Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milý řáde

Dopis čtvrtý

Milý řáde
Vložené: Coretta - 20.01. 2017 Téma: Milý řáde
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: SilverWolf7007                   Překlad: Coretta              Beta: Avisavis                   Banner: Coretta

 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3157478/1/Dear-Order 

Přístupnost: K+ (dle FF, odpovídá věku 9+) 

 

Milý řáde

Aneb jednadvacet dopisů

adresovaných

řádu Ošklivého káčátka

 

Dopis čtvrtý:

Bylo by někomu hodně proti srsti, kdybych se přidal k Voldemortovi?

 

Skupinka, která ve stále nezměněné sestavě obývala ústředí Fénixova Řádu, se momentálně nacházela ve vysoce neobvyklé situaci.

Stála na střeše.

Všech osmnáct lidí.

Nikdo z nich si nebyl úplně jistý, jak se sem dostali, ačkoliv Molly už z principu podezírala dvojčata.

Albus byl naproti tomu přesvědčený, že Severus s Remusem opět experimentovali se zaklínadly a jaksi se jim podařilo zapříčinit toto podivné náhlé přemístění.

K jeho teorii se nikdo další nepřikláněl, a to zejména kvůli poněkud kompromitující pozici, ve které se oba muži nacházeli, když se ocitli na střeše.

Vlastně to bylo celkem zábavné. Ron zaječel, zatímco Neville, Arthur a všechny dámy (vyjma Luny) krvavě zrudli. Moody, Kingsley a starší Weasleyovi chlapci prostě vybuchli smíchy.

Albus na dva nahé mokré muže jen ohromeně mrkal. Tohle ho tedy nenapadlo!

Luna se jen ušklíbla, trochu samolibě, ale toho si nikdo nevšiml.

Remus ze sebe vydal přidušený skřek a pokusil se schovat za Severusem, čímž k sobě jen přivolal zlostný pohled černých očí snažících se prohlédnout skrz záclonu zmáčených vlasů. Oba se červenali.

Všude.

Minerva se vzpamatovala jako první (až na Lunu příliš zaneprázdněnou tím, jak si užívala bezradnost ostatních a libovala v pohledu, který se jí naskytl, než aby se snažila nějak pomoci) a oběma vyčarovala hábit, který si muži chvatně oblékli.

Jakmile se všichni přenesli přes fakt, že se vlkodlak a mistr lektvarů objevili na střeše mokří na kost a zaklesnutí v hlubokém polibku, nebo alespoň předstírali, že už to vstřebali (nebo se jim nejnovější vzpomínky podařilo potlačit), řeč se rychle obrátila k tomu, co se stalo.

Jmenovitě k jejich náhlému zjevení na střeše.

Nikdo se přece ani nepohnul z místa, kde byli naposled. Ne, muselo se jednat o akt spontánní transportace, kdy byl každý v domě magicky přepraven z místa, kde se věnovali předchozí činnosti, přímo sem na vršek domu, kam je cosi odhodilo.

Zdálo se, že ani jedna osoba mezi nimi nemá zdání, jak se sem dostali.

Luny, která zasněně upírala pohled do dáli, se samozřejmě ani nikdo neobtěžoval ptát. Kdyby si tu práci dali, zřejmě by se jim dostalo dalšího spokojeného úsměšku a přiznání viny.

Ale neptali se.

A tak Luna mlčela dál s očima upřenýma na vzdálenou tečku na nebi, která postupně rostla ve sněžnou sovu.

Nakonec si Hedviky mířící jejich směrem postupně všimli i ostatní na střeše a dětinské dohadování, které by možná mohlo být omylem (některými zúčastněnými) považováno za racionální diskusi, postupně utichlo.

Než doletěla až ke střeše, přešlo osazenstvo do mlčení, jak každý čekal, koho z nich si sova vybere dnes.

Pro jednou se nezdálo, že by Hedvika mířila na nějaké konkrétní místo. Párkrát je uvážlivě obkroužila, než přistála na vršku Kingsleyho holé hlavy, nejvýše položeném přistávacím místě.

Kingsley sebou nejprve trhnul, pak zlákal sovu, aby se mu přemístila na rameno a v duchu si udělal poznámku, že si musí s Harrym promluvit o jeho zákeřném domácím mazlíčkovi. Pramínek krve, který mu následkem Hedvičina přistání stékal po krku, ignoroval a odebral jí dopis.

Přečetl si ho. Zamrkal. Přečetl ho podruhé. Odfrkl.

"Co, co, co?" Dožadovala se Tonksová, která nedočkavostí stepovala na špičkách.

Kingsley si odkašlal a přečetl dopis nahlas.

 

 

Pár posluchačů se zachechtalo a Kingsley se na moment odmlčel.


 

Když dočetl, všichni na něj nevěřícně zírali.

"Nemyslíš si, že to píše... vážně, že ne?" Zeptal se Charlie, čelo starostlivě nakrčené.

Neville si odfrknul. "Jasně, že ne. Teda aspoň zatím ne."

"V tom případě," protáhl Severus znechuceně, "bychom možná mohli začít pracovat na tom, jak se odsud dostaneme. Stále mám ve vlasech šampon."


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Dopis čtvrtý Od: Neviditelný bazilišek se schopnostmi domácího skřítka - 07.08. 2019
Mně v první kapitole přišlo zvláštní, jak je možné, že se Severus s Remusem snesou a hrají spolu karty. Vždyť jsou to zapřísáhlí nepřátelé. Teď už je mi to jasné! Jsou to kamarádi s výhodama:-) Tahle kapitola byla hrozná sranda. Díky za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dopis čtvrtý Od: sisi - 15.04. 2017
Severus je úžasný suchar. Hlavně, že má na sobě hábit, teď mu vadí šampon na vlasech. Moc se směju a chechtám a těším na další díl. Děkuji za překlad.

Re: Dopis čtvrtý Od: zuzule - 27.01. 2017
Pekneeee, Lenka boduje :D Harry pritvrdil, jsem zvedava, co vymysli priste :) Diky!

Re: Dopis čtvrtý Od: Zuza10 - 22.01. 2017
Jestli budou dopisy pokračovat tímhle způsobem půjdu se po posledním utopit muj život bez nich nebude mít cenu. Tento opravdu neměl chybu, nevím co mě pobavilo víc jestli Lenka coby autorka vtipku nebo Severus s Remusem a nakonec samotný dopis ten to jak se u nas říká zabil. Samozřejmě poklona překladatelce je geniální

Re: Dopis čtvrtý Od: larkinh - 21.01. 2017
:D Díky za překlad.

Re: Dopis čtvrtý Od: grepik03 - 21.01. 2017
Coretto, Avisavis, děkuji čarodějky za skvělý překlad další kapitoly ♡ Naprosto geniální byla Severusova věta na konci :))) Kdo by podezíral Lunu? :D Zajímalo by me, co tim sledovala. ....ze by se chtěla jenom mrknout, jak jsou panove vybavení? A chudák Harry už zvažuje přátelství s Voldemortem, kolik dopisů bude muset ještě napsat, než ho od Dursleyovych odvezou? :)) Těším se na další dopis a na další kompromitujici situace :)))))

Re: Dopis čtvrtý Od: denice - 20.01. 2017
"Nemyslíš si, že to píše... vážně, že ne?" Zeptal se Charlie, čelo starostlivě nakrčené. Neville si odfrknul. "Jasně, že ne. Teda aspoň zatím ne." :-D Ale stejně si myslím, že Harry některým členům řádu Ošklivého káčátka nasadil do hlavy pár zajímavých myšlenek ;-) Díky.
Re: Dopis čtvrtý Od: Coretta - 20.01. 2017
není zač :)

Re: Dopis čtvrtý Od: Lupina - 20.01. 2017
Tohle je prostě tak nádherně ujeté! Já se neskutečně bavím. A věřím tomu, že musela být sranda to překládat. Dokonalé dílo :D Děkuji!
Re: Dopis čtvrtý Od: Coretta - 20.01. 2017
Teprve se to rozjíždí, Lupino :) máš pravdu, překlad mě bavil :D já čtu hodně angst a taková ta seriózní veledíla, ale není nad to dát si občas oddechovku :) děkuju

Re: Dopis čtvrtý Od: Iveta - 20.01. 2017
:-D O bože, Severus s Remusem vytažení z vany :-D to mě zabilo :-D Jo, já myslím, že Harry má dobrý nápad - s Voldym by mohla být rozumná domluva (na rozdíl od Brumbála). Akorát bych na jeho místě zvážila, zda mu rozmlouvat to vraždění lidí. Neexistuje někdo, koho by stálo za to zavraždit? Možná, ehm, pro vyšší dobro? Lenka se nezdá :-D Chtěla bych ji za kamrádku :-D Díky za překlad
Re: Dopis čtvrtý Od: Coretta - 20.01. 2017
:D :D :D chudák Brumbál, všichni na něj mají spadeno a on se jim jen snaží zachránit pozadí a zajistit lepší budoucnost... :D Jsem ráda, že pobavilo, děkuji za komentář :)

Re: Dopis čtvrtý Od: martik - 20.01. 2017
No já asi umřu smíchy :-D Hned mi bylo jasné, že Severus tu knihu o páření vlkodlaků nevlastní jen proto, aby dráždil Brumbála. I když na Grimauldově náměstí jich sídlí tolik, že se možná Severus s Remusem prostě jen rozhodli šetřit vodou :-D Od Lenky bych tohle vážně nečekala, co asi měla za lubem - společné vyhlížení Hedviky nebo skandálni odhalení. Harry přitvrzuje. Měli by s tím něco rychle udělat. A až se dozví, o co svou nepřítomností přichází, bude naštvaný ještě víc (nebo možná bude rád, že toho byl ušetřen). Tak, pánové, vraťte se do sprchy a těším se příště. Coretto, to bylo výborné, asi se budu chlámat celý den, děkuji. PS: Nějak si nedokážu představit Voldemorta, jak mu něco přeletuje přes nos :-DD
Re: Dopis čtvrtý Od: Coretta - 20.01. 2017
To jsem ráda, že kapitolka tolik pobavila :) Šetřit vodou? Tahle možnost mě nenapadla :D A s Voldemortem máš taky pravdu, co se jeho nosu týče, měl by to vlastně být naprosto vyrovnaný chlapík... Děkuji za krásný komentář :)

Prehľad článkov k tejto téme:

SilverWolf7007: ( Coretta )24.03. 2017Epilog
SilverWolf7007: ( Coretta )20.03. 2017Dopis dvacátý první
SilverWolf7007: ( Coretta )17.03. 2017Dopis dvacátý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.03. 2017Dopis devatenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.03. 2017Dopis osmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )06.03. 2017Dopis sedmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.03. 2017Dopis šestnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.02. 2017Dopis patnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )24.02. 2017Dopis čtrnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.02. 2017Dopis třináctý
SilverWolf7007: ( Coretta )17.02. 2017Dopis dvanáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.02. 2017Dopis jedenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.02. 2017Dopis desátý
SilverWolf7007: ( Coretta )05.02. 2017Dopis devátý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.02. 2017Dopis osmý
SilverWolf7007: ( Coretta )30.01. 2017Dopis sedmý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.01. 2017Dopis šestý
SilverWolf7007: ( Coretta )23.01. 2017Dopis pátý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.01. 2017Dopis čtvrtý
SilverWolf7007: ( Coretta )16.01. 2017Dopis třetí
SilverWolf7007: ( Coretta )13.01. 2017Dopis druhý
SilverWolf7007: ( Coretta )08.01. 2017Dopis první
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )26.11. 2016Úvod k povídce