Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

8.kapitola (na FF 9)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 14.08. 2016 Téma: Simply Irrefutable
Online preklady nám napísal:

Autor: bookworm1993             Překlad: Online Preklady           Hrubá kontrola: Jimmi                Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/1/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13


Poznámka: Flashbacky sú z Jednoducho neodolateľná, preklad Morgana

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Od ich trestu prešiel sotva týždeň. Hermiona bola dosť prekvapená, že sa Malfoy zatiaľ zakaždým ukázal a poctivo si odrobil, čo mal. Nevyvliekol sa ani na jeden deň, ako to od neho tak trochu očakávala. V podstate bol naozaj schopný.

"Grangerová."

"Malfoy," odzdravila ho.

"Dnes sa budeme učiť."

Hlave jaj okamžite ostro vyletela nahor. Skoro sa udrela o dvere skrinky, ktorú práve vytierala. "Prosím?"

"Počula si ma. Až do konca nášho trestu si budeme počas tohto času robiť domáce úlohy. Tieto večery ma naozaj vyčerpávajú, nedokážem sa potom plne sústrediť na eseje. Viem, že to máš podobne," povedal a pozeral sa jej priamo do očí.

"Mne sa niečo také nestáva," protestovala Hermiona.

"Takže keď som ťa videl v knižnici spať a pri tom slintať na knihu pod tvojou hlavou, bolo to len preto, že sa ti zachcelo po výdatnej večeri trochu pretiahnuť na stole?"

Pobúrene otvorila ústa, že mu niečo odvrkne, no potom ich zase zavrela. "Ja v spánku neslintám!" zakričala.

"Samozrejme, že nie," zafrflal Draco.

"Fajn! Ako chceš, môžeme sa pustiť do eseje z astronómie. Dve hlavy vymyslia viac než jedna," zamrmlala.

Draco prikývol.

V ten večer si teda spolu spravili esej na astronómiu. Nasledujúci deň sa dohodli na starovekých runách. A deň potom zas študovali históriu Vzbury škriatkov na test. Práve po ňom nastalo medzi nimi prímerie.

"Malfoy, pozri, mám z toho testu 98%!" zvolala Hermiona, keď vychádzali z triedy.

"Úžasné, Grangerka. Daj, zavesím si ho na chladničku," povedal Draco a uškrnul sa.

Hermiona prevrátila oči. Po týždni spoločného štúdia a nútenej práce si na jeho vtípky už zvykla.

"Tak to volajú muklovia, že? Chladnička..."

"Áno," odvetila a vzdychla si. "Ako si to napísal ty?"

Draco sa samoľúbo usmial a podal jej svoj test. "Vidíme sa na Elixíroch, Grangerka."

Doslova sa vyparil.

Potom sa pozrela sa papier, ktorý držala v rukách. 99! Dostal deväťdesiatdeväť percent?! Ako...

"Draco Malfoy, okamžite sa vráť!" kričala za ním, kým bežala jeho smerom.

 

***

Hermiona sa na druhý deň zobudila ako prvá. Avšak po žmurknutí, náhodnom zívnutí  pri pohľade na druhú stranu postele svojho manžela nevidela. Keď konečne vstala, obliekla si teplý sveter a vyšla z ich spálne.

Pri pohľade pred sebou sa zarazila a zakrytím úst potlačila smiech. Toto musia Ginny s Lunou určite vidieť, keďže ich manželia a George sa tu nachádzali vo všetkých možných túliacich sa polohách a v ich blízkosti stáli dve fľaše ohnivej whisky.

Draco sa zaksichtil, keď zacítil štuchnutie a po ňom hlasný chichot. Príliš hlasný chichot. Znova odrazil ruku, ktorá sa ho pokúšala štuchnúť, ale bez toho, aby otvoril oči, nedokázal zistiť vinníka.

"James, prestaň ma ťahať za vlasy! Ocko! Mama!" vrieskala Lyra Malfoyová počas toho, ako utekala pred svojím obdivovateľom, ktorý musel vstať práve v čase, keď šla do kúpeľne!

Na príšerne hlasný krik svojej najstaršej Draco zastonal a pretočil sa v nádeji, že dokáže zobudiť Hermionu, aby prišla na to, čo to stelesnenie zla robí jeho dcére tentoraz. Objal svoju ženu rukami v nádeji, že ju tým zobudí, ale cítil, že sa mu ruky obtreli o pomerne chlpatú ruku... jeho žena nemá chlpaté ruky!

Keď Draco otvoril oko a s otupeným pohľadom pozrel na svojho spolunocľažníka,  oči sa mu okamžite rozšírili, keď zbadal tmavé čierne vlasy, ktoré určite nepatrili jeho žene. "Potter!" zajačal v hrôze, než stiahol ruku, ako keby sa popálil.

"Bré ráno, miláčik," pozdravila milo Luna, ako keby každý deň vídavala manžela túliť sa k trom ďalším mužom. Bolo vidno, že sa Blaise mykol, ale to bola jeho jediná reakcia, než sa zahrabal do vankúša, ktorým bola len tak náhodou paža Georgea Weasleyho.

"Koľko toho včera v noci vypili?" spýtala sa Ginny, keď zvraštila nos nad tým, ako tí štyria zapáchali, svoj tehotenský nos, ktorý ten zápach ešte zhoršoval.

"Nemám poňatia, ale..." Hermiona sa pozrela na dve úplne prázdne fľaše, o ktorých mohla len predpokladať, že noc predtým boli plné. "Luna, chceš mať s nami tú česť ?" spýtala sa.

"Samozrejme," prikývla Luna a jej rozlietané blonďavé vlasy sa ani nepohli.

"Augumenti," vyslovili všetky tri ženy, keď namierili prútiky na svojich manželov, či v prípade Ginny na manžela a brata.

"Ahhhhhhhhhh!"

***

"Vážne?" napoly sa spýtal, napoly zavrčal Draco, keď si uterákom sušil vlasy.

Hermiona mlčala, ale jej svetlohnedé oči, ktorými ho sledovala, hovorili áno. "Willow, zlatko, pomôžeš Teddymu a ujovi Colbymu pripraviť raňajky?" zakričala Hermiona cez Dracove rameno na ich najmladšiu.

Draco si ako na povel zakryl uši rukami, bolo to jednoducho stále príliš nahlas!

"Nauč sa nepiť toľko za jedinú noc," pokrútila Hermiona hlavou, keď jej Draco venoval pohľad prosiaci o súcit.

 "Mami!" povedala Willow, keď sa blížila k Hermione, aby ju zdvihla, po tom čo odložila obrúsok, ktorý jej dal Teddy.

"Ahoj, zlatíčko, ako si spala?"

"Dobre," zívla Willow. "Ly?" spýtala sa a rozhliadala sa po svojej sestre.

"Lyra šla s tetou Lunou po dnešný program. Hneď sa vráti," odvetila Hermiona, keď zdvihla Willow a šla dokončiť raňajky.

"Ploglam ?" Mumlala Willow a snažila sa zopakovať po mame, ale neúspešne.

"Pro-gram." Slabikovala jej slovo Hermiona, ako to kedysi robievala s Teddym, keď ho učila rozprávať a čo stále ešte občas robievala.

"To je zázrak, Miona," zasmial sa potichu Harry, keď za ňou prišiel úplne oblečený a osprchovaný. Už vyzeral čulejšie a pripravenejšie na tento deň než jej manžel. "Willow, ty budeš taká múdra ako tvoja maminka, však?" spýtal sa rozkošného tmavovlasého dieťaťa, ktoré krvilačná a zlomyseľná tlač viac než raz obvinila, že je jeho a nie Dracovo, pretože nebola svetlovlasá ako jej súrodenci.

Willow prikývla a usmiala sa, rozkošná jamka na líci.

