Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Úterý, 1. února

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 01.02. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2.

Úterý, 1. února

18:00 – Doma

Opět jsem se rozhodoval, jestli nezajít do hospody, že bych snad potkal potenciální ženu. Avšak představa toho, kterak tam stojím bez nejmenšího nápadu, co dělat nebo říkat, mě ani v nejmenším neuchvacuje. Dotírá na mě myšlenka, že bych raději strávil večer s otcem, a to už o něčem vypovídá.

Uvědomuji si, že jsem celé té záležitosti ještě nedal pořádnou šanci, ale ten vnitřní rozpor za to asi nestojí.

Snad bych měl zaměřit pozornost na ženy, se kterými jsem se už kdysi seznámil. Pak alespoň si nebudu muset dělat starosti s vymýšlením, jak prolomit ledy. A snížím šance na trapné situace.

18:05

Tak mě napadá, že znám jen velice málo žen.

18:06

I velmi málo mužů, když na to přijde.

Moje tajemná, osamělá, odříkající si existence mě zjevně ovlivnila víc, než jsem předpokládal. Musím myslet pozitivně. Možná s trochou trpělivosti se dočkám i toho štěstí. Na pomstu Voldemortovi jsem čekal sedmnáct let – trpělivost, toť mé druhé já.

Minerva mě v blízké budoucnosti jistě pozve na nějakou zaprděnou společenskou akci. Stanu se mučedníkem a přinutím se zúčastnit.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úterý, 1. února Od: Coretta - 06.02. 2017
No vidíš, Severusi, vždyť ty na to časem taky přijdeš :D Děkuji, Lupino.

Re: Úterý, 1. února Od: miroslava - 02.02. 2017
Děkuji. Severus je vždycky super.

Re: Úterý, 1. února Od: zuzule - 02.02. 2017
Jsem zvedava, jak rychle bude mucednik litovat, ze se prinutil zucastnit, bo uricte narazi i na hafo ''nepotencionalnich zen'' ;) Dekuju!

Re: Úterý, 1. února Od: Iveta - 01.02. 2017
A nejlepsi konverzacni tema bude, jak moc tady nechci byt :-D uz se tesim, Severusi :-D Diky za preklad :-)

Re: Úterý, 1. února Od: denice - 01.02. 2017
Já toho mužského miluju - Tak mě napadá, že znám jen velice málo žen. I velmi málo mužů, když na to přijde. Na první přečtení to je sranda, ale po chvíli už mi to vůbec nepřipadalo k smíchu. Ale opět mě potěšila Severusova odevzdanost - chudinka malá mučedník, ale je odhodlaný trpět opravdu statečně :-) Díky!
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Jo, pořád to tam je, jak je vlastně osamělý a neumí navázat vztah. Jako jeho přístup je sranda, ale k žití to asi není žádná sláva... Je mučedník :D Já děkuji!

Re: Úterý, 1. února Od: teri2626 - 01.02. 2017
Právě jsem si poprskala monitor colou :-D
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Pozor! Při čtení nepít! :D

Re: Úterý, 1. února Od: grepik03 - 01.02. 2017
Čarodějky drahé, děkuji za prodloužení života ♡ Trvalo mu celych 5 minut si uvědomit, že zná dost málo žen - představila jsem si ty myšlenkové pochody a šla jsem do kolen :D Vždy mám pocit, že lepší už to být nemůže a pak mě odstřeli další perlou. Deník prostě miluju ♡
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Já ráda prodlužuju život :-D Díky, Grepiku!

Re: Úterý, 1. února Od: silrien - 01.02. 2017
Severus, který téměř ochotně půjde na společenskou akci. Tak doufám, že to přijde brzy. Ale zároveň je smutné, jak si uvědomuje, že je osamělý.
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Ale důležité je, že s tou osamělostí chce něco udělat :-)

Re: Úterý, 1. února Od: arabeska - 01.02. 2017
Prostě každá věta je tady klenot, co dodat :D Koho by napadlo, jak může být šestiminutový myšlenkový pochod obohacující :D ...a mučednický komplex dostává nový rozměr. ❤
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Severus je prostě poklad :D

Re: Úterý, 1. února Od: JSark - 01.02. 2017
A negativita je jeho tretie ja. :D
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
:D Uvidíme, jak mu to pozitivní myšlení zahýbe s tímto já.

Re: Úterý, 1. února Od: soraki - 01.02. 2017
Chudáček malý! Tajemná, osaměla a odříkající existence :-D ale neboj na tu zaprděnou společenskou akci jistojistě bude pozvána i jistá vševědka ;-) nemůžu si pomoci, ale v této (dobře, nejen v této) povídce ho prostě miluju! DÍKY!
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Kdybys ještě tušila, co mu život přinese... :-D Budeš ho milovat ještě víc. Ještě že tak pozitivně myslí :D Víš, jak mě těší, že se líbí? :-)

Re: Úterý, 1. února Od: martik - 01.02. 2017
Podle délky jeho uvažování zná o dost víc žen než mužů, takže kde je problém? :-) Věř mi Severusi, že tvou tajemnou osamělou existenci si užívám, ale až na té zaprděné společenské akci mučednicky najdeš tu pravou, tak tě plně podpořím ;-) Díky, čarodějky
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Možná i Severus upírá naděje k další společenské akci, otázkou je, jak uspěje :D Rozhodně mu musíme držet palce :) Díky za komentář, martiku.

Re: Úterý, 1. února Od: sisi - 01.02. 2017
Jaké štěstí, že Sevík nemusel chodit do mudlovských tanečních kurzů. Jeho cit pro společenský takt by v mnohém utrpěl. Zatím trpí pouze ministerští kandidáti na různé pozice. Vystaveni Snapeovu úvodu do práce, není pro ně lehké nastoupit na ministerstvo. :-) Moc děkuji za překlad. Osobně si myslím, že ač to není jednoduché, bylo by pro oba Snapei přínosnější, kdyby Sev za tatou zašel častěji. Je to tak bolestivé vidět blízkého člověka jak stůně, ale pro papá Tobiase není lepšího léku, než být se synem. Koneckonců, skutečnost, že se stará nemocného otce, by Sevovi pomohla nabalit koc velmi lehce.
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Otázka otce Tobiase se časem vyřeší. A možná ne zcela, jak bychom si představovali... I když... No, bude to zajímavé, to je jisté. Jinak určitě se těšme na Severuse ve společnosti :D

Re: Úterý, 1. února Od: margareta - 01.02. 2017
Jo!!! Vždycky jsem tušila, že v tom chlapovi někde doutná touha po kontaktu! A už je to tady. V hospodě by sice známosti navázal, jak s mužskými, tak s ženskými, po cca čtvrtém panáku dokonce docela určitě, ale on nechce ženskou, on chce ŽENU! A podvědomě i tuší, kde ji najít, i když to sám před sebou zapírá. Kdyby v něm skrytě nevzlínala naděje, že JI u Minervy potká, určitě by se nehodlal obětovat a riskovat, že by ho tam třeba mohly začít nahánět Trelawneyová se Sinistrovou a McGonagallová mu k tomu zlomyslně blokovat ústup! Už aby byl další díl. Já se na tu ,, zaprděnou společenskou akci " těším asi víc než on! Děkuji, moc se bavím!
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Jak bude rok pokračovat, ještě si vzpomeneš na své skoro věštecké oko :D Ovšem bude to štrapáce, aby se Severusovi dostala ta pravá (ehm, víme kdo) :-) Díky za komentář, margareto :-)

Re: Úterý, 1. února Od: Jacomo - 01.02. 2017
Nevěřila jsem, že se toho někdy dočkám, ale je to tady - náš černý netopýrek prahne po společenském kontaktu! A zcela v duchu svého kanonického charakteru. Ten chlap mě nepřestává udivovat :-) Čemu se ale vůbec nedivím, je, Lupinko, tvoje schopnost objevit úžasnou povídku, takže jen posílám převelikánské díky za překlad.
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Já pořád říkám, to je osud! :-) Nebo taky stovky pročtených hodin :D Už mi přijde, že mi to jde líp v angličtině! Ano, kontakt bude. Vynaloží i úsilí! :D Děkuji za komentář, Jacomo :-)

Re: Úterý, 1. února Od: gleti - 01.02. 2017
Také vás mate kalendářní zpoždění? Ani po měsíci jsem si nezvykla, vždy si musím uvědomit, že my máme o den víc. Dnešní zápisky jsou zvláště výživné, ale konec je korunuje: účastí na zaprděné společenské akci se stát mučedníkem. Opravdu pobavilo.
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
No jo, když máme jiný rok než Severus. Koukala jsem se a ani příští rok by to nesedělo. Nemohla jsem čekat, až to bude odpovídat. Musela jsem se s ním podlit :D Víš, jak mě to mate v zaplánovaných povídkách? Pochybuju, že si vůbec zvyknu. Budeme to muset brát jako mentální cvičení. Severus by nám ho jistě schválil :D Severus JE mučedník :D
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017Re: Úterý, 1. února Od: marci - 01.02. 2017
Jo jo, když odhlédnu od možnosti počkat, až budou kalendáře totožné (tuto možnost jsme zavrhly hned - kdo by to vydržel!), možnosti jsou jen dvě. Vlastně tři. úterý 1.2. vydat v úterý 31.1., ve středu 1.2., nebo jeden z údajů změnit, což jsme nechtěly. No jo, ale když někdy se píše ve stylu "dnes je neděle", jindy zase "dnes je TEN datum". Byl by v tom zmatek. Takže jsme šly cestou dodržení datumu a, jak psala Lupinka, mentálního cvičení :) (Taky mě to občas zarazí, ale uznej - čekat do roku 2022 ??? :) ) A jinak veliké díky za komentář, gleti - čteme poctivě všechny!! :)
Re: Úterý, 1. února Od: martik - 01.02. 2017
2022!!! Rozhodně jste našly nejlepší možné řešení. Za sebe musím říct, že za takovouto odměnu to mentální cvičení klidně podstoupím ;-)
Re: Úterý, 1. února Od: gleti - 01.02. 2017
Čekat pět let by nebylo mentální cvičení, ale mučení, nemám Severusovu trpělivost. Dobře jste to vyřešily.

Re: Úterý, 1. února Od: Sally - 01.02. 2017
"Musím myslet pozitivně. Možná s trochou trpělivosti se dočkám i toho štěstí. Na pomstu Voldemortovi jsem čekal sedmnáct let – trpělivost, toť mé druhé já." Koniec, totálne, naprostý koniec. Tieto zápisky ma odrovnali ako už dávno nič iné
Re: Úterý, 1. února Od: Lupina - 01.02. 2017
Je to nesmírně trpělivý muž :D Studenti to potvrdí!

Re: Úterý, 1. února Od: Neprihlásený - 01.02. 2017
Ha, ha, ha. Fakt mě dokáže rozesmát i v práci (obědová pauza).

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod