Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2016 Advent

Co všechno chce Voldík na Vánoce

2016 Advent
Vložené: Lupina - 13.12. 2016 Téma: 2016 Advent
Gama nám napísal:

 

13. december 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Co všechno chce Voldík na Vánoce

(A Christmassy Drabble Collection)

Originál: All Voldi Wants for Christmas 

Autor: CUtopia

Překlad: gama;     Beta: Lupina, marci

Povolení k překladu: Žádost zaslána

humor

Voldemort

13+

240 slov

kánon

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží CUtopia. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

*

 

Santo,

…nebo jak ti říkají. Je mi fuk jak se jmenuješ. Prý budeš chtít, abych ti řekl, jestli jsem byl „hodný nebo zlobivý“. Mám pocit, že to je nevhodná otázka pro někoho, jako jsem já. Obvinění, že bych možná mohl být něco jako zlobivý, je prostě urážka mě, coby definice zla.

A navíc – klidně se s tebou vsadím, že na tohle se mě zeptáš jenom jednou, starče.

Takže, pokud se jedná o tvůj pokus dozvědět se něco o mých nejnovějších plánech, nemáš vůbec žádnou šanci na úspěch – jsem příliš chytrý, abych skočil na takový laciný trik!

No, asi stejně nemám na výběr… tady jsou tedy má přání, ale nemyslím si, že bych je potřeboval splnit od tak pochybné existence, jako jsi ty!

- nová sada elegantně ošumělých hábitů, které dostatečně podtrhnou mou ďábelskost

- nová dečka do pelíšku pro mou drahou Nagini – ona je hrozně protivná, protože ta stará deka ji kouše, a potom po mně chce, abych ji nechával spát v mojí posteli

- smrt Harryho Pottera

- vládu nad celým světem

Také miluji čokoládu, ale jenom tmavou – a myslím tím opravdu tmavou!

Budu sledovat každý tvůj krok, starče, a zkontroluji si, jestli mi dáš ty správné dárky – a to nejen proto, že na obrazech vypadáš podezřele stejně jako ten starý Brumbál ve svém červeném županu.

Lord Voldemort

Voldemort odložil brk na stůl, vrhl temný pohled na Nagini a zavrčel: „Už nikdy s tebou nebudu hrát vadí nevadí!“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 03.03. 2024
|
Povídka skvělá a s komentem margarety dokonalá. Díky.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: doda357 - 20.12. 2016
Starý Brumbál ve svém červeném županu a Santa, to je isto jeden a ten istý človek :D :D Že ma to doteraz nenapadlo :D Ďakujem :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: solace - 18.12. 2016
Voldy ako vždy tak "trochu" paranoidný a trpiaci stihomamom... No kam sa hrabe na Nagini? Tá si to skrátka vie zariadiť:-D Veľká vďaka za pobavenie, gama.

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: sigurd - 13.12. 2016
No nazdar! Santa má po chlebe... Inak staviť sa s Nagini, no vážne, Voldy.
Já si myslím, že jestli se Voldyho skutečně zeptá, jestli byl zlobivý, tak má Santa "po ptákách" :-D

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: JSark - 13.12. 2016
Á, živo som si predstavila, ako Dumby dáva darčeky Voldymu. :D Teoreticky, smrť Pottera a vládu nad svetom by zvládol. :DDD
Zrovna včera jsem se dívala s dráčatama na Polární expres, kde hrdina chtěl po Santovi "jen" rolničku. Tak si říkám ano, je osvěžující být pro změnu neskromným :-D

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: martik - 13.12. 2016
Margareto, já chci taky, aby mi Ježíšek odepsal :-D Vážně skvělé, chudák Voldy, Nagini s ním pěkně zmijozelsky manipuluje. Děkuji gamo ;-)

To je naprosto parádní! Jen málokdy se u čtení nahlas směju, ale tady... co věta, to perla. Voldík umí být skutečně ďábelsky manipulativní.
Moc mě tvůj komentář potěšil. Děkuji ti za něj :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: Jacomo - 13.12. 2016
A já co k tomu Voldyho vedlo! A ona prohra s Nagini :-D Mimochodem - Voldy zná barvu Brumbálova županu? Odkud? Mám se vůbec ptát? :-D Díky, gamo, opět skvělý výběr ve skvělém překladu.
Někdy je lepší se raději neptat, protože potom ty vyvolané představy....... :-D Moc děkuji za komentář :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: denice - 13.12. 2016
Stejně jako ostatní mě dostala nová dečka do pelíšku (dnes jsem z terária našeho hada odstraňovala svlečenou kůži - to blbé zvíře na ní leželo a odmítalo se pohnout!) a pak brilantní Margaretin komentář - to by mohlo být samostatné pokračování:-D Díky!
Takže dnes to bylo takové tématické :-) To jsem ráda. Děkuj za komentář.

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: Lupina - 13.12. 2016
Super povídka na zvednutí nálady. A pak Margaretino pokračování :-D Děkuji!
Ráda jsem jí překládala :-) Taky mi zvedla náladu. Děkuji za příspěvek :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: luisakralickova - 13.12. 2016
Cha, chá s margaretinou odpovědí bezvadný kousek. Díky oběma:)
Rádo se stalo :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: marci - 13.12. 2016
Jo, takhle byla dokonalá! (Zeptáš se mě jen jednou starče!) Včetně margaretina pokračování :D:D:D
Děkuji ti za komentář Marci :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: margareta - 13.12. 2016
Ráno našel Voldemort za dveřmi pergamen, kde stálo: Drahý chlapče, Tvá přání jsou poněkud problematická, ale dělám, co můžu. To první máš splněno. Hábity jsou přímo z popelnic, takže jejich ošumělost garantuji ; je originální, žádná napodobenina! To druhé si ještě nech projít hlavou. Pokud přestane kousat deka Nagini, přestane kousat i ona. Navíc, když v měkké dece bude přes den spát, v noci bude hyperaktivní. Oka nezamhouříš! Co se trojky týče: snažil jsem se v té věci kontaktovat Smrťáka, ale řekl mi, že s tím nic nenadělá. Že prý má kluk, právě díky Tobě, našlápnuto k nesmrtelnosti stejně, jako Ty díky jemu. Vládu nad světem mají momentálně ještě pořád peníze. Pokud by Tě napadlo něco, jak to změnit, budu rád. Mě ještě nic nenapadlo. Čokoládu jsem Ti nakoupil v Lidlu. Kdyby Ti došla, zachovej klid, jsou jí tam fůry. Akorát nevím, jaká je uvnitř, ale ten obal se mi zdá dostatečně tmavý, jak sis přál. A věz, že Tvé podezření je oprávněné! Brumbál je můj mladší bratr ; odjakživa na mě žárlí a snaží se naschvál dělat všechno naopak! Proto jeho špatné RADY tak často zkazí mé dobré DARY!! Tvůj věrný SATAN...zpět..SANTA!! Voldemort odložil pergamen na stůl a vrhl na Nagini. P.S. nic ve zlém, ale ono se to přímo nabízelo..! Děkuji za krásnou povídku!!! Tuhle jsem vůbec neznala a je prima!!!
Těší mě, že tě mé překlady inspirují k napsání pokračování. Je to originální. Děkuji za komentář.
Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: grepik03 - 13.12. 2016
Margareto, ty ďáble :)))))) Zbožňuju tvoje pokračování povídek, zejména ty vánoční ti jdou přímo od srdce :))))) (čokoláda z Lidlu mě rozsekala )

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: grepik03 - 13.12. 2016
Gamo díky za rozveselení dalšího rána ♡ Naginy je vážne chytrý had se smyslem pro humor :) (dečka mě rozsekala, stejne jako komentujici přede mnou :)))))
Bylo mi potěšením :-)

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: Iveta - 13.12. 2016
Ooo bože, Voldy píšící vánoční dopis :-D Obzvlášť dečka pro Nagini mě odstřelila. Ještě bych si dost chtěla přečíst Severusův :-D
Myslím, že je to pro něj stejné utrpení, jako pro Severuse zpívající svetr se sobem :-D

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: silrien - 13.12. 2016
Chacha, Nagini potřebuje novou dečku a umí si to zařídit. A Santa opravdu vypadá jako Brumbál, jen jestli také tak intrikuje. Děkuji
Stále mám podezření, že je to jedna a tatáž osoba, jen nafouknutá rozšiřujícím kouzlem :-D Děkuji za koment.

Re: Co všechno chce Voldík na Vánoce Od: larkinh - 13.12. 2016
Krásný dopis :D dík za překlad
Já děkuji za přečtení a za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

gothikmaus: ( Elza )06.01. 2017Jak se rodí náklonnost
LilyIsAwesomerThanYo: ( martik )01.01. 2017Jizvy
Valentia: ( Violeta )31.12. 2016Prozření
Letraherida: ( arabeska )26.12. 2016Dopis od malého Toma
Caliadne: ( arabeska )25.12. 2016Nature morte
Severitus: ( Jacomo )24.12. 2016Vánoční dárek - 4/4
Severitus: ( Jacomo )23.12. 2016Vánoční dárek - 3/4
Severitus: ( Jacomo )22.12. 2016Vánoční dárek - 2/4
Severitus: ( Jacomo )21.12. 2016Vánoční dárek - 1/4
dragoon811: ( martik )20.12. 2016Dva seznamy
DarkPhoenixAscending: ( holloway )19.12. 2016Problémy se jmelím
Camille-Miko: ( arabeska )18.12. 2016Ach, ach, ACH!
JenniGellerBing: ( arabeska )17.12. 2016Jmelí
CUtopia: ( Gama )16.12. 2016Vzrušení
CUtopia: ( Gama )15.12. 2016Neposlušný nebo hodný
CUtopia: ( Gama )14.12. 2016Zemřít pro čokoládu
CUtopia: ( Gama )13.12. 2016Co všechno chce Voldík na Vánoce
CUtopia: ( Gama )12.12. 2016Vánoční euforie
koorimechick: ( Elza )11.12. 2016Starci
Anna Strife0211: ( arabeska )10.12. 2016Čas Vánoc
ulka_black_potter: ( Soraki )09.12. 2016Bohyně
ThePlainWhite: ( arabeska )08.12. 2016Cukroušku
gothikmaus: ( Elza )07.12. 2016Hotová pohádka
Iroko: ( arabeska )06.12. 2016Zelená je barva Vánoc
birdsofshore: ( holloway a LadyF )05.12. 2016Dvanáct dní Draca
omfg it‘s sophie: ( arabeska )04.12. 2016Voldemortovy Vánoce
ClarionRomance24: ( Sevik99 )03.12. 2016Já vám ukážu neloajálnost!
Ostatní autori: ( Gama )02.12. 2016Perspektiva
silverbirch: ( arabeska )01.12. 2016Pár přání