"Takže raňajky?" uškrnul sa Harry po tom, čo postrapatil Willow vlasy.

"Hneď ako sa Luna s Lyrou vrátia. Ak ti to nevadí, mohol by si svojim synom umyť ruky a možno skontrolovať môjho muža?"

"Jasné," zasalutoval Harry pred odchodom.

***

"Čo sa stalo mojej dcére?" vykríkol Draco zdesene.

"Teddy sa stal," odvetila Hermiona, keď Lyra odbehla s chichotajúcou sa Sabine, obe mali na lícach farby Magochester United.

"A Willow?"

"To skutočne nechceš vedieť." Musela sa snažiť, aby sa nezasmiala. "Teraz pi a..." podala mu neslávne známy liek pani Weasleyovej na opicu. "Pokús sa vyhnúť ďalšej ohnivej whisky. Máme tu príliš veľa detí, potrebujeme doslova všetok náš dôvtip. Prečo ste vlastne vy štyria toľko pili?"

Draco na ňu pozdvihol obočie. "Láska, odpovedala si si sama, štyria chlapi s dvomi fľaškami ročníkovej ohnivej whisky..." Odmlčal sa predtým, ako ju letmo pobozkal na pery.

***

"To bolo úžasné!" kričali súčasne Albus s Harrym Malfoyom, keď dramaticky oslavovali, vojdúc do stanu na obed. Hra už dajako skončila remízou, hviezdny triafač a strážca hrali jeden na jedného, keď zjavne celé publikum zadržalo dych. Ale na triafača Harpií bola Ginny viac než hrdá, a keď skóroval, posunuli sa vyššie, takže nabudúce budú hrať s Kanoniermi. Vtedy sa rozhodne, kto postúpi do zajtrajšieho finále s Machochester United a Sokolmi.

"Anoo!" jasala s nimi Willow, keď objala brata okolo pása, už príliš unavená, aby stála bez opory.

"Obed a potom čas si zdriemnuť," zavelil Draco, keď opatrne zdvihol svoju dcéru, ktorá bola doslova pokrytá mixom trblietok vo farbách oboch tímov Magocherster United a Harpyí. K jeho nesmiernej hrôze ešte aj vlasy sa jej trblietali od námorníckej až po tmavo zelenú.

Willow sa radostne zasmiala, zavŕtala hlavu do ohybu otcovho krku, pri čom ho samozrejme zasypali trblietky z jej hlavy.

Draco odolal nutkaniu zamračiť sa, iba si vzdychol a dovolil dcére, aby sa k nemu túlila.

Keď sa pripojil k oslave, aby sa naobedovali, George s Blaisom sa na neho uškrnuli, všetci sedeli okolo stola.

"Chúďa, veď je taká unavená, že ledva sedí," poznamenala Ginny žiarlivo, keď si Willow opäť oprela chrbát o Draca, kým jedla polievku a čerstvé ovocie. Po dvoch hlučných synov by Ginny dala hocičo za to, aby to nakoniec bolo dievča. Pri tej predstave sa pozrela na svoje bruško a pošúchala ho. Niežeby svoje novorodeniatko nemilovala, kebyže je to chlapec, ale ona len skrátka vážne chcela dievčatko... Po tehotenstve s Jamesom a Albusom už teraz chápala, prečo jej bratia vždy vravievali, že s ňou špeciálne zaobchádzajú len preto, že je dievča. Tiež teraz súcitila so svojou matkou, hlavne keď sledovala Willow, Lyru či dokonca Sabine. Čo by dala za malé dievčatko, s ktorým by sa rozkošne tuľkala a nemusela si robiť starosti s tým, že niečo vyletí do vzduchu alebo nasilu kŕmením Honor sladkosťami, ktoré neboli určené pre sovy alebo starosťami, že chalani práve urobili niečo vyložene hlúpe len, aby otestovali svoju zraniteľnosť.

"Nepozeraj sa tak na moju dcéru Ginerva Potterová." Draco objal svoju najmladšiu, keď zbadal výraz v Ginniných očiach.

Pri začutí celého svojho mena Ginny vzhliadla s vražedným pohľadom. "Nechaj ma kochať sa predstavou dievčatka, Iskričiak," vyštekla na muža, ktorý sa teraz sám na niektorých miestach trblietal.

Draco pri tej poznámke na ňu zazrel, zatiaľ čo si ostatní len vzdychli a smiali sa.

***

"Oci," povedala Willow zastrčená pod prikrývkou, kým si Lyra prišla dnu čítať, aby sa zbavila Jamesa, ktorému prísne povedali obaja jeho rodiča, že nemá dovolené vstúpiť do dievčenského stanu v strachu, že by niečo spravil s Lyriinými blonďavými vláskami podobne ako to spravil, keď strávila noc u Potterových. Čo samozrejme spravil, aby získal jej pozornosť, pretože sa večne chcel uistiť, že on je tou osobou, na ktorú Lyra stále myslí.

"Áno, anjelik?" spýtal sa Draco, keď dvihol svoju najstaršiu na hornú posteľ.

"Príbeh, bez toho nezaspím." Držala si deku pod bradou a jej široké hnedé oči na neho neústupne pozerali.

Draco spravil grimasu, jeho nos sa mierne rozšíril, keď vydýchol, aby sa zbavil pozlátka, ktoré videl na kraji tváre od okamihu, ako pobozkal Willow na hlávku.

"Dobre."

"Ako si sa zamiloval do mamky?" navrhla Lyra, keď odložila knihu  Tajomná záhrada. Jej obľúbená, pretože babička Grangerová jej ju dala na jej narodeniny a povedala, že jedného dňa bude dosť múdra na to, aby si ju prečítala sama a tak bola Lyra odhodlaná naučiť sa čítať tak skoro, ako to bude možné!

"Áno!" vykríkla Willow v súhlase, usmiala sa ne neho a pri tom ukázala všetky svoje mliečne zuby.

"Ale spánok je dobrý a príjemný," snažil sa Draco argumentovať a sám sa cítil dosť unavený.

"Ocko!" Zakričali obe dievčatá.

"Dobre, dobre, ale rýchlo," povedal Willow, predtým ako sa zložil na malú dvojitú posteľ spolu s ňou, položil hlavu na vankúš a pokrčil kolená, aby sa zmestil.

"Potom, ako som sa ja a vaša mama stali študijnými kamarátmi, dalo by sa povedať, že sme sa počas toho stali priateľmi, niečo čo ani jeden z náš neočakával..."

Vianoce sa blíži a na radosť všetkých študentov bola polovica roku za nimi. Čoskoro by mali ísť domov a oslavovať... po poslednom roku nechceli nič viac, ako stráviť prázdniny s rodinou.... zatiaľ...

Hermiona Grangerová si nebola celkom istá, ako sa cíti, dostala sovu od Harryho so správou, že jej rodičia sú stále v procese liečenia, aby opäť získali spomienky po jej Obliviate. Nepríde žiadna kniha alebo muklovská čokoláda alebo čokoľvek tohto druhu, to všetko prispievalo k hroznému pocitu v žalúdku.

Hermiona zavrela oči, položila svoju hlavu na veľký zväzok a snažila povzbudiť samu seba. Pani Weasleyová ju samozrejme pozvala, aby strávila prázdniny s nimi, ale Hermiona si nemohla pomôcť, pani Weasleyová mala veľa na rubáši s rozširovaním ich rodiny a Ron jej napriek tomu poslal správu, aby sa k nim pripojila... Mal koniec koncov plné ruky práce s intenzívnym záložným tréningom pre Kanonierov.

"Hermiona?" spýtala sa potichu Ginny, keď počula Hermionin rezignovaný povzdych, ten ktorý nepočula, no, od jej prvých týždňov na škole.

"Hej, Gin." Hermiona zdvihla hlavu a zľahka sa na svoju priateľku usmiala.

"Si v poriadku?"

"Samozrejme," odvetila Hermiona živo, jej veselý tón nebol Ginny po chuti, bol až príliš nútený.

Neskôr v noci, predtým, ako sa potkla o uvoľnenú vetvu, ktorá rástla a vykukovala z pôdy tvrdej ako cement, deň predtým, ako sa mali študenti pobaliť a stráviť zvyšok prázdnin s rodinami, putovala Hermiona Granderová bezcieľne po chodbách. Zachytila sa okraju neďalekého stĺpika, Hermiona sa obzrela či niekto nevidel jej nedostatok pôvabu. Nikto iný s ňou v hale nebol, ako sa pozerala cez rameno na spoločnom dvore zaznamenala postavu so známymi blond vlasmi visieť na strome.

Znova čítal list od matky, Draco vzhliadol, ale nevidel nič, jeho oči boli zastrené a jeho myseľ putovala.

"Malfoy?" Vykríkla osoba dole pod ním, čo spôsobila, že skoro stratil rovnováhu. Mohol spadnúť dole a spraviť zo seba blázna, ale bol schopný tomu zabrániť, no počas toho prišiel o list.

"Kto to je?" Začal otázku, ale osoba vystúpila z tieňa listov a tak ju mohol jasne vidieť. Videl hlavu s dlhými a jemne hustými hnedými vlasmi. "Grangerová?" Spýtal sa, ale Grangerová nepozerala hore, jej zrak sa upieral na list v jej rukách. Jeho list!

"Grangerová, to je súkromné!" zakričal, keď sa rýchlo snažil nájsť cestu dole. "Ne-"

"Aj ja tu ostávam." prerušila ho ticho Hermiona Grangerová, napokon rozhodnutá, čo bude robiť tieto prázdniny.

"Ja nechcem tvoju ľútosť!" zavrčal Draco, pohŕdajúc sám so sebou. Len preto, že mu matka povedala, že bude lepšie, keď cez sviatky ostane na Rokforte, zatiaľ čo ona rokuje s ministerstvom o ich majetku počas skúšobnej doby, to neznamená, že zo všetkých ľudí práve Grangerová si musí myslieť, že on bude sám počas sviatkov! Už bol predtým sám počas sviatkov. "Tvoja nechutná ľút-"

"Použila som Obliviate na svojich rodičov minulé leto, aby boli v bezpečí." Odpovedala Hermiona namiesto toho, aby mu oponovala a podnecovala tak hádku. "Stále si na mňa nespomínajú; aspoň si konečne spomenuli na svoje mená..." Hermiona prehltla, jej hlas sa ku koncu mierne láma

Na Grangerovej vyznanie z ničoho nič nemal tentokrát Draco odpoveď, namiesto toho len pozeral na Grangerovej postavu, ktorá vyzerala o mnoho viac zraniteľnejšia, ako inokedy a predsa tak silná. Netušil ako mohla byť tá kombinácia možná, ale keď prišlo na Grangerovú, nikdy nič nedávalo zmysel.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8.kapitola (na FF 9) Od: mami - 05.09. 2016
Po rokoch sa na mnohé veci pozeráme inak a zdajú sa nám krajšie.

Re: Kapitola 8 (na FF 9) Od: maria - 15.08. 2016
dakujem

Re: Kapitola 8 (na FF 9) Od: margareta - 14.08. 2016
Nojo, pánové diskutovali až do němoty. Na druhé straně abstinent houby ví, co musí opilec vydržet! Moc se mi líbí to srovnávání, jak hezky Draco vzpomíná na věci, kvůli kterým kdysi tak vyšiloval. Moc díky za další kapitolu, je báječné, že pokračujete!!!

Re: Kapitola 8 (na FF 9) Od: denice - 14.08. 2016
Jo, těžká jsou jitra opilcova - a když ještě k tomu manželky použijí Aquamenti, pak je to vážné... A docela chápu Ginny, že po dvou synech touží po rozkošné malé holčičce :-) Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke