Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Zlodej a žobrák

*Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3)

Zlodej a žobrák
Vložené: Jimmi - 28.09. 2017 Téma: Zlodej a žobrák
Jimmi nám napísal:

Autor: Gravidy     Preklad: Jimmi     Beta: kapitola neprešla betovaním   Banner: Jimmi

Originál: nie je k dispozícii

 


Ospravedlňujem sa za komplikácie...

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

"Rúhanie! Kacírstvo!" Veľkou sieňou sa ozýval ostrý hlas starého muža.

"Ach, tak teraz to len komplikuješ," ponosoval sa Draco na postaršieho čarodejníka, ktorý zaujal Dumbledorovo miesto ako Najvyšší hlaváč.

"Ty nás žiadaš, aby sme zničili naše dedičstvo a zahodili tisícky rokov udržiavania čistej línie!"

"O nič také nežiadam," ostro ho pokáral, kým si vyrovnával manžety spôsobom, ako keby počúval ten rozhovor len na pol ucha. Zamračil sa na čarodejnice a čarodejníkov, ktorí ho sledovali. "Zabudli ste, že to kúzlo som vybral ja. Ja, ktorý som stelesnením čistokrvného rodokmeňa. Viem, čo to kúzlo robí. Adopčný rituál Cognatus Fulcio poskytuje fyzickú a magickú silu. Nevymaže to dedičstvo cieľa, ani nezmení jeho pokrvnú líniu. Len sa pridá k tomu, čo už existuje. Nevieme, či muklovská ochrana je fyzická alebo magická, takže musíme pokryť oboje."

"Nikto z nás nebude súhlasiť, aby sa pošpinil..."

"Potom si zomrite!" násilne prerušil Draco. "Tieto príšery sú skutočne zúfalé. Predstavte si, že váš druh je tým jediným, ktorý im zostal a na ktorom sa môžu nakŕmiť. Nikdy nebudete v bezpečí."

Starší čarodejník vyzeral zaskočený, ale potom sa spamätal. "Beštia veľkého pána Slizolina tie príšery zničí! Nedovolím, aby naša mágia trpela od ich nákazy! Zamorenie muklorodenými nás zničí!"

Draco sa zasmial. "Niežeby som ťa chcel nútiť, lord Ivenborg. Je to tvoj život, rob si s ním, čo chceš. Ja, napríklad, viem, že v žiadnom prípade nepresvedčím tých starých a vetchých medzi nami, ktorí posledné dve storočia lipnú na starých zvykoch a stále veria, že svet je plochý a že sa slnko otáča okolo Zeme. Svet sa mení a ja sa mením s ním. Ja s mojím dieťaťom, keď ho nájdem, sa zúčastním tohto rituálu s mocnou muklorodenou rodinou a spoločne budeme silnejší vďaka schopnostiam, ktoré sa pridajú k našim vlastným."

V miestnosti sa zdvihli hlasy, niektoré pobúrené, iné zúfalé.

"Ach, toto má byť čo?" prerušil Draco, znova spôsobiac zvedavosť a utíšenie skupiny. "Už počujem, ako niektorý z vás plánujú prevziať moje miesto v Starostolci a dedičské práva po tom, čo sa 'nakazím'. Len nezabudnite, moji drahí, že ak ma mágia mojich predkov bude stále považovať za čistokrvného, žiadny zákon, ktorý schválite, mi neuprie moje dedičské právo."

Hermiona sa takmer uškrnula, keď toto počúvala. V žiadnom prípade by vypočítavá malfoyovská línia neodstrihla svojho dediča, ani keby sa mu podarilo 'nakaziť sa'. Boli to banditi, piráti a darebáci čarodejníckeho sveta, hoci sa ukrývali za drahé šaty a veliteľské maniere. Tým z Bad Faith záležalo len na moci. Ich čistokrvné dedičstvo bolo pre nich vzácne len pokiaľ odmenou zaň bola moc.

"Pre tých so zmiešanou krvou, ktorí nevlastnia rodinnú zaklínaciu knihu, vravím, že ten rituál je celkom jednoduchý. Vyžaduje len magický kruh, krv adoptívnej rodiny a tých, ktorí sú adoptovaní. Neexistuje veková hranica pre tých, ktorí sa môžu adoptovať, ale rituál samotný je dosť vyčerpávajúci, takže navrhujem, aby muklorodená rodina obmedzila adopciu najviac na dve rodiny, hoci by neskôr nemal byť problém pridať jednotlivé deti. Vykonanie takéhoto rituálu je oveľa silnejšie na dospelých s deťmi, medzi ktorými sú putá neporušené a určené, než jednotlivo na pár deťoch. Rituál je celkom mierny, napriek tomu, že vyvoláva zmeny, ktoré sú aj hlboké vo svojej intenzite, aj povrchové v porovnaní k typom zmien, ktoré už krvná adopcia historicky vytvorila."

Hermiona zrazu uvažovala, či najväčší odpor čistokrvných nepochádzal jednoducho z faktu, že neboli zvyknutí žiadať o pomoc. Nežiadali o ňu, brali si ju. Prepisovali zákony a históriu, až kým nebolo po ich. Odsúdili všetkých tých, ktorí neudržovali ich názory zatiaľ, čo kryli svoje vlastné škandále.

"Budeme muklorodeným zaviazaní?" spýtal sa niekto.

Draco sa odmlčal, aby starostlivo volil slová. "Budete rodinou rovnako, ako by akékoľvek adoptované dieťa bolo rodinou pre tých, ktorí ho adoptovali. Ako ďaleko váš záväzok zájde, nuž, myslím, že to je každého osobná vec. Viem, že pre mnohých z vás je to jednoducho ďalšie spojenie, ktoré sa dá využiť. Pre iných sú to jasné povinnosti, ktoré sa musia dodržiavať."

"A čo z tohto získame my?" postavil sa Michael McCloud, šéf MR.

"Potrebujete dôvod, aby ste zachránili životy?" milo sa spýtal Draco, vôbec nevyzeral prekvapený McCloudovým prerušením.

"Máme spísaný zoznam požiadaviek."

"Tým som si istý," prerušil ho Draco. "Naozaj nemáme čas na tieto kecy, ale urobím vám návrh. Ak s niečím na tom zozname bude súhlasiť Hermiona Grangerová, potom s tým budeme súhlasiť tiež."

Okamžite medzi čistorkvnými a muklorodenými prepuklo peklo, obe strany protestovali.

Hermiona to sotva počula; srdce jej búšilo, ústa jej takmer zvlhli od tej možnosti. To nemohol myslieť vážne. V žiadnom prípade jej neposkytoval medzeru v čistokrvnom práve. Sotva sa na neho odvážila pozrieť, nedôverčivá. Len sa zhovievavo usmial a prikývol.

"Neskúšaj ma podviesť, Malfoy! Ona je v tvojom tíme!" zavrčal McCloud.

Zažmurkala. To je pravda. Toto bolo lákavé. Prísľub moci pokiaľ by si udržala jeho priazeň. A nikdy predtým vo svojom živote nebola v takom pokušení. U Merlina, vedel presne, kde ju zasiahnuť, však?

"Nie, ty si len nahnevaný, že nie je v tvojom. Pozná zákony rovnako dobre ako akýkoľvek čistokrvný. Ber alebo nechaj byť, inak nič nedostaneš a obávam sa, že my úbohí čistokrvní sa budeme musieť spoliehať na dobrotu muklorodených sŕdc." Strelil varovný pohľad na nahnevaných čistokrvných.

Teraz už kričali ďalší ľudia, bežnejší muklorodení a čistokrvní, stredná trieda, ktorá ju poznala ako Potterovu podržtašku. Väčšina z nich jej dôverovala. Len extrémisti boli nahnevaní, chceli niekoho, kto by bol predpojatý v ich prospech.

"Čo ti na toto dáva právo, Malfoy!" Najvyšší hlaváč bol absolútne pobúrený.

"Musíme pracovať spoločne," oblboval ich Draco. "Považujte ma za neutrálnu stranu. A Hermiona toto robí ako povolanie. Som si istý, že dokáže vypracovať skutočný kompromis."

Kompromis? U Godrika, Hermiona mala roky, roky a roky, aby toto naplánovala. Roky premýšľania o tom, čo by zmenila, keby mohla. Koľkokrát ako mladé dievča predstierala, že píše nové zákony na stole rokfortskej knižnice po tom, čo práve prečítala zákon, ktorý ju nazlostil? Teraz, keď stála pred touto príležitosťou, pripadala si neschopná a podivne ponížená. Bolo jej jasné, že veľa zo skvelých nápadov z jej mladosti nebude fungovať. Neexistovala rýchla náprava. Neexistovala vôbec žiadna náprava, pokiaľ tu nechcela byť celý deň a noc a nedosiahnuť patovú situáciu, keď ani jedna strana nebude ochotná ustúpiť.

Najlepšie, čo mohla urobiť, bolo vytvoriť príležitosť, trhlinu v stene byrokracie, ktorá sa bude dať jedného dňa v budúcnosti využiť. Hermiona sa snažila nerozbehnúť sa k McCloudovi a len pomaly sa načiahla po ten zoznam. Muž zaváhal, nenávistne na ňu zazeral, ale neochotne jej ho podal. Hermiona preletela prvý odsek a zalapala po dychu.

"To nemôžete myslieť vážne! Chcete dosadiť svojho vlastného muklorodeného ministra! To má byť diktatúra?" vykríkla, čím vyslala dav znova do povyku, pretože vytiahla brko a celý prvý odstavec škrtla a začala prepisovať.

"Hm, Hermiona..." začal Draco s nepatrným náznakom nervozity, ako keby si práve uvedomil, čo rozpútal.

"Ak si myslíš, že sa zrieknem tejto šance, Malfoy, potom si šialený!" Weasleyovskí chalani ju hlučne povzbudili. "Vieš, ako je to dávno, čo ministerstvo udelilo štipendium alebo finančnú pomoc nejakému muklorodenému? Vedel si, že podľa našich zákonov moták nie je občan a nemá žiadne práva?"

"Nemal som potuchy, Hermiona, povedz nám!" vykríkol George Weasley.

"Hermiona, za hodinu nedokážeš prepísať všetky naše zákony."

Hermionu pobavilo, že znel ohľadne toho trochu neisto. "Nie, ale môžem požadovať, aby sa také veci nepochovali pod hromadami byrokratických kecov. Môžem požadovať pravidelné revízie! Môžem nám dať hlas! A," chladne sa na Draca pozrela, "chcem miesto v Starostolci."

"TY?" McCloud pobúrene vyskočil na nohy, keď čistokrvní prepukli do nahnevaného šepotu.

"Nie, nie ja!" nahnevane odsekla Hermiona. "Chcem voleného úradníka. Ktorého volia muklorodení. Neskôr môžeme vyriešiť detaily, ale pokiaľ bude starostolec naďalej vedený ťažkopádnymi starými čistokrvnými, potom si myslím, že nie je príliš žiadať, aby sa zvolila jedna osoba, ktorá sa bude zaoberať muklorodenými a motákmi."

Hermiona preletela zvyšok požiadaviek MR. Väčšina z nich bola úplne nemožná, ale bolo tam pár nápadov, s ktorými sa dalo pracovať. U Merlina, ruky sa jej triasli. Pokúsila sa zablokovať svet okolo seba a starostlivo zostavila finálny návrh. Ignorovala pritom mumlanie okolo seba, ktoré narastalo, čím dlhšie jej to trvalo. Preletela návrh, či neobsahuje právne medzery, než ho podala McCloudovi. Bol slabý, ale bude musieť postačovať.

Muž očervenel a potom zbledol. Ďalší dvaja členovia MR po sebe prebehli ten papier.

"To je absurdné," zavrčal jeden z nich. "Veď tam takmer nič nezostalo."

"Tak ma presvedčte, že potrebujeme zvyšok," vyzvala Hermiona. Muž neodpovedal.

McCloud vyzeral, ako keby ju mal každú chvíľu uškrtiť, ale nakoniec schmatol brko a podpísal sa na spodok pergamenu. Draco prešiel k nim, aby si ho od nich vzal, ale Hermiona ho zastavila.

"Nie, chcem, aby si si s Najvyšším hlaváčom najprv prečítal pôvodný návrh. Myslím, že potom budete ľahšie prístupnejší mojim kompromisom."

Draco sa predklonil, aby si od nej vzal originálny pergamen, prstami na chvíľku spočinul na jej. "Si vzrušujúca, keď dohaduješ zmluvy," zašepkal.

Postaršie čarodejnice a čarodejníci sa zhromaždili okolo Draca; nasledovalo ďalšie pobúrené mrmlanie a nahnevané výkriky nad tým, čo čítali. Nakoniec im Hermiona podala upravený zoznam. Draco ho prečítal prvý, ale jediné, čo urobil, bolo nadvihnutie obočia, než ho podal ďalším členom Starostolca.

"Tento je takmer rovnako zlý," zajačala jedna z čarodejníc.

"Ale nie až taký zlý," pokojne prehlásila Hermiona.

"Čo je toto?" Ukázal postarší muž na jeden z paragrafov.

"Sponzorský program," vysvetľovala Hermiona. "Umožní to čarodejníkom a čarodejniciam, aby boli mentormi pre mladých muklorodených a oboznámili ich s magickým svetom, keď sú mladší a uľahčili im tým prechod. Poskytne im to niekoho, komu môžu dôverovať, komu môžu klásť otázky a tiež im to pomôže s problémom školného. Jedenásťročného muklorodeného nenapadne požiadať o pomoc a ak ich to nejako napadne, zistia, že mali o ňu požiadať, keď im bolo desať."

Draco už ten pergamen podpisoval. Hermiona si pomyslela, že to bolo od neho trúfalé, pretože technicky nemal taký druh právomoci.

Najvyšší hlaváč zaváhal, pohladil si strapatú bielu bradu. "Stále odmietam previesť ten rituál."

"Ale ostatní čistokrvní čakajú," pripomenul Draco. "A rovnako jotnarovia."

Postarší muž sa zamračil a s rozvláčnymi pohybmi podpísal ten pergamen.

Čakajúce čistokrvné rodiny sa nepokojne zamrvili. "Ako si vyberieme, kto naše rodiny adoptuje?" spýtal sa jeden z nich.

Draco sa odporne usmial. "Ach nie, moji drahí kamaráti, je na muklorodenej rodine, aby si vybrala vás."

*****

Kruh sily, ktorý nakreslili vo Veľkej sieni bol obrovský a namaľovaný istými ťahmi žiarivo červenej. Hermiona, Draco a niekoľkí ostatní prešli jeho každučký kúsok po tom, čo vyschol, aby sa uistili, že je nakreslený správne. Draco skadesi pričaroval rodinnú zaklínaciu knihu, ale po celý čas ju držal v rukách, dokonca počas toho, keď Hermiona čítala rituálne zaklínadlá.

Mal v batožine niekoľko obradných nožov, čo trochu znepokojilo Hermionu, a jeden mladý kvalifikovaný učeň zaútočil na školské zásoby a osobné zásoby rokfortských profesorov kvôli niekoľkým prísadám, ktoré budú potrebovať na jednoduchý zmysly posilňujúci elixír. Zopár dúškov a muklorodení s čistokrvnými budú mať lepšiu predstavu, s kým môžu poľahky zdieľať magický vzťah.

Weasleyovci prišli za Hermionou. Pozrela sa Ronovi do očí. Aktuálne ich bolo dvanásť, vrátane Percyho ženy a dvoch detí, Fleur a mladej Viktórie, ktorá bola doteraz v bezpečí Rokfortu. Prišiel s nimi Teddy Lupin a Hermiona mu venovala obrovské objatie, príliš k chlapcovým rozpakom.

"Ron," prehovorila Hermiona pomaly. "Ak ťa adoptujem, neznamená to, že sme mali incest?"

Percy vyprskol, ale jeho žena sa tvárila dosť pobavene.

Ron si poškrabal bradu. "Skôr by som si robil starosti o to, čo to znamená, ak si adoptuješ Malfoya."

"Dospej," prikráčal k nim Draco. "Považuj to skôr za spojenectvo medzi dvoma rodinami."

"Malfoy, dokážem adoptovať všetkých Weasleyových?"

Podráždenie pokrivilo Dracovu tvár a Hermione chvíľu trvalo, kým jej došlo, že keby vykonala rituál s Weasleyovcami aj s Malfoyovcami, potom by to z nich tak dajako urobilo jednu rodinu. Zachichotala sa a Draco po nej strelil protivným pohľadom.

"Áno, bude to oveľa viac vyčerpávajúce, ale nakoniec ťa to pravdepodobne spraví silnejšou. Ako som povedal, považuj to za spojenectvo. Rozširuješ svoju magickú ochranu na nich všetkých a na oplátku získavaš časť sily ich rodiny."

"A čo Teddy? Musím s ním mať samostatný rituál?"

"Nemôže ma adoptovať Harry?" spýtal sa Teddy.

"Vykonávame ten rituál len s muklorodenými ako adoptujúcimi," vysvetľoval Draco. "Pri tých so zmiešanou krvou existuje šanca, že sa ochrana nepredá ďalej. A nie je dobrým nápadom, aby sa niekoľko rodín pokúsilo adoptovať tú istú osobu." Znova sa otočil k Hermione. "Je to sirota, však? Mala by si byť schopná vplížiť ho medzi Weasleyovcov."

"A čo Lucius, Narcissa a Scorpius?"

Dracova čeľusť sa napla. "Stále si na svojich rodičov spomínam. Keď budú spolu, môžeme ten rituál urobiť znova. Bude to oveľa ľahšie, keď už budem pri tvojom boku."

"Och, takže ťa adoptujem, že?"

Povýšene si odfrkol. "Obávam sa, že mám na to nárok."

Priblížil sa Blaise Zabini a Neville Longbottom s ich rodinami.

"Ahoj, Hermiona." Neville vykročil k nej, len aby ho zdvorilo zastavil Draco.

"Predpokladám, že Grangerová je zadaná?" chladne sa spýtal Blaise, keď si prezeral Draca.

Malfoy si odfrkol. "Obávam sa, že áno. Nájdi si svojho vlastného muklorodeného."

"Uhm..." Niekto sa presunul pred dav a Hermiona v šoku zistila, že dopredu nervózne vystúpila Meredith. "Rada by som pomohla. Mohla by som ten rituál pre nich vykonať." Druhá žena stále vyzerala krehko a bledo, ale v tvrdom zovretí jej úst bolo badať odhodlanie.

"Meredith Mayfieldová," potichu povedal Blaise Zabini. "Ty si čistokrvná."

Meredithine plecia na okamih poklesli, než sa vystrela. "Nie, som muklorodená."

Blaise sa zatváril užasnuto.

"Ehm..." Čo mohla Hermiona povedať?" "To je viac, než sa očakávalo, Meredith. Toto si nemusela spraviť."

Žena si uhladila vlasy dozadu s chudými, trasľavými prstami. "Áno, tak dajako som musela." Úplne opustila správny čistokrvný prejav. "Bola som na seba taká hrdá, že som porazila systém. Myslím- myslím, že nakoniec ten systém porazil mňa, ako vieš." Na chvíľu si Hermiona pomyslela, že sa Meredith rozplače, ale rýchlo sa vzchopila. "Tak či tak, rada pomôžem."

Neville sa uklonil. "Bolo by mi cťou, kebyže rozšíriš svoju ochranu na mňa a moju rodinu."

Blaise zaváhal, zjavne rozladený, že si nemohol vybrať prvý. "Rovnako ako ja."

Meredith stroho prikývla.

Bolo rozhodnuté, že najprv vykoná rituál Hermiona ako prvá s Weasleyovcami. Všetci sa zhromaždili, aby sa dívali. Draco poznamenal, že sila tak mnohých svedkov je dobrá vec.

Weasleyovci sa poľahky vtesnali na jednu stranu obrazca a Hermiona sa samotná postavila na druhú. Keby mala nejakú rodinu, boli by pri nej stáli, hoci rituál mohol vykonať len jeden. Aby sa vyhla chybám, slová, ktoré musela vysloviť, boli magicky vpísané na stenu pred ňou. Rozžiaria sa, keď ich bude potrebovať vysloviť. Časť rituálu pre žiadateľov bola napísaná na stene za ňou, kde na ne mohli jasne vidieť. Za normálnych okolností by sa runy vybrané pre každého z nich menili s každou rodinou, ale za súčasného stavu bol zvolená štandardná dvojica pre darcu a obdarovaného.

Hermiona, ako tá, kto rozširoval ochranu, mala oblečený čierny habit, za šerpou dva obradné nože a na sebe niekoľko mocných šperkov, ktoré jej ponúkli niektoré čarodejnice ako súčasť obradu. Žiadatelia mali na sebe biele habity a nemali žiadne zbrane, dokonca ani prútiky. Keby žiadateľmi boli malé deti, boli by stáli; keďže Weasleyovci boli väčšinou dospelí, kľačali na kolenách z úcty k úlohe prijímateľa jej ochrany.

Nastalo ticho, keď Hermiona začala s rituálom, latinčina sa poľahky odvaľovala z jej jazyka. Priblížila sa k Arthurovi Weasleymu a použila prvý nôž, aby sa slabo porezala nad zápästím. Prešla prstami po krvi, vyslovila jeho meno, ale zaváhala, keď mala napísať na jeho čelo štandardnú runu, ktorú zvolili, a zamenila ju za runu 'otec'. Krv vsiakla priamo do jeho pokožky a Hermiona vydýchla, keď jej mágia prudko vzrástla a ona si začala byť Arthura vedomá na magickej úrovni. Bolo to vrelé a dôverne známe. Usmiali sa na seba.

'Matka' napísala pre Molly. 'Brat' a 'Sestra' pre ich deti a 'Dcéra' pre Viktóriu a 'Syn' pre Teddyho. Deti sa na ňu pozerali v údive, keď mágia okolo nich prudko narástla a Hermione sa oči zaliali slzami, keď si uvedomila, že teraz má istým spôsobom deti. Veľmi úporne myslela na to, aby ich ochránila, keď dokončovala posledné riadky rituálu, v ktorých žiadala, aby jej vlastná krv rozšírila svoju ochranu voči ich nepriateľom.

S posledným ťahom krvi sa so zasyčaním zapotácala, konečne pocítila bolesť v ruke. Arthur sa k nej kolenačky priblížil a Hermiona mu podala druhý nôž. Porezal si dlaň a začal svoju časť rituálu, v ktorom napísal runu 'Ochranca' - pretože elita čistokrvných prejavila odpor voči tradičnému slovu 'Pán' - cez ranu na jej ruke. Toto zopakoval každý člen rodiny a keď Hermiona pobozkala ich dlane, rany sa okamžite zahojili.

Mágia dosiahla svoj vrchol a na chvíľu cítili to silné spojenie medzi nimi. Boli jedným človekom a jednou rodinou a boli silní a šťastní. Hermiona ukončila rituál a kúzlo sa zrútilo. Rovnako náhle sa zrútila Hermiona.

*****

Rituály pokračovali celú noc, časť z nich bola veľmi škrobená a formálna či trápna a len niekoľko z nich s pár obmenami a ešte menej skončilo so skupinami, ktoré sa na seba usmievali. Väčšina vyzerala veľmi znepokojene. Hermiona odpočívala pri stene, cítila sa súčasne slabá a nabudená.

Pred niekoľkými hodinami poslala Weasleyovcov do knižnice, keď im povedala, čo Malfoy zistil o tých fotografiách. Po nejakom čase sa vrátil George a zavolal ostatných. Hermiona si predstavovala, ako teraz prechádzajú ročenkami a novinami.

Ďalšia muklorodená mala na adopciu rovnako veľkú skupina ako Hermiona, ale tá žena mala manžela a tri deti, aby stáli pri nej a skupinka bola sotva unavená, keď skončili.

Ako sa priblížilo svitanie, dokončil sa posledný obrad a Hermiona sa cítila pripravená pokračovať s Dracom. Len pár ľudí sa zostalo dívať, keď si Draco navliekol biely habit a elegantne si pred ňou kľakol štýlom, ktorý by pár ďalších čistokrvných šťastne napodobnili. Hermiona pokojne začala rituál a až keď si porezala ruku, uvedomila si, že jedinými svedkami sú len čistokrvní. Pansy už viac nie Parkinsonová s manželom, Blaise Zabini s príbuznými, jeden Montague, zopár Carmichaelsových, hŕstka postarších čarodejníc a čarodejníkov a tých šesť čistokrvných rodín, ktoré rituál odmietli. Sledovali ju s chladnými výrazmi a ostražitými pohľadmi.

Hermiona znepokojene zaváhala, ale otočila sa znova k Dracovi. Pokojne ju sledoval a ona si zrazu nebola istá, ktorú runu použiť. 'Milenec', naznačil Draco ústami, ale ona pokrútila hlavou, zdržala sa, aby ho nenakopla a ako ústupok použila 'Spoločník'. Bolo to dôvernejšie než 'Spojenec', ale stále ich to udržiavalo rovnocenných. Draco sa durdil, keď krv vsakovala do jeho pokožky, ale potom zatvoril oči, keď cez nich pulzovala v teplých vlnách mágia. Dokončila svoju časť, myslela na neho a jeho rodinu a ako veľmi ich chce ochrániť, a potom ukročila dozadu.

Ale keď zasunula prvý nôž a siahla po druhom, Draco zrazu stál, v jeho ruke ďalší nôž. Stihla sa na neho len v šoku pozrieť, keď zhodil biely habit a schmatol jej nezranenú ruku, ktorú jej bolestivo vykrútil za chrbtom. S rýchlym švihnutím okamžite z jej tela odrezal šarpu s nožmi. Hermiona sa pokúsila prehovoriť, ale zdalo sa, že sa jej hrdlo uzavrelo; maximum, čo mohla urobiť, bolo schmatnúť ho voľnou rukou. Jej časť rituálu skončila a ona bola neschopná jednať proti nemu. Rozopol požičaný náhrdelník a vyhodil ho z kruhu čakajúcej majiteľke. To isté spravil s jej náramkom a zlatým hrebeňom v jej vlasoch.

Zbavoval ju jej pozície autority.

Sledujúci čistokrvní tam stáli pokojne a mlčky. Draco si porezal šrám na svojej vlastnej hrudi, tesne pod kľúčnou kosťou a schoval svoj nôž. Teraz hovoril on a ona dnes v noci videla dosť rituálov na to, aby jej bolo jasné, že nehovorí to, čo vravieť mal. Pokúsila sa zachytiť tie slová, ale z nejakého dôvodu sa zdalo, že ich nedokáže spracovať. Vnoril prsty svojej voľnej ruky do krvi stekajúcej mu po hrudi a nakreslil runu 'Ochranca' na jej krvácajúcu ruku, čo ju prekvapilo, ale potom pokračoval runou, ktorá znamenala zhruba 'vazal' či 'podriadená'. Rana na jej ruke sa zatvorila a ona sa pokúsila schmatnúť jeho ruku.

Bez slova si ju prehodil cez svoj bok a prišpendlil ju k podlahe. Kruto rozškľabený znova omočenými prstami v krvi nakreslil na jej čelo ďalšiu runu, hoci netušila, čo za runu to je. Mohla cítiť, ako ju jej telo absorbuje.

Krvavými prstami prešiel po jej perách a ona ho videla ústami naznačiť 'Milenka', než ju tvrdo pobozkal. Strčil pri tom jazyk medzi jej pery, chrapľavý zvuk potreby, ktorý vydal, ju úplne rozzúril. Rýchlo sa stiahol, keď sa ho pokúsila pohrýzť. Zmocnil sa jej ruky, ktorú stískal až tak, že si myslela, že sa jej zlomia prsty. Pritiahol si tú ruku k svojej hrudi a prinútil ju cez tú ranu napísať runu. 'Pán'.

Zasyčala v zdesenej zúrivosti, pokúsila sa ho zhodiť, keď sa rana uzavrela a rituál sa skončil. Mohla sa znova hýbať.

"Ty bastard!" zakričala a vrhla sa na neho. Zachytil obe jej ruky a prišpendlil ich na zem, odporný úsmev spokojnosti v tvári. "Čo si urobil? Čo si to UROBIL?"

"Nič zlé. Prisahám," úlisne dychčal Draco. "Prijal som tvoju magickú ochranu, ale spravil som ťa podradenou Malfoyovskej rodine. Spravil som zo seba tvojho pána. Tvoj život je teraz moja vec. Tvoja rodina, tvoja kariéra, kde žiješ." Sklonil sa a odporne zašepkal, "s kým spíš."

"TY ZASRANÝ..."

"Hej, robím ti láskavosť. Vazal zaviazaný rodine Malfoyovcov má právo na akúkoľvek kariéru, pozíciu na ministerstve, a tak ďalej, a tak ďalej, čo len chce. Všetky dvere, ktoré ti boli doteraz zatvorené kvôli tvojej pokrvnej línii, sú teraz otvorené."

"Ja som si chcela tieto veci zaslúžiť sama!" kričala, zbytočne do neho vrážala.

"Nemôžeš!" zakričal na oplátku, tým istým tvrdým hlasom. "Nie v tomto živote. Žiadni humusáci, Hermiona. Takto tento svet funguje! Myslíš, že nás zastaví nejaký zákon, ktorý načmáraš?"

"Prečo si toto urobil? Mohla som ti veriť!"

Ironicky sa usmial a zamrmlal, len pre jej uši. "Žobrák som. A zlodej."

Nad nimi sa vynoril Blaise Zabini, prútik namierený na jej tvár. "Obliviate."

*****

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: sisi - 03.10. 2017
Bídák jeden jako druhej! Všici čistokrevní si od kolébky vštěpují znalosti, jak koho ovládnout a ponížit. Milá slova po obřadu Hermioně nepomohou a navíc Blaiseovo kouzlo zapomnění, to je jakoby se vrátil pan Lockhart. Mají Ti pacienti u Munga také možnost záchrany krví mudlorozených? Ne nechci znát odpověď,přece si to přečtu v dalších kapitolách. Dík za překlad.

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: kockohruska - 01.10. 2017
Děkuji za překlad této neskutečné povídky. Může přijít ještě něco víc?! Držím Hermioně palce, tak jak si dokázala vzpomenout na dítě, tak si musí vybavit i toto. A pak se Draco těš! :/

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: MichelleF - 29.09. 2017
Hajzl :(

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: Siesina - 29.09. 2017
Do*****, do*****! To jsem fakt nečekala! A vymazali ji paměť! Možná, že jí to otevře dveře ministerstva, ale ta cena! Dracovi prostě nemůžeš věřit!

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: martik - 29.09. 2017
Ten bastard!! Hned se mi nezdálo, že by ho to jeho malfoyovské lordství jen tak nechalo, aby patřil k mudlorozeným a ztratil svůj statut. Jak to má všechno promyšlené - o instituci mudlorozených vědel a muselo mu být jasné že je jen otázkou času, kdy na ten rituál dojdou. Už měl nachystané obřadní nože. A byl si jistý, že ho Hermiona adoptuje i kdyby to bylo jen kvůli Scorpiovi. A pěkně si počkal až se davy rozptýlí. Kam sakra všichni šli když bylo řečeno že rituál je silnější, když jich je víc. Weasleyovi přece měli stát jako její rodina Hermioně po boku a dodat jí sílu. Přijal její ochranu a přitom z ní udělala otroka. A ještě to Obliviate. Bůhví kolik jich už bylo dříve sesláno. Děkuji, Jimmi, jsem napjatá jako struna.

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: Lupina - 28.09. 2017
Nevadí, když se zmůžu jen na A do prdele. Tak tohle je nářez. Jako tohle je na kudlu do zad. Bastard a ještě se bude tvářit, že to dělá pro Hermionino dobro. tak to mu nebaštím. Uf. Rozhodně potřebuju pokračování! Paráda, Jimmi. Moc děkuju!

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: silrien - 28.09. 2017
Tedy, jsem si říkala, co se stane. Draco posmívající se čistokrevným, že si je budou muset vybrat mudlorozené rodiny, jako by mu nevadilo, že bude i on s mudlorozenými spojen. Následně mě trochu znepokojilo, že se tahá v batohu s obřadními noži (co s nimi plánoval nebo je tam dal až po rozhodnutí o provedení rituálu?). A následoval popis rituálu. Ten mě uchlácholil. Hermiona to má pevně v rukou. Vše jde podle plánu. Ovšem rituál Hermiony a Draca sledují jen čistokrevní. Hm a hned vzápětí to přijde. Taková zrada od Draca. Už přitom, kdy chtěl, aby ho označila jako milence, jsem si říkala, chlapče, ty jsi nějaký troufalý a vzápětí se ukázalo, proč. Celé to měl naplánované a ostatní přítomní o tom nejspíše věděli. A on je teď pro ně ten king, co si podřídil tu protivnou Grangerovou. Má ochranu a přitom i svou podřízenou a to včetně vlády nad jejím intimním životem. A Hermiona si to nebude pamatovat. Jen jestli všechno bude fungovat? Jsem napnutá, jak se to bude odvíjet dál. Děkuji

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: margareta - 28.09. 2017
Tak konečně se ukázalo, co v něm vězí! Jo, ono poplakat si v soukromí nad strátou dítěte je jedna věc, ale jenom tak zničehož nic konvertovat k protinožcům, to je jiná. Krásně je zmanipuloval, pekelník. Koho se nestačil zbavit, toho vystrašil, nebo obalamutil, že rituál není nebezpečný a bude pro všechny jednotný a přínosný. Tady to máme. Teď bude Hermiona ochraňovat nejen malý dav, ale navíc sloužit Malfoyům. To si tedy u ní Draco do budoucna pěkně polepil! Že je žebrák a zloděj z té bajky, to bylo zřejmé hned od začátku - nikdo jiný podobný v blízkosti nebyl, kdo by z pozice všemocného prince klesnul na prosícího, který se nakonec z bezmoci dal na zlodějnu. Ovšem tentokrát šel krást, co vlastně vůbec nemusel. A ještě ji nemá jistou, rituál nerituál, obliviate neobliviate. Na Scorpiuse si přece vzpomněla sama od sebe, stačilo se jenom zmínit. Je možné, že ho prozatím poslouchat bude, třeba i v intimní sféře, ale rozhodně ne pouze z důvodu rituálu! V bajce je to napsáno; jako žebrák a zloděj se jí prostě začal líbit. A že on sám po ní touží tak moc, že se rozhodl k takovému zásahu do jejích práv, spíš dokazuje, že je blbec, kterému nedošlo, že by ho byla schopná milovat i bez krevních run a čarování. Že si ji prostě mohl normálně namluvit. Merline, copak mu v té knihovně nedala dostatečně najevo, že by vůbec nebyla proti?? Teď aby trnul, až se zase někdo náhodou, nebo schválně, zmíní. A to určitě zmíní - má jich na to kolem sebe dost! A potom bych tedy na jeho místě být rozhodně nechtěla! Ale zase je možné, že mu pak nabídne kšeft. Vrátí jí zpátky, co jí vzal, svobodu rozhodování a možná i kus paměti z dřívějška a ona splní, co mu v bajce slíbila. Bylo by to k oboustranné spokojenosti, ale jak znám Gravidy, a vzhledem k tomu textu na banneru, ćert ví. Mám strach o Scorpiuse, co s ním emzáci udělají, když zjistí, že je pro ně nejen nepoužitelný, ale potenciálně i nebezpečný? Možná by mohla zasáhnout Lenka? Na to kovové tentononc moc nespoléhám, ledaže by to Harryho poslouchalo, což ale asi nehrozí. A co když se to utrhne ze řetězu a začne řádit na svůj vrub napravo nalevo? Aby se ještě nakonec nemuseli s jotnary dát do spolku, aby to zlikvidovali! Meredith mě překvapila, doufám jenom, že to u ní není jen z nouze ctnost. Tahle povídka mi připomíná mou oblíbenou ,miliónovou polévku '. Na každé lžíci najdeš něco jiného, ale dohromady je to chuťová symfonie, jazyku lahodící a smysly krásně naplňující! Ne každý ji trefí, ale Tobě, Jimmi, se tedy povedla. Za mně tři Micheliny!!! Mockrát děkuji za prima porci a máš ve mně štamgasta. Děkuji!!
Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: Jimmi - 29.09. 2017
Prečítané niekoľkokrát, kým som sa zmohla na súvislý komentár. Zvrátiť to, čo jej urobil, nemôže - niekde predtým bolo, že ten rituál je nezvratný. Teraz bude náročné odlíšiť, čo Hermiona robí dobrovoľne a čo je spôsobené mágiou. Netuším, či proti tomu môže bojovať, že poslúchne, až keď jej dá príkaz alebo sa automaticky začne správať inak. Uvidíme, díky moc

Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: denice - 28.09. 2017
Uf, tak toto je bomba. Kde je ten citlivý a něžný Draco, který se v bradavické knihovně tak rozněžňoval nad fotografií svého syna? Tohle je úplně jiný člověk. Nedokážu uvěřit, že ty dvě jeho podoby jsou dvěma stranami jedné mince. Asi dělá jako lord Malfoy to nejlepší pro svou rodinu, co dokáže vymyslet. A to mu jde opravdu skvěle. Kde ksakru trčeli Weasleyovi? Je jich jak psů a když mají být k něčemu užiteční, jsou v tahu :-) Zhltla jsem to na jeden nádech, tak teď jdu číst znova a pozorně, třeba objevím nějaké náznaky... Díky.
Re: *Kapitola 5*: Časť 5 zo 7 (2/3) Od: Jimmi - 29.09. 2017
Už vieš, prečo mi pripomenul Draca z Jastrabej ženy... Ako to, že sa všetci vyparili a nechali ju tam samu... ako chápem, že rodina je dôležitá, chceli si spomenúť, ale aj tak. Využili ju. Rozmýšľam, či v tejto poviedke s nimi mala nejaké neštandardné vzťahy, možno si to pletieme s niekým iným... nejak som Molly a spol nezaznamenala.. Díky