Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

35. Mentoři

Maska
Vložené: arabeska - 20.08. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;   Překlad: alichay, silrien, FelicityMalfoy;   Beta: arabeska;   Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Deset minut poté, co se vrátila do pokoje, se ozvalo hlasité klepání na dveře. Zvažovala, že to bude ignorovat, ale druhé zaklepání zaznělo ještě hlasitěji, a tak neochotně otevřela. Draco tam stál a v rukách držel velkou tašku, která očividně obsahovala šaty.

"Co se děje?" zeptal se.

"Byly příliš drahé."

"Nemluvím o těch šatech," opáčil. Strčil jí je do ruky a ona na ně jen zírala.

"Jsem jen unavená – myslím, že na mě něco leze. Musím si před večírkem trochu odpočinout…" plácala nesouvisle. Vnutila mu šaty zpátky. "Nemůžu je přijmout, promiň."

Taška se ocitla znovu v Dracových rukou. Podíval se na ni a pak zpátky na Hermionu. "Jsi na mě naštvaná?"

"Ne, jen mi není dobře."

Draco jí šaty vrátil. "V tom případě si ty šaty prosím vezmi."

"Stály moc peněz."

"Ne, nestály." Draco ji přejel pohledem, její protesty ho očividně moc nepřesvědčily. "Jestli přísaháš, že jsi jen unavená, nechám tě si odpočinout." Hermiona přikývla. "Dobře, tak si odpočiň a přestaň se trápit nad cenou těch šatů." Ještě jednou si ji prohlédl a pak pomalu odešel.

Hermiona zabouchla dveře a složila se na postel. Dlouho jen tak ležela a myšlenky jí běhaly jedna přes druhou. Nebyla si úplně jistá, co se vlastně stalo, ale ranní události ji donutily pořádně se zamyslet.

No tak viděla Draca s nějakou ženou. A co? Měl právo stýkat se s kýmkoliv. Měli přece být jen přátelé, takže jestli toužil partnerce, neměl by to být problém. Tak proč to tak necítila? Část Hermionina smutku a vzteku pramenila z toho, že měla pocit, jako by ji Draco podvedl, když se za jejími zády potají s někým setkával, ale ten příšerný hnusný pocit v sobě dusila z jiného důvodu.

Hermiona se posadila a natřásla si polštáře, načež se do nich znovu zhroutila. Ten děsný, nechutný, bolestivý pocit měl jméno, a ona se přinutila si ho přiznat. Žárlila. Chtěla být s Dracem a chtěla, aby mezi nimi už nikdo jiný nestál. Soutěž kolem nich vytvořila bublinu, díky níž spolu trávili spoustu času osamotě, aniž by se jim do toho pletl okolní svět, a když se teď mezi ně okolní svět zamotal, Hermioně se to vůbec nelíbilo.

Povzdechla si, protože se vážně nechtěla s Dracem rozhádat. Na jeho obranu, vlastně ani neudělal nic špatného, ať už má s tou ženou z kavárny jakýkoliv vztah. Tak znělo její oficiální stanovisko, ale popravdě a neoficiálně si teď byli tak blízcí a Draco se jí tak otevíral, že se jí nijak nelíbilo, že by se měl stýkat s jinou ženou a Hermioně o tom neříct.

Pokusila se trochu posbírat, protože se brzy bude muset začít chystat a vnutit se do oslavovací nálady. Rozhodně se nemohla s Dracem pustit do rozhovoru o dnešním ránu - nevěřila, že by přitom zůstala klidná a že by ji neovládly emoce. Takže si radši na tvář přilepí úsměv a bude předstírat. Zahrne Draca výmluvami a bude doufat, že pro to všechno existuje rozumné vysvětlení. Teď byl nicméně čas na její omezené herecké schopnosti.

*

Upevnila si do účesu posledních pár pramenů a překontrolovala svůj odraz v zrcadle. Šaty byly nádherné – za takovou cenu by taky měly být – a teď k nim ještě přidala stříbrné páskové střevíčky, stříbrný řetízek a náramek a vlasy si sepnula ke straně a doplnila stříbrnými ozdobami. Cítila se se svým vzhledem víc než spokojená. Ačkoliv se na přípravy moc nesoustředila, nedopadlo to vůbec špatně.

Ťuk ťuk.

Hermiona popadla svoje psaníčko a došla ke dveřím. Nasadila si na tvář úsměv a donutila se působit vesele.

"Ahoj," pozdravila Draca, když mu otevřela dveře.

"Dobrý večer," řekl. "Jsi připravená?"

"Ano."

"Vážně?" podivil se Draco nevěřícně. "Vyzvedl jsem si ženu, která se umí připravit včas?"

"Přesně tak," Hermiona se pousmála a ani se k tomu nemusela moc nutit. Vyšla na chodbu a zamkla za sebou dveře.

"Vypadáš krásně," zalichotil jí Draco. "Ty šaty jsou nádherné."

"Děkuji," děla Hermiona. Celé jí to připadalo podivné a nepříjemné. "Kde jsou děti?"

"Jsou už dole s ostatními soutěžícími."

Sešli do Velké síně a Hermiona se zoufale snažila odsunout svoje city do pozadí. Cítila se tak správně, když šli společně... zastavila proud myšlenek. Přemýšlení o tomto bylo nebezpečné.

Vešli do Velké síně, která se celá proměnila. Tlumené světlo ozařovalo několik velkých kulatých stolů, a vzadu vyvýšené pódium s několika židlemi a pultíkem. Místnost už se docela zaplnila, hudba vyhrávala.

Hermiona si všimla, že na ni Harry a Ginny divoce mávají, a otočila se k Dracovi. Přemýšlela, jestli by byl ochotný se posadit k nim.

"Můžeme si sednout s Harrym, nebo ti z toho vybuchne hlava?" zeptala se.

Draco se ušklíbl. "Je mi to jedno – v malých dávkách je celkem neškodný."

"No teda! To byl skoro kompliment – alespoň podle tvých standardů!"

"Sarkasmus ti nesluší, Grangerová," poznamenal Draco, ale dobrovolně Hermionu následoval ke stolu Harryho a Ginny.

"To vypadalo celkem bezbolestně!" podotkla Ginny se svou obvyklou cynickou přímostí.

"Co?"

"Jak jsi přesvědčila Malfoye, aby si sednul s námi!" Ginny se na Draca zazubila. "Co přesně ti za to Hermiona nabídla?"

"To bys chtěla vědět, co, Weasleyko?" Draco tuhle hru uměl hrát stejně dobře. Ginny zvedla obočí a Hermiona protočila oči.

"Jestli v tomhle hodláte pokračovat, přesednu si jinam!" řekla a zaslechla Harryho smích.

Ginny se dotkla Hermioniných šatů. "Ty jsou nádherné, Hermiono. Odkud je máš?"

"Ehhh…" Hermiona se při odpovídání zasekla, věděla, že pokud řekne Ginny pravdu, bude se divit, odkud se ta Hermionina nenadálá marnotratnost vzala. Jenže Draco seděl hned vedle ní, a tak neměla moc na výběr. "Jsou z Prýmky a Příze."

Ginnin výraz se změnil a Hermiona se připravila na otázku, která se nabízela. "Páni! Tam bych nakupovala moc ráda…" Ginny se zarazila a střelila pohledem po Dracovi. "No, jak jsem řekla, jsou krásné."

Hermiona se snažila zamaskovat překvapení nad tím, že se Ginny nezeptala na jejich cenu. Očividně to nechtěla vytahovat před Dracem. Kdyby se na to zeptala, naznačila by tím, že Hermiona má finanční problémy, a to by Ginny před Dracem neudělala.

Hermioně se do zorného pole vloudila Ella, a tak si uvědomila, že se Draca ani nezeptala, jak nesla tu jeho včerejší zpověď. To byl přesně ten druh normálního rozhovoru, který by s ním měla vést, a možná by mu tím taky připomněla, jak dobře spolu spolupracují.

