Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 11. Fretčí tabulka

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 24.08. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 11. Fretčí tabulka

 

Poznámka autorky: Omlouvám se za omílání toho, co už víme, ale je nutné posunout příběh dál.

 

Hermiona, neschopná dlouho čekat na odpovědi – a mírně inspirovaná spiritistickou tabulkou – vzala krátce před ulehnutím věci do svých rukou. Fakt, že fretčí kývání hlavou pro ‚ano‘ se příliš nelišilo od kývnutí pro ‚ne‘, podnítil její rozhodnutí najít přesnější způsob, jak se s Dracem dorozumět.

Vzala nůžky, rozstříhala kus nepoužitého pergamenu na čtverce, rozložila je a napsala na ně všechna písmena abecedy, číslice od nuly do devítky a slova ano a ne. Další čistý svitek měla před sebou, aby na něj zaznamenala rozhovor.

Toho večera se usadili – ona, fretka, Harry a Ginny – v momentálně nepoužívané učebně. Ron se nabídl, že bude hlídat venku za dveřmi. Hermiona si myslela, že teď, když věděl, že Draco je skutečně Draco, ho možná přivádělo do rozpaků, že se před dvěma dny cítil špatně, když k němu Draco nechtěl jít...

Nebyla si jistá, že mu může dávat vinu. Viděla to tak, že jakmile bude kouzlo zlomeno, budou si muset s Dracem sednout a dlouze si promluvit. Rozhovor, jak si ho představovala, by znamenal spoustu naštvaného křiku z její strany a – jestli je jen z poloviny tak inteligentní, jak si o něm vždycky myslela – spoustu jeho očividného zděšení a omluv.

Je pravda, že pro fretku pravděpodobně nebude dotýkání se čtverců pergamenu jejím růžovým čeníškem tou nejrychlejší formou komunikace. Nicméně byla přesvědčená, že to bude nejpřesnější metoda, a proto nedojde k žádným chybným interpretacím.

Začala nejdůležitější otázkou: „Víš, kdo ti to udělal?“

Ne.

„Kde se ti to stalo?“

Váhavě na Hermionu upřel svá vykulená břidlicová očka.

Zamračila se a vyměnila si pohled s kamarády. „No tak, Draco,“ řekla a pokývala hlavou. „Víš, že se ti snažíme pomoct.“

Jeho tělíčko se přikrčilo, když se obrátil zpět k pergamenovým čtverečkům.

Ústí Obrtlé ulice.

Hermiona pocítila malé trhnutí u srdce, když četla odpověď. Ignorovala, že na ni Draco znovu zírá.

Stejně tak nevnímala zřetelné šeptání Ginny a Harryho.

Zrzka ho chytla za rukáv, naklonila se k němu a tlumeně řekla: „Jen se mi to zdá, nebo že by možná... stydí se jí to říct?“

Potřásl hlavou a šeptl: „Nech toho. Ještě způsobíš, že se kvůli Dracovi Malfoyovi budu cítit mizerně .“

Hermiona si skousla ret a přiměla se zeptat: „Co jsi tam dělal, Draco?“

Byl zvědavý.

„Co se tam stalo?“ Rozhodla se vyptávat dál.

Napaden. Malá skupina.

Přikývla a zarazila se, když ji přemohlo zívnutí. Silně zamrkala a zatřásla hlavou.

„Možná bychom to měli znovu zkusit zítra?“ navrhla Ginny. Hermiona k ní zvedla oči. „No, víš, to je dobrý nápad. Myslím, že jsme všichni...“

„Počkejte,“ Harry je přerušil a tím si získal jejich pozornost. Ukázal dolů na stůl. „Snaží se něco říct.“

Hermiona se podívala na fretku. „Promiň, Draco. Začneš znovu?“

Fretka si netrpělivě odfrkla – na to Hermiona zareagovala protočením očí a Harry s Ginny se rozesmáli, jak jim to připadalo podobné Dracovi v lidské podobě – ale zopakovala to.

Jeden je tady.

„Ach...“ vypískla Ginny, a Harry začal: „Myslí tím...“

„Jeden z těch, kdo ti to udělali, je tady? V Bradavicích?“ Hermionino srdce poskočilo proti hrudnímu koši.

Ano.

Její obočí vylétlo vzhůru. „Řekl jsi, že nevíš, kdo ti to udělal.“

Nevím.

„Takže jsi je viděl?“ přikývl Harry. Bylo zvláštní, že byl nadšený z vyřešení situace, kterou Draco nastínil, ale rozhodl se – stejně jako u dalších věcí, k nimž v Bradavicích došlo – jednoduše plout s proudem.

Ano.

Hermionino srdce se znovu rozbušilo. „Můj Bože. Viděli oni tebe?“

Ne. Než se ho stihla zeptat, jak si tím může být jistý, připojil: Schoval se ve tvé košili.

Klesla zpět do židle. „Takže o tom to bylo včera ráno! Díky Bohu. Myslela jsem, že prostě využíváš tu fretčí vylekanost k zvrhlosti.“

Harry pokrčil rameny a zvedl oči od stolu. „Máme-li být spravedliví, pořád ještě by mohl být úchyl.“

Hermiona svého nejlepšího kamaráda probodla pohledem. V tu samou chvíli k němu Draco obrátil hlavu, zazíral na něj a zasyčel.

Všichni tři lidé v místnosti vykulili oči.

Ginny nespouštěla pohled z Draca a zamumlala sotva pootevřenými rty: „Myslím, že jsi ho naštval.“

myslím, že po této poznámce by bylo lépe popřát si dobrou noc,“ řekla Hermiona v naději, že zmírní prudký nárůst napětí mezi dvěma zástupci mužského rodu – jedno, jakého jsou druhu – a začala sbírat kousky pergamenu do tašky. „Zápis z této schůzky předáme profesorce McGonagallové, až ji zítra uvidíme. Pak můžeme určit, kdo by mohl být tou osobou.“

Zvedla Draca a položila si ho na rameno. Bezmyšlenkovitě si zvedla vlasy a dovolila mu, aby se usadil kolem její šíje.

Když si upravila tašku, zvedla oči ke svým kamarádům a všimla si jejich pobavených pohledů. „Co je?“

„Zvykla sis na něj, že jo?“ podotkl Harry, když vstali a šli za ní ke dveřím.

Pokrčila rameny; stále ještě o tom odmítala víc přemýšlet. Koneckonců... neznamenalo to, že až to skončí a z Draca bude zase člověk, budou přátelé nebo cokoli podobného. To bylo směšné. „Je to nejjednodušší způsob, jak ho schovat, a zároveň si o něm udržet přehled.“

Harry pohlédl na Ginny. Ta jen potřásla hlavou, nevěděla, jak se zachovat. Hermiona měla příliš vrozeného soucitu, než aby si dovolili hledat u ní nějaké skryté motivy.

 

xxx

 

Hermiona složila hlavu na polštář – při převlékání nespustila Draca z očí, aby se ujistila, že ji tentokrát nešmíruje – a podívala se na něj. Byl stočený do klubíčka vedle polštáře. Přimhouřil svá fretčí očka.

Rozhlédla se po temném pokoji. Zdálo se, že její spolunocležnice už spí.

Těžce si povzdechla a její tělo zapadlo do matrace. „Děláš si srandu! Tady se před ničím schovávat nemusíš, ty malý podvodníku,“ řekla sotva slyšitelným šeptem.

Natáhl se přes polštář a čumáčkem se dotkl její tváře. Obrátil hlavu ke Křivonožkovi, usazenému v nohách postele. Nakrčil čenich a zasyčel.

Sledovala jeho pohled. Její věrná kočka pozorovala fretku... jako by si prohlížela svou misku, zatímco čeká, až ji někdo naplní čerstvým tuňákem.

„Fajn,“ řekla a zvedla pokrývku. „Ale nezapomeň, že jsem tě varovala; nelez pod tričko!“

Draco, hrdý sám na sebe za další hádku, kterou vyhrál bez výhody řeči, vlezl pod pokrývku, než si to Grangerová mohla rozmyslet.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: Ganlum - 29.08. 2017
Tato povídka má za následek, že po každé kapitole tu sedím s připitomělým úsměvem :-D
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 01.09. 2017
Však ano - vyvolat dobrou náladu, to je účel :-) Děkuji.

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: Jacomo - 28.08. 2017
Chytře to Hermiona vymyslela, docela si pokecali :-) Ale je to super, že se teď umí dorozumět, to by mohlo pomoct odhalit pachatele útoku na Draca. Ovšem kam se poděla Hermionina inteligence? Tráví spolu tolik času, nota bene spí v jedné posteli, a ona si myslí, že se věci vrátí k původnímu status quo? Tohle nepůjde tak snadno smazat, když se poznají takhle "zblízka" :-) Ohromně se na ten tanec těším :-)) Díky za překlad, denice, výtečně se bavím!
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 01.09. 2017
Ano, pokecali a ještě si pokecají, rozhodně bude o čem :-) Hermiona zatím jen myslí a předpokládá, nemůže znát stanovisko druhé strany. Děkuji!

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: MichelleF - 25.08. 2017
Já tuhle povídku miluju, ke to ren správný relax po náročném dni :) Mia má prostě dobré nápady a Draco je sám sebou i ve fretci podobě :D
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 26.08. 2017
To mě moc těší :-) Copak Draco, ten se vyzná v jakékoli situaci... Děkuji.

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: sisi - 24.08. 2017
Děkuji za překlad, hrozně se směju, pomáhá mi to při depresích a proti stresu. Dráček freťáček řádí jako Bakchus na Silvestra. Kdo by nevyužil šance, když ji má? Nebyl by zmijozelem v ohrožení. Hermiona zaperlila s těmi kartičkami. Duální dvojice Harry a Ginny dělají fakt rušivé křoví. Těším se na další vyprávění.
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 25.08. 2017
Dráček freťáček - odteď na něj nedokážu myslet jinak :-D Jsem moc ráda, že ti povídka vylepšuje náladu, to byl účel. Děkuji!

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: Gabux - 24.08. 2017
Draco je prostě k sežrání! ♥ A Nebelvíři to vzali dost v klidu. A na to už nejsem zvyklá, takže to považuju za skvělou změnu oproti jiným povídkám. Je lehká, příjemná, vtipná a bez velkých dramat. Jen jsem stále neuvěřitelně zvědavá, jak to bude s těmi útočníky.
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 25.08. 2017
Draco je prostě takový muchlací plyšák, nebo aspoň úspěšně dělá takový dojem. A jsem moc ráda, že ti povídka sedla. Přesně takhle jsem si to představovala, když jsem ji vybírala. Občas je prostě takový žánr potřeba. Moc děkuji!

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: JSark - 24.08. 2017
Náhodou rekapitulácia fretčou posunkovou rečou bola zábavná. :)
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 25.08. 2017
Ano, ta se autorce opravdu povedla :-) Děkuji.

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: silrien - 24.08. 2017
Chytře vymyšlené dorozumívání. A Draco je tu vážně mazlíček. Jen by mě zajímalo, zda ten, kdo se na tom podílel ví, že je Draco v Bradavicích. Těším se na pokračování. Děkuji
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 24.08. 2017
Hermiona si upravila spiritistickou tabulku - zmiňovala to autorka v poznámkách, které nepřekládám, protože jsou to většinou odpovědi na komentáře k předchozím kapitolám. Draco je lepší než plyšák :-) Děkuji.

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: margareta - 24.08. 2017
Tohle je tak milé čtení!! Krásně to pokračuje, je to legrace a přitom takové nedrastické. Já se bála, kdovíco s ním budou dělat, ale jsou to fakt Nebelvíři až na dřeň! Pomáhat a chránit, osobní pocity stranou. Zmijozeláci by se s ním tak nemazali. Jsem čím dál zvědavější, kdo mu to způsobil; důvod si můžu celkem domyslet. Někomu asi moc ublížil. Jsem zvědavá, co na to jeho rodiče, a taky, proč vlastně do té nechvalně známé Obrtlé lezl?? Chtěl získat nějaké speciálně mužské zkušenosti? Moc se těším na další kapitolu! Děkuji!!
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 24.08. 2017
Přesně jsi shrnula důvody, proč jsem se už po přečtení prvních kapitol rozhodla, že tohle překládat chci! Na léto krásně vyšly ty lehké legrační kapitoly, na podzim se nám nebe trochu zatáhne... ale pořád si užijeme dost srandy. Draca-fretku si představuji tak, jako na banneru, arabeska ho skvěle vystihla. No řekni, kdo by na Hermionině místě dokázal ublížit něčemu tak chlupatému a roztomilému? I když se tedy tváří, jako by říkal: Tohle si někdo odskáče... K příčinám prokletí se ještě dostaneme. Děkuji!

Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: larkinh - 24.08. 2017
Draco je roztomilý :) Díky za překlad.
Re: Kapitola 11. Fretčí tabulka Od: denice - 24.08. 2017
Je - a moc dobře to o sobě ví, potvorák jeden :-) Děkuji.

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod