Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

4. Znovu pozvaný

Maska
Vložené: arabeska - 24.08. 2016 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti; PřekladMeiki16121993, elena, Jimmi, xXslytherinXx, Anetka, Sally, Vevericka99;  Beta: arabeska; Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+


S pustením tejto kapitoly som čakala na pozitívne správy. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Bol to dlhý deň. Hermionina prvá hodina s tretiakmi nedopadla dobre, keď sa Corren Simeon snažil premeniť miesto chrobáka, ktoré im rozdala, samého seba.

Poobede mala hodinu s triedou Elladory. Ella so skupinou svojich priateľov celý čas vyrušovala, až kým im Hermiona nedala trest.

A tak teraz namiesto niekoľkých drahých minút oddychu musela robiť dozor pri treste. Ella ju začínala znepokojovať, pretože jej správanie sa zhoršovalo, a dialo sa to od začiatku roka.

Povzdechla si, když uviděla profesora Langa, který na ni čekal před jejím kabinetem. Tohle byla poslední věc, kterou potřebovala.

"Hermiono," pozdravil a ona se přinutila k úsměvu.

"Fabiene, co pro tebe můžu udělat?"

"Potřebuji si s tebou promluvit ohledně Malfoyových," řekl Fabien.

"Nerada tě odbývám, ale za chvíli musím dohlížet na poškoláky."

"Tak co kdybychom to probrali během večeře?" Fabien ji oslnil úsměvem, hezkým úsměvem, ale Hermionu nijak neoslnil.

"Nemyslím si, že to je dobrý nápad," pověděla a pokynula ke dveřím kabinetu. "Pojď dál – budeme to muset nějak stihnout.“

Fabien ji následoval do pracovny a posadil se. "Tak s kým jsou problémy tentokrát? Se třeťáky? Vždycky zvlčí před návštěvou Prasinek."

Hermiona si sedla naproti němu. "Vlastně je to Ella. Znovu."

Spatřila, jak se Fabienův výraz změnil. "Je plná života," řekl a Hermiona protočila oči.

"Dovoluješ jí, aby si vyskakovala, a to musí přestat. Je to chytrá dívka, ale potřebuje se soustředit."

"Je najlepším letcom, ktorého máme – nie každý žiak môže mať vynikajúce známky," pokrčil plecami Fabien. "Musíš sa snažiť prispôsobiť silným stránkam študenta."

"Souhlasím, každý student nemá hlavu na učení, ale Ella určitě ano. Je to naše práce, ujistit se, že uplatňuje veškerý svůj potenciál."

"Podle mě se bude pořád soustředit na famfrpál," trval na svém Fabien.

"A co její chování? Je neposlušná, hrubá a příliš si jistá v kramflecích, " trvala na svém Hermiona. "Mluvil jsi už s jejím otcem?"

Fabien zbledl. " Nemyslím si, že je to nezbytné."

"Dobrá, tentokrát to necháme být, ale pokud se objeví další problém, tak si s ním budeme muset promluvit," Hermionin hlas nezněl tak přísně, jak si přála. Fabien si nahlas povzdechl.

"Promluvím s ní," vzdorně opáčil.

"Přestaň se bát Malfoyů."

Fabien se zašklebil. "Kdo říká, že se jí bojím?"

Hermiona sa naklonila k svojmu kolegovi. "Prečo potom všetko to podlizovanie?"

Fabien zakroutil hlavou. "Mohl bych se po té narážce urazit," upozornil ji. " Nyní je pro mě jako ředitele Zmijozelu důležité udržet rodinu Malfoyových šťastnou. "

Hermiona zakroutila hlavou, "Některé věci se nikdy nezmění!"

____________________

Ďalší deň Hermiona dozerala nad výletníkmi v Prasinkách. Predčítala nahlas mená, vyškrtala ich zo zoznamu a poslala svojou vlastnou cestou s inštrukciami zvoniacimi v ušiach.

Akonáhle ich všetkých odprevadila, vybrala sa na svoju prvú hodinu. S povzdychom si uvedomila, že ju má s Ellinou triedou. Dnes naozaj nemala náladu na nijaké hlúposti.

Žiaci hlučne vošli do učebne a Hermiona chvíľu počkala, kým sa usadili. Trvalo jej asi dve sekundy, aby zistila, kto chýba.

"Ví někdo, kde se nachází Elladora Malfoyová?" zeptala se třídy. Dočkala se pouze hromadného zavrtění hlav. Dívka v přední lavici nahlas promluvila:

"Naposledy jsem ji viděla na snídani."

Hermiona si povzdechla a začala vyučování. Po hodině musí Ellu najít a zjistit, kde se zašívala.

O přestávce se Hermiona vydala najít Fabiena. Úřadoval ve své pracovně.

"Co tím myslíš, že se ztratila?" zeptal se po Hermioně stížnosti.

"Nepřišla na hodinu. Co jiného jsem mohla myslet?" Hermiona zakroutila hlavou. "Nevíš, jestli byla na ošetřovně nebo někde jinde?"

"O ničem nevím," pokrčil Fabien rameny. "Pojď se mnou, zkontrolujeme zmijozelskou společenskou místnost. "

Znovu se setkali s hromadným vrtěním hlav. Nikdo ji od snídaně neviděl.

"Možná je na famrpálovém hřišti," zmínil Fabien. Hermioninou tváří něco problesklo. "Co je?"

"Prasinky," řekla Hermiona. "Musela odejít do Prasinek!"

____________________


"Velmi mě mrzí, že jsem nucen vás znovu obtěžovat, ale jistě sám uznáte, že nemůžeme tohle chování dále tolerovat," řekl stísněným hlasem profesor Lang Dracovi, kterého si znovu pozvali do školy.

"Nikomu se o tom nezmínila? " zeptal se Draco.

"Nie – ale toto nie je otázka toho, či to niekomu povedala. Odísť nemá dovolené," vysvetľoval Fabien. "Hoci myslím, že existuje možnosť, že sa pomýlila."

Hermionu požiadali, aby sa stretnutia zúčastnila kvôli tomu, ako sa Elladora ustavične zle správa na jej hodinách. V tomto okamihu si nahlas vzdychla, čím naznačila svoj nesúhlas s Fabienovými slovami.

"Opravdu naznačuješ, že Ella nevěděla, že nemá dovoleno opustit školu, potažmo že má zakázanou návštěvu Prasinek?"

Pohled upírala na profesora Langa, ale stále periferně vnímala Draca.

Neverila, že bude toto považovať za prijateľné, ale priznať to znamenalo ustúpiť a Hermiona si nebola istá, či je to ochotný urobiť.

Profesor Lang na ni mrzutě pohlédl a odkašlal si. "Dobrá… uznávám, že to je nepravděpodobné, ale existuje možnost…"

"Samozřejmě, že věděla, že nemůže odejít ze školy!" skočil mu Draco do řeči. Hermiona se k němu překvapeně otočila. Jeho slova ji docela potěšila.

A následující slova jí dodala naději, že možná bude ochotný je vyslechnout.

"Není hloupá! Školní řád zná velmi dobře, pouze si myslí, že se na ni nevztahuje."

"Tohle je její poslední přestupek, už jich má na svém kontě pěknou řadu," upozornila ho Hermiona. "Musela jsem nechat Elladoru na poškole několikrát v posledních pár týdnech. Stále se zhoršuje a to zejména v mých hodinách," dodala. "Nevím proč, ale zdá se být předurčena k vyrušování."

"Možná se nudí?" navrhl Draco a Hermiona ho probodla pohledem.

"I kdyby se nudila, není to výmluva pro její chování."

"Proč jenom v tvých hodinách, Grangerová?" naklonil se k ní Draco.

"Nemám tušení."

"Možná je to kvůli tomu, že je Scorpius ve tvé koleji?" nadhodil Fabien a Hermiona si nahlas povzdechla.

"Můžeš na ni mít nějaký vliv?" zeptala se Draca, ignorujíc Fabiena, jehož návrh ji podráždil.

"Vliv?" Draco nakrčil nos. "Jsem její otec – můžu ji víc než ovlivňovat. Věř mi, že nebude na pochybách, že se musí chovat slušně, když s ní promluvím."

Hermiona přikývla. "Dobře – byla by škoda plýtvat jejím talentem, protože je to velmi schopná studentka, když se snaží."

"Inu, doufejme, že se nám podaří dostat Elladoru zpět do správných kolejí," nadnesl profesor Lang veselým hlasem, který Hermionu opět nesmírně popudil.

Draco ignoroval jeho otázku a sedl si zpět na židli, pohyby stále stejně namyšlené a arogantní.

"Rád bych mluvil s Grangero… profesorkou Grangerovou osamotě." Hermiona zvedla obočí.

Aspoň, že si spomenul pridať k jej menu aj tú „profesorku“. Jeho tón bol tak autoritatívny, až nad ním Hermiona musela žasnúť.

Ten tón pochádzal z rokov skúseností, ako sa správať nadradene a byť za nadradeného aj považovaný.

Bol zjavne celkom zvyknutý tak hovoriť a očakával slepú poslušnosť.

A tej sa mu dostalo od profesora Langa, ktorý vyzeral, že sa v Dracovej prítomnosti premenil na iného človeka.

Odlišného a úbohého, podľa Hermioninho názoru. Fabien opustil miestnosť a Hermiona sa otočila k Dracovi, vopred nie nadšená z čohokoľvek, čo sa chystal povedať.

Draco si odkašľal. "Predpokladám, že sa Scorpius stále dobre udomácňuje?"

Hermiona prikývla. "Áno, veľmi dobre, samozrejme." Zvedavo naňho pozrela, keď sa zatváril neisto. To bolo niečo, čoho si Hermiona nepredstavovala, že by bol schopný.

Naklonil sa mierne dopredu a Hermiona náhle pochopila, ako dokázal vzbudzovať taký rešpekt u normálne sebabistých ľudí, ako je profesor Lang. Nebolo to len jeho tónom a maniermi – bolo to celým jeho vystupovaním.

Spôsob, ako sa obliekal; elegantne, štýlovo a očividne draho. Celý jeho výzor bol dokonale pestovaný, šarmantný a uhladený.

Bol bezpochyby atraktívny, ale profesor Lang o ňom zrejme nebude premýšľať týmto spôsobom, takže na mužov Draco musel použiť ostatné prostriedky, aby dostal to, čo chcel, a zjavne si túto schopnosť osvojil perfektne.

Hermiona si uvedomila, že obaja už istý čas mlčia, a nadvihla obočie, povzbudzujúc Draca, aby znovu prehovoril. "Ešte niečo si chcel?"

"Dostal jsem tvou zprávu," řekl a Hermiona zkroutila rty. Tušila, že příval stížností na sebe nenechá dlouho čekat.

"Myslím, že to bylo velmi obsáhlé," vyslovila ponuře. Chovat se chladně byl jediný způsob, jak s ním mohla jednat.

Dracove oči sa stretli s jej očami a len na malý, maličký moment si bola Hermiona vedomá ich blízkosti.

Draco otevřel ústa, jako by chtěl něco říct, ale pak je znovu zavřel. Promnul si oči a pak konečně promluvil: "Bolo to celkom vyčerpávajúce… Presne ako som to požadoval," povedal. "Nebudem potrebovať žiadne ďalšie správy."

Hermionine oči sa rozšírili. "Prečo nie?" Opäť očakávala sťažnosti ohľadne svojej práce.

"Mala si pravdu, že je Scorpius šťastný… Očividne sa má neobyčajne dobre," znova trochu zaváhal Draco. "Určite máš množstvo iných vecí, ktoré môžeš robiť vo svojom čase."

Hermione to vzalo všetko odhodlanie. Donútila sa znieť normálne. "Ak si si istý."

Draco prikývol a náhle vstal. Hermiona sa tiež postavila, nie celkom istá, čo ďalej povedať.

"Čoskoro sa porozprávam so svojou dcérou," vykročil Draco smerom ku dverám.

"Pokud se vyskytnou další problémy, kontaktujte mě." Položil ruku na kliku u dveří a zlehka se otočil k Hermioně, která ho bedlivě pozorovala. Byl už skoro venku, když ho uslyšela říct jasné "Děkuji."

Dveře se za ním zavřely a Hermionu přemohlo překvapení. Opravdu jí teď poděkoval?

Pomalu usedla na židli a nevěřícně zakroutila hlavou. Draco Malfoy jí právě poděkoval!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. Znovu pozvaný Od: Ganlum - 01.10. 2017
Draco bude dělat s dcerou pořádky a ještě děkuje??? To jsou události.

Re: 4. Znovu pozvaný Od: MichelleF - 13.09. 2016
Tedy, co způsobilo takový obrat v Dracove chování? A co trápí Ellu?

Re: 4. Znovu pozvaný Od: mami - 05.09. 2016
Dcéra cíti málo záujmu a zároveň ich benevolencia spôsobuje, že necíti hranice a preto nevie, rozlíšiť dobré od zlého.

Re: 4. Znovu pozvaný Od: Iveta - 01.09. 2016
Pani, Draco se prekonava :-) Treba Elle fakt promluvi do duse...ja mam spis pocit, ze Hermionu testuje, neni zvykla, ze by se ji nekdo postavil. Diky za preklad :-)

Re: 4. Znovu pozvaný Od: denice - 31.08. 2016
Z Draca se pomalu klube správný otec! Očividně chápe, že dceři nijak nepomůže, když bude žehlit její výstřelky- jednou by to přeťápla a pak by ji mohli třeba i vyhodit. A poděkoval Hermioně - ten mužský vyrostl! Děkuji všem šikulkám.

Re: 4. Znovu pozvaný Od: maria - 29.08. 2016
dakujem

Re: 4. Znovu pozvaný Od: Zuzana - 28.08. 2016
Veľmi pekne ďakujem za kapitolu. Je to milé čítať dvojjazyčne:) Úžasná práca, mám z toho taký dobrý pocit na duši.

Re: 4. Znovu pozvaný Od: larkinh - 26.08. 2016
už aby začaly tát ledy :) Možná má Ella pocit, že se teď otec zajímá víc o Scorpia, protože je v jiné koleji... a tak se snaží přitáhnout pozornost. Díky za překlad.

Re: 4. Znovu pozvaný Od: michelle13 - 25.08. 2016
Vykĺzla vám jedna anglická veta :) "Not in the lesson! What do you think I mean?" Hermione shook her head. "Has she been sent to the infirmary or anything?" Inak perfektná kapitola :) Draco sa poďakoval a Hermiona je z toho tak trošku mimo :) Teším sa na blížiacu sa romancu :)

Re: 4. Znovu pozvaný Od: Neprihlásený - 25.08. 2016
Draco poděkoval a vlastně souhlasí s Hermionou? V její kůži bych se cítila velmi nejistě, je to nějaký úskok nebo mu jde vážně o blaho dětí?
Re: 4. Znovu pozvaný Od: silrien - 08.09. 2016
Sakra, právě jsem zjistila, že jsem už přes týden nepřihlášená. Takže toto je můj komentář, opožděně se k němu hlásím

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke