Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2016 Advent

Dvanáct dní Draca

2016 Advent
Vložené: Lupina - 05.12. 2016 Téma: 2016 Advent
holloway a LadyF nám napísal:

 

5. december 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dvanáct dní Draca

The Twelve Days of Draco

Originál:  http://mini-fest.livejournal.com/88133.html

Autor: birdsofshore

Překlad: holloway a LadyF      Beta: Violeta 

Povolení k překladu: Přeloženo se souhlasem autorky.

Humor

Harry / Draco

Rating: 16+    Kapitol: 1

Slov: 3000

 

Slash

 

Shrnutí:  Draco si zaslouží tajného ctitele na jisté úrovni. Kdo by o něj mohl mít takový zájem, aby mu posílal všechny ty směšné dary? A vzpomene si někdy na to, s kým se líbal na Blaisově párty? 

 

Období:  Po Bradavicích

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží birdsofshore. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

Dvanáct dní Draca

Boží hod vánoční

Milý Deníčku,

strávil jsem velice příjemné Vánoce doma s rodiči. Obdarovali mě několika drobnostmi, mezi nimiž byl třeba ostrov Fidži. Bylo to poněkud úsměvné, poněvadž jsem vůbec netušil, že jej vlastníme. Život je plný překvapení.

Obdržel jsem také pravidelnou várku dárků od fanoušků a tajných ctitelů. Většinou to byly laciné cetky, které ani z daleka nedosahovaly mých standardů, ale chápu, že si zkrátka nemohou pomoci. Je mi jich vlastně líto, protože tohle je nejblíže, jak se ke mně kdy dostanou. Neopřel bych si o ně totiž ani koště.

Přesto jsem se odvážil dopřát si plod hrušně, kterou mi poslal jeden z těch ztroskotanců. Byl ale tak kyselý, že jsem si musel spravit náladu tím, že jsem ho hodil na hlavu domácímu skřítkovi. Stejně mám raději jablka, což by dotyčný jistě věděl, kdyby se obtěžoval přečíst si můj poslední rozhovor v Týdenníku čarodějek. Zasloužím si tajemného obdivovatele na jisté úrovni.

V korunách stromu hnízdil roztomilý ptáček, kterého jsem nechal podávat k večeři orestovaného s celerovým pyré. Byl to ucházející pokrm.

Teď si jdu stokrát pročísnout vlasy a uložit se ke spánku. 

Draco

 

2. svátek vánoční

Milý Deníčku,

oblékl jsem si nový hedvábný župan, který mi darovala matka. Nemohl jsem si při pohledu do zrcadla nevšimnout, že díky němu mé oči vyniknou ještě více než obvykle.

Odpoledne matku navštívilo několik přátel a já jsem je zcela oslnil věrohodným napodobováním mudlů pod kletbou Cruciatus. Potom jsme si zahráli "Najdi zlatonku" a Hecuba Carrowová je pěkná lhářka, protože mě obvinila, že jsem vyhrál neoprávněně. Přitom jsem se jen ujišťoval, že při schovávání zlatonky nešmíruje nikdo další.

Dnešní anonymní dárek: dvojice kropenatých ptáčků. Bylo dojemné, jak na sebe roztomile vrkali, nikdy jsem nic podobného neviděl. Nechal jsem Clunky, aby jim zakroutila krkem a pověsila je do spižírny.

Než půjdu do postele, musím zkontrolovat, jestli se mé oči stále lesknou jako studánky v měsíčním svitu. 

Draco

PS: Lesknou.

 

27. prosinec

Milý Deníčku,

dnes další donáška ptáků. Už mě to vážně přestává bavit. Doufám, že mě nestalkuje nějaký zapálený ornitolog. Chápu, kde se v lidech bere touha zahrnovat mne dary, obzvlášť pokud mne minulý týden viděli procházet se v mém novém hábitu. Znovu jsem si umyl vlasy ve vílím mléce a musím říct, že vypadaly báječně.

Tento dárek jsem alespoň dokázal bezpečně identifikovat. S celou rodinou jsme si k večeři pochutnali na pečených kuřatech.

Byl u mě na návštěvě Blaise, abychom probrali plány na silvestrovskou párty. Zdá se, že to bude poněkud primitivní zábava, obzvláště pokud je řeč o číšnících nahoře bez a uměleckém souboru tanečníků u tyče. Ale asi se překonám, abych nezklamal Blaise. Je třeba myslet na druhé. 

Draco

 

28. prosinec

Milý Deníčku,

dnes nákupní den s Pansy. Pořídil jsem si nový pergamen z testrálí kůže a pár drobností u Borgina a Burgese.

Potkal jsem Pottera. Málem nás srazil k zemi, když jsme vcházeli do Kouzelného zvěřince. Šli jsme tam vybrat nového maguára pro Pans, protože toho posledního rozsedla. Potter odešel ve spěchu a věnoval mi obzvláště podivný pohled. Nejspíše se styděl, že ho vidím na veřejnosti, když jeho vlasy vypadají, jako kdyby prolétl křovím.

Po návratu domů na mě čekali čtyři noví ptáci! Čirou náhodou jsem stejný druh zahlédl předtím v Kouzelném zvěřinci. Opravdu by mě zajímalo, kdo je posílá. Už žádného dalšího ptáka nechci v životě ani vidět. 

Draco

 

29. prosinec

Milý Deníčku,

zdá se, že s těmi tajemnými dárky je to konečně na dobré cestě. Byl jsem příjemně překvapen, když jsem ráno rozbalil pět zlatých prstenů. Asi by bylo až moc okázalé nosit je všechny najednou, ale v soukromí svých komnat jsem se nedokázal ovládnout. Obdivoval jsem, jak se vyjímají na mých štíhlých a, dovolím si říci, neobvykle elegantních prstech.

Už jsem se rozhodl, co si obleču na Blaisovu párty. Zaletaxoval jsem mu, jenom abych se ujistil, jak moc budou tanečníci vulgární. Vážně se na to vůbec netěším, zdá se, že mě čeká otřesný zážitek. Hlavně ta část s bičíky a ping pongovými míčky.

S dostatečným předstihem jsem si objednal přenášedlo, abych náhodou o nic z toho nepřišel. 

Draco

 

30. prosinec

Milý Deníčku,

hlásím návrat okřídlených přátel. Ráno jsem objevil před domem šest mizerných hus, zuřivě bojujících s našimi pávy. Otevřel jsem dveře a ve vzduchu se vznášelo tolik peří, až jsem si v první chvíli myslel, že sněží. 

Pokusil jsem se je odčarovat, ale po několika pokusech jsem naznal, že dárky jsou naprosto odolné proti kouzlům. Bylo by to fascinující, kdyby mě to tolik neiritovalo.

Na všem se ale dá najít něco pozitivního. Mohl bych se ujíst husích vajec naměkko, servírovaných s chřestem.

V Denním věštci vyšel naprosto zbytečný článek o Potterovi a jeho milostném životě. Údajně je zrovna single a ohlíží se po novém partnerovi. Jako by někdo byl na takové bezduché klepy zvědavý. Článek jsem si vystřihl a schoval pod polštář, kdybych si ho někdy náhodou potřeboval přečíst znovu. 

Draco

 

31. prosinec

Milý deníčku,

konečně nastal den Blaisovy párty a s ním u nás přibylo sedm labutí. Prozatím jsem je odložil do jezírka k husám. Nejsem si zcela jistý, zda by nám prošlo, kdybychom je zařízli a sežrali labutě náhodou nejsou zákonem chráněné. Musím si to ověřit.

Jsem zaneprázdněný přípravami na párty, takže se ke psaní dostanu až zítra. Už jsem sice zvládl koupel, peeling, depilaci a manikúru, ale stále mi zbývá hydratace a vlasová péče. Šťavnatými detaily tě zahrnu zítra. 

Draco

 

1. leden

Milý Deníčku,

cítím se naprosto příšerně. Podezírám Blaise, že něčím říznul šampaňské, poněvadž jsem celý den prozvracel a z předešlé noci si pamatuji jen útržky. Potter měl tu drzost se ukázat a vypadat zatraceně sexy jako bezdomovec, ostatně jako obvykle. Vybavuji si, že jsem tancoval na stole – a kdosi se ke mně tisknul zezadu – a pak jsem byl stáhnut dolů a – u Merlinových vousů, bolí mě hlava. A nemůžu najít svoji košili.

A jako bych toho neměl dost, můj tajný ctitel se dočista zbláznil. Po pozemcích se nám promenáduje osm dojnic i s dojičkami a odmítají je opustit. Slyším je za okny, dokonce i když jsem v posteli a přes hlavu si dám polštář.

Rád bych si ze včerejška pamatoval více detailů. Zrovna se mi vyjevil další záblesk. Horká ústa na mé šíji a mé prsty v něčích vlasech.

To bučení mě ubíjí. 

Draco

 

2. leden

Milý Deníčku,

už zvládnu zvednout hlavu z polštáře, aniž bych chtěl umřít. Celou noc mě mučily zvláštní sny. Chuť šampaňského na hebkých rtech. Odhalená kůže na krku neznámého, když se zasmál a zaklonil hlavu. Pevné, hřejivé tělo přitisknuté k tomu mému. Sám nevím, co byl jen sen a co vzpomínka. Bojím se zeptat Blaise, pro případ… pro případ.

S dnešní donáškou v naší domácnosti přibylo devět tanečnic lascivně se vlnících po celém sídle. Mají zcela nedostačující oděv a jejich svíjející se, propletená těla ve mně vyvolávají nevítané vzpomínky. Otec je nadšením celý bez sebe.

Našel jsem matku ukrytou ve východním křídle s lahví ginu. Až odhalím, kdo ty dary posílá, tak toho bude litovat. Začínají mi ze stresu padat vlasy. 

Draco

 

3. leden

Milý deníčku,

ráno se objevilo deset pánů, kteří si uspořádali atletické závody nebezpečně blízko matčiny růžové zahrady. Zatáhnul jsem závěsy, abych nemusel to poskakující stádo idiotů sledovat.

Otec našel tanečnice, které jsem před ním schoval ve sklepeních, a od té doby spravedlivě dělí svůj čas mezi ně a dojičky.

Matka dopila gin a otevřela brandy.

Poslal jsem sovu Pansy. Optal jsem se na její zdraví a velmi nenápadně jsem naťuknul téma párty. Její odpověď cituji: „Drahoušku, ha ha! Neříkej, že ses tím levným chlastem ztřískal natolik, že si nepamatuješ, komu jsi půlku noci strkal jazyk do krku?“

Někdy umí být Pansy vážně nesnesitelná.

V dnešních novinách jsem zahlédl další Potterovu fotku. Nečekaně na Blaisově párty. Z jeho vysmátého obličeje se mi znova udělalo špatně. 

Draco

 

4. leden

Milý Deníčku,

Obávám se, že se budu muset odstěhovat. Bystrozoři evidentně nemají v popisu práce bránit lidem v posílání darů, dokonce ani když onen dar sestává z jedenácti – jedenácti – posraných dudáků pochodujících po vašich soukromých pozemcích a vydávajících zvuky, jako když taháte maguára za ocas. Vždyť je to jasný případ obtěžování. Bystrozoři jsou evidentně zaujatí proti bývalým smrtijedům. A to jenom proto, že jsme Pánovi zla pomohli nastolit vládu teroru! Někteří lidé jsou vážně přecitlivělí.

Pansy se stavila na čaj a náramně se zajímala o mé tajemné dárky. Málem se počůrala smíchy, když jsem se jí svěřil s teorií, že by je mohl posílat Viktor Krum, který o mě zcela nepokrytě jevil zájem před měsícem na plese. Krátce poté odešla, vypadala zamyšleně a myslím, že si mumlala něco jako samá voda. Patrně by ráda jela na dovolenou k moři.

Celé odpoledne jsem hrál karty s matkou a snažil jsem se nevnímat chichotání a pištění ozývající se ze sklepení. Zdá se, že se tam nyní přistěhovalo také několik pánů. Konkrétně ti, kteří neprohánějí po polích dojičky s nemravnými poznámkami o vemenech. Abych matce pozvedl náladu, vytáhl jsem alba se starými fotografiemi. Byl jsem vskutku dechberoucí chlapeček.

Dudáci to pro dnešek konečně zabalili. Raději nechci vědět, v kolik hodlají ráno vstávat. 

Draco

 

5. leden

Milý Deníčku,

v šest. Ráno. V šest ráno. Šest ráno jsem nikdy předtím nezažil. Ale aspoň jsem díky tomu zcela probuzený, ve svém svátečním pyžamu, upíjel Darjeeling, když v osm dorazili bubeníci. Nejsem moc hrdý na to, že mi došla trpělivost, ani na některé vybrané výrazy, kterými jsem je zahrnul. Drze mi to vraceli, i když si nejsem jistý, koho mysleli tou zhýčkanou buzničkou.

Tento zážitek mě dost rozhodil a celé odpoledne jsem strávil odpočinkem v salónku a čtením Svaly, sex a famfrpál poutavého novinového článku o Oliveru Woodovi. Na chvíli jsem si u toho zdřímnul a zdál se mi znepokojivý sen, ve kterém mě Wood tisknul proti zdi. Šťouchal do mě něčím, o čem jsem předpokládal, že je nejspíš násada koštěte. Podíval jsem se mu do tváře a uvědomil jsem si, že se koukám do Potterových zelených očí. Vtom jsem se celý rozechvělý probudil. Nejspíš na mě něco leze.

Zdá se mi, že se mi z těch nervů udělaly vrásky. Dlouho jsem se pozoroval z různých úhlů v zrcadle, abych si byl jistý. Zatáhnul jsem předtím závěsy, aby mě neviděli dudáci. 

Draco

 

6. leden

Milý Deníčku,

dnes žádná mysteriózní zásilka. Jsem tím tak trochu zklamaný. Můj tajný ctitel nejspíš konečně vyhledal odbornou pomoc pro svou nešťastnou obsesi a nyní se vyplakává na rameni psycholéčiteli, sužovaný touhou po mém štíhlém těle a porcelánové pleti.

Ano, to bude ono.

Oblékl jsem si nový hábit lemovaný kožešinkou a strávil jsem příjemné odpoledne na koštěti. Cítil jsem, jak mi vlasy svůdně vlají ve větru, a tváře mi rozkošně zrůžověly, jako vždy když jsem na čerstvém vzduchu. Asi tak osmkrát jsem se prolétl kolem oken redakce Denního věštce pro případ, že by jejich fotograf měl zájem zachytit tento úžasný moment. Byli ale asi příliš zaneprázdnění pronásledováním Pottera.

Už toho začínám mít vážně po krk, jak média podlézají Potterovi a neustále zveřejňují jeho pitomé fotky. Jako ta dnešní, kde tančí v těsných kalhotách vypadá jako blbec. Po návratu domů jsem si pořádně vyleštil koště, abych se zbavil frustrace. 

Draco

 

7. leden

Milý Deníčku,

určitě není přehnané tvrdit, že v Manoru vládne absolutní chaos.  Kdysi udržovaný pozemek je nyní celý zaneřáděný ptačím trusem. Pánové se usadili v tanečním sále a dopřávají si dle libosti nejlepšího vína z našeho sklípku. Dojičky zanedbávají své povinnosti a místo toho hrají s otcem svlíkací poker ve snídaňovém salónku. Jejich svěřenkyně zatím bloumají bez dozoru po chodbách.

Zrovna jsem si aplikoval tělové mléko, když do mé koupelny nakráčela kráva a začala olizovat mou… osobu. Malfoyové jsou sice proslulí svou dobrodružnou povahou, ale zoofilie opravdu překračuje veškeré hranice.

Zápasil jsem s krávou nanejvýš nedůstojným (a klouzavým) způsobem, abych byl schopen utéct. Až zjistím, kde se schovává Clunky, nechám si z jejích uší udělat bačkory za to, že dopustila takové narušení mého soukromí.

 Počkat… u okna čeká sova…

Je od Pansy. Vypátrala totožnost mého šíleného obdivovatele. Prý ho přinutila vzdát se své anonymity a zítra mě poctí návštěvou. Napsala mi: „kdybys nebyl takový pitomec, napadlo by tě to už dávno. Každopádně doufám, že budete oba příjemně překvapeni.“

Nejradši bych hned zalezl do peřin, ale bude lepší, když se půjdu znovu namazat tělovým krémem. Zítřek se rýsuje jako velký den.

Opravdu doufám, že to bude někdo náležitě zajímavý a ne nějaký dutohlav, pro které mívá Pansy slabost. Například Longbottom. 

Draco

 

8. leden

Milý Deníčku,

píši potají z koupelny, protože se nemohu dočkat, až ti popíši nejnovější vývoj událostí. Jistě si dovedeš představit mé zděšení, když jsem dnes za dveřmi našel stát Pottera, v náruči obrovský puget růží a připitomělý úsměv na tváři. Zeptal jsem se ho, co tu dělá, a požádal ho, aby byl stručný, protože očekávám důležitou návštěvu. Ošíval se svým neandrtálským způsobem a něco nesrozumitelně zablekotal. Požádal jsem ho, aby mluvil hlasitě, poněvadž ho přes to všechno bubnování, dudání a hýření ze sklepení neslyším. Zrudnul a pronesl: „Jo, za to se omlouvám.“ Začalo se mě zmocňovat děsivé podezření.

Matka se přišla podívat ke dveřím. Potter jí předal růže a upřímně se omluvil za způsobené komplikace. Trochu mě to zarazilo, protože jsem ho nikdy předtím neslyšel utrousit slovo, které by mělo více než dvě slabiky. Než jsem se stačil z toho šoku vzpamatovat, matka už ho usadila do první místnosti, která nebyla obývána skotem, a naservírovala mu Earl Grey v našem nejlepším porcelánu.

Ukázalo se, že Potter je můj vyšinutý tajný ctitel. Zdá se, že má pro mě již delší dobu slabost. Prý se ještě nikdy neucházel o někoho z čistokrevné rodiny, a tak ve vší ignoranci konzultoval svůj postup se staromódním průvodcem etiketou. Tam se dočetl, že je tradiční před osobním kontaktem svého vyvoleného zahrnout dary.

Má docela okouzlující, plachý úsměv a nemohu popřít, že na našem starobylém nábytku jeho svalnatá stehna vypadají obzvláště delikátně. Škoda, že je to takový křupan.

Matka nás nechala o samotě. Možná mu dovolím ještě chvíli zůstat, aby mi mohl vyprávět více o tom, jakou má pro mě slabost. Na jeho obranu, sotva se mu mohu divit, že se mi pokoušel dvořit. Ničemu snad neuškodí, když si dopřejeme trochu prvotřídní whisky, kterou přinesl jako projev úcty. Musím se za ním vrátit a pozvat ho do svých soukromých komnat, abychom mohli vše nerušeně probrat.

Draco

 

9. leden

Milý Deníčku,

Potter zůstal a celkem přesvědčivě se omluvil. Náležitě dlouho a v několika opravdu zajímavých pozicích.

Bylo by ode mě neomalené mu neodpustit a Malfoyové jsou známí svojí velkorysostí.

Poslal pryč všechny pány, dámy, dobytek a ostatní lůzu a v nastalém tichu jsem se vyspal jako už dlouho ne. 

Jestli to nebude spíš tím, že jsme do toho poslední tři hodiny bezhlavě bušili, Malfoyi.

Číst něčí deníček je neslušné, ale nechávat mu tam svoje nemravné poznámky, to už je vážně vrchol. Nemůžu ale předpokládat, že by to takový nevychovanec jako Potter pochopil. Uvidím, jestli najdu způsob, jak ho převychovat.

Možná budou na místě nějaké další omluvy z jeho strany. Mohl by u toho být ohnutý přes můj psací stůl. Neboj se, Deníčku, nejdřív tě schovám na bezpečné místo. 

Draco

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dvanáct dní Draca Od: OctaviaPrince - 30.09. 2017
Svěle nádherně mě bobavilo ;)

Re: Dvanáct dní Draca Od: Aeidaill - 02.03. 2017
Roztomilé, přehlédla jsem upozornění na slash a trochu se zkraje divila. :) Dobře mi tak, ale stejně jsem se velmi dobře bavila. Mám pocit, že podobný motiv postupného nárůstu počtu dárků před námluvami jsem už někde četla. Díky za překlad.

Re: Dvanáct dní Draca Od: larkinh - 10.12. 2016
:DDD Dostala mě už druhá věta: "Obdarovali mě několika drobnostmi, mezi nimiž byl třeba ostrov Fidži." :D Díky za překlad.

Re: Dvanáct dní Draca Od: doda357 - 07.12. 2016
Joooj, to bolo také skvelé, prečo to nemôže byť dlhšie? :( Milujem takéhoto Draca a milujem poviedky formou denníka! Chcem prídavok :D Ďakujem za pozdvihnutie nálady :)

Re: Dvanáct dní Draca Od: solace - 07.12. 2016
Draco mi tu silne pripomínal istého narcistického profesora obrany proti čiernej mágii. Ale inak som sa veľmi dobre bavila. Vďaka za preklad.

Re: Dvanáct dní Draca Od: mami - 06.12. 2016
Tak toto nemalo chybu. Cestou do roboty som sa natriasala smiechom tak intenzívne, až sa v autobuse na mňa čudne pozerali.

Re: Dvanáct dní Draca Od: martik - 05.12. 2016
Musím se opakovat: nejlepší jsou Dracovy přeškrtnuté poznámky. Ale nejvíc mě dostalo "Po návratu domů jsem si pořádně vyleštil koště, abych se zbavil frustrace." Tohle vážně vylepšilo jinak příšerné pondělí. Děkuji.

Re: Dvanáct dní Draca Od: Neprihlásený - 05.12. 2016
POBAVILO, POBAVILO, POBAVILO. :-)))

Re: Dvanáct dní Draca Od: Lupina - 05.12. 2016
Přečetla jsem, i když tento pairing nemusím. Ale tento Draco je prostě boží. Dostaly mě představy krav a dojiček, kterak běhají po Manoru. Věřím, že si Lucius užíval. A Narcisa musela vyžahnout nejednu lahev :-D Dokonalé. Díky, děvčata.

Re: Dvanáct dní Draca Od: Petule - 05.12. 2016
Tak tohle byla vskutku lahůdka k ranní kávě :D Díky za super den! Obzvláště přeškrtnuté poznámky mě dostávaly do kolen....

Re: Dvanáct dní Draca Od: luisakralickova - 05.12. 2016
Zkáza rodu Malfoyů nadešla:) Děkuji, to nemělo chybu.

Re: Dvanáct dní Draca Od: Jacomo - 05.12. 2016
Dokonalé! )) Draco ve své nedostižné podobě roztomilého nafoukaného princátka, které by člověk s chutí nakopl a vzápětí opusinkoval ) Chtěla jsem vypsat, co mě zaujalo, ale nová hláška vždy přebila tu starou, tak přidám jen tu poslední, která mě totálně složila: Potter zůstal a celkem přesvědčivě se omluvil. Náležitě dlouho a v několika opravdu zajímavých pozicích. Ovšem naprosto nejlepší jsou ty přeškrtnuté poznámky! Díky, kočky! Výběr i překlad na výbornou )

Re: Dvanáct dní Draca Od: marci - 05.12. 2016
Ale že mi trvalo, než jsem si vzpomněla, že povídka "jede" podle té podivné vánoční písně :) Kráásné to bylo, čarodějky :) Velice děkuji a odpouštím vám smíchy poprskaný monitor :)

Re: Dvanáct dní Draca Od: denice - 05.12. 2016
Až se přestanu nezřízeně chechtat, přečtu si deníček ještě jednou a pokusím se zjistit, který den je nejvtipnější. Nebo taky ne, prostě si budu všechny ty kouzelné věty znovu vychutnávat... Chtěla jsem vypíchnout větu nebo situaci, která mě rozesmála nejvíc, ale opravdu se nedá - tohle je bomba a bude se řadit k mým oblíbeným antidepresivům. Děkuji!

Re: Dvanáct dní Draca Od: Gift - 05.12. 2016
Prestoze se Draco choval jako neskutecny idiot, clovek nemuze jinak nez si ho zamilovat. Snad Harry vi, co dela. :-) Dekuji!

Re: Dvanáct dní Draca Od: margareta - 05.12. 2016
Kdybych se nemusela tak nezřízeně chechtat těm něžňoučce heboučkým Drakouškovinám, musela bych zaplakat. Protože to je evidentně soumrak čistokrevného rodu Malfoyů. Nešťastná Narcissa určitě už dorazila brandy a přešla na denaturák..! Moc děkuji za super povídku!!!

Re: Dvanáct dní Draca Od: grepik03 - 05.12. 2016
Lady, holloway, Violeto, díky za pondělní skvělý dáreček ♡ Šla jsem do kolen...chudák Harry je za stalkujiciho ornitologa, Draco ve své skromnosti, Lucius ve své přirozenosti a neboha Narcisa s lahví, aby to vse zvládla :))) Preskrtnute poznámky jsou tresnicka na dortu :) ještě jednou díky, muj dnešní den začal skvěle díky Vám ♡

Re: Dvanáct dní Draca Od: silrien - 05.12. 2016
Chudák dokonalý Draco. Kontroluje, zda nikdo další nešmíruje a je za to obviněn. A pak spousta hlučných darů. A taky musí převychovat Pottera. To tedy byly Vánoce :D Děkuji

Re: Dvanáct dní Draca Od: Iveta - 05.12. 2016
Obzvlaste Dracovy preskrtnute poznamky me odstrelily :-D Ale i predstava Luciuse, jak hraje svlikaci poker je zabijacka :-D Diky za preklad :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

gothikmaus: ( Elza )06.01. 2017Jak se rodí náklonnost
LilyIsAwesomerThanYo: ( martik )01.01. 2017Jizvy
Valentia: ( Violeta )31.12. 2016Prozření
Letraherida: ( arabeska )26.12. 2016Dopis od malého Toma
Caliadne: ( arabeska )25.12. 2016Nature morte
Severitus: ( Jacomo )24.12. 2016Vánoční dárek - 4/4
Severitus: ( Jacomo )23.12. 2016Vánoční dárek - 3/4
Severitus: ( Jacomo )22.12. 2016Vánoční dárek - 2/4
Severitus: ( Jacomo )21.12. 2016Vánoční dárek - 1/4
dragoon811: ( martik )20.12. 2016Dva seznamy
DarkPhoenixAscending: ( holloway )19.12. 2016Problémy se jmelím
Camille-Miko: ( arabeska )18.12. 2016Ach, ach, ACH!
JenniGellerBing: ( arabeska )17.12. 2016Jmelí
CUtopia: ( Gama )16.12. 2016Vzrušení
CUtopia: ( Gama )15.12. 2016Neposlušný nebo hodný
CUtopia: ( Gama )14.12. 2016Zemřít pro čokoládu
CUtopia: ( Gama )13.12. 2016Co všechno chce Voldík na Vánoce
CUtopia: ( Gama )12.12. 2016Vánoční euforie
koorimechick: ( Elza )11.12. 2016Starci
Anna Strife0211: ( arabeska )10.12. 2016Čas Vánoc
ulka_black_potter: ( Soraki )09.12. 2016Bohyně
ThePlainWhite: ( arabeska )08.12. 2016Cukroušku
gothikmaus: ( Elza )07.12. 2016Hotová pohádka
Iroko: ( arabeska )06.12. 2016Zelená je barva Vánoc
birdsofshore: ( holloway a LadyF )05.12. 2016Dvanáct dní Draca
omfg it‘s sophie: ( arabeska )04.12. 2016Voldemortovy Vánoce
ClarionRomance24: ( Sevik99 )03.12. 2016Já vám ukážu neloajálnost!
Ostatní autori: ( Gama )02.12. 2016Perspektiva
silverbirch: ( arabeska )01.12. 2016Pár přání