Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Maska

Epilog

Maska
Vložené: arabeska - 13.10. 2017 Téma: Maska
Online preklady nám napísal:

Autor: Hesaluti;   Překlad: silrien, alichay;   Kontrola: arabeska;   Banner: Jimmi

OriginálFacade

Rating: 13+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

arabeska: Konec, vážení! Svorně děkujme silrien a alichay, které odvedly tu nejpodstatnější práci - dotáhly to do konce. Ale všechny jste skvělé!

Pro nové či stávající zájemce: V Online prekladech momentálně namísto Facade probíhá překlad nové dramionky - A Clandestine Reality. Úvod k ní jsem zaplánovala na 5.11. Snad se sejdeme tam.



*



"Ano, Ello, pokud ty a tvoji kamarádi chcete, můžete do vířivky," odpověděla jí Hermiona. "Půjdu vám všem připravit něco k snědku."

Ella Hermionu rychle objala. "Skvělé. Díky, Hermiono. Kde je táta?"

"Odklízí sníh z cesty."

Ella vystřelila z kuchyně, až za ní třískly dveře. Hermiona si povzdechla. Ta dívka byla jako smršť! Vzhledem k tomu, že právě oslavila čtrnáctiny, by si člověk myslel, že se trochu zklidní.

Hermiona připravila občerstvení, nalila dvě sklenky vína a odnesla vše do salónku. Popadla časopis, natáhla nohy před sebe a spokojeně si povzdechla. Zamilovala se do chaty stejně jako Draco.

Dveře se otevřely a dovnitř vstoupil Draco – svlékl si sice bundu, ale stále měl ve vlasech sníh.

"No, trochu jsem to odklidil, ale pochybuju, že budeme moci v nejbližší době odjet," řekl.

"Ale ne! Pamatuju si, co se stalo, kdy jsme tady byli naposledy zasněžení!" vzdychla Hermiona.

"Požádal jsem tě o ruku!" Draco zněl uraženě. "Proč jsi začala větu s 'ale ne'?"

Hermiona se zasmála. "Nikdy by mě nenapadlo, že se vdám. Nejsem typ na vdávání."

"No, pokusila ses o to dvakrát a jednou se ti to podařilo," ušklíbl se na ni Draco. "Pokud mi teda nechceš něco říct o sobě, Erikovi a našem svatebním dnu."

Hermiona po něm hodila polštář. "A ty rozhodně nejsi typ na ženění."

"Jak můžeš něco takového říct? Já byl ženatý dvakrát!" ohradil se Draco. "Kde jsou děti?"

"Scorpius s Albusem sáňkují na zadním svahu. Ella šla s kamarády do vířivky." Hermiona se posadila a odložila časopis. "Vlastně bych s tebou o něčem potřebovala mluvit," začala.

Dracovi neušla vážnost v jejím hlase a zkoumavě se na ni zadíval. "Co se děje? Co provedla tentokrát?"

"Neprovedla nic. Jen mě o něco požádala a já potřebuji znát tvůj názor."

"Nesmí sem jezdit bez nás, to na mě zkoušela už včera."

"Ne, o tom nemluvím," namítla Hermiona. "Draco… požádala mě, jestli…" Nejistě se odmlčela. "No, požádala mě, jestli by mi nemohla říkat mami." Dořekla a až poté se zhluboka nadechla, protože šlo o velkou věc a ona si byla skoro jistá, že Draca to rozhodí.

Jak na ni zíral, oči se mu rozšířily. "Vážně tě požádala o tohle?"

"Ano. Popravdě jsem netušila, jak zareagovat… tedy, samozřejmě bych byla moc ráda, kdyby mi oba dva říkali mami, ale není to tak snadné," povzdychla si Hermiona. "Jejich matkou je Astorie, víš, že to budu vždycky respektovat… jen by to prostě znělo hezky…" Hermiona se na svého muže po očku podívala. "Je mi jasné, že by ti to nejspíš bylo nepříjemné, chápu to, tak mi jenom řekni svůj upřímný názor."

Draco se na pohovce posunul až k Hermioně. Natáhl se a jemně vzal její obličej do dlaní, oči upřené do jejích. "Myslím, že by bylo báječné, kdyby ti říkali mami," odpověděl.

"Doopravdy? Neříkáš to jen proto, abych se neurazila?"

"Jak tě mohlo napadnout, že by se mi to nelíbilo? Ženám, které děti vychovávají, se obvykle přezdívá matky."

"Ale oni pořád mluví o Astorii jako o své matce."

"Vzpomínky na Astorii jsou překrásné a já jsem rád, že o ní oba pořád mluví," podotkl Draco. "Ale to ty se o ně každý den staráš a jde ti to úžasně. Ve všem kromě jména už jejich matka jsi, Hermiono."

Hermiona se usmála. "Děkuji."

"Že jim do života vstoupily dvě báječné ženy? Já říkám, že jsou to šťastlivci!" pokračoval Draco. Naklonil se a jemně Hermionu políbil na rty. "Takže tomu mému otravnému děcku řekni, že budeš moc ráda, když ti bude říkat mami."

Hermiona se zasmála Dracovu něžnému oslovení vlastní dcery. Věděla, že to ani trochu nemyslí vážně, že to řekl s láskou. Naklonil se k ní ještě blíž.

"Vidíš, a teď musím myslet na to, jak jsme tu poprvé uvízli ve vánici," poznamenal. "Myslím, že by nám prospělo vyjet si sem jen ve dvou – osvěžit si vzpomínky."

"Nechápu, co tím myslíš," odvětila Hermiona, ačkoliv to věděla moc dobře.

Draco se ušklíbl. "Inu, vzpomínejme – měla ses věnovat mému vážnému zranění, ale místo toho jsi nedokázala ovládnout ty své neposedné ruce…"

"Máš příšernou paměť, takhle to nebylo."

"Ale jo. Pak tu máme tu epizodku se strháváním košile a sváděním mé osoby ve sněhu."

Hermiona se rozesmála. "Zapomínáš na epizodku s jahodami."

Draco se uchechtl. "Merline! Na to jsem zapomněl! Bože, bylas tak sexy."

"Byla?" protáhla Hermiona tázavě a Draco si ji přitáhl k sobě.

"Jo, přítelkyně jsou vždycky o něco přitažlivější než manželky…" Hermiona ho tvrdě plácla a on se rozesmál. "Dobře, později ti dám šanci dokázat mi, že se pletu…" zasmál se a Hermiona se nechala pevně sevřít.

V tom se rozrazily dveře a dovnitř bez cavyků vkráčela Ella.

"Hermiono, Jake pořád stříká vodu holkám na vlasy a nás to štve. Katie se skoro rozbrečela, víš, jak miluje svoje vlasy…" Ella se odmlčela. "Jo, a Scorpius si přetrhl šňůrku od saní, teď trčí nahoře na svahu."

Hermiona a Draco se na sebe podívali a oba odevzdaně vstali. Hermiona se vydala za Ellou do vířivky a potutelně se usmívala. Záleželo na tom, že jim přerušila těch pár drahocenných minut osamotě? Co záleželo na tom, že z dětí občas šíleli?

Tohle byl ten pravý smysl života.

Rodina.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Epilog (Hodnotenie: 1)
Od: xydankaxy - 05.11. 2023
|
Waw,uplne som si tuto poviedku zamilovala! Velmi dakujem,ze ste ju prelozili, bola az navykova,dve noci som nespala ????❤

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: marodaro - 07.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Epilog Od: myska111 - 28.04. 2019
Moc pěkná povídka. Roztomilé slovní přestřelky mezi Dracem a Hermionou. Ella byla fakt číslo a taky se mi líbil Harry, že se tak zastal Draca i před Ginny. Možná trochu škoda, že Scorpius s Albusem nedostali trochu více prostoru v příběhu, ale to už by asi bylo na jinou povídku. Děkuji za povedený překlad a těším se na další čtení.

Re: Epilog Od: Jimmi - 10.02. 2019
Poviedka na mňa vyskočila v Náhodných článkoch a ani za svet som si nemohla spomenúť na dej. Banner mi bol povedomý, Draco na ňom úžasný, tak som klikla na pár kapitol od konca a dala to na jeden nášup. Potom som už vedela koľká bije a žasla na kvalitným prekladom. Takže dodatočne ďakujem, môj komentár tú chýbal.

Re: Epilog Od: NanaOsaki - 22.07. 2018
Tak i já sem se dostala ke konci a teda smekám . Děkuji za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Epilog Od: Nesiss - 21.01. 2018
Veľká, veľká škoda, že už je koniec ale stálo to za to. Naozaj vydarené dielko. Všetkým veľmi pekne ďakujem za preklad a hlavne vytrvalosť.

Re: Epilog Od: mikita03 - 03.11. 2017
Já jsem úplně nadšená. Tohle bylo jedno z mála výborných Dramione. Jsem velice ráda za tuto stránku.

Re: Epilog Od: mami - 31.10. 2017
Ach, sladké.... Keby to tak bolo aj v skutočnosti :-)

Re: Epilog Od: denice - 15.10. 2017
Tak už je definitivní konec:-( Přiznám se, že občas životně nutně potřebuji trochu romantiky a tato povídka tu potřebu naplňovala dokonale. Konec už nemohl být lepší a z celého srdce přeji Dracovi a Hermioně, aby jim to takhle vydrželo. Děkuji mockrát všem překladatelkám i betě za úsilí, které povídce věnovali.

Re: Epilog Od: solace - 15.10. 2017
Ďakujem za preklad tejto milej poviedky. Odviedli ste skvelú prácu, dievčatá!

Re: Epilog Od: luisakralickova - 15.10. 2017
Díky všem za překlad, dobře jsem se bavila.

Re: Epilog Od: Gift - 15.10. 2017
Moc a moc dekuji vsem devcatum, ktere se na prekladu podilely. Povidku jsem vzdycky cetla s velkou chuti!

Re: Epilog Od: martik - 14.10. 2017
Děkuji všem překladatelkám i betě ;-) za výdrž při překladu. Poctivě jsem četla, i když jsem poctivě nekomentovala. Odvedly jste skvělou práci.

Re: Epilog Od: Vai - 14.10. 2017
Povídku jsem přečetla od začátku do konce pomalu jedním dechem. Děkuji moc za překlad a krásný konec :)

Re: Epilog Od: MichelleF - 13.10. 2017
Parádní romantika na konec... děkuji moc všem prekladatelkam :)

Re: Epilog Od: Minanim - 13.10. 2017
Ďakujem za krásnu poviedku :))

Re: Epilog Od: Sammi - 13.10. 2017
Jaká škoda, že už je konec :) Opět krásná, napínavá a velmi čtivá povídka, a to především díky vám všem, co se na ní podílíte, takže moc moc děkuji! (omlouvám se, že nestíhám davat vždy děkovačku na konci kapiloty, na telefonu většinou nejsem přihlášená) Skvělá práce :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Hesaluti: ( Online preklady )13.10. 2017Epilog
Hesaluti: ( Online preklady )07.10. 201740. Když se zdi bortí
Hesaluti: ( Online preklady )01.10. 201739. Souvislosti
Hesaluti: ( Online preklady )24.09. 201738. Poslední kapka
Hesaluti: ( Online preklady )17.09. 201737. Minulost
Hesaluti: ( Online preklady )10.09. 201736. Jen my dva
Hesaluti: ( Online preklady )20.08. 201735. Mentoři
Hesaluti: ( Online preklady )06.08. 201734. Prasinky
Hesaluti: ( Online preklady )30.07. 201733. Z hrany na pevnou zem
Hesaluti: ( Online preklady )23.07. 201732. Lekce, otázky a odpovědi
Hesaluti: ( Online preklady )16.07. 201731. Test z přeměňování
Hesaluti: ( Online preklady )09.07. 201730. Ranní setkání
Hesaluti: ( Online preklady )02.07. 201729. Návrat
Hesaluti: ( Online preklady )25.06. 201728. Tajemství
Hesaluti: ( Online preklady )18.06. 201727. Padá sníh
Hesaluti: ( Online preklady )11.06. 201726. Útulno
Hesaluti: ( Online preklady )04.06. 201725. Sníh a jahody
Hesaluti: ( alichay )29.05. 201724. V kuchyni to vře
Hesaluti: ( alichay )21.05. 201723. Bouře
Hesaluti: ( Online preklady )14.05. 201722. Chalupa
Hesaluti: ( Online preklady )16.04. 201721. Vzlétnout výš
Hesaluti: ( Online preklady )09.04. 201720. Šťastněji
Hesaluti: ( Online preklady )26.02. 201719. Smíšené pocity
Hesaluti: ( Online preklady )09.02. 201718. Lekce o hůlkách
Hesaluti: ( Online preklady )21.01. 201717. Zkouška lektvarů
Hesaluti: ( Online preklady )12.01. 201716. Odposlouchávání
Hesaluti: ( Online preklady )07.01. 201715. Kruval
Hesaluti: ( Online preklady )29.11. 201614. Umístění
Hesaluti: ( Online preklady )22.11. 201613. Okouzlení
Hesaluti: ( Online preklady )15.11. 201612. Suchar?
Hesaluti: ( Online preklady )08.11. 201611. Příjezd
Hesaluti: ( Online preklady )01.11. 201610. Tiebreak
Hesaluti: ( Online preklady )14.10. 20169. Na stadionu
Hesaluti: ( Online preklady )04.10. 20168. Lektvary
Hesaluti: ( Online preklady )23.09. 20167. Urovnání
Hesaluti: ( Online preklady )16.09. 20166. Tradície
Hesaluti: ( Online preklady )11.09. 20165. Hůlky
Hesaluti: ( Online preklady )24.08. 20164. Znovu pozvaný
Hesaluti: ( Online preklady )13.08. 20163. Traja Malfoyovci
Hesaluti: ( Online preklady )07.08. 20162. Nočná mora
Hesaluti: ( Online preklady )31.07. 20161. Rokfortský klobúk
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )13.07. 2016Úvod k poviedke