Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 02.11. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

                                                     Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

 

Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář

 

„Draco, ne!“ byla první věc, kterou Ginny uslyšela, když otevřela dveře, a pak následovalo pohoršené chichotání.

Rychle dveře zase zavřela. Zhluboka se nadechla a podívala se na věci, které nesla – pyžamové kalhoty, obyčejné bílé tričko, pantofle, neviditelný plášť, a samozřejmě kartáček na zuby, po němž Draco volal, spolu s mátovou zubní pastou. Kluci jí opravdu nechali napospas své kufry a tak popadla vše, co si myslela, že bude Draco potřebovat. Boty by byly praktičtější, ale bylo míň pravděpodobné, že budou mít správnou velikost.

No, momentálně se musel obejít bez spodního prádla, ale byla si jistá, že po pár týdnech ve fretčí podobě mu nebude vadit chodit naostro – jak to jmenovali její mudlorození kamarádi – když takhle mohl chodit i předtím, než se tohle všechno stalo.

Odkašlala si, připravila se a znovu otevřela dveře. Zašklebila se a zvedla oči k Hermionině posteli, jen aby zjistila, že závěsy kolem postele jsou stále spuštěné dolů, na což zapomněla. Trochu se uvolnila – ačkoli bylo těžké znovu nestrnout, když uslyšela další vlnu Hermionina smíchu.

„Ehm,“ upozornila na sebe. Nechtěla je překvapit, protože jen Merlin ví, co by mohla vidět, kdyby se za těchto okolností závěsy rozhrnuly.

„Ginny!“ vypískla Hermiona bez dechu mezi chichotáním, „to není... to není tak, jak si myslíš.“

Ginny se zamyšleně zamračila a odložila balíček na noční stolek u kamarádčiny postele. Do každé ruky popadla jednu část rudých závěsů a roztáhla je.

Hermiona se stočila do klubíčka a Draco, stále zahalený – aspoň z části – v přikrývce, ji z boku lechtal. Jeho zvláštně odhodlaný pohled dělal celou scénu ještě zábavnější.

„Tak jo, fretko, to stačí,“ potřásla Ginny hlavou. Pustila jeden závěs, popadla Hermionu za zápěstí a bez okolků ji vytáhla z postele.

Je třeba uznat, že Hermiona ihned vyskočila na nohy a zůstala stát. A přestože se jí – také okamžitě – povedlo zlomit se v pase, popadla dech, i když jí uniklo několik opožděných výbuchů chichotání.

Ginny vzala kalhoty, triko a pantofle a hodila je Dracovi. „Tady máš!“ Když druhé křídlo závěsu spadlo dolů, řekla přísným tónem, kterým znepokojivě připomínala svou matku: „Obleč se!“

Povzdechla si, uvolnila šíji a otočila se, aby viděla na Hermionu.

Ta vykulila oči a zvedla obočí. „Víš, že to znělo přesně jako -?“

„Ano, vím,“ procedila Ginny skrz zuby. „ už jsem to taky mockrát slyšela.“

 

xxx

 

Draco se oblékl a zmizel v prázdné koupelně, aby si vyčistil zuby a trochu se umyl. Hermiona vytáhla z brašny brk a svitek pergamenu. Posadila se a s perem v ruce přemýšlela, co a jak napsat. Pak zavrtěla hlavou a obrátila se k Ginny. „Chtěla jsem napsat vzkazy Pansy a ředitelce, ale s tím vším kolem by to nemusel být dobrý nápad.

Ginny přikývla. Bavilo ji sledovat, jak se Hermiona snaží nastartovat mozek před ranním čajem.

„Takže, informovat McGonagallovou by neměl být problém. Nechci, aby byla překvapená, až nás najde čekat v její kanceláři. Ale Pansy, no, zkus zachytit její pohled a naznač jí, že s ní potřebuješ mluvit. Je šikovná, nějak se ztratí svým kamarádům a najde způsob, jak se s tebou setkat v soukromí.“

Ginny překvapeně zvedla obočí. „Nikdy by mě nenapadlo, že o ní budeš takhle mluvit.“

Hermiona se ušklíbla a pokrčila rameny. „No dobře, přísně vzato jsem nebyla milá, jen jsem to poznamenala. Ale ano, šokovala mě její ochota pomoct.“

„Šokující bylo, že po celou dobu nebyla jen osina v zadku.“

„Hele, mluvíte o mně nebo o Pansy?“

Pohlédly ke dveřím, v nichž stál Draco. Stříbroplavé vlasy byly trochu ztemnělé, čerstvě umyté a mokře se lesknoucí. Hermiona si také všimla, že na tváři má stále ještě zlaté strniště vousů, jak se pár dní nemohl oholit. Věděla, že nemá holicí strojek, ale myslela si, že to nějak vyřeší. Nedivila by se, kdyby z jejího kufru ukradl ten, kterým si holila nohy. Bylo to v pořádku; ten zanedbaný vzhled se jí líbil

„Kdybychom mluvily o tobě, říkaly bychom mnohem horší věci,“ odpověděla se zářivým úsměvem.

Zasmál se a potřásl hlavou. Vešel do pokoje a položil na noční stolek kartáček a zubní pastu. Otočil se k nim a upřeně se zahleděl na Hermionu.

Ginny přeběhla očima z Draca na kamarádku a zpět. V duchu přikývla a tvář jí zalil vřelý úsměv. „Myslím, že teď... půjdu dolů na snídani. Budu informovat profesorku McGonagallovou a zajistím, aby vám skřítci přinesli do její kanceláře nějakou snídani.“

Zvuk zavíraných dveří mezi nimi zazněl jakoby ozvěnou. Hermiona okamžitě pocítila, jak jí v nitru poletují motýli velikosti hipogryfů a dech se jí zatajil v hrdle.

Těžce polkla a obrátila se k Dracovi. Několik napjatých úderů srdce se na sebe jen dívali.

„Hm...“ Pokrčila rameny a zavrtěla se. „Tak jak se teď cítí-?“

Dracovy rty, které se přitiskly k jejím, uťaly poslední slovo. Místo aby ustoupila, odstrčila ho nebo cokoli jiného, zavřela oči. Sevřela prsty jeho tričko a přitáhla si ho blíž.

Když ucítila, jak jí jeho paže vklouzly kolem pasu, naklonila hlavu a jazykem našla jeho rty.

Trochu se odtáhl, aby jí viděl do očí. „Páni, Grangerová, neměl jsem tušení.“

Usmála se a darebácky nakrčila nos. „Ach, Draco, prostě sklapni a líbej mě!“

Jeho tmavé obočí vystřelilo vzhůru: „Rozkaz, madam.“

Zachvěla se, když se znovu sklonil a jazykem vklouzl mezi její rty.

 

xxx

 

Profesorka McGonagallová za nimi zavřela dveře. Když se k nim obrátila čelem, mračila se. Samozřejmě to bylo mnohem snazší, když si Draco sundal kapuci pláště a skutečně se objevil obličej, na který se mohla mračit.

„Vaše snídaně vystydla a já tu rostu starostmi. Co jste vy dva dělali, že vám trvalo tak dlouho se sem dostat?“

„Promiňte, paní profesorko,“ řekl Draco a v jeho slovech byl zřetelný náznak smíchu. „Je to zcela moje chyba. Jen jsem se cítil -“

Hermionin loket se mu zabořil do boku. Zachechtal se a okamžitě se opravil. „Jen se dostávám do své kůže. Jsem znovu člověkem a tak.“

Hermiona si skousla ret a zabloudila očima k náhle nesmírně zajímavým portrétům na vzdálenější stěně.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Děkuji za krásný překlad, moc se těším,jak to bude dál pokračovat, kdo je oním tajemným a záhadným padouchem,který proklel Draca a vyskytuje se na hradě.
A já děkuji za milý komentář! Na padoucha si ještě pár kapitol počkáme...

Ahoj, pěkně se to vyvíjí,ale měli by chytit ty co to udělali. Jsem nedočkavá jak to bude dál. Zdraví Prodavačka
Ano, měli by je chytit - jenže jak? Uvidíme... Děkuji.

Tak ještě komentář komentářů.. fretka mi taky bude chybět... a už minule jsem se podivovala, jak se dali rychle dohromady.. Tak očekávám nějakou komplikaci.... v příštím díle....
Vítej do spolku těch, kterým bude fretka chybět :-) A komplikací ještě pár bude - jsme přesně v polovině příběhu... Děkuji.

:D velmi krátká, ovsem velmi osvěžující kapitola... a vtipná.. Díky :)
Jsem ráda, že se ti taky líbila, při překladu jsem se hodně bavila :-) Děkuji.

Ve čtvrtek mám vždycky problém - po středečním dlouhatánském Just to be, které časově pokrývá několik dnů, někdy až týdnů, přichází Mazlíček, který obvykle zachycuje pár okamžiků, maximálně pár hodin. A sotva se začtu už je konec. A taky jde o mnohem odlehčenější žánr. Rozhodně to není výtka nebo tak něco, jen skok do studené vody. A já jsem nejspíš málo adaptabilní :-D Jsou rozkošní, ale stejně... to nemají žádné zábrany, necítí žádné pochyby, nepotřebují si něco říct? Chápu, co Draca žene k Hermioně, vždyť se o něj láskyplně starala a on měl možnost ji poznat. Ale naopak? Jak mohla Draca 'poznat' když byl fretkou? Necítila by jen lítost a touhu pomoci? Jen mi to přijde hrozně rychle. Anebo nad tím moc přemýšlím :-) Každopádně srdečné díky, denice, za krásné, i když krátké, zpříjemnění čtvrtečního rána.
No, představuji si hodiny a hodiny, které Hermiona strávila skloněná nad čtverečky pergamenu, mezi nimiž pobíhala jisté malé bílé zvířátko, to už by něco objasnit mělo... Freyu Ishtar by jistě potěšilo, že nad příběhem přemýšlíš. Ona sama jej už v úvodu označila za lehkou, praštěnou zábavu :-) A jsem moc ráda, že příběh čteš a baví tě. Děkuji.

Zajímavě užitá fráze "stát se člověkem". Proč ne? :D Stejně je Minervě vše jasné, hned jak je zahlédla :D
Stát se člověkem - rozhodně si myslím, že Draco se stal o dost lepším člověkem :-) Děkuji.

Ginny dnes perlí. Já ji prostě vidím, jak jse celá opařená, že připomíná matku! Chudina. :D Ach, Draco, prostě sklapni a líbej mě - Já se roztékám... Byli kouzelní, děkuji!
Ano, Ginny je hodně dobrá - a tou poznámkou si u ní Hermiona rozhodně nešplhla (skoro si myslím, že se Hermiona tak trošičku pomstila za vyrušení). Děkuji!

Taky mi chybí malá fretka... ;-) A nějak se nemůžu srovnat s tou muchlovačkou - teda jako chápu, že jejich vzájemný vztah se už těžko vrátí do stavu předchozí averze, a k tomu ta euforii po přeměně, ale že na to skočili ještě po převlečení a ranní hygieně, mě zarazilo. Ale když i okolí to bere vstřícně... tedy až na McGonagalku, ale ta je zase neviděla v té posteli - díky Merlinovi! A díky všem zúčastněným za další veselý střípek.
Mně taky... Zřejmě ta pravá euforie nastala až po ranní hygieně - takový ten pocit, že teď je všechno v pořádku a můžu si zplna užívat toho, nač se předtím dalo jen myslet... Děkuji!

Zajímavý způsob, jak se dostat zpět do své kůže :-D:-D Díky za překlad :-)
Zajímavý - to je přesně to správné slovo ;-) Děkuji.

Nevím jak ostatním, ale mně bude freťáček chybět. Už mi chybí. Byla to taková roztomilá věc, když se tulil, zavrtaný pod Hermioninou hřívou, k jejímu límci, pusinkoval ji čeníškem a večer se jí schovával pod deku, aby ho Křivonožka nesežral! A myslím, že Dracovi budou tyhle věci taky docela chybět. Teď aby spával sám a bál se, co na něj zase odkud přiletí. Ginny je spravná kamarádka do deště!! S minimálními dotazy a maximální pomocí. Jak to bude dál? Mám různé představy, co by se mohlo dít, ale nejlepší bude nechat se překvapit. Takže mockrát děkuji za zábavné počteníčko a moc se těším na pokračování! Díky!
Máš pravdu, freťáček určitě chybět bude! Myslím, že nám víc, než Hermioně - ta bude mít odpovídající náhradu :-) Díky!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod