Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 3. Plachá fretka

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 29.06. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

Rating 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3. Plachá fretka

 

Když dorazili do hradu, jako na potvoru – mimochodem jako vždy poslední dobou, pomyslela si Hermiona – Hagrida nikde neobjevili. Zastavili profesora Kratiknota, procházejícího chodbou, a ten jim sdělil, že poloobr doprovází Drápa k velmi trpělivé kouzelnické rodině, která se o něj chtěla postarat, zatímco Hagrid bude plnit své povinnosti v Bradavicích.

Předpokládala, že by si o problému mohla kdykoli promluvit s profesorkou McGonagallovou, ale nechtěla novou ředitelku obtěžovat. Ve skutečnosti s ní ani netoužila řešit, jestli jí fretka nevadí.

Ačkoli...

Když poslala Křivonožku do ložnice, fretka tam odmítla jít. Ohebné zvíře bylo stočené kolem její šíje a ona nedokázala říct, jestli spí, nebo je natolik chytré, aby to předstíralo. Na své kůži těsně pod uchem cítila dech jeho pochrupování.

Tolik lidí, kteří začínali v Bradavicích spolu s ní, se rozhodlo nevrátit. Seamus, Padma, Blaise Zabini, Hannah... Předpokládala, že je to v pořádku.

Neměla tušení, jak zvládne lidského Draca, až uvidí jejího druhého mazlíčka. Nepochybovala o tom, že by zkolaboval, kdyby slyšel, jak ho pojmenovala. Určitě by to byla legrace, ale taky zbytečný stres, a nebyla si jistá, že právě ten teď chtěla.

Když si sedala k večeři, Draco byl rozrušený. Nandávala si jídlo z jednotlivých chodů a stále znovu a znovu ji po tváři poklepávala drobná tlapka s drápky, tak podobná lidské ruce. Zpočátku byla překvapená, pak jí to připadalo roztomilé. Když přišly zákusky, povzdechla si a protočila oči. Možná ale, že fretka milující dýňový koláč nebyla tak neobvyklá. Upřímně řečeno, byla by šťastná, kdyby jí ve vlasech nezůstalo nic z jeho improvizované večeře.

Ronova a Harryho smíchu nad její nepříjemnou situací si nevšímala. Přesto si byla jistá, že Ronův smích pramení spíš z pomalu docházející úlevy, že zvíře k němu předtím nechtělo. Prvňákům, kteří si všimli jejího druhého mazlíčka, se leskly oči závistí. Přemýšleli, zda i oni budou mít takovou vazbu se svými vybranými společníky. Hermiona neměla to srdce, aby vyvrátila jejich mylné představy, a proto se prostě usmála a omluvila se, když se snažili fretku pohladit, ale ta se vyšplhala zpět a zmizela pod jejími vlasy. 


xxx

 

„No tak, pojď sem, prosím!“ řekla a oběma rukama Draca táhla. Malé chápavé tlapky  pevně svíraly límec její košile.

Ginny se usmívala, zatímco Parvati s Romildou pozorovaly, jak se dohaduje se zvířátkem, když se toho večera ve své ložnici připravovaly ke spánku. Křivonožka ze svého místa v nohou Hermioniny postele sledoval scénu zdánlivě bez zájmu.

„Určitě jsi ho už uchvátila,“ zamumlala rudovlasá čarodějka mezi chichotáním.

Hermiona si povzdechla a svěsila ramena, když se na chvíli vzdala. „Chtěla bych vědět, proč se takhle chová.“ Zachmuřila se nad svými vlastními slovy. Měla tak málo zkušeností s tímto zvířetem – ve skutečnosti s jakoukoli fretkou – že netušila, jestli je to obvyklé chování; nerada mluvila o věcech, kterými si nebyla jistá, ani náhodou.

„No, můj bratranec měl morče,“ řekla Romilda a důrazně přikývla s doširoka otevřenýma tmavýma očima. „Maminka mu umřela, než byl připravený od ní odejít, a tak ho vypiplali doma. Choval se podobně. Možná, že tvá fretka osiřela?“

Hermiona si nebyla jistá, jestli se může cítit ještě hůř. Chudák! Teď si připadala hrozně, protože se ho snažila zbavit násilím.

Povzdechla si a obrátila se, aby v zrcadle nad stolem zachytila pohled zvířete. „Prosím, jen na chvíli, než si obleču noční košili.“

Když vztáhla ruku, aby fretku pohladila, zvířátko konečně vklouzlo do jejích dlaní a dovolilo, aby ho vytáhla z jeho skrýše. „Uf,“ vydechla, když ho položila na lůžko. Draco se rozběhl a stočil se do klubíčka vedle polštáře.

„Díky Bohu,“ řekla s lehkým pousmáním.

Přetáhla si svetr přes hlavu a obrátila se k hromádce nočního prádla, které vybalila dřív, než se dostala do sporu s velebeným hlodavcem. Upřímně řečeno, Křivonožka jí nikdy takové potíže nedělal!

Když si rozepnula košili a stáhla si ji, všimla si v zrcadle, že fretka na ni zírá. „Šelmička jedna netrpělivá,“ zabručela si pod nosem, když se rychle oblékala.

„No vážně,“ řekla Ginny, když všechny dívky ulehly do postele, „Možná je lepší, že se sblížila s tebou, a ne s Ronem?“

Hermiona se zamračila, když se setkala s kamarádčiným pohledem, a ruka jí téměř automaticky sjela dolů, aby fretku pohladila po hladkém kožíšku. „Jak to?“

Ginny v úsměvu roztáhla rty. „Dokážeš si představit, jak se s Dracem ukládá do postele?“

Hermiona se proti své vůli musela chichotat, ale cítila se trochu lépe, když slyšela, jak se ostatní dívky také rozesmály.

Nakonec ulehla a přitiskla tvář na polštář. S povzdechem se zadívala na baldachýn sloupkové postele. Tak to bylo tady. Poslední rok, kdy mohla tento hrad nazývat domovem.

Smutně se usmála a obrátila se na bok. Fretka se rozvinula, natáhla se, aby se přiblížila – váhavě, jak se zdálo – k polštáři. Hermiona sledovala, jak se připlížila, usadila se jí těsně u hlavy a znovu se stočila do klubíčka.

„No dobrá,“ zašeptala a natáhla se, aby ji poškrábala po chlupatém čeníšku. „Předpokládám, že by mohlo být i hůř.“

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: Gmajlcz - 07.08. 2022
Fretku není hlodavec, tím jsem si jistá. Jinak vcelku roztomilá povídka, jak to vypadá.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: fido - 23.03. 2018
super kapitolky ... jsem rád, že jsem to objevil no pokud zjistí, že je to fakt Draco, tak ho asi potom prokleje a holky z pokoje také :) jedna poznámak: fretka není hlodavec, ale šelma díky

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: KatherineKeiko - 09.11. 2017
Tímto dávám vědět, že čekám na další kapitolu... :) Děkuji

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: grepik03 - 23.07. 2017
Denice, díky za další bezva kapitolu ♡ Nestihala jsem,tak doháním resty: ))) Nejdřív- vůbec,ale opravdu vůbec a za žádných okolností si nedokážu představit EXTRÉMNĚ trpělivou kouzelnickou rodinu pro Drapa: ))))) (leda by byli stále pod sedativy nebo okusili mudlovske drogy ;))) Pobavila jsem se tím hned v úvodu (v tomhle je moje fantazie na škodu, predstavuji si dost detailne to soužití :) A pak mě dostala netrpeliva selmicka...cha cha...smirujici naprosto reálný Draco to je!!! A konečně si uvědomil, ze Vsevedka není jen velmi soucitna a chytrá, ale taky krásná ženská. Ten musel mít noc :)))
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 27.07. 2017
Ano, tak moc trpělivou rodinu si lze těžko představit - ledaže by provozovali nějaké řemeslo, kde by se uplatnila jeho síla a za to by ho živili... majitelé lomu nebo tak něco... Šmírující Draco - ruku na srdce, kdybys byla fretkou a svlékal se Draco, nepodívala by ses? Děkuji :-)

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: Lupina - 03.07. 2017
Jo! Už jsou spolu v posteli :D Tohle je naprosto úžasné čtení na léto. Těším se na vzbuzení :D Děkuju převelice, děvčata!
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Tohle je úžasné shrnutí kapitoly, vážně! Děkuji :-D

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: larkinh - 01.07. 2017
ach, spát se zvířátkem těsně u ucha je vážně skvělý :) nejlíp s vrnící kočkou :) díky za překlad.
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Ano, to je pravda, ale fretka taky není k zahození ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: prodavacka - 30.06. 2017
Ahoj, tato povídka i když je teprve na začátku je moc roztomilá a líbí se mi Moc děkuje Prodavačka
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
A já děkuji za roztomilý komentář, Prodavačko.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: Cukrenka - 30.06. 2017
Krásné, děkuji :-)
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Bylo mi potěšením :-)

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: Gabux - 30.06. 2017
Myslím si, že tento šmírák se do její postele dostal podezřele rychle! Pro tentokrát :D A také mám takovou teorii, ž ji Draco zůstane na krku. I v lidské podobě. P.S. Bude hůř :D
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Je to prostě Draco - okamžitě využil příležitost :-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: marci - 30.06. 2017
No dobře, to je prostě sladké :) Přesně takovéhle čtení jsem na léto potřebovala - moc děkuji, denice, betušky :)
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Jsem ráda, že se fretka líbí :-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: JSark - 29.06. 2017
Mám pocit, že fretka na prezliekanie zírala z iných dôvodov, než Hermiona myslela. :D
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Obávám se, že tvůj pocit bude velice správný :-) Děkuji.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: margareta - 29.06. 2017
Tak se mi zdá, že si Hermiona v poslední větě zaprorokovala; bude hůř! A taky mám dojem, že Draco už jí na krku zůstane napořád, fretka nefretka. Těším se na pokračování, protože až Hermiona zjistí, jak se věci mají, nebude jí jedno, že si ji po večerech prohlížel, když se převlékala a že se v noci tak tulil! A co Křivonožka? Je možné, že ví, kdo ta fretka vlastně je? Taky Minerva by to mohla odhalit, měla by mít přece jako zvěromág v těch věcech nějaké zkušenosti a mohla tak poznat rozdíl mezi zvířetem a formou přeměněného člověka. A Hagrid určitě! Děkuji za kapitolu, povídka je moc hezká! Jsem zvědavá, jak se to vyvine! Děkuji!
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Minerva zatím neměla příležitost si fretku blíž prohlédnout, Hagrid zrovna tak, ale u Křivonožky je to zarážející, to máš plnou pravdu. Draco Hermioně nějaký čas zůstane - nejenom na krku... Děkuji.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: Jacomo - 29.06. 2017
Houby netrpělivý - šmíruje ) Myslím, že ještě žádná fanfiction nedostala Draca do Hermioniny postele tak rychle Díky, denice, tahle fretka způsobila, že se mám sluníčkově, i když venku prší.
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Obávám se, že jsi Draca odhalila - naprosto přesně, zásah přímo do černého :-D Děkuji.

Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: sisi - 29.06. 2017
Děkuji za překlad, je ohromně zábavné představovat si, jak si Hermiona hraje s bílým hranostajem. Ten živý kožíšek na krku jí prňáčci i vznešení zmijozelští asi záviděli. Najednou byla jako princezna, ovšem večeře živého límečku jí dodala na flekatosti.
Re: Kapitola 3. Plachá fretka Od: denice - 09.07. 2017
Živý límeček byl skoro schovaný pod vlasy, a škod snad moc nenapáchal, Hermiona mu jistě podávala menší kousky :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod