Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok

Oznamy
Vložené: Jimmi - 26.11. 2016 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok



S radosťou a potešením vám oznamujeme, že tieto stránky spolu s ostatnými, ktoré s nimi súvisia, oficiálne prechádzajú pod správu občianskeho združenia Arabeska o.z.

Prečo táto zmena? Stránky hpkizi.sk pôvodne vznikli ako snaha niečo si dokázať. To, že prerástli do niečoho oveľa väčšieho, mnohí postrehli už dávno a niekoľko rokov to nie je len o prekladoch a o Harrym Potterovi. Vďaka nim vznikli osobné priateľstvá, ktoré už stihli v zlých časoch dokázať svoju silu.

OZ sme založili hlavne preto, aby sa zaistilo, že tieto stránky budú fungovať aj bezo mňa. Postupné odovzdávanie kompetencií, záložné prístupy a podobne sa ukázali ako nedostačujúce.  Kebyže sa mi nedajbože niečo stane, stránky by skončili vďaka napr. neuhradenému hostingu. 

Ďalším dôvodom (ktorý to defacto vyvolal) bola spletitosť našich zákonov a to, že sa ochrana osobných údajov  vzťahuje aj na osobné stránky.  Systém, na ktorom tieto stránky bežia, je z čias, kedy bolo úplne  normálne zadávať v profiloch údaje, s ktorými by teraz mohli byť problémy. OZ má výnimku.

Súčasne bolo toto OZ niečo ako dar pre našu členku.  Jej nick je jasný z názvu združenia.  Bude to pre ňu znamenať veľa a veľa práce. Samostatná stránka s ďalšími informáciami sa pripravuje.

Čo sa zmení?  Pre bežného návštevníka asi nič. Len o zmenách už nerozhodujem sama, ale Rada združenia, ktorú tvorí 5 ľudí.  A pokiaľ to vyjde, tak na jarnom zlete by sme mohli mať dostatočné veľké priestory, aby sa mohlo zúčastniť oveľa viac ľudí ako doteraz. Takže ak vás zaujíma, čo za pikle kujeme, malo by sa konať v máji v Plzni.

A samozrejme  sa chceme o rok pokúsiť získať registráciu pre 2% dane (pre SK). Ako je s daňovými úľavami v ČR zisťujeme.  Plus sa menia čísla účtov, na ktoré môžete prispieť na prevádzku týchto stránok. Oficiálne sme zaradení pod Iné umelecké, kultúrne aktivity.

Tak nech sa nám stále darí


Jimmi


PS. 
Je to zvláštny pocit, podobný som mala, keď som si uvedomila, že obe moje deti sú už dospelé. Tak nech sa týmto stránkam darí ako doteraz a nech sú stále miestom, kde sa dá uniknúť z reality. A že nás čaká plodný rok je vidno zo zoznamu pre rok 2017. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Krásný den, je to tu úžasné. Dokonce jsem na Vaše příběhy a překlady naučila svoji dceru ( nebojte je plnoletá) Chtěla bych přispět na účet k fungování této stánky a k pokračování překladů. Prosím si o informace na svůj mail ( pet.sklenar@seznam.cz) Děkuji a všechny zdravím Petra AMO P.S. Vidím, že u některých příběhů je možnost stáhnout, ale mě se nedaří... prosím poradíte! DÍKY
Ahoj, to je skvelé. Ako prispieť je tu (ale nie je to nutnosť či povinnosť) : https://hpkizi.sk/modules.php?name=Prevadzka&pa=showpage&pid=3 Ohľadne stiahnutia - buď pridaj komentár, že to nejde a ja to opravím (toľkokrát sme sa presúvali, že sa ani nečudujem), ale u ostatných poviedok sprav toto: - klikni na tlačítko Celá téma (pri dlhých to môže trvať) a daj tlačiť a ako tlačiareň zvoľ PDF writer alebo čokoľvek čo máš na export do pdf. Ak to zblbne, tak CTRL-A, CTRL-C a V a vložiť do wordu. Jimmi
Ahojky, peníze odeslány na účet v ČR. Na to stáhnutí se musím zeptat dcerky. Pořád mi to píše zamítnutý přístup. Ale já na to přijdu. Zatím krásný den... děkuju, děkuju, děkuju!!!! Petra AMO
Máš málo bodov, už som ti to zmenila, malo by to stačiť.
Ježiši, prepáč, samozrejme najprv obrovské díky, len som v práci a trošku frmol tu máme. ĎAKUJEM
Aha, děkuji. Zítra to znovu vyzkouším. Věkem se člověk oklepává a já se dříve hodně styděla komentovat... Přeji Ti krásný den!

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Prežia som s Vami nádherné chvíle a verím, že to s Vami budem prežívať ďalej.

Ahoj, moc moc děkuju vsem, co se na techto strankach podílí!!!!!

Je paráda, že takhle myslíte na budoucnost. Je spousta různých stránek, které zajdou na to, že visí na jediném člověku. Tak nám všem přeju, aby vám to fungovalo co nejdéle. Strávila jsem tu spoustu času (začínala jsme archivem) a bylo by mi líto, kdyby to mělo skončit. Už dávno jsem zjistila, že máte čuch na dobré povídky, protože na netu jsem narazila i na spoustu méně kvalitních. Myslím, že odsud jsem se odpíchla ke čtení originálů, které teď u mne převládá. A co mě teď hodně těší, jsou překlady. Díky online překladům jsem to zkusila a zatím mě to baví a pomáhá mi to relaxovat. Díky, že jste :)

❤ ...a hlavně žádné obavy.

Drahé čarodějky, tak ať se nám pořád daří!
A já jako sudička druhá nám přeju spoustu společně strávených chvil ať už osobně, nebo přes povídky z našeho oblíbeného světa.

Nanya to vystihla naprosto přesně, pod její komentář bych se mohla podepsat. Doufám, že tyhle stránky budou fungovat až do skonání světa, jinak nevím, co bych si bez nich počala! Je to moje téměř každodenní droga a když nemám čas si přečíst novou kapitolu, jsem nevrlá na své okolí! :-D Ať se vám i nadále daří nalézat a překládat skvosty ze světa FF a ať máte co nejméně byrokratických klacků pod nohama! I když osobně neznám ani jednu místní duši čtenářskou či překladatelskou, bylo by mi bez vás hrozně smutno.

Ženský, máte můj nehynoucí obdiv za vše, co děláte, a držím vám palce.

I já děkuji, že jste, trávíte svůj volný čas prací pro nás. Díky vám při nočním kojení neusínám, mám úsměv na tváři a pocit, že znám spoustu skvělých lidí. Děkuji vám všem, kteří se na těchto stránkách podílíte za vaši úžasnou práci. Doufám, že se vám i těmto stránkám bude dobře dařit stále i přes klacky pod nohy od úřadů a jiných. Jste úžasní. Děkuji P.S. Miluji praskání žároviček :D

Táto správa ma donútila napísať komentár, čo som nespravila už nejaký ten pátek (asi dva roky?) . Len chccem napísať, že ste naozaj skvelé a tento web je môj najobľúbenejší z hp :). Naučili ste ma čítať rôzne druhy nie len dramione, pri ktorých som začínala. Som vám vďačná, že aj napriek všetkým možným životným udalostiam ste verné a neustále to tu dežíte živé a aktívne. Postupne sa o vás dozvedám fascinujúce veci, pričom najfascinujúcejšou zo všetkých bolo uvedomenie si, že ste úplne normálni ľudia, s normálnymi starosťami a radosťami a zároveň sa delíte s nami o vášeň, ktorou je hp svet v jeho najrôznejších podobách. Ďakujem, že ste :).
Ďakujeme. Robíme to kvôli tisíc rôznym veciam, ale hlavne kvôli takýmto komentárom. Ešte raz veľká vďaka za úsmev na tvári, s ktorým idem spať. Dobrú a snáď zajtra naskočí advent ako má.

Díky za veškerou práci, kterou tu děláte!

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu