Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 14. Polibek od fretky

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 14.09. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                             Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 14. Polibek od fretky

 

Hermiona předala zápis prvního rozhovoru s Dracem ředitelce, která se rozhodla, že je v nejlepším zájmu Dracovy bezpečnosti, aby se testy zabývala osobně. Jestli do toho byl zapletený někdo ve škole, kdo by si troufl říct, že byl sám? Nevěděla, komu může důvěřovat, a tak omezila přístup k informaci o Dracově zmizení pouze na ty, kteří už o tom věděli.

S Hermionou dokonce zašly tak daleko, že mu kouzlem trochu ztmavily srst, aby se nepodobala stříbřité plavosti jeho lidských vlasů.

Než skončil třetí večer zkoušek s Dracem, Hermiona pochopila, proč si McGonagallová myslela, že malé fretčí tělíčko dokáže zvládnout jen jeden test denně. Dokonce i ona už byla vyčerpaná, a to jen stála a pozorovala, s rukou pozdviženou dlaní vzhůru, aby si mohl odpočinout a pohodlně složit svou chlupatou hlavičku na její dlaň.

Někdy během toho začala být nejistá, jestli to poskytuje útěchu jí nebo jemu.

Nemohla si pomoct, musela ho litovat. Při včerejším večerním testu, který vypadal jako jakékoli jiné magické vyšetření – povrchová, jednoduchá prohlídka hůlkou, jak si o této konkrétní vyšetřovací metodě v jednom ze svitků, rozhozených po stole, přečetla – začal kvílet. Příšerný, zpanikařený zvuk, jaký Hermiona nikdy předtím neslyšela.

Rozhlížel se po kanceláři, v břidlicových očích mu sedělo šílenství, dokud nespatřil, jak se k němu blíží.

Všechny její instinkty ji nutily vytrhnout ho zpod profesorčiny hůlky. Kdyby ji McGonagallová nevarovala, že by tím mohla způsobit opravdové škody, přesně tohle by udělala.

Místo toho mu nabídla ruku, stejně jako teď, protože to bylo to jediné, co pro něj mohla udělat.

Usnul, když ho nesla zpět do ložnice. Ráno se s Ginny opozdila při vstávání, a tak si mohla vzít čtverce, aby se zeptala, co se stalo.

Bodalo ji u srdce, když vše, co dokázal vysvětlit, bylo bolelo to.

Ginny si nemohla nevšimnout výrazu, který se v tom okamžiku objevil v Hermioniných očích. Jako by ta bolest byla její.  S tím se však už nedalo nic dělat. Dokonce i Harry a Ron teď otevřeně připustili, že se kvůli Dracovi cítí mizerně.

Zdálo se, že dnešní zkouška mu neubližuje. Ne, nesnesitelná na tom byla délka testu. Draco dokonce párkrát usnul s čeníškem přitisknutým k její ruce.

Když profesorka nakonec sklonila hůlku, Hermiona byla překvapená, že stále stojí.

Stejně tak ji udivilo, když si navzdory vyčerpání všimla něčeho, co tu v předchozích dvou večerech nebylo. Téměř na konci testu ředitelka popadla brk a začala si něco psát na okraj rozvinutého pergamenu.

Když jemně vzala spící fretku ze stolu a přitiskla si ji k rameni, s nadějí se obrátila k McGonagallové: „Zjistila jste něco?“

Profesorka vzhlédla od svých zápisků se stejně přísným výrazem jako vždy, ale pak se jí ve tváři objevil náznak vřelosti. „Domnívám se, že jsem na to přišla, ale musím vás upozornit, že je ještě příliš brzy na to, abych to tvrdila určitě. Obávám se, že budeme potřebovat ještě hezkých pár testů, než budeme mít všechno pohromadě.“

„Už nic takového jako ten včerejší pokus, že ne?“ Při té otázce k sobě Draca přitiskla pevněji.

Profesorka se zamračila, když si všimla jejího ochranitelského gesta. „Je mi to líto. Bylo to invazivnější, než jsem čekala. Ale ne, nic takového jako včera. Vidím, že pan Malfoy usnul. Také byste už měla odpočívat. Dobrou noc, slečno Grangerová.“

 

xxx

 

Když se Draco probudil, byl uložen pod pokrývkou na Hermionině hrudníku. Vnímal zvedání a klesání jejího těla pod sebou a jemné, pravidelné bušení srdce, zatímco spala.

