Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Co jiného?

Co jiného? 5/6

Co jiného?
Vložené: arabeska - 17.12. 2017 Téma: Co jiného?
arabeska nám napísal:
17. december 2017
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

autor: Xeres Malfoy; překlad: arabeska

originálWhat else?

13+

 

 


*

 

 

Osmadvacet hodin. Předlouhých dvacet osm hodin a ona se stále nebyla schopná rozhodnout. Obléct nebo neobléct? Hermiona se instinktivně naklonila ke druhé možnosti, ale nastal problém. Její bavlněné kalhotky dělaly pod šaty učiněné vlnobití. Za jiných okolností by to přešla bez povšimnutí, avšak po těch několika vyčerpávajících dnech, které se točily jen kolem jejího nevzhledného spodního prádla, nedokázala vidět nic jiného, než tuhle rozvlněnou věc kolosálních rozměrů.

Stála v dívčí koupelně, která přiléhala k ložnicím a vrtěla se před zrcadlem, jak jen dokázala, ale kalhotkové vlny ne a ne zmizet, ani trochu. Už teď slyšela posměšné komentáře zmijozelů.

Dívejte, Grangerová si vzala místo spoďárů prostěradlo!

Hermiona bolestně zavřela oči a důkladně se proklela za to, že nevlastní jediný kousek spodního prádla vhodný pod upnutější šaty. I ošklivé by stačily. Proč na to nepomyslela, když byly s Ginny v Prasinkách?

Přirozeně, protože jí mysl utekla k Malfoyovi, Malfoyově pitomosti, Malfoyově ubohosti, Malfoyově zlomyslnosti a zůstala tam.

Hermiona se ráznými kroky vrátila do ložnice a otevřela kufr. Zapátrala v něm značně podrážděným a netrpělivým pohledem. V rohu ležela krabička v pomačkaném stříbrném papíru, kam ji naštvaně mrskla předchozího večera, přesvědčená, že po ní ještě velice dlouho nesáhne. Tam jsem udělala chybu, pomyslela si. Měla jsem to hodit do ohně. Protože teď vím, že tam jsou, připraveny ušetřit mě stupidních, nevyzrálých sázek, co přesně pod těmi šaty mám. Díky nim mám šanci tuhle šaškárnu jednou provždy utnout

No snad to ani nezvažuješ, Hermiono, drž se faktů! Neoblečeš si to.

Jak prudce kufr otevřela, tak ho i zavřela.

Vdechla štědrou dávku vzduchu. Znovu ho otevřela.

Zavřela. Vydechla.

Otevřela.

Zavrčela.

Zavřela.

Grrr!

Otevřela. No ničemu neuškodí, když si je aspoň zkusím. Jestli by to vůbec vyřešilo problém s vlnami. Pak všechno pěkně vrátím zase do krabice. Hermiona se usmála. To je přijatelné rozhodnutí. Rozumné, soudné, uvážlivé. Popadla dárek, vzala si jej s sebou do koupelny a znovu se svlékla.

A to byly jenom kecy, to o symbolu mužské dominance, hypersexualismu ženského těla a kultury sexismu? pronesl slabý kraniální hlásek.

Jenom si to zkusím, nejdu v tom na veřejnost, bránila se Hermiona sama před sebou, zatímco si oblékala podprsenku a tanga. Rudá jako rak upírala pohled na podvazky. („By taky neuškodily…“) Ale ne. Zavrtěla hlavou. Má punčocháče, takže by stejně nebyly k ničemu.

Potom se dveře koupelny rozlétly dokořán a Hermiona vypustila k smrti vyděšený výkřik čiré hrůzy. Bleskově se zakryla černými šaty. Ginny ležérně vstoupila a zavřela za sebou.

Levandule začíná být netrpělivá,“ pronesla stručně a nevšímala si Hermioniných vytřeštěných očí. „Dovolila ti jít jako první, protože dle jejího propočtů ti ranní přípravy vždy trvají čtyři minuty a dvacet pět vteřin. Teď začíná litovat…“

Můj názor na Levanduli znáš…“ zamrmlala Hermiona a odhodila šaty naštvaně do umyvadla. Když už věděla, že je to jen Ginny, byla v bezpečí. Převlékaly se před sebou už nesčetněkrát.

Á, vážně sis to oblékla!“ zajásala Ginny, když na ní spatřila krajku. „Výborně, výborně, vlastně jsem ti to chtěla přinést!“ Hodila jí krabičku se zbytkem dárku od Malfoye.

Hermiona se zamračila. „Neberu to jako urážku…“

Zrzka zvedla oči v němé prosbě a otočila se k odchodu. „Mysli na to, jak bude Malfoy vypadat, až mu řekneš, že nejsi bačkora.“ Pokrčila rameny. „A pohni si. Až sem vpadne Levandule a uvidí tě takhle, ani si nechci představovat tu přednášku, kterou budeš muset podstoupit…“

To zafungovalo, Hermiona polkla a spěšně se oblékla. Představa Levandule Brownové a jejího jazyka, nadrženého užuž všem vyslepičit, jak si Hermiona Grangerová oblékla sexy krajky pro neznámého cizince, byla jako z nejkrutějšího hororu.

*

Je to nechutné,“ zašeptala Hermiona snad posté do Ginnyina ucha. „Zařezává se to do -“

A tak to má být,“ vzdychla kamarádka a přihnula si z punče. „Přestaň na to myslet.“

Sotva Ginny podruhé smočila rty ve sklenici, vytřeštila oči a vzápětí se na ni vrhla Padma Patilová jako jestřáb po zajíčkovi. „Jaký je punč?“ vyhrkla Indka a zakmitala obočím. „Měla jsem moc práce s dekoracemi, tak jsem poprosila Seamuse a Deana, aby se o to postarali, ale ještě jsem neměla čas ho ochutnat.“

Je…“ začala Ginny a odkašlala si, aby získala čas. „Perfektní, naprosto perfektní,“ lhala jako když tiskne. „Skoro bez rumu.“

Padmin výraz se poskládal do zvláštní podoby. Přičichla si k Ginnyině sklenici. „Ach, božínku… McGonagallová nám sice dovolila trochu alkoholu, když už jsme tady nejstarší, ale ne tolik!“ zapištěla pobouřeně a okamžitě se svým jestřábím okem rozhlédla po vinících. „To je pohroma!“

Když odběhla na druhý konec síně v naději, že narazí na Deana nebo Seamuse a urve jim hlavy, Ginny obrátila oči v sloup a znovu usrkla. „Taky by se potřebovala uvolnit,“ zazubila se a otočila se na Hermionu. Už si také nalila štědrou porci a nejistě ji popíjela. Ginny na ni zděšeně pohlédla, co to dělá, ale potom se Hermiona zakuckala a očima plnýma slz zamumlala: „Tyhle Vánoce jsou ty nejhorší v mém životě. Prodala jsem duši ďáblu. Hraju pitomou hru se samotným zplozencem satana a rozhodně nemám šanci vyhrát. A strašně mě svědí bradavky!“

Ginny pevně stiskla rty, aby se nerozesmála nahlas. Hermiona už měla v ruce druhou sklenici a rychle ji poslala do žaludku za tou první. Sotva si stačila dolít třetí, než přihopsala Padma s několika litry džusu a všechen nalila do poloprázdné mísy, aby rozptýlila dopad alkoholu. Ginny natáhla krk a zaznamenala, že právě vešel Harry a jen pár metrů za ním Malfoy se svým gangem. Potěšeně se usmála, otočila se na Hermionu, která se stále vyplakávala z osudu své nové nejlepší kamarádce punčové míse, a položila jí ruku na rameno.

Jdu na chvíli za Harrym, ani se odsud nehni.“ Hermiona se spokojila jen s vágním pokrčením ramen. Ginny na cestě za svým přítelem minula čtyři zmijozely a významně pohlédla na Blaise. Zabini pochopil, praštil Draca do ramene a ukázal na Grangerovou.

Dívej, kdo tamhle sedí…“ houkl a Malfoy otočil hlavu směrem, kterým ukazoval.

Jdu na to,“ zazubil se široce Draco.

Hej,“ dodal Blaise, když se od něj začal vzdalovat. „Buď milý.“

Já jsem přece pořád milý!“ zaprotestoval Draco a Blaise jen se svým obvyklým povzdychem mávl rukou. Všiml si pohledu své rusovlasé spolupachatelky a téměř neznatelně kývl hlavou. Ginny diskrétně zvedla palec.

Hermiona se mezitím utápěla ve čtvrté sklenici punče. Po dávce džusu se pil mnohem snadněji. Nebo je to pátá? zamyslela se, zatímco žvýkala losovou jednohubku. Hlavně nezapomeň jíst. To je primární. Periferně zahlédla původce všech problémů.

Nazdar, Grangerová,“ protáhl Malfoy. „Sekne ti to. Škoda, že to nejsou šaty, co mě zajímá.“

S mozkem značně zamlženým rychlostí, kterou do sebe obrátila první sklenice, Hermiona podrážděně zapískala a zakoulela na něj očima. „Mám to na sobě, Malfoyi. Ha! Vsadím se, že tos nečekal!“ vítězně mu zapíchla prst pod nos.

Dotyčný se nenechal vyvést z míry a jeho úšklebek se ještě rozšířil. „Nevěřím ti.“

No tak mi nevěř, co je mi po tom.“ Hermiona pokrčila rameny a obrátila se k němu zády. Draco ale hbitě využil příležitosti a na mžik oka jí odtáhl látku mezi lopatkami od těla. Modrá.

Omlouvám se, vážně sis to oblékla!“ pronesl zjevně ohromený.

Hermiona s tajemným pohledem kývla hlavou. „No ano. To ti sklaplo, co?“ A připojila citoslovce, které zjevně souviselo s alkoholem.

Docela dost,“ přiznal Draco a vrazil ruce do kapes. „Ale… oblékla sis všechno?“ Zvedl podezíravě obočí.

Hmm, jo,“ zalhala Hermiona a kývla hlavou. Z toho pohybu se ale trochu zapotácela, a tak slupla další jednohubku.

Malfoy přimhouřil oči a prohlédl si ji od hlavy k patě, než naklonil hlavu. „Lhářko.“

Hermiona k němu vzhlédla, naštvaná, že ji tak jednoduše odhalil. Našpulila rty. Jak ji dokázal tak rychle prokouknout?

Tak fajn, neoblékla jsem si tu košilečku nebo co to mělo představovat…“ přiznala se, a pak na sebe v duchu zařvala: Zmlkni, proč mu tohle říkáš?!

Malfoyovi klesla brada a nahnul se k ní, jako by sdíleli státní tajemství. Tohle se docela podobalo myšce v koutě.

Znamená to, že máš na sobě i podvazky?“ zachraptěl a Hermiona mu věnovala překvapivě jedovatý pohled.

Máš, cos chtěl, teď mě nech na pokoji,“ odtáhla se od něj. „A doufám, že je celé tohle drama se spodním prádlem u konce. Radši se běž věnovat svým podržtaškám.“

Úsměv, který se v té chvíli usadil na Malfoyově tváři, ji vůbec nepotěšil. Jakožto kalkulátor a ďábel se těžko odhadoval.

Slibuju, že tě s tím přestanu otravovat,“ zvedl ruce do vzduchu a dal se na ústup. „Tak možná později, Grangerová.“

Celá vyvedená z míry sledovala jeho ústup. Jako by celé ty dny útrap najednou měly skončit tady. Vzdát se tak jednoduše nebyl Malfoyův styl. Tak co ještě může plánovat?

Pyšný na poslední dojem, který udělal, Draco nonšalantně odkráčel, vědom si toho, že se mu do zátylku zavrtávají její oči. Musela ho podezírat, i když sama nevěděla z čeho, a to ji muselo štvát ze všeho nejvíc.

MALFOYI!“

Draco nadskočil a otočil se. Ale Grangerová teď divoce rozmlouvala s Weasleyovou, která se znovu objevila po jejím boku, a vůbec se nedívaly jeho směrem. Draco se rozhlédl po zbytku síně, ale nikdo nevypadal, že by volal po jeho pozornosti.

Asi se mu to jen zdálo.

*

Se založenýma rukama, kromě chvil, kdy si strkala do úst jednohubky, Hermiona nespouštěla Malfoye z očí. Už na ni toho večera nepromluvil a obyčejně by to byla hodila za hlavu. Jenže ty pohledy, které po ní občas s Blaisem házeli, stejně jako zlomyslné úsměvy, jež se Dracovi tu a tam objevily na rtech, v ní budily podezření, že to nejhorší teprve přijde.

Já vím, že něco plánuje… ale co?“ zabručela, zatímco Ginny si dolila punč a skryla úsměv za usrknutím. „Zabíjí mě to. Něco spustí a já se nestačím ani bránit! Co myslíš, že chce udělat?“ zeptala se Hermiona a vzala Ginny za paži.

Hermiono, no tak…“ zasténala zrzka. Fingovala znuděnost, ačkoliv se ve skutečnosti bavila jako opilý blázen. „Malfoy na tebe nepromluvil už dvě hodiny. Měla by ses radovat, že ses ho zbavila. Nechtěla jsi celou dobu právě tohle?“

Samozřejmě!“ Hermiona si nervozitou dokonce už kousala nehet. „Ale určitě ještě není konec. Jako vždycky se přikrčí a pak vystřelí jako čertík na pérku.“

Nebo jsi jen zklamaná, že to skončilo,“ navrhla Ginny.

Pohled, který jí následně Hermiona věnovala, by dokázal vrtat díry do železa. „Co tím naznačuješ?“ ohradila se, tváře zrůžovělé kombinací tepla a alkoholu.

Ále, nic, jenom že Malfoy o tebe konečně přestal jevit zájem a ty o něm stejně pořád dokola mluvíš…“ Ginny potlačila smích.

Já nemluvím jenom o něm,“ bránila se Hermiona, ačkoliv jí samotné bylo jasné, že pravda vězí jinde.

Ne, mám pravdu,“ pokračovala Ginny se širokým úsměvem. „Chvíli jsi stočila řeč na Blaise, ale po dvaceti vteřinách přišel na přetřes zase Malfoy. Přiznej to, jsi zklamaná, že ses takhle kvůli němu vyšňořila a nedostává se ti dalších komplimentů.“

Já jsem se nevy- Přistoupila jsem na dětinskou sázku, že nejsem bačkora. Ale nikdo už mě do toho nikdy neuvrtá.“

Ginny neodpověděla, jelikož se v ten moment objevila Lenka. „Půjdu obhlédnout toalety, nechcete mě doprovodit?“ tázala se s obvyklým zasněným výrazem. „Trochu jsem to přehnala s punčem. Naposledy jsem pila aperitiv na zahradě a nemohla jsem potom najít náš dům.“

Já jdu za Harrym! Hermiono, můžu se spolehnout na tebe?“ chopila se Ginny příležitosti a dala nohy na ramena.

Hermiona se na Lenku s povzdychem usmála. „Půjdu s tebou. Malá procházka mi jenom prospěje. Ta komedie s Malfoyem mi zahýbala s rozumem.“

Jsou Vánoce, Hermiono,“ řekla Lenka. Zavěsily se do sebe a zamířily ke vchodovým dveřím. „Všichni potřebujeme komedie. Možná ta tvoje s Malfoyem skončí dobře.“

O tom pochybuji,“ uculila se Hermiona. „S Malfoyem nikdy nic nekončí dobře.“

Lenka jen pokrčila rameny a spolu zabočily do chodby k dívčím umývárnám. Hermiona se zachvěla. Náhlý pokles teploty při přechodu z vydýchané Velké síně byl skoro ochromující.

Lenka se znenadání pleskla do čela, což jí bylo tak nepodobné, že by se nad tím nepodnapilá Hermiona okamžitě pozastavila. „Já blázen, zapomněla jsem si kabelku! Zůstaň tady, Hermiono, jsem hned zpátky!“ A dala se na zpáteční cestu.

Hermiona si zamračeně třela nahé paže. Jestli tady prochladne…

Grangerová,“ ozval se medový hlas za jejími zády.

Hermiona už měla všeho toho otáčení plné zuby. Viděla, jak se z potemnělého výklenku vynořil Malfoy. Já to tušila, zasténala v duchu, zatímco se k ní ten ďábel s úsměvem predátora blížil. Lenko, Ginny, vy zrádkyně.

Zvláštní, ani by mě nenapadlo, že tady na tebe narazím…“ Naklonil hlavu na stranu. „Jaké štěstí.“

Tak co chceš, Malfoyi?“ zamumlala Hermiona nevrle. „Myslela jsem, že jsme skončili.“

To jsem nikdy neřekl,“ docela pobaveně zvedl obočí. „Vlastně jsem si přišel pro svůj dárek.“

Smůla, nic jsem ti nekoupila,“ opáčila zostra.

Malfoy se zatvářil ublíženě. „Jak nemilé… Ale já ti dal dárek, takže by bylo fér mi to oplatit.“

A kdyby se moje ruka potkala s tou tvojí tvářičkou, dalo by se to považovat za oplátku?“ Nesmírně široce a falešně se usmála.

Ale on znovu zavrtěl hlavou. „Nemusíš nic vymýšlet. Mám přímo před očima něco, co čeká na rozbalení.“

Tak ty mě přirovnáváš k zabalené krabici?“ vyštěkla, nečekaně, a zvedla obočí.

Malfoy neodpověděl. Dál se k ní přibližoval a zastavil až těsně u ní, tak blízko, že musela zvednout bradu, aby ho mohla dál probodávat pohledem.

Víš, Grangerová, stačilo ten můj dárek vyhodit, vymyslet nějakou výbušnou pomstu a mohli jsme si být kvit,“ zamumlal a zvedl ruku k jejímu rameni. Shrnul látku do strany a odhalil další kousek kůže zlovolnému působení nízké teploty. „Ale tys ho přijala. Hůř, oblékla sis ho. A teď by se slušelo dát mi něco na oplátku.“

Protože ty jsi slušnost sama,“ odfrkla si, aby aspoň něčím zamaskovala mrazení, které jí běhalo po páteři jako splašená veverka a zachvívalo jí tělem.

No tak, přiznej to… Teď jsi zklamaná…“ šeptal a nutil ji ustupovat.

Nohy měla důsledkem ethanolu v krvi jako z rosolu, stála na nich jen silou vůle, a tak se jí téměř ulevilo, když ucítila za zády oporu stěny. Alespoň dokud se na ni Malfoy nenalepil a neznemožnil jí jakýkoliv únik.

Zklamaná z čeho?“ vypustila ze sebe. „Že tě nemám neustále za zády? Ráda bych, aby to tak zůstalo.“

Chtěla jsi víc,“ zvedl ruku ke druhému rameni a zopakoval to, co provedl předtím.

Špatně, očekávala jsem víc,“ opravila ho a v pudu sebezáchovy nespouštěla jeho ruku z očí. „Vypěstovala jsem si díky tobě celkem vysokou odolnost.“

Zvedla hlavu, aby mu viděla do tváře, a opět, stejně jako tehdy, když Padma oznámila, že se bude v Bradavicích konat večírek, veškerý posměch i přetvářka z jeho obličeje vymizely. Zase se jeho oči zabořily do jejích, jako by je chtěly pohltit. Uzamknout. A stejně jako tehdy se Hermiona cítila naprosto nemohoucí.

Co ode mě očekáváš, Grangerová?“ zeptal se a obočí se mu při tom zkroutilo v zamračení.

Na to bych se měla ptát já,“ vydechla. „Všechny ty urážky a výhrůžky… a zatáhnul jsi do toho dokonce i moje kamarádky. Hodláš mi někdy říct proč?“

Neodpověděl. Když se k ní nahnul, Hermionin krevní tlak prudce zaprotestoval. Vážně mu chtěla dovolit, aby ji políbil? Malfoy? Je zdravé líbat a nechat se líbat od někoho, kdo vás tak vytáčí? A mimoto, není to náhodou další zmijozelský hnusný proradný trik?

Asi je jenom jediná možnost, jak to zjistit, pomyslela si a ani na chvíli nepřimhouřila oči, když přitiskl svoje rty na její.

Znenadání mu ruka zabloudila pod její šaty, vysoko po stehně až nahoru. Měla příliš práce se sledováním jeho obličeje, už nevěnovala pozornost jeho končetinám.

Nekecej, fakt máš i ty podvazky!“ zajásal jako malý kluk, jakmile se toho zpropadeného kusu hříšného prádla dotkl prsty.

Až poté Hemriona sebrala příčetnost, aby vykřikla a pokusila se ho odstrčit. Zase to uhrál. Zapomněla, v co doufala, když mu dovolila přiblížit se k jejím ústům, ale výsledek toho bídného činu ji znechutil na nejvyšší míru. Ten prohnilý had si prožije peklo na zemi. Zapřela se o něj ve snaze ho odtlačit, ale docílila leda toho, že vybuchl smíchy. Hermiona se rozezleně opřela o zeď a bokem mu vyklouzla. Polykala nadávky a dala se na ústup, ale Draco ji smykem zastavil za paži a vzápětí ji znovu líbal. Zase ucítila za zády ledový kámen, který jí zazdil možnost útěku. A začal ji osahávat. Všude, kam dosáhl.

TAK MALFOYI!“

Ve zlomku sekundy se od ní odtáhl a Hermiona se na něj snažila zaostřit a zároveň ovládnout dech. „Cože?“ vydechl. „Cos říkala?“

Hermiona otevřela ústa, pak je zavřela a zavrtěla hlavou. „Měla jsem v puse tvůj jazyk, Malfoyi, jak jsem asi mohla něco říct?“ Tváře jí žhnuly.

Pravda, musel uznat. Rozhlédl se, ale nikoho neviděl, stejně jako mu nikdo nevěnoval pozornost tehdy ve Velké síni. Nechápal. Ale tentokrát měl jiné věci na práci. Grangerová k němu pořád udiveně vzhlížela.

Můžu začít znova?“ olízl si rty.

Její rty se znovu otevřely a zavřely, aniž by z nich vyšel jakýkoliv zvuk. Pak se sevřely do definitivní linky. Vykulila oči. Jak se odpovídá na takovou otázku? Její mozek ještě stále nerozhodl, jaký má toto dění smysl. Ale prozatím vydal řečový povel.

Asi ano…“ - až tím samu sebe šokovala.

A Malfoy se neptal podruhé. Přitáhl se k ní, jeho tělo horké, kámen štípal jako mráz. Dech se jí zadrhával a nahlas zasténala, když opustil její rty a přesunul se ke krku.

MALFOYI!“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Co jiného? 5/6 Od: solace - 28.12. 2017
Tiež mi napadlo, že mala ísť radšej naostro. Ale na to Hermionka nemá odvahu. Dala si ešte aj tie podväzky, aby mal Draco väčšiu radosť. Myslím, že jej podvedomie túži po presnom opaku než jej vedomie. Prispel k tomu síce aj punč, ale veľmi sa nebránila. Ktože to na Malfoya pokrikuje? Žeby znudený Snape?:-D Asi nie, jeho hlas by poznal. Vďaka za preklad.

Re: Co jiného? 5/6 Od: Lupina - 18.12. 2017
Hú, začíná být nějak žhavo. Stejně jako margaretu i mě napadlo, že měla jít naostro. To by kulil oči :D Děkuju!!!

Re: Co jiného? 5/6 Od: martik - 17.12. 2017
Hermiona nakonec podlehla. A svou roli v tom zřejmě sehrál i ten punč. Ve chvíli, kdy ji Draco líbal a vykřikl, že si vzala i podvazky, jsem měla chuť mu vlepit, že všechno zkazil. Naštěstí Hermiona mu tuhle klukovinu odpustila a nechala se přemluvit k pokračování. Jsem napjatá jak kšandy, kdo to tam furt pořvává. Těším se na rozuzlení a děkuji, arabesko.

Re: Co jiného? 5/6 Od: Jacomo - 17.12. 2017
Tak konečně se Draco pochlapil a přestal vyšilovat jak puberťák. Minule už jsem ho fakt měla chuť zaškrtit. Ale Hermiona je úplně ztracená, vůbec nezvládá to nějak ukočírovat. Je v tom až po uši a nemá o tom ani tušení :-) Ale kdo to na Malfoye furt tak pořvává? Svědomí? Nebo je to nějaká kulišárna od dohazovačského týmu Blaise-Ginny-Lenka? :-) Moc se těším na závěrečnou část, až se to dozvíme. Veliké díky za překlad, arabesko!

Re: Co jiného? 5/6 Od: doda357 - 17.12. 2017
Zaujímalo by ma, koho to stále počuje :D A ešte v tej najvhodnejšej chvíli :) Už len posledná časť ostáva, ak sa nemýlim, tak uvidíme, čo sa z toho vyvinie. Ďakujem :)

Re: Co jiného? 5/6 Od: margareta - 17.12. 2017
Škoda, že jí nenapadlo jít naostro. Řekla by mu, že bačkora rozhodně není, ale jeho dárek že na sobě taky nemá. Až by mu to došlo, tak by se zbláznil! Je to moc veselá povídka, moc hezky napsaná. Teď jsem napjatá, kdo to na něj pořád huláká. Že by to bylo jeho svědomí, o tom silně pochybuji. Děkuji a těším se na další kapitolu!

Re: Co jiného? 5/6 Od: denice - 17.12. 2017
Ti dva jsou spolu kouzelní - je dobře, že tu spolupůsobili spiklenci Blaise, Lenka a Ginny :-) Díky.

Prehľad článkov k tejto téme:

Xeres Malfoy: ( arabeska )18.12. 2017Co jiného? 6/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )17.12. 2017Co jiného? 5/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )16.12. 2017Co jiného? 4/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )15.12. 2017Co jiného? 3/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )14.12. 2017Co jiného? 2/6
Xeres Malfoy: ( arabeska )13.12. 2017Co jiného? 1/6