Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2017 Mix advent

Pohádka

2017 Mix advent
Vložené: Lupina - 08.12. 2017 Téma: 2017 Mix advent
Jacomo nám napísal:

 

8. prosinec 2017

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Pohádka

autor: coffeeonthepatio

překlad: Jacomo     betaread: Iveta

originál viz https://www.fanfiction.net/s/7430153/1/Fairy-Story

Pairing: SS/HG – Rating: bez omezení

AN: Jen trocha slaďárny. Nezískám tím žádné peníze. Ty postavy mi nepatří.

***

Milé děti, bylo, nebylo, žil jeden mistr lektvarů, obávaný a nechvalně známý. Žil na velkém hradě, který se jmenoval Bradavice a stál kdesi v daleké zemi zvané Skotsko. Ale nebyl to obyčejný hrad, děti. Byl kouzelný, a abych řekla pravdu, měl svůj vlastní rozum. Mohl měnit své vlastní uspořádání a dokonce mohl pomáhat svým obyvatelům. Mistr lektvarů, který žil na hradě zvaném Bradavice, ale nebyl jen tak obyčejný mistr lektvarů. Byl to kouzelník, jeden z nejmocnějších kouzelníků své doby, a kolovalo o něm mnoho legend a příběhů, a dnes, děti, nikdo doopravdy neví, jak je možné, že přežil až do časů, kdy se odehrává náš příběh.

Víte, děti, náš mistr lektvarů nebyl jen jeden z nejmocnějších kouzelníků své doby a odborník na boj proti černé magii, kterou také ovládal, ale rovněž byl špehem ve dvou válkách, které tehdy proběhly. Jmenoval se Severus.

Zlý kouzelník, který si říkal Lord Voldemort (ale nebyl to, děti, žádný skutečný lord, nebyla v něm žádná ušlechtilá vlastnost tohoto titulu), chtěl ovládnout jejich zemi i celý svět a chtěl zabít všechny, kteří neměli kouzelnický původ. Byl opravdu zlý, děti, a nikdo mu nechtěl přijít do cesty, dokonce ani ti, kteří ho následovali a věřili v něj. Možná se to zdá neuvěřitelné, ale na počátku, když byl náš mistr lektvarů mladý, bláhový a příliš rozhněvaný, si i on myslel, že je dobré být jedním z prominentních a nechvalně známých Voldemortových následovníků – Smrtijedů. O tom, proč chtěl být Severus následovníkem Lorda Voldemorta, existuje mnoho teorií, ale nikdo kromě něj nezná skutečný důvod. Nebo tu možná ani žádný skutečný důvod nebyl. Možná byl jen příliš rozhněvaný a chtěl se svým životem něco udělat.

Po několika měsících náš mistr lektvarů zaslechl cosi, co ohrožovalo život jediné dívky, kterou kdy miloval, a on věděl, že následovat Lorda Voldemorta nebyl dobrý nápad, protože Lord Voldemort chtěl tu dívku zabít a uspěl; ale ten zlý kouzelník si neuvědomil, že si touto vraždou, která se mu tehdy zdála nepodstatná, podepsal vlastní ortel smrti, protože náš mistr lektvarů dělal vše, co mohl, aby ho po zabití své lásky zničil. Neúnavně bojoval, hrál dvě role, špehoval, byl zraněn, téměř zemřel.

Ach, milé děti, nikdo netuší, jak Severus přežil, když se Lord Voldemort rozhodl, že musí zemřít. Někdo říká, že očaroval hada, který ho měl zabít. Někteří říkají, že měl u sebe protijed. Někteří, že měl prostě štěstí. Že ho ten had nechtěl zabít. Nebo že mu někdo pomohl. Pravdu ale znal jen on a nikdy ji nikomu neřekl.

Nicméně to, že skoro zemřel, na jeho postoji nic nezměnilo. Nechtěl přežít. Přál si zemřít a odejít za dívkou, kterou vždycky miloval, aby se s ní setkal v posmrtném životě, ale tak jako často se jeho přání nesplnilo. A tak přežil, dál bydlel v hradě zvaném Bradavice, byl nešťastný a přál si zemřít, aby byl s dívkou, kterou vždycky miloval.

V té době také žila obyčejná, ale odvážná, statečná a chytrá princeznička. Princezna z Nebelvíru, což je podle názoru některých lidí jeden z nejvyšších titulů, kterého můžete dosáhnout. Tato princezna měla svůj nos neustále zabořený v knize, vždycky odpověděla na všechny otázky (dokonce i na ty, na které se nikdo neptal, milé děti) a vždy chtěla spravedlnost a rovnost pro všechny. Přestože byla teprve dítě, bojovala proti Lordu Voldemortovi tak tvrdě jako ostatní, nemluvě o Severusovi. Její jméno bylo Hermiona.

