Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Středa, 5. ledna

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 05.01. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 1.

Středa, 5. ledna

10:00 – má kancelář

Nenávidím návrat do práce. Nenávidím onu pitomou pidikrabici vydávající se za kancelář. A ze všeho nejvíc nesnáším svoji protivnou ponižující práci. Ostatní ji možná za ponižující nepovažují, ale podle mne je v ní zahrnuta docela bolestná ironie.

Jsem zodpovědný za vyhodnocování a prověřování nováčků usilujících o tajný život těch, o kterých se nemluví. Jsem první linií při určování, kdo má potřebné schopnosti, aby si udržel jedno z prestižnějších a obdivovanějších zaměstnání uvnitř chodeb moci. Důležitý úkol, dalo by se říci.

Ironie však spočívá ve faktu, že ve skutečnosti nevím, na co kandidáty trénovat. Mám jen vágní představu, stejně jako ostatní, o čem práce na odboru záhad je.

Zjevně je tato moje neexistující úroveň znalostí vnitřních pochodů vším, v čem se mi dá věřit. Mé předchozí koketování s pochybnou loajalitou a motivy se nemůže přehlížet, jak mi bylo řečeno.

Váhal jsem, zda nepoukázat na to, že celý odbor záhad nestál ani za ubohou zlámanou grešli, když Voldemort dělal v zemi paseku. Opravdu byli celkem na h… houby, když nejen banda Smrtijedů, ale i Potter a jeho parta vtančili se vším nadšením na odbor a volně se procházeli mezi věštbami!

No vážně, na co tihle směšní lidé jsou? Jelikož nezveřejňují svoji práci, jeví se mi, že nedělají ani prd. Sami sebe vidí jako nějakou mudlovskou tajnou službu, že? Berou to až moc vážně. Idioti.

Takže ano, mně předhodí každého nováčka, načež já jej mám provést předem určenou instruktáží. Po odborné přípravě, a jakmile jej ohodnotím jako vyhovujícího, je tento eufemisticky poslán ‚nahoru‘.

A opět, co se děje nahoře, prostě nevím.

Ministerstvu vyhovuje držet si mě blízko, ale s odstupem. Bohužel i mně to vyhovuje, protože si nejsem jistý, zda by mě zaměstnal někdo jiný. Nemůžu je vinit, to opravdu ne. Nejmenují se oddělení záhad pro nic za nic.

Stačí mi to. Všechno je o mantinelech. A jelikož mám jistý manévrovací prostor (ne doslova; kancelář mám opravdu jako plivátko), rozhodně vím jak zneužívat své pozice a ujít postihu. Sečteno a podtrženo, jsem ve své práci dobrý a oni to vědí. Vytříbené umění kterak zostudit ignoranta ve dvaceti krocích.

Ale jak plyne čas, poslední dobou by mě zajímalo, jestli bych se nemohl pokusit dostat se z této slepé uličky. Možná bych se nad tím měl letos vážně zamyslet.

Uf. Omylem jsem nalistoval o několik stránek vpřed a byl jsem upozorněn na blížící se, obávanou, každoroční událost. Nenávidím leden.

Jen tak mimochodem, s tímto zápisem jsem docela spokojený.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Středa, 5. ledna Od: Zuzana - 13.02. 2017
a hneď je toho viac:D je mi ho ľúto, ale verím, že Severus sa nestratí a všetkým byrokratom ukáže, že s ním sa hrať nebudú:)

Re: Středa, 5. ledna Od: Gabux - 25.01. 2017
Tak hlavně že je náš Severus spokojený :3

Re: Středa, 5. ledna Od: zuzule - 19.01. 2017
Ano, docela spokojenost. Obsahoval spoustu dulezitejsich informaci, nez je zminka o koupeli ;) :D

Re: Středa, 5. ledna Od: Carmy - 06.01. 2017
Více takových zápisů a možná se o tobě i něco dozvíme, Severusi :) díky Lupinko a marci :)

Re: Středa, 5. ledna Od: Gift - 06.01. 2017
A ja jsem spokojena s tebou, Severusi! Takoveho te zname a milujeme. Dekuji!

Re: Středa, 5. ledna Od: margareta - 06.01. 2017
Mňam, tahle kapitolka je jako aperitiv. Mám teď nezřízenou chuť na celé ,,menu"! A nejradši bych ho zhltla najednou a dala si dvakrát repete!!! Vždycky jsem měla dojem, že odbor záhad je skutečně celkově postradatelný, jak ostatně dokazovalo i dění a jeho výsledky, k nimž tam docházelo. Ale teď začínám věřit, že to není tak zlé. Přinejmenším ve způsobu náboru nováčků. Kdo se dostane přes Severuse Snapea, je dostatečně způsobilý. Ten, kdo Snapeovi tuto práci dal, evidentně věděl, koho na ni vybrat a proč. Nejspíš na základě vlastní zkušenosti. Ale měl vědět, že udržet Severuse Snapea u takové práce, to je, jako nutit Einsteina, aby učil počty na základní škole. Už se nudí, už kouká jinam. A já jsem celá nedočkavá, co vymyslí!! Moc děkuji za prima čtení!! Už aby bylo za týden!!

Re: Středa, 5. ledna Od: grepik03 - 05.01. 2017
Lupinko, marci, děkuji za další skvostný zápis ♡ Já jsem maximálně spokojena :) Chápu Severusovu frustraci z blížících se narozenin, proč proboha musíme oslavovat své vlastní stárnutí? (ehm zralost? ) Z tohoto zápisu už sálá Severusova osobnost a ja si ji z gustem užívám :)

Re: Středa, 5. ledna Od: silrien - 05.01. 2017
Severusi, také jsem velmi spokojená. Bojíš se, že by ti mohli uspořádat narozeninový večírek? Nebo prostě jen nemáš rád narozeniny? Či bude ještě něco jiného? Neboj se a klidně se o tom rozepiš. Už se moc těším. Děkuji

Re: Středa, 5. ledna Od: Neprihlásený - 05.01. 2017
Já jsem s tímto zápisem také docela spokojená. Jen tak dál :-)

Re: Středa, 5. ledna Od: marci - 05.01. 2017
Jejda, Severusku, takových lidí, co nedělají ani prd, ale berou se až moc vážně - takových známe :)

Re: Středa, 5. ledna Od: martik - 05.01. 2017
Byrokrati. Ani sami nevědí, co dělají a proč. To musí být vážně frustrující. Hlavně ho mít pěkně na očích a pod kontrolou. Jen jim ukaž, že jejich mantinely nic neznamenají. Ááá, tak blížící se narozeniny tě stresují, Severusi? Z toho si nic nedělej, každý rok mám stejný pocit :-D Nejlepší na tom je, že když je přečkáš, budeš mít zase rok pokoj ;-) Taky jsem s tímto zápisem docela spokojená, hlavně s jeho délkou. Děkuji.

Re: Středa, 5. ledna Od: denice - 05.01. 2017
Ou jé - tak už je tady to, čeho jsem se obávala - letos budu dny dělit na 'ach jo, zase nic' a 'sláva, je tu nový kus deníku'! Takže Severus se po návratu do práce věnuje troše bilancování, a i když vypadá celkem smířeně se stavem věcí, jisté poznámky naznačují, že se k něčemu odhodlává... zdá se, že ministerstvo si pustilo lišku do kurníku... Díky.

Re: Středa, 5. ledna Od: soraki - 05.01. 2017
Ježíši, on je chudák tak strašně frustrovaný, hned na začátku roku... božátko moje. Jinak i já jsem s tímto zápisem spokojená ;-) díky

Re: Středa, 5. ledna Od: Jacomo - 05.01. 2017
Milý Severusi! Předesílám, že já jsem rovněž s tvým zápisem spokojena. Dozvěděla jsem se z něj totiž docela dost podstatných skutečností. Předně - je zřejmě po válce. Neodsoudili tě, čili buď vyšla tvoje špionská činnost najevo ještě před Voldemortovým pádem, nebo posléze někdo výrazně svědčil v tvůj prospěch. Už neučíš v Bradavicích - proč vlastně? Zaměstnali tě na Odboru záhad - za odměnu nebo za trest? Události Harryho pátého ročníku evidentně proběhly - kolik se stalo z toho dalšího? A blíží se lednová každoroční událost - pravděpodobně tvoje narozeniny, ale o těch vím. Nebo je tu ještě něco dalšího, proč leden nenávidíš? No, možná jsem se něco dozvěděla, ale je vidět, že se objevily další otázky. Takže pilně piš, neboť jsem velice zvědavá ženská. A myslím, že je nás tu víc.
Re: Středa, 5. ledna Od: Lupina - 05.01. 2017
Tak některé otázky jsou zodpovězeny v úvodu, resp. příští zápis to řekne napřímo. Některé se objasní časem a některé možná vůbec :-) Ale rozhodně můžu slíbit, že Severus se časem rozepíše :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod