Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Milý řáde

Dopis dvanáctý

Milý řáde
Vložené: Coretta - 17.02. 2017 Téma: Milý řáde
Coretta nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Autor: SilverWolf7007                   Překlad: Coretta              Beta: Avisavis                   Banner:Coretta

 

Originál: https://www.fanfiction.net/s/3157478/1/Dear-Order 

Přístupnost: K+ (dle FF, odpovídá věku 9+) 

 

Milý řáde

Aneb jednadvacet dopisů

adresovaných

řádu Přesmíru podnapilé pošťačky

 

Dopis dvanáctý:

Auvajs

 

Na další dva dny byl vyhlášen dočasný mír, aby měli všichni dost času obstarat narozeninové dárky, zabalit je (nebo v několika případech donutit někoho jiného, aby je zabalil) a odeslat je do tmy.

Válka mezi Anti-Elmerovci a Velbloudími obránci byla znovuzahájena v den Harryho šestnáctých narozenin a Čajový klub se opět stáhl do kuchyně. Vedoucí pozice Nábožných veverek se přesunula od Luny ke Kingsleymu a Molly se starala o to, aby měly všechny tři frakce zajištěný stálý přísun sendvičů i dýňové šťávy.

Luna, která Nábožné veverky opustila brzy toho dne, seděla bez pohnutí v rohu kuchyně a s neurčitým úšklebkem zírala tupě do zdi. Příležitostně se zahihňala. Když se jí zeptali, ujistila členy Čajového klubu, že se cítí ‚zcela v pořádku, děkuji‘, a jelikož pravidelně jedla a občas si odskočila do koupelny, nechali ji být.

Dalšího dne se Luna znovu připojila k Nábožným veverkám právě včas, aby pomohla zrealizovat přepad Velbloudích obránců, kterým se jen tak tak podařilo zabránit velbloudímu únosu. Naštěstí se ale Billovi podařilo zadržet Charlieho a Remus právě včas stačil zamezit zbytku útočného týmu uprchnout i s válečnou kořistí, Veverky byly přinuceny k ústupu. Luna se rozhodla ponechat Kingsleyho na pozici vůdce, celou věc si užíval moc na to, aby se dokázal své pozice vzdát, aniž by pak, jak řekla, ‚protrucoval celý zbytek války‘.

Kolem sedmé večer zaúkolovala Molly zbytek Čajového klubu, aby jí pomohl vypátrat všechny válečníky v domě a přivedl je do kuchyně na ‚pořádnou večeři‘ (za použití násilí, bude-li to nutné).

Nikdo se neobtěžoval protestovat příliš hlasitě (s výjimkou Kingsleyho, který by se víc než rád spokojil se svými sýrovými sendviči, a Severuse, jen tak z principu) a do půl deváté byli všichni řádně usazení kolem jídelního stolu, na kterém bylo prostřeno víc zeleniny a pečeného masa, než by vůbec mohli spořádat. Mnoho z nich podezíralo Molly, že má v plánu posílat jim zbytky místo sendvičů, až válka vypukne následujícího dne nanovo.

Hedvika vlétla do místnosti dost podivným způsobem a nouzově přistála v míse šťouchaných brambor, jak se to obvykle dařilo jen Errolovi. Ginny ji i Harryho dopis zachránila, dopis podala Ronovi a Hedviku vzala k umyvadlu.

Ron zdráhavě odložil vidličku, spolkl sousto, otevřel dopis a pustil se do čtení, zatímco se Ginny pokoušela opláchnout nejhorší bramborové nadělení.

 

 

 „To má jako být všechno?“ Dožadoval se Fred a nechápavě zíral na Rona.

George se tvářil hluboce uraženě. „Ani nám nepoděkoval!“

Ron protočil panenky. „Klid, jen si dávám pauzu.“ Rychle do sebe naládoval pár dalších soust, zaskočilo mu a musel být zachráněn Pošukem.

„Nejdřív pořádně žvýkej, mladíku,“ zavrčel bystrozor.

Jakmile se Ron zotavil, vrátil se ke čtení Harryho dopisu.

 

 

"Hej, odkud ví Harry o Elmerovi?“

„Jsem toho přesvědčení, že stojí za veškerými podivnostmi, které se tu celé léto odehrávají,“ řekl Severus suše.

„To my víme, jenže ty jsi také toho přesvědčení, že je Harry zodpovědný za předražené ceny lektvarových ingrediencí, globální oteplování a tamty dveře,“ mávl Remus ke dveřím na druhé straně kuchyně vedoucím do sklepení.

Severus Remuse neuškrtil. Byl na své sebeovládání velmi pyšný. Luna se znovu začala ušklíbat do zdi.

Ron si odkašlal, záhadu toho, jak se k Harrymu dostaly informace ohledně Elmera, se pro tu chvíli zjevně rozhodl ignorovat.

 

 

Fred a George nikdy nebyli z těch, co odmítnou výzvu, a tak se oba promptně sesypali ze svých míst. Georgovi se v průběhu pádu podařilo trefit Minervu dávkou hrášku ze své vidličky, za což se mu na hlavu sesypal deštík mrkve. Albus odvrátil Fredův pokus pomstít své dvojče a počínající jídelní bitku utnul hned v počátku. Když se dvojčata vyškrábala zpět na své židle, pokynul ředitel Ronovi, aby pokračoval ve čtení.

 

 

Ron na své rodiče v šoku vykulil oči. „Disko koule?“

Molly se lehce začervenala a vrhla na Artura vyčítavý pohled, on se rozpačitě pousmál a pokrčil rameny. „Je blýskavá a zdá se, že z ní má radost.“

Ron znovu obrátil oči v sloup a vrátil se ke čtení.

 

 

Minervin úsměv byl samolibý a ne jen trochu pomstychtivý, ale nic neřekla a nikdo se neodvážil zeptat se, co přesně její vzkaz Harrymu obsahoval.

 

 

Ron se otřásl. „Já si to nedokážu ani představit a zůstat bez újmy,“ zaskučel.

„Vskutku děsivá představa,“ pronesla Luna vážně, pohled stále upřený do zdi.

Všichni až na Albuse sdíleli stejný názor a on jen zamumlal něco o tom, jak v dnešní době nikdo nemá pochopení pro jeho smysl pro módu („Jaký smysl?“ Vyprskl Pošuk), než Ronovi znovu pokynul dlaní.

 

 

Když Ron dočítal tenhle odstavec, otřásal se stěží zadržovaným smíchem.

Jeho bratři, Ginny a Neville se ho zadržet ani nesnažili – Fred a George už se zase váleli na zemi a Bill s Charliem se vzájemně plácali po zádech. Neville byl v obličeji krvavě rudý a nemohl se přestat smát, Ginny se také chichotala – i když ji zřejmě víc než Harryho slova pobavil Hermionin pobouřený výraz.

Hermiona se tak urputně snažila Harryho ‚ohavné pomluvy‘ o své osobní bibli popřít, že jejímu koktání skoro nebylo rozumět, nakonec se ale propracovala k plné větě, kterou mířila na Rona. „Přece jsem vám dvěma nikdy nebránila, abyste si ji přečetli?“

Ron opatrně odpověděl. „No… nikdy ses nenabídla, že bys nám svoji půjčila. A když jsem si ji od tebe jednou půjčit zkusil, vyškubla jsi mi ji z rukou a praštila jsi mě s ní po hlavě, což mimochodem pěkně bolelo.“

„Ty že sis ji někdy zkusil půjčit? Jedinkrát, co si pamatuju, že jsem tě praštila Dějinami bradavické školy bylo, když ses mi ji pokusil ukrást, když jsem si v ní zrovna četla…“

„Pořád jsi básnila o jedné části, jen jsem se chtěl podívat!“

Civěla na něj s otevřenou pusou. „Myslela jsem, že ji chceš vyhodit z okna!“

Chvíli se na sebe zaraženě dívali, než se Hermiona začala chichotat a i Ron konečně vybuchl smíchy nad tím zjevným nedorozuměním. Nakonec se Ron uklidnil, dvojčata se znovu usadila a všichni se zaměřili na dopis.

 

 

„Blýskavá rostlina, Neville?“

Neville trhl rameny, ve tvářích jemný ruměnec. „Má léčivé vlastnosti.“

„Jsem si jist, že pro něco takového Potter brzy najde využití,“ komentoval Severus.

Ron smířlivě přikývl a vrátil se pohledem k dopisu.

 

 

Tonksová se uchichtla. „To by mělo vyřešit všechny potíže s nespavostí, které dosud měl.“

Bill se zakřenil. „Plus je červené, s těmi malými zlatými pyramidami je silně pro-kolejně orientované.“

Severus si znechuceně odfrkl.

 

 

„Vlastnoručně jsem je ušil,“ prohlásil Charlie s vážnou tváří. Ginny, Molly i Bill ho znali příliš dobře, aby mu na to skočili a vysmáli se mu do obličeje.

 

 

Ginny a Tonksová se zakřenily.

Kingsley se zamračil. „Počkat, počkat. Myslel tím Tommy, převlečený za ženskou, nebo Weasleyovi, převlečení za ženské?“

Pět členů Weasleyovy rodiny ohnivě zrudlo. Artur se potichu zasmál a odpověděl místo nich. „Weasleyovi v dámském. Musím říct, že to byla… přinejmenším zábavná podívaná.“

„Co jsi to za otce?“ Zeptal se Fred, zatímco mu George přizvukoval pobouřeným zalapáním po dechu.

Artur na něj upřel pevný pohled. „Takový, co posledních osmnáct let strávil snahami vychovat vás dva, což mi dává svaté právo nemilosrdně si z vás utahovat.“

„Touché,“ přiznali sborem.

Ron spolkl pár doušků vody, než znovu promluvil, napůl si přál, aby pochybnou čest číst dopis přenechal někomu jinému – ostatní mohli poslouchat a nerušeně při tom jíst.

 

 

Molly by už zřejmě hřímala kázání, že Pošuk zásobil Harryho tvrdým alkoholem, ale ex-bystrozor její reakci zřejmě předvídal a seslal na ni Silencio dřív, než dostala šanci. Ron zašel tak daleko, že si úlevně vydechl.



 

Většina se na Kingsleyho obrátila se zdviženým obočím, ten reagoval pokrčením ramen. „Sýrové sendviče jsou lékem pro duši.“

Ron pomalu zavrtěl hlavou.

 

 

Zdálo se, že je Remus rozpolcený mezi pobertovským zachechtáním a trochu zamlženým poloúsměvem.

Molly se na něj mírně usmála a poplácala ho po rameni.

Severus na druhou stranu na něj zůstal civět s výrazem nevýslovné hrůzy. "Bylo to… tamto péřové boa?“

„Ano, Severusi, přesně to,“ přiznal Remus a po tváři se mu rozlil výraz, který téměř připomínal samolibý úšklebek.

 Severus se otřásl a obrátil se k Ronovi. „Pokračujte, Weasley, potřebuji asistenci při pohřbívání té monstróznosti do nejtemnějších koutů své mysli, kde už ji nikdy neobjevím.“

 „S radostí.“

 

 

„Láskorádová, vy jste Potterovi poslala můj smrtijedský hábit?“

„Zajisté. Dostala jsem od vás instrukce nikdy už ho nevracet do vašeho vlastnictví; usoudila jsem, že je dostatečně zářivý, aby uspokojil Harryho touhy.“

Severus pokrčil rameny. „Rozumný závěr.“

„Můžu to dokončit? Děkuju.“

 

 

„A to je všechno?“ Vyjekl George a dramaticky zaryl Fredovi prsty do předloktí.

„Vážně jsme tak nemilováni?“ Zeptal se Fred roztřeseně a přidržoval se Georgovy paže.

Ron se uchechtl. „Dobře, dobře, přestanu vás mučit.“

 

 

Molly stále nemohla mluvit, ale přesto se pokusila vrhnout přes stůl a vzít pod krkem své syny. Artur jí v tom zkušeně zabránil a poukázal na to, že Harry už má koneckonců na alkohol legální nárok a aspoň u sebe měl Pošukův Vystřízlivující lektvar. Molly to nijak zvlášť neuchlácholilo.

Se Severusem cukalo pouhé pomyšlení na lektvarové vybavení v nebelvírském provedení a velmi pravděpodobně také na to, že Harry do jeho hodin skutečně prošel (opravdu prošel, ale Severus se ten smutný fakt snažil potlačit až do začátku dalšího školního roku).

Nakonec Ginny vyslovila otázku, která ležela na mysli většiny přítomných. „Co je to AAŘS?“

„Anonymní alkoholici z řad sov,“ odpověděli Luna, Fred a George.

Z hromady nádobí, kde se usadila Hedvika, se ozvalo rozpačité zahoukání, sova se stále pokoušela dočistit a vysušit své peří. Ginny ji soucitně pohladila po hlavě.

Kingsley si povzdechl. „Nejsem si jistý, že Harry je mezi vámi jediný narušený jedinec.“

Fred a George zahráli dotčené. Luna se jen zahihňala do zdi.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dopis dvanáctý Od: sisi - 15.04. 2017
nemyslím správně, že Harry se má po narozeninách přesunout na řád? Musí letos zůstat v Kvikálkově celé dlouhé dva měsíce? Rozhodně se asi nenudí, momentálně si nevybavuji všechny podrobnosti těchto prázdnin, ale snad Dursleyovi netlačí příliš na pilu a Harry má čas na vymýšlení různých žertíků, určitě mu nechybí ani odvaha. Děkuji za překlad, je to hodně vtipné.

Re: Dopis dvanáctý Od: Iveta - 22.02. 2017
Páni, to je úctyhodný seznam darů :-) Super, Harry, gratuluju :-D Akorát chudák Hedvika, na tu zjevně kocovinový lektvar nezbyl :-( Jsem zvědavá, zda někdy Brumbál začne řešit evidentní únik informací :-D

Re: Dopis dvanáctý Od: Jacomo - 19.02. 2017
UÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ty hábity! Ty fotky. Ty dary! Tolik lesku, až mě bolí oči... Došly mi slova :-) Dokonalé. A s margaretiným komentářem i logické :-) Díky, Coretto a Avisavis. P.S.: Ke zkratce BA - já jsem posledně v nějakém překladu použila "Branná armáda", ale to asi nebude dostatečně neutrální.
Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 19.02. 2017
:D děkuji za návrh. opravdu bych potřebovala něco neutrálnějšího, armáda zní z ministerského pohledu pořád nebezpečně... ale je to oříšek
Re: Dopis dvanáctý Od: margareta - 20.02. 2017
Bdělí Aktivisté? Bradavická Aliance?
Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 20.02. 2017
To druhé mě taky napadlo, děkuji za všechny návrhy, něco z toho zřejmě použiju :)
Re: Dopis dvanáctý Od: margareta - 23.02. 2017
Bona Actio? Bdělý audit?

Re: Dopis dvanáctý Od: martik - 17.02. 2017
Je toho tolik, tak aspoň krátce. Odkdy si Harry libuje v blýskavých a třpytivých pitomůstkách, že mu je skoro všichni poslali? Už aspoň víme, co dělala dvojčata u Minnie v ložnici - hledala tartanový hábit, aby ozvláštnila Tommyho fotobook. AS - anonymní sovoholici pobavily. Chudák Severus, co musí vytrpět - péřové boa a Harry v lektvarech a ještě k tomu s vybavením v nebelvírských barvách. Děkuji. PS: Margaretin způsob Voldemortova konce by byl mnohem zábavnější, než to statické míření hůlkami, které vymyslela Rowla :-D PPS: Já chci taky kouzelnickou bublinkovou folii :´-(
Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 18.02. 2017
Harry si o ně napsal v minulém dopise... asi pro srandu králíkům. Na příští narozky si třeba napíše o něco pichlavého nebo baňatého nebo mluvícího... kdo ví. Nálet dvojčat na Minervinu ložnici dopadl úspěšně, aspoň to tak vypadá :) Severus je mučedník, tak mu musíme dopřát příležitosti, aby se mohl projevit. Harry mu vlastně pomáhá :D Děkuji za krásné komentáře :) Ps: statické míření hůlkami se ti nelíbilo? Mě při čtení kánonu vůbec nenapadlo, že je na tom něco špatně. Ale ve filmech to trošku nevyniká... Pps: vyprodáno :(

Re: Dopis dvanáctý Od: margareta - 17.02. 2017
Díky za fajn kapitolu! Ke konspiracím jako stvořenou! Protože se mi zdá, že Harry už je na Voldemorta plně vyzbrojen. Díky darům by lépe už ani být nemohl! Závěrečná konfrontace: Voldemort řve: ,,Pottere, okamžitě odhoď neviditelný plášť! Hodlám tě porazit i bez masek a krytí!" Ozve se tiché: ,, ...jak si přeješ." Harry se zjevuje v zářivém, třpytkami posetém smrtijedském hábitu. Nagini chce zasyčet, ale vydá jenom kalný kvil a se zakulacenými zornicemi ve vytřeštěných očích u nohou svého pána znehybní. Harry odhazuje další část své bojové krusty. Při pohledu na modře světélkující látku, plnou sytě oranžových ananasů a sírově žlutých banánů, začíná většina Smrtijedů zoufale lapat po dechu. Když se nedolapá, klesá k zemi, s tvářemi, od Harryho hábitu barvou k nerozeznání. Při pohledu na hypnotizující pyžamo, z něhož dole čouhají z jiskřivých bot třpytkovité ponožky a nahoře sladce růžové boa, část zbylých Smrtijedů tiše usíná a ti poslední nejodolnější kolem sebe tápou, navždy oslepeni. Voldemort to ustál. Když mu však Harry přistrčil k obličeji Nevilleovu léčivou kytku a on pocítil, kterak mu po vdechnutí její vůně opět začíná z tváře pučit nos a z lebky vlasy, když mu ušní otvory ucpalo drásavě monotónní klip-klip bublinové fólie, vyluzované Harryho prsty a doprovázené chórem myšek, pištivě zpívajících Bradavickou Internacionálu, zkopíroval svým tělem Nagini. Jen oči mu ještě rudě zářily. Ale při pohledu na hbitě mu do výhledu nastrčené fotky jeho samého, v bikinách flirtujícího a muchlujícího se s houfem Zrzavých Krvezrádců a máchajícího prádlo profesorky McGonagallové, přijala jeho rudá rohovka, duhovka i sklivec barvu i vzor skotského tartanu klanu McGonagallů, potom pupily zkalněly, sítnice vyschly a ...byl konec. Už necítil, jak mu za použití dračích rukavic a blýskavé lžíce začali cpát do jeho krvelačné tlamy směs, narychlo uhňácanou ze zbytků sýrových sendvičů a zeleniny od oběda, jak mu do všech kapes nastrkali falešné hůlky a jak jej, čistě pro potěšení, na závěr ještě každý člen Řádu přetáhl po hlavě Dějinami bradavické školy. Řád zvítězil slavně, bez nejmenších ztrát čehokoliv! Voldemorta zakopali za domem a nad hrob mu umístili rozzářený stroboskop tak, aby v případě, že by se ještě pokusil vyhrabat, bylo to to první, co by ho donutilo se zase rychle zahrabat. P.s.Hanba dvojčatům za sov- kobal, ať už je to cokoliv! Navykat zvířátka na fet!!! Velbloudí vúdú si Severus později vzal zpět a pověsil ho na kliku své ložnice, aby tak Elmera odradil od dalších návštěv. P.p.s. Děkuji za super kapitolu!!! Ale nejspíš si už půjdu nechat předepsat prášky na spaní, tohleto nucené noční bdění mi spouští záchvaty grafomanie! Takže se hluboce omlouvám!!
Re: Dopis dvanáctý Od: gleti - 17.02. 2017
Milá Margareto, dnes jsem tu už třikrát nahlížela (poté, co jsem přispěla svou troškou do mlýna) a konečně jsem se dočkala. Zatímco já jsem se zmohla jen na okomentování Severusovy nevyslovitelné hrůzy z Remusova boa, ty jsi to pojala celistvě a ještě jsi zlikvidovala Voldemorta i s jeho přerostlou užovkou. Klobouk dolů.
Re: Dopis dvanáctý Od: gleti - 17.02. 2017Re: Dopis dvanáctý Od: Lupina - 18.02. 2017
:D Dokonalý konec Voldemorta :D
Re: Dopis dvanáctý Od: gleti - 17.02. 2017Re: Dopis dvanáctý Od: Lupina - 18.02. 2017Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 18.02. 2017
Hm, Margareto, co na to říct? Chudák Voldemort... Ale musím přiznat, že plody tvých grafomanických záchvatů jsou nanejvýš zábavné :D Je vidět, že nejsem jediná, kdo je čte :) Ps: Vzhledem k tomu, že jsi z nás dvou ta kreativnější, nenapadá tě nějaký neutrální název pro BA (takový, který by se dal prezentovat před ministerskou inspekcí)? Jestli trochu dáváš angličtinu, originál je DA = Dumbledore Army a neutrální pojmenování Harryho kroužku pak Defence Association - obranný spolek. Jenže je potřeba zachovat to BA a jak dobře víme, Brumbálova Armáda trochu píchá do sršního hnízda :) Potřebuji to do (úžasné) povídky, na které teď pracuji :) Jestli něco vymyslíš, klidně mi pošli sovu :) A jestli ne, budu tu dál bušit hlavou do zdi a doufat, že se mi v ní ty nesmysly přetřepou do něčeho použitelného :D (Poslední záchrana je vždycky Avisavis) Pps: tvé komentáře nemají konkurenci :D moc za ně děkuji :)
Re: Dopis dvanáctý Od: Ta-Jejíž-Jméno... A kruci, to už je obsazený! - 23.02. 2017
Branná akademie?
Re: Dopis dvanáctý Od: Ta-Jejíž-Jméno... A kruci, to už je obsazený! - 23.02. 2017Re: Dopis dvanáctý Od: Lupina - 23.02. 2017
Bratři apologie :)

Re: Dopis dvanáctý Od: Kudlanka - 17.02. 2017
TOHLE...JE...NAPROSTO...PERFEKTNÍ. LEŽÍM NA ZEMI A nedokážu ovládat neřiditelné áchvaty smíchu. DÍKY.
Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 18.02. 2017
Až tak? Jestli se ti ale při čtení něco stane, připomínám, že jsem v úvodu varovala, že se bude jednat o HUMORNOU povídku :D Ale doufám, že to přežiješ ve zdraví. Děkuji za komentář.
Re: Dopis dvanáctý Od: Kudlanka - 06.03. 2017
Není zač. ;)

Re: Dopis dvanáctý Od: denice - 17.02. 2017
Málem jsem se přidusila obědem - kapitola je zvlášť skvělá. Skoro mě zabil sov-kohol a AAŘS :-) Díky, tohle byla opravdu paráda!
Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 18.02. 2017
Mně je tahle Hedvika taky sympatická :D Děkuji za poctivé komentování, moc ráda si tvé reakce čtu :)

Re: Dopis dvanáctý Od: gleti - 17.02. 2017
Ví někdo jaké to péřové boa mu Remus poslal? Pokud v Severusovi vzbudilo nevýslovnou hrůzu, muselo mít zajímavou historii. Takže pokud mezi čtenářkami není nikdo zasvěcený, navrhuji unést autorku a všemi možnými prostředky se dobrat odpovědi.
Re: Dopis dvanáctý Od: Coretta - 18.02. 2017
Můžeme zkusit požádat autorku o doprovodnou povídku ;) Však víš, začít po dobrém a postupně se dopracovávat k méně demokratickým metodám.

Prehľad článkov k tejto téme:

SilverWolf7007: ( Coretta )24.03. 2017Epilog
SilverWolf7007: ( Coretta )20.03. 2017Dopis dvacátý první
SilverWolf7007: ( Coretta )17.03. 2017Dopis dvacátý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.03. 2017Dopis devatenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.03. 2017Dopis osmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )06.03. 2017Dopis sedmnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.03. 2017Dopis šestnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.02. 2017Dopis patnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )24.02. 2017Dopis čtrnáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.02. 2017Dopis třináctý
SilverWolf7007: ( Coretta )17.02. 2017Dopis dvanáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )13.02. 2017Dopis jedenáctý
SilverWolf7007: ( Coretta )10.02. 2017Dopis desátý
SilverWolf7007: ( Coretta )05.02. 2017Dopis devátý
SilverWolf7007: ( Coretta )03.02. 2017Dopis osmý
SilverWolf7007: ( Coretta )30.01. 2017Dopis sedmý
SilverWolf7007: ( Coretta )27.01. 2017Dopis šestý
SilverWolf7007: ( Coretta )23.01. 2017Dopis pátý
SilverWolf7007: ( Coretta )20.01. 2017Dopis čtvrtý
SilverWolf7007: ( Coretta )16.01. 2017Dopis třetí
SilverWolf7007: ( Coretta )13.01. 2017Dopis druhý
SilverWolf7007: ( Coretta )08.01. 2017Dopis první
. Úvod k poviedkam: ( Coretta )26.11. 2016Úvod k povídce