Když dobro zvítězilo nad zlým Lordem Voldemortem, Hermiona si myslela, že její život je dokonalý. Byl tu mladík, do kterého byla zamilovaná, a měla mnoho přátel, o kterých si myslela, že se na ně může spolehnout. Jenže po pár měsících se mladík, do kterého byla zamilovaná, rozhodl, že on už do ní nechce být zamilovaný a nechce být s ní, a někteří její kamarádi, jak si uvědomila, děti, s ní kamarádili jen proto, že tak udatně bojovala proti Lordu Voldemortovi. Hermiona začala pracovat pro vládu, ale brzy došlo k neshodám, protože ne vždy se mohla schovat za knihami a protože si myslela, že ta práce byla mimořádné hloupá. Po několika měsících, když si mladík, kterého kdysi milovala a možná ho milovala stále, našel novou dívku, rozhodla se odejít do hradu zvaného Bradavice a učit tam, a tak se Severus a Hermiona setkali. Znovu.

Víte, děti, Severus učil lektvary a obranu proti černé magii, když byla Hermiona ještě dítětem a tedy jeho žákyní. A jak to tak bývá, Severus neměl rád Hermionu a Hermiona neměla ráda Severuse. Ve skutečnosti jeden druhého nesnášeli.

To se však změnilo, když se Hermiona vrátila učit astronomii. Přestože astronomie nikdy nebyla její silnou stránkou, teď měla tmu ráda. Líbilo se jí, když se vídala jen s několika lidmi, protože ji bolelo, jak se k ní zachovali její takzvaní kamarádi a mladík, kterého milovala.

Severus nikdy nemohl moc spát. Vždy se procházel po hradě a dohlížel na spící děti a dokonce i na své spící kolegy, a tak jednoho dne náš mistr lektvarů narazil na princeznu z Nebelvíru - spatřil ji, když plakala na jedné z hradních věží.

Hádáte, že se jí zeptal, proč pláče, ale on nic takového neudělal. Místo toho se jen posadil vedle ní, nabídl jí čistý bílý kapesník, a ona, když spatřila, kdo jí ho podal, rozplakala se ještě víc, a on ji náhle držel v náručí, držel ji pevně, protože věděl, kvůli čemu pláče, a ona věděla, že on to ví. Jen ji pevně držel a někteří lidé říkají, že tam takhle seděli celou noc. Nikdo kromě nich dvou to ale neví jistě a oni to nikdy nikomu neřekli. Pravdou ale je, děti, že od oné noci byli ti dva neoddělitelní. Všude chodili spolu, vzali se, měli spoustu dětí a žili šťastně až navěky.

A teď do postele, děti! Spánek čeká!

***

Nejmladší dítko vykouklo zpod přikrývky a zamžouralo na babičku.

„To je příběh o prababičce Hermioně a pradědečkovi Severusovi?” zeptalo se tichým hláskem.

Babička se jen pousmála, ale mrkla na ně, jako kdyby říkala, ano, byl to jejich příběh.

„A teď spi.”

***

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Pohádka Od: doda357 - 23.12. 2017
Jeeej, to bolo krásne :-) Ďakujem

Re: Pohádka Od: solace - 15.12. 2017
To bola sladká rozprávka na dobrú noc. Pravnúčatkám sa určite krásne zaspávalo. A žili spolu šťastne až na veky. Díky, Jacomo.

Re: Pohádka Od: ladyF - 08.12. 2017
Smutná pohádka se šťastným koncem, jak se patří. Konec s pravnoučátky je moc hezký. Děkuji za soví pamlsku :)

Re: Pohádka Od: martik - 08.12. 2017
Ach, dneska je tu tak sladko. A zase snamione, mňam. Moc se mi líbí styl té pohádky, je přesně pro dětská ouška. A se šťastným koncem, tak to má být. Taky bych vydržela poslouchat do nekonečna. Krása. Moc děkuji, Jacomo.

Re: Pohádka Od: denice - 08.12. 2017
Tak takovéto pohádky bych mohla poslouchat každý den a neomrzely by se mi! Díky.

Re: Pohádka Od: Lupina - 08.12. 2017
Krása, až mám z toho mrazení. Děkuji :-*

Re: Pohádka Od: zuzule - 08.12. 2017
To byla mooooc hezka pohadka :) Dekuju!

Re: Pohádka Od: margareta - 08.12. 2017
Tohle není ani tak pohádka, jako spíš dokonalý výcuc. Vnoučata to plně ocení, až v Bradavicích dostanou test z dějepisu. Budou to mít v hlavě, takže se obejdou bez taháku. Děkuji!

Prehľad článkov k tejto téme:

abetterfatethanwisdo: ( LadyF )12.12. 2017Veselé Vánoce, bídáku nedočkavá
Liberaementris: ( omnes-seethis )11.12. 2017Červená, zlatá a stříbrná
Emily Waters: ( Coretta )10.12. 2017Hotovo
Cecelle: ( Martik )09.12. 2017Mnoho tváří Severuse Snapea
coffeeonthepatio: ( Jacomo )08.12. 2017Pohádka
articcat621: ( Martik )07.12. 2017Jeho strážný anděl
Wile: ( Jacomo )06.12. 2017Harry Potter a velké trable se jmelím
His Spectacles: ( marci )05.12. 2017Stává se pod jmelím
Trimming the Wick: ( Martik )04.12. 2017Zasunout knot
SeulWolfe: ( Arabeska )03.12. 2017Na přechodu pro chodce…
VampriesAreCool : ( Jacomo )02.12. 2017Vánoční světýlka - 2/2
VampriesAreCool : ( Jacomo )01.12. 2017Vánoční světýlka -1/2