Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

38. Poslední kapka

Maska
Vložené: arabeska - 24.09. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;   Překlad: silrien, alichay;   Kontrola: arabeska;   Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Hermiona si přitáhla plášť blíže k tělu a ještě jednou si omotala šálu kolem krku. Bylo chladno, ale zároveň krásně a slunečno, i když na trávě ležela mrazivá jinovatka. Vydala se po svahu dolů směrem ke skleníkům, ale zahnula doprava a vyšla na rozlehlou rovinu za hradem.

Byla už plná žáků, učitelů, soutěžících, některých starších kouzelníků, kteří měli na starosti soutěž, a jiných návštěvníků, které Hermiona znala z ministerstva. V jednom rohu stálo v hloučku pět mentorů. Vrhla na Pansy zlostný pohled a nestarala se o to, že je příliš daleko, aby si jí všimla. Na jednom konci se nacházelo několik velkých překážek a udělátek a za tím vším velký stan, uvnitř kterého viděla stoly, židle a další lidi.

"Sedadla nalevo, profesorko Grangerová," řekl jeden prefekt z šestého ročníku, když kolem něj procházela.

"Děkuji, Matthewe."

Hermiona poslechla instrukce a zamířila k sedačkám, které byly již zcela zaplněny. V polovině cesty uviděla některé známé tváře, včetně Harryho, Ginny a Nevilla, a vydala se k nim. V řadě za nimi seděl Draco, který se díval přímo na ni. Chtěla na něj mít vztek, ale nějak to nedokázala. Posadila se vedle něj a on se na ni jen díval a kousal se do rtu.

"Myslel jsem, že se mnou nebudeš mluvit," pověděl.

"Taky jsem si myslela, že s tebou nebudu mluvit," přitakala Hermiona.

"Nedivil bych se."

"Už jsi ji přesvědčil, aby se přiklonila ke spravedlivému hodnocení dětí?"

"Snad ano. Ale něco to stálo." Draco si povzdechl.

"Co to stálo?" Hermioně se to oznámení nelíbilo.

"Musíš mi slíbit, že nebudeš vyšilovat."

"Nemusím ti nic slibovat, vysyp to."

"Souhlasil jsem, že až soutěž skončí, vezmu ji na večeři."

Hermiona na něj vytřeštila oči. "Děláš si srandu?"

"Nedělám. Potřeboval jsem ji uklidnit, aby hodnotila spravedlivě. Myslí si, že to bude první rande z mnoha, ale to se samozřejmě mýlí." Draco se na Hermionu upřeně zadíval. "Díky, že ses nezeptala."

Hermiona se nemusela ptát, co tím myslel. Poděkoval jí za to, že se neptá, čím mu Pansy vyhrožovala. "Ať je to cokoliv, neměl by ses nechat od Pansy vydírat," podotkla.

Uhnul pohledem. "Vím, že bych neměl, ale o mě tady nejde."

"O děti?"

Znovu se na ni podíval a přikývl.

"Nelíbí se mi to," poznamenala Hermiona.

"Omlouvám se," zašeptal Draco procítěně.

Hermiona se rozhodla nechat to pro teď plavat. Draco se musí sám rozhodnout, jestli jí to řekne, a doufala, že se tak stane. Nato se k nim z přední řady otočil Harry a utnul tak jejich rozhovor.

"Říkal jsem si, kde se touláš. Čekáme tu už věky," řekl jí.

"Já vím, musela jsem dát co proto pár třeťákům, kteří se do sebe pustili, když opouštěli třídu," vysvětlila Hermiona. "Už se něco stalo?"

"Ne, nic," odpověděl Neville. Jak mluvil, uviděla Hermiona Renée pohybující se řadou, aby si sedla na jediné prázdné místo vlevo vedle Nevilla.

"Jak se má Renée?" zeptala se Hermiona šeptem a Neville bezelstně otevřel oči.

"Za chvíli tu bude, proč se nezeptáš jí?"

Draco se k Nevillovi naklonil blíž. "Tím "jak se má" se Hermiona ve skutečnosti ptá, jestli už jste na to vlítli."

"Draco!" Hermiona ho plácla přes paži, ale Neville se jen rozesmál.

"V tom případě – ne, ještě ne, Hermiono," odvětil Neville šeptem, "i když doufám, že se to brzy změní."

Hermiona spokojeně zamručela a Neville se opět zasmál. Počkala, dokud se neotočil, aby pozdravil Renée, a pak Draca sjela pohledem.

"Musíš říkat věci na rovinu, ne chodit kolem horké kaše," poznamenal Draco na svou obranu.

"Tomu se říká diplomacie."

"Ne, tomu se říká chození kolem horké kaše," zopakoval Draco a ona na něj jen dopáleně zafuněla. "Koho budeš při zkouškách sledovat?" zeptal se pak se odmlčel, zjevně v očekávání, jestli Hermiona přistoupí na tak rychlou změnu tématu.

"Ellu a Scorpiuse."

Draco se na ni upřeně zadíval. "To nemusíš, pochopím, jestli budeš chtít fandit někomu jinému."

"Já chci ale fandit Elle a Scorpiusovi," trvala na svém Hermiona. Nepodívala se na něj, ale věděla, že se snaží odolat úsměvu. Otravný pitomec!

*

Pozorovat jednotlivé zkoušky bylo vzrušující a všichni porotci i mentoři si pečlivě dělali poznámky. Draco a Hermiona nejdřív sledovali Scorpiuse, vedl si velmi dobře, až na zkoušku, v níž měl nasednout a sesednout z koštěte v pohybu. Pak sledovali Ellu, které se podle všeho dařilo, i když se to těžko odhadovalo. U psychických testů neviděli přímé výsledky a na její pocity se jí zeptat nemohli.

Když Ella přistoupila k jedné ze zkoušek, u kterých stála Pansy, Hermiona zadržela dech. Snažila se na Pansy nedívat, protože věděla, že kdyby na ni pohlédla, neovládla by svůj výraz, a Elliny šance nechtěla ohrozit. Zkouška zahrnovala pohyblivou skládačku s kousky magicky zavěšenými ve vzduchu, které musela přeskládat do jiného tvaru, aby mohla projít dál. Podle všeho ji Ella vyřešila s lehkostí a velkým úsměvem na tváři, takové zkoušky její rychlé mysli seděly. Pak se musela posadit vedle Pansy, která jí cosi potichu řekla.

Hermiona je se zadrženým dechem pozorovala, ale Pansy byla nejspíš kupodivu vážně milá, Ella se dokonce usmála. Hermiona doufala, že to všechno není jen divadýlko a že Pansy vážně hodlá dodržet slovo a hodnotit spravedlivě. Cítila, jak se jí při představě Dracovy večeře s ní hrdlo stahuje rozhořčením. Jak se ta ženská mohla takhle ponížit a nutit ho, aby si s ní vyšel, když očividně neměl zájem? Co tím sledovala? Hermiona nemohla uvěřit, že by snad Pansy doufala, že Draca okouzlí během jediného večera. Hlodal v ní červíček, že by mohla mít v rukávu něco dalšího.

Konečně všechny zkoušky skončily a nastala pauza, během níž soudci určí konečné výsledky. Hermiona nemohla uvěřit, že už brzy všechno skončí a dozví se, kdo je vítězem. Právě mluvila s Harrym a Ginny o Albusově dobrém výkonu, když ucítila poklepání na rameno.

"Grangerová."

Hermiona se otočila a uviděla Pansy. Pokusila se udržet si neutrální výraz. "Ano?"

"Už ti to řekl?"

Hermiona zalétla očima k Harrymu a Ginny, kteří stále seděli na doslech. "Co mi měl říct?"

"O dnešním večeru." Pansy se ošklivě zazubila. "Jen chci, abychom si všechno vyjasnili, než určím… určíme vítěze."

Hermiona se opravdu snažila nenechat pohár svého vzteku přetéct nad tou velice chabě skrytou výhrůžkou. Jak se ta ženská opovažuje takhle se chovat? Nedokázala si odpustit sarkastický podtón. "Ano, je to úplně jasné. Dotáhneš Draca na schůzku a já mám držet jazyk za zuby a strpět to."

Ginny přistoupila blíž a Hermioně bylo naprosto jasné, že pozorně poslouchá.

"Nebudeš hysterčit, že ne, Grangerová? Protože aby tahle dohoda platila, musíte spolupracovat všichni." Pansyin nevzhledný obličej příliš narušoval Hermionin osobní prostor, takže poodstoupila. "Měla bys pochopit, že odlišná krev se prostě míchat nedá, a ustoupit mi z cesty."

"Nikdy nepochopím, proč chceš někoho nutit, aby s tebou šel na rande," Hermiona potřásla hlavou. "Tak si užij svých pět minut slávy, protože další už nepřijdou."

"Na to bych nesázela," opáčila Pansy výhružně.

"Tradičně odporná, Parkinsonová?" zasáhla Ginny.

"Vypadni, Weasleyko."

"Nevypadnu. Nevím, o co ti jde, ale proč prostě nevysmahneš a nenecháš Hermionu na pokoji?" Ginny udělala krok dopředu, v očích jí zajiskřilo.

"Nech to být, Ginny," brzdila ji Hermiona.

"Ano, přesně tak," přikývla Pansy souhlasně směrem k Hermioně. "Ráda vidím, že se chováš rozumně."

"Dokážu tě ignorovat ještě jeden večer," poznamenala Hermiona. "Jsi ubohá, spíš bych tě měla litovat."

V tu ránu se Pansy ocitla těsně u ní. "Nebude to jen jeden večer."

"Myslíš?" opáčila Hermiona skepticky. "Trpíš deziluzí, je mi tě líto."

"O co tu jde?" zeptala se Ginny.

Pansy ji naprosto ignorovala a promluvila k Hermioně: "Ale ne, netrpím. Dnes jdu s Dracem na první schůzku, ale rozhodně ne na poslední." Rozhlédla se po něm. "Vím, že mu dokážu připomenout, jak báječně nám to klapalo…"

"Ach, pro Merlina!" přerušila ji Hermiona.

Pansy se ušklíbla. "A kdyby se snad nemohl rozpomenout, mám v záloze další přesvědčovací techniky," zasmála se. "Je mi jedno, jestli mi věříš, protože ti to dokážu." Odfrkla si. "Drž se mi z cesty, rozumíš?"

"Neboj se, asi tak za dvě hodiny to tu skončí, a pak už tě, doufejme, nikdy neuvidím!"

"To mi vyhovuje," ušklíbla se Pansy. "Jsem ráda, že tak snadno souhlasíš, i když mě trochu překvapuje, že o něj trochu víc nebojuješ." Pansyina tvář prozrazovala, jak moc se baví. Věděla, že tím Hermiona nemyslela, že se ho vzdává, ale stejně si ji škodolibě vychutnávala.

"Bojovat! Děláš si legraci?" Hermiona zvýšila hlas, takže se po nich pár lidí otočilo. "Draco tě nemá rád, nesnáší tě! Vždycky tě bude nesnášet, bez ohledu na to, co uděláš!"

"Zatímco do tebe je blázen, co, ty šmejdko?"

To byl moment pro Ginny. Odstrčila Pansy od Hermiony. "Zavři klapačku, Parkinsonová, nebo tě k tomu přinutím," štěkla, v očích jí blýskalo.

Pansy vytáhla hůlku a namířila ji na Ginny. "Nikdy mi žádný Weasley nenažene strach. Ty bys dobrý původ nepoznala, ani kdyby tě praštil rovnou do obličeje! Stydím se, že si vůbec říkáš čarodějka!"

"Krev! Komu sakra záleží na krvi? Přestaň žít minulostí!" Ginny odstrčila Pansyinu hůlku. "Podívala ses na Malfoye v poslední době?"

"Cože?"

"Je pohledný, okouzlující, kultivovaný… co by asi tak dělal s trollem, jako jsi ty?" Ginnyina proslulá vznětlivá povaha se projevila, Hermiona tušila, že snažit se zastavit tuhle hádku je předem prohraná bitva. Za jiných podmínek by se okamžitě zabývala Ginnyiným popisem Draca a lichotivá slova by ji překvapila, ale teď na to nezbýval čas.

"Ještě slovo a uřknu tě, Weasleyová." Pansy znovu pozvedla hůlku.

"Přestaňte s tím!" zasáhla Hermiona. Tohle teď nemohla dopustit, soutěž ještě neskončila. Zastavila se u nich hrstka přihlížejících a Hermioně bylo jasné, že to musí okamžitě zarazit. "Nemůžeme kazit soutěž, dej tu hůlku pryč!" vyzvala Pansy.

"Řekni jí, ať se mi omluví, a slib, že mě a Draca necháš na pokoji, pak ji dám pryč," odvětila Pansy. Zadívala se na Hermionu a vyzývavě přimhouřila oči.

"Hermiono…" začala Ginny, ale Pansy přitiskla špičku hůlky k jejímu hrdlu.

"Nech ji odpovědět," poručila jí výhružně.

Hermiona si všimla, jak Ginny znovu blýsklo v očích, a vykročila k ní, ale už bylo pozdě. Její kamarádka Pansyinu hůlku plynulým pohybem odstrčila a zároveň vytasila svou vlastní. Aniž by Hermiona ten pohyb postřehla, Ginny působivě prohodila jejich pozice a teď mířila hůlkou na krk Pansy.

"Ginny…" ozvala se Hermiona varovně a pokusila se dostat mezi ně. "Ginny, nemůžeš ji napadnout," trvala na svém, ale Ginny ji neposlouchala. Zvedla hůlku, aby seslala kouzlo, a Hermiona se znovu pokusila napasovat mezi ně.

V tom Pansy odstrčila Hermionu z cesty, tak prudce, že ji málem shodila na zem. Hermiona koutkem oka zahlédla blížícího se Harryho a vytáhla hůlku, protože by pravděpodobně zvládla seslat kouzlo rychleji než obě ženy. Potom však spatřila, jak se Ginny v půli pohybu zarazila, ústa otevřená a zaříkadlo na jazyku. Jako kdyby zamrzla, hůlka jí vypadla z ruky a nato padla zády na zem.

Hermiona se rozhlédla a jen pár metrů od nich spatřila Draca s napřaženou hůlkou. Vteřinu jí trvalo, než si uvědomila, že to on Ginny znehybnil. Zírala na něj, zatímco se jí zmocňovala vlna paniky, když jí došlo, že se rozhodl kouzlem trefit raději Ginny než Pansy. Jak si všechno uvědomila, panika se rychle změnila na hněv, až byla vzteky bez sebe.

Harry se nervózně skláněl nad Ginny a Pansy pozorovala Hermionu, na tváři vítězoslavný, škodolibý výraz. Všechny Hermioniny pocity se ale týkaly muže, který právě místo té mstivé, uštěpačné, příšerné ženské, která jí vyhrožovala, uřkl její nejlepší kamarádku.

"Je v pořádku?" zeptal se Draco Harryho ohledně Ginny, která se posadila a držela se za hlavu. Teď už je sledoval menší dav, ačkoli vcelku diskrétně.

Hermiona ani nenechala Draca dokončit větu a postavila se k němu čelem. "Jestli je v pořádku?" zopakovala, hlas jí přetékal vzteky. "Jak může být krucinál v pořádku, když jsi ji zrovna sejmul kouzlem?!"

"Bylo to jen omračující kouzlo, musel jsem ji zastavit…"

"Ne! Tos tedy nemusel!" Mluvila hlasitě, ale bylo jí to jedno. Třesoucím se prstem ukázala na Pansy, která je samolibě sledovala. "To ji jsi měl zastavit!"

"Ne, Hermiono… to nešlo…" odpověděl Draco.

"Ale šlo! Je mi jedno, co na tebe má, a je mi jedno, koho by to mohlo naštvat. Moje kamarádka," ukázala na Ginny, "mě bránila," teď ukázala na sebe, "protože tahle pitomá husa s prasečím ksichtem…"

"Hermiono…"

"Sklapni!" Tentokrát Hermiona na naprosto šokovaného Draca doopravdy zařvala. "Ta mrcha zaútočila na moji kamarádku, která mě prostě jen bránila… ," ukázala na sebe, "na které má tobě shodou okolností záležet!"

"Jak se opovažuješ mi takhle říkat, ty zpropadená…" Hermiona slyšela Pansyin hlas, ale byla příliš vytočená, než aby k ní doputoval význam slov.

"Záleží mi na tobě…" trval na svém Draco, ale Hermiona ho zarazila.

"Asi ne dost! Jak sis vůbec mohl dovolit uřknout Ginny? Jak se opovažuješ? To ona," Hermiona namířila prst na Pansy, "by teď měla ležet na zemi! A ne moje kamarádka, která se mi jen snažila pomoct!" Hermiona prudce strčila Draca do hrudi. "Takže víš co, klidně si s ní dneska večer vyjdi. Doufám, že si to užiješ, a o budoucnost se nestrachuj, protože co se mě týče, máš volnosti kolik jen chceš." Draco se pokusil chytit Hermionu za ramena, ale setřásla ho. "I kdybych ten její ubohý hnusný ksicht už nikdy neviděla, stejně by to bylo málo. A začínám si myslet, že by byl docela dobrý nápad už nikdy nevidět ani ten tvůj!" Hermiona ignorovala zhrozený výraz na Dracově bledém obličeji a skončila závěrečnou třešničkou na dortu. "Jak se ti líbí, když říkám věci na rovinu? Vsadím se, že si přeješ, abych pořád chodila kolem horké kaše!" Prudce se otočila na patě, celé tělo se jí třáslo.

Teprve když se obrátila, všimla si, že se na ně dívají Ella a Scorpius. Chlapcovi se na tvářích leskly slzy a Hermioně se při tom pohledu sevřelo srdce. Ella skoro zbělela, tvářila se chladně a oči měla prázdné. Hermiona cítila, jak se jí do očí tlačí slzy, a do hradu skoro doběhla.



PA: Hlavně nezapomeňte, že na hádkách je vždycky nejlepší to usmiřování…

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 38. Poslední kapka Od: MichelleF - 25.09. 2017
To tedy byla ošklivá hádka, taky nechápu, co na něj může Pansy mít.. No každopádně tu máme pořádnou komplikaci :( jsem moc zvědavá, jak z toho všichni zúčastnění vybrusli... Díky za překlad

Re: 38. Poslední kapka Od: denice - 24.09. 2017
Čímpak asi může Pansy Draca takhle vydírat? Že by měli s Astorií před její smrtí těsně před rozvodem? To by ale nechoval všechny její věci takové roky jako relikvie. Hermiona tomu nasadila korunu - takhle hloupě se nechat vyprovokovat, ona, profesorka. Scéna jako v italském filmu. Ta musí být opravdu zamilovaná... Ginny asi taky nechala mozek doma, to si vážně nepamatovala ze školy, co je tahle Pansy zač? Předpokládám, že se o tom bude mluvit ještě desetiletí :-) Věřím, že usmiřování bude opravdu sladké a Draco vyklopí, co na něj Mopsličí ksichtík má, jsem šíleně zvědavá ;-) Díky všem překladatelkám!

Re: 38. Poslední kapka Od: kakostka - 24.09. 2017
Tak to bylo hustý, evidentně v sobě mám kus Nebelvíra, protože se mi taky vařila krev... divné je, že první nezasahl Harry a hlavně, jak si může Pansy dovolit říkat nahlas šmejdka? V Bradavicích? To, že tomu přihlížel dav na pohodě nepřidá, že? A jsem zvědavá, čím Draca vydírá, že by "zamordoval" Astorii? Moc dalších top secret informací mne nenapadá. Husa s prasečím ksichtem si to asi líbit nenechá, že? A jak dopadne bodování, to jsem opravdu zvědavá. děkuju za překlad

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke