Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Svéhlavý mazlíček

Kapitola 24. Skoro jako naplánované

Svéhlavý mazlíček
Vložené: denice - 23.11. 2017 Téma: Svéhlavý mazlíček
denice nám napísal:

Svéhlavý mazlíček

The Wayward Familiar

Autor: Freya Ishtar    

Překlad: denice     Beta: Jimmi a Sevik99     Banner: arabeska

  Originál

                                                                          Rating 13+
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 24. Skoro jako naplánované

 

Když šel Draco za  dr. Evesovou ke dveřím, na něž mu ukázala, natáhl se zpět a propletl si s Hermionou prsty.

Pevně se zakousla do spodního rtu a přinutila se neohlédnout se na ostatní, když Dracovi dovolila, aby ji vedl s sebou. Následovala jej dovnitř, opatrně zavřela dveře a pak začala věnovat pozornost pracovně, v níž se ocitli. No – přikývla si, když se rozhlédla – kromě toho neuvěřitelného množství novověkářských tretek, vyrovnaných v policích, stejně jako tomu bylo v čekárně, místnost vypadala skoro tak jako každá kancelář psychiatra, kterou kdy viděla v televizi. To jí bylo překvapivě příjemné.

Stejně jako zarámované diplomy a potvrzení o získání doktorského titulu, zaplňující stěnu za stolem. Neuvědomovala si, že zadržuje dech, ale teď vydechla a uvolnila se. Ano, rozhodně bylo příjemné vidět oficiální lékařský diplom.

Doktorka Evesová si vzala ze stolu pero a notes, pak se otočila k nim. „Tak, a teď…“ její hlas se postupně vytrácel. Naklonila hlavu na stranu, když za Dracovými zády spatřila Hermionu. „Slečno, měla byste vědět, že obvykle nikomu nedovoluji přihlížet.“

„Paní doktorko, musím trvat na tom, abyste udělala výjimku,“ řekl Draco pevně.

Hermionino srdce se zachvělo. Jeho ruka ji pevně tiskla, zatímco mluvil. Ztlumila ušklíbnutí – samozřejmě věděla, že neobvyklé okolnosti, které je svedly dohromady, zesilovaly vzájemný pocit ochrany a podpory. Ale kdykoli dal najevo, že potřebuje její přítomnost, nedokázala poručit svému pulzu, aby nezrychlil.

Nápadně pohlédla na jejich spojené ruce a terapeutka přikývla. „Aha. Samozřejmě, dělám výjimky, pokud o to pacient požádá. Posaďte se, prosím.“

Draco zamířil k pohovce, a zatímco se usazovali, stále ji držel za ruku. Zaměřil se na svůj dech, na prosté vnímání, jak vzduch proudí dovnitř a ven z plic. Soustředil se na hladkost oblečení na své kůži. Na pocit, jak Hermionina ruka svírá tu jeho.

Zdálo se mu, že ve zcela náhodných intervalech poklepává palcem o hřbet jeho ruky. Bylo to příjemné, ale nelíbila se mu ta nahodilost. Jedna z věcí, kterých si všiml v době, kdy se skrýval pod jejími vlasy, byla, že jednala nahodile, jen když se cítila zoufale a nervózně. Teď byla nervózní, přestože to byl její nápad.

Když se odvrátila od lékařky a posadila se, vzal její tvář do své volné dlaně. Ty kaštanové oči se k němu zvedly.

Chviličku do nich jen hleděl. „Budu v pořádku.“

„Takže. Draco, že ano?“  Doktorka Evesová si upravovala brýle na kořeni úzkého nosu, zatímco si pročítala poznámky. „Jste tady, protože se pokoušíte vzpomenout si na detaily útoku, který proběhl před několika týdny?“

„Máte pravdu.“

Doktorka přikývla. „Tak dobrá,“ natáhla se dozadu, aby si ze stolu vzala metronom ze dřeva a stříbra. „Můžeme začít?“

Draco si vyměnil pohled s Herminou. Snažila se o povzbudivý úsměv a selhala. Její nepovedený, žalostný pokus ho téměř rozesmál. „Ano.“

„Dobře.“ Lékařka si odkašlala a položila metronom na konferenční stolek mezi nimi. „Tak se uvolněte.“

 

xxx

 

Ginny se zamračila, když pohlédla z Pansy na Rona a zpět. Seděli v protilehlých rozích čekárny, co možná nejdál od sebe. Zmijozelská čarodějka se usadila na okenním parapetu a pozorovala ulici dole. Ron zaujal místo na přecpaném sedacím vaku a pohrával si s uvolněnou nitkou na rukávu.

Vypadali, jako by každý byl ve svém vlastním malém světě, a přesto... Ginny by mohla přísahat, že ti dva po sobě znovu a znovu vzájemně vrhají letmé pohledy. Stejně rychle se odvrátili a potřásli hlavami.

Opravdu by měla zjistit, o co jde.

Praskavý zvuk za ní způsobil, že otočila hlavu. Harry stál vedle police a ten kus drahého kamene, který předtím držel, byl nyní vejpůl... Jedna část ležela stranou na polici, druhou – hrbolatou – měl v ruce.

Zachytil její pohled, zelené oči za drátěnými obroučkami široce otevřené. „Jejda.“

Ginny se zhroutila a plácla se dlaní po čele.


xxx

 

Hermiona si dělala své vlastní poznámky. Vzhlédla od popisů, které jim Draco poskytoval. Prvního – vůdce kruhu – poznala.

Udělali to všichni společně.

Dohromady sedm tváří. Byla si jistá, že mohou určit těch ostatních šest. Ale v tom...

 „Ne, ne!“ vykřikl Draco náhle a začal sebou na pohovce mlátit. Lékařka s Hermionou na sebe letmo pohlédly, než se k němu obrátily.

„Paní doktorko? Prosím, probuďte ho teď! Zbytek známe, potřebujeme jen jejich tváře!“

Evesová přikývla a promluvila tichým, jemným, uklidňujícím hlasem.

„Draco, zůstaň klidný. Tady jsi v bezpečí. Teď budu počítat zpátky od pěti, až dopočítám, budeš cítit, že se vracíš. Až lusknu prsty, probudíš se a budeš se cítit svěží.“

Hermiona svraštila obočí, rukou vklouzla do kabátku a uchopila hůlku.

„Pět...čtyři...tři...dva...jedna.“ Doktorka luskla prsty a Draco otevřel oči.

Posadil se a rozhlédl se kolem, nejistý, jestli to fungovalo.

„Jak se cítíte?“ ptala se Evesová, ale Draco si jí nevšímal a obrátil svou pozornost k Hermioně.     

„Vyšlo to?“

Přikývla. Přikývl v odpověď a Hermiona vytáhla hůlku. Dříve než doktorka stihla zaznamenat pohyb, Hermiona vyslovila kouzlo.

Rychle vyskočila ze svého místa vedle Draca. Vytrhla příslušné stránky z lékařčina notesu a obešla stůl.

Draco na ni ode dveří pohlédl. Proč nejdou? „Co to děláš?“

 „Označuji schůzku s tebou jako zrušenou.“ Rychle prohlížela předchozí záznamy, aby zjistila, jak si doktorka škrtala zrušené.

Podobným klikyhákem přeškrtla řádek s Dracovým jménem a položila pero přesně tam, kde bylo. „Dobrá, tady jsme hotoví.“

 

xxx

 

Čtveřice v čekárně zvedla hlavy, když se Draco s Hermionou vrátili.

„No?“ zeptala se Pansy, jak vstávala.

„Máme je. Máme je všechny. Takže, jednoho znám, ale ostatní...“

Pansy jí vytrhla notes z ruky. Jak listovala stránkami, vykulila oči. „Já je znám.“

„To sedí,“ řekl Ron kysele.

Pansy ohrnula rty a syčivým šeptem odpověděla: „Sklapni. Ne, vážně. Všechno jsou to přestupy z Kruvalu, sedmý ročník Zmijozelu, ale ten poslední...“

„Vím.“ Hermiona přikývla. Znovu všem pohlédla do očí, než pokračovala: „Profesor Harken.“

V místnosti nastal okamžik napjatého ticha, dokud ho Harry nepřerušil: „Páni. Kletba obrany proti černé magii zase udeřila.“

Hermiona se k němu otočila a přikývla. Pak uviděla rozbitý artefakt na poličce. Ušklíbla se a povzdechla si.

Proč nikdy nic nemohlo jít tak hladce, jak to bylo naplánované?“

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 23.03. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 24. Skoro jako naplánované Od: prodavacka - 26.11. 2017
Ahoj, úžasná kapitolka, moc se těším na pokračování a taky mi tam moc chybí profesor Snape, ale vím, že z hrobu není jednoduché se dostat. Děkuji Prodavačka
Je škoda, že profesor Snape je mrtvý, ale autorce se asi do příběhu nehodil, on by se chtěl postarat o Draca sám. Děkuji za komentář, udělala jsi mi velkou radost!

Tak jsme se o kousek posunuly, už znají popisy viníků. A jsem moc zvědavá, jak s touhle znalostí naloží. Taky se mi zdá, že mezi Ronem a Pansy jde o něco víc než jen o nevraživost. A pobavil mě Harry s jeho "jejda". Připomnělo mi to stejnojmennou povídku, kde se pouští do lektvarových experimentů :-D Tam byl podobně "šikovný" jako tady. Děkuji, denice.
Posouváme se po maličkých kouscích, ale přece. Je prima, že mají s sebou Pansy, ať si Ron říká, co chce. Na povídku si vzpomínám :-) Děkuji.

Náhodou myslím, že to šlo pěkně. Mají už jména a to je pokrok. A začíná se dít něco mezi Ronem a Pansy, to ještě bude zajímavé :-) Děkuji.
Šlo to moc dobře - zdá se, že doktorka Evesová je opravdu žena na svém místě ;-) Děkuji.
Šlo to moc dobře - zdá se, že doktorka Evesová je opravdu žena na svém místě ;-) Děkuji.

Re: Kapitola 24. Skoro jako naplánované Od: margareta - 23.11. 2017
Ten Harry je ale silák! Takhle rozlomit kámen, to chce páru! Nebo to byla jenom napodobenina? Vůbec už nevím, koho mám podezřívat! Když se teď objevil neznámý profesor a sedm nových studentů, je docela možné, že se ještě objeví i další neznámé osoby. Povídka je teprve těsně za polovinou! Ale je jisté, že pomsta byla naplánována na celou rodinu Malfoyů, akorát k ní využili jejího nejslabšího člena. Bídní bídáci a podlí podláci to jsou!! Nebelvíři, do nich! Děkuji za kapitolu. Je to legrace!
Myslím, že spíš než napodobenina, kamenem už někdo třískl o zem a mohl být slepený. Nebo že by nějaká přírodní magie? ;-) Jsem ráda, že se bavíš, děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

Freya Ishtar: ( denice )02.05. 2018Kapitola 42. Epilog. Dracův slib
Freya Ishtar: ( denice )26.04. 2018Kapitola 41. Malfoyovský temperament
Freya Ishtar: ( denice )19.04. 2018Kapitola 40. Kecal
Freya Ishtar: ( denice )12.04. 2018Kapitola 39. Nešťastné načasování
Freya Ishtar: ( denice )05.04. 2018Kapitola 38. A sem tam plán funguje
Freya Ishtar: ( denice )29.03. 2018Kapitola 37. Prasinkový víkend
Freya Ishtar: ( denice )22.03. 2018Kapitola 36. Zmijozelské způsoby
Freya Ishtar: ( denice )15.03. 2018Kapitola 35. Hlupáci všude kolem
Freya Ishtar: ( denice )08.03. 2018Kapitola 34. Profesor Tlučhuba
Freya Ishtar: ( denice )01.03. 2018Kapitola 33. Pansyina lest
Freya Ishtar: ( denice )22.02. 2018Kapitola 32. Znovu doma
Freya Ishtar: ( denice )15.02. 2018Kapitola 31. O jednu obtíž méně
Freya Ishtar: ( denice )08.02. 2018Kapitola 30. Nečekaná omluva
Freya Ishtar: ( denice )01.02. 2018Kapitola 29. Zlobivý Draco!
Freya Ishtar: ( denice )25.01. 2018Kapitola 28. Kostlivec ve skříni
Freya Ishtar: ( denice )18.01. 2018Kapitola 27. Příliš mnoho informací škodí
Freya Ishtar: ( denice )11.01. 2018Kapitola 26. Zvládnuté potíže
Freya Ishtar: ( denice )30.11. 2017Kapitola 25. Dřívější křivdy
Freya Ishtar: ( denice )23.11. 2017Kapitola 24. Skoro jako naplánované
Freya Ishtar: ( denice )16.11. 2017Kapitola 23. Muchlování na gauči a trelawneyovské brýle
Freya Ishtar: ( denice )09.11. 2017Kapitola 22. Mudlovské řešení
Freya Ishtar: ( denice )02.11. 2017Kapitola 21. Čisté vlasy a zarostlá tvář
Freya Ishtar: ( denice )26.10. 2017Kapitola 20. Motýli velikosti hipogryfů
Freya Ishtar: ( denice )19.10. 2017Kapitola 19. Úplně nové trable
Freya Ishtar: ( denice )12.10. 2017Kapitola 18. Paprsek světla
Freya Ishtar: ( denice )05.10. 2017Kapitola 17. Období klidu končí
Freya Ishtar: ( denice )28.09. 2017Kapitola 16. Nepravděpodobné pouto
Freya Ishtar: ( denice )21.09. 2017Kapitola 15. Další nejlepší věc
Freya Ishtar: ( denice )14.09. 2017Kapitola 14. Polibek od fretky
Freya Ishtar: ( denice )07.09. 2017Kapitola 13. Maličkosti pod povrchem
Freya Ishtar: ( denice )31.08. 2017Kapitola 12 Pouhá noční můra
Freya Ishtar: ( denice )24.08. 2017Kapitola 11. Fretčí tabulka
Freya Ishtar: ( denice )17.08. 2017Kapitola 10. To, co pro tebe dělám
Freya Ishtar: ( denice )10.08. 2017Kapitola 9. Potíže v ráji
Freya Ishtar: ( denice )03.08. 2017Kapitola 8. Překvapující odhalení
Freya Ishtar: ( denice )27.07. 2017Kapitola 7. Pohodlné místo
Freya Ishtar: ( denice )20.07. 2017Kapitola 6. Zatraceně, to není možné
Freya Ishtar: ( denice )13.07. 2017Kapitola 5. Strašlivé načasování
Freya Ishtar: ( denice )06.07. 2017Kapitola 4. Nezpůsobná malá bestie
Freya Ishtar: ( denice )29.06. 2017Kapitola 3. Plachá fretka
Freya Ishtar: ( denice )22.06. 2017Kapitola 2. Hermionin nový společník
Freya Ishtar: ( denice )15.06. 2017Kapitola 1. Dárek pro Rona
. Úvod k poviedkam: ( denice )16.05. 2017Svéhlavý mazlíček - úvod