"Jak bylo dnes ráno Elle?" zeptala se Hermiona.

Draco se otočil, aby na Hermionu pohlédl. "Báječně," řekl tlumeným hlasem. Když se střetli očima, jeho pohled zněžněl a Hermiona znovu ucítila to známé mravenčení. "Bylo jí báječně, Hermiono." Podle tónu jeho hlasu Draco sám nemohl uvěřit, že to je pravda. "Jen díky tobě." Poslední slova skoro zašeptal a Hermiona se na něj upřeně zadívala. Proč tohle dělal? Ani Draco Malfoy snad nemohl být takhle necitelný. Ráno koupit dárek jedné ženě a večer se chovat takhle něžně a mile k úplně jiné... Jen jí dělal v emocích naprostý chaos!

"Už jsem řekla, že to není moje zásluha." Snažila se o strohý tón.

"Ale ano."

"Draco –" Větu ale nedokončila, protože profesor Wayburn vstoupil na pódium, připravený na projev.

"Vítejte, vážení. Doufám, že se dnes večer báječně bavíte. Všichni zúčastnění by na sebe měli být pyšní, protože soutěž se zatím vyvíjí velmi úspěšně.

Zítřejší testy budou mnohem neformálnější než ty předchozí. Uspořádáme je na pláni vzadu za hradem. Každému soutěžícímu přiřadíme počáteční úkol, a pak už se budou pohybovat vlastním tempem, dokud je všechny nesplní. Každá ze zkoušek otestuje soutěžící odlišným způsobem - některé budou vyžadovat fyzické schopnosti, jiné mentální či obojí. U některých zkoušek nebude zjevné, co přesně testujeme, ale každá přispěje k závěrečnému rozhodnutí. Zatímco budou soutěžící postupovat, půjdeme v jejich stopách a budeme jim klást otázky.

Můžete se procházet okolo a pozorovat kteréhokoliv ze soutěžících, ale během konání zkoušky s nimi nesmíte mluvit.

Dnes večer tu máme také pár výjimečných hostů, kteří budou zítra hodnotit zkoušky a pomohou nám dospět k rozhodnutí. Z nich si také vítěz nebo vítězka bude moct vybrat, pokud bude chtít požádat o pomoc.

Takže bez dalších okolků, rád bych vám představil naše mentory."

"Jéé! Těším se!" zajásala Ginny a Hermiona se musela jejímu nadšení tiše zasmát.

"Nejspíš to budou nějací staří nudní kouzelníci, kteří kdysi vynalezli kouzlo, nebo tak něco," podotkl kousavě Harry.

"Přivítejte prosím našeho prvního mentora. Už mnoho let vede mladé kouzelníky prastarým uměním psaní kouzelných formulí. Je autorem slavného Burácivého zaklínadla a také napsal nová kouzla, s jejichž pomocí chráníme některé starobylé kouzelnické budovy před odhalením. Prosím potlesk pro profesora Clariuse Houlta."

Na pódiu se postavil postarší čaroděj s velice vysokým kloboukem a drobnými brýlemi, a zamával publiku.

"Abych to neříkal," poznamenal Harry a připojil se k potlesku. "Starý a nudný."

"Harry, vždyť napsal některá z nejslavnějších zaklínadel současnosti! Byla bych moc ráda, kdyby byl mým mentorem," pokárala ho Hermiona, ale Harry jen pokrčil rameny.

"Náš druhý mentor strávil život tím, že pomáhal léčit a starat se o nemocné. Předtím měl na starosti nejmodernější a nejproslulejší léčebné domy v celém kouzelnickém světě a pracoval na lécích proti mnohým smrtelným kouzelnickým onemocněním, včetně Vředového a Svědivého syndromu. Prosím, přivítejte Raymonda Walterse."

Všichni znovu zatleskali a Harry si povzdechl. "Slyšel jsem o něm, ale myslíte, že tu vyskytne i někdo mladší a zajímavý?"

"Přestaň si stěžovat, Harry," odvětila netrpělivě Hermiona. "Pokud dokáží poradit soutěžícím, co záleží na věku?"

"Nyní můžete přivítat třetího mentora - domnívám se, že známou tvář pro většinu z vás," oznámil profesor Wayburn. "I přes své mládí vzala kouzelnický svět útokem – nejenže zdobí obálky mnoha známých časopisů, ale také získala status génia od společnosti Lektvarových mistrů za úžasné schopnosti při vytváření vlastní řady kosmetických produktů. Prosím, přivítejte slečnu Gabriellu Delacourovou!" Všichni tleskali a mladá kouzelnice, všem známá jako sestra Fleur, vstoupila na jeviště. Vyrostla a díky dlouhým nohám a blonďatým vlasům hýřila krásou.

"K čertu, podívejte se na Fleuřinu sestru!" vykřikl Harry zbytečně. Ginny ho zlostně pleskla přes ruku.

Hermioně byla Gabriella povědomá nejen proto, že vypadala jako její sestra, ale také proto, že její tvář pravidelně vystupovala na přední straně Týdeníku čarodějek a dalších významných časopisů. Ne že by Hermiona četla mnoho časopisů, ale vídala je v obchodech a restauracích. Gabriellin sortiment vlastních kosmetických výrobků, včetně čarodějova parfému (který po aplikaci voněl jako cokoliv, co jste si přáli) a make-upu (který magicky zakrýval vady a vrásky) byl ze všech nejprodávanější. Měla dokonce oční stíny, které dokázaly dočasně změnit barvu vašich očí. Pro všechny tyto položky vymyslela vzorce sama a uměla vytvářet úžasné lektvary, proto získala status génia ve společnosti Lektvarových mistrů.

Její sláva, podpořená vzhledem i dovednostmi, lámala rekordy a Hermiona chápala, proč byla i přes svůj mladý věk vybrána právě ona.

"Náš čtvrtý mentor byl vybrán z nepatrně rozdílného důvodu než ostatní. Není netalentovaná, ale její talent se projevil teprve nyní. Nemá historii vynálezů, vlastně se ani nesnažila vynalézat. Vybrali jsme ji proto, aby mohla předat radu o nalezení náhlé slávy, a pro její inspiraci pro zlomovou myšlenku."

"Hmm… netuším, kdo by to mohl být…" přemítal Harry.

"Jsem si jistý, že jméno jejího skvělého lektvaru, který změnil způsob, jakým dokážeme vyrábět další lektvary, máte už všichni na jazyku, a pokud jste jej ještě neužili, nebude to trvat dlouho."

"Ale ne…" zasténal Draco.

"Co? O co jde?" ptala se Hermiona.

Profesor Wayburn pokračoval: "Některé z nejlepších nápadů zřejmě pochází odnikud, a proto jsme vybrali našeho čtvrtého mentora jako inspiraci pro zdejší mladé mozky. Prosím, vřele přivítejte slečnu Pansy Parkinsonovou – vynálezkyni toho nejnovějšího kouzla v našem světě - směšovače elixírů."

Pansy se stala velmi populární, když vynalezla nové kouzlo. Zcela nové formule byly velmi vzácné a obvykle stály na základu jiného starodávného kouzla. Nicméně Pansy se podařilo vytvořit zcela nové a k tomu nesmírně užitečné. Dalo se použít k míchání lektvarů - někteří je nazvali švindl kouzlem. Sbírali jste přísady pro lektvar, vyslovili jste kouzlo a ono je smíchalo za vás. V Bradavicích ho zakázali, ale bylo velmi užitečné pro každého, kdo potřeboval velké množství stejného lektvaru. Pansy se stala přes noc hvězdou, ačkoliv se vyskytly pochybnosti, zda stála za vynálezem sama.

"Ou!" Hermiona polkla a podívala se na Draca, který zděšeně vrtěl hlavou.

"Proč si vybrali zrovna ji?" dožadovala se Ginny odpovědi od nikoho konkrétního. "Jen štěstím přišla ke kouzlu, nic víc. Nemá žádný skutečný talent."

"Má talent na to všechny oblbnout!" prohodil kousavě Draco. "A talent přitahovat pozornost a hrát to na ně! A šance Scorpiuse a Elly na body jsou v háji!"

"Předpokládám, že ani Albusovi nenadělí o nic víc!" usoudil Harry.

"Pansy bude jen jednou z mentorů. Nebude to jen na ní," uklidňovala je Hermiona. Nenávistně se podívala na Dracovu expřítelkyni. Už ve škole ji neměla ráda a Pansy nosila stále stejný nevrlý výraz. Mrkla koutkem oka na Draca, který vypadal, jako by viděl ducha.

Profesor Wayburn pokračoval: "Náš poslední mentor je někdo, koho jsme všichni obdivovali a kdo nám důsledně prokázal, jak úžasný je sportovec, ať už hráč či trenér. Byla to pro nás jednoduchá volba, protože nikdo nemá takové zkušenosti a odborné znalosti v oblasti sportu jako náš muž. Náším posledním mentorem je Viktor Krum!"

"Viktor Krum! To si děláte srandu!" Hermioně se na chvíli zastavil svět. Stále ještě přemýšlela o Pansy a profesora Wayburna poslouchala jen na půl ucha. Až při jeho poslední větě zpozorněla. Popis předesílal jeho jméno, ale nevěřila tomu, dokud to neuslyšela. Viktor Krum! Od školy ho neviděla a jejich románek (pokud se to tak vůbec dá říct) byl krátký a skončil náhle. Hermiona měla vždycky dojem, že Viktor by rád pokračoval, ale po počáteční přitažlivosti netrvalo dlouho a uvědomila si, že nemají absolutně nic společného.

"Sakra!" zaklel Harry, ne příliš tiše. Zíral na Draca a Hermionu. "Kdo by tohle předpokládal?"

Hermiona zírala na muže na jevišti a povzdechla si. Byl úplně neškodný, jen zkrátka ne ten správný, ale to neznamenalo, že by ho chtěla znovu v Bradavicích, a navíc jako mentora dětí! Uvědomila si, že s ním jako profesorka bude muset mluvit, a zatoužila vyběhnout s křikem z místnosti.

"Pansy Parkinsonová a Viktor Krum!" Dracův hlas zněl překvapeně a melancholicky. "Nemůžu uvěřit, že dva z mentorů mých dětí jsou zatracená Pansy Parkinsonová a zatracený Viktor Krum!"

"To jsme dva," souhlasila Hermiona. Draco měl pravdu! Jeden z nich by bohatě stačil, ale oba? Najednou?

Harry se obrátil k Hermioně a ušklíbl se. Natáhl ruku a poplácal ji po koleni. "Dostala jsi druhou šanci, Hermiono!" prohlásil. "Možná, že se tvůj milostný život konečně vyřeší."

Hermiona se na něj zamračila. "Jak by se ti líbilo zvracet pár hodin slimáky, Pottere?"

Harry se zasmál a znovu jí poplácal koleno. "No tak, všem ženám se líbí, takže určitě vypadá dobře a je to skvělý sportovec. Vsadím se, že má pár galeonů na kontě – bude to skvělý úlovek!" Hermiona vytáhla hůlku a zamávala s ní na Harryho, který zvedl ruce, ačkoliv se stále usmíval. "To bys neudělala."

"Nepokoušej mě, Pottere!" varovala ho Hermiona. "Můžu vymyslet i horší věci než slimáky!"

Harry se znovu zasmál a obrátil se zpět k jevišti. Hermiona se otočila a pohlédla na Draca, který pozorně sledoval jejich slovní přestřelku.

"Pansy mě nenávidí. Moje děti nemají šanci dostat od ní nějaké body," spustil nešťastně. "Ta půjde po mé krvi."

"Cos jí udělal?" zeptal se Harry.

"To není tvoje věc, Pottere," odpověděl Draco.

"No já měl vždycky za to, že jste si s Pansy souzeni," zazubil se černovlasý kouzelník. "Asi jí to připomenu, když se naskytne šance."

"Děsná sranda, Pottere."

"Ale cos jí provedl, že tě nenávidí?" vyzvídala Hermiona.

"Ty si taky hleď svého, Grangerová," odsekl Draco. Opřel se a založil si ruce na prsou v obranném gestu.

Hermiona se otočila na Harryho. "Už nám chybí jenom Cho Changová a budeme komplet!"

"To neříkej ani z legrace!" zděsil se Harry.

"Nepřivolávej to!" souhlasila s ním Ginny.

"Neměli byste spěchat na pódium, abyste čelili své hluboké, temné minulosti?" zeptal se Harry Draca a Hermiony a sám se svému komentáři zasmál.

Hermiona se na něj zamračila. "Ty bys měl držet zobák, Harry!"

"Nemůžu tomu uvěřit!" vyprskl Draco znovu a mrzutě si prohlížel hosty na jevišti.

"Je to noční můra!" vzdychla souhlasně Hermiona.

"Zrovna oni dva! Pansy a Krum! To je absurdní!"

"Neviděla jsem Kruma od té doby, co jsme opustili školu..."

"Naneštěstí nemohu říct totéž o Pansy."

"No, budeš ji prostě muset ignorovat, pro dobro dětí."

"Nějak mám pocit, že Pansy se nenechá ignorovat," poznamenal Draco. "A ty bys neměla ignorovat Kruma."

"Proč ne?"

"Zatřepetej na něj řasami, řekni mu, jak moc máš ráda mé děti, a jsem si jistý, že to bude mít vliv na výsledek," pokrčil Draco rameny.

"Nemám v úmyslu třepetat na něj vůbec ničím!"

"Vážně doufám, že to nebude mít vliv na jejich skóre," poznamenal Draco. "Nerad bych, aby něco, co jsem udělal, mělo vliv na šance mých dětí."

"No, jestli zatracená Parkinsonová nebo Krum způsobí nějaký problém, pak ochutnají slimáky," prohlásila Hermiona důrazně. Užívala si Dracovu společnost i přes zmatek a vztek, které číhaly v pozadí. Právě teď si opravdu nedokázala představit, že Dracovo rande dnes ráno bylo něco, s čím by si měla dělat starosti. Věděla také, z vlastní trpké zkušenosti, že život není vždy tak jednoduchý…

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 35. Mentoři Od: Nesiss - 20.01. 2018
Ja som mala od začiatku ako sa povedalo, že prídu mentori tušenie, že jedným z nich bude Viktor.A tamtararaaaaa...Stalo sa. Ale Pansy prekvapila...

Re: 35. Mentoři Od: Gabux - 21.08. 2017
Doufám, že se brzy dozvíme, kdo byla ta záhadná žena. Brzo. Ničí mě to víc než Hermionu. A Draco by se měl mít na pozoru. Hermiona je nastartovaná! :D Jsem zvědavá na Pansy a Viktora a plně doufám, že zafungují tak, že sblíží Draca a Hermionu. Jestli ne, tak ať se zase poroučí. Děkuji.

Re: 35. Mentoři Od: MichelleF - 21.08. 2017
Ja tuhle povídku miluju,to jsou ale zajímaví noví hráči :D Tak to jsem ooopravdu moc zvědavá, co se bude dít :) a jestli budu zlobit ochutnaji slimaky :D Mia je prostě žena činu... A Draco by si taky měl dát bacha, jak to ráno vysvětlí, když už je Mua v razi :D

Re: 35. Mentoři Od: denice - 20.08. 2017
Chudera Hermiona! Ke všem těm citovým zmatkům a veletočům navrch ještě Pansy a Viktor! Už se moc těším na tu melu, jsem strašně zvědavá, koho Hermiona prokleje jako prvního :-D Díky všem zúčastněným!

Re: 35. Mentoři Od: martik - 20.08. 2017
To bude zajímavé, už se těším na první konfrontaci s Pansy a Viktorem. Chudák Severus se musí v hrobě obracet - prý směšovač elixíru. Ale fuj, kam zmizelo přesné umění přípravy lektvarů. Děkuji za překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke