Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Simply Irrefutable

10.kapitola (na FF 11)

Simply Irrefutable
Vložené: Jimmi - 21.09. 2016 Téma: Simply Irrefutable
Online preklady nám napísal:

Autor: bookworm1993             Překlad: Online Preklady           Hrubá kontrola: Jimmi                Banner: bookworm1993

Originál: https://www.fanfiction.net/s/8630085/11/Simply-Irrefutable

Rating: PG-13

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

10. kapitola

"Stojí to za prd." Draco nedokázal zabrániť zavrčaniu, keď sa s Grangerovou posadili so zvyškom ôsmakov, ktorí nemohli hrať sami metlobal, pretože mali poskytnúť mladším ročníkom väčšiu šancu, aby sa zabavili a zistili, ako škola funguje. Ôsmaci mali svoje vlastné vnútrofakultné hry, ale tie sa nepočítali za nič, bolo to ako keby mali cvičenie. Žiadna skutočná súťaž alebo ktorá fakulta je zo všetkých najlepšia.

"Pravdepodobne, ale existujú pravidlá," obzrela sa na neho Grangerová. Hoci ho trochu ľutovala, nie celkom rozumela jeho bolesti, hoci sa vážne tak veľmi o metlobal nezaujímala. Okrem Harryho a Rona a občas chrabromilský tím, keď  to nebola príčina, kvôli ktorej sa jej dvom najlepším priateľom zhoršovali známky.

"Pravidla," ušklíbl se Draco. "Hloupost, ani nevím, proč jsem tady."

"Fakultný duch," vzdychla si.

"Nestojí za nic, " poznamenal Draco suše a protočil oči, když jeden ze zmijozelských střelců příliš prudce odhodil Camrál a málem spadl z koštěte.

"Malfoyi!" Hermiona mu věnovala nevěřícný pohled.

"Stojí za nic!" Oplácel jí pohled s rozmrzelostí vepsanou ve tváři. "Jsou ubozí, je to jako se dívat na hromadu prváků, jak se učí létat, trochu jako Weasley, který se učí, jak nedostat ránu od svého vlastního koštěte."

"Malfoy!" ohnala sa Hermiona a udrela ho tým, čo práve čítala.

"Hej, to je násilí!"

"Ale prosím tě,"

"Říkám ti pravdu, taky jsi tam byla," odfrkl si Draco.

Hermiona zavřela oči.

"Grangerová, možná mezi sebou máme příměří, ale pořád si můžu myslet, že tvůj kluk je naprostý blbec."

"Och, čuš a sleduj hru." Hermiona si vzdychla, neobťažovala sa napomenúť ho za urážku Rona. Robil to zakaždým, keď sa mu naskytla príležitosť, na druhej strane, to isté robil Ron. Ešte nezažila rozhovor s Ronom, kde by nenazval Draca všetkými možnými menami pod slnkom.

"Sú nanič," Draco len zopakoval. "Hanbím sa dokonca za to, že som Slizolinčan."

"Nuž, má to dôvod, vidíš silu, ktorou je Chrabromil... dodržiavajúci pravidlá a nakopávajúci zadky." Hermiona na neho samoľúbo vzhliadla, oboje obočie mierne nadvihnuté v triumfe. "Nakop im tie slizolinské zadky, Ginny!!!" povzbudzovala, keď Ginny ukradla prehadzovačku po bohviekoľkýkrát a skórovala.

"No teda, pozrime sa, čo za grobiana máme ako skutočného fanúšika," prehlásil Draco, hoci to sprevádzal úškrnom, znelo to takmer hrdo. Ale keď sa potom znova pozrel na ihrisko, len aby videl, ako slizolinský odrážač roztočil pálku tak veľmi, že sa ňou sám trafil, musel si zakryť oči a zastonať v naprostom ponížení. Bolo skutočne príliš zlé, že všetci slizolinskí najlepší hráči boli smrťožrútikmi v zácviku a odsúdili ich k čarodejníckej službe, aby pomohli napraviť škody, ktoré napáchali spolu so svojimi rodinami. Hoci veľa z nich podvádzalo, takže možno neboli až takí dobrí, ale jednako bolo pre neho príliš trápne toto všetko sledovať.

"Áno!" Draco sa prevalil, keď Grangerová skutočne vyskočila z miesta a hlasne povzbudzovala, pretože narovinu, slizolinčania dostávali na prdel, takmer jednotne a ručne od Weslíčky.

"Oj," Hermiona sa pozrela za seba, uvedomila si, že práve zrazila Draca z miesta. "Prepáč," zahryzla si do pery, tvárila sa dosť hanblivo.

"Nič sa nestalo. Budeme predstierať, že sa to nestalo," odmávol Draco jej obavy.

Hermiona si hrýzla peru, keď sa pokúšala nezasmiať. Večne sa snažiac zachrániť jeho mužnosť. Len potriasla hlavou a pozrela sa znova na hru, navzdory samej sebe úsmev na perách.

Hra bola v najlepšom prípade príšerná. A predsa, keď Draco zaujal opäť svoje miesto a hľadel dopredu, a keď sa osoba vedľa neho znova na neho pozrela, neprial si byť nikde inde.

!

Colby s Teddym sa najprv zaškerili, než zajačali z plných pľúc, že napriek tomu, že Falkoni vyhrali, už oznámili hráčov, ktorí budú reprezentovať Anglicko.

Pomerne zahanbený, keď si ho našla kamera, sa Oliver Wood usmial, jeho hrdý syn na pleciach jasajúci spolu s ostatnými otcovými fanúšikmi. Oliver Wood bude začínajúcim brankárom v tomto ročníku pohára. Avšak Dracova tvár sa zvraštila nechuťou, keď oznámili meno rezervného brankára. Nenadšene tlieskal s burácajúcim davom. Pocítil potiahnutie za nohavice a sklonil zrak. "Moja Lyra," uškrnul sa a zdvihol svoju najstaršiu. "Ty si môj hrdina," usmiala sa, vrhla pohľad ponad plece na obrovské obrazovky. So samoľúbym úškrnom na perách pobozkal Draco dcéru na spánok.

Počujúc, ako ich dcéra upokojila manželovo ego, Hermiona pokrútila hlavou. Znova sa usmiala, keď zachytil jej pohľad.

Pritiahol si svoju ženu k sebe a druhou rukou ju objal. "Všetky ste mojím svetom."

!

Přenášedlo je všechny přeneslo zpět do bezchybně udržované zahrady Malfoy Manor .

"Pŕŕŕ!" Tie dve príšerky vykríkli, keď sa ich rodičia ešte len začali rozhliadať, pretože stratili rovnováhu v dôsledku teleportácie prenášadlom.

"Nie na moje amarylisy!" Krik bolo počuť skôr, než bolo vrhnuté kúzlo Leviosa, ktoré zachytilo Harryho Malfoya a Albusa Pottera  predtým, než mohli pristáť na krvavo oranžovo sfarbených kvetoch.

Všechny tři Malfoyovské děti a Sabine ožily. "Babičko!" zakřičely najednou.

Kráľovská ako ruža Narcissa Blacková zložila vnuka a jeho najlepšieho priateľa na kus trávy tesne vedľa jej amarylov, než si odťukla klobúk dozadu, v tvári úsmev. "Poďte sem a všetci ma objímte!"

Lyra zliezla z Colbyho chrbta, kým krútiacu Willow jemne zložil jej otec. Sabine tiež zoskočila z otcových rúk, než sa pripojila k Malfoyvým deťom v objatí ženy, ktorá  zaujala úlohu jej starej mamy, pretože obe jej vlastné zomreli skôr, než sa narodila.

"Také nádherné ako čerešňové kvety na jar." Objala všetky tri dievčatá, než každé pobozkala na čelo. "Ahoj drahý, ty si ale fešák, to teda musím povedať," usmiala sa na Teddyho, ktorý k nej prišiel oveľa pokojnejšie, aby sa s ňou objal.

"Starká!" Jediné Malfoyovo dieťa mužského rodu vykríklo, neschopné to napriek snahe zadržať, príliš vzrušené, aby vôbec predstieralo rozhorčenie či rezervovanosť, ako by to normálne urobilo, keďže teraz už malo päť a pol, takmer šesť!

"A ty," zasmiala sa, keď sa jej jediný vnuk vrhol medzi dievčatá. "Ale no tak," riekla s hravým úsmevom. "Dokonalá podoba svojho otca. Ale vďaka bohu bez jeho rozmaznania a so súcitom tvojej matky."

"Hej, já jsem soucitný!" vykřikl Draco nevěřícně.

"Ale až moc rozmazlený."

To malo byť čo? Jeho vlastná matka? Stále si dokázal spomenúť na dni, kedy oči jeho matky na ňom nenachádzali nič zlého. Hoci... Býval kolosálnym blbcom, ako mu jeho žena často pripomínala. Takže možno bolo lepšie, že nebola slepá k jeho chybám, ale jednako toto bolo trochu príliš moc kompenzácie!

!

"Jaký byl turnaj?" zeptala se Narcissa a vděčně přijala od Luny čaj. "Velmi zajímavý, drahá. Copak je to za příchuť?

"Môj otec je už nejaký čas posadnutý ružovou vodou. Ale je veľmi zdravá a jediný spôsob, akým teraz môžeme pripravovať so Sabine čaj." Luna sa vážne usmiala, keď položila pred ostatných šálky s čajom.

"Tuerenturas," Hermiona sa predklonila, aby očarovala tým dvom príšerkám šálky.

Podľa očakávania Draco, Harry a všetci chalani sa okrem Blaisa a Colbyho zaksichtili. Ružová voda.

"Ach, prosím," Ginny pretočila očami, než si so zatvorenými očami odpila. S prvým odpitím Ginnin nos zachytil vôňu čaju z ružovej vody, potom si odpila ďalší dúšok. "Achmôjbože, Luna, to je úžasné." Usmiala sa, než si pošúchala brucho. "Ona tiež súhlasí," dodala.

"Kedy máš termín, Ginevra?"

Ginny si porazenecky vzdychla, keď začula svoje celé meno. Bolo jedno koľkokrát požiadala Narcissu, aby ju volala Ginny...

"Za méně než dva měsíce," zkousla si Ginny svůj ret, jak se snažila neuculovat se jako šílenec.

"Obaja dúfame, že tento bude rovnako presný ako traja predchádzajúci," povedal Harry, keď si nabral trojicu dievčat do náručia a vyvolal tým ich chichot.

"Strýčku Harry," zahihňala se Willow.

"Dokud to dítě nebude stejně otravné jako James," dodala Lyra a se smrtelně vážným výrazem se pohrdavě podívala na nejstaršího z Potterových dětí.

"Lži, já vím, že jsem tvůj nejoblíbenější." James si stoupl, jako kdyby to mělo jeho slova potvrdit.

"Nech Lyru dneska být, Romeo," povzdechl si Harry a popadl svého syna za límec předtím, než by udělal nějaké potíže. "Vypij si svůj čaj jako civilizovaný člověk."

"Když už mluvíme o čaji, myslím, že-"

 "Draco Malfoy, vypi čaj, ktorý nám Luna láskavo všetkým pripravila." Hermiona sa pozrela na svojho manžela, zastavila ho uprostred pohybu.

"Vážne to niečo pridáva," priznal Blaise, keď sa na neho Luna usmiala ako slniečko. Colby súhlasne prikývol, než ho všetci traja skúsili sami.

"Colby, kdy začínáš v Kruvalu?"

"Na konci léta," odpověděl Colby a přikývl.

Draco sa zaksichtil, keď si spomenul na hádku, ktorú mal s Colbyho rodičmi. Colby patril na Rokfort!

"Ale desať rokov je tak málo. Spomínam si, aké neznesiteľné bolo, keď Draco odchádzal v jedenástich. Nedokázala som opustiť svoju izbu, keď som sa vrátila z nástupišťa," spomínala Narcissa, kým sa Wilby prilepila ku Colbymu, hodiac sa mu okolo krku, nepáčila sa jej predstava, že odchádza.

"Budu v pořádku," zavrtěl Colby hlavou s malým úsměvem na rtech. "Budu se vracet každé prázdniny." Přesunul si Willow do svého klína. "Stejně tu budu po zbytek měsíce s Dracem, když rodiče teď cestují."

"Náš úplne vlastný opatrovateľ detí," zažartoval Draco.

"Keď hovoríme o cestovaní, aký bol váš výlet do Japonska?" spýtala sa Hermiona, keď videla svoju tak kráľovskú svokru posmutnieť.

"Och," zalomila Narcissa rukami. "Taký nádherný a exotický! Ľudia boli viac než prívetiví a ja," drzý úsmev ozdobil jej tvár, "som mala pocit, ako keby som bola znova mladá. Toľko komplimentov, že som začínala veriť, že by som mohla byť modelkou." Odbila to smiechom.

"Ale ty jsi krásná!" prohlásila Lyra a pro větší důraz rozhodila pažemi.

Narcissa pokrútila hlavou napriek protestom ostatných. "Môj vek sa už začína prejavovať. Som štvornásobnou starou mamou."

"Čtyři?" zaječel Draco předtím, než se otočil, aby se podíval na Hermionu nebo spíše na její břicho. "Je tu něco, co mi-"

"Ne!" Vrtěla Hermiona zběsile hlavou. "Tři už jsou víc než dost!"

"Draco, vážně bys měl více věřit své ženě. Myslím si, že by ti to řekla dřív, než by to řekla mně, kdybych měla mít další vnouče."

"S vámi dvěma nikdy nevím!" Rezignovaně si sedl zpátky, když se mu jeho tlukot srdce uklidnil.

"Mala som na mysli tak či tak Sabine." Obrátila sa k najmladšej Zabiniovej a prečesala jej dlhými prstami tmavé lokne. "Blaise bol každé leto prakticky mojím synom, keď tí dvaja vyrastali."

Sabine sklopila zrak, usmiala sa, keď ju jej najlepšia priateľka štuchla.

No, jakmile dopijeme čaj, mám pro každého z vás suvenýry na památku."

Harryho a Albusove oči sa rozšírili pri slove suvenír. Obaja sa na seba pozreli, než chytili porcelánové šálku a vypili svoje čaje.

"Hotovo!" oznámili zborovo.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 10.kapitola (na FF 11) Od: maria - 21.09. 2016
dakujem

Re: 10.kapitola (na FF 11) Od: margareta - 21.09. 2016
Moc se mi líbí, jak jsou teď všichni pohromadě. A že přijali Colbyho do rodiny jako právoplatného člena a mají ho rádi. Jenom se bojím, že ta selanka dlouho nevydrží. Že se něco nekalého semele. A taky si nedovedu představit, jak bude Draco svým dětem vyprávět, jak jeho vztah s Hermionou nabral na intenzitě a následně skončil. A jak potom došlo k obnovení následkem Ronovy bezohlednosti. Jak to mezi nimi teď vlastně je? Ron má sice už svou rodinu, ale mám temné tušení, že se přes ztrátu Hermiony ještě nepřenesl a když nebude moct jinak, bude aspoň dělat potīže, pomlouvat a urážet, aby se pomstil. Bojím se, že schopný toho je! Díky za další krásnou kapitolu!!

Re: 10.kapitola (na FF 11) Od: denice - 21.09. 2016
Moc mě baví vzpomínky na minulost - kvůli současnosti si budu muset povídku přečíst v celku, občas se v těch jménech ztrácím :-) Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

bookworm1993: ( Jimmi )21.04. 2019Kapitola 18 (na FF 19.)
bookworm1993: ( Jimmi )07.04. 201917. kapitola (na FF 18.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201916. kapitola (na FF 17.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201915. kapitola (na FF 16.)
bookworm1993: ( Jimmi )06.04. 201914. kapitola (na FF 15.)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201913. kapitola (na FF 14)
bookworm1993: ( Jimmi )05.04. 201912. kapitola (na FF 13)
bookworm1993: ( Online preklady )28.09. 201611. kapitola (na FF 12)
bookworm1993: ( Online preklady )21.09. 201610.kapitola (na FF 11)
bookworm1993: ( Online preklady )17.09. 20169. kapitola (na FF 10)
bookworm1993: ( Online preklady )14.08. 20168.kapitola (na FF 9)
bookworm1993: ( cuc )18.11. 20157. kapitola
bookworm1993: ( cuc )28.07. 20156. kapitola
bookworm1993: ( cuc )29.05. 20155. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )02.08. 20144. kapitola
bookworm1993: ( morgana )25.07. 20143.kapitola
bookworm1993: ( Morgana )18.07. 20142. kapitola
bookworm1993: ( Morgana )12.07. 20141. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Morgana )12.07. 2014Úvod k poviedke