Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2016 Bonus Advent

Jenom jednoduchá desková hra

2016 Bonus Advent
Vložené: Lupina - 16.12. 2016 Téma: 2016 Bonus Advent
Zlatý fond nám napísal:

 

16. december 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Jenom jednoduchá desková hra

Autor: Muggles

Název: Just a Simple Board Game

Překlad: tiberia

Link:  http://www.fanfiction.net/s/9500608/1/Just-a-Simple-Board-Game

Souhlas: požádáno

Pairing: HG/SS

Raiting: kdokoliv

Shrnutí: Mladší členové Řádu hrají obyčejnou, jednoduchou deskovou hru... ale bacha, háček...kouzelnickou!

„Jak se to hraje?“ zeptala se Hermiona.

„Hodíš  kostkou a na jaké barvě zůstaneš stát, takovou kartu si vezmeš z kupky a uděláš všechno, co ti říká. Modré jsou otázky 'na pravdu', zelené jsou hlouposti, jako zazpívat písničku nebo zatančit verbuňk, nebo tak něco.

Samozřejmě, největší sranda je vidět někoho stoupnout na červenou,“ zahihňala se Ginny. „Romantický karty...! A hraju první!“

Ginny hodila trojku a postoupila na modrou. „Od koho jsi dostala svou první pusu?“ Ginny se chichotala. „Neville Longbottom, po vánočním plese ve třeťáku,“ a všichni se rozesmáli s ní, až na Harryho, který předstíral, že se mračí, ale nakonec se taky připojil.

George dojel na zelenou a zazpíval krátkou oplzlou rýmovačku, při které holky zrudly a kluci se hurónsky rozřehtali.

Hermiona hodila pětku... červené políčko.

„Polib každého v místnosti tak, abys ukázala, co k němu skutečně cítíš.“

 „No, to není tak hrozné,“ pomyslela si, obešla stůl a každému Weasleymu vtiskla pusu na čelo, stejně tak Harrymu, vděčná, že je skutečně všechny považuje za rodinu. Když si šla sednout, nešlo to. Zamračila se, zkusila to znovu a pak pohlédla na George, který se jí smál.

„Neříkala ta karta náhodou 'každého v místnosti?' Ještě je tady taťka a Snape,“ chechtal se a ukazoval na dvojici mužů, sedících na vzdáleném konci dlouhého stolu.

„Ó Bože,“ úpěnlivě prosila Hermiona, když ji magie postrčila směrem k nim. Vtiskla polibek panu Weaslemu na čelo a teprve pak se podívala na Snapea. Pohlédl na ni se zdviženým obočím, skoro jako by jí vyzýval, ať se ho dotkne. Když se sklonila, aby ho políbila na čelo, magie postrčila její rty na jeho. Ve vteřině mu jazykem vtrhla do překvapených úst a usadila se mu obkročmo do klína. Ucítila, jak na ni reaguje, ruce jí položil na zadek a když si ji přitáhl blíž, toužebně zakňourala.

Vtom jí ledová voda polila záda. Hermiona zaječela a vztekle se ohlédla po původci kouzla.

„Ehm...Hermiono,“ řekl Harry jemně, „ty...ehm...“

„Sakra, nesnáším magii!“ vysoukala ze sebe, vyskočila a vyběhla z místnosti.

Snape vykročil za ní; všichni ostatní za nimi jen zírali.

                                                              *  *  *

Snape pozoroval mladou čarodějku, schoulenou v rohu gauče. Obličej měla zabořený v kolenou a nepatrně se kolébala.

„Slečno Grangerová.... Hermiono,“ řekl tiše.

„Prosím, chci tady jenom sedět a umřít. Strašně se omlouvám, pane. To ta magie. Nikdy bych se byla nevnucovala...“ dech jí uvíznul v krku.

Přešel místnost a posadil se vedle ní. Když nic neříkal, riskla pohled jeho směrem a viděla, že zírá do ohně. Vycítil, že se na něj soustředí, zvedl ruku, objal ji kolem ramen a přitáhl si její hlavu na rameno. Po chvilce napětí se vedle něj uvolnila. Aspoň že mě neproklel, pomyslela si Hermiona, a taky mi oplatil polibek. Jasně, byl to nejspíš jen šok z toho, jak jsem se na něj vrhla. Ach Bože, takový trapas!

Snape hleděl do ohně a rozjímal nad čarodějkou, stulenou po svém boku. Nikdy v životě nebyl tak v šoku, jako když mu vylezla na klín a začala ho líbat. Reagoval instinktivně a byl neochotně vděčný, že jim Potterovo Aquamenti zabránilo zajít před ostatními ještě dál.

Nikdy nepočítal, že válku přežije. Hermiona přivedla lékouzelnici do Chroptící chýše a jeho uzdravení probíhalo překvapivě rychle. Řád strávil poslední půlrok obnovou Bradavic, podáváním svědectví v soudních procesech a oplakáváním mrtvých. Snape trávil kupu času vařením lektvarů pro Sv. Munga a bradavické nemocniční křídlo, protože závěrečná bitva vyčerpala zásoby v obou místech. Hermiona mu s vařením často pomáhala a vytvořili si mezi sebou určitý druh přátelství. Nepřestávalo ho udivovat, že byla zřejmě jediným člověkem, který dokázal prokouknout jeho roli během války a dohlédnout až k muži pod ní. Ostatní se k němu chovali buď jako k hrdinovi, nebo jako k padouchovi a nejčastěji ho ignorovali.

V týdnech po poslední bitvě se setkal s Minervou McGonagallovou. Odpustila mu jeho podíl na Albusově smrti a povzbuzovala ho, aby minulost nechal za sebou a začal žít život, který by si vybral sám, takový, ve kterém by byl šťastný, nebo aspoň spokojený. Přemýšlel, jestli by ho tak podporovala i kdyby věděla, že o něm její malá nebelvírská princezna uvažuje víc, než by měla. Hermiona ho okouzlila svou inteligencí, statečností a věrností. Za ten rok, co byla pryč, fyzicky dospěla v krásnou ženu. Jestli její magií poháněný polibek o něčem vypovídal, zdálo se, že i ona má o něj přinejmenším trošku zájem.

Hermiona si lámala hlavu, o čem přemýšlí. Během posledních sedmi měsíců se stali svého druhu přáteli, ale stále to byl složitý muž a často se skrýval za svým pověstným nevrlým výrazem. Objímal ji a nezdálo se, že by ho polibek urazil. Možná tu byla naděje, že její city opětuje. Ale samozřejmě, že ne, pomyslela si, jen se snaží najít nějaký milý způsob, jak jí říct, aby přestala být poblázněná do svého učitele..ehm...bývalého učitele.

                                           * * *

„Myslíte, že ji zabil?“ zeptala se Ginny nesměle.

„To si nemyslím,“ odpověděl pan Weasley, který jediný seděl k dvojici tak blízko, aby viděl Snapeovu vášnivou reakci.

„Hrome, to byl šok,“ prohlásil George, „nikdo netušil, že k tomu mizerovi cítí něco takovýho!“

„To je drsný,“ zasténal Ron. Přestože s ním Hermiona po válce odmítla chodit, pořád si hýčkal naději, že časem změní názor, ale magický polibek ten sen definitivně zničil.

„Co mi hlava nebere,“ řekl Bill, „proč prostě nezrušila to kouzlo, místo aby ho šla ocicmávat?“

„To kouzlo se dá zrušit?“ zeptal se Harry. „To jste mi nikdy nevysvětlili!“

„Jasný, že to kouzlo můžeš zrušit! Ta hra není žádná černá magie. Stačí říct 'finite incantatem' a kouzlo tě přestane nutit, prohraješ samozřejmě kolo, ale někdy je to lepší, než plnit úkol. To ví přece každej!“ vysvětlila Ginny.

„Nemyslím, že by to Hermiona věděla,  zamumlal Harry. „Vzpomeňte si, je z mudlovské rodiny...“

                                                                   * * *

„Proč jsi prostě nezrušila to kouzlo?“ zeptal se Snape, aniž se na ni podíval.

„Zrušit kouzlo?“ zeptala se Hermiona a pak podrážděně dodala: „Samozřejmě, že by existoval způsob, jak to kouzlo zrušit! Ale mě to dokonce ani nenapadlo!“

„Očividně.“ V jeho hlase zazněl pobavený podtón, když ji objal i druhou rukou a přitáhl si ji blíž k sobě. Aniž by o tom přemýšlela, ovinula mu paži kolem pasu, zavřela oči a užívala si objetí.

„Hermiono, já nemám zájem o žádný neformální vztah.“

„Oh, rozumím,“ řekla tiše a zalila ji vlna zklamání.

„Jestli má mezi námi něco být, budu očekávat, že to oba vezmeme vážně hned od začátku,“ vysvětlil.

Ohromeně zvedla tvář a pohlédla na něj. „Samozřejmě,“ souhlasila tiše. Pak sklonil svou tvář k její, jemně ji políbil a dovolil vášni aby mezi nimi zajiskřila.

                                                                    * * *

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 01.03. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: doda357 - 24.12. 2016
Veta: "Myslíte, že ju zabil?" ma nehorázne rozosmiala :D :D Užívala som si ju od začiatku do konca, aj keď trochu ľutujem Hermionu, keď si spravila taký trapas, teda aspoň podľa nej. Ďakujem za krajší večer vďaka tejto poviedke :-)

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: Lupina - 16.12. 2016
Pěkné :-) Děkuji!

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: Neprihlásený - 16.12. 2016
Mňam, mňam.

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: denice - 16.12. 2016
Tak konečně povídka, kterou jsem totálně zapomněla! Takže jsem si nádherně užila všechnu tu romantiku a zasmála se při představě, jak Harry proudem vody zabraňuje nejhoršímu :-) Díky.

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: martik - 16.12. 2016
Slaďoučká čokoládička, kterou jsem si opět ohromně užila. Souhlasím s margaretou: Proč by se, sakra, měla bránit líbání Severuse, když má tak nevinnou příležitost. Děkuji, tiberio. PS: Jen mi tam nesedí jedna větička: Přemýšlel, jestli by ho tak podporovala i kdyby věděla, že o něm její malá nebelvírská princezna uvažuje víc, než by měla. V originálu je: He wondered if she'd be quite so supportive if she knew that it was her little Gryffindor princess that he was considering more than he should. Asi se tam vloudila chybička v zájmenech.

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: margareta - 16.12. 2016
Takže vlastně jediný, kdo to rušící kouzlo neznal, byl Harry. A naivně se domníval, že když ho nezná on, tak ani Hermiona.Severusovi to bylo jasné; chtěl vědět jenom PROČ ho nepoužila. Ikdyž i to už věděl. Jenom to chtěl od ní slyšet. A její odpověď, že ji to ani nenapadlo, byla, jak se sám vyslovil, očividná. Na to mohl už jenom reagovat tak, jak reagoval. Slintám, slintám, slintám...!! Děkujúúú!!

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: Jacomo - 16.12. 2016
10:6 - skleróza stále vede :-D Ale vůbec mi to nevadí, protože jsem si užila další krásný zlatý kousek a téměř se rozpustila v romantice... :-) Díky, čarodějky!

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: marci - 16.12. 2016
Jako - to je KONEC??? Ach jo. Hm. Asi začnu systematicky oprašovat VŠECHNY staré povídky a očividně si to užiju, když jsem jich evidentně tři čtvrtiny zapomněla :) A tahle byla opravdu miloučká :)

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: grepik03 - 16.12. 2016
Krásná povídka, která mi unikla v předchozích adventech. Děkuji čarodějky za nápad se zlatým fondem. Nejen, že si připomenu oblibene povidky, ale najdu tu i nové perličky. A to jsem měla za to, že na kiži mám s párem Severus a Hermiona přečtené každé písmenko :)))

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: silrien - 16.12. 2016
Hrát magické hry, pokud máte tajemství, je poněkud nebezpečné. Ale vyplatilo se a kupodivu pomohla neznalost. Taky bych ráda políbila Severuse ... Děkuji, blaženě se usmívám

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: gleti - 16.12. 2016
záviděla jsem jí při prvním čtení, závidím jí i dnes.

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: hanka - 16.12. 2016
Tahle povidka je krasna, udelala mi velkou radost :-), dekuji za preklad :-)

Re: Jenom jednoduchá desková hra Od: pajaschej - 16.12. 2016
Tak to bylo opravdu milé, do nového dne jdu s úsměvem na rtech :-). Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Мерри: ( Zlatý fond )06.01. 2017Amorci na stropě
CJK: ( Zlatý fond )01.01. 2017Pohádka o Světlu a Temnotě
Darkrivertempest: ( Zlatý fond )31.12. 2016Viscum amor
Cheryl Dyson: ( Zlatý fond )26.12. 2016Prišli ku Vám koledníci
weknwekonf: ( Zlatý fond )25.12. 2016Škrkny
Sirylu: ( Zlatý fond )24.12. 2016Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
Gravidy: ( Zlatý fond )23.12. 2016Svokrovinky, lotrovinky a iné podslinky
Sharkeygirl: ( Zlatý fond )22.12. 2016You're a Mean One Mr. Grinch
Ramora: ( Zlatý fond )21.12. 2016Jen si tak trochu písknout
eeyore9990: ( Zlatý fond )20.12. 2016Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)
Cecelle: ( Zlatý fond )19.12. 2016Škola hrůz
melisande88: ( Zlatý fond )18.12. 2016Válka s kůrolezem
Musyc: ( Zlatý fond )17.12. 2016Tady a teď
Muggles: ( Zlatý fond )16.12. 2016Jenom jednoduchá desková hra
Olivia Lupin: ( Zlatý fond )15.12. 2016Krásně svázané Vánoce
Mother of Tears: ( Zlatý fond )14.12. 2016Triumf logiky
opalish: ( Zlatý fond )13.12. 2016Vendelín, který nikdy nebyl
AWickedMemory: ( Zlatý fond )12.12. 2016Pohádky jsou pro mudly
MiHnn: ( Zlatý fond )11.12. 2016Rumour Has It
greenschist: ( Zlatý fond )10.12. 2016Náležitě vyjádřená vděčnost
MyTeenageDream: ( Zlatý fond )09.12. 201612 věcí, které si Voldemort NEPŘEJE k Vánocům
Ostatní autori: ( Zlatý fond )08.12. 2016A Silent Night
Scattered Logic: ( Zlatý fond )07.12. 2016Daň z tupých hláv
Fidelia: ( Zlatý fond )06.12. 2016Všetko je v poriadku, pani markíza...
Jenwryn: ( Zlatý fond )05.12. 2016Rodinný recept Princeů
Artemis Day: ( Zlatý fond )04.12. 2016Lustr
sunnyjune46: ( Zlatý fond )03.12. 2016Fotku, jinak nevěřím
Della D.: ( Zlatý fond )02.12. 2016Čokoláda
( Zlatý fond )01.12. 2016Každý Snupin, který byl kdy napsán