Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ponocování

Ponocování - úvod

Ponocování
Vložené: Lupina - 11.01. 2017 Téma: Ponocování
Lupina nám napísal:

Ponocování

She Kept Me Up All Night

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3650825/1/

Autor: MoonyAddict

Překlad: Lupina      Beta: Marci      Banner: arabeska

Povolení k překladu: Ano

Romance/Humor

Remus L. / Nymfadora T.

Rating: 9+                      Kapitol: 5

Slov: 8720

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Shrnutí: Pozdně noční rozhovory s Nymfadorou vždy postrádají nudu a bezpochyby jsou lákavé. Pozdně noční flirtování s Nymfadorou je zcela jiný příběh.

 

 

Období: Bradavice

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorství této fanfikce náleží MoonyAddict. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Poznámka autorky: Takže tady máme pětidílný příběh, každá kapitola bude popisovat jednu z pěti hodinových rozmluv Remuse a Tonksové jednoho dne, uprostřed noci (ach, ano, k tomu vás nutí láska, byli jste varováni!) před další službou. Ať se vám líbí!


Poznámka překladatelky: Vánoční dárek pro moji nejmilejší a nejdražší betu Marci. Začínáme příští středu.
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Ponocování - úvod Od: Gift - 11.01. 2017
Aaaaaaaaah! Muj oblibeny par! Na vic se ted nezmuzu, takze jen... Aaaaaaah!
Re: Ponocování - úvod Od: Lupina - 11.01. 2017
Jééé, to mě těšííí :-D Jako vážně, fakt :-) Původně jsem chtěla dát kapitoly po dni, ale nebylo místo! Takže po týdnu :-) Budu se těšit, Gift :-)

Re: Ponocování - úvod Od: martik - 11.01. 2017
Proboha Lupino, stíháš ještě něco jiného kromě překladů? Jak to sakra děláš? Romantika, dialogy, rozmluvy... to mám ráda, to zas pochytím spoustu hlášek, které si budu chtít zapamatovat. Už se moc na Remuse s Tonksovou těším. Děkuji.
Re: Ponocování - úvod Od: martik - 11.01. 2017
Jo a Remus je na banneru totálně k sežrání *utírá sliny* :-D
Re: Ponocování - úvod Od: martik - 11.01. 2017Re: Ponocování - úvod Od: Lupina - 11.01. 2017
Toto je fakt kratinké! :-) Ale jinak jsem toho hodně stihla na paragrafu a o dovolené :-) Pak taky dělá hodně zkrácený úvazek :-) Remus na banneru je kus, že? Když jsem ho viděla, věděla jsem, že to je on!

Re: Ponocování - úvod Od: Moonybadger - 11.01. 2017
Tolik štěstí najednou a hned dvě povídky s těmihle dvěma. Nevěřím :D Moc se těším jak na tuhle tak na Imperius. Díky moc :)
Re: Ponocování - úvod Od: Lupina - 11.01. 2017
Ano, Remus je teď v kurzu :-) A díky Prostě jen být, se nám Imperius natáhne na dva roky. Nějak jsem musela jít do obou příběhů :-) Doufám, že si oba Remuse užiješ :-)

Re: Ponocování - úvod Od: denice - 11.01. 2017
Mám vůbec psát, jak strašně moc se těším? Remuse si hodně vážím po loňské povídce Oblivious - přiznám se, že se skoro bojím začít číst Imperius, takže tohle bude takové pohlazení po duši :-) Díky!
Re: Ponocování - úvod Od: Lupina - 11.01. 2017
Toto je ta pravá oddechovka po náročném dni. Jedna si vzpomene, jaké to bylo při namlouvání :-)

Re: Ponocování - úvod Od: grepik03 - 11.01. 2017
U Merlinovych deravych gati! Lupino, že ty si někde sehnala obraceč času? :))))) Samozrejme se neskutečně těším, ale zůstává mi rozum stát, kde na to bereš čas....
Re: Ponocování - úvod Od: Lupina - 11.01. 2017
Toto je kratinká kapitolovka! A je to taková rozkošnost, že jsem do toho musela jít :-)

Re: Ponocování - úvod Od: Jacomo - 11.01. 2017
Páni, další povídka? Lupinko, ty jedeš! To bude protiváha k Imperiu, že jo? Zatím jsem z něj přečetla jen půlku kapitoly, ale už jsem totálně vyčerpaná... Takže na tuhle povídku se moc těším. Tonksovou mám ráda, doufám, že tu bude ve své nejlepší formě. Humoru je nám velmi třeba a trocha romantiky taky neuškodí :-D Veliké díky, že nás takhle zásobujete, náš hvězdný překladatelský týme!
Re: Ponocování - úvod Od: Lupina - 11.01. 2017
Tahle je krátká. A bude opravdu na relaxaci. Ti dva budou k sežrání :-) Imperius má drsný úvod, ale neboj, povídka taková není :-)

Prehľad článkov k tejto téme: