Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

8. Lektvary

Maska
Vložené: arabeska - 04.10. 2016 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;     PřekladMeiki16121993, Ani, Anetka, gama, katrin;     Beta: arabeska;     Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Hermiona si s Oliverem potřásla rukou a doprovodila ho ke dveřím. Moc se od školních let nezměnil a Hermiona si vzpomněla, jak k němu všichni, zvláště Harry, chovali úctu. Velmi se těšila, až si s ním zase bude moci popovídat.

Posadila se zpět za svůj stůl a povzdechla si. Dva vyřízení, jeden zbývá, a naneštěstí ten nejhorší. Jelikož Fabien vybral Elladoru, řekne Hermiona Dracovi o zařazení obou jeho dětí. Byl to jediný rodič se dvěma potomky zařazenými do programu a byl povinen si to vychutnat, ne?

Ozvalo se zaklepání a jeden sedmák uvedl Draca do jejího kabinetu. Beze slova a aniž by čekal na pokyn si sedl.

"Dobrý večer," pozdravila Hermiona jízlivě a Draco se na ni ostře podíval.

"Začíná to být tvůj maličko protivný zvyk Grangerová."

"Co?"

"Pořád vyhledáváš to potěšení z mé společnosti," pronesl Draco. Kdyby jí to řekl kdokoliv jiný, poznala by, že se jedná o žert, ale u Draca ne. Bylo velmi pravděpodobné, že to skutečně myslí vážně.

"Dobře zvaž význam slova potěšení." Hermiona spatřila, jak pozvedl obočí. "Ten tvůj maličko protivný zvyk se bude muset změnit, než začneme trávit více času společně."

"Více času společně?" Draco se zamračil. "A o jakém mém maličko protivném zvyku mluvíš?"

"Že mě neustále oslovuješ příjmením."

"No a co?" Draco se na ni vyzývavě podíval, jako by byla směšná.

"Říkám ti snad Malfoyi?"

"Je mi upřímně úplně jedno, jak mi říkáš."

Hermiona jej probodla pohledem, který sděloval, jak by ho ráda nazvala, ale pak se rozhodla nechat to být.

Jen plýtvala časem. Posbírala papíry na stole. "Jsi informován o Winningtonově mentorském programu? Věřím, že ti o něm profesorka McGonagallová napsala."

"Ano, napsala."

"Výborně, je mi potěšením ti oznámit, že Scorpius i Elladora byli vybráni k účasti v bradavickém výběrovém procesu. Pokud uspějí, dostanou se mezi pětici žáků, kteří budou reprezentovat Bradavice ve vlastní soutěži."

Čakala na Dracovu reakciu na toto prehlásenie so zvedavosťou, či aj na tomto nájde niečo negatívne.

"Ella taky?" zeptal se, jako kdyby byl Scorpius už předem daný.

"Ano, Fabien ji vybral pro její mimořádný talent v létání," odpověděla mu Hermiona. Neunikla jí skutečnost, že ji volal zkráceným jménem, to bylo překvapující.

"Fantastické."

To Hermionu opět překvapilo. Bylo to nadšení a nefalšovaná hrdost na své děti. "Pokud alespoň jeden z nich postoupí do hlavní soutěže, bude potřeba, abys jel s ním."

"Ano, já vím."

"Takže jsme si mysleli, že by bylo milé pozvat rodiče kandidátů, aby se také zúčastnili bradavické soutěže." Hermiona mu podala list papíru. "Tohle je harmonogram, není to nějak zvlášť časově náročné a můžeš se zúčastnit tolika disciplín, na kolik si najdeš čas…"

"Budu na všech."

Hermiona ztratila řeč a zírala na něj. Nikdy ji nepřestane udivovat. Kdyby jen dokázal přestat být tak arogantní a odměřený, téměř by ho obdivovala za jeho přístup. Perfektní, podporující rodič.

"Dobře… to je skvělé…"

"Jsi překvapená, že?" zeptal se Draco tak přímo, že se Hermiona opravdu cítila trapně.

"Co tím myslíš?"

"Jsi překvapená, že ve skutečnosti mi nejsou mé děti ukradené a že je chci podporovat." Draco se naklonil. "Soudíš mě každou vteřinu, kterou strávím ve tvé společnosti, a pokaždé, když udělám cokoliv jenom vzdáleně slušného, reaguješ takhle," mávl rukou, jako by to gesto všechno vysvětlovalo, "naprosto šokovaně a podezíravě."

Hermiona si hlasitě povzdechla. "Mohli bychom zůstat u diskuze o mentorském programu? Protože to nechci nechat dojít k další hádce."

"Popíráš to?"

Hermiona protočila panenky. "Samozřejmě, že jsem překvapená, že se umíš chovat slušně! Nemám mnoho kladných vzpomínek, o které bych se mohla opřít."

"Do pekla, neodešli jsme ze školy už před lety? Proč musíš být tak zatraceně bohorovná?"

"Jednáš se mnou otřesně, co jsme se znovu potkali," bránila se Hermiona. "Jsi hrubý, nezdvořilý a nespolupracuješ. Ani se nepokoušíš být ke mně slušný, i když se ti snažím pomoct s tvými dětmi."

Draco se v křesle opřel a bez ostychu si ji prohlížel. "Jsi takhle podrážděná, i když máš volno?"

Draco vedel veľmi dobre strielať falšom a Hermiona nebola veľmi dobrá v chytaní. Namierila na neho prst. "Vidíš! O tomhle mluvím. Víš, jak je to urážlivé a osobní? Jsem profesorka tvých dětí, takže když už ne z jiného důvodu, nemyslíš, že by ses měl ke mně chovat s respektem?"

"Nemůžeš nechat moji minulost minulostí, tak proč bych měl já zapomenout na tu tvoji?"

"Pokud se Scorpius dostane do hlavního programu…"

"U Elly si neděláš moc velké naděje, že?" Draco vyskočil. "Málo se na tvůj vkus šprtá, Grangerová?"

"A už je to tady zase! Říkáš mi Grangerová!" Hermiona věděla, že se rozkřičela, ale nemohla si pomoct. "To musí přestat, jestliže máme společně trávit nějakou dobu se studenty."

"Očekáváš, že ti budu říkat Hermiono?"

"Profesorko Grangerová."

"Cože!" Draco se rozesmál. "To si děláš srandu!"

"Co se Elladory týče, myslím, že má velmi dobrou šanci projít a reprezentovat školu. Iba si nie som istá, že sa cíti natoľko zaujatá a nadšená, aby jej to vydržalo až po hlavnú súťaž." Hermiona sa odmlčala predtým, než dodala: "Úprimne dúfam, že mi dokáže opak."

Očekávala další sarkastický příval, ale Draco mlčel. Znovu ji intenzivně sledoval a vypadal, že sa snaží dôjsť k nejakému závažnému rozhodnutiu. Bolo to mätúce a Hermiona sa s nepríjemným pocitom odvrátila. Po krátkej chvíli napätia si Draco prisunul stoličku bližšie a oprel sa o jej stôl.

"Dobre, profesorka Grangerová," povedal. "Pokiaľ niektoré z mojich detí vyhraje šancu stať sa súčasťou mentorského programu, uzavrieme prímerie."

Hermiona na něj vyvalila oči a naklonila hlavu na stranu. "Jaký druh příměří?"

"Začneme odznova s čistým štítom – ty zabudneš, že si ma poznala v škole – ja zabudnem, že som poznal teba. Prestanem ti nadávať do upnutých a budem sa k tebe chovať s rešpektom. A prestaneš ma súdiť predtým, než dostanem šancu dokázať, že viem rozoznať, čo je správne a čo zlé." Tázavě zvedl obočí. "Souhlasíš, Hermiono?" Její jméno zdůraznil a ona mu věnovala podezřívavý pohled.

"Souhlasím, ale jsem si jistá, že tobě to dlouho nevydrží," řekla.

Draco sa ňu veľmi jemne usmial, čo ju prinútilo na neho civieť, pretože to vyzeralo úprimne. Natiahol ruku, aby ňou mohla potriasť, a ona na ňu chvíľu hľadela.

"V zájmu svých dětí to zvládnu." Znovu jí nabídl ruku.

Hermiona na neho ešte naposledy pozrela, a potom mu ju stisla a potriasla ňou. Niekoľkokrát. Chcela sa už pustiť, pretože sa cítila absurdne, ale Dracove prsty ju zovreli pevnejšie.

"Škoda, že máš tak nízké mínění o mé dceři," řekl tiše a Hermiona rychle zamrkala, "protože ona tě má opravdu ráda."

Stále držel její ruku, ale Hermiona tomu nevěnovala pozornost, protože ji vážně rozhodila jeho slova. "Vôbec o nej nemám nízku mienku!" protestovala. "Je to veľmi múdre a veľmi sympatické dievča. Iba by som si želala, aby nemrhala svojimi očividnými schopnosťami."

Draco ju prepaloval pohľadom, ich ruky zvláštne spojené, ako keby zamrzli v pohybe. Hermiona sa mu vytrhla a zaodŕhala. "Takže sa uvidíme na prvom stretnutí."

Povytáhl jedno obočí. "Jsem propuštěn profesorko?"

"Myslela som, že budeš radšej, ak bude schôdzka krátka."

"Myslela jsi správně," potvrdil Draco. "Vyprovodím se sám."

Když otevřel dveře, Hermiona se náhle postavila. "Vážně ti to řekla?" zeptala se a Draco se na ni otočil.

"Prepáč?"

"Povedala ti Ella, že ma má rada?"

"Áno, povedala." Draco jej nedal šancu pýtať sa ďalej a zatvoril za sebou dvere.

______________

Všichni studenti prvních tří ročníků se shromáždili ve Velké síni. Byla přeplněná a hlučná a Hermiona, ve snaze udržet pořádek, se ujišťovala, že všech dvanáct soutěžících je pohromadě.

Měli si vybrat tři ze čtyř disciplín, kterých se zúčastní, přičemž tu jednu poslední směli vynechat. Po skončení všech čtyř testů budou účastníkům připsány body a vítěz s nejlepším skóre bude moci reprezentovat Bradavice.

To odzrkadľuje spôsob, ako bude prebiehať samotná súťaž, preto bude tento úvod užitočný. Piaty účastník bude zvolený ostatnými študentmi, ktorí budú vyberať najlepšieho súťažiaceho, a na základe týchto výsledkov urobí profesorka McGonagallová konečné rozhodnutie.

První disciplínou bylo míchání lektvarů. Tři děti vynechaly a devět se účastnilo. Draco seděl s ostatními rodiči u stolu na konci síně. Hermiona se konejšivě usmála na Albuse, který vypadal opravdu nervózně, navzdory tomu, že v lektvarech vynikal.

"Dobré ráno," profesor Lang umlčel místnost. "Vítejte u první fáze této soutěže, míchání lektvarů. Lektvary hrají ve finální bilanci Winningtonova programu velkou roli, jelikož tvoří důležitou součást magie. Dnes sa požaduje, aby každý súťažiaci uvaril komplikovaný elixír nazývaný Baruffiov povzbudzovač mozgu. Je to silná zmes, ktorá pri správnom dávkovaní zvýši na krátky čas mozgovú kapacitu a inteligenciu.

Elxír budem hodnotiť ja ako aj profesorka McGonagallová. Body dostanete za správne uvarený elixír, správne ingrediencie a čas prípravy. Časový limit je 20 minút." Fabien sa zaškeril na celú miestnosť. "Víťaz bude môcť použiť svoj elixír v ďalšej disciplíne, takže bude mať veľkú výhodu."

"Môžete začať, inštrukcie máte na stoloch." Poučila ich profesorka McGonagallová, keď súťažiaci zaujali svoje miesta pred pozornými zrakmi rodičov.

V sieni sa rozhostilo ticho, keď si študenti začali vyberať prísady a variť. Akonáhle sa elixír Tobyho Smitha zmenil na jasne ružový, hladina hluku vzriastla – žiadny zo študentov si nebol istý, či sa to malo alebo nemalo stať. Niekoľko bifľlomorských ho povzbudzovalo a Toby ich smerom poslal veľký úsmev.

"Škoda, že má byť modrý, však?" povedal potichu Fabien a Hermiona s úškrnom prikývla.

Většina studentů nyní intenzivně míchala svůj lektvar, ti, kteří ještě míchat nezačali, vypadali mírně znepokojeně. Osmond Long vykřikl, protože se mu z lektvaru začalo kouřit a Fabien musel zakročit.

Následně poslal Osmonda zpět k ostatním studentům, už nemohl pokračovat. Hermiona pozorovala Albuse, který nyní přidával špetku temného prachu do svého lektvaru. Vypadalo to, že bude brzy u konce, a to s dostatečným předstihem před vypršením časového limitu.

Obrátila se na Alexandrii, která stále míchala. Její lektvar měl správný odstín modré, ale vypadalo to, že je hustý a obtížně se míchá. Hermiona se snažila zachytit její pohled, dívka se ale usilovně soustředila.

Vtom se ozval výkřik a všichni přihlížející se otočili na Ellu, jež právě uskakovala, aby se vyhnula jiskrám sršícím z jejího kotlíku. Úzkostlivě se rozhlédla kolem sebe. Věděla, že to nemůže být správně. Fabien jí rukama naznačoval, že by měla pokračovat, ale Ella jenom protáhla obličej a třískla hůlkou o lavici.

Hermiona počula škrípanie stoličky, ktoré prehlušilo povzbudivé výkriky študentov, a otočila sa. Uvidela stojaceho Draca, ktorý gestikuloval na svoju dcéru, nehybnú s rozhodným výrazom v tvári. Draco urobil dva kroky dopredu, ale Hermiona vyskočila, postavila sa pred neho a chytila ho za rameno.

"Nemůžeš jí pomoct," řekla.

"Já vím, jdu jí říct, aby pracovala dál," řekl Draco, aniž se na Hermionu podíval.

"Nemůžeš, diskvalifikovali by ji."

Draco se zarazil. "Tak proč se vůbec snažíš mě zastavit? Myslel bych si, že to je přesně to, co chceš."

Hermiona na něj jen zírala, šokovaná jeho zlými slovy. Cítila se rozrušená a věděla, že kdyby mu odpověděla, jen by na to poukázala, a tak sklonila hlavu a ustoupila, aby mohl projít kolem ní.

Nicméně Draco se ani nepohnul. Jen stál a upřeně pozoroval Elladoru, která mu pohled pár chvil opětovala, než opět zvedla svou hůlku a pokračovala. Když si Draco znovu sedl, Hermiona se na něj už nepodívala. Trochu se jí to dotklo. Tolik k příměří!

Neznášala fakt, že si Draco aj Elladora mysleli, že ju nemá rada, a rozhodne nechcela, aby niekto vyhral na úkor niekoho iného.

"Velmi dobře, pane Pottere!" zvolala profesorka McGonagallová a Hermiona vzhlédla k Albusovi, který se zeširoka usmíval. Jeho lektvar měl perfektní barvu i konzistenci.

Hermiona se na něj zářivě usmála a hlasitě zatleskala. Pohlédla na Scorpiuse, který se také usmíval, sám nad dokončeným lektvarem, a roztleskala se ještě víc. První a druhé místo pro Nebelvír. První a druhé místo pro Pottera a Malfoye. Historie se opakuje.

Šest z devíti soutěžících dokončilo své lektvary, včetně Elly. Profesorka McGonagallová a profesor Lang procházeli řadu, kontrolovali lektvary a mluvili se studenty. Hermiona držela oči co nejdál od Draca, který stál jen kousek od ní. Naštval ji a opravdu neměla chuť s ním teď mluvit.

Po chvíli profesorka McGonagallová vystoupila s výsledky. "První místo, Albus Potter, skvělá práce!" Pokračovala výčtem jednotlivých umístění a jim odpovídajících bodů. "Albus je po první disciplíně ve vedení. Těším se na vás všechny zítra na zkoušce z přeměňování."

Hermiona prešla k študentom, ktorí skončili svoje elixíry, aby im pogratulovala. Najskôr pochválila Albusa, a keď sa otočila, aby sa porozprávala so Scorpiusom, našla ho stáť s Ellou a Dracom. Hermiona vystrela ramená a pristúpila k nemu.

"Velmi dobře, Scorpiusi. Byl jste vynikající."

"Děkuji vám, paní profesorko Grangerová."

"I vy jste byla šikovná, Elladoro."

"O čem to mluvíte? Byla jsem příšerná," trucovala Ella.

"Vaše míchání možná nebylo perfektní, ale nevzdala jste se, když se lektvar pokazil. Vytrvala jste a všechno napravila," pokývala hlavou Hermiona.

"Skončila jsem předposlední."

"Mohla byste dostat body za vytrvalost, protože jste se nevzdala," sdělila jí Hermiona. "Nebuďte sklíčená, jsou před vámi ještě tři disciplíny."

"Z nichž minimálně ve dvou budu pravděpodobně taky poslední," střelila Ella pohledem po svém bratrovi. "Zatracený Nebelvír je první i druhý díky mému bratrovi."

"Ello!" pokáral Draco svou dceru, která po něm jen střelila pohledem.

Hermiona poodstoupila, rozhodnutá nechat Draca, aby se vypořádal se svou nezkrotnou dcerou, ale jakmile se otočila k odchodu, zaslechla Ellu, jak volá její jméno. "Profesorko Grangerová?"

Hermiona nasadila úsměv a obrátila se. "Ano?"

"Omlouvám se – nechtěla jsem být hrubá. Jsem teď rozčilená."

"Nic se nestalo," ujistila ji Hermiona. "Snažte se zůstat pozitivní."

Znovu se otočila a odešla pryč, opět překvapená Elliným chováním. Byla dobrým protikladem příkladného žáka v kombinaci s žákem příšerným. Hermiona opustila Velkou síň, ale vzápětí za sebou uslyšela kroky Draca, jak pospíchá směrem k ní. "Grangerová!"

Hermioně se protočily panenky a povzdechla si. Pouze si přála, aby jí už dal pokoj. "Co je?" vyštěkla neurvale.

"Byla naštvaná, někdy se nevyjadřuje moc dobře," kývl Draco směrem, odkud přišel.

"Řekla jsem, že se nic nestalo," unaveně prohlásila Hermiona. "Navzdory tvému dětinskému obvinění mě potěšilo, že se Ella rozhodla pokračovat, ačkoliv se jí nevedlo dobře." Zase vykročila, ale Draco ji zadržel a zablokoval jí cestu. Olízl si rty a zadíval se nad její rameno. V Hermioně vzrůstala netrpělivost. "Můžeš mě prosím nechat projít?"

Jeho tmavé oči se na ni měkce zahleděly. "Vím, že nechceš, aby Ella prohrála."

"Samozřejmě že nechci!" utrhla se na něj.

"Snažím se ti omluvit."

"Proč se obtěžovat? Myslíš, že to všechno spraví?" zeptala se Hermiona. "Vážně si myslíš, že tím zachováš příměří, když mě při každé příležitosti urážíš?" Obešla ho a začala stoupat do schodů, ale Draco ji velkým krokem předběhl a znovu se jí postavil do cesty.

"Grangerová…"

"A přestaň mě zatraceně oslovovat Grangerová!" vybuchla. Skupina studentů se podívala jejich směrem a Hermiona ztišila hlas. "Teď mě nech o samotě, prosím."

"Ne," Draco ji popadl za ruku a Hermiona vzhlédla.

"Pusť mě."

"Ne," zopakoval Draco. Sklonil hlavu, aby mohl zašeptat. "Velmi dobře zvládáš Ellu."

"Protože jsem dobrá učitelka, která umí zacházet s hodnými i zlobivými dětmi. Teď už mě pusť."

"I Scorpiuse."

Hermiona zatřásla uvolněnou rukou. "Směřuješ tím někam? Mám teď vyučování."

Draco jí věnoval poslední pohled, než se otočil a odkráčel pryč.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8. Lektvary Od: mami - 08.11. 2016
:-)

Re: 8. Lektvary Od: Neprihlásený - 13.10. 2016
Tak to musela být děsná fuška na přeložení, ne? Ale zvládla jsi to perfektně. Díky za překlad. I kapitola se povedla, Draco se hodně snaží umluvit Hermionu, jde na ni ale zmijozelsky, takže to na profesorku těžko platí. Musí se to naučit jinak, nepomůže ani ten způsob, "přes děti." Těším se na další kapitolu,a taky jak všechno dopadne

Re: 8. Lektvary Od: larkinh - 10.10. 2016
Hermiona pořád štěká a Draco má pořád příšerné poznámky... to se vážně nedokáže ani jeden z nich povznést nad minulost? I když bych řekla, že Draco je k "zakopání válečné sekery" blíže... Díky za překlad.

Re: 8. Lektvary Od: maria - 05.10. 2016
dakujem

Re: 8. Lektvary Od: gleti - 05.10. 2016
to střídání češtiny a slovenštiny je fascinující, zprvu zarážející ale pak fascinuje

Re: 8. Lektvary Od: MichelleF - 05.10. 2016
Perfektní kapitolka, děkuji všem za překlad :-) Draco je jako Jekyll a Hyde, kdo se v něm ma vyznat? Elle asi chybí máma a pak taky ta puberta.. Jsem moc zvědavá na pokračování :-)

Re: 8. Lektvary Od: denice - 04.10. 2016
S potěšením jsem si přečetla další kapitolu i komentáře pod ní. Draco je dokonalý- vleze k Hermioně do kanceláře, nepozdraví!!, nepočká, až ho vyzve a klidně se usadí, navíc ji permanentně provokuje a vkládá jí do úst, co neřekla - u takového člověka bych taky byla překvapená jakýmkoli lepším hnutím mysli. Pokud se týče oslovování, naprosto souhlasím s Jacomo. Elladora se potatila - drzá a nevychovaná - už ji měl dávno srovnat Fabien, kdyby se před Malfoyovými neplazil po břiše... Jestli holka takhle vyjadřuje náklonnost, tak bych chtěla vidět, když někoho nemá ráda :-D Po kom je asi milý a sympatický Scorpius? Závěrečná scéna byla dokonalá. Všichni mě strašně moc baví a moc se těším na další boje:-) Děkuji všem šikulkám!

Re: 8. Lektvary Od: silrien - 04.10. 2016
Tedy Draco je tak matoucí. Jednu chvíli ji drží za ruku a člověk si dělá naděje a vzápětí jsou pryč, protože Hermionu podezřívá, že nemá ráda jeho děti. Ale je pravdou, že Hermiona je na něj poněkud drsná. Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet. A zda-li projdou do soutěže obě děti. Děkuji

Re: 8. Lektvary Od: martik - 04.10. 2016
Mně tady ten tanec připadá jako klid před bouří. Pořád se tak nějak oťukávají, určují si hranice, ale nějaký boj určitě ještě přijde. Díky za překlad.

Re: 8. Lektvary Od: Sally - 04.10. 2016
Zatiaľ čo Hermiona je v tejto poviedke dobre vykreslena a nevyvhadza z charakteru ( nevravim, že dokonalého) Draco ma dosť prekvapuje. Zda sa, ze je zodpovedný otec a vyzrely muž, no niekedy sa nestačím čudovať, aký je nepríjemný a detinský. Občas mi obaja prídu ako malé deti na pieskovisku a bolo by na čase zaujať ustupky a uvedomiť, pretože vyhlasenim (a hodne nečakaným) sa všetko nevyrieši. Preskakovacka medzi jazykmi ma rovnako pobavila :) som zvedava na pokračovanie a väčšie objasnenie mentorskeho programu. Diki za preklad všetkým zucasnenym :)

Re: 8. Lektvary Od: Iveta - 04.10. 2016
Začínám mít pocit, že má poslední dobou štěstí na povídky s lehce natvrdlou Hermionou - ne, určitě tím niak nesměřuje :-D :-D Ale soutěž začíná vypadat zajímavě :-) Ella je normální holka přicházející do puberty - působí, že neví, co sama se sebou. Díky za překlad.

Re: 8. Lektvary Od: Jacomo - 04.10. 2016
Překvapilo mě, že Jimmi ve svém komentáři označila tuto Hermionu za zakomplexovanou trubku. Mně až taková nepřijde. Že chce, aby ji Draco oslovoval profesorko Grangerová? A jak by jí měl říkat? Ačkoliv mám podezření, že v angličtině se k těm jménům přistupuje jinak (viz Snapeovo oslovování ředitele Albusi), říkat jí jen příjmením mi fakt nepřijde vhodné. Tedy na veřejnosti. A těžko mu může říct, aby ji oslovoval Hermiono, to vy vyznělo moc osobně a oni tedy rozhodně osobní vztah nemají :-) Náhodou, ten tanec mezi osloveními by mohl být ještě zajímavý :-) Taky mě překvapila Elladora - nějak jsem neobjevila, kdy si ten pozitivní vztah k Hermioně našla, mně přišlo, že se setkaly jen v jedné scéně a tam se Ella chovala pěkně drze. Asi se některé věci odehrávají i za scénou. A pobavila mě bilance "první Potter, druhý Malfoy - historie se opakuje". Škoda, že nejsou přehozené i koleje :-) Moc moc děkuju všem zúčastněným překladatelům a betě Arabesce. Jste skvělí!

Re: 8. Lektvary Od: jimmi - 04.10. 2016
Najviac som sa bavila na tom preskakovani slovenciny a cestiny. Hermiona je tu fakt zakomplexovana trubka ale zazila som ucitelky co po kamaratkach chceli aby im hovorili pani ucitelka akoze kvoli respektu pred detmi. Draco v tejto poviedke boduje. Preco mam dojem ze toto je len ticho pred burkou? Dakujem vsetkym za preklad, snad nikto z toho zoznamu nevypadol, arabeska skvela praca. Ps. Akurat vystupujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke