Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Najnepravdepodobnejšia korešpondencia

4. kapitola

Najnepravdepodobnejšia korešpondencia
Vložené: solace - 10.10. 2016 Téma: Najnepravdepodobnejšia korešpondencia
solace nám napísal:

Najnepravdepodobnejšia korešpondencia

Autor: little beloved

Preklad a banner: solace

Originál: A Most Unlikely Correspondence

(nedostupný, autorka ho stiahla)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Štvrtá kapitola

 

Milý Severus,

ospravedlňujem sa, že som sa dva týždne neozvala – bola som neuveriteľne zaneprázdnená v práci a dokončovala som náš článok. Veľmi pekne Vám ďakujem za to, že ste mi dovolili dať svoje priezvisko na prvé miesto. Vďačne prijímam Váš návrh a posielam vydavateľovi článok s podpismi „Grangerová a Snape“. Ste veľmi veľkorysý, teraz som Vašou dvojnásobnou dlžníčkou.

Sú to už viac ako dva týždne, čo som dostala pozvánku na Flitwickov večierok a nikto z mojich priateľov alebo kolegov naň nebol pozvaný. Myslím, že sa Vaše podozrenia potvrdili – Minerva je odhodlaná dostať Vás späť na Rokfort. Znovu Vás úpenlivo prosím, zvážte svoje rozhodnutie týkajúce sa účasti, ak nie kvôli sebe, tak aspoň kvôli mne. Okrem učiteľov tam nebude nik z mojich známych. Teda až na Nevilla Longbottoma, ktorý sa nedávno stal profesorom herbológie. No napriek všetkej náklonnosti k nemu zrejme nebudem schopná stráviť celý večer debatovaním o rastlinách.

Hermiona

 

* * * * *

 

Milá Hermiona!

Môj ty Merlin! Neville Longbottom je profesorom na Rokforte?! Ako vidím, kritériá pre výber učiteľov sa značne znížili. Vážne očakávate, že som pripravený stráviť celý večer v spoločnosti toho mladíka? To si nemyslím. Navyše je od Vás veľmi kruté, že sa ma pokúšate prehovoriť, aby som prišiel na večierok, keď viete, ako veľmi ho tým vydesím.

Obávam sa, že to nepôjde. Jednoducho neurobím Minerve radosť tým, že prijmem jej pozvanie.

Severus

 

* * * * *

 

Severus, prosím! Zaprisahám Vás, nenúťte ma ísť na ten večierok samu. Bolo odo mňa hlúpe, že som to pozvanie prijala tak unáhlene. A prečo ste voči Nevillovi stále taký zlomyseľný?

Hermiona

 

* * * * *

 

Moja najdrahšia Hermiona,

áno, bolo od Vás hlúpe, že ste tak unáhlene súhlasili. Typické chrabromilské! Môžete žobroniť koľko len chcete, no ak sa nemýlim, ste to práve Vy, kto mi dlží dve láskavosti. Pokiaľ ide o zlomyseľnosť voči Nevillovi, je to môj postoj. Áno, stále. Som vo všeobecnosti veľmi nepríjemný človek. I keď som Vám dovolil uviesť Vaše priezvisko pred svojím, to ešte neznamená, že som prešiel akousi transplantáciou osobnosti.

Severus


 * * * * *

 

Milý Severus,

strávila som vo Vašej spoločnosti celú noc. A ani zďaleka nie ste taký odpudivý, ako sa nazdávate. Môžete byť drsný, občas až hrubý, ale ste vtipný a očarujúci a je vo Vašich silách ochrániť ma pred štvorhodinovým pôsobením Nevilla Longbottoma. Koniec koncov je to len a len Vaša vina. Minerva ma pozvala iba preto, aby Vás tam dostala. Je Vašou povinnosťou vyslobodiť ma z tej nudnej spoločnosti. Spravím si z tohto listu kópie a budem Vám ich posielať po sove každú hodinu počas celej noci, až kým nebudete súhlasiť.

Hermiona

 

* * * * *

 

Grangerová,

najradšej by som Vás uškrtil. Skoro som Vám prizabil sovu. Čertovské dievča, prečo si myslíte, že mi môžete robiť zo života peklo? Je päť hodín ráno a ja už ďalej nevládzem. Ste si vedomá, že je to vydieranie?!

Nech je po Vašom, prídem na ten prekliaty Flitwickov večierok. Dúfam, že si to budete sakramentsky vážiť. Samoľúby výraz na Minervinej tvári ma bude pravdepodobne roky prenasledovať. Prídem na hodinu, LEN NA HODINU! Je Vám to jasné?

Severus

 

* * * * *

 

Milý Severus,

ďakujem, ďakujem, ďakujem. Budem Vašou večnou dlžníčkou. Je mi naozaj veľmi ľúto, že ste museli byť celú noc hore. Vlastne, škrtnite to – vôbec mi to nie je ľúto, som nadšená. Uvidíme sa v sobotu večer.

Vaša šťastná Hermiona

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. kapitola Od: mami - 08.11. 2016
Byť otravnou sa niekedy aj oplatí.

Re: 4. kapitola Od: maria - 25.10. 2016
dakujem

Re: 4. kapitola Od: Iveta - 13.10. 2016
Drobne vydiranicko? Ale hlavne,ze zvitezila, verim, ze setrit Minervu sSeverusovi mnoho prace neda :-D
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Drobné vydieranie nikdy nie je na škodu. Hermiona sa nedá len tak ľahko odradiť. Ďakujem za komentár, Iveta:-)

Re: 4. kapitola Od: Ponyska - 11.10. 2016
Šikovná manipulátorka. Takováto povídka mi dlouho chyběla - neustále se při čtení uculuji. Moc děkuji za překlad.
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Človek by povedal, že musela mať dobrého učiteľa... Ďakujem za milý komentár, Ponyska. Teším sa, že ťa príbeh baví:-)

Re: 4. kapitola Od: Gift - 11.10. 2016
Uz se mi ani nechtelo verit, ze se to Hermione nakonec podari. Dabelske devce! :-) Ze by byl ples dalsim krokem ke sblizeni? Uz se moc a moc tesim. Dekuji!
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Nevyzeralo to veľmi nádejne, ale chrabromilčania sa len tak ľahko nevzdávajú. Použijú slizolinské taktiky a... ;-) Čaká nás posledná kapitola. Veľká vďaka, Gift:-)

Re: 4. kapitola Od: silrien - 11.10. 2016
Hermiona má drsné přesvědčovací metody. Představa Severuse snažícího se zavraždit sovu mě pobavila. Už se moc těšim na ten večírek. Děkuji
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Myslím, že Severus dokáže tie Hermionine drsné presvedčovacie metódy oceniť. Stavila by som sa, že si to ako správny muž poriadne vychutnával. Ďakujem za milý komentár, silrien:-)

Re: 4. kapitola Od: zuzule - 11.10. 2016
Sikovna holka, dostala ho tam :D Dekuju!
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Súhlasím a ďakujem:-)

Re: 4. kapitola Od: Lupina - 10.10. 2016
Chudák Severus :-D Ten to má spočítané. Ač k transplantaci osobnosti nedošlo (to doufám), podlehl. Ale však on rád podlehl. Už se těším, až si to uvědomí :-D Doufám, že oslavu si užijeme :-D Děkuji, solace. Jsou rozkošní :-)
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Tiež si myslím, že veľmi rád podľahol, hoci by to nikdy nahlas nepriznal. A takisto dúfam, že si záver príbehu užijeme. Veľká vďaka, Lupina:-)

Re: 4. kapitola Od: larkinh - 10.10. 2016
Severusi, drž se od tý ženský dál, je to děsná potvora, která nebere ne jako ne a bude tak dlouho otravovat, dokud nebude po jejím. Bohužel naopak to fungovat nebude - bude rázně odmítat jakékoliv pokusy změnit její názor. ... normálně je mi toho chlapa líto, ale tak když je tak měkkej... díky za překlad.
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Ale nie, nebude to s ním až také zlé. Keby nechcel, Hermiona by ho neprehovorila, ani keby sa postavila na hlavu. A na nejaké vydieranie by mohla rovno zabudnúť. Nemusíme ho ľutovať, nie je nesvojprávny;-) Vďaka za odozvu, larkinh:-)

Re: 4. kapitola Od: Ganlum - 10.10. 2016
Milá Solace, děkuji, děkuji, děkuji. Z nadšení, že je tu další kapitolka, jsem přerušila zavařování dýně a dobře jsem udělala :-) Ať to Severus nehraje. Dělá mu dobře, že ho Mia tak přemlouvá. Je to jenom chlap! Jsem zvědavá, zda se zdrží opravdu jen na hodinu. Tvoje radostnější Ganlum PS: Ubohá přizabitá sova.
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Súhlasím s tebou, určite mu to prehováranie lichotilo. Ktorému chlapovi nie? Len to trošku naťahoval, aby si to dlhšie vychutnal. Slizolinčan jeden mazaný! Ďakujem za milý komentár, Ganlum. Potešenie je na mojej strane:-)

Re: 4. kapitola Od: margareta - 10.10. 2016
No, myslím si, že to byly už jen předsmrtné záškuby Severusova ,, pevného rozhodnutí " nepoddat se vlivu Hermiony. Už je s ním amen. Stejně to už věděl, ale kdoví, jak dlouho by setrval v popření, kdyby se do toho Hermiona nebelvírsky neopřela! Moc se těším na finále! Je to krásné čtení!! Moc děkuji!!!
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Tiež to tipujem na tie predsmrtné zášklby - trefné prirovnanie:-D. Má to už, chudák, spočítané. Ďakujem za milý komentár, margareta. Finále je tu čo nevidieť:-)

Re: 4. kapitola Od: denice - 10.10. 2016
Milý Severus je pravý mužský - jak nesmírně příjemně lechtá jeho ego, když ho uhání o generaci mladší žena! A jak sladké je předstírání, že vyhoví ale opravdu nerad... komu chce namluvit, že by se jí nedokázal zbavit, na ochranu domu před sovami a jinými nepříjemnostmi jistě existuje spousta kouzel :-D Díky.
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Tiež ho podozrievam, že to predlžoval zámerne, lebo mu to Hermionino prehováranie a nadbiehanie nesmierne lichotilo. Keby nechcel, nedostane ho na Flitwickov večierok ani párom hipogrifov. Veľká vďaka, denice:-)

Re: 4. kapitola Od: omnes-seethis - 10.10. 2016
Juj, Hermiona je vážně otravná, taky bych ji na jeho místě asi uškrtila. Ale je to strašná romantika, ty jejich rozhovory. Určitě se ten prevít na plese zdrží déle, protože když ho dokázala přesvědčit, aby ji doprovodil, jen přes dopisy, co to teprve bude naživo :D "Moja najdrahšia Hermiona" - rozkošný sarkasmus. Ti dva jsou pro sebe jako stvoření. Netrpělivě čekám na další kapitolu. :)
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Máš pravdu, Hermiona sa pohybovala na veľmi tenkom ľade. Mohlo to skončiť veľmi nepekne nielen pre jej sovu. Asi testovala, koľko toho Severus znesie;-) Súhlasím s tebou - sú pre seba ako stvorení. Veľká vďaka za komentík, omnes-seethis:-)

Re: 4. kapitola Od: martik - 10.10. 2016
Tak krátké, neeeee. Já se tak těšila a tohle je jako ukázat dítěti dortík a pak ho nechat jen olíznout šlehačku, možná ani to ne. Ta jeho nejdražší Hermiona má vtipného a okouzlujícího Severuse pěkně v hrsti. Vypadá to, že na Kratiknotově oslavě dojde k rozuzlení. Achjo už jen jedna kapitola :-/ Děkuji, solace, za dvojnásobnou pondělní dávku Severuse.
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Za dĺžku kapitol naozaj nemôžem. Viem, že bola krátka. Dúfam, že ti to tá nasledujúca vynahradí poriadnou porciou torty so šľahačkou a možno i tou povestnou čerešničkou v samotnom závere;-) Ďakujem za milý komentár, martik:-)

Re: 4. kapitola Od: tvefisto - 10.10. 2016
Já se těšila jako malé dítě a rozhodně mě korespondence nezklamala. Odolával sice dlouho, ale "jeho šťastné Hermione" však odolati nemůže a beztak ani nechce. :) Už chci další díl :)
Re: 4. kapitola Od: solace - 17.10. 2016
Myslím si, že keby na ten večierok skutočne ísť nechcel, nešiel by. A nepomohlo by ani vydieranie. Veľmi pekne ďakujem, tvefisto:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

little beloved: ( solace )17.10. 20165. kapitola
little beloved: ( solace )10.10. 20164. kapitola
little beloved: ( solace )03.10. 20163. kapitola
little beloved: ( solace )26.09. 20162. kapitola
little beloved: ( solace )19.09. 20161. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( solace )12.09. 2016Úvod