Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent pre Arabesku

19. prosinec

Advent pre Arabesku
Vložené: Lupina - 19.12. 2016 Téma: Advent pre Arabesku
Lupina nám napísal:

 

19. prosinec 2016

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Obrázky ze života kouzelníků

Malfoyovi X.

Autor: Avisavis

Beta: Nemo Nullius

Počet slov: 50

 

V krásné knihovně na svém panství sedí Lucius Malfoy a čte si denní tisk. Dospívající Draco za ním přichází se zvídavou otázkou: „Tati, kolik vlastně muže stojí svatba?“

Lucius pomalu složí noviny, odloží je, povzdychne si a smutně povídá: „Nevím, Draco, jsem ženatý dvacet let, a ještě jsem se nedoplatil.“

 

ooOOoo

 

 

Dramione Drabbles & Ficlets 

Dramione Drabbles & Ficlets 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/10818281/1/

Autor: Colubrina

Povolení k překladu: Žádost zaslána

Romance/Angst

Hermina G. / Draco M.

Rating: 16+   

 

 

Shrnutí:  Série drabbles a krátkých fiscletů, většinou napsaných jako dárky. Vše dramione, od fluffy po angst.

 

Období: různé

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží Colubrina. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

 

The Potions Incident 

Nehoda na Elixíroch

https://www.fanfiction.net/s/10818281/5/Dramione-Drabbles-Ficlets

Překlad: Jimmi

Slov: 1291

 

Nehoda na Elixíroch

 

"To takto ostaneme navždy?" Hermiona zízala na profesora Snapa v nefalšovanej hrôze.

"Možno nabudúce, slečna Grangerová," uškrnul sa na ňu ten chlap, "budete dôkladnejšie dodržiavať pokyny."

"To je tvoja chyba," zasyčal na ňu Draco Malfoy.

"Ale nie, pán Malfoy. K tomuto bolo treba ohromnú neschopnosť okúzľujúco zmiešanú s povýšenosťou na oboch stranách." Snape zanechal oboch študentov hľadiacich na seba s ústami dokorán v snahe prísť na to ako to napraviť.

***

Počas prvého týždňa účinky elixíru mierne zoslabli, než sa stabilizovali, ale nedali sa nijako napraviť. Draco po celý čas vedel, čo tá prekliata čarodejnica cíti. Predpokladal, že ona mala rovnaký náhľad do jeho emócii, ale skôr peklo zamrzne a nemŕtvi sa na ňom budú korčuľovať, než by sa jej na to spýtal.

Naučil sa, že ju z väčšej časti dokáže zablokovať, keď si v duchu odriekava matematické fakty.

Kým Draco Malfoy na Rokforte odpromoval, bol veľmi, preveľmi dobrý v aritmancii.

***

Obišiel ju na chodbe. "Grangerová," pozdravil, stroho a takmer zdvorilo. Od nehody na elixíroch ju nazval humusáčkou len raz; bolesť hlavy, ktorej sa mu dostalo z jej emočného vzplanutia bola brutálnou lekciou, ktorá ho naučila, že rozumnejšia bude zdvorilosť.

"Malfoy," vrátila pozdrav.

Práve vtedy, krucinál, sa na rohu ukázal Weasley a on čelil vlne nešťastného túženia, ktoré tá sprostá čarodejnica cítila zakaždým, keď ryšavca zbadala. Zaprial si, aby niekto cítil niečo také k nemu, prianie, o ktorom sa samozrejme hneď tá čarodejnica dozvedela. Švihla po ňom pohľadom a on zamrmlal: "Nie ty, Grangerová. Len... niekto."

Zacítil jej úľavu rovnako ako maličký kúsok sklamania.

Dva krát dva sú štyri. Dva krát tri je šesť.

***

"Čo sakra," vybuchol Blaise, po tom, čo Draco kopol do steny a odhodil knihu na druhú stranu miestnosti. "Je to, ako keby si mal PMS alebo niečo také. Každý mesiac si na pár dní dokonca väčší kretén než obvykle."

***

"Ďakujem ti," povedal, stál neohrabane vedľa nej na chodbe pred súdnou sieňou.

"Za čo?" Hermiona Grangerová sotva vzala na vedomie, že tam je; cítil, že nechcela nič iné ako to, aby šiel preč; diaľka pomohla utlmiť to, ako sa vzájomne uvedomovali, aj keď len trošku. Jednako sa niektoré veci museli povedať.

"Za to, že som vďaka tebe nešiel do Azkabanu."

"Ale prosím ťa," konečne sa na neho otočila. "Viem, keď si nešťastný z toho, ako ti niekto pripraví kávu. Žiť s tebou vo väzení? Cítiť všetko, čo by si cítil ty? Strhla by som holými rukami múry, aby som ťa odtiaľ dostala a vyhla sa takémuto utrpeniu."

Prikývol.

***

Nebol si istý, čo bolo horšie, vedieť, že mala sex s Weasleym alebo vedieť, akou nešťastnou ju ten chlap v posteli robil. Je z teba nešťastná, chcel povedať tomu úbohému blbcovi. Musíš jej venovať pozornosť a urobiť ju šťastnou. Kvôli mne. Kvôli nej.

Samozrejme, to by priznalo, že vie, nuž, všetko o tej čarodejnici a podľa vzájomnej, nevyslovenej dohody o ich svojej malej nehode na elixíroch nikdy nikomu nepovedali.

***

Keď viete všetko o tom, ako sa niekto cíti, samozrejme, je ťažké nenávidieť ho. Je náročné nenávidieť niekoho, koho šťastie bolo celkom doslova vašim vlastným.

Nemožné nechcieť upokojiť niekoho, keď ste cítili nešťastie zakaždým, keď to ten zasraný hajzel znova pokašľal.

Tri krát tri je deväť. Tri krát štyri je dvanásť. Tri krát päť je pätnásť. Tri krát šesť je zúfalo chcieť, aby sa cítila lepšie. Tri krát sedem je to, že si dokonca priala, aby tam občas bol, čo to všetko ešte zhoršovalo. Tri krát osem je, že matematika už viacej nezaberala a on začal uvažovať, či by alkohol nebol oveľa efektívnejšou taktikou.

***

Keď sa konečne - konečne! - rozišla s Ronom, vedel o tom. Samozrejme, že vedel. Ako to kedysi povedala o ňom, vedel, keď jej nechutila káva. Určite vedel, keď sedela vo svojom byte, fňukala do kelímku so zmrzlinou a oddávala sa dobrému utápaniu sa.

Dokázal prežiť jeden deň jej zármutku tým, že riešil komplexné rovnice. Celý deň.

Druhého dňa bol hneď po východe slnka pri jej dverách; sotva sa mu podarilo vojsť, než sa mu so vzlykaním vrhla do náručia. Potreba zmenšiť jej trápenie, a tým svoje vlastné, bola okamžitá a taká zavaľujúca, že ju šúchal po chrbte a mrmlal chlácholivé veci do jej vlasov. Zaviedol ju posadiť sa na jej vlastný gauč, ktorý vyzeral pohyblivo, ošúchane a nelákavo uprostred mora odhodených servítok.

Jeho trpezlivosť, aj tak nie jedna z jeho silnejších rysov osobnosti, došla, keď zanariekala: "Ja som ho tak milovala!"

"Nie, nemilovala," odfrkol si. Odtiahla sa a zazrela na neho. Draco pretočil očami. "Ale no tak, Grangerka, ja by som to mal vedieť. Polovicu času si ho ani nemala rada."

"Len som... Chcela som len..."

"Bol by ťa urobil nešťastnou." Draco si zahryzol do vnútrajška úst a zvažoval príšernú možnosť, že by sa Grangerová za toho chlapa vydala, alebo že by sa Grangerová vydala za kohokoľvek. "Väčšinu času ťa v skutočnosti robil nešťastnou. Som poriadne vďačný, že je koniec; možno ten ďalší bude k tebe naozaj milý."

Vedela, samozrejme.

"Nikdy by to nefungovalo," povedala, cítiac sa nádejne a smutne a obozretne a také množstvo ďalších vecí, že ich ani nedokázal od seba pooddeľovať.

"Možno," odvetil, hlava naklonená nabok, sledoval ju. "Minimálne sex by bol lepší než to, čo si si nechala páčiť."

Zacítil vlnu poníženia a okamžite si zaprial, aby držal ústa zatvorené. Zašepkala, v pomaly rastúcej hrôze, "neuvedomila som si, že môžeš..."

"Zakaždým," priznal.

"Nikdy som si nevšimla, že ty..."

"To preto, že si nebolo čo všimnúť." Pri tom na neho vzhliadla, neviera očividná. "V prvom rade som nechcel mať publikum. Takže..."

"Ale nikdy si nepovedal, že môžeš..."

"Bolo to trochu trápne priznať." Znova si ju pritiahol k hrudi, vychutnával si, ako dobre tam pasovala, taká pritisnutá k nemu. "A niežeby som sa to chystal niekomu povedať." Pokrčil plecami. "Tvoje tajomstvá boli u mňa v bezpečí... celé roky."

"Tvoje tiež," pritisla s ak nemu, vychutnávala si pohodlie v jeho blízkosti, " u mňa, myslím."

Kebyže je nablízku, pomyslel si, toto by skutočne mohol zvládnuť, mohol ju utešiť, keď bola nešťastná namiesto toho, aby škrípal zubami v osamelom súcite. Pocítil nesmierne uspokojenie, že spôsobil, že sa cíti lepšie a cítiac, ako sa jej rastúci pokoj stáva jeho vlastným, rozhodol sa, že možno, len možno, bolo lepšie nepomenovať niektoré veci, ktoré tiež cítil. Aby to neprinieslo smolu, pomyslel si. Napokon, niežeby to aj tak nevedela.

"Zbabelec," zamrmlala.

"Och áno," zatiahol a podvihol jej bradu, aby dovidel na jej tvár, tak aby ju mohol pobozkať, červený nos, fľakaté líca a to všetko. Ústa mala také jemné, a to vedomie všetkého, čo cítila, tentoraz, bolo výhodou.

"Nemusíš byť taký samoľúby," povedala po chvíľke, s pocitom, pomyslel si, poriadne spokojná sama so sebou, cítila sa šťastne.

"Zlyháva to," priznal.

"Menej rozprávania," riekla, "viac bozkávania."

"To zvládnem," zašepkal a vrátil sa k tomu, aby ju robil šťastnou, aby robil sám seba šťastným.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Ganlum - 30.05. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 19. prosinec Od: arabeska - 08.01. 2017
A to byla celkem šikovná a užitečná nehoda, že? Tak uznávám, chvilku se v tom topili, ale zato to teď bude navždy. Weasley zase jako největší matlal pod sluncem. Proč se mu všichni autoři tak mstí... :D Taky by se to mohlo brát jako pozitivní obroda aritmetiky. Všeobecné znalosti matematiky jsou alarmující :D Děkuji, děkuji! ❤

Re: 19. prosinec Od: solace - 30.12. 2016
Hádam sa raz doplatí. Vždy som myslela, že Malfoyovci majú peňazí ako pliev. Myslím si, že to zvládne hravo. Veď je už poriadne vytrénovaný za celé tie roky. Ďakujem, dievčatá.

Re: 19. prosinec Od: doda357 - 20.12. 2016
PMS ma dostalo :D Ale keby len to :-) Tá atmosféra, dej, celé ma to vtiahlo :-) Takéto poviedky by som mohla čítať od rána do večera :-) Ďakujem za preklad

Re: 19. prosinec Od: martik - 19.12. 2016
Že by Draco taky chystal svatbu? Tahle čokoládička byla obzvlášť slaďoučká, krásně zahřála na duši. Co by pro svůj klid Draco neudělal. Děkuji, Jimmi.

Re: 19. prosinec Od: Jacomo - 19.12. 2016
Lucius se opět projevil jako znalec života. Jen jestli ho Draco správně pochopí :-D Ale ta romantika, ta tedy byla. Krásně hladí po srdíčku. Jen mě tak napadá - jestlipak je kontaktoval Snape, aby využil jejich zkušeností pro svoji další výzkumnou práci? :-D Ehm, asi se měním ve zmijozela, za vším vidím něco výhodného :-D Díky, Jimmi, tahle čokoládička byla obzvlášť chutná.

Re: 19. prosinec Od: Lupina - 19.12. 2016
Vtip výborný :-D A Draco s Hermionou - krásné, sladké, romantické. Tak se mi to líbí. Nádhera. Děkuji!

Re: 19. prosinec Od: denice - 19.12. 2016
To bylo kouzelné! Dracovo využití násobilky nemělo chybu, nejvíc se mi líbilo, když přestala zabírat :-) Pak přišly komplexní rovnice - naštěstí místo alkoholu. Kdo ví, jak by Hermiona snášela Dracovu kocovinu... Ale nakonec přišel na správné řešení:-D Díky!

Re: 19. prosinec Od: marci - 19.12. 2016
Ale to bylo moc krásné!! :) Takovéhle sladkosti bych si při pondělních ránech nechávala líbit častěji a ve větších dávkách :) Díky, Jimmi!

Re: 19. prosinec Od: margareta - 19.12. 2016
Děkuji za krásnou povídku. A souhlasím se silrien. Kdyby takového soucítění byli lidé schopni, už jen pro vlastní spokojenost by se nechovali k těm druhým škaredě. Občas se někdo takový sice vyskytne, ale bývá to většinou pouze jednostranné; takže zatímco jeden má trápení dvojnásobné, tomu druhému je to ukradené. Jen si nedovedu představit, co bude Draco dělat, až bude jeho žena rodit!! Kdesi jsem četla, že takové umění přenosu bolesti na druhou osobu ovládali kdysi indiánští šamani. Pokud chtěl muž dokázat svoji statečnost, podstoupil to právě při porodu své ženy. Ale podle toho, jak brzy toto umění zaniklo, je zřejmé, že moc využíváno nebylo. Cheche, bodejť. Znovu děkuji za krásné čtení! A ten vtip je taky přímo ze života. Cheche, bodejť!

Re: 19. prosinec Od: grepik03 - 19.12. 2016
Jimmy, moc děkuji za krásnou pondělní perličku ♡ Mám takový pocit, že jsem dokonce četla kapitolovou povídku přesně na tohle téma, ale skleróza je mrcha, takže na název si nevzpomenu :)

Re: 19. prosinec Od: silrien - 19.12. 2016
Správně, Draco. Když si.to vysvětlíš takto, je jasné, že s ní musíš zůstat. Co bys sám pro sebe neudělal. :D Děkuji

Prehľad článkov k tejto téme:

Colubrina: ( Lupina )06.01. 20176. leden
Colubrina: ( Lupina )01.01. 20171. leden
Colubrina: ( Lupina )31.12. 201631. prosinec
Colubrina: ( Lupina )26.12. 201626. prosinec
Colubrina: ( Lupina )25.12. 201625. prosinec
Strega Brava: ( Lupina )24.12. 201624. prosinec
Colubrina: ( Lupina )23.12. 201623. prosinec
opalish: ( Lupina )22.12. 201622. prosinec
fairmaidofkent: ( Lupina )21.12. 201621. prosinec
Hoodoo: ( Lupina )20.12. 201620. prosinec
Colubrina: ( Lupina )19.12. 201619. prosinec
Colubrina: ( Lupina )18.12. 201618. prosinec
Colubrina: ( Lupina )17.12. 201617. prosinec
Colubrina: ( Lupina )16.12. 201616. prosinec
Wile: ( Lupina )15.12. 201615. prosinec
Wile: ( Lupina )14.12. 201614. prosinec
Avisavis: ( Lupina )13.12. 201613. prosinec
.Avisavis: ( Lupina )12.12. 201612. prosinec
Avisavis: ( Lupina )11.12. 201611. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )10.12. 201610. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )09.12. 20169. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )08.12. 20168. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )07.12. 20167. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )06.12. 20166. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )05.12. 20165. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )04.12. 20164. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )03.12. 20163. prosinec
lady_rhian: ( Lupina )02.12. 20162.prosinec
lady_rhian: ( Lupina )01.12. 20161. prosinec