Dnešní zkoušku prožil v mlhavém rozostření. Byl příliš unavený, než aby si pamatoval, zda v průběhu testu vydával nějaké zvuky bolesti. Ne že by to tentokrát bylo tak moc nepříjemné, ale nemohl říct totéž při vzpomínce na to hrozné vyšetření.

Viděl, jak se Grangerová tvářila, když k němu včera spěchala. Nechtěl jí dělat starosti. Zhluboka zafuněl, sklopil hlavu a zavřel oči. Právě teď odmítal myslet na to, co znamená, že nechce, aby takhle vypadala znovu.

Zvlášť ne kvůli němu.

 

xxx

 

„Vstupte, slečno Grangerová,“ ředitelčin hlas pronikl skrz dveře její kanceláře.

Pokrčila rameny a povzdechla si. Obrátila se k Dracovi, usazenému na jejím rameni hned u krku, a zašeptala: „Neboj se. Jen si vzpomeň, že se blížíme k odpovědi.“

Draco hluboce sklonil hlavu, jako vždycky, když se snažil dát najevo souhlas s jejími slovy.

S dalším povzdechem otevřela dveře a vešla jen proto, aby se zastavila při pohledu na dva známé lidi sedící v křeslech naproti ředitelčině stolu. Úžasem otevřela ústa, když se setkala s  pohledem McGonagallové dříve, než pohlédla na další čarodějku a kouzelníka v pokoji.

„Pa – paní Malfoyová, pane Malfoyi,“ pokývla jim a namáhavě polkla. Neudělala nic špatného, dokonce byla urychlujícím prvkem v pomoci, které se Dracovi dostávalo, přesto si nedokázala pomoct, pořád si myslela, že najdou způsob, jak ji obvinit.

Lucius otevřel ústa, aby promluvil, ale Narcisa – která upustila od svého typického strnulého držení těla – v mžiku vstala. Přeběhla pokoj a v jejím pohledu se mísila naděje s obavami. Kdoví, jak často jsem v posledním týdnu měla ve tváři stejný výraz, pomyslela si Hermiona.

„Draco?“ řekla Narcisa váhavě.

Když uslyšel matčin hlas, zvedl hlavu. Přál si, aby dokázal něco říct. Opravdu nechtěl, aby ho rodiče viděli takhle.

Hermiona s mdlým úsměvem jemně stáhla Draca z ramene a podala ho Narcise. Ta zvířátko uchopila a držela si ho před obličejem tak, aby mu mohla hledět do očí.

„Já...“ obtížně polkla a oči se jí leskly. „Nevím, co říct.“

Hermiona si skousla ret, když sledovala jejich vzájemnou komunikaci - Draco se natáhl, aby se špičkou čenichu dotkl své matky. Stejně jako to už tolikrát udělal jí.

Trochu ji zabolelo u srdce, když si uvědomila, že to znamená víc než porozumění, jak si myslela; bylo to láskyplné gesto.

Ještě víc ji zarmoutilo, když viděla, jak Narcise stéká z koutku oka slza. Zahlédla také, jak na ně Lucius jen nehybně hledí a těžce polyká.

Nedokázala si představit, co pro ně musí znamenat vidět svého syna takhle. Ale pokud se týče příčiny toho všeho, věděla, že tohle jen posílilo její odhodlání nalézt způsob, jak zlomit to kouzlo.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: MichelleF - 17.09. 2017
Tentokrát mi kapitola přijde nějaká krátká... a moc smutná.. taky je mi Draca opravdu líto :(
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Dlouhá není, to máš pravdu. Ale úplně smutná taky ne - vždyť Draco už tu má rodiče. Děkuji.

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: Vai - 17.09. 2017
o skvělé, ted sem se dočetla ke konci a je to až dojemné.... děkuji za snahu a doufám, že bude brzy pokračování :)
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Mám velkou radost, že se ti líbí - nová kapitola bude až do adventu vycházet každý čtvrtek, aspoň tedy doufám ;-) Děkuji.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: Vai - 19.09. 2017
to je skvělé vědět, budu se tedy těšit každý týden :)

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: larkinh - 15.09. 2017
Naštěstí je Draco v dobrých rukou :) Díky za překlad.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Přímo v těch nejlepších! Děkuji.

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: Jacomo - 15.09. 2017
To bylo bolavé - pro Draca tělesně a pro všechny, co ho mají rádi (včetně nás), na duši. Ačkoliv se přiznám, že jsem se mi zatetelila radostí nad přítomností Malfoyových - viditelně se srdcem na pravém místě. Vždycky je takhle ráda vidím. Děkuji za další střípek, Denice.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Bolelo to - ale muselo to být a už to má za sebou. Malfoyovi jsou tu prima, taky mám ráda povídky, kde nejsou za psychopatické studené čumáky. Děkuji!

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: JSark - 14.09. 2017
Ách, chudáčik malý.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Opravdu chudinka, ale má aspoň naději. Děkuji.

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: sisi - 14.09. 2017
Nedokážu si představit, jak se cítila Narcissa, když spatřila svého syna, o kterém dlouho nevěděla vůbec nic. I Lucius by uronil kroupu, pokud by to bylo venku na pozemcích a byla by pověstná skotská zima. :-( Děkuji za nádherný překlad. Vyhlížím další kapitolu, právě od teď.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Ano, to muselo být strašné. Ale aspoň už věděli, co se se synem stalo. Taky nejsou bez naděje, vždyť Minerva hledá řešení a jí se dá věřit. Lucius by krup uronil určitě plnou kapsu :-) Děkuji.

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: martik - 14.09. 2017
Taky se mi pro něho svírá srdce. Achjo. Už aby tomu utrpení byl konec. Děkuji.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Když si člověk představí takové malé zvířátko, jak se trápí, opravdu už by si přál, aby se všechno vyřešilo, ale bude to ještě nějakou dobu trvat... Děkuji.

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: Lupina - 14.09. 2017
Podepisuju se pod komentář Margarety. Toto je opravdu dost tvrdá pomsta. Navíc musíme uvážit, že ten někdo jistě neplánoval Draca odčarovat. Měl tak zůstat až do konce života. Nu, přejme teď Dracovi hodně sil, aby zvládl zpětnou přeměnu. A přejme všem, aby to proběhlo rychle. Malfoyovým se určitě nezamlouvá mít ze syna fretku. Je teď tak zranitelný. Děkuji, denice :-)
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Je to tak, tohle udělal určitě někdo bezohledný, naprosto bez skrupulí a taky pořádně odhodlaný. Nechtěla bych být na jeho místě, až bude odhalen - Malfoyovi a určitě i všichni ostatní na něj jistě budou stát frontu ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: margareta - 14.09. 2017
Ach jej. Mně to bolelo taky. A vůbec mě nepřesvědčilo Minervino tvrzení, že už to víckrát bolet nebude. Ten, kdo za to může, musí Draca nenávidět přímo neuvěřitelně! Chci říct, vytrestat nepříjemnou osobu za její nehezké chování a dát jí příučku, aby si to pamatovala do budoucna, je celkem únosné. Ale seslat na ni takové těžké prokletí, které lze sejmout jen za doprovodu silných bolestí, to už normální není! Mám proto dojem, že se někdo chtěl pomstít spíš rodičům; pro ty je vždycky utrpení dítěte tím nejhorším, co je může potkat. Jestli je to tak, potom je viník zvrhlá, zbabělá zrůda, protože jen takový tvor může zneužít bezbrannosti nevinného, aby se pomstil těm, kterým se pro zbabělost sám postavit nedokáže. Děkuji za kapitolu, ale moc doufám, že ta další už bude optimičtější!! Děkuji.
Re: Kapitola 14. Polibek od fretky Od: denice - 18.09. 2017
Minerva je z Dracova trápení jistě taky nešťastná - vždyť kdo by taky rád mučil malé bezbranné zvířátko, nota bene když se v něm skrývá její student. Ale dělá pro něj to nejlepší, co umí. V příští kapitole si Malfoyovi, Hermiona a Minerva spolu promluví, tak snad budou vyřešení záhady zase o něco blíž. Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod