Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

2017 Zlatý fond

Trest

2017 Zlatý fond
Vložené: Jimmi - 10.12. 2017 Téma: 2017 Zlatý fond
kopapaka nám napísal:

10. december 2017 



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Detention 

Autor: Barkeeper

Originál: http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3136/

Překlad: kopapaka

Betaread(cz): Rya

Autor souhlasí s překladem.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Publishing (UK) Scholastic, Scholastic Books (US), and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

   Trest

 

 „Kde je Harry?" zeptala se Hermiona ve společenské místnosti.

Bylo devět večer a všichni studenti šestého ročníku se zabývali svými domácími úkoly.

„Má trest s Filchem," odpověděl Ron, aniž by vzhlédl od svého úkolu z lektvarů.

„Od koho?" zeptala se znovu.

„Snape," odvětil krátce Neville.

„A proč?" řekla netrpělivě.

„Proč? Odkdy Snape potřebuje důvod, aby dal někomu trest a zvlášť když jde o Harryho?" opáčil Seamus s trochu nevěřícím pohledem.

„Zásah, Seamusi. Nedošlo mi to,"odpověděla tiše a začala pracovat na své eseji do přeměňování.

V deset hodin se portrét otevřel. Všichni vzhlédli a uviděli přicházet zničeného Harryho.

Jako by ještě byl duchem někde jinde.

„Harry, kamaráde, stalo se něco?“ zeptal se Ron, udivený chováním nejlepšího přítele.

„Rone?" řekl Harry chraptivým hlasem a díval se přitom jinam. "Slíbíš mi jednu věc?"

 Teprve teď si ostatní všimli jeho podivného chování..

„Cokoli, kamaráde," ujistil ho.

„ Prosím tě, Rone, slib mi, že mě zabiješ, kdybych příště dostal trest jako dnes," odpověděl Harry a stále hleděl do prázdna.

„Byl Filch tak hrozný jako obvykle?“ zašklebil se Seamus.

„Ne,"odpověděl Harry chraplavým hlasem.

„Ne?" opakovala Parvati.

„Ne! Bylo to ještě horší!"odpověděl Harry a zrudl.

Hermiona sledovala rozhovor a postřehla Harryho zrudnutí při pohledu na Parvati.

„Harry, nevadí, že se ptám? Jaká je souvislost mezi trestem od Snapea, který jsi měl s Filchem a červenáním se při pohledu na Parvati?"zeptala se Hermiona dobře známým hlasem: Nedostaneš-se-z-toho-tak-lehce.

„Harry, proč se na mě tak díváš?"zeptala se Parvati, uhýbajíc pohledem.

„Černá krajková tanga a push-upka, velikost C?" zašeptal Harry a nespustil z ní oči.

Parvati zuřivě zrudla, což jako odpověď stačilo.

Někteří zpočátku nesledovali rozhovor, ale teď si Harry získal pozornost úplně všech u stolu. Seamus se podíval na Parvati, její ruměnec, Harryho zčervenání a z otázky, kterou Harry položil, pochopil všechno. Tiše hvízdl a obdivně pohlédl na Parvati. O pár vteřin později to došlo i ostatním.

„Harry?" zeptal se Ron přiškrceným hlasem. „Jak víš, jaké prádlo nosí Parvati?“

Bylo zřejmé, že si Ron, jako každý muž u stolu, usilovně představuje obrazy vyčarované otázkou.

Harry nejspíš neslyšel. Obrátil se k Hermioně a zeptal se s vykulenýma očima, „Oboje červené, bavlněné, velikost B?"

„Ano, a co?"odpověděla Hermiona rozhořčeně. „Jak to víš? Nakukovals do dívčích sprch?“

Skoro vykřikla, „Netušila jsem, že jsi takový zvrhlík!"

„Ne," řekl chraptivě Harry. „To byl můj trest!"

Odpovědělo mu jen ohromené ticho.

„Měl jsi za trest dívčí spodní prádlo?" zeptala se Hermiona zmateně.

„Ne, nebylo to dívčí spodní prádlo. Musel jsem pomáhat v prádelně!" odpověděl Harry, pohlížeje do neznáma..

Seamus se naklonil s uličnickým úšklebkem, „Takže, aby bylo jasno. Tvůj dnešní trest byla pomoc v prádelně a praní dívčího spodního prádla? Chlape, za to bych klidně platil!“ řekl se smíchem, zatímco se ho Parvati s Levandulí pokoušely praštit.

„Ne, to ne. Ano, měl jsem pomáhat v prádelně, ale nepral jsem dívčí prádlo. To dělal Dobby," odpověděl Harry, stále s myslí několik světelných let daleko. „Jen jsem si všiml, že prádlo je rozděleno podle koleje, ročníku, pohlaví a také označené cedulkami se jménem.“

Při pohledu na Levanduli se narovnal, jako kdyby ho náhle udeřila myšlenka. Všichni u stolu viděli jeho oči, široké jako talíře, když na ni zíral. Neslyšel, jak Seamus zašeptal Deanovi, že by chtěl vědět, jaké spodní prádlo má Levandule.

„Opravdu?"zeptal se Harry Levandule nevěřícím hlasem.

Levandule se jen usmála. Bez uzardění.

„Ano," odpověděla klidně.

Klesl zpět do křesla a schoval tvář do dlaní.

„Harry?" zeptal se Seamus s úšklebkem, „Teď, když víme, co nosí Hermiona a Parvati, nebylo by spravedlivé, že to víme jen o těch dvou a ne o Levanduli."

„Seamusi, jsi si jistý? Chceš to opravdu vědět? Levandule, bude ti to vadit?" zeptal se Harry.

„Ne, Harry, nebude," ujistila ho Levandule s upřímným úsměvem.

„Jo, kamaráde, já osobně to chci vědět," řekl Seamus se škodolibým úsměvem.

Už nějakou dobu se snažil zjistit, co nosí pod hábitem.

„Ok, Seamusi, ale pak mi neříkej, že spíš jako motorka," odpověděl Harry, zase bez úsměvu, hledíc do vesmíru.

„Jako motorka?“ zeptal se Seamus zmateně.

„Jo, jako motorka, na stojánku!" odpověděl Harry a ještě cosi zamumlal.

„Harry, nemyslím, že někdo slyšel ta poslední slova," řekl Seamus s úsměvem.

„Řekl jsem, že tam nebyla žádná hromádka označená cedulkou se jménem Levandule Brownová."

Trvalo několik vteřin, než všichni u stolu pochopili. Seamus se zakuckal, Dean pískl a Ron s Nevillem zrudli jako brzdová světla při nouzovém zastavení.

„Díky, Harry. Myslím, že teď budu nějaký čas spát na zádech," řekl Seamus trochu přidušeně.

„Já tě varoval," odpověděl Harry klidně. Vzápětí se zhroutil s výbuchem hysterického smíchu.

Nebyl to smích po dobrém vtipu, spíš zněl jako od šílence v blázinci.

„Docela jsi mě vyděsil, kamaráde," řekl Ron se znepokojením v očích, stále červený jako rajče.

„Neboj, jen jsem si na něco vzpomněl," odpověděl Harry a opět upadl do záchvatu smíchu, "Nejde na to nemyslet."

„Na co sis vzpomněl?" zeptala se Hermiona, teď už klidná po předchozích odhaleních.

„No, víš... .Myslíš, že Malfoy ví, co Pansy nosí pod hábitem? Jak asi bude reagovat, když mu to zítra řeknu?" zeptal se rozesmátý Harry.

Seamus s Deanem vybuchli smíchem.

„HARRRYYYYY!" zakňučel Ron. „Díky kamaráde. Z toho nejspíš bude mít noční můry, co myslíš?"

Harry okamžitě zvážněl, „Máš pravdu, kamaráde. Noční můry! To mi připomnělo Millicent Bullstrodeovou," řekl otřeseně. Při zmínce o Millicent Bullstrodeové se ostatní také trochu otřásli, dívky dokonce trochu zezelenaly.

„Ale Ginny," zašeptal Harry toužebně, jenže Ron ho rychle zarazil.

„Harry, zastav! Stačilo! Už žádné dívčí prádlo," požadoval Ron a s nebezpečným zábleskem v očích se díval po všech kolem.

„Dobře. Tohle si musíme ujasnit. Dostals trest od Snapea, Filch tě odvedl pomáhat do prádelny, díval ses na hromady dívčího prádla a chceš, abych tě zabil, kdys někdy dostal trest jako tenhle?" vypočítával Ron.

„Tys mě neposlouchal? Nepral jsem dívčí prádlo!" odpověděl Harry a jeho vystrašené oči se opět upřely do prázdna.

„Takže to bylo chlapecké prádlo?" zeptala se Hermiona.

„Cože? Díky Hermiono. Prát Malfoyovo prádlo jako trest," zvolal Neville a způsobil tím menší otřes i ostatním.

„Ne. Hermiono, Neville, bylo to ještě horší. Raději se připojím k Pánovi zla, jen abych si to nemusel zopakovat. Prosím, Rone, zab mě, pokud příště dostanu takový trest!" odpověděl Harry.

„Co tě ten podělaný Filch přinutil udělat, že by ses raději připojil k Pánovi zla? Já si nic takového nedokážu představit!" řekl Ron netrpělivě.

„Musel jsem vyprat Snapeovo prádlo.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Trest (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Muhehe ! Kdyby tohle bylo Snarry, tak by si určitě tolik nestěžoval...

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Trest Od: solace - 16.12. 2017
Vtipná poviedočka. Díky, opäť pobavila.

Re: Trest Od: martik - 11.12. 2017
Tak tuhle si taky pamatuji přesně 5:5. Pefektní. A margareta to dorazila. Jen by mě zajímalo, jestli některá ze zúčastněných dívek nezatoužila probírat se Severusovým prádlem, stejně jako chlapci zatoužili po praní toho dámského :-D Děkuji
Re: Trest Od: margareta - 12.12. 2017
Tak dobře, martiku. Pánové Harry, Ron, Neville a Seamus sedí ve společenské místnosti a s hlavami u sebe řeší problém. Seamus: ,,Co to s těma holkama je? Proč se najednou kolem toho Filche tak točí? Podplácejí ho bonzováním na nás ostatní a nosí Paní Norrisové sardinky?! " Neville: ,,A potom večer někam zmiznou a když se jich zeptám, kde byly, tvrdí, že jim dal v prádelně trest." Ron: ,,A přitom se všechny tak usilovně snaží, aby ho ničím nenazlobily. Tak za co je trestá?!" Harry: ,,Kluci, je to záhada. Ale všimli jste si, jak jim po návratu vždycky září oči? Tak přímo duhově..."
Re: Trest Od: martik - 12.12. 2017
Děkuji margareto :-D To je od nebelvírských dam skrz naskrz zmijozelský přístup.

Re: Trest Od: luisakralickova - 10.12. 2017
:D Skvostné, margareta opět dodala třešničku. Moc děkuji.

Re: Trest Od: Lupina - 10.12. 2017
Tak tuhle si pamatuji přesně! Takže srovnávám skóre na 5:5. Děkuji!

Re: Trest Od: Elza - 10.12. 2017
Ha! Tuhle povídku jsem si i pamatovala. :D Velice potěšila. Už zase. :)

Re: Trest Od: margareta - 10.12. 2017
Taková senzační povídka a zase nedokončená! A přímo ponouká ke spekulacím! Takže spekuluji: ,, Harry neblbni," ozvala se Hermiona. ,, Ať jsi viděl cokoliv, ten pohled na naše prádýlko ti pomůže vždycky přebít to ostatní, ne? Přece to nemohlo být tak strašné. Šedivé spoďáry Snapea, to je toho." ,, Co bych dal za pohled na šedivé spoďáry!" Hermiona zvážněla. ,, Tak co vlastně Snape nosí? Růžové bombarďáky se zelenýma hvězdičkama jako Lockhart? To už taky známe." Harry se nadechl.,, Vypral jsem šest kusů boratovských mankinek v neónových barvách. Chyběly zářivě zelené. " Místnost se ponořila do ticha. Všichni si uvědomili, že od TÉTO chvíle už nic nebude jako dřív. Moc děkuji za povídku, je skoro plastická. To ,motorkové spaní' mě dostalo. My ženské jsme na tom přeci jenom kapku líp, žádné takové problémy nemáme. Aspoň ne tak viditelné, hihihi! Děkuji!

Re: Trest Od: denice - 10.12. 2017
Je úžasné znovu si připomenout tyhle poklady :-) Název mi nic moc neřekl, ale po prvních větách už jsem byla doma :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Jimmi )24.12. 2017Začarovaný les
GinnyW: ( solace )23.12. 2017Do tretice všetko dobré
Alisanne: ( gleti )22.12. 2017Pudding Combat
scarlettcat: ( Jacomo )21.12. 2017Perníčková patálie
ZukoLuver: ( Lupina )20.12. 2017Blondýnka
Alisanne: ( gleti )19.12. 2017Vřelé rodinné uvítání
Čerešňa: ( solace )18.12. 2017Prvýkrát
Atiana Gray: ( larkinh )17.12. 2017Pod rouškou noci
YenGirl: ( Patolozka )16.12. 2017Otočte se, abyste mohl dostat svůj dárek
AkashaTheKitty: ( Jimmi )15.12. 2017Keď niekto uhlie dostane
Arevik: ( solace )14.12. 2017Vianočný zázrak
Torino10154: ( tiberia )13.12. 2017Předvánoční šílenství
Marmalade Fever: ( Rapidez )12.12. 2017OTRAVOVAT NEPŘESTANU, BRNKNI MI
Imhilien: ( marci )11.12. 2017Ne tak docela šťastné Vánoce
Barkeeper: ( kopapaka )10.12. 2017Trest
eevilalice: ( denice )09.12. 2017Kdy nastane zítřek?
MomoDesu: ( Lupina )08.12. 2017Jen vzhlédni
Faerie Princess Of D: ( tiberia )07.12. 2017Vánoční blues
Ningloreth: ( holloway )06.12. 2017Dobře připravené Plány
SouthernWich69: ( Florence )05.12. 2017Návštěva sirotčince
alliekatgal: ( tiberia )04.12. 2017To se mohlo stát jen tobě
draco-severus-mmm: ( Jacomo )03.12. 2017Veselé Vánoce, Draco
WatchersGoddess: ( larkinh )02.12. 2017Samomluva bývalé studentky
Cheryl Dyson: ( marci )01.12. 2017Týmový duch