Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2016 Advent

Problémy se jmelím

2016 Advent
Vložené: Lupina - 19.12. 2016 Téma: 2016 Advent
holloway nám napísal:

 

19. december 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Problémy se jmelím

The Trouble with Mistletoe

Originál: https://www.fanfiction.net/s/11682452/1/The-Trouble-with-Mistletoe

Autor: DarkPhoenixAscending

Překlad: holloway       Beta: Violeta, LadyF  

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Žánr: romantika, humor

Hl. postavy: Harry/Draco

Rating: T    Kapitol: 1

Slov: 943

 

Slash

 

Shrnutí: Je předvánoční čas a v Bradavicích se objevují očarovaná jmelí. Co se bude dít, když se pod jedním z nich ocitne Harry s Dracem Malfoyem?

 

Období: 5. ročník

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží …. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Prohlášení autorky: Nevlastním Harryho Pottera a z tohoto díla nemám žádný zisk.

 

 

Harry uvažoval, jak se mu zase povedlo dostat se do takové situace.
Skutečně se snažil být obezřetný. Posledních pár týdnů se v Bradavicích zcela nečekaně objevovala kouzelná jmelí a protože se dvojčata tvářila až příliš spokojeně, byl Harry obzvlášť ostražitý. Prakticky nepřetržitě chodil s hlavou zvednutou ke stropu, hlavně když kolem něj bylo více lidí. Kroužilo kolem něj dost holek (a kupodivu i někteří kluci) s nadějí, že se poštěstí právě jim.
A přesto tu teď stál ze všech studentů z celé školy právě s Dracem Malfoyem, uvězněn pod svazkem jmelí, dokud nebude ten kus keře spokojen s kvalitou jejich polibku.
Harry to nemohl pochopit. Byl si zcela jistý, že před několika vteřinami tu nebylo po žádném jmelí ani stopy. Dokud kolem neprošel Malfoy a neocitli se v této pasti.
Ron s Hermionou stáli poblíž a mohli se potrhat smíchy. Naštěstí nebyl nikdo jiný v dohledu. Harry i Malfoy naštvaně zírali na jmelí, dokud si Harry nedodal odvahy, zadržel dech a krátce se dotkl rty druhého chlapce s nadějí, že to bude stačit.
Zjevně ne. Nad hlavami se jim ozval uštěpačný smích: „To myslíte vážně? Určitě to umíte daleko lépe.“
Malfoy se na Harryho znechuceně podíval. „No tak, pohni s tím,“ zavrčel.
„No jo,“ odpověděl Harry stejně podrážděně. Snažil se nemyslet na to, když se k sobě s Malfoyem naklonili a na několik sekund se k sobě přitiskli rty. S nadějí vzhlédli  ke jmelí.
To si jen pobaveně odfrklo: „Tohle si nechte pro svoje babičky. Trochu života do toho umírání!“
Fred a George jsou mrtví, pomyslel si Harry. Hermiona snaživě vytáhla hůlku a zamávala jí před jmelím.
„Zdá se, že jde o velmi specifickou odrůdu. Polibek musí trvat alespoň minutu, potom vás nechá odejít.“
Harry si povzdychl. Jistěže právě oni dva zůstali trčet pod jmelím, jehož nároky je složité uspokojit. Dvojčata vytvořila více druhů kouzelného jmelí a vždycky chvíli trvalo přijít na to, jak se ho zbavit. Většina však měla alespoň tu slušnost, že nechala dvojici odejít, aniž by ji nutila takhle trpět.
Takové štěstí Harry samozřejmě neměl.
Malfoy se na něj díval s obavami. Harry byl dost blízko, aby zahlédl jasné odlesky světla v jeho šedých očích a ucítil jemně kořeněnou vůni. Pokusil se nevnímat, jak moc mu to připadalo opojné.
Zavřel oči a snažil se uklidnit. „Dobře,“ řekl po chvíli, „Jdeme na to, ať to máme z krku.“
Všiml si, jak Malfoy zvedl oči v sloup a mumlal si něco o Harryho nedostatečném smyslu pro romantiku.

Stále se ještě psychicky připravoval, když si Malfoy netrpělivě povzdychl, přitáhl ho k sobě a jemně přitiskl rty proti těm Harryho. Překvapila ho nejen rychlost, s jakou tak učinil, ale také to, že ho Malfoy políbil doopravdy. Vpletl prsty Harrymu do vlasů a jazykem mu přejel po rtech, aby si vymohl přístup. Než si Harry uvědomil, co dělá, začal polibek náruživě oplácet.
Překvapení rychle přerostlo ve vášeň. Harry se tisknul k Malfoyovi, ten ho pevně objímal a jejich jazyky se divoce proplétaly. Ve chvíli, kdy se jejich věznitel vypařil, sice pocítil jemný záchvěv magie, ale byl až příliš zaneprázdněn tím, co zrovna dělal.
„Ehm... Harry?“ Hermiona se snažila získat jeho pozornost, ale jemu připadalo, že je příliš daleko na to, aby ji dokázal vnímat. „Harry, už to stačí. Jmelí je pryč.“
Sotva ji slyšel, veškerou jeho pozornost měl právě Malfoy. Rukama mu sklouzl k lemu košile a lehce pohladil holou kůži pod ní. Malfoy se zachvěl.
Netušil, jak dlouho takhle zůstali. Když konečně neochotně pustil Malfoye z objetí, Ron s Hermionou byli pryč. Malfoy vypadal, jako by se probral ze sna, a zmateně zamrkal. Harry se omráčeně podíval ke stropu, kde předtím bylo jmelí, a konečně si uvědomil, že jsou volní.
„Myslím, že můžeme jít,“ řekl zahanbeně.
„Jasně,“ souhlasil Malfoy se zvláštním výrazem ve tváři. „Jestli o tom někde cekneš, je po tobě, Pottere.“
Harry obrátil oči v sloup. „To platí i pro tebe, Malfoyi,“ odsekl. Chvíli se upřeně pozorovali a Harry měl dojem, že se na sebe znovu vrhnou. Zpoza rohu se však vynořila skupina Mrzimorů a tak se vydali každý jiným směrem.
Harry celou cestu k nebelvírské věži zamyšleně kroutil hlavou. Dospěl k názoru, že si musí opravdu vážně promluvit s Fredem a Georgem.
„Hej! Harry!“
Harry se otočil a spatřil dva identické ďábelské úsměvy. No, aspoň nemusím ztrácet čas jejich hledáním, pomyslel si Harry, zatímco je probodával jedním ze svých nejpřísnějších pohledů.

„Už jsme po tobě chtěli vyhlásit pátrání.“ vtipkoval Fred.
„Neříkejte, já hledám vás,“ odsekl Harry.
Jejich úsměvy se ještě více rozzářily. „To je náhoda!“ vykřikl George.
Harry se zamračil. „Něco mi říká, že máte něco společného se jmelím, které jsem před chvílí potkal.“ „To jsi odhadnul správně!“ souhlasil Fred.
„Předčasný vánoční dárek od nás...“
„I když si troufnu říct, že výsledek nás dost překvapil!“
Harry svraštil obočí. „Jak to myslíš?“
„Ron nám všechno povykládal.“ pokračoval George.
„Vážně Harry, Draco Malfoy?“ zvedl Fred tázavě obočí.
Harry zaťal pěsti. „Mohli byste mi vysvětlit, o čem mluvíte?“
„Ale jistě, Harry!“ přehnaně ochotně souhlasil George.
„To jmelí, které jsme pro tebe vybrali je... jedinečné.“
„Říkáme mu 'Pravá láska'.“ Objasnil George.
„Objeví se jenom, když se ocitneš v blízkosti své opravdové lásky...“
„... po které prahne tvé srdce...“
„... ať už si to uvědomuješ nebo ne,“ dořekl Fred.
„Takže vážně, Harry – Draco Malfoy?“
Harry zčervenal a zavrtěl hlavou. „No, ta vaše Pravá láska je očividně vadná,“ vykoktal ze sebe.
„Samozřejmě, Harry,“ pronesl Fred. „Očividně.“
„O tom si popovídáme na vaší svatbě,“ zakončil George a sebevědomě na něj mrknul.


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Problémy se jmelím Od: solace - 30.12. 2016
A ja som si už začínala myslieť, že v tom má prsty Draco Malfoy. Dvojčatá si zjavne nechali pre Harryho ten najlepší kúsok. Bez nich a ich Pravej lásky by zrejme na veky zotrval v sladkej nevedomosti. Ďakujem za preklad, holloway.

Re: Problémy se jmelím Od: doda357 - 20.12. 2016
Joooj, to bola krásna poviedka, ďakujem pekne :-)

Re: Problémy se jmelím Od: Fluoris - 20.12. 2016
Ách, tak táto mi vždy príde na myseľ v spojení s adventom :D Milujem ju. Vďaka za preklad, idem si ju prečítať ešte raz :)

Re: Problémy se jmelím Od: martik - 19.12. 2016
Tak z toho se Harry nevykroutíš :-) Tahle setkání po jmelím mám nejraději. Děkuji

Re: Problémy se jmelím Od: Jacomo - 19.12. 2016
Samozřejmě, jak jinak. Fred a George že by přiznali, že se jim ten žertík zvrhnul jinak, než čekali? Kdepak, radši se těší, co provedou příště, třeba na té svatbě :-) Díky, holloway, výtečně jsem se bavila!

Re: Problémy se jmelím Od: denice - 19.12. 2016
Fred a George jsou ďábelští! Ale nebýt jich, kdo ví, jak dlouho by těm dvěma trvalo, než by jim došlo, že k sobě patří. Díky, Vánocům bez jmelí by rozhodně něco chybělo!

Re: Problémy se jmelím Od: marci - 19.12. 2016
Mám pocit, že jsem něco obdobného kdysi četla, ale povídek, ve kterých úřaduje jmelí je nepřeberně a když se pod ním sejde Harry s Dracem - nemůže z toho být nic špatného :) Díky, holloway, drarry je v letošním adventu pomálu, tak mám o to větší radost! :)

Re: Problémy se jmelím Od: grepik03 - 19.12. 2016
Holloway, díky moc za krasné pondělní pohlazení ♡ Povidky, ve kterých jmelí hraje prim - zejména, když má svou vlastní vůli, jsou skvělé. Díky za bezva výběr.

Re: Problémy se jmelím Od: gleti - 19.12. 2016
mnohdy jsou dvojčata ve fanfiction lepší (a zákeřnější) než v originále.

Prehľad článkov k tejto téme:

gothikmaus: ( Elza )06.01. 2017Jak se rodí náklonnost
LilyIsAwesomerThanYo: ( martik )01.01. 2017Jizvy
Valentia: ( Violeta )31.12. 2016Prozření
Letraherida: ( arabeska )26.12. 2016Dopis od malého Toma
Caliadne: ( arabeska )25.12. 2016Nature morte
Severitus: ( Jacomo )24.12. 2016Vánoční dárek - 4/4
Severitus: ( Jacomo )23.12. 2016Vánoční dárek - 3/4
Severitus: ( Jacomo )22.12. 2016Vánoční dárek - 2/4
Severitus: ( Jacomo )21.12. 2016Vánoční dárek - 1/4
dragoon811: ( martik )20.12. 2016Dva seznamy
DarkPhoenixAscending: ( holloway )19.12. 2016Problémy se jmelím
Camille-Miko: ( arabeska )18.12. 2016Ach, ach, ACH!
JenniGellerBing: ( arabeska )17.12. 2016Jmelí
CUtopia: ( Gama )16.12. 2016Vzrušení
CUtopia: ( Gama )15.12. 2016Neposlušný nebo hodný
CUtopia: ( Gama )14.12. 2016Zemřít pro čokoládu
CUtopia: ( Gama )13.12. 2016Co všechno chce Voldík na Vánoce
CUtopia: ( Gama )12.12. 2016Vánoční euforie
koorimechick: ( Elza )11.12. 2016Starci
Anna Strife0211: ( arabeska )10.12. 2016Čas Vánoc
ulka_black_potter: ( Soraki )09.12. 2016Bohyně
ThePlainWhite: ( arabeska )08.12. 2016Cukroušku
gothikmaus: ( Elza )07.12. 2016Hotová pohádka
Iroko: ( arabeska )06.12. 2016Zelená je barva Vánoc
birdsofshore: ( holloway a LadyF )05.12. 2016Dvanáct dní Draca
omfg it‘s sophie: ( arabeska )04.12. 2016Voldemortovy Vánoce
ClarionRomance24: ( Sevik99 )03.12. 2016Já vám ukážu neloajálnost!
Ostatní autori: ( Gama )02.12. 2016Perspektiva
silverbirch: ( arabeska )01.12. 2016Pár přání