draco, těšící se z jejích rozpaků.

Hermiona si tvrdohlavě založila ruce na prsou. „Nemám žádné čisté prádlo,“ řekla vyzývavě, aby zakryla rozpaky. Na tohle nenajde odpověď ani Draco.

„Vyperu to, co máš na sobě,“ řekl a zvedl obočí.

„To tedy ne!“ vyštěkla. „Jdu domů.“ Začala sbírat své šaty. Ze všech sil se snažila zachovat si důstojnost, ale marně. Pak ucítila dotek Dracovy ruky na své paži. Obrátila se k němu, připravená vybuchnout, ale zarazila se. Hleděl na ni hlubokýma šedýma očima. Pak řekl jediné slovo, které ji přimělo zastavit a zahledět se na něj.

„Zůstaň.“

Uvažovala, jak dokázal jediným slůvkem způsobit, že naprosto roztála. V tom jediném slově bylo citu, že by se nemohl zřetelněji vyjádřit, ani kdyby na to téma sepsal deset esejí. Nedokázala odtrhnout oči od těch jeho a musela si olíznout okoralé rty. Náhle, jako by někdo stiskl vypínač, si uvědomovala vše kolem sebe mnohem ostřeji. Najednou jí připadal vyšší, jeho vlasy zářivější, oči mnohem znepokojivější. Nikdo nepromluvil. Hermiona se bála prolomit mlčení. Nechtěla z něj spustit zrak, vpíjela se do jeho očí. Konečně se zhluboka nadechla a zvolna přikývla.

 „Dobře.“ Zněla zadýchaně, a to ji překvapilo. Draco na ni stále upřeně hleděl. Musela několikrát polknout, úplně jí vyschlo v krku. Znovu se zhluboka nadechla a snažila se ovládnout svůj pádící tep. „Potřebuji sprchu...“

 „Samozřejmě,“ přitakal Draco, konečně jí přestal hledět do očí a pokynul směrem ke koupelně. Když došla ke dveřím, opět ji dostihl jeho hlas. „Kdybys potřebovala umýt záda, zavolej.“

Nevšímala si ho a vstoupila dovnitř. Zavřela dveře a opřela se o ně. Točila se jí hlava. Co se to právě stalo? Neudělal nic jiného, než že řekl jediné slovo! Tak proč se cítila, jako by se mezi nimi něco přihodilo? Zavřela oči a snažila se vybavit si, jak nepříjemný a protivný dokázal Draco Malfoy být, ale nebyl v tom žádný rozdíl, protože pokaždé, když se o to pokusila, vše, co viděla za víčky, byly hluboké šedé žhnoucí oči.

 

 

Poznámka autorky: Takže o kolik víc sexuálního napětí můžeme všichni ještě snést? Je to legrace, že? Teď mají prášek, ale ještě je toho třeba spoustu zařídit.

Prosím komentujte...

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: NanaOsaki - 25.07. 2018
no já nemám slov , Draco takový provokatér pořád :D

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: maria - 23.06. 2016
dakujem
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 17.11. 2016
Rádo se stalo :-)

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: Zuzana - 21.06. 2016
Ďakujem za napínavú kapitolu, čakala som, že bude aj romantická, ale Hermiona zatiaľ bojuje a necháva nás čakať:)
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 22.06. 2016
Romantika na sebe dlouho čekat nenechá :-) Děkuji!

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: larkinh - 20.06. 2016
Hermiona mi tu přijde tak lehkomyslná... někdo ji přepadl u ní doma, teď jim zase někdo nechtěl dát zboží nebo kdo ví do čeho je chtěl nalákat, a ona po tomhle půjde sama do svého prázdného bytu... vždyť vědí, kde bydlí - to ji ani nedojde, že by ji tam mohli zase předpadnout? Ještě že aspoň Draco má rozum :D Díky za překlad.
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Ano, Draco rozhodně má rozum - a ještě leccos jiného, myslím ;-) Děkuji.

Tady to teda jiskří. Draco je jasnej už dávno, vlastně i Hermiona, jenže té vadí snoubenka. Jak dobře víme, Dracovi snoubenka rozhodně nepřekáží. Takže jsem celá napnutá, jak bude tahle noc pokračovat. Tak už? Nebo zase nic? Kdo má tohle vydržet? Proč se předání tak zvrhlo, to by mě teda zajímalo. Jestli to bylo jen tím, že jsou v tomhle oboru nezkušení? Děkuji za opřeklad.
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Jiskří a ještě nějakou chvíli jiskřit bude :-) Předání se asi zvrhlo proto, že je ten šmelinář zkoušel nějak podvést. Ale to nezná Hermionu! Děkuji.

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: Carmy - 16.06. 2016
Na praní existuje nějaké kouzlo :D Ale představovat si Draca jak pere.. no zajímavé teda :D Děkuji za další kapitolu, moc hezké :)
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Věřím, že kouzlo existuje, ale nemyslím, že by ho Draco znal. Sama jsem zvědavá, jak by z toho vybruslil, kdyby svolila... možná by se snažil ji odvést k jiným aktivitám? Děkuji.

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: tvefisto - 16.06. 2016
Tak jo, četla jsem to ráno v posteli, ještě celá rozespalá a upřímně, přišlo mi to divný. Jediný, co mi celou dobu vrtalo hlavou, že bych asi nechtěla být celá omatlaná tou večernicí, jóó, kdo ví, co to s člověkem udělá. Ale zase, Hermiona je tu odborník. A teď, co jsem tu přelouskala komentáře kolegyň čtenářek: 1) fakt jsem se nasmála. 2) nestačím je obdivovat, jak si skládají jednu plus jedna dohromady. :) Děkuji za kapitolu :) p.s. Nenapadl mě ani Snape, vůbec mi nedošlo, že na sobě bude mít jeho košili, a že je může nekdo "poctít" svoji návštěvou a spodní prádlo? No, první mě napadlo, že je dá do pračky. Poučení pro příště - nečíst hned po probuzení, kdy mozek není schopen vyvíjet žádnou aktivitu :)
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
To mě zase jako první napadlo, že spodní prádlo nechá beze stopy zmizet a Hermiona se tak pěkně zdrží jeho hledáním - a o to tu jde, že :-) Děkuji.

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: MichelleF - 16.06. 2016
Čtvrtek začíná být mým oblíbeným dnem :-) Tedy, to předání se poněkud vyhrotilo.. zajímá mě, kdo to byl, napadl mě Snape :-) Teda Mia celá od večernice, nemůže to mít následky? A za závěrečná scéna v bytě, to je romantika. Už ji navlika do své košile? :D Kdopak je ráno překvapí, aby měl nesprávný dojem? :D nebo bude správný? ;)
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Moc se mi líbí představa, že Snape se léta po skončení války živí šmelením s nelegálními ingrediencemi - a zrovna na Obrtlé ulici, kde ho může každý vidět. A ještě k tomu se snaží své zákazníky okrást :-) To by se mu moc líbilo... Děkuji.

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: grepik03 - 16.06. 2016
Denice, díky moc za další preloženou kapitolu ♡ Opravdu ji chtěl prat gaťky? Kdo to byl s Hermionou v obýváku a co udělal s Dracem? ???? Pobavila jsem se a za to ještě jednou děkuji :)
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Pravděpodobně je nechtěl prát, jenom ukrýt, aby tak Hermionu ve svém doupěti zdržel :-) Děkuji.

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: Lupina - 16.06. 2016
Jako spoďáry by mi prát fakt nemusel, ale záda bych si nechala ráda podrbat :-D Díky za kapitolu, denice.
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
On by jí to prádlo snad vypral i ručně, jen aby ji tam zadržel :-) Děkuji!

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: samba - 16.06. 2016
Já Dramione zrovna moc nečtu, ale musím uznat, že tohle se mi líbí. Na válečnou hrdinku, je Hermiona krapánek nehrdinka, ale proč ne. Děkuji
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Kapánek nehrdinka - to je přesné :-) ale odpusťme jí to, přece jen už je to pár let... Děkuji.

Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: margareta - 16.06. 2016
Podivné to mělo být pro Hermionu, nádherné pro Draca! Takový byl původní záměr, než se to zvrhlo. Vysoký muž s krásným hlasem..to je Snape. Dracův kmotr. Draco mu totiž ondyno přišel plakat do hábitu, že se zamiloval do Hermiony, ale ona přemýšlí a tudíž ho nechce. Co by kmotříček pro své křtěňátko neudělal!!! Ruče smíchá prášek z večernice s roztlučenou viagrou. Večernice zamává s Hermionou, viagra s Dracem a když si sjedou lajnu společně, budou se nakonec nádherně divit oba! Při předávce jenom chtěl, aby s ním kousek poodešli, že to s nimi ještě probere a otcovsky jim domluví. Aby Hermiona nebyla tak natvrdlá a Draco naměklej a taky jim chtěl poradit, jak to správně užívat, aby si to správně užili. Když ale Hermiona zpanikařila, byl halt donucenej k přímé aplikaci v terénu. Párkrát s ní proto zatřásl, aby ji donutil zhluboka dýchat, a zatímco Draco zpovzdálí předstíral boj, s rukou u nosu ji donutil inhalovat. A aby nastartoval i to nemehlo, co mu byl kmotrem, ještě ji pro jistotu trochu posypal. Věděl, že si k ní Draco později čuchne. Pak je ještě musel chvíli honit, aby je konečně donutil utéct domů, dřív, než ten prášek spláchne déšť. A že to působilo!! Dracovi se rozblikaly zorničky a začal slintat už i z představy, že pere gaťky...!! Hermiona roztála až do inkontinence! Navíc sucho v puse, okoralé rty, zaostřené vidění, dušnost, zvýšený tlak, točení hlavy...!! Ráno bude drsné. Prima kapitola!! To jsem se nasmála! Díky moc!!!
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: Lupina - 16.06. 2016
Margareto, děkuji za Tvůj komentář. Měla jsem co dělat, abych před kolegy v práci neprskala do monitoru. Snape mě nenapadl, ale Tvé dedukce jsou stopro pravdivé. Takto to muselo být :-D
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: MichelleF - 16.06. 2016
Přiznám se, ze Snape mě taky napadl :-) Jinak tvoje komentáře, to je povídka v povídce :-)
Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: Lupina - 16.06. 2016Re: Kapitola 23. Podivné a nádherné Od: denice - 21.06. 2016
Snape? To jako vážně? Fakt, jo? :-D :-D :-D Už jsem psala, jak miluji tvoje dedukce? Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( denice )11.11. 2016Kapitola 43. Epilog
Hesaluti: ( denice )03.11. 2016Kapitola 42. Minulost, přítomnost a budoucnost
Hesaluti: ( denice )27.10. 2016Kapitola 41. Pravdy, lži a boj
Hesaluti: ( denice )20.10. 2016Kapitola 40. Konečně!
Hesaluti: ( denice )13.10. 2016Kapitola 39. Pryč z chladu
Hesaluti: ( denice )06.10. 2016Kapitola 38. K čemu jsou přátelé
Hesaluti: ( denice )29.09. 2016Kapitola 37. Tímto prstenem
Hesaluti: ( denice )22.09. 2016Kapitola 36. Nečekaná prohlášení
Hesaluti: ( denice )15.09. 2016Kapitola 35. Draco a pohovka
Hesaluti: ( denice )08.09. 2016Kapitola 34. Ples
Hesaluti: ( denice )01.09. 2016Kapitola 33. Rozmazaná a pomačkaná
Hesaluti: ( denice )25.08. 2016Kapitola 32. Malý jemný nátlak
Hesaluti: ( denice )11.08. 2016Kapitola 31. Čas na přípravu
Hesaluti: ( denice )04.08. 2016Kapitola 30. Nepříjemné odhalení
Hesaluti: ( denice )28.07. 2016Kapitola 29. Modřiny a polibky
Hesaluti: ( denice )21.07. 2016Kapitola 28. Pretty woman
Hesaluti: ( denice )14.07. 2016Kapitola 27. Zkouška lektvaru
Hesaluti: ( denice )07.07. 2016Kapitola 26. Kopačky
Hesaluti: ( denice )30.06. 2016Kapitola 25. Konečně otevřenost
Hesaluti: ( denice )23.06. 2016Kapitola 24. Ještě podivnější a nádhernější
Hesaluti: ( denice )16.06. 2016Kapitola 23. Podivné a nádherné
Hesaluti: ( denice )09.06. 2016Kapitola 22. Neplánovaný rozhovor
Hesaluti: ( denice )02.06. 2016Kapitola 21. Krádež
Hesaluti: ( denice )26.05. 2016Kapitola 20. Nejlepší úmysly
Hesaluti: ( denice )19.05. 2016Kapitola 19. Urážky
Hesaluti: ( denice )12.05. 2016Kapitola 18. Další Zmijozel
Hesaluti: ( denice )05.05. 2016Kapitola 17. Jejda
Hesaluti: ( denice )28.04. 2016Kapitola 16. Malá zpověď
Hesaluti: ( denice )21.04. 2016Kapitola 15. Domácí návštěva
Hesaluti: ( denice )14.04. 2016Kapitola 14. Lektvar
Hesaluti: ( denice )07.04. 2016Kapitola 13. Každý za svoje
Hesaluti: ( denice )31.03. 2016Kapitola 12. Tři tvoří dav
Hesaluti: ( denice )17.03. 2016Kapitola 11. Loučení a omluva
Hesaluti: ( denice )10.03. 2016Kapitola 10. Překážky na cestě
Hesaluti: ( denice )03.03. 2016Kapitola 9. Přespání
Hesaluti: ( denice )25.02. 2016Kapitola 8. Nepříjemné střetnutí
Hesaluti: ( denice )18.02. 2016Kapitola 7. Zahnaná do kouta
Hesaluti: ( denice )11.02. 2016Kapitola 6. Modrá večernice
Hesaluti: ( denice )04.02. 2016Kapitola 5. V restauraci
Hesaluti: ( denice )28.01. 2016Kapitola 4. Poslední upomínka
Hesaluti: ( denice )21.01. 2016Kapitola 3. Kolikrát musím říci ne!
Hesaluti: ( denice )14.01. 2016Kapitola 2. Zamčeno
Hesaluti: ( denice )07.01. 2016Kapitola 1. Služby zákazníkům
. Úvod k poviedkam: ( denice )26.11. 2015Fortuna úvod