Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Deník pana Nuly

Pondělí, 8. srpna

Deník pana Nuly
Vložené: Lupina - 08.08. 2017 Téma: Deník pana Nuly
Lupina nám napísal:

Autor: Hannah-1888             Překlad: Lupina        Beta: marci                 Banner: arabeska

The Diary of a Nobody

Rating: 13+

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8.

Pondělí, 8. srpna

18:00 - doma

Nebyl to dobrý den. (Letmý pohled na stránky tohoto zatraceného deníku mi říká, že téměř všechny dny mého života spadají do této kategorie. Jak depresivní). Rozhodně lituji, že jsem si u Pottera onehdy pustil pusu na špacír. Nepatrně doufám, že Grangerová zapomene na mé představení (vím, že mám sklony k jisté úrovni sebeklamu) a přičte to na vrub mému zahořklému, záludnému stáří.

Jak se však ukázalo, jakmile jsem opustil kancelář, zmíněná žena na mě čekala na recepci. Asi bych byl raději, kdyby tam na můj příchod čekala podřimující banda mozkomorů.

Lucinda zamračeně vstala. „Paní Weasleyová vás chce vidět, Severusi. Říkala jsem jí, že se chystáte domů…“

„To je v pořádku, Lucindo. Paní Weasleyová, jsem už -“

Grangerová nevypadala nadšená. Vykročila ke mně a syčela: „Nejsem zde kvůli pracovním záležitostem, takže je mi jedno, jestli vám skončila směna.“

A pak ta zatracená nesnesitelná holka prošla kolem mě a vnesla se přímo do mé kanceláře! Spěchal jsem za ní nakvašený její troufalostí. Umím si představit, jak by se tvářila ona, kdybych nakráčel do jejích komnat, neohlášený a zjevně nezvaný! Jistojistě by byla nadšená!

„S dovolením?“ vyštěkl jsem a zavřel za sebou dveře.

Mračil jsem se, zatímco hodnotila svým obvyklým způsobem mé pracovní prostředí. Pravděpodobně mám kancelář menší než ona skříň na hábity.

Založila si ruce na hrudi. „Co jste u Harryho myslel tím házením udiček?“

Nelíbilo se mi označení ‚házení udiček‘. Copak si myslí, že se snažím ulovit manželku na každém večírku, který navštívím?

„Zapomeňte na to, o nic nešlo,“ prohlásil jsem.

„Řekněte mi to.“

„Ne.“

„Proč ne?“

„Zapomeňte na to.“

Ne.“

Nedbale jsem pokrčil rameny zcela připravený tam stát celý večer.

Řekněte mi to!“ prakticky křičela a najednou jsem ji viděl jako zhýčkané děcko, které dupe nohama.

„Jestli takto vyslýcháte předvolané na svědeckou lavici, obstarám si lístek na galerii.“ Mám pocit, že se jí jen taktak podařilo nepraštit mě.

„U Merlina, Snape, raději byste mi to měl říct, jinak…“

Jen jsem na ni nehybně hleděl – jako by mě mohla vyděsit.

Zjevně si to uvědomila i ona a něco v ní muselo povolit, protože hlasitě vydechla a ze vzteku přešla rovnou do melancholie.

„Musíte mi to říct,“ zašeptala truchlivě. „Jinak to nezvládnu.“

No, tak teď jsem byl vyděšený. A já nikdy nemám rád, když jsem nervózní. Uhnul jsem očima a rozpačitě mlžil: „O nic nejde.“

Na tak nehoráznou lež se ani neobtěžovala reagovat.

„Proč se prostě nezeptáte Weasleyho?“ zeptal jsem se poraženě.

„Ptám se vás.“

A po tom všem, po celém tom mém uvažování nad její záležitostí, po všem tom znechucení z Weasleyho jsem jí nedokázal prozradit, co jsem viděl. Ale podle výrazu její tváře jsem poznal, že jakékoliv mé informace jsou zbytečné.

„Myslím, že víte, co se stalo,“ pravil jsem tiše. „A pravděpodobně jste vždy věděla.“

Nepřineslo mi to žádné uspokojení, když jsem sledoval, jak vzlykla a vystřelila z kanceláře.

Několik okamžiků jsem tam stál jako solný sloup.

Nemůžu říct, že bych se v podobné situaci někdy ocitl, takže nevím ani zbla o etice toho, co jsem udělal. Asi jsem se zachoval zároveň dobře i špatně. Postavme se tomu čelem, pochybná morálka a motivace, toť můj život.

Když jsem nakonec vyšel z kanceláře, čekala na mě Lucinda a tvářila se velmi nesouhlasně. „Musel jste ji rozplakat?“ zeptala se povýšeně, popadla stoh pergamenů a významně odkráčela chodbou.

Zbytek večera jsem strávil zíráním do piva U Děravého kotle.

Co by na mém místě udělal Stanley Pumphrey?

To se asi nikdy nedozvím.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pondělí, 8. srpna Od: sisi - 09.08. 2017
Hlavně nic nepokazit, Severusi, každá ženská by Tě chtěla, kdyby mohla, tak jen pomalu a opatrně. Můžeš zkusit nejdřív Lucindu, jaksi nezávazně, potom budeš vědět víc. Čarodějky, děkuji za překlad.

Re: Pondělí, 8. srpna Od: martik - 09.08. 2017
No tak na nejistotu a domněnky už žádný prostor nezbyl. Teď už se s tím musí Hermiona nějak popasovat. Moc možnosti nemá. A příjemná nebude ani jedna z nich. Stanley Pumprhrey je především mudla, takže by se, v první řadě, nikomu nehrabal v hlavě. To znamená, že by nic nevěděl. A jedině by ji mohl vyčítat, proč si toho vidláka vzala, ale rozhodně by ji nemohl vmést do obličeje, že jí je nevěrný. Radši si dej panáka, Severusi. Tam aspoň nehrozí, že ti spadne pěna a v takových chvílích zabere líp. Pěkně to hryže, co? Děkuji

Re: Pondělí, 8. srpna Od: Jacomo - 08.08. 2017
Já si tedy myslím, že to Severus pos*al. Tedy ne dnes, ale minule, v tom opileckém oparu. Tehdy měl mlčet. Dnes už to jinak nešlo. Ale Hermiona ho teď nebude mít moc v lásce - poslové špatných zpráv se i zabíjeli, že. To až časem jí snad dojde, že jí prokázal jistou formu dobré služby. Ach ta srdeční trápení našich milovaných hrdinů! :-)) Díky, Lupinko, opět jsem si to užila. A potvrzuje se moje domněnka - jak potká Hermionu, hned je delší zápisek :-)

Re: Pondělí, 8. srpna Od: gleti - 08.08. 2017
Chudák Hermiona, je mi jí líto, ale jako čtenářka doufám, že se v tom ještě trochu poráchá, než si uvědomí, kde leží její pravé štěstí. btw - kdo je Stanley Pumphrey?

Re: Pondělí, 8. srpna Od: denice - 08.08. 2017
Myslím, že Severus se zachoval velmi dobře. Koneckonců Hermiona už věděla - a sama si o to řekla. Proč má v očích světa vypadat jako idiotka? Lepší konec s ostudou než ostuda bez konce. Díky.
Re: Pondělí, 8. srpna Od: gleti - 08.08. 2017
to je vtipné - lepší konec s ostudou než ostuda bez konce - mohu používat?
Re: Pondělí, 8. srpna Od: denice - 08.08. 2017
Samozřejmě můžeš - není to moje :-)

Re: Pondělí, 8. srpna Od: JSark - 08.08. 2017
Fakt? Radšej banda driemajúcich mozkomorov? 8O

Re: Pondělí, 8. srpna Od: margareta - 08.08. 2017
Konečně! Možná, že to Hermiona už potřebovala slyšet od někoho zvenčí. Člověk občas dovede přiznat sám sobě, že je pitomec, ale utěšuje se, že to ví jenom on. Poznání, že to ví i ostatní, bývá velmi trpké. Severus si jenom sám přivodil tu smůlu, že první rána vyšla od něho. Ale Hermiona teď nejspíš bude zjišťovat, kdo všechno to ještě ví, takže se ta její trpkost a zloba může rozdrobit i na ostatní a tím pádem to Severus tak neschytá. Hlavně, že by se teď oba mohli někam posunout! Nejlépe k sobě!, ale pochybuju, že to bude hned. Navíc nastává maglajz, takže to bude ještě moc zajímavé! A já jsem za to moc vděčná a moc se na to těším!! Děkuji!!

Re: Pondělí, 8. srpna Od: zuzule - 08.08. 2017
Myslim, ze Stanley by byl stejne bezradny ;) Dekuju!

Prehľad článkov k tejto téme:

Hannah_1888: ( Lupina )30.12. 2017Pátek, 30. prosince - závěr
Hannah_1888: ( Lupina )29.12. 2017Čtvrtek, 29. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )23.12. 2017Pátek, 23. prosince (ten obávaný den)
Hannah_1888: ( Lupina )21.12. 2017Středa, 21. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )19.12. 2017Pondělí, 19. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )16.12. 2017Pátek, 16. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )14.12. 2017Středa, 14. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )12.12. 2017Pondělí, 12. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )10.12. 2017Sobota, 10. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )08.12. 2017Čtvrtek, 8. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )06.12. 2017Úterý, 6. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )04.12. 2017Neděle, 4. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )01.12. 2017Čtvrtek, 1. prosince
Hannah_1888: ( Lupina )26.11. 2017Sobota, 26. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )22.11. 2017Úterý, 22. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )18.11. 2017Pátek, 18. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )15.11. 2017Úterý, 15. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )12.11. 2017Sobota, 12. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )11.11. 2017Pátek, 11. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )10.11. 2017Čtvrtek, 10. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )09.11. 2017Středa, 9. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )07.11. 2017Pondělí, 7. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )05.11. 2017Sobota, 5. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )01.11. 2017Úterý, 1. listopadu
Hannah_1888: ( Lupina )25.10. 2017Úterý, 25. října
Hannah_1888: ( Lupina )21.10. 2017Pátek, 21. října
Hannah_1888: ( Lupina )17.10. 2017Pondělí, 17. října
Hannah_1888: ( Lupina )15.10. 2017Sobota, 15. října
Hannah_1888: ( Lupina )12.10. 2017Středa, 12. října
Hannah_1888: ( Lupina )11.10. 2017Úterý, 11. října
Hannah_1888: ( Lupina )10.10. 2017Pondělí, 10. října
Hannah_1888: ( Lupina )06.10. 2017Čtvrtek, 6. října
Hannah_1888: ( Lupina )03.10. 2017Pondělí, 3. října
Hannah_1888: ( Lupina )29.09. 2017Čtvrtek, 29. září
Hannah_1888: ( Lupina )26.09. 2017Pondělí, 26. září
Hannah_1888: ( Lupina )22.09. 2017Čtvrtek, 22. září
Hannah_1888: ( Lupina )20.09. 2017Úterý, 20. září
Hannah_1888: ( Lupina )17.09. 2017Sobota, 17. září
Hannah_1888: ( Lupina )15.09. 2017Čtvrtek, 15. září
Hannah_1888: ( Lupina )14.09. 2017Středa, 14. září
Hannah_1888: ( Lupina )10.09. 2017Sobota, 10. září
Hannah_1888: ( Lupina )03.09. 2017Sobota, 3. září
Hannah_1888: ( Lupina )30.08. 2017Úterý, 30. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )26.08. 2017Pátek, 26. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )24.08. 2017Středa, 24. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )22.08. 2017Pondělí, 22. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )20.08. 2017Sobota, 20. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )17.08. 2017Středa, 17. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )11.08. 2017Čtvrtek, 11. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )08.08. 2017Pondělí, 8. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )04.08. 2017Čtvrtek, 4. srpna
Hannah_1888: ( Lupina )31.07. 2017Neděle, 31. července
Hannah_1888: ( Lupina )26.07. 2017Úterý, 26. července
Hannah_1888: ( Lupina )25.07. 2017Pondělí, 25. července
Hannah_1888: ( Lupina )23.07. 2017Sobota, 23. července
Hannah_1888: ( Lupina )19.07. 2017Úterý, 19. července
Hannah_1888: ( Lupina )17.07. 2017Neděle, 17. července
Hannah_1888: ( Lupina )13.07. 2017Středa, 13. července
Hannah_1888: ( Lupina )08.07. 2017Pátek, 8. července
Hannah_1888: ( Lupina )05.07. 2017Úterý, 5. července
Hannah_1888: ( Lupina )22.06. 2017Středa, 22. června
Hannah_1888: ( Lupina )16.06. 2017Čtvrtek, 16. června
Hannah_1888: ( Lupina )12.06. 2017Neděle, 12. června
Hannah_1888: ( Lupina )11.06. 2017Sobota, 11. června
Hannah_1888: ( Lupina )07.06. 2017Úterý, 7. června
Hannah_1888: ( Lupina )03.06. 2017Pátek, 3. června
Hannah_1888: ( Lupina )01.06. 2017Středa, 1. června
Hannah_1888: ( Lupina )26.05. 2017Čtvrtek, 26. května
Hannah_1888: ( Lupina )23.05. 2017Pondělí, 23. května
Hannah_1888: ( Lupina )22.05. 2017Neděle, 22. května
Hannah_1888: ( Lupina )21.05. 2017Sobota, 21. května
Hannah_1888: ( Lupina )16.05. 2017Pondělí, 16. května
Hannah_1888: ( Lupina )12.05. 2017Čtvrtek, 12. května
Hannah_1888: ( Lupina )04.05. 2017Středa, 4. května
Hannah_1888: ( Lupina )02.05. 2017Pondělí, 2. května
Hannah_1888: ( Lupina )01.05. 2017Neděle, 1. května
Hannah_1888: ( Lupina )30.04. 2017Sobota, 30. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )27.04. 2017Středa, 27. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )21.04. 2017Čtvrtek, 21. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )14.04. 2017Čtvrtek, 14. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )13.04. 2017Středa, 13. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )11.04. 2017Pondělí, 11. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )10.04. 2017Neděle, 10. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )08.04. 2017Pátek, 8. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )05.04. 2017Úterý, 5. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )04.04. 2017Pondělí, 4. dubna
Hannah_1888: ( Lupina )20.03. 2017Pondělí, 21. března
Hannah_1888: ( Lupina )18.03. 2017Pátek, 18. března
Hannah_1888: ( Lupina )17.03. 2017Čtvrtek, 17. března
Hannah_1888: ( Lupina )16.03. 2017Středa, 16. března
Hannah_1888: ( Lupina )14.03. 2017Pondělí, 14. března
Hannah_1888: ( Lupina )10.03. 2017Čtvrtek, 10. března
Hannah_1888: ( Lupina )07.03. 2017Pondělí, 7. března
Hannah_1888: ( Lupina )03.03. 2017Čtvrtek, 3. března
Hannah_1888: ( Lupina )21.02. 2017Pondělí, 21. února
Hannah_1888: ( Lupina )18.02. 2017Pátek, 18. února
Hannah_1888: ( Lupina )16.02. 2017Středa, 16. února
Hannah_1888: ( Lupina )14.02. 2017Pondělí, 14. února
Hannah_1888: ( Lupina )13.02. 2017Neděle, 13. února
Hannah_1888: ( Lupina )12.02. 2017Sobota, 12. února
Hannah_1888: ( Lupina )11.02. 2017Pátek, 11. února
Hannah_1888: ( Lupina )05.02. 2017Sobota, 5. února
Hannah_1888: ( Lupina )03.02. 2017Čtvrtek, 3. února
Hannah_1888: ( Lupina )01.02. 2017Úterý, 1. února
Hannah_1888: ( Lupina )26.01. 2017Středa, 26. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )25.01. 2017Úterý, 25. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )22.01. 2017Sobota, 22. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )20.01. 2017Čtvrtek, 20. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )19.01. 2017Středa, 19. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )17.01. 2017Pondělí, 17. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )11.01. 2017Úterý, 11. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )10.01. 2017Pondělí, 10. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )09.01. 2017Neděle, 9. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )05.01. 2017Středa, 5. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )02.01. 2017Neděle, 2. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )01.01. 2017Sobota, 1. ledna
Hannah_1888: ( Lupina )27.12. 2016Pondělí, 27. prosince
. Úvod k poviedkam: ( Lupina )18.05. 2016Deník pana Nuly